Pytania do firmy Sunday Polska Sp. z o.o.
Jak wygląda praca Koordynatora ds. projektów farm PV? Jakich zarobków mogę się spodziewać?
Cześć wam, też jestem ciekawa, więc dołączam się do pytania. Widziałem gdzieś, że wymagają od takiego koordynatora dyspozycyjności. Chodzi o pracę także w weekendy, prace po godzinach, może w godzinach wieczornych?? Dajcie znać, jak ktoś będzie pisał.
Sunday Polska Sp. z o.o. wystawiła w ostatnim czasie ogłoszenia na GoWork.pl. Na chwilę obecną szukają do pracy jako brak.
Co wchodzi w socjal Sunday Polska Sp. z o.o.?
Czy po okresie próbnym sunday polska daje umowę o pracę dla przedstawiciela?
A czemu pytasz, czy po okresie próbnym jest UoP? To w trakcie wdrożenia nie ma umowy albo jest jakaś inna? Jeśli by tak było, to zastanawia mnie, dlaczego, no bo czy forma pracy się zmienia? Chyba że szkoleniową dają?
Jak długo trwa szkolenie? Jak wygląda wynagrodzenie za szkolenie? Czy je dostaliście? Jeśli tak, to po jakim czasie, po ilu przeprowadzonych godzinach jest naliczane?
Dzień dobry! Szkolenie na konsultanta telemarketingu trwa, w zależności od potrzeb kandydatów, 2-3 dni od 3 do 4 godzin dziennie. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Słyszałam w branży bardzo niepochlebne opinie na temat tej firmy, a znajomy dostał ofertę od nich, czy ktoś z obecnych lub byłych pracowników może powiedzieć coś więcej o atmosferze, która tutaj panuje i zarobkach?
Niestety to prawda. Ostatnie miesiące to prawdziwa tragedia, ludzie odchodzą, góra naciska na sprzedaż, a ludzie jeśli jeszcze podpiszą umowę, to w większości przypadków się wycofają. Na wschodniej ścianie mamy czasami po kilkadziesiąt procent w miesiącu rozwiązanych umów. I czyja jest to wina? Oczywiście nas handlowców. A prawda jest taka, że nie mamy paneli, wciskamy ludziom nieistniejący na dziś produkt.
Szanowny Panie, przedstawione przez Pana informacje są niezgodne z prawdą. Wprowadzone do aktualnej oferty panele fotowoltaiczne są dostępne od ręki i czekają na montaż w naszych magazynach. Odnosząc się do pozostałych zarzutów chcemy podkreślić, podobnie jak wcześniej, że podstawą skutecznego działania w strukturach każdej organizacji jest efektywny i umiejętny zespół. Zachęcamy do bezpośredniej, konstruktywnej rozmowy, która zdecydowanie przyniesie więcej korzyści dla obu stron. Czekamy na Pana kontakt. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Witam, Jako obecny pracownik firmy Sunday Polska powiem tak, rynek diametralnie się zmienił, a co za tym idzie osoby, które miały "średnie" wyniki mają problem z dostosowaniem się do nowej rzeczywistości czyli sobie nie radzą, a natomiast osoby, które są w stanie sobie poradzić z nowymi wyzwaniami dalej odnoszą sukces. Oczywiście do tyczy każdej branży związanej z handlem, a nie tylko PV. Sama firma oraz kadra zarządzająca robi to co może, żeby nam pomóc. Po kilku latach współpracy mogę tylko powiedzieć, że każdy mógłby sobie życzyć tak miękkiego podejścia w relacjach w zespołach oraz ze swoimi przełożonymi. Co kwestii braku dostępności paneli - postaram się to ująć to jak najbardziej dyplomatycznie i groteskowo - "większych dyrdymałów nie słyszałem" ;) Pozdrawiam, LUCA_TONI
Tak Luca? To bardzo ciekawe, bo ostatnio byłam świadkiem, kiedy mój znajomy w zespole sprzedał panele, a po kontakcie z przełożonym okazało się, że instalacja została mu podebrana przez innego handlowca, który sprzedał więcej paneli i im brakowało do zrealizowania większego dealu? Malutkich mamy od dawna w nosie, jeśli na horyzoncie jest większy gracz, któremu możemy upchnąć panele i dobrze o tym wiesz.
Szanowna Pani, przedstawione przez Panią informację są, zgodnie z naszą najlepszą wiedzą, nieprawdziwe. Jeśli więc faktycznie była Pani świadkiem sytuacji naruszenia obowiązków przez pracownika Spółki, prosimy o niezwłoczny kontakt z działem HR pod numerem 691 430 080 lub mailowo pod adresem hr@sundaypolska.pl. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Biadolenie zamiast odejście z honorem.Pracujesz w firmie handlowej, gdzie rynek zmienia się cały czas. Jak sobie nie radzisz, to idź do marketu na kasę,będziesz miał stabilnie.
ja czekam juz 3 miesiące na rozbudowę istniejącej instalacji i nic żadnego kontaktu ,dodzwonić się niemożna ,wycena była zrobiona i zaakceptowana i na tym się skończyło , prążka
Szanowny Panie, prosimy o bezpośredni kontakt na naszym Facebooku, szybko wyjaśnimy sprawę. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Jak wygląda praca w sunday polska- Kraków ? Jaka jest atmosfera ? Co z wypłatami czy są wypłacane ?
Dzień dobry, chciałabym się dowiedzieć informacji o pracy w działach związanych z logistyką, magazynowaniem. Jakie warunki pracy, zarobki, atmosfera w zespole, przełożeni? Polecacie pracę?
Dostałem propozycję pracy od Państwa handlowca, który nie ma czasu na wszystkie spotkania i chce mi podlecać Waszych klientów? Czy w związku z tym mogę liczyć na dodatkową premię z Państwa strony oraz umowę? Boję się, że handlowiec mnie oszuka na koniec miesiąca i nie wypłaci mi do ręki pieniędzy.
Szanowny Panie Tomku, absolutnie nie ma zgody na takie praktyki w naszej firmie. Zalecamy więc nie przyjmować "oferty" zaproponowanej przez handlowca. Prosimy o kontakt na naszym Facebooku, chcemy poznać szczegóły sytuacji. Jeśli chciałby Pan pracować w Sunday zachęcamy do udziału w oficjalnej rekrutacji. Wszystkie aktualne oferty pracy dostępne są na portalu pracuj.pl. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Czy prawdą jest, że firma nie wypłaca premii? Dostałam ofertę pracy i mocno się nad nią zastanawiam.
Niestety to prawda Kamila, dodatkowo kilku moich kolegów, którzy zostali zwolnieni na przełomie roku do dziś nie dostali części wynagrodzenia. Sprawa prawdopodobnie trafi do sądu, ponieważ żadne ponaglenia i rozmowy nie przynoszą skutku.
Ja osobiście o tym nie słyszałam, ale to co mogę doradzić, to uważne czytanie umowy i ustalenie konkretów na rozmowie wstępnej by nie było nieporozumień :)
Szanowny Panie Damianie, keśli nie jest Pan stroną w przedstawionej opinii, nie widzimy powodu, dla którego miałby Pan przedstawiać jakiekolwiek stanowisko. Zachęcamy do dzielenia się faktycznymi opiniami o pracy w Spółce, nie zaś historiami osób trzecich. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Oferta pracy mnie dziwi, bo raczej są zwolnienia... Premia zależy w jakim dziale, w finansowo-księgowym zapomnij. Jest regulamin przyznawania premii, ale w zasadzie powinien mieć 1 punkt: Wg. uznania Dyrektora Finansowego. Ogólnie atmosfera jest fatalna. Każdy tylko się zastanawia kogo następnego zwolnią, panuje całkowity chaos z przekazywaniem obowiązków.
Szanowna Pani, jeśli uważa Pani, że jest obszar, który warto byłoby udoskonalić, zachęcamy do kontaktu bezpośredniego z naszym działem HR. Adres mailowy to hr@sundaypolska.pl. Dostępny jest również numer telefonu, pod którym można kontaktować się bezpośrednio - 691 430 080. Opinia naszych pracowników jest dla nas bardzo istotna, nie akceptujemy jednak anonimowych ataków. Jeśli ma Pani jakiekolwiek obiekcje i chciałaby Pani się nimi podzielić, jesteśmy dostępni dla każdego cały czas, czy to telefonicznie, czy mailowo, czy w rozmowie bezpośredniej. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Firma kasuje komentarze o fatalnych zmianach kadrowych oraz tragicznych nastrojach w zespole. Dlaczego?
Szanowna Pani Barbaro, jeśli uważa Pani, że jest obszar, który warto byłoby udoskonalić, zachęcamy do kontaktu bezpośredniego z naszym działem HR. Adres mailowy to hr@sundaypolska.pl. Dostępny jest również numer telefonu, pod którym można kontaktować się bezpośrednio - 691 430 080. Opinia naszych pracowników jest dla nas bardzo istotna. jesteśmy otwarci na merytoryczną dyskusję i podejmowanie konkretnych działań, które pozytywnie wpłyną na rozwój firmy. Nie akceptujemy jednak anonimowych ataków personalnych, które mijają się z prawdą i godzą w dobre imię współpracowników. Nasze drzwi i telefony są dostępne dla każdego cały czas. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Czy możecie nam, pracownikom wytłumaczyć, dlaczego zdegradowaliście część kadry regionalnej? To nie jest nasza wina, że ludzie się wycofują z umów! Mamy zbyt drogi produkt, a do tego czas oczekiwania to tragedia. I co? Płacimy za to my! Pracownicy!
Szanowny Pracowniku, kompetentny i skuteczny zespół w każdej organizacji, także w naszej, to bezcenny zasób. Chętnie podejmiemy dyskusję o decyzjach, które zmierzają do zwiększenia efektywności naszej organizacji. Zapraszamy do bezpośredniej rozmowy, zamiast wymieniać myśli na forum - nasze drzwi są zawsze otwarte, a telefony działają. Zarząd i kadra dyrektorska Sunday Polska
Mam ogromny problem: czekam na instalacje panelów już 4 miesiąc i nie mogę się doprosić handlowca oraz biura obsługi. Co więcej... to teraz się jeszcze okazało, że ten handlowiec, Pan D. odchodzi z firmy i nikt mi już nawet nie stara się pomóc. Co mam zrobić w tej sytuacji?
Szanowny Panie, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu na naszym Facebooku. Gdy otrzymamy w wiadomości prywatnej numer telefonu oraz dane adresowe, zweryfikujemy status montażu i skontaktujemy się z Panem w celu umówienia daty realizacji instalacji. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Ktoś wie jakie są etapy rekrutacji, jakie są podstawy pensji na stanowisku managera, jakie mają auta sluzbowe managerowie i czy korzystają z salesbook ?
Dzień dobry! Jeśli ma Pan na myśli stanowisko managera regionalnego ds. Sieci Agencyjnej, zgodnie z ofertą dostępną pod adresem https://www.pracuj.pl/praca/manager-regionalny-ds-sieci-agencyjnej-dolnoslaskie,oferta,9006690?sort=4&s=75f3b27b zapewniamy pełen pakiet narzędzi do pracy: samochód służbowy, karta paliwowa, telefon, iPad. Co do rekrutacji, jeżeli kandydat przejdzie pozytywnie proces selekcji aplikacji to są dwa etapy rekrutacji: rozmowa wstępna z HR oraz spotkanie online z Dyrektorem Sieci. Posiadamy aplikację do obsługi procesu sprzedażowego. Jeśli ma Pan jakiekolwiek dodatkowe pytania - zachęcamy do kontaktu pod adresem rekrutacja@sundaypolska.pl. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
czy te etapy rekrutacji odbywają się już stacjonarnie w siedzibie firmy czy jeszcze online ?
a są rekrutacje spontaniczne, czy tylko można CV wysłać pod konkretne ogłoszenie tak jak to wspomniane wyżej?
Pani Bożeno, może Pani wyrazić swoje zainteresowanie danym stanowiskiem na rekrutacja@sundaypolska.pl. Jeżeli nie będziemy mieć takiej oferty w danym momencie, skontaktujemy się z Panią w późniejszym terminie, jak tylko pojawią się nowe projekty. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
A jak ktoś wyśle Cv na ten adres to on wpada do jakiejś bazy danych? Czy jest potem możliwość wycofania swoich danych gdy już nie jesteśmy zainteresowani praca tutaj?
Jeśli CV zostanie przesłane do nas na podany wcześniej adres e-mail to aplikacja zostaje dodana wyłącznie do procesu rekrutacyjnego, na który kandydat aplikował. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Obiecaliście nam Państwo instalację w połowie marca, następnie do 14 kwietnia. Mamy 4 maja i dalej nie mamy założonych paneli. Z kim się mogę skontaktować w tej sprawie?
Szanowna Pani Dominiko, w pierwszej kolejności zachęcamy do kontaktu z Państwa doradcą techniczno-handlowym. Prosimy również o kontakt w tej sprawie na naszym Facebooku lub drogą mailową na adres serwis@sundaypolska.pl. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Na jakiej podstawie pracownicy waszej firmy mają czelność wykonywać natrętne połączenia telefoniczne? Proszę o usunięcie moich danych osobowych, pracownik nie może tego zrobić bo operator nie jest podmiotem administrującym dane. Dosyć tego, zgłaszam sprawę do UODO, i liczę że wysoka kara (taka z 100% rocznego obrotu) zmusi innych, biorących z was przykład stalkerów o ZAPYTANIE czy można zadzwonić.
Szanowny Panie, prosimy o przesłanie żądania usunięcia danych na adres daneosobowe@sundaypolska.pl. w treści maila podając Pański numer telefonu. Jeśli Pański numer faktycznie znajduje się w bazie kontaktów, zostanie z niej natychmiastowo usunięty. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Firma podczas instalacji zepsuła nam dach, który stracił gwarancję. Mieliście podobne przypadki, gdzie najlepiej skierować sprawę?
Szanowny Panie Pawle, prosimy o jak najszybsze zgłoszenie reklamacji pod adresem serwis@sundaypolska.pl. Jak tylko otrzymamy szczegóły incydentu oraz adres instalacji, zweryfikujemy sprawę i będziemy się z Panem kontaktować. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Pojawiasz się i znikasz - śpiewała pewna wokalistka w Polsce. Ja bym tak mogła zaśpiewać o handlowcu Sunday Polska, który podpisał umowę i tyle go widzieliśmy. Szkoda, że od prawie 5 miesięcy nie widzimy paneli oraz instalacji. Brak już nam słów, brak energii. Jak można być tak nieuczciwym?
Szanowna Pani, po wstępnej weryfikacji w Dziale Montaży, chcielibyśmy poinformować, że nie mamy żadnej klientki o imieniu Małgorzata, której instalacja jest w realizacji od zeszłego roku. Dlatego prosimy o bezpośredni kontakt pod adresem serwis@sundaypolska.pl lub telefonicznie pod numerem 609 711 711. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Jakie są zarobki na stanowisku Konsultant ds. Umawiania Spotkań?
Pani Weroniko, stawka godzinowa na tym stanowisku wynosi do 24 zł brutto, dodatkowo obowiązuje system prowizyjny za umówione spotkania, bez górnej granicy. Zachęcamy do aplikowania na interesujące Panią stanowisko! Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Weronika, jeśli chcesz, żeby handlowcy mieli do Ciebie wieczne pretensje razem z kadrą zarządzającą, to jest to miejsce pracy dla Ciebie. Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną atmosferą i źle zarządzanym zespołem.
Szanowna Pani Katarzyno, przykro nam, jeśli ma Pani takie odczucia wobec pracy w Sunday. Każdego dnia pracujemy nad tworzeniem jak najlepszej struktury firmy, która przełoży się na wysoką jakość naszych usług. W Sunday cenimy dobrą atmosferę pracy, bo wiemy, że przekłada się ona na codzienne sukcesy naszej firmy. Zadowolenie naszych pracowników jest więc dla nas niezwykle istotne. Dlatego też gorąco zachęcamy Panią do kontaktu z działem HR drogą mailową lub telefoniczną pod numerem 691 430 080. Jak tylko przedstawi nam Pani szczegóły wspomnianych aspektów, przeanalizujemy sytuację i, jeśli będzie to konieczne, wprowadzimy odpowiednie zmiany. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Nie polecam tego stanowiska. Moja żona przez presję "Zwierzchnictwa" oraz przez beznadzieją bazę kontaktów dostała rozstroju nerwowego.... Kierownictwo karze dzwonnic po 7/8x do tych samych osób. którzy wyładowują swoją frustrację na konsultantach właśnie. Polecam przełożonym przemyśleć swoje zachowanie jak również przemyśleć czy trzymanie potężnego działu konsultantów na zleceniówkach jest zgodne z prawem pracy. Ww. stanowisko spełnia wszystkie przesłanki dla UoP a ludzie dalej są trzymani na zleceniu (po 2/3 latach pracy!).Dlaczego? Bo ze zlecenia bardzo łatwo kogoś zwolnić, a zwalniają za brak wydajności, która (o ironio) wynika z beznadziejnych baz klientów.
Szanowny Panie, firma Sunday odbiera takie zarzuty bardzo poważnie. Opisana przez Pana historia jest bardzo zbliżona do opinii opublikowanej w lipcu 2021r. Jeśli od tamtej pory Pańska małżonka nie zgłosiła swoich uwag wobec jakości pracy w dziale Telemarketingu, prosimy o pilny kontakt mailowy pod adresem hr@sundaypolska.pl lub telefoniczny pod numerem 691 430 080. Pewnym jest, że jak tylko otrzymamy oficjalne zażalenie, w miejsce anonimowej opinii, podejmiemy odpowiednie działania wyjaśniające. Pozdrawiamy, Zespół Sunday
Nie rozumiem procesu montażu w Państwa firmie. Jak możecie Państwo wysłać tak niekompetentny zespół, który przyznaje nam na spotkaniu się do tego, że NIGDY nie montował Waszych produktów, a jest na zastępstwie, które wynika z braków, które Państwo posiadacie? Mimo szczerych chęci jakoś montażu lepiej zostawić bez komentarza. Sprawa została zgłoszona do BOK.
Szanowny Panie Antoni, po wstępnej weryfikacji w Dziale Serwis nie udało się nam zidentyfikować zgłoszenia, które odpowiadałoby podanym informacjom. Jeśli ma Pan zastrzeżenia co do jakości montażu, prosimy o przesłanie reklamacji na adres serwis@sundaypolska.pl. Jak tylko otrzymamy wszystkie informacje, nasz zespół zajmie się sprawą i skontaktuje się z Panem bezpośrednio w celu wprowadzenia ewentualnych poprawek. Pozdrawiamy, Zespół Sunday