Opinie o PKP Energetyka w Warszawa

Grupa Kapitałowa PKP Energetyka to jedna z większych firm energetycznych w Polsce. Odpowiada za niezawodność i jakość dostaw energii dla transportu kolejowego. Posiada sieć dystrybucyjną na terenie całego kraju. Infrastruktura PKP Energetyka to ponad 7 tys. różnego rodzaju obiektów i elementów instalacji, rozmieszczonych wzdłuż linii kolejowych w całej Polsce. Do zasilania sieci trakcyjnej służy m.in. 21,5 tys. km linii energetycznych spółki, która dostarcza energię do poszczególnych urządzeń, a ostatecznie – do pociągów. PKP Energetyka jest też odpowiedzialna za utrzymanie 25 tys. km sieci trakcyjnej, będącej własnością PKP PLK, kluczowego klienta spółki. Firma zajmuje się także sprzedażą energii dla klientów (głównie przewoźników kolejowych), świadczy usługi elektroenergetyczne oraz posiada kolejowe stacje paliw. Nad całą infrastrukturą czuwa ponad 4000 pracowników zorganizowanych w obszarach dystrybucji, obsługi oraz usług na terenie całego kraju. Spółka PKP Energetyka jest obecna na rynku od 2001 roku, a od 2015 roku jej właścicielem jest jeden z największych funduszy inwestycyjnych na świecie – CVC Capital Partners, działający w kilkudziesięciu krajach Europy, Ameryki Północnej oraz Azji.


Branże: Handel, dystrybucja i przesył energii elektrycznej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o PKP Energetyka w Warszawa

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pozostalosci z pomorskiego
Pracownik

A na dnie jest pracownik który utrzymuje tą całą czapę, a jak sprzedadzą to gdzie pójdą Marki, Janusze i to całe towarzystwo znajomych Zarzadu poukrywanych pseldo fachowców Na pseldo stanowiskach pozostosci po likwidowanych Zakładach gdzie zwolniono dobrych fachowców, którzy znali się na robocie, a zostawiono BYŁE kierownictwo działów które Pzepycha TERAZ nawet drobne usterki sprzętu na zewnątrz przez firmy zewnętrzne. bo nikomu teraz nic się nioplaci Oj łza się w oku kręci co zrobiono z tak dobrego Zakładu i to się nadaje do kabaretu może zrobią z tego następna kiedyś wigilię.

Waldemar z pomorskiego
Pracownik

Słyszymy od kierownictwa obsługi o zacisnieciu pasa w zakupach i itp. To może poszukać oszczędności gdzie indziej, a np. Jaką marzę biorą wszystkie firmy, które są pośrednikami przy naprawie pojazdów między zakładem, a warsztatem i dlaczego na pytanie przy odbiorze pojazdu z warsztatu, wystawiający fakturę ma zakaz powiedzieć pracownikowi Zakładu jaki jest koszt naprawy i co było naprawiane. Wiadomo, że te firmy nie są firmami haretatywnymi i muszą na czymś zarabiać. Trzeba doliczyć ludzi w zakładzie, którzy to niby koordynują, zatwierdzają, odtwierdzaja a rąk do pracy na dole coraz mniej, a zaraz skończy się lato potem szybciutko zima i EORy, a panowie w eleganckich biurach, przy eleganckich biurkach mają się dobrze i nie straszna im pogoda i ciężkie warunki pracy bo z okien biur tego nie widać, niektórzy to kolej poznali bo pociągami jeżdżą do pracy.

dorwal
Pracownik

A ja czytając to wszystko mam nadzieję ,że już niedługo trafi szlak tą firmę .Jak długo można(usunięte przez administratora) ludzi nie zajmować się tym do czego jesteśmy zobligowani. Kontrola goni kontrolę ludzie na najniższym szczeblu robią za wszystkich i wszystko. Powstał oddział do tworzenia map geodezyjnych odnośnie sieci trakcyjnej a kto zasuwa w terenie z tyczką geodezyjną GPS oczywiście monterzy. PLK ma już dość naszej pracy i robienie przeglądów na odwal się .Stan osobowy ludzi na pociągach nie pozwala na solidne wykonanie prac i jeszcze w tak krótkim czasie. Przecież normalne szefostwo zdało ,by sobie sprawę z tego gdyby miało minimum wiedzy na temat pracy w terenie. A danie władzy komórce bhp to totalna paranoja ludzie są w terenie cały czas zestresowani a wypadki są coraz częściej mimo coraz większego nacisku na bezpieczeństwo. Może należało by się przyjrzeć osobom kontrolującym a niejedno spotkanie z tymi osobami są żenujące ich zachowanie pozostawia wiele do życzenia. Osoby te w większości nie dbają o faktyczne bezpieczeństwo a wręcz jest rywalizacja między sobą. Panie prezesie zastanów się Pan nad kompetencjami kadry kierowniczej i jej prawdomówności. W kuluarach na spotkaniach TOP400 większość się nie zgadza z polityką firmy ale nie mają przysłowiowych jaj aby o tym powiedzieć .Dalsza taka polityka firmy doprowadzi do pójścia firmy na (usunięte przez administratora).Chyba ,że o to chodzi .Pozdrawiam wazeliniarzy.

#woda
Pracownik
@dorwal

Przecież jest planer. Pkp energetyka finansuje OZE, to najważniejsze, zwłaszcza w wodór i pawerbank w Garbcach. I tak jest jeszcze za dużo pracowników w sałej spółce

Realista
Pracownik
@dorwal

Ciekawe czy Pan Prezes. Wie ile pracowników warsztatowych jest poukrywanych w biurach, a pisani są w brygadach i nawet planer jakoś ich obejmuje. Kierownictwo ukrywa stan rzeczywisty pracowników przed Prezesem, a chłopcy wykorzystują starszych pracowników i tak się zadomowili przy swoich biurkach jak by to normalne ciekawe kiedy to się skończy to kłamstwo i obłuda zapraszamy Prezesa do objazdu Sekcji i Rejonów Serwisowych, aby ustalić i oddzielić fikcje od stanu faktycznego. Pozdrawiam

Janusz
Pracownik
 Pytanie

Widać rouźnienie w PKP energetyka Obsługa. Widać pranie ubrań roboczych i cywilnych. Czy tak można.?

Jacek
Pracownik
@Janusz

Można synku, można.

Monia
Pracownik
 Pytanie
@Jacek

Przecież jest iso? Za to im płacá za pranie a nie za marnowanie czasu e pracy. Pralki są .

Waldek z pomorskiego
Pracownik
@Janusz

Oj tam Poprostu dostali mało tzw awansu i otworzyli pralnie, trzeba na czymś dorobić dobry pomysł.

Waldek z pomorskiego
Pracownik
@Jacek

Przecież Zakład wyposażył każdą Sekcje w pralki automaty, sama nazwa mówi do prania, a nie do krecenia masła, więcej czasu obsługa traci czasu na szukanie części do starych opraw dla PLK zamiast kupić nowe oprawy to tego kierownictwo Serwisów nie widzi, no tak tak wysoko nie patrzą, a szkoda.

Kierownik
Pracownik
 Pytanie
@Waldek z pomorskiego

Prywata w czasie pracy? Za co płaci pkp energetyka , za prywatną pracę czy pracę według umowy? Widać za dużo jescze pracowników , bo nie ma dla nich zadan w planerze.

Pracownik
Pracownik
@Kierownik

Jeżeli pranie odzieży wypoconej, nie swierzej można powiedzieć śmierdzącej nazywamy prywata to jest smutne bo nie każdy chodzi w Białej koszuli pod krawatem po placu i rznie panisko a pracownika traktuje jako śmiecia i niemowmy o prywacie bo sami nie jesteście lepsi o nie.

logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Leszno
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Programista maszyny CNC (K/M)
Dębica
Igloocar Sp. z o.o.
(69 opinii)
Wyślij CV
logo firmy ELEKTRYK
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Asystent Projektanta Konstrukcji
Siemianowice Śląskie
MERAENG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Adam
Pracownik

Teraz młodzi też mają szansę pracować w pkp energetyka czego osobiście jestem przykładem, bo mam nieco ponad 30 dychy na karku i jestem w załodze. Cały czas zatrudniają młode osoby. Dzięki temu pracuje tak samo z doświadczymy i młodymi co sobie chwale. Razem ze mną do pracy sporo osób przyszło w podobnym wieku co ja.

Więcek
Pracownik
@Adam

To zwalniają doświadczonych w średnim wieku , żeby przyjąć niedoświadczonych z ulicy.

Promień
Kandydat
 Pytanie

Zauważyłem, że w Krakowie PKP poszukuje na stanowisko dyspozytora zasilania AC/DC. Jestem po II stopniach energetyki, mam ponad 5letnie doświadczenie w pracy w dużym zakładzie energetycznym, ciekawi mnie na jakie zarobki mogę liczyć na początku, w przyszłości, oraz ewentualny rozwój.

Jak zawsze
Były pracownik
@Promień

Tu dyspozytorzy , nie maja pojęcia o praeie energetycznum. Nie odtóżniaja obowiązki dopuszczajacego, kierujacego zespołem oraz kordynujacego. Trzeba znać przepisy kolejowe pkp plk, EBH, energetyczne.

Promień
Kandydat
@Jak zawsze

Akurat to jest mój chleb powszedni :) Interesuje mnie tylko na co można liczyć w kwestii zarobków teraz i w przyszłości, bo w grę wchodzi odejście z obecnej pracy.

Promień
Kandydat
@Jak zawsze

A jeśli chodzi o prawo kolejowe to się nauczę, jeśli będzie trzeba, jeśli będzie warto zmienić pracę. Skoro szukają kandydata i nie umieścili tego w wymaganiach to zdają sobie sprawę, tego, że ludzie z innych/podobnych branż nie uczą się wszystkiego na zapas, a bo być może za 20lat przyjmą mnie tu czy tam.

Pracodawca

 Pytanie
@Promień

Dzień dobry. Dziękujemy za zainteresowanie spółką PKP Energetyka. Naszym pracownikom oferujemy stabilne i przyjazne miejsce pracy, w którym mogą̨ się̨ rozwijać́, m.in. dzięki licznym szkoleniom wewnętrznym. Informacje o wymaganiach na stanowisko Dyspozytor zasilania w sieciach AC/DC znajdzie Pan w ofercie pracy pod linkiem https://www.pracuj.pl/praca/dyspozytor-dyspozytorka-zasilania-w-sieciach-ac-dc-krakow,oferta,1001961156?s=ea38c55f&searchId=73ef81c0-123b-11ed-88b4-2b9e7e2e1cca. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z naszym działem HR pod adresem mailowym hr@pkpenergetyka.pl. Zachęcamy do składania aplikacji. Z poważaniem Zespół HR PKP Energetyka

Promień
Kandydat
 Pytanie

Witam, Na stronie pojawiło się nabór na Dyspozytora konkretnie chodzi mi o Kraków. Jestem po energetyce, dwa stopnie, obecnie pracuję ponad 5 lat energetyce "na ruchu", więc praca zmianowa mi nie straszna. Ciekaw jestem czego mogę się spodziewać na tym stanowisku, chodzi głównie o zarobki, pakiet benefitów jest dosyć pokaźny, a pensja?

Ja ty
Były pracownik
 Pytanie
@Promień

Czy się znasz na przepisach kolejowych, branżowych EBH chodzi o trakcję, oraz przepisach energetycznych? Niektórzy dyspozytorzy nie mają pojęcia o przepisach energetycznych , branżowych, kolejowych pkp PLK. ONI nie wiedza jakie majaąobowiązki dopuszczający, kierujący pracownikami, koordynujący.

Emeryt 22
Były pracownik
 Pytanie

Mam pytanie do firmy. Jak działa informacja o imprezach socjalnych. Struktura i organizacja firmy uległa zmianom. Gdzie znaleźć info dla zakładu np. Primorskigo i Stawropolskigo. Wszelkie dane : tel E-mail zostawiłem przy odejściu

Pracodawca

@Emeryt 22

Dzień dobry. Dziękujemy za pytanie. Zależy nam, aby precyzyjnie odpowiedzieć Panu na wszelkie wątpliwości, dlatego serdecznie zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszym działem HR pod adresem mailowym hr@pkpenergetyka.pl. Z poważaniem Zespół HR PKP Energetyka

Lacuna oli
Pracownik
@PKP Energetyka

I tak nic nie wskórasz . Trzeba osobiście.

Realista
Pracownik
 Pytanie

Dlaczego pojazdy są naprawiane ciągle w tym samym warsztacie???. Czyżby to był WARSZTAT WUJA ZENKA.!!!

Realista
Pracownik

Witajcie jeszcze raz się potwierdziło wpisy nie po myśli spółki, a w szczególności dotyczące sprzedaży są tylko chwilę i są usuwane dlaczego nikt nie powie otwarcie tak szykujemy się do sprzedaży

Zawsze i wszędzie
Pracownik
@Realista

Masz rację Realista. Po wejściu pkp energetyka do gowork, komentarze, pisane nawet metorycznie , strofować firmę, zachowania niektórych osób, zaistniałych sytuacji, zaczęli usuwać . Oczywiście i ten komentarz, opinia zniknie. Pozdrowienia dla tych osób , które zaczęły się nie frasować oraz opisywać ten zaklad ogólnopolski .

operator
Były pracownik

Szkoda pisac tu bo i tak malo kto z wladz to czyta.Ja sie poswiecalem i robilem wszedzie i na pociagu i na nadzorach itd. I tak bylem najgorszy.A jak zdarzyl sie wypadek to juz nikt nie pomogl bo i po co.Trzeba bylo odejsc.Dzieki Panu Dyrektorowi o innych nie wspomne.Jestem zawiedziony i postawa wladz i zwiazkow zawodowych.

1
Realista
Pracownik
@operator

Powtarza się stara prawda gdy jesteś potrzebny wszyscy z kierownictwem są zadowoleni i są hepi bo jesteś potrzebny bo wykonujesz z poświęceniem swoją pracę i nie medrkujesz, a wystarczy jedno potknięcie jesteś " B" niewygodny, czarna owca i wszyscy się odcinają zamiast wyciągnąć pomocna dłoń i kopią leżącego,. Związki zapomnij walczą o swoje o swoje stołki, o swoje uposazeniu i o nietykalność w razie zwolnienia mają gwarant że ich nie wyślą na zielona trawkę i oto taka prawda o ludziach z PKP ENERGETYKI OD GÓRY DO DOŁU . HR zamiast pomoc to niestety zapomnij pierwszy przyłoży palec żeby zaszkodzić. Pozdrawiam

Mateusz M
Pracownik
@Realista

Tak to było w sekcji Jelenia Góra. Tam dołowali. Zwłaszcza ten co siedzi na dwóch stołkach ,bo jeden za mało.

1
Opk
Były pracownik
@operator

@Operaror. Popieram ciebie. To samo przeszedłem, uznawali nas za najgorszych. Ja czlowieka uratowałem. Musiałem odeśc.

1
Piotr
Były pracownik
@Realista

Taka jest prawda

operator
Były pracownik
@Opk

Dzieki Kolego.

PRACOWNIK
Pracownik

Ostatnio na pouczaniach maszynistów i kier,poc na pewnej sekcji w zakładzie zachodnim z-ca kier. sekcji zamiast pracować , pilnował "kubków do kawy z logo firmy" twierdząc ,że kilka już ukradli(usunięte przez administratora)

Waldek z Pomorskiego
Pracownik

Mamy pytanie kiedy powrócimy do normalności z naprawami pojazdów służbowych spółki. Staje się to uciążliwe że z byle blachostka trzeba odrywać pracownika od zadań żeby odprowadził pojazd na drugi koniec miasta albo i dalej wyznaczonym przez firmę zewnętrzna. Warsztatu

Ja
Pracownik
 Pytanie

Witam czy u was na sekcji też tak jest że mechanik to tylko mechanik i nic więcej.Dlaczego tak jest że mechaników nie daje się na dopuszczających? Co nie którzy to nie wiedzą jak LCS wygląda od środka.A powiadomienie napisać to dla nich wielki problem. Trzeba coś z tym zrobić bo przyjdzie co do czego że by tragedii nie było .Mechanik z kilkoletnim stażem nie potrafi wyłączenia napisać

Realista
Pracownik
@Ja

Spokojnie, mam pytanie czy każdy jeździ PS , Nie to już sobie odpowiedziałeś, bo jak ma pisać, być dopuszczającym i jeszcze ma coś robić i jeszcze prowadzić bezpiecznie pojazd to wybacz nie pojmujesz jego pracy i obowiązków, a widzisz tylko czubek własnego nosa, a jak tobie ciężko to zamień się z nim. Pozdrawiam

Ja
Pracownik
@Realista

Nie chodzi tu o łączenie funkcji bo w tym przypadku jest to nie możliwe a sam fakt zresztą są mechanicy i jak jest potrzeba to są również dopuszczającymi innym razem kierownikiem pociągu zależy od potrzeby zmiany a fakt że co nie którzy to uważają się za Panów mechaników to już co innego

operator
Były pracownik

Dobrze jest jak jestes potrzebny i wszystko robisz co Ci kaza. A jak sie Tobie noga podwinie to juz nie ma kolegow i kazdy ma Cie gdzies.

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Witam, w jakich godzinach pracuje osoba na stanowisku elektromonter sieci dystrybucyjnej? Jest to praca również na zmiany nocne? I jak to wygląda z weekendami, praca jest pon-pt czy w weekendy również?

Pracodawca

@Zainteresowany

Dzień dobry, Praca na tym stanowisku jest w godzinach od 7.00 do 15.00, bez sobót i niedziel. Zdarzają się jednak awarie i wówczas może nastąpić przekroczenie czasu pracy (konieczność pozostania dłużej lub praca w nocy). Jest to jednak traktowane jako praca w nadgodzinach, które w pierwszej kolejności są odbierane. Z poważaniem, Zespół PKP Energetyka.

EZSZ-7
Pracownik

Mam pytanie do wszystkich kolegów. Czy u was też robią do tej pory tajemnice z podwyżek czy tylko sekcje w Zakładzie Zachodnim tak mają że do tej pory nawet nie wiemy ile % podwyżki zostało przydzielone.

Nowy pracownik
Pracownik
 Pytanie

Co to jest pkp energetyka obsługa? Czym się zajmuje? Co obsługuje i co serwisuje. ? Bo jak widać tylko siedzą i nic nie robią. A co do podstacji trakcyjnych nadal jest stara ekipa. Przecież jest stara infrastruktura, wszystko się sypie.

zielone przęsło i słupek.
Były pracownik
@Nowy pracownik

Budujemy modernizujemy. I uprawiamy złoming.

Iza
Inne
@Nowy pracownik

Ale skąd informacja że nic nie robią? Masz wiedze czy to w ich gestii jest wymiana infrastruktury na nową? Może oni tylko remontują lub nadzorują?

Realista
Pracownik
@Nowy pracownik

Widać, że faktycznie jesteś nowy czyli zielony w Obsłudze nie tylko podstacje stare jak piszesz widocznie pracujesz na rubieżach Zakładu, ale są podstacje zmodernizowane i modernizowane gdzie wchodzą nowe rozwiązania, nowe sterowania zdalne podstacjami i tam trzeba poprostu się znać, oprócz podstacji cały ful serwis dla PLK, oprócz tego tego cała energetyka nietrakcyjna i tam też potrzeba wiedzy i znajomości terenu. To co wypisujesz to tak pisze Sieciuch, który ma do czynienia z zelastwem, albo faktycznie jesteś młodziutki i zielony bo nie wiesz nic o pracy w obsludze

Dawid
Pracownik

Jakiś czas temu oglądałem teleexpress i widziałem że młodzi ludzie ze szkoły w Lublinie mogli skorzystać z symulatora przejazdów kolejowych. Fajna sprawa. Dobrze że Energetyka dociera do młodych ludzi w końcu przyszłość jest w ich rękach bo jak czytałem teraz średnia wieku w tym zawodzie to ponad 50 lat. Dlatego młodzi ludzie muszą mieć praktyki z tego jak kierować pociągiem i jak zachować się w sytuacjach kryzysowych itd. A taki symulator w tym pomoże. Brawo za pomysł i za udostępnieni urządzenia przez PKP energetyka.

Realista
Pracownik
@Dawid

Czytam i czytam i oczom nie wierzę jak można tak oszukiwać ludzi i wmawiać im coś co nie istnieje i nie jest dostępne dla wszystkich. Po pierwsze taki symulator jest to urządzenie mobilne zainstalowane na płycie pojazdu iveco i służące maszynistom pociągów sieciowych do wykonywania jazd symulacyjnych jakie mogą się wydarzyć w ich codziennej pracy. Jest to urządzenie drogie i w każdej Sekcji pojawia się raz do roku na dwa trzy dni i jedzie do następnej Sekcji Widocznie pan Dawid chciał pokazać jaki to zakład jest szczodry ale nie wyszło trudno, a szczodry jak te podwyżki w lipcu. Pozdrawiam

Joanna
Inne

W sumie masz rację, ale chyba jakieś szkolenia "na sucho" też młodzi maja? Wtedy ten symulator się nie przydaje?

Adrian33
Pracownik
@Realista

Takie symulatory to zawsze świetna zabawa i pokazują dość wiernie, jak się prowadzi pociąg. Dobrze, że młodzi mieli okazję spróbować, ja tam takiej możliwości nigdy nie miałem, a szkoda. Może dzięki temu ktoś złapie bakcyla i będzie chciał zostać maszynistą.

Waldek z pomorskiego
Pracownik
@Adrian33

No oczywiście maszynista ledwie dyszących pociągów PS SIECIOWYCH. TAKIE SYMULATORY SA DOSTĘPNE NA ODPUSTACH.

Roman.
Pracownik
@Waldek z pomorskiego

Waldek, widzę, że jesteś mocno nie w temacie ;) Akurat pociągi sieciowe przechodzą dużą modernizację. Automatyka, elektryka, klima, generalnie nowe urządzenia, amortyzacja. Aż miło się tym jeździ. Bo ja już na nowym a chłopaki w słotwinach robią P5 na kolejnych. U mnie na odpuście takiego nigdy nie było. Więc niech się dzieciaki zapoznają z tematem jak mają okazję na symulatorze.

Waldek z pomorzkiego
Pracownik
@Roman.

Jak można zmodernizować coś starego co pojawiło się na torach w latach 90 i nie było nigdy dobrze remontowane bo nie miał kto to naprawić, całe przeglądy polegały na odmalowaniu i zmiany trafarentek, i pociągi stały tam miesiącami i przekładane były części z jednego do drugiego, który miał opuścić warsztat po naprawie.. Dlatego pociągi wracające do Sekcji nie dojeżdżały bo ulegały awarii. I nie mów,, że warsztaty w Slotwin ach, czy w Stargardzie podołają Modernizacja. Z tego co widzę to klimę zakładają firmy zewnętrzne i nie wiadomo czy te stare silniki na PS dadzą radę i się za moment się nie rozsypią. Pociągi swoje lata świetności mają już dawno za sobą i aż się proszą o porządną naprawę w ZAKŁADZIE PROFESJONALNYM KTÓRY WIE I CZYM TO NAPRAWIĆ I NIE MÓW ŻE JESTEM NIE W TEMACIE BO NA TYCH MASZYNACH ZJEDLISMY ŻEBY Z KOLEGAMI. Przeprowadziliśmy duzo napraw i byliśmy przy modernizacji napędów itp. Pozdrawiam

Nowy .
Pracownik

Mam pytanie. Co trzeba zrobić, do kogo napisac podanie o wcześniejsze oraz o późniejsze przychodzenie do pracy. Chodzi o jednostki terenowe , obsługa obszar serwisowy, oddalone od macierzystkich sekcji. Tam pracę zaczyna się o siódmej trzydzieści a kończa o czternastej trzydzieści. A kogo interesuje, że dojeżdza własnym samochodem lub innym środkiem lokomocji na to miejsce pracy.

Pracodawca

@Nowy .

Dzień dobry, dziękujemy za pytanie. O tym, czy pracownik może rozpocząć pracę w późniejszej godzinie zawsze decyduje bezpośredni przełożony, który odpowiada za organizację pracy. Z poważaniem Zespół HR PKP Energetyka

Nowy.
Pracownik
 Pytanie
@PKP Energetyka

Czy można zastosować rejestrator czasu pracy na odcisk palca i indetyfikator ? To by lepej odzorywowalo czas pracy.

Zostaw merytoryczną opinię o PKP Energetyka - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w PKP Energetyka?

    Zobacz opinie na temat firmy PKP Energetyka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 257.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w PKP Energetyka?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 200, z czego 41 to opinie pozytywne, 69 to opinie negatywne, a 90 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy PKP Energetyka?

    Kandydaci do pracy w PKP Energetyka napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
PKP Energetyka
Przejdź do nowych opinii