Sunday Fotowoltaika (Sunday Polska Sp. Z O.O.)

3.1 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Sunday Polska Sp. z o.o.

Karolina Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca Koordynatora ds. projektów farm PV? Jakich zarobków mogę się spodziewać?

Paula Nowy wpis
Inne
@Karolina

Cześć wam, też jestem ciekawa, więc dołączam się do pytania. Widziałem gdzieś, że wymagają od takiego koordynatora dyspozycyjności. Chodzi o pracę także w weekendy, prace po godzinach, może w godzinach wieczornych?? Dajcie znać, jak ktoś będzie pisał.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Sunday Polska Sp. z o.o. wystawiła w ostatnim czasie ogłoszenia na GoWork.pl. Na chwilę obecną szukają do pracy jako brak.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Co wchodzi w socjal Sunday Polska Sp. z o.o.?

Arek
Kandydat
 Pytanie

Czy po okresie próbnym sunday polska daje umowę o pracę dla przedstawiciela?

Honorata
Inne
@Arek

A czemu pytasz, czy po okresie próbnym jest UoP? To w trakcie wdrożenia nie ma umowy albo jest jakaś inna? Jeśli by tak było, to zastanawia mnie, dlaczego, no bo czy forma pracy się zmienia? Chyba że szkoleniową dają?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy pracodawca podczas rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Sunday Polska Sp. z o.o. na stanowisko Doradca Techniczno-Handlowy bardziej zwracał uwagę na Twoje kompetencje twarde, czy miękkie? Jakie odniosłeś wrażenie? Daj znać innym, jakie cechy pracodawca ceni w kandydatach najbardziej.
Szkolenie na konsultanta
Kandydat
 Pytanie

Jak długo trwa szkolenie? Jak wygląda wynagrodzenie za szkolenie? Czy je dostaliście? Jeśli tak, to po jakim czasie, po ilu przeprowadzonych godzinach jest naliczane?

Pracodawca

@Szkolenie na konsultanta

Dzień dobry! Szkolenie na konsultanta telemarketingu trwa, w zależności od potrzeb kandydatów, 2-3 dni od 3 do 4 godzin dziennie. Pozdrawiamy, Zespół Sunday

Amanda
Kandydat
 Pytanie

Słyszałam w branży bardzo niepochlebne opinie na temat tej firmy, a znajomy dostał ofertę od nich, czy ktoś z obecnych lub byłych pracowników może powiedzieć coś więcej o atmosferze, która tutaj panuje i zarobkach?

Bartek
Były pracownik
 Pytanie
@Amanda

Niestety to prawda. Ostatnie miesiące to prawdziwa tragedia, ludzie odchodzą, góra naciska na sprzedaż, a ludzie jeśli jeszcze podpiszą umowę, to w większości przypadków się wycofają. Na wschodniej ścianie mamy czasami po kilkadziesiąt procent w miesiącu rozwiązanych umów. I czyja jest to wina? Oczywiście nas handlowców. A prawda jest taka, że nie mamy paneli, wciskamy ludziom nieistniejący na dziś produkt.

1

Pracodawca

@Bartek

Szanowny Panie, przedstawione przez Pana informacje są niezgodne z prawdą. Wprowadzone do aktualnej oferty panele fotowoltaiczne są dostępne od ręki i czekają na montaż w naszych magazynach. Odnosząc się do pozostałych zarzutów chcemy podkreślić, podobnie jak wcześniej, że podstawą skutecznego działania w strukturach każdej organizacji jest efektywny i umiejętny zespół. Zachęcamy do bezpośredniej, konstruktywnej rozmowy, która zdecydowanie przyniesie więcej korzyści dla obu stron. Czekamy na Pana kontakt. Pozdrawiamy, Zespół Sunday

Luca_Toni
Pracownik
@Bartek

Witam, Jako obecny pracownik firmy Sunday Polska powiem tak, rynek diametralnie się zmienił, a co za tym idzie osoby, które miały "średnie" wyniki mają problem z dostosowaniem się do nowej rzeczywistości czyli sobie nie radzą, a natomiast osoby, które są w stanie sobie poradzić z nowymi wyzwaniami dalej odnoszą sukces. Oczywiście do tyczy każdej branży związanej z handlem, a nie tylko PV. Sama firma oraz kadra zarządzająca robi to co może, żeby nam pomóc. Po kilku latach współpracy mogę tylko powiedzieć, że każdy mógłby sobie życzyć tak miękkiego podejścia w relacjach w zespołach oraz ze swoimi przełożonymi. Co kwestii braku dostępności paneli - postaram się to ująć to jak najbardziej dyplomatycznie i groteskowo - "większych dyrdymałów nie słyszałem" ;) Pozdrawiam, LUCA_TONI

Maja
Pracownik
 Pytanie
@Luca_Toni

Tak Luca? To bardzo ciekawe, bo ostatnio byłam świadkiem, kiedy mój znajomy w zespole sprzedał panele, a po kontakcie z przełożonym okazało się, że instalacja została mu podebrana przez innego handlowca, który sprzedał więcej paneli i im brakowało do zrealizowania większego dealu? Malutkich mamy od dawna w nosie, jeśli na horyzoncie jest większy gracz, któremu możemy upchnąć panele i dobrze o tym wiesz.

Pracodawca

@Maja

Szanowna Pani, przedstawione przez Panią informację są, zgodnie z naszą najlepszą wiedzą, nieprawdziwe. Jeśli więc faktycznie była Pani świadkiem sytuacji naruszenia obowiązków przez pracownika Spółki, prosimy o niezwłoczny kontakt z działem HR pod numerem 691 430 080 lub mailowo pod adresem hr@sundaypolska.pl. Pozdrawiamy, Zespół Sunday

Yaromir
Były pracownik
@Bartek

Biadolenie zamiast odejście z honorem.Pracujesz w firmie handlowej, gdzie rynek zmienia się cały czas. Jak sobie nie radzisz, to idź do marketu na kasę,będziesz miał stabilnie.

2
kriss
Inne
@Bartek

ja czekam juz 3 miesiące na rozbudowę istniejącej instalacji i nic żadnego kontaktu ,dodzwonić się niemożna ,wycena była zrobiona i zaakceptowana i na tym się skończyło , prążka

Pracodawca

@kriss

Szanowny Panie, prosimy o bezpośredni kontakt na naszym Facebooku, szybko wyjaśnimy sprawę. Pozdrawiamy, Zespół Sunday

Do Krissa i nie tylko
Inne
@kriss

Spróbuj zadzwonić z innego nru.

..
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca w sunday polska- Kraków ? Jaka jest atmosfera ? Co z wypłatami czy są wypłacane ?

6
M.a
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, chciałabym się dowiedzieć informacji o pracy w działach związanych z logistyką, magazynowaniem. Jakie warunki pracy, zarobki, atmosfera w zespole, przełożeni? Polecacie pracę?

1
Tomek
Kandydat
 Pytanie

Dostałem propozycję pracy od Państwa handlowca, który nie ma czasu na wszystkie spotkania i chce mi podlecać Waszych klientów? Czy w związku z tym mogę liczyć na dodatkową premię z Państwa strony oraz umowę? Boję się, że handlowiec mnie oszuka na koniec miesiąca i nie wypłaci mi do ręki pieniędzy.

Pracodawca

@Tomek

Szanowny Panie Tomku, absolutnie nie ma zgody na takie praktyki w naszej firmie. Zalecamy więc nie przyjmować "oferty" zaproponowanej przez handlowca. Prosimy o kontakt na naszym Facebooku, chcemy poznać szczegóły sytuacji. Jeśli chciałby Pan pracować w Sunday zachęcamy do udziału w oficjalnej rekrutacji. Wszystkie aktualne oferty pracy dostępne są na portalu pracuj.pl. Pozdrawiamy, Zespół Sunday

Kamila
Kandydat
 Pytanie

Czy prawdą jest, że firma nie wypłaca premii? Dostałam ofertę pracy i mocno się nad nią zastanawiam.

Damian
Były pracownik
@Kamila

Niestety to prawda Kamila, dodatkowo kilku moich kolegów, którzy zostali zwolnieni na przełomie roku do dziś nie dostali części wynagrodzenia. Sprawa prawdopodobnie trafi do sądu, ponieważ żadne ponaglenia i rozmowy nie przynoszą skutku.

Danuta
Inne
@Kamila

Ja osobiście o tym nie słyszałam, ale to co mogę doradzić, to uważne czytanie umowy i ustalenie konkretów na rozmowie wstępnej by nie było nieporozumień :)

Danuta
Inne
@Damian

A te osoby, które nie dostały części wynagrodzenia zgłosiły to gdzieś? Wiesz może?

Pracodawca

@Damian

Szanowny Panie Damianie, keśli nie jest Pan stroną w przedstawionej opinii, nie widzimy powodu, dla którego miałby Pan przedstawiać jakiekolwiek stanowisko. Zachęcamy do dzielenia się faktycznymi opiniami o pracy w Spółce, nie zaś historiami osób trzecich. Pozdrawiamy, Zespół Sunday

Adam
Pracownik
@Danuta

Nie, oczywiście nie zgłosiły. Bo nie ma takich osób.

Kaja
Były pracownik
@Kamila

Oferta pracy mnie dziwi, bo raczej są zwolnienia... Premia zależy w jakim dziale, w finansowo-księgowym zapomnij. Jest regulamin przyznawania premii, ale w zasadzie powinien mieć 1 punkt: Wg. uznania Dyrektora Finansowego. Ogólnie atmosfera jest fatalna. Każdy tylko się zastanawia kogo następnego zwolnią, panuje całkowity chaos z przekazywaniem obowiązków.

Pracodawca

@Kaja

Szanowna Pani, jeśli uważa Pani, że jest obszar, który warto byłoby udoskonalić, zachęcamy do kontaktu bezpośredniego z naszym działem HR. Adres mailowy to hr@sundaypolska.pl. Dostępny jest również numer telefonu, pod którym można kontaktować się bezpośrednio - 691 430 080. Opinia naszych pracowników jest dla nas bardzo istotna, nie akceptujemy jednak anonimowych ataków. Jeśli ma Pani jakiekolwiek obiekcje i chciałaby Pani się nimi podzielić, jesteśmy dostępni dla każdego cały czas, czy to telefonicznie, czy mailowo, czy w rozmowie bezpośredniej. Pozdrawiamy, Zespół Sunday

Danuta
Inne
@Kamila

I jak tam ? Skorzystałaś czy nie?

@Kamila
Były pracownik
@Danuta

@Danuta Już tam nie pracuję, więc mam to gdzieś. Niech walczą ci co zostali

Barbara
Pracownik
 Pytanie

Firma kasuje komentarze o fatalnych zmianach kadrowych oraz tragicznych nastrojach w zespole. Dlaczego?

Pracodawca

@Barbara

Szanowna Pani Barbaro, jeśli uważa Pani, że jest obszar, który warto byłoby udoskonalić, zachęcamy do kontaktu bezpośredniego z naszym działem HR. Adres mailowy to hr@sundaypolska.pl. Dostępny jest również numer telefonu, pod którym można kontaktować się bezpośrednio - 691 430 080. Opinia naszych pracowników jest dla nas bardzo istotna. jesteśmy otwarci na merytoryczną dyskusję i podejmowanie konkretnych działań, które pozytywnie wpłyną na rozwój firmy. Nie akceptujemy jednak anonimowych ataków personalnych, które mijają się z prawdą i godzą w dobre imię współpracowników. Nasze drzwi i telefony są dostępne dla każdego cały czas. Pozdrawiamy, Zespół Sunday

Marek
Pracownik
 Pytanie

Czy możecie nam, pracownikom wytłumaczyć, dlaczego zdegradowaliście część kadry regionalnej? To nie jest nasza wina, że ludzie się wycofują z umów! Mamy zbyt drogi produkt, a do tego czas oczekiwania to tragedia. I co? Płacimy za to my! Pracownicy!

Pracodawca

@Marek

Szanowny Pracowniku, kompetentny i skuteczny zespół w każdej organizacji, także w naszej, to bezcenny zasób. Chętnie podejmiemy dyskusję o decyzjach, które zmierzają do zwiększenia efektywności naszej organizacji. Zapraszamy do bezpośredniej rozmowy, zamiast wymieniać myśli na forum - nasze drzwi są zawsze otwarte, a telefony działają. Zarząd i kadra dyrektorska Sunday Polska

Domi
Inne
 Pytanie

Mam ogromny problem: czekam na instalacje panelów już 4 miesiąc i nie mogę się doprosić handlowca oraz biura obsługi. Co więcej... to teraz się jeszcze okazało, że ten handlowiec, Pan D. odchodzi z firmy i nikt mi już nawet nie stara się pomóc. Co mam zrobić w tej sytuacji?

1

Pracodawca

@Domi

Szanowny Panie, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu na naszym Facebooku. Gdy otrzymamy w wiadomości prywatnej numer telefonu oraz dane adresowe, zweryfikujemy status montażu i skontaktujemy się z Panem w celu umówienia daty realizacji instalacji. Pozdrawiamy, Zespół Sunday

Frigo
Kandydat
 Pytanie

Ktoś wie jakie są etapy rekrutacji, jakie są podstawy pensji na stanowisku managera, jakie mają auta sluzbowe managerowie i czy korzystają z salesbook ?

Pracodawca

 Pytanie
@Frigo

Dzień dobry! Jeśli ma Pan na myśli stanowisko managera regionalnego ds. Sieci Agencyjnej, zgodnie z ofertą dostępną pod adresem https://www.pracuj.pl/praca/manager-regionalny-ds-sieci-agencyjnej-dolnoslaskie,oferta,9006690?sort=4&s=75f3b27b zapewniamy pełen pakiet narzędzi do pracy: samochód służbowy, karta paliwowa, telefon, iPad. Co do rekrutacji, jeżeli kandydat przejdzie pozytywnie proces selekcji aplikacji to są dwa etapy rekrutacji: rozmowa wstępna z HR oraz spotkanie online z Dyrektorem Sieci. Posiadamy aplikację do obsługi procesu sprzedażowego. Jeśli ma Pan jakiekolwiek dodatkowe pytania - zachęcamy do kontaktu pod adresem rekrutacja@sundaypolska.pl. Pozdrawiamy, Zespół Sunday

Justyna
Inne
@Sunday Polska Sp. z o.o.

czy te etapy rekrutacji odbywają się już stacjonarnie w siedzibie firmy czy jeszcze online ?

Bożena
Inne
@Sunday Polska Sp. z o.o.

a są rekrutacje spontaniczne, czy tylko można CV wysłać pod konkretne ogłoszenie tak jak to wspomniane wyżej?

Pracodawca

@Bożena

Pani Bożeno, może Pani wyrazić swoje zainteresowanie danym stanowiskiem na rekrutacja@sundaypolska.pl. Jeżeli nie będziemy mieć takiej oferty w danym momencie, skontaktujemy się z Panią w późniejszym terminie, jak tylko pojawią się nowe projekty. Pozdrawiamy, Zespół Sunday

Bożena
Inne
@Sunday Polska Sp. z o.o.

A jak ktoś wyśle Cv na ten adres to on wpada do jakiejś bazy danych? Czy jest potem możliwość wycofania swoich danych gdy już nie jesteśmy zainteresowani praca tutaj?

1

Pracodawca

@Bożena

Jeśli CV zostanie przesłane do nas na podany wcześniej adres e-mail to aplikacja zostaje dodana wyłącznie do procesu rekrutacyjnego, na który kandydat aplikował. Pozdrawiamy, Zespół Sunday

Dominika
Inne
 Pytanie

Obiecaliście nam Państwo instalację w połowie marca, następnie do 14 kwietnia. Mamy 4 maja i dalej nie mamy założonych paneli. Z kim się mogę skontaktować w tej sprawie?

Pracodawca

@Dominika

Szanowna Pani Dominiko, w pierwszej kolejności zachęcamy do kontaktu z Państwa doradcą techniczno-handlowym. Prosimy również o kontakt w tej sprawie na naszym Facebooku lub drogą mailową na adres serwis@sundaypolska.pl. Pozdrawiamy, Zespół Sunday

endullah
Inne
 Pytanie

Na jakiej podstawie pracownicy waszej firmy mają czelność wykonywać natrętne połączenia telefoniczne? Proszę o usunięcie moich danych osobowych, pracownik nie może tego zrobić bo operator nie jest podmiotem administrującym dane. Dosyć tego, zgłaszam sprawę do UODO, i liczę że wysoka kara (taka z 100% rocznego obrotu) zmusi innych, biorących z was przykład stalkerów o ZAPYTANIE czy można zadzwonić.

Pracodawca

@endullah

Szanowny Panie, prosimy o przesłanie żądania usunięcia danych na adres daneosobowe@sundaypolska.pl. w treści maila podając Pański numer telefonu. Jeśli Pański numer faktycznie znajduje się w bazie kontaktów, zostanie z niej natychmiastowo usunięty. Pozdrawiamy, Zespół Sunday

Paweł
Inne
 Pytanie

Firma podczas instalacji zepsuła nam dach, który stracił gwarancję. Mieliście podobne przypadki, gdzie najlepiej skierować sprawę?

Pracodawca

@Paweł

Szanowny Panie Pawle, prosimy o jak najszybsze zgłoszenie reklamacji pod adresem serwis@sundaypolska.pl. Jak tylko otrzymamy szczegóły incydentu oraz adres instalacji, zweryfikujemy sprawę i będziemy się z Panem kontaktować. Pozdrawiamy, Zespół Sunday

Małgosia
Inne
 Pytanie

Pojawiasz się i znikasz - śpiewała pewna wokalistka w Polsce. Ja bym tak mogła zaśpiewać o handlowcu Sunday Polska, który podpisał umowę i tyle go widzieliśmy. Szkoda, że od prawie 5 miesięcy nie widzimy paneli oraz instalacji. Brak już nam słów, brak energii. Jak można być tak nieuczciwym?

Pracodawca

@Małgosia

Szanowna Pani, po wstępnej weryfikacji w Dziale Montaży, chcielibyśmy poinformować, że nie mamy żadnej klientki o imieniu Małgorzata, której instalacja jest w realizacji od zeszłego roku. Dlatego prosimy o bezpośredni kontakt pod adresem serwis@sundaypolska.pl lub telefonicznie pod numerem 609 711 711. Pozdrawiamy, Zespół Sunday

Weronika
Kandydat
 Pytanie

Jakie są zarobki na stanowisku Konsultant ds. Umawiania Spotkań?

Pracodawca

@Weronika

Pani Weroniko, stawka godzinowa na tym stanowisku wynosi do 24 zł brutto, dodatkowo obowiązuje system prowizyjny za umówione spotkania, bez górnej granicy. Zachęcamy do aplikowania na interesujące Panią stanowisko! Pozdrawiamy, Zespół Sunday

Kasia
Były pracownik
@Weronika

Weronika, jeśli chcesz, żeby handlowcy mieli do Ciebie wieczne pretensje razem z kadrą zarządzającą, to jest to miejsce pracy dla Ciebie. Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną atmosferą i źle zarządzanym zespołem.

Pracodawca

@Kasia

Szanowna Pani Katarzyno, przykro nam, jeśli ma Pani takie odczucia wobec pracy w Sunday. Każdego dnia pracujemy nad tworzeniem jak najlepszej struktury firmy, która przełoży się na wysoką jakość naszych usług. W Sunday cenimy dobrą atmosferę pracy, bo wiemy, że przekłada się ona na codzienne sukcesy naszej firmy. Zadowolenie naszych pracowników jest więc dla nas niezwykle istotne. Dlatego też gorąco zachęcamy Panią do kontaktu z działem HR drogą mailową lub telefoniczną pod numerem 691 430 080. Jak tylko przedstawi nam Pani szczegóły wspomnianych aspektów, przeanalizujemy sytuację i, jeśli będzie to konieczne, wprowadzimy odpowiednie zmiany. Pozdrawiamy, Zespół Sunday

Anonim
Były pracownik
 Pytanie
@Weronika

Nie polecam tego stanowiska. Moja żona przez presję "Zwierzchnictwa" oraz przez beznadzieją bazę kontaktów dostała rozstroju nerwowego.... Kierownictwo karze dzwonnic po 7/8x do tych samych osób. którzy wyładowują swoją frustrację na konsultantach właśnie. Polecam przełożonym przemyśleć swoje zachowanie jak również przemyśleć czy trzymanie potężnego działu konsultantów na zleceniówkach jest zgodne z prawem pracy. Ww. stanowisko spełnia wszystkie przesłanki dla UoP a ludzie dalej są trzymani na zleceniu (po 2/3 latach pracy!).Dlaczego? Bo ze zlecenia bardzo łatwo kogoś zwolnić, a zwalniają za brak wydajności, która (o ironio) wynika z beznadziejnych baz klientów.

Pracodawca

@Anonim

Szanowny Panie, firma Sunday odbiera takie zarzuty bardzo poważnie. Opisana przez Pana historia jest bardzo zbliżona do opinii opublikowanej w lipcu 2021r. Jeśli od tamtej pory Pańska małżonka nie zgłosiła swoich uwag wobec jakości pracy w dziale Telemarketingu, prosimy o pilny kontakt mailowy pod adresem hr@sundaypolska.pl lub telefoniczny pod numerem 691 430 080. Pewnym jest, że jak tylko otrzymamy oficjalne zażalenie, w miejsce anonimowej opinii, podejmiemy odpowiednie działania wyjaśniające. Pozdrawiamy, Zespół Sunday

Antoni S.
Inne
 Pytanie

Nie rozumiem procesu montażu w Państwa firmie. Jak możecie Państwo wysłać tak niekompetentny zespół, który przyznaje nam na spotkaniu się do tego, że NIGDY nie montował Waszych produktów, a jest na zastępstwie, które wynika z braków, które Państwo posiadacie? Mimo szczerych chęci jakoś montażu lepiej zostawić bez komentarza. Sprawa została zgłoszona do BOK.

Pracodawca

@Antoni S.

Szanowny Panie Antoni, po wstępnej weryfikacji w Dziale Serwis nie udało się nam zidentyfikować zgłoszenia, które odpowiadałoby podanym informacjom. Jeśli ma Pan zastrzeżenia co do jakości montażu, prosimy o przesłanie reklamacji na adres serwis@sundaypolska.pl. Jak tylko otrzymamy wszystkie informacje, nasz zespół zajmie się sprawą i skontaktuje się z Panem bezpośrednio w celu wprowadzenia ewentualnych poprawek. Pozdrawiamy, Zespół Sunday

Zostaw merytoryczną opinię o Sunday Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Sunday Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii