Pytania do firmy Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Czy ktoś wie jakie są warunki pracy w marketingu i rekrutacji w tej firmie? Jakie są zarobki?
A to potrzebują teraz? Bo ja nie znalazłam oferty ale mogłam gdzieś przeoczyć, bo w sumie sporo ich dla samych opiekunek. Wiadomo czy zespół rekruterow jest tutaj duży?
Jak długo trwa proces awansu w Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.?
Jakie umowy państwo proponujecie?200 zł brutto? reszta wynagrodzenia podciągnięta pod delegację? jakie składki emerytalne,zdrowotne?
Dzień dobry Pani Agnieszko. Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. W sprawie warunków współpracy, aktualnych zleceń, premii i bonusów, zapraszam do kontaktu z naszym działem rekrutacji pod numerem: (+48) 58 551 00 52 lub e-mailem na adres: rekrutacja@prestige24h.pl Spokojnego popołudnia, Prestige24h
Rozmowa telefoniczna
Doświadczenie, język, referencje i takie tam. Miła koordynatorka
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Jakie są warunki zatrudnienia w Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.?
Dzień dobry. Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i przesłane zapytanie. Zapraszam do kontaktu z naszą koordynatorką pod numerem: (+48) 58 551 00 52 lub mailowo na adres rekrutacja@prestige24h.pl W bezpośredniej korespondencji odpowiemy na wszystkie pytania i przedstawimy naszą aktualną ofertę. Pozdrawiam i życzę miłego dnia, Rafał Erecński Prestige24h
Jak długo czekaliście na odzew z Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.? Oddzwaniają zawsze?
Do mnie szybko, choć czasami na odpowiednie zlecenie musiałem chwile poczekać ale zawsze dostawałem 2,3 propozycje
Dzień dobry Pani Ireno. Zawsze staramy się jak najszybciej przygotować zlecenie, ale priorytetem jest odpowiednie dobranie zlecenia do Opiekunki lub Opiekuna, który ma na nie pojechać. Czasami taki proces może potrwać, ale z pewnością nie może być to miesiąc. Poproszę w korespondencji prywatnej na adres marketing@prestige24h.pl Pani imię i nazwisko. Sprawdzę jak przebiegał proces rekrutacji oraz czemu tak długo czekała Pani na odpowiedź z naszej strony. Zależy mi na ciągłym poprawianiu naszej jakości pracy. Przykro mi, że Pani koleżanka przedstawiła złą opinię o nas. Czasem warto posłuchać również tych, którzy jeżdżą z nami na zlecenia od wielu lat i chwalą sobie współpracę z nami. Mimo wszystko zapraszam do kontaktu, nawet celem wyjaśnienia sytuacji którą Pani miała. Spokojnego popołudnia, Rafał Ereciński
Nie zgodzą się z tym jeżdżę z Tą firmą i nie ma problemu z płatnościami czy z kontaktem pieniążki zawsze na czas.Tak że proszę spróbować a nie słuchać złośliwych opini
To chyba, zle Pani powiedziala. Jakos przelewy dostaje regularnie
Chcialabym się dowiedzieć,czy faktycznie bonus za Nowy rok wpłynie dopiero w marcu,Dla mnie to dziwne,że nie wplynelo w lutym skoro pracowalam przez 7 tygodni od grudnia,.Myślę,że mogę się pożegnać z bonusem.A szkoda.Bo to źle wpłynie na moja opinię o firmie,jak również fakt,że moj pobyt jest przedlużany i przedłużamy, zawsze o kilka dni,.W zasadzie powinna być zgodnie z umową zaplacona większa stawka za każdy dzień pobytu w De.
Faktycznie trochę dziwne. Ja dostałam teraz w lutym. Wróciłam ze zlecenia w styczniu i normalnie mi zaplacili za grudzień w styczniu a za styczeń w lutym plus premia za święta. Ale tak mi moja koordynatorka mówiła ze dostanę całość z ostatnim wynagrodzeniem. Mi się zgadza. Zadzwoń do nich albo napisz do pana Rafała na Facebooku on napewno ci pomoże
Dzień dobry Pani Joanno. Proszę się nie martwić, wszystko wyjaśnimy, a ja chętnie w tym pomogę. Proszę o e-mail na adres marketing@prestige24h.pl . Jak będę mieć Pani dane, to sprawdzę umowę. Wszystko co zostało ustalone powinno być w umowie, a jak jest w umowie to powinno być zrealizowane. Czekam na wiadomość e-mail od Pani. Miłego dnia, Rafał Ereciński Kierownik ds marketingu i PR Prestige24h Sp. z o.o. Sp. k.
Kochana a gdzie jesteś pod Monachium? Może jako prestiżowe opiekunki się spotkamy :) na kawę i ciasto.