Pytania do firmy Sunday Polska Sp. z o.o.
Dlaczego kasują Państwo negatywne komentarze o niewłaściwych praktykach, które stosujecie Państwo wobec swoich pracowników?
Szanowny Panie Teodorze, nieuzasadnione opinie, których treść nie może zostać w żaden sposób potwierdzona ze względu na anonimowość autorów, mają prawo, zgodnie z regulaminem portalu GoWork.pl, być zarchiwizowane. Zachęcamy wszystkich odwiedzających nasz profil do merytorycznych dyskusji. W przypadkach tego wymagających zalecamy również bezpośredni kontakt z działem HR, ponieważ najczęściej konieczne jest podanie szczegółowych danych, które pozwolą zweryfikować przedstawioną opinię. Z racji przepisów dot. ochrony danych osobowych nie zachęcamy jednak do dzielenia się danymi personalnymi w sferze publicznej. Udostępniamy za to możliwość bezpośredniego kontaktu mailowego, bądź telefonicznego, gdzie jest możliwość szczegółowego przedstawienia swojej opinii. Gwarantujemy, że w takich przypadkach każde zgłoszenie zostanie rozpatrzone i przeanalizowane. Firma Sunday bardzo poważnie podchodzi do środowiska i kultury pracy. Każdego dnia działamy wspólnie na rzecz prężnego rozwoju naszej firmy. Jesteśmy otwarci na dyskusję i zmiany na lepsze. Prosimy więc o kontakt z działem HR drogą mailową bądź telefoniczną pod numerem 691 430 080, jeśli ma Pan jakiekolwiek zastrzeżenia wobec jakości pracy w Sunday Polska. Z poważaniem, Zespół Sunday
Panele tak zamontowano, że właśnie odleciały razem z naruszonymi elementami dachu. Dramat, dramat. Kto nam za to odda?
Szanowny Panie Janie, prosimy zgłosić reklamację na adres serwis@sundaypolska.pl. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Zostałam (usunięte przez administratora) przez Państwa firmę i handlowca ze Śląska. Zapłaciliśmy za panele, których nie widzieliśmy na oczy i tak to wygląda do dziś, czyli ponad 4 miesiące. Dlaczego nie chcecie nam Państwo oddać środków finansowych zgodnie z umową? Czy mamy zgłosić sprawę na Policję?
Szanowna Pani Barbaro, gwarantujemy, że montaż zostanie zrealizowany. Prosimy o przesłanie wiadomości na adres serwis@sundaypolska.pl, podając adres planowanego montażu. Sprawa zostanie przekazana do odpowiedniego koordynatora. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Wcześniej pracowałem też w panelach, ale w Edisonie. Tam był wieczny problem z rozliczeniem paliwa, wieczne oskarżenia. Tutaj obiecano mi, że tak nie będzie i co? Pierwszy miesiąc i już taki sam problem! Ludzie?! Czy (usunięte przez administratora)
Szanowny Panie Krzysztofie, przekazaliśmy sprawę do weryfikacji. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Kiedy macie zamiar zamontować mi panele? Umowa podpisana we wrześniu zeszłego roku?
Szanowny Panie, prosimy o kontakt w tej sprawie na adres serwis@sundaypolska.pl lub bezpośrednio z Pańskim doradcą handlowym. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Dlaczego nikt nie odpowiada na maile kierowane na adres daneosobowe@sundaypolska.pl?? Dlaczego firma nie udziela odpowiedzi na zapytanie odnośnie przetwarzania danych osobowych? Generalnie milczenie jest sposobem na niezadowolonego klienta...? "Może mu się znudzi?" Reprezentujecie godny pożałowania poziom biznesowy, marketingowy, komunikacyjny.
Szanowna Pani Elu, przykro nam, że nie jest Pani w pełni zadowolona z naszych usług. Prosimy o kontakt pod adresem biuro@sundaypolska.pl - również o podanie w wiadomości danych z umowy w celu weryfikacji tożsamości (numer telefonu, adres, imię i nazwisko). Po weryfikacji Pani danych przekażemy sprawę do odpowiednich osób w celu pilnego wyjaśnienia, a także przekażemy informację o wysyłanej reklamacji. Pozdrawiamy Zespół Sunday
Szanowny Panie, informujemy, że na odpowiedź na wiadomość przychodzącą na adres daneosobowe@sundaypolska.pl mamy 30 dni. Gwarantujemy, że odpowiedź na Pańskie zapytanie mailowe zostanie udzielona. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Ile można czekać na instalację? Ktoś się orientuje, czy mogę wypowiedzieć umowę i odzyskać pieniądze?
Szanowny Panie, prosimy o kontakt mailowy pod adresem serwis@sundaypolska.pl, zweryfikujemy na jakim etapie jest Pańska instalacja. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Zamontowaliście nam Państwo wadliwe panele i nikt z BOK nie poczuwa się do odpowiedzialności, tłumacząc, że nie macie teraz komponentów i nie wiadomo, kiedy może nastąpić naprawa? Pani powiedziała, że może to potrwać nawet kilka miesięcy, czy to żart?
Od połowy grudnia zwodzą nas, że zainstalują panele. Styczeń się kończy i co? Oczywiście, zgadliście Państwo! Ani paneli, ani przedstawiciela handlowego!
Szanowny Panie/Szanowna Pani, prosimy o kontakt bezpośredni drogą mailową lub telefoniczną, zweryfikujemy w Dziale Montaży, na kiedy zaplanowany jest montaż Państwa instalacji. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Mam pytanie. Czy firma dołącza do umowy dokładny kosztorys/specyfikację ceny instalacji? Jeśli w umowie mam zapisany montaż to kopanie rowu na kabel leży po mojej stronie, czy mam rozumieć, że firma wykonuje to w cenie instalacji. Jakie prace firma rozumie pod pojęciem montaż instalacji systemu fotowoltaicznego? Pozdrawiam. Ewa
Pani Ewo, do umowy dołączamy specyfikację montażu. Przygotowanie terenu to osoba usługa, którą klient może wykonać samodzielnie lub odpłatnie zlecić ją nam. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Ja sam musiałem sobie kopać bo wasz nowy pracownik cytuje.. pomylił się przy zaznaczaniu w umowie i powiedział że kopie firma a potem okazało się że na poczekaniu musieli kopać moi rodzice którzy oboje są po poważnych operacjach ! Wasi przedstawiciele tylko pięknie w oczy mydlą a potem w nosie mają klientów !!!! Dziwię się że jeszcze nikt się za waszą firmę nie wziął i nie przetrzepał jej.. przyjeżdża taka gówniażeria i kłamie w oczy.
jak można zniszczyć podczas instalacji ludziom w listopadzie, jak? i teraz mamy czekać na rozpatrzenie instalacji, kiedy śnieg i śnieg z deszczem pada nam praktycznie na głowę, o wilgoci nie wspomnę!
Kiedy wypłacicie premie zwolnionym pracownikom????
Szanowny Panie, wszelkie wątpliwości związne z rozwiązaniem stosunku pracy z Sunday Polska prosimy kierować na adres biuro@sundaypolska.pl. Po skrupulatnym przeanalizowaniu sytuacji odpowiemy na wszystkie Pańskie pytania. Z poważaniem, Zespół Sunday
Jakoś montażu dramat. Ja nie wiem, czy Państwo korzystacie z jakiś niesprawdzonych, przypadkowych podwykonawców, o co to chodzi? Sprawa już zgłoszona do BOK.
Szanowny Panie Bartłomieju, przykro nam, że nie jest Pan zadowolony z naszego montażu. Dziękujemy za zgłoszenie tego do działu obsługi klienta, niezwłocznie się Pana sprawą zajmiemy i wyjaśnimy sytuację. Pozdrawiamy Zespół Sunday
Bartłomiej, ja już złożyłem drugie wypowiedzenie, mam dość partaczy. Już znalazłem firmę która zdemontuje i założy porządną instalacje. Czekam tylko na zwrot pieniędzy. Sprawa u prawnika, robi jeszcze pismo o naprawę dachu i pozew do sądu.
Czekaliśmy na montaż prawie 2 miesiące i firma, która przyjechała, to amatorzy. Nie wiedzieli co jest w pudełkach, nie potrafili dobrać odpowiednich narzędzi. Skąd Państwo bierzecie instalatorów?
Szanowny Panie Piotrze, gwarantujemy, że współpracujemy z najlepszymi specjalistami z branży. Chcielibyśmy więc poznać szczegóły opisanej przez Pana sytuacji i zweryfikować ją. Prosimy o kontakt pod adresem biuro@sundaypolska.pl, podając podstawowe dane kontaktowe, które umożliwią weryfikację. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Panele zainstalowane podczas naszej nieobecności. Co się okazało po przyjeździe? Część paneli jest uszkodzona, posiada tak zwane ślimacze ślady, które w najgorszym razie grożą pożarem. To jest żart w jaki sposób Państwo postępujecie ze swoimi klientami!
Szanowny Panie Macieju, przykro nam, jeśli Pana zdaniem doświadczył Pan niedogodności związanych z Pana instalacją fotowoltaiczną. Zapewniamy, że każdy klient jest dla nas bardzo ważny, dlatego niezwłocznie podejmiemy odpowiednie działania, aby wyjaśnić zaistniałą sytuację. W tym celu, prosimy o wysłanie wiadomości na adres serwis@sundaypolska.pl podając imię, nazwisko oraz numer telefonu podany na umowie. Dzięki tym informacjom, będziemy mieli możliwość szybszego wyjaśnienia Pana sprawy. Gwarantujemy, że pilnie odpowiemy na Pańskie zgłoszenie. Z poważaniem, Zespół Sunday
Dzień dobry! W jakim czasie po podpisaniu umowy trzeba wpłacić pierwszą część pieniędzy?
Pani Małgorzato, zgodnie z umową należy wpłacić pierwszą transzę 7 dni od podpisania umowy. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Zamontowaliscie mi Państwo instalacje prawie 2 miesiące temu. Do dziś nie mogę z niej korzystać, ponieważ jest jakaś wada/usterka wewnętrzna! Handlowiec, Pan (usunięte przez administratora) zapadł sie pod ziemię, a BOK prosi o cierpliwość. ILE MOŻNA?!
Szanowny Panie Zugmuncie, Pani Beato i Anno, przykro nam, jeśli Państwa zdaniem doświadczyli Państwo niedogodności związanych z Państwa instalacjami fotowoltaicznymi. Zapewniamy, że każdy klient jest dla nas bardzo ważny, dlatego niezwłocznie podejmiemy odpowiednie działania, aby wyjaśnić zaistniałe sytuację. W tym celu, prosimy o niezwłoczny kontakt na adres serwis@sundaypolska.pl. W wiadomości prosimy podać dane występujące na umowie: imię, nazwisko oraz numer telefonu, które pozwolą nam zweryfikować Państwa tożsamość, a także przesłać opis zaistniałej sytuacji. Dzięki tym informacjom, będziemy mieli możliwość szybszego wyjaśnienia Państwa sprawy, bezpośrednio kontaktując się z działem obsługi klienta. Pozdrawiamy Zespół Sunday
Szanowna Pani Anno, niestety nie mamy możliwości weryfikacji Pani zgłoszenia posiadając jedynie Pani imię. Prosimy o niezwłoczny kontakt na adres serwis@sundaypolska.pl. W wiadomości prosimy podać dane występujące na umowie: imię, nazwisko oraz numer telefonu, które pozwolą nam zweryfikować Pani tożsamość, a także przesłać opis zaistniałej sytuacji. Dzięki tym informacjom, będziemy mieli możliwość szybszego wyjaśnienia Pani sprawy, bezpośrednio kontaktując się z działem obsługi klienta. Dział Serwisu został już poinformowany o sprawie. Pozdrawiamy Zespół Sunday
Szanowna Pani Beato, nie mamy możliwości weryfikacji Pani zgłoszenia posiadając jedynie Pani imię, dlatego prosimy o niezwłoczny kontakt na adres serwis@sundaypolska.pl. W wiadomości prosimy podać dane występujące na umowie: imię, nazwisko oraz numer telefonu, które pozwolą nam zweryfikować Pani tożsamość, a także przesłać opis zaistniałej sytuacji. Dzięki tym informacjom, będziemy mieli możliwość szybszego wyjaśnienia Pani sprawy, bezpośrednio kontaktując się z działem obsługi klienta. Dział Serwisu został już poinformowany o sprawie. Pozdrawiamy Zespół Sunday
Czekam na Państwa serwis od poniedziałku. Jestem zwodzona każdego dnia! Obiecano mi, że mimo długiego weekendu dziś się ktoś pojawi. I co? Nie ma! To jest traktowanie klienta, którym się tak szczycicie? Dla Was najważniejsze są umowy i nabijanie ludzi w butelkę!
Szanowna Pani Bogumiło, przykro nam, że czas podjęcia zgłoszenia serwisowego wydłuża się. Prosimy o bezpośredni kontakt pod adresem serwis@sundaypolska.pl lub wiadomość na naszych mediach społecznościowych. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Podczas instalacji paneli zniszczono mi dach. Firma nie poczuwa się do naprawy. Czy ktoś może tutaj polecić sprawdzonego prawnika, który za opłatą przygotowałby pismo?
Szanowna Pani Ewo, w celu weryfikacji Pańskiej sprawy i zgłoszenia reklamacji zachęcamy do kontaktu pod adresem serwis@sundaypolska.pl. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Kiedy wypłacicie zaległe premie?
Szanowny Panie Michale, ze względu na bezpieczeństwo i ochronę Pana danych osobowych, wszelkie wątpliwości związane z rozwiązaniem stosunku pracy z naszą firmą prosimy kierować na adres biuro@sundaypolska.pl. Niezwłocznie odpowiemy na Pana pytanie. Pozdrawiamy, Zespół Sunday