(usunięte przez administratora)
A na dnie jest pracownik który utrzymuje tą całą czapę, a jak sprzedadzą to gdzie pójdą Marki, Janusze i to całe towarzystwo znajomych Zarzadu poukrywanych pseldo fachowców Na pseldo stanowiskach pozostosci po likwidowanych Zakładach gdzie zwolniono dobrych fachowców, którzy znali się na robocie, a zostawiono BYŁE kierownictwo działów które Pzepycha TERAZ nawet drobne usterki sprzętu na zewnątrz przez firmy zewnętrzne. bo nikomu teraz nic się nioplaci Oj łza się w oku kręci co zrobiono z tak dobrego Zakładu i to się nadaje do kabaretu może zrobią z tego następna kiedyś wigilię.
Słyszymy od kierownictwa obsługi o zacisnieciu pasa w zakupach i itp. To może poszukać oszczędności gdzie indziej, a np. Jaką marzę biorą wszystkie firmy, które są pośrednikami przy naprawie pojazdów między zakładem, a warsztatem i dlaczego na pytanie przy odbiorze pojazdu z warsztatu, wystawiający fakturę ma zakaz powiedzieć pracownikowi Zakładu jaki jest koszt naprawy i co było naprawiane. Wiadomo, że te firmy nie są firmami haretatywnymi i muszą na czymś zarabiać. Trzeba doliczyć ludzi w zakładzie, którzy to niby koordynują, zatwierdzają, odtwierdzaja a rąk do pracy na dole coraz mniej, a zaraz skończy się lato potem szybciutko zima i EORy, a panowie w eleganckich biurach, przy eleganckich biurkach mają się dobrze i nie straszna im pogoda i ciężkie warunki pracy bo z okien biur tego nie widać, niektórzy to kolej poznali bo pociągami jeżdżą do pracy.
A ja czytając to wszystko mam nadzieję ,że już niedługo trafi szlak tą firmę .Jak długo można(usunięte przez administratora) ludzi nie zajmować się tym do czego jesteśmy zobligowani. Kontrola goni kontrolę ludzie na najniższym szczeblu robią za wszystkich i wszystko. Powstał oddział do tworzenia map geodezyjnych odnośnie sieci trakcyjnej a kto zasuwa w terenie z tyczką geodezyjną GPS oczywiście monterzy. PLK ma już dość naszej pracy i robienie przeglądów na odwal się .Stan osobowy ludzi na pociągach nie pozwala na solidne wykonanie prac i jeszcze w tak krótkim czasie. Przecież normalne szefostwo zdało ,by sobie sprawę z tego gdyby miało minimum wiedzy na temat pracy w terenie. A danie władzy komórce bhp to totalna paranoja ludzie są w terenie cały czas zestresowani a wypadki są coraz częściej mimo coraz większego nacisku na bezpieczeństwo. Może należało by się przyjrzeć osobom kontrolującym a niejedno spotkanie z tymi osobami są żenujące ich zachowanie pozostawia wiele do życzenia. Osoby te w większości nie dbają o faktyczne bezpieczeństwo a wręcz jest rywalizacja między sobą. Panie prezesie zastanów się Pan nad kompetencjami kadry kierowniczej i jej prawdomówności. W kuluarach na spotkaniach TOP400 większość się nie zgadza z polityką firmy ale nie mają przysłowiowych jaj aby o tym powiedzieć .Dalsza taka polityka firmy doprowadzi do pójścia firmy na (usunięte przez administratora).Chyba ,że o to chodzi .Pozdrawiam wazeliniarzy.
Przecież jest planer. Pkp energetyka finansuje OZE, to najważniejsze, zwłaszcza w wodór i pawerbank w Garbcach. I tak jest jeszcze za dużo pracowników w sałej spółce
Ciekawe czy Pan Prezes. Wie ile pracowników warsztatowych jest poukrywanych w biurach, a pisani są w brygadach i nawet planer jakoś ich obejmuje. Kierownictwo ukrywa stan rzeczywisty pracowników przed Prezesem, a chłopcy wykorzystują starszych pracowników i tak się zadomowili przy swoich biurkach jak by to normalne ciekawe kiedy to się skończy to kłamstwo i obłuda zapraszamy Prezesa do objazdu Sekcji i Rejonów Serwisowych, aby ustalić i oddzielić fikcje od stanu faktycznego. Pozdrawiam
Widać rouźnienie w PKP energetyka Obsługa. Widać pranie ubrań roboczych i cywilnych. Czy tak można.?
Przecież jest iso? Za to im płacá za pranie a nie za marnowanie czasu e pracy. Pralki są .
Oj tam Poprostu dostali mało tzw awansu i otworzyli pralnie, trzeba na czymś dorobić dobry pomysł.
Przecież Zakład wyposażył każdą Sekcje w pralki automaty, sama nazwa mówi do prania, a nie do krecenia masła, więcej czasu obsługa traci czasu na szukanie części do starych opraw dla PLK zamiast kupić nowe oprawy to tego kierownictwo Serwisów nie widzi, no tak tak wysoko nie patrzą, a szkoda.
Prywata w czasie pracy? Za co płaci pkp energetyka , za prywatną pracę czy pracę według umowy? Widać za dużo jescze pracowników , bo nie ma dla nich zadan w planerze.
Jeżeli pranie odzieży wypoconej, nie swierzej można powiedzieć śmierdzącej nazywamy prywata to jest smutne bo nie każdy chodzi w Białej koszuli pod krawatem po placu i rznie panisko a pracownika traktuje jako śmiecia i niemowmy o prywacie bo sami nie jesteście lepsi o nie.
Teraz młodzi też mają szansę pracować w pkp energetyka czego osobiście jestem przykładem, bo mam nieco ponad 30 dychy na karku i jestem w załodze. Cały czas zatrudniają młode osoby. Dzięki temu pracuje tak samo z doświadczymy i młodymi co sobie chwale. Razem ze mną do pracy sporo osób przyszło w podobnym wieku co ja.
Zauważyłem, że w Krakowie PKP poszukuje na stanowisko dyspozytora zasilania AC/DC. Jestem po II stopniach energetyki, mam ponad 5letnie doświadczenie w pracy w dużym zakładzie energetycznym, ciekawi mnie na jakie zarobki mogę liczyć na początku, w przyszłości, oraz ewentualny rozwój.
Tu dyspozytorzy , nie maja pojęcia o praeie energetycznum. Nie odtóżniaja obowiązki dopuszczajacego, kierujacego zespołem oraz kordynujacego. Trzeba znać przepisy kolejowe pkp plk, EBH, energetyczne.
Akurat to jest mój chleb powszedni :) Interesuje mnie tylko na co można liczyć w kwestii zarobków teraz i w przyszłości, bo w grę wchodzi odejście z obecnej pracy.
A jeśli chodzi o prawo kolejowe to się nauczę, jeśli będzie trzeba, jeśli będzie warto zmienić pracę. Skoro szukają kandydata i nie umieścili tego w wymaganiach to zdają sobie sprawę, tego, że ludzie z innych/podobnych branż nie uczą się wszystkiego na zapas, a bo być może za 20lat przyjmą mnie tu czy tam.
Dzień dobry. Dziękujemy za zainteresowanie spółką PKP Energetyka. Naszym pracownikom oferujemy stabilne i przyjazne miejsce pracy, w którym mogą̨ się̨ rozwijać́, m.in. dzięki licznym szkoleniom wewnętrznym. Informacje o wymaganiach na stanowisko Dyspozytor zasilania w sieciach AC/DC znajdzie Pan w ofercie pracy pod linkiem https://www.pracuj.pl/praca/dyspozytor-dyspozytorka-zasilania-w-sieciach-ac-dc-krakow,oferta,1001961156?s=ea38c55f&searchId=73ef81c0-123b-11ed-88b4-2b9e7e2e1cca. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z naszym działem HR pod adresem mailowym hr@pkpenergetyka.pl. Zachęcamy do składania aplikacji. Z poważaniem Zespół HR PKP Energetyka
Witam, Na stronie pojawiło się nabór na Dyspozytora konkretnie chodzi mi o Kraków. Jestem po energetyce, dwa stopnie, obecnie pracuję ponad 5 lat energetyce "na ruchu", więc praca zmianowa mi nie straszna. Ciekaw jestem czego mogę się spodziewać na tym stanowisku, chodzi głównie o zarobki, pakiet benefitów jest dosyć pokaźny, a pensja?
Czy się znasz na przepisach kolejowych, branżowych EBH chodzi o trakcję, oraz przepisach energetycznych? Niektórzy dyspozytorzy nie mają pojęcia o przepisach energetycznych , branżowych, kolejowych pkp PLK. ONI nie wiedza jakie majaąobowiązki dopuszczający, kierujący pracownikami, koordynujący.
Mam pytanie do firmy. Jak działa informacja o imprezach socjalnych. Struktura i organizacja firmy uległa zmianom. Gdzie znaleźć info dla zakładu np. Primorskigo i Stawropolskigo. Wszelkie dane : tel E-mail zostawiłem przy odejściu
Dzień dobry. Dziękujemy za pytanie. Zależy nam, aby precyzyjnie odpowiedzieć Panu na wszelkie wątpliwości, dlatego serdecznie zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszym działem HR pod adresem mailowym hr@pkpenergetyka.pl. Z poważaniem Zespół HR PKP Energetyka
Dlaczego pojazdy są naprawiane ciągle w tym samym warsztacie???. Czyżby to był WARSZTAT WUJA ZENKA.!!!
Witajcie jeszcze raz się potwierdziło wpisy nie po myśli spółki, a w szczególności dotyczące sprzedaży są tylko chwilę i są usuwane dlaczego nikt nie powie otwarcie tak szykujemy się do sprzedaży
Masz rację Realista. Po wejściu pkp energetyka do gowork, komentarze, pisane nawet metorycznie , strofować firmę, zachowania niektórych osób, zaistniałych sytuacji, zaczęli usuwać . Oczywiście i ten komentarz, opinia zniknie. Pozdrowienia dla tych osób , które zaczęły się nie frasować oraz opisywać ten zaklad ogólnopolski .
Szkoda pisac tu bo i tak malo kto z wladz to czyta.Ja sie poswiecalem i robilem wszedzie i na pociagu i na nadzorach itd. I tak bylem najgorszy.A jak zdarzyl sie wypadek to juz nikt nie pomogl bo i po co.Trzeba bylo odejsc.Dzieki Panu Dyrektorowi o innych nie wspomne.Jestem zawiedziony i postawa wladz i zwiazkow zawodowych.
Powtarza się stara prawda gdy jesteś potrzebny wszyscy z kierownictwem są zadowoleni i są hepi bo jesteś potrzebny bo wykonujesz z poświęceniem swoją pracę i nie medrkujesz, a wystarczy jedno potknięcie jesteś " B" niewygodny, czarna owca i wszyscy się odcinają zamiast wyciągnąć pomocna dłoń i kopią leżącego,. Związki zapomnij walczą o swoje o swoje stołki, o swoje uposazeniu i o nietykalność w razie zwolnienia mają gwarant że ich nie wyślą na zielona trawkę i oto taka prawda o ludziach z PKP ENERGETYKI OD GÓRY DO DOŁU . HR zamiast pomoc to niestety zapomnij pierwszy przyłoży palec żeby zaszkodzić. Pozdrawiam
Tak to było w sekcji Jelenia Góra. Tam dołowali. Zwłaszcza ten co siedzi na dwóch stołkach ,bo jeden za mało.
@Operaror. Popieram ciebie. To samo przeszedłem, uznawali nas za najgorszych. Ja czlowieka uratowałem. Musiałem odeśc.
Ostatnio na pouczaniach maszynistów i kier,poc na pewnej sekcji w zakładzie zachodnim z-ca kier. sekcji zamiast pracować , pilnował "kubków do kawy z logo firmy" twierdząc ,że kilka już ukradli(usunięte przez administratora)
Mamy pytanie kiedy powrócimy do normalności z naprawami pojazdów służbowych spółki. Staje się to uciążliwe że z byle blachostka trzeba odrywać pracownika od zadań żeby odprowadził pojazd na drugi koniec miasta albo i dalej wyznaczonym przez firmę zewnętrzna. Warsztatu
Witam czy u was na sekcji też tak jest że mechanik to tylko mechanik i nic więcej.Dlaczego tak jest że mechaników nie daje się na dopuszczających? Co nie którzy to nie wiedzą jak LCS wygląda od środka.A powiadomienie napisać to dla nich wielki problem. Trzeba coś z tym zrobić bo przyjdzie co do czego że by tragedii nie było .Mechanik z kilkoletnim stażem nie potrafi wyłączenia napisać
Spokojnie, mam pytanie czy każdy jeździ PS , Nie to już sobie odpowiedziałeś, bo jak ma pisać, być dopuszczającym i jeszcze ma coś robić i jeszcze prowadzić bezpiecznie pojazd to wybacz nie pojmujesz jego pracy i obowiązków, a widzisz tylko czubek własnego nosa, a jak tobie ciężko to zamień się z nim. Pozdrawiam
Nie chodzi tu o łączenie funkcji bo w tym przypadku jest to nie możliwe a sam fakt zresztą są mechanicy i jak jest potrzeba to są również dopuszczającymi innym razem kierownikiem pociągu zależy od potrzeby zmiany a fakt że co nie którzy to uważają się za Panów mechaników to już co innego
Dobrze jest jak jestes potrzebny i wszystko robisz co Ci kaza. A jak sie Tobie noga podwinie to juz nie ma kolegow i kazdy ma Cie gdzies.
Witam, w jakich godzinach pracuje osoba na stanowisku elektromonter sieci dystrybucyjnej? Jest to praca również na zmiany nocne? I jak to wygląda z weekendami, praca jest pon-pt czy w weekendy również?
Dzień dobry, Praca na tym stanowisku jest w godzinach od 7.00 do 15.00, bez sobót i niedziel. Zdarzają się jednak awarie i wówczas może nastąpić przekroczenie czasu pracy (konieczność pozostania dłużej lub praca w nocy). Jest to jednak traktowane jako praca w nadgodzinach, które w pierwszej kolejności są odbierane. Z poważaniem, Zespół PKP Energetyka.
Mam pytanie do wszystkich kolegów. Czy u was też robią do tej pory tajemnice z podwyżek czy tylko sekcje w Zakładzie Zachodnim tak mają że do tej pory nawet nie wiemy ile % podwyżki zostało przydzielone.
Co to jest pkp energetyka obsługa? Czym się zajmuje? Co obsługuje i co serwisuje. ? Bo jak widać tylko siedzą i nic nie robią. A co do podstacji trakcyjnych nadal jest stara ekipa. Przecież jest stara infrastruktura, wszystko się sypie.
Ale skąd informacja że nic nie robią? Masz wiedze czy to w ich gestii jest wymiana infrastruktury na nową? Może oni tylko remontują lub nadzorują?
Widać, że faktycznie jesteś nowy czyli zielony w Obsłudze nie tylko podstacje stare jak piszesz widocznie pracujesz na rubieżach Zakładu, ale są podstacje zmodernizowane i modernizowane gdzie wchodzą nowe rozwiązania, nowe sterowania zdalne podstacjami i tam trzeba poprostu się znać, oprócz podstacji cały ful serwis dla PLK, oprócz tego tego cała energetyka nietrakcyjna i tam też potrzeba wiedzy i znajomości terenu. To co wypisujesz to tak pisze Sieciuch, który ma do czynienia z zelastwem, albo faktycznie jesteś młodziutki i zielony bo nie wiesz nic o pracy w obsludze
Jakiś czas temu oglądałem teleexpress i widziałem że młodzi ludzie ze szkoły w Lublinie mogli skorzystać z symulatora przejazdów kolejowych. Fajna sprawa. Dobrze że Energetyka dociera do młodych ludzi w końcu przyszłość jest w ich rękach bo jak czytałem teraz średnia wieku w tym zawodzie to ponad 50 lat. Dlatego młodzi ludzie muszą mieć praktyki z tego jak kierować pociągiem i jak zachować się w sytuacjach kryzysowych itd. A taki symulator w tym pomoże. Brawo za pomysł i za udostępnieni urządzenia przez PKP energetyka.
Czytam i czytam i oczom nie wierzę jak można tak oszukiwać ludzi i wmawiać im coś co nie istnieje i nie jest dostępne dla wszystkich. Po pierwsze taki symulator jest to urządzenie mobilne zainstalowane na płycie pojazdu iveco i służące maszynistom pociągów sieciowych do wykonywania jazd symulacyjnych jakie mogą się wydarzyć w ich codziennej pracy. Jest to urządzenie drogie i w każdej Sekcji pojawia się raz do roku na dwa trzy dni i jedzie do następnej Sekcji Widocznie pan Dawid chciał pokazać jaki to zakład jest szczodry ale nie wyszło trudno, a szczodry jak te podwyżki w lipcu. Pozdrawiam
W sumie masz rację, ale chyba jakieś szkolenia "na sucho" też młodzi maja? Wtedy ten symulator się nie przydaje?
Takie symulatory to zawsze świetna zabawa i pokazują dość wiernie, jak się prowadzi pociąg. Dobrze, że młodzi mieli okazję spróbować, ja tam takiej możliwości nigdy nie miałem, a szkoda. Może dzięki temu ktoś złapie bakcyla i będzie chciał zostać maszynistą.
No oczywiście maszynista ledwie dyszących pociągów PS SIECIOWYCH. TAKIE SYMULATORY SA DOSTĘPNE NA ODPUSTACH.
Waldek, widzę, że jesteś mocno nie w temacie ;) Akurat pociągi sieciowe przechodzą dużą modernizację. Automatyka, elektryka, klima, generalnie nowe urządzenia, amortyzacja. Aż miło się tym jeździ. Bo ja już na nowym a chłopaki w słotwinach robią P5 na kolejnych. U mnie na odpuście takiego nigdy nie było. Więc niech się dzieciaki zapoznają z tematem jak mają okazję na symulatorze.
Jak można zmodernizować coś starego co pojawiło się na torach w latach 90 i nie było nigdy dobrze remontowane bo nie miał kto to naprawić, całe przeglądy polegały na odmalowaniu i zmiany trafarentek, i pociągi stały tam miesiącami i przekładane były części z jednego do drugiego, który miał opuścić warsztat po naprawie.. Dlatego pociągi wracające do Sekcji nie dojeżdżały bo ulegały awarii. I nie mów,, że warsztaty w Slotwin ach, czy w Stargardzie podołają Modernizacja. Z tego co widzę to klimę zakładają firmy zewnętrzne i nie wiadomo czy te stare silniki na PS dadzą radę i się za moment się nie rozsypią. Pociągi swoje lata świetności mają już dawno za sobą i aż się proszą o porządną naprawę w ZAKŁADZIE PROFESJONALNYM KTÓRY WIE I CZYM TO NAPRAWIĆ I NIE MÓW ŻE JESTEM NIE W TEMACIE BO NA TYCH MASZYNACH ZJEDLISMY ŻEBY Z KOLEGAMI. Przeprowadziliśmy duzo napraw i byliśmy przy modernizacji napędów itp. Pozdrawiam
Mam pytanie. Co trzeba zrobić, do kogo napisac podanie o wcześniejsze oraz o późniejsze przychodzenie do pracy. Chodzi o jednostki terenowe , obsługa obszar serwisowy, oddalone od macierzystkich sekcji. Tam pracę zaczyna się o siódmej trzydzieści a kończa o czternastej trzydzieści. A kogo interesuje, że dojeżdza własnym samochodem lub innym środkiem lokomocji na to miejsce pracy.
Dzień dobry, dziękujemy za pytanie. O tym, czy pracownik może rozpocząć pracę w późniejszej godzinie zawsze decyduje bezpośredni przełożony, który odpowiada za organizację pracy. Z poważaniem Zespół HR PKP Energetyka
Czy można zastosować rejestrator czasu pracy na odcisk palca i indetyfikator ? To by lepej odzorywowalo czas pracy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PKP Energetyka?
Zobacz opinie na temat firmy PKP Energetyka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 257.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PKP Energetyka?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 200, z czego 41 to opinie pozytywne, 69 to opinie negatywne, a 90 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy PKP Energetyka?
Kandydaci do pracy w PKP Energetyka napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.