SPRZEDAŻ
Sprzedaż przez storytelling czy bazując na wartości? Co lepiej sprawdzi się przy twoim projekcie? Dobierzemy właściwe narzędzia.
OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA
- weryfikacja pracy handlowca/instalatora
- minimalizacja odsetka rezygnacji
- pomoc w uruchomieniu i zrozumieniu usług
- utwierdzenie klienta w dokonanym wyborze
INFOLINIA / BOK
Zajmiemy się obsługą twoich klientów, udzielimy im niezbędnych informacji i doprowadzimy z sukcesem do rozwiązania problemu. Wszystko w ramach ustalonych standardów obsługi.
BADANIE SATYSFAKCJI / BADANIE CATI
Stały klient to najlepszy klient, 20% klientów przynosi 80% przychodu. Czas to docenić. 1 zadowolony klient powie o Tobie dwóm innym, 1 niezadowolony wyżali się 10 następnym.
UMAWIANIE SPOTKAŃ / LEADÓW
Specjalnie dla twojej firmy wyselekcjonujemy najlepszych klientów, dotrzemy do decydentów oraz zainteresujemy ich twoim produktem lub usługą. Umówione spotkania będą dostępne dla Ciebie lub twoich handlowców w prostej i przejrzystej formie, a wypracowana przez lata formuła współpracy i wymiany informacji, zapewni Tobie i twoim podwładnym komfort pracy.