Misją Spółki jest świadczenie wysokiej jakości usług napraw i modernizacji pasażerskiego taboru kolejowego.
Wizją Spółki jest uzyskanie statusu nowoczesnego zakładu wykonującego naprawy i modernizacje taboru szynowego dla sektora przewozów pasażerskich, oferującego kompleksowe usługi, zapewniającego wysoki, stabilny potencjał działalności oraz atrakcyjne warunki współpracy dla pracowników i kooperantów.
Celem Spółki jest dostarczanie pasażerskiego taboru kolejowego zgodnego z oczekiwaniami klienta, spełniającego warunki umów i dostarczonego na czas.
Nasz cel realizujemy przez:
- Kształtowanie świadomości, że za jakość odpowiada każdy pracownik organizacji
- Szkolenia pracowników podnoszące kompetencje
- Poprawę komunikacji w oparciu o dialog z pracownikami i klientem
- Identyfikację potrzeb klienta
- Zapewnienie dostępności informacji i określonych zasobów niezbędnych dla osiągnięcia celów i realizacji zadań
- Spełnienie wymagań normy PN-EN ISO 9001:2015
- Spełnienie wymagań Rozporządzenia Wykonawczego Komisji (UE) 2019/779 z dnia 16 maja 2019 r.
- Spełnianie mających zastosowanie wymagań prawnych oraz uwzględnienie aspektów związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, ochroną środowiska, ochroną danych osobowych i bezpieczeństwem informacji
- Współpracę i pozyskiwanie dostawców o stabilnej pozycji rynkowej oraz dostarczających materiały i usługi na oczekiwanym poziomie jakości
- Zapewnienie najnowocześniejszych technologii
- Efektywne zarządzanie procesami
- Dostępność profesjonalnego serwisu
- Rzetelne i terminowe rozpatrywanie reklamacji
- Dbanie o własność klienta
- Ocenę satysfakcji klienta
- Szacowanie ryzyka i podejmowanie adekwatnych działań korygujących
- Ciągłe doskonalenie systemu zarządzania, a przez to całej organizacji
Polityka Jakości i Sytemu Utrzymania MMS jest dostępna, zakomunikowana, zrozumiana i stosowana przez wszystkich pracowników PKP Intercity Remtrak Sp. z o.o.