Opinie o Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.

Agnieszka

Nie polecam Zarobki bardzo niskie ,żadnej przerwy nie można się doprosić Rodzina twierdzi że firma obiecała dostępność opiekunki 24h na dobę i nie ma innej opcji Tak ma rodzina sporządzoną umowę z firmą i tego się trzymają bo dużo płacą .Zero dyskusji Qpiekunka nie ma nic do powiedzenia a firma na prośby o wolne nie reaguje

Ewa2018
@Prestige24h Sp. z.o.o. S.K. 24.11.2017 16:56

Transport oplaca rodzina niemiecka nie firma

Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.
pracodawca
@Ewa2018 14.01.2018 16:17

Pani Ewo. Wpis brzmi: "(...) rodzina niemiecka i my ponosimy masę kosztów operacyjnych (...)". Jeżeli chodzi o transport, to jego organizacja, przygotowanie, zamówienie itp. jest po naszej stronie (Prestige24h). My płacimy przewoźnikowi i my od przewoźnika otrzymujemy fakturę. Tego oczekuje od nas klient niemiecki i Opiekunki/Opiekunowie. Spokojnego wieczoru, Zespół Prestige24h

kryskazet

Znasz idealnych pracodawców?? To był mój pierwszy wyjazd i po nim napisałam tą opinię. Jutro jadę kolejny raz, czyli już szósty z tej firmy. Pozdrawiam !

Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.
pracodawca
@kryskazet 13.02.2017 21:39

Dzień Dobry. Dziękujemy za miłe słowa i obronę dobrego imienia Prestige24h. Cieszymy się, że zapracowaliśmy sobie na Pani zaufanie i zrobimy wszystko by go nie zawieść. Miłego dnia, Zespół Prestige24h

Siora

Znam Jolantę, która wyjechała z tą firmą i klnie na nich jak szewc... po interwencji zmieniła miejsce, bo informacja o podopiecznej nie była prawdziwa, poza tym problemy z umową, wypłatami i kontakt koszmarny!!!!!!!! Mogłam jej tylko współczuć.

Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.
pracodawca
@Siora 20.03.2017 19:41

Dzień Dobry. Możemy pozazdrościć p. Jolancie adwokata. Idealnie byłoby gdyby p. Jolanta sama zgłosiła swoje uwagi do nas. Proponuje kontakt do działu marketingu: marketing@prestige24h.pl Chętnie wraz z Kierownikiem Operacyjnym przyjrzymy się sprawie i ewentualnym niedociągnięciom, które miały miejsce podczas przygotowywania i trwania samego kontraktu. Nie uciekamy od odpowiedzialności i chcemy poprawiać funkcjonowanie naszej firmy. Zapraszam do kontaktu. Miłego dnia, Zespół Prestige24h

alaala

Przez 3 lata współpracowałam z agencją pracy Prestige 24h i przestrzegam i odradzam. Oszukują i wyzyskują. Ignorancja na to jaka sytuacja jest w domu podopiecznego, czego rodzina wymaga i jak się zachowuje. Niestety jeśli w rodzinie pojawiają się problemy, kiedy jest się źle traktowanym, podopieczny jest bardzo ciężki w obyciu, wyzywa, a nawet niejednokrotnie potrafi uderzyć, jest agresywny i firma o tym wie nie reaguje. Przed przyjęciem zlecenia kluczowe informacje jak mój wiek i prowadzona dieta przeze mnie zostały przez firmę zmienione i zatajone. Specjalnie dodali w formularzu dodali mi lat, aby tylko zyskać to zlecenie i z tego tytułu były później w rodzinie nieporozumienia. Gdy rodzina wymusza więcej obowiązków niż jest to w umowie i jest to sygnalizowane firmie również pojawia się ignorancja, brak wynagrodzenia za dodatkową pracę mimo że zgodziłam się zostać na tym zleceniu by nie robić problemu. Nie zostałam za dodatkowe gotowanie i sprzątanie dla innych członków rodziny oprócz podopiecznego wynagrodzona. Firma ukrywa wiele informacji o tym jak jest na miejscu, dane zlecenie przedstawiane jest bardzo ogólnie, lecz gdy dojeżdża się na miejsce i rozmawia się z poprzedniczką tak sytuacja jest zupełnie różna. Agencja kłamie do mnie i do poprzedniczki, że o niczym nie wiedziała, że nie ma dodatkowych obowiązków, jak każda poprzednia opiekunka to zgłaszała i upominała się o dodatkowe wynagrodzenie(usunięte przez administratora). Nierzetelni, zakłamani, naprawdę nie wiem gdzie ci ludzie, którzy tam pracują mają sumienie, patrzeć jak ich rodak jest w jakiejś rodzinie wykorzystywany i traktowany jak śmieć i nie interweniować. Dodatkowo każde zlecenie jest realizowane na ostatnią chwilę, dlatego europejska karta zdrowia przychodzi pocztą do domu jak się jest już z powrotem w Polsce, lub 2 dni przed wyjazdem (który akurat był wydłużony o tydzień z winy agencji, gdyż na ostatnią chwilę nie mogli znaleźć zastępstwa). W innej agencji za mój poziom języka zaawansowany jak i za doświadczenie 6 różnych podopiecznych w różnych stanach zdrowia dostałam 300 euro więcej pensji, niż tutaj choć się upominałam. Brak ludzkiego podejścia. Dla tej agencji liczy się zysk, niestety ludzkim kosztem.

Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.
pracodawca
@alaala 24.10.2017 14:00

Jak wynika z Pani wpisu współpracowaliśmy 3 lata, to bardzo dużo czasu.... kilka różnych zleceń i chyba nie najgorsza praca skoro wytrzymała Pani z nami tak długo :) Nie mniej bardzo dziękujemy za szczegółowy opis zdarzenia, dzięki czemu będziemy mogli sprawdzić czy takie sytuacje mają miejsce oraz naprawić zaistniałe błędy w systemie rekrutacji oraz prowadzenia samego kontraktu. Przykro nam, że nie była Pani zadowolona z ostatniego kontraktu realizowanego z nami. Następnym razem postaramy się spełnić pokładane w nas oczekiwania! Spokojnego weekendu, Zespół Prestige24h

Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.
pracodawca
@anonymous 25.10.2017 11:56

Dzień dobry. Jeżeli Pani/Pan "ANONYMOUS" z nami pracuje, to skąd pytanie ile płacimy? To informacja ogólnie dostępna dla naszych pracowników. Ten wpis chyba należy traktować jako niezbyt rzetelny. Miłego dnia, Zespół Prestige24h

wiki

mnie okradli i tak to tez bzdura dziady

Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.
pracodawca
@wiki 27.11.2017 21:01

Dobry wieczór Rozważałem zgłoszenie tego wpisu jako niezgodnego z regulaminem i zablokowanie. Ponieważ jednak nie mamy w zwyczaju unikać odpowiedzi nawet na trudne pytania, zdecydowałem się zareagować i udzielić publicznej odpowiedzi. Spółka działa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Równie ważne jest dla nas przestrzeganie zasad uczciwości i odpowiedzialności społecznej, jak i postępowanie zgodnie z najlepszymi wzorcami etyki w biznesie. Jeżeli ktoś twierdzi, że został okradziony, to powinien z tym zgłosić się do odpowiednich organów z zawiadomieniem o popełnieniu przestępstwa. Niestety internet ma to do siebie, że każdemu wydaje się, że może napisać co tylko chce i nie ponosi za to odpowiedzialności, pozostając anonimowym - wystarczy ukrywać się za pseudonimem. Nasza działalność jest w pełni transparentna i uczciwa, tak samo wobec naszych pracowników, jak i klientów. Zespół Prestige24h

Krzyś z opolskiego

Współpracuję z tą firmą od niedawna.Jak dotychczas nie mam większych uwag na temat wspólpracy, pieniądze zawsze są przekazywane terminowo, kontakt w potrzebie jest zapewniony telefonicznie, czuje się tą opiekę w trudnych momentach. Firma bierze pod uwagę sugestie pracownikow dot. pracy. Chętnie wezmę nowe zlecenie z tej firmy. Jeźeli wszystko jest ok., to polecam. A jezeli macie pretensje, to zastanówcie się ile w tym waszej winy? Serdecznie pozdrawiam pracowników i opiekunów Prestige24 i źycze udanych kontraktów

Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.
pracodawca
@Krzyś z opolskiego 16.06.2017 10:46

Dziękujemy za dobrą ocenę. Zdajemy sobie sprawę, że łatwiej jest napisać krytyczną opinię niż pozytywną - tym bardziej Dziękujemy. Zrobimy wszystko, żeby nie zawieść Pana oczekiwań i utrzymać tak wysoką ocenę naszej pracy. Miłego dnia, Zespół Prestige24h

Maryla

Miałam kontakt telefoniczny z ich "dyrektorem". Po głosie poznać, że młody człowiek, ale ZERO szacunku dla kobiety, potencjalnego pracownika, opiekunki. Jakby robił łaskę, że w ogóle rozmawia a osoba z drugiej strony, to głupia gęś, która nie ma prawa myśleć, tylko słuchać, nie dyskutować. Rezultat był taki, że nie byłam w stanie kontynuować rozmowy, pożegnałam PANA grzecznie, bo skoro po chamsku traktuje w rozmowie , pewnie tak samo robi, po zatrudnieniu, co zresztą potwierdza się w opiniach.

Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.
pracodawca
@Maryla 24.01.2017 09:52

Dzień dobry. Upłynęło bardzo dużo czasu od wystawienia tej oceny. W tym czasie, udało nam się wdrożyć sporo zmian, które przyczyniły się do zmiany sposobu obsługi nowych pracowników oraz obsługi już realizowanych kontraktów. Wszystkie te działania, to w dużej mierze wynik Państwa oceny naszej działalności. Wszystkie uwagi, w tym nawet te bardzo krytyczne są dla nas cenne. Pozwalają nam eliminować błędy i się rozwijać. Pomimo złego pierwszego wrażenia, mam nadzieję, że uda nam się zaprosić Panią do podjęcia ponownego kontaktu i współpracy z nami ... oraz ponownej oceny Prestige24h. Tym razem mam nadzieję, że już pozytywnej. Miłego dnia, Zespół Prestige24h

Jolanta

Polecam agencje ,godna zaufania ,pieniądze na czas .Pomoc i wsparcie ze strony koordynatora.Wbrew opinią jakie czytałam zaryzykowałam i wyjechałam nie żałuje i mam nadzieje na długą współprac Pozdrawiam wszystkie opiekunki i polecam agencje Presig.

Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.
pracodawca
@Jolanta 17.02.2017 13:10

Dziękujemy za dobrą ocenę i miłe słowa. Zrobimy wszystko, aby utrzymać tak dobrą ocenę. Miłego dnia, Zespół Prestige24h

anonim

(usunięte przez administratora)

Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.
pracodawca

Dzień dobry. Trochę czasu upłynęło od czasu wystawienia tej opinii (kwiecień 2017). Przykro nam, że zostaliśmy tak surowo ocenieni... trudno się tłumaczyć, ale najwyraźniej trafił Pan na moment restrukturyzacji spółki i duże zmiany wewnętrzne, stąd być może wynikały m.in. problemy w naszej komunikacji. Naprawdę bierzemy sobie do serca wszystkie uwagi i wskazane błędy. Od kilku miesięcy pracujemy w stałym nie zmienionym składzie, pracując nad doskonaleniem naszych usług i cały czas podnosimy nasz poziom obsługi kontraktów. Mimo wszystko zapraszamy ponownego podjęcia współpracy z nami oraz ponownej oceny zmian i mam nadzieję pozytywnych rezultatów tych zmian. Co ważne wszystkie nasze Opiekunki i Opiekunowie są zatrudnione LEGALNIE w oparciu o umowę i niezbędne dokumenty jak druk A1, karta EKUZ itp. Dotyczy to również przerw kiedy są na terenie Polski, mając ciągłość ubezpieczenia. Realizując kontrakt mamy na uwadze interes zarówno Opiekuna/Opiekunki, jak i naszego Klienta na terenie Niemiec. Przedstawiane oferty pracy są aktualne i sprawdzone. Nasi pracownicy mają pełne dofinansowanie przejazdu do i z miejsca pracy w Niemczech. My również zajmujemy się organizacją przejazdu. Zapewniamy ciągłą opiekę koordynatora podczas wyjazdu, nie zostawiając naszych Opiekunek i Opiekunów z problemami, jakie napotykają podczas swojej pracy u klienta. Podczas rozmowy i ustalania warunków umowy, przekazujemy sprawdzone oraz prawdziwe informacje odnośnie stanu zdrowia podopiecznego. Zlecenie dobieramy indywidualnie, biorąc pod uwagę kwalifikacje kandydata oraz jego potrzeby. Miłego dnia, Zespół Prestige24h

betreuerin

Tragedia!!! Odradzam. Oferowane stawki nie odnoszą się w ogole do znajomości języka ani doswiadczenia, tylko stanowią wypadkową prostego rachunku: opiekunka/opiekun zarabia w najlepszym wypadku połowę Betragu, jaki płaci rodzina podopiecznego/-nej. Tyle. A ta kwestia to zaledwie namiastka podejscia do pracowników, masowo werbowanych (tak, wszystkie opinie, że kontakt jest miły....tzn. ściślej..w ogóle jakiś jest.... są prawdziwe- miłe nastawienia służy zwerbowaniu osób, ktore najczesciej z uwagi na sytuację bytowo-materialna wrecz podswiadowie nie doszukuja sie chocby nieścisłości w umowie, checia jak najszybszego podjecia pracy).......odradzam szczerze

Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.
pracodawca
@betreuerin 26.04.2017 09:42

To pierwsza część opinii, do której już się odnieśliśmy ... ale jeszcze jedna ważna uwaga. Stawki są jak najbardziej uzależnione m.in. od: - poziom języka; - długość kontraktu; - dodatkowe kwalifikacje jak np. czynne prawo jazdy. Pracownik, który umie więcej, jest wyżej przez nas opłacany. I jeszcze raz chciałbym podkreślić to co zostało napisane chwilę temu: 1. Zysk - owszem, jak każda firma jest stworzona po to aby zarabiać... i trudno tu mieć do firmy pretensje, że istnieje po to aby generować zysk. 2. Relacje z Opiekunem/Opiekunkami - wbrew temu co jest napisane w opinii, zależy nam na utrzymywaniu jak najlepszych i jak najdłuższych relacji. Powód jest jeden i prosty - pewni i sprawdzeni pracownicy, godni zaufania i zadowoleni ze współpracy z nami, nie generują nam dodatkowych problemów i kosztów podczas swojego wyjazdu na kontrakt. Stawiamy na jak najdłuższą współpracę! 3. Decyzja o współpracy - nikogo nie zmuszamy do pracy z nami. Każdy podejmuje decyzje samodzielnie. Super jak uda się nam nawiązać współpracę na poziomie takim, że obie strony są zadowolone, wzajemnie się szanują i mają do siebie zaufanie. Naszym sukcesem jest to, że mamy taką grupę pracowników i możemy wzajemnie na sobie polegać - to jest dla nas szczególnie cenne, a uwidacznia się w sytuacjach trudnych, jakie zdarzają się podczas pracy w opiece nad osobami starszymi. Miłego dnia, Zespół Prestige24h

betreuerin

Innymi slowy....firma jest zorientowana wylacznie na zysk. Nawet z dodatku swiatecznego, jaki rodzina dopłaca, odciągają sobie sporą część...Opiekun/opiekunka to produkt, no przepraszam, ale jestesmy dla nich produktami z ekonomicznego punktu widzenia.....W ogole nie zależy im na utrzymaniu jakichs dłuższych relacji z pracownikiem.....tzn jesli czujesz sie oszukana/ny to przykro nam=mozemy sie pożegnać, przecież za chwile znajdzie sie 5 osob, ktore wypelnia lukę...

Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.
pracodawca
@betreuerin 26.04.2017 09:49

Dzień Dobry. Postaram się odpowiedzieć, krótko i zwięźle: 1. Zysk - owszem, jak każda firma jest stworzona po to aby zarabiać... i trudno tu mieć do firmy pretensje, że istnieje po to aby generować zysk. 2. Relacje z Opiekunem/Opiekunkami - wbrew temu co jest napisane w opinii, zależy nam na utrzymywaniu jak najlepszych i jak najdłuższych relacji. Powód jest jeden i prosty - pewni i sprawdzeni pracownicy, godni zaufania i zadowoleni ze współpracy z nami, nie generują nam dodatkowych problemów i kosztów podczas swojego wyjazdu na kontrakt. Stawiamy na jak najdłuższą współpracę! 3. Decyzja o współpracy - nikogo nie zmuszamy do pracy z nami. Każdy podejmuje decyzje samodzielnie. Super jak uda się nam nawiązać współpracę na poziomie takim, że obie strony są zadowolone, wzajemnie się szanują i mają do siebie zaufanie. Naszym sukcesem jest to, że mamy taką grupę pracowników i możemy wzajemnie na sobie polegać - to jest dla nas szczególnie cenne, a uwidacznia się w sytuacjach trudnych, jakie zdarzają się podczas pracy w opiece nad osobami starszymi. Miłego dnia, Zespół Prestige24h

Anna

Nie wiem czy te opinie negatywne to takie wymyślanie czy faktycznie były uzasadnione, ale ja pracuję w prestige24h od kilku miesięcy i na razie wszystko jest bez zarzutu - zlecenie ok, na początku trochę ciężko było z moim językiem (nie rozumiałam akcentu podopiecznego :)), ale jakoś przetrwałam i teraz jest super. Wypłaty do tej pory były na czas, dostałam nawet premie za polecenie znajomej (ona też wyjechała i nie narzeka). Co do reszty - zobaczymy, mam nadzieję że się nie zawiodę tak jak do tej pory. Na razie polecam

Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.
pracodawca
@Anna 14.07.2017 13:46

Dziękujemy za pozytywną ocenę. Miłego dnia, Zespół Prestige24h

Mirka

Prestige24 zdecydowanie odradzam!! I ja zostałam potraktowana przez tą firmę jak śmieć! Zakłamują fakty, dwa razy wsadzili mnie na tzw miny. Ostatni wyjazd to ko. szmar, corka podopiecznej okazała się psychopatką gnebiła mnie psychicznie. Po dwoch tygodniach pobytu prosiłam o przeniesienie, DAREMNIE! Firma była głucha na moje rozpaczliwe monity! Zjechałam o dwa dni wczesniej, odliczono mi za to (usunięte przez administratora)euro! Jak takich nazwac? To są Z...... je!

Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.
pracodawca
@Mirka 26.10.2017 11:08

Bardzo nam przykro ... i chyba domyślamy się o jakie zlecenie może chodzić. Ale jest zawsze jakieś "ale". Podejmowaliśmy wszelkie możliwe działania, aby rozwiązać sytuację - jedną z nich była próba szybszej wymiany i zmiany Opiekunki/Opiekuna na zleceniu. Odliczenie części wynagrodzenia wynika z podpisanego przez strony (Pani i My) kontraktu i opuszczenia stanowiska pracy, mimo oferowania dodatkowego wynagrodzenia do czasu przybycia zmiennika. Ostatecznie z powodu zachowania strony niemieckiej ten kontrakt został przez nas rozwiązany. Nigdy nie uciekamy od problemów i odpowiedzialności. Z poważaniem, Zespół Prestige24h

Oszukana opiekunka

PRESTIGE 24. Rety co to za firma, z beszczelnym na czele dyrektorem, zadzwonil do mnie, kiedy oznajmilam ze ich opisze w internecie. (usunięte przez administratora) Mineły miesiące, kontakt sie urwał, nieodbiera telefonow.

Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.
pracodawca
@Oszukana opiekunka 26.10.2017 11:20

Dobry wieczór. Chcielibyśmy zweryfikować przedstawioną przez Panią informację/opinię. Wszystkie rozmowy są nagrywane, a rozmowy z Opiekunkami i Opiekunami są realizowane przez Dział Rekrutacji lub ewentualnie przez Kierownika Operacyjnego, który jest kobietą. W związku z powyższym, proszę o kontakt e-mail na adres sopot@prestige24h.pl lub marketing@prestige24h.pl Prosimy o przedstawienie swojej sprawy - przekażemy do dalszego dokładnego sprawdzenia i wyjaśnienie. Miłego weekendu, Zespół Prestige24h

t

zapraszam do kontaktu miałam podobne przeżycia że lepiej nie mówić

Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.
pracodawca
@t 11.11.2017 10:03

Przykro nam, że nie była Pani zadowolona ze współpracy z nami. Staramy się szybko reagować na uwagi i jeżeli to możliwe poprawiać błędy. Jednym z priorytetów firmy jest zadowolenie z pracy naszych Opiekunek i Opiekunów. Jeżeli ma Pani uwagi proszę o kontakt: marketing@prestige24h.pl Wszystko zostanie przekazane do Kierownika operacyjnego, który sprawdzi informacje i zajmie się tematem. Miłego dnia, Zespół Prestige24h

zija

Pracowałam dla tej firmy rok. Zdecydowanie odradzam. Zatrudnienie na totalnie niegodnych warunkach. Firma prawie nic nie wie o swoich podopiecznych. Pieniądze wypłacane nie na czas. Szef, dyrektor cholernie bezczelny.

Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.
pracodawca
@zija 20.11.2017 14:58

Dzień Dobry. Przykro, że w chwili obecnej tak Pani ocenia naszą firmę. Zakładam, że skoro "wytrzymała" Pani z nami rok, to nie zawsze nasza współpraca układała się w tak czarnym świetle, jak jest to teraz przedstawiane. Jesteśmy od ponad 8 lat na rynku i naprawdę wiemy z kim współpracujemy po stronie klienta niemieckiego oraz na jakie zlecenia są wysyłani nasi pracownicy. Staramy się również, aby ta informacja była przedstawiana jasno i rzetelnie naszym pracowników przed podpisaniem kontraktu na wyjazd. Warunki finansowe, które proponujemy naszym Opiekunkom i Opiekunom są oparte o realia rynkowe, a często znacznie bardziej korzystne niż u naszej konkurencji. Wszyscy pracują w oparciu o umowy, legalnie, odprowadzane są składki, są ubezpieczeni itd. Terminowość płatności - wszystkie płatności wychodzą od nas pomiędzy 10 a 15 każdego miesiąca. Czasem oczywiście zdarzają się problemy wynikające np. z podania nam błędnego numeru konta, długiego księgowania na kontach walutowych w innych bankach, odrzucanie przelewów przez bank odbiorcy lub co również się czasem zdarza, na skutek działań podejmowanych przez komornika na kontach naszych pracowników. Są też sytuacje złamania warunków kontraktu przez pracownika ... My natomiast nigdy nie uciekamy od odpowiedzialności i wyjaśniamy co mogło pójść nie tak. Każdą sprawę chcemy doprowadzić do końca i rozwiązać każdy problem. Komunikacji z nami. Od dłuższego czasu z Opiekunkami i Opiekunami, rozmowy są prowadzone tylko przez koordynatorkę, a w wyjątkowych sytuacjach przez Kierowniczkę ds. operacyjnych... która jest kobietą, więc trudno mi się odnieść do tej sytuacji - napisała Pani o kontakcie z Dyrektorem. Wszystkie rozmowy są rejestrowane, więc możemy sprawdzić i wyjaśnić każdą sytuację oraz poprawić błędy we wzajemnej komunikacji. Mimo wszystko zapraszamy ponownego podjęcia współpracy z nami oraz ponownej oceny zmian i mam nadzieję pozytywnych rezultatów. Pozdrawiamy, Zespół Prestige24h

Zaskoczona

Potwierdzam tak jest .Firma nie interesuje sie opiekunka .Zarobki bardzo mizerne . W ogłoszeniu piszą do 1400 euro ale kto je dostał? (usunięte przez administratora) Jeden plus to wynagrodzenie wpływało na czas.

Oszukana

UWAŻAJ NA NICH, NIE SĄ WIARYGODNI.

OLA

No, nie wierzę!!!!!!!

Maryla

AKURAT PRAWDA !!!

opiekunka 45

Witam wszystkie opiekunki. Wyjechałam niedawno przez firmę Prestige24 i jestem jak do tej pory zadowolona, zobaczymy co będzie potem. Dostałam sprawdzone zlecenie, które pokryło się z opisem. Nie mogę narzekać, ogólnie bycie opiekunką jest trudnym zawodem i nie zawsze bywa kolorowo. Na razie jestem zadowolona z tego miejsca i z obsługi firmy. Pozdrawiam

Margaret

Szanowne koleżanki przekazujmy prawdziwe informacje o firmie w której pracujemy, to pomoże nam chociaż w małym stopniu wyeliminować ich oszustwa. Firma Prestig24 oszukuje, nie przestrzegają podstawowych przepisów prawa pracy, nie wypłacają pieniędzy w terminie, notoryczny brak kontaktu, przekłamują profil opiekunki do niemieckiej rodziny, a opiekunkę okłamują o warunkach u podopiecznych i ich chorobach. Zauważcie, że po każdej negatywnej opinii pojawia się kilka pięknych, cukierkowych opinie. To pewnie panie koordynatorka tak się męczą zamiast odpisywać na maile opiekunek. A co do umowy, to tak bardzo nieczytelnej umowy jeszcze nie widziałem. No i kwota od której odprowadzają ZUSy- porażka.

Ewelina

Ja też nie wierzą w to, co czytam. Są mili do dnia wyjazdu, potem cisza. Sama muszę dzwonić do nich, narażając się na koszty. Żadnego zainteresowania. Dobrze, że rodzina wspaniała i wyrozumiała. Zarobki z niskiej półki za pracę 24 godziny, w nocy też, żadnej przerwy. Umowy ustne zawarte przed wyjazdem, już po zamknięciu drzwi busa nie obowiązują.... Myślę o zmianie firmy jak najszybciej.

Waclaw.wp1

Witam ,jestem opiekunem ipo raz pierwszy wyjechałem z Prestige 24.Umowa czytelna,zlecenie zgodne z prawdą ,żadnego zaskoczenia,cotygodniowe rozmowy z kordynatorką ,kompetencja i duże chęci współpracy.Ogólnie jestem zadowolony i może ta współpraca bedzie trwała długo.Polecam!!!

Halina

Witam :) Polecam firmę Prestige 24. Jestem zadowolona ze współpracy z firmą. Nie narzekam na warunki współpracy, zlecenia są dobrze dobrane i kontakt z koordynatorem też jest dobry. Zawsze mozna liczyć ze strony firmy. Pozdrawiam oddział we Wrocławiu

Agawa36

Chyba to jest inna firma Prestig24, nie wierzę w to co czytam. Są bardzo mili do momentu wyjazdu, a później zlecenie na miejscu nie ma zbyt wiele wspólnego z przedstawioną ofertą. Absolutny brak kontaktu z koordynatorem.Pani( jeden telefon po 4 tygodniach i koniec) koordynator zachowuje się jakby wszystkie rozumy zjadła. Niegrzeczna, kłamie i traktuje ludzi przez pryzmat własnej osoby, czyli jak idiotów. Moja poprzedniczka wyjeżdżając powiedziała, nigdy tu nie wrócę. NIE POLECAM.

Alicja

Witam wszystkie Opiekunki. Zaczęłam pracę z firmą Prestige 24 i jestem zadowolona. Pani, która szukała dla mnie pracy była bardzo miła. Oferta zgadzała się z opisem. Po przyjeździe na miejsce pracy, zadzwoniła moja koordynatorka, żeby upewnić się czy wszystko u mnie w porządku. W razie problemów także mogłam liczyć na pomoc firmy. Jestem zadowolona i polecam pracę w tej firmie.

siwa

witam dziewczyny .Ja pracowalam pol roku wtej firmie i powiem tak..Napoczatku bylo ok,pierwszy miesiac kordynatorka dzwonila pytala co i jak czy mi sie podoba itd.Wdrugim juz mniej ,w trzecim wcale ..A ja czekalam bo wiecie co ...ciagle byl przekladany moj przyjazd do polski .I pierwszy kontrakt zamiast byc 6 tyg trwal prawie 4 miesiace !!!!!Co do wynagrodzenia czasami sie spoznialo kilka dni ale teraz z perspektywy czasu wiem jedno bylo bardzo niskie ..Nie pisze tego po to aby obsmarowac firme ale po to aby mialy rzetelna wiedze na ten temat ..I jeszcze jedno rodzina udostepnila mi umowe ktora miala spisana z firma i tu bylo moje zdziwienie ..Znacznie wiecej bylo wymagan niz ja mialam w wswojej umowie .Pozatym nie bylo okreslonego jasno mojego czasu wolnego w umowie od rodziny tylko inf tego typu ..Czas wolny dopiero po wyrazeniu zgody rodziny i uprzednim poinformowoaniu ..Czyli jak ??? Ja go nie mialam wcale bo rodzina nie miala czasu zeby z podopiecznym zostac ... A i jeszcze jedno ,rodzina dostaje nasz profil co jest zrozumiale szykoda tylko ze zaklamany ..np: JEZYK NIEMIECKI KOMUNIKATYWNY gdzie powinno byc okreslenie poczatkujacy tak jak bylo w przypadku mojej kolezanki ..pozdrawiam was dziewczyny ..

kika

Witam jest piszecie Panie same superlatywy, ale proszę o odpowiedż szczerą, czy faktycznie warunki pracy i kontakt z firmą jest taki dobry, bo zaczynam spółpracę z tą firmą i nie ukrywam, że czytam sprzeczne opinie.Nie wiem co myśleć Pozdrawiam

Jotka 45

Zawiedziona przepraszam Cię bardzo, ale uważasz siebie i inne opiekunki za jakieś analfabetki że opinie muszą być pisana nieprofesjonalnie ??? To, że Ty pisać nie potrafisz to nie obrażaj innych.

zawiedziona

Boże... co za oklepane opinie!! Wątpię, że pisały je jakieś opiekunki! Są zbyt ładnie i profesjonalnie opisane. Dajcie jakieś prawdziwe komentarze. Szukam pracy jako opiekunka i po prostu znaleźć po komentarzach jakąś godną zaufania firmę z prawdziwymi opiniami chyba graniczy z cudem... Masakra!! Co się dzieje z tym krajem. Chyba trzeba wyjechać i rzeczywiście zacząć na czarno pracować!!

Opiekunka

Dzień dobry, Ja współpracuje z firmą Prestige24h od niedawna i jak do tej pory nie narzekam na warunki pracy. Zlecenia są dobrze dobierane oraz jest też dobry kontakt z biurem. Umowa też jest czytelna i przejrzysta. Mogę śmiało polecić tą firmę do podjęcia współpracy

Ula

Witam, ja pracuje z firmą prestige24h od dwóch lat i jak najbardziej jestem zadowolona ze warunków współpracy, wynagrodzenia i podejścia do pracownika. Mogę polecić każdej opiekunce tą firmę. Wynagrodzenie zawsze na czas.

kryskazet

Witam! Nie wiem czy pracowałyśmy w tej samej firmie ,ale sądzę że tak.Ja jestem ze współpracy bardzo zadowolona.Pieniądze na czas bardzo miła obsługa tel. i mailowa.Pani która załatwiała mi wyjazd bardzo cierpliwa i dostępna pod tel.Może nie są to zarobki z wyższej półki ale nie wiem gdzie za taką pracę w Polsce zarobiłabym więcej.

kryskazet

Witam! Nie wiem czy pracowałyśmy w tej samej firmie ,ale sądzę że tak.Ja jestem ze współpracy bardzo zadowolona.Pieniądze na czas bardzo miła obsługa tel. i mailowa.Pani która załatwiała mi wyjazd bardzo cierpliwa i dostępna pod tel.Może nie są to zarobki z wyższej półki ale nie wiem gdzie za taką pracę w Polsce zarobiłabym więcej.

Zostaw opinię o Prestige24h Sp. z.o.o. S.K. - Sopot

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Prestige24h Sp. z.o.o. S.K.