Performance Media P.S.A.

3.7 Dodaj merytoryczną opinię

Z jakimi etapami możesz się spotkać podczas rekrutacji w Performance Media?

 


1. Selekcja aplikacji

Pierwszym etapem rekrutacji, po publikacji ogłoszenia, jest selekcja nadesłanych CV. Etap selekcji aplikacji jest momentem, w którym prowadzone są wstępne rozmowy telefoniczne z wybranymi kandydatami. Może się zatem zdarzyć tak, że zadzwonimy do Ciebie, aby zadać kilka pytań jeszcze przed zaproszeniem na spotkanie.
 

2. Spotkanie z działem HR

Kolejnym etapem jest zazwyczaj spotkanie z działem HR w naszej firmie. Możesz je potraktować jako okazję do wzajemnego poznania się i sprawdzenia, na ile pasujesz do firmy, a firma do Ciebie. Podczas spotkania będziesz mieć okazję do szerszego zaprezentowania swojej osoby, a także dowiesz się więcej na temat firmy oraz atmosfery i stylu pracy, jaki u nas panuje.

 

3.  * Zadanie rekrutacyjne 
(opcjonalnie)

Czasami, jeżeli stanowisko tego wymaga, możemy poprosić Cię o wykonanie zadania rekrutacyjnego. Zadanie możesz otrzymać do wykonania w domu lub na spotkaniu. Nie jest to standardowy etap naszego procesu rekrutacyjnego, ale niekiedy korzystamy z tej możliwości, aby jak najlepiej ocenić poziom Twoich umiejętności merytorycznych.
 

4. Rozmowa z Managerem

Rozmowa z Managerem jest zazwyczaj ostatnim elementem procesu rekrutacyjnego. Jest to świetny moment do poznania potencjalnego przełożonego. Podczas spotkania z Managerem masz też możliwość, aby dowiedzieć się więcej o zakresie zadań oraz zespole, do którego możesz dołączyć. Przed rozmową warto zastanowić się, jakie informacje są Ci potrzebne, aby podjąć decyzję o ewentualnej współpracy.

 
* Nie w każdym przypadku proces rekrutacji wygląda tak samo. Czasem skracamy lub wydłużamy ścieżkę i rezygnujemy z II etapu lub HR uczestniczy w rozmowie z Managerem  –  w zależności od stanowiska i doświadczenia kandydata.
 

 

5. Zwieńczeniem całego procesu jest złożenie oferty wybranemu kandydatowi i podziękowanie pozostałym.

 
Dołącz do Nas

Performance Media P.S.A.