opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

KAZAR GROUP

Profil oficjalny - płatna współpraca

2.8/5

Na podstawie 315 ocen
Opinie(402)
Dodaj opinię
Aktualności(3)
Wywiady(1)

Opinie(402)

Dodaj opinię
Aktualności(3)
Wywiady(1)
Logo
  • O nas
  • .
  • Co oferujemy
  • .
  • Jak się u nas pracuje
  • .
  • Rekrutacje w KAZAR
  • .
  • Kontakt

O nas

Co oferujemy

Jak się u nas pracuje

Rekrutacje w KAZAR

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Rzeszów
  • Krosno
  • Sanok
  • Przemyśl
  • Jarosław
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Przemyśl
  • Prałkowce
  • Buszkowice
  • Sielec
  • Kuńkowce
  • Pikulice
  • Nehrybka
  • Żurawica
  • Krówniki
  • Buszkowiczki
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Bielsko-Biała - Kazar
Dąbrowa Górnicza - Kazar
Gdańsk - KAZAR galeria bałtycka
Gdynia - Kazar
Katowice - Kazar
Kraków - Kazar
Lublin - Kazar
Łódź - Kazar
Opole - Kazar C.H kAROLINKA Opole
Poznań - Kazar
Radom - Kazar
Rzeszów - Kazar
Stary Lubliniec - KAZAR
Szczecin - Kazar
Warszawa - KAZAR Footwear Sp. z o.o.
Wrocław - Kazar
Zielona Góra - Kazar

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Przemyśl
  4. /
  5. Opinie o KAZAR GROUP S.A.

Opinie

Opinie o KAZAR GROUP Przemyśl

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o KAZAR GROUP S.A.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Maria

    28.12.2022 19:01

    Inne

    Sporo piszecie na temat premii, a jak z innymi dodatkami? Macie w ogóle jakieś? Np na święta coś extra? Albo dla dzieciaków jakieś paczki?
    Company logo
    KAZAR GROUP S.A.

    02.03.2023 15:07

    Pracodawca

    Dzień dobry, Tak, firma korzysta z ZFŚS i wypłaca dodatki z okazji Bożego Narodzenia i Wielkanocy
    ReviewUserIcon
    Mis

    11.09.2022 20:18

    Pracownik

    Umowa o prace. Fajne zniżki. Super zespół i koordynator - jak brakuje ludzi to sam sprzedaje i przerzuca pudła, nie to co w innych sklepach w branży. Robisz wyniki to masz awans na DK i mi się udało :)
    ReviewUserIcon
    123

    31.01.2023 20:46

    Były pracownik

    koordynator nie wylatuje tak łatwo wręcz przeciwnie trzyma się kurczowo stołka i może liczyć na poparcie góry
    ReviewUserIcon
    123

    01.02.2023 14:48

    Były pracownik

    Chyba koordynator Ci się z kierownikiem/ menadżerem pomylił bo ten to faktycznie robi wszystko
    ReviewUserIcon
    maroko

    23.01.2023 22:26

    Pracownik

    musicie nauczyc się, że zawsze warto złożyć skargę na regionalnego..... to nie sa ludzie nie do ruszenia, warto pisać wiele skarg
    ReviewUserIcon
    Szpilka

    24.01.2023 21:05

    Były pracownik

    Skarga na osobę koordynatora została przeze mnie złożona a firma ma to w głębokim poważaniu. Nie otrzymałam nawet żadnej odpowiedzi mimo, że poprosiłam o informację zwrotną ze strony zarządu firmy. Oczywiście zgadzam się z Tobą w 100% , że trzeba takie rzeczy zgłaszać . Może zarząd wreszcie przejrzy na oczy że traci wartościowych pracowników a Ci którzy nadal pracują każdego dnia narzekają na osobę koordynatora bo mają już serdecznie dość. Mogę wiedzieć o jakim regionie piszesz ?
    ReviewUserIcon
    pola

    30.01.2023 21:49

    Kandydat

    @szpilka w jakim miescie?
    ReviewUserIcon
    Szafa

    24.01.2023 23:27

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora) Zarząd ma w nosie pracowników i ich skargi na przełożonych. Nie uzyskałam żadnej odpowiedzi ze strony zarządu mimo iż poprosiłam o informację zwrotną. Koordynator nadal pracuje i szerzy swoje zakrawające o mobbing praktyki. Nie szanuje swoich podwładnych , na jej względy mogą liczyć tylko te osoby które ją na każdym kroku adorują . Fałszywa atmosfera , brak współpracy między menadżerami takie warunki tworzy koordynator. Niech zarząd zwróci uwagę kogo zatrudnienia na stanowiskach związanych z zarządzaniem.
    ReviewUserIcon
    pola

    30.01.2023 21:45

    Kandydat

    A w jakim mieście taki (usunięte przez administratora)?
    ReviewUserIcon
    byłam tam

    17.01.2023 09:30

    Były pracownik

    Niestety miałam okazję pracować w tej firemce która chce aspirować na światową markę . Pracowałam w kilku miejscach i naprawdę wiem jak wygląda praca u innych pracodawców. Uważam ,że każdemu pracownikowi przysługuje przerwa w pracy i może ją wykorzystać jak tylko chce i jeśli ma ochotę to może nawet przez te 15 minut stać na głowie przed galerią . Ale nie w Kazar ponieważ ku mojemu zdziwieniu gdy podczas przerwy chciałam wyjść po drożdżówkę gdyż nie wzięłam sobie nic z domu do zjedzenia dowiedziałam się ,że należy przynosić jedzenie i spożywać je w magazynie a skoro muszę już wyjść po drożdżówkę to mam założyć kurtkę aby uniform nie rzucał się w oczy bo gdybym spotkała kogoś z centrali mam nie rzucać się w oczy . Ogólnie jeśli ktoś musiał wyjść to właśnie musiał się w ten sposób kamuflować . Wychodzenie do toalety też niezbyt miłe widziane . Ogólnie jak wejdziesz do sklepu najlepiej stamtąd w ogóle już nie wychodzić . Część dziewczyny z którymi musiałam pracować była bardzo negatywnie nastawiona . Ciężka atmosfera . Rywalizacja o klienta . Nie wiem czy nadal jest to wymagane ale nawet należy mieć odpowiedni kolor paznokci wedle trendów które ktoś wymyślił w centrali . Omijam te sklepy z daleka i nikomu nie życzę pracy w tak toksycznym miejscu .
    ReviewUserIcon
    Mjk

    06.01.2023 12:45

    Były pracownik

    Opinia dot. sklepu w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Jeśli chodzi o pracę w galerii Bałtyckiej, na plus na pewno naprawdę spore premie - ponoć jest to jeden z lepiej prosperujących sklepów w Trójmieście, załapałam się również na dodatek pieniężny z okazji świąt wielkanocnych, z tego co pamiętam po okresie próbnym jest także prywatna opieka zdrowotna (mogę się mylić, bo było to już jakiś czas temu, ale wydaje mi się, że coś takiego było), w tamtym czasie trwały także rozmowy na temat kart multisport, zgrana ekipa z ogromną wiedzą produktową jak i sprzedażową, można było również liczyć na siebie nawzajem. Jeśli chodzi o minusy, niestety trzeba się troszkę nabiegać z kartonami dla klientów, ale coś za coś, w końcu im więcej sprzedanych produktów, tym większe pieniądze z premii. Z dostawami bywało różnie, były duże ale w kilka osób na zmianie wszystko szło sprawnie, dużo odsyłek i ogólnie czasami ciężki do zrozumienia system. Z uniformów to chyba jedynie bluzki były w porządku, buty przy dłuższym noszeniu bardzo niewygodne i szybko się rozwalały (casualowe skórzane sneakersy, kolorowe) i spodnie cygaretki zabawnie skrojone :D Nogawki okej, ale jesli chodzi o szerokość w pasie to coś poszło nie tak... :D Generalnie myślę, że warto spróbować i sprawdzić, bo może się okazać, że taka praca jednak będzie komuś odpowiadać, w moim przypadku gdyby nie pewna sytuacja z jedną osobą, to możliwe, że zostałabym na dłużej, gdyby była taka możliwość, bo jeśli chodzi o wynagrodzenia były naprawdę bardzo dobre.
    ReviewUserIcon
    Xxx

    28.12.2022 12:35

    Pracownik

    Jakie są zniżki pracownicze ?
    ReviewUserIcon
    Czarna_12

    04.01.2023 18:51

    Pracownik

    50 proc zniżki na wszystkie produkty od ceny wyjściowej
    ReviewUserIcon
    Fitonia

    10.07.2022 09:54

    Były pracownik

    Pracowałam w Kazararze w Designer outlet w Gdańsku i nie polecam tej pracy największemu wrogowi. Jeżeli myślisz, że idziesz pracować do sklepu z butami, pożegnaj się lepiej ze swoimi wyobrażeniami, bo trafisz do fabryki, gdzie (usunięte przez administratora) od pierwszej minuty do ostatniej, a praca jest pracą fizyczną. Kazar to korpo dla którego liczą się tylko i wyłącznie liczby, a już na pewno nie pracownik. Rozmowa o pracę minęła w sympatycznej atmosferze i miałam nadzieję, że tak też będzie w tej pracy... Rekrutowała mnie menager regionalna, która zresztą sama się właśnie zwalnia. Praca jest ponad siły, nawet młodych zdrowych ludzi. Nie ma się czasu na dokończenie jednego zadania, bo zaraz są kolejne, a w międzyczasie trzeba rzucić wszystko i podejść do klienta bo to on jest najważniejszy. Dostawy są duże, czasem zdarzy się, że jest mniej kartonów. Czasem jest taki ruch, że dostawy z kilku dni zbierają się na zapleczu i nawet nie masz czasu na ich rozpakowanie, przez co ciężko jest wejść na zaplecze, żeby coś poszukać lub zjeść w spokoju. Zmiana kiedy jesteś sam na sklepie to normalka - kiedy zapytałam się, czy mogę zamknąć sklep i zrobić sobie przerwę żeby zjeść, to moja regionalna obraziła się na mnie i od następnego dnia nie odzywała się do mnie w ogóle, chyba, że o coś ją zapytałam. Zwolniła się nawet kierowniczka sklepu, bo obiecywano jej zupełnie coś innego. Nie ma co liczyć na wsparcie ze strony menagera regionalnego, który patrzy na pracowników jakby miał ich zabić wzrokiem - chyba, że jesteś pupilkiem i masz dobry kontakt i nie upominasz się o swoją przerwę ???? Raz jak usiadłam dosłownie na chwilę żeby tylko zjeść kanapkę po 2 godzinach pracy to jedna z pracownik stanęła w drzwiach i patrzyła się na mnie z miną pod tytułem "serio?" - miałam po tym incydencie z nią rozmowę, bo odkąd się tam zatrudniłam to nie było dnia, żeby się do mnie o coś nie przypier...... Powiedziałam jej, żeby się zastanowiła nad tym jak traktuje ludzi i że ja nie pozwolę sobie, żeby tak mnie traktowano i że to co robi to jest zwykły mobbing. Praca jako taka jest spoko, chyba że jest sobota i biegasz po sklepie w takim tempie, że w końcu od nadmiaru adrenaliny i stresu dostajesz ataku duszności lub paniki. Przy 1500 wejściach w ciągu dnia wieczorem wychodzisz przebodźcowany, czując się jak po jakimś amfetaminie. Brakuje czasu na jakiekolwiek szkolenia, wszystkiego musisz się uczyć z doskoku. Grafik to jakaś pomyłka. Jednego dnia pracujesz 5 h, następnego 9, kolejnego110, w popołudniowej zmiany idziesz na rano i to jest całkiem normalne.... Zdarzają się maratony, po których plecy bolą nawet tych, którzy myślą, że nie mają z nimi żadnych problemów. Podczas rozmowy mówiono mi, że nie musimy sprzedawać nic dodatkowo przy kasie, a potem okazało się, że muszę polecać preparaty do pielęgnacji, i tutaj również dostałam ochrzan od regionalnej, za to, że ich przy kasie nie polecam. Umawianie na badania to jakiś żart, czekałam na infolinii 30 minut, za co pobrano mi jakieś 20 zł opłaty dodatkowej do abonamentu. Dostałam tylko jedną koszulkę i dwie dużo za małe na mnie, w których nie chodziłam, oraz spodnie za duże na mnie i buty, również za duże na mnie - dobrze, że były za duże, bo były tak niewygodne, że ciężko byłoby w nich chodzić te kilka godzin dziennie. Dziewczyna która zamawiała te rzeczy nawet nie zapytała jaki rozmiar noszę, tylko sama wg swojego widzimisie sobie je zamówiła. Spodnie za duże a jednak poszły mi na (usunięte przez administratora) - i jeszcze kazano mi je samej zanieść do krawcowej i płacić za ich zszycie - usłyszałam tylko, że ta dziwne, bo oni mają przecież bardzo dobre jakościowo spodnie. A same buty... No cóż, ciągłe reklamacje ???? niby takie premium, a ciągle coś jest z nimi nie tak. Żeby dostać premię musisz wyrobić swój indywidualny budżet oraz budżet sklepu - czasem może się okazać, że chociaż się nabiegasz i naskakasz i wylejesz siódme poty to i tak tej premii nie zobaczysz na oczy.
    ReviewUserIcon
    Joanna

    16.07.2022 15:05

    Były pracownik

    Z większością się zgadzam jeśli chodzi o regionalne i parcie na wskaźniki. Hitem było uczenie się na pamięć wszystkich wskaźników jakie mają być zrobione miesięcznie, a jakie są w danym dniu :D Teraz to się z tego wszystkiego śmieję bo na prawdę to co się odprawiało w niektórych butikach to był cyrk. Moim zdanie zgrany zespół to było coś. Można było jako tako wtedy pracować jak się mogło liczyć na siebie, ale gdy zaczęła się rywalizacja o klienta i poprawienie swoich wskaźników żeby były tylko na zielono to już się robiła masakra. Nie życzę nikomu takiej pracy bo szkoda zdrowia psychicznego.
    ReviewUserIcon
    Pablo

    25.10.2022 09:02

    Inne

    Z premią masz rację ok, ale to stękanie, że trzeba nosić i się ruszać???? To typowe narzekania pokolenia leniuchów przyzwyczajonych, że kasę daje mama i tata. Weź się za pracę, albo załóż firmę. Jak założysz firmę nie będziesz mieć lżej. Albo się ogarnij, albo czekaj, niedługo będzie dochód podstawowy może wystarczy ci na sojowe latte, netflixa i iphona. ŚWIAT z taką młodzieżą schodzi na psy.
    ReviewUserIcon
    Palma

    26.08.2022 21:07

    Były pracownik

    Miałam „przyjemność” pracować w Kazarze w Centrali w Warszawie kilkanaście miesięcy. Firma rozwijająca się, możesz być świadkiem lub uczestnikiem ekspansji na rynki zagraniczne. Za wynik obiecują roczne premie. To jest fajne. Ale to tyle z pozytywów. Jednak Twoja opinia o firmie zazwyczaj jest uwarunkowana działem do jakiego trafisz, jego zakresem obowiązków oraz atmosferą. Niestety mi się nie udało. Trafiłam do działu, w którym zostałam przywitana w następujący sposób - „albo dostosowujesz się i siedzisz darmowe nadgodziny, albo możesz szukać nowej pracy”…. Jak się domyślacie, nie mieli tam poszanowania dla Twojego czasu prywatnego :). Praca zdalna okazała się pracą mobilną. Po mięsiącu pracy, boisz sie cokolwiek powiedzieć, napisać, ponieważ każde Twoje słowo czy pozycja na kamerze może być powodem nieustannych pretensji Twojego zespołu czy przełożonej. Ciagle towarzyszy Ci strach. Musisz zastanawiać się 1918 razy co powiesz i jak to napiszesz, ponieważ każde Twoje słowo może zostać zinterpretowane przez Twoją przełożoną na Twoją niekorzyść. Atmosfera w pracy nie istnieje, rozmowy „prywatne” np. na temat tego jak Ci minął weekend są tematem tabu. Byłam ofiarą pierwszej fazy mobbingu. Myśle, że jakbym została z tym towarzystwem dłużej, to nie skończyłoby się to dla mnie dobrze. Nie polecam nikomu.
    ReviewUserIcon
    Niki

    29.08.2022 08:51

    Pracownik

    No co jak co, ale nie ma bezpłatnych nadgodzin... Firma akurat stara się całkowicie unikać nadgodzin, jak są to można je potem odebrać. Ale są sporadycznie...
    ReviewUserIcon
    Palma

    07.09.2022 12:40

    Były pracownik

    Wszystko jest uwarunkowane działem i kierownikiem pod jakiego trafisz, tak jak zostało to napisane wyżej. U mnie musiałeś mieć maila z potwierdzeniem, że nadgodziny powstały na skutek polecenie przełożonego, a przełożony wymagał i codziennie dawał Ci do zrozumienia, że musisz siedzieć póki nie wykonasz swojej pracy (byłoby to ok, ale czas pracy był godzinny, a nie zadaniowy, w przypadku godzinnego wymagał kolejnego pracownika w dziale).
    ReviewUserIcon
    Ivonnne

    01.08.2022 12:02

    Były pracownik

    Nie polecam nikomu pracy w firmie Kazar , po przejściu rozmowy dostałam prace od razu na początku było nawet a potem zaczęły się schodki - wskaźniki , papierologii mega stosy , dostawy to wieże można budować a żeby się wyrobić z nią to nie ma szans człowiek w ciągu dnia , jedzenie na przerwie zapomnij a tak pięknie miało być ale musisz łykać wszystko i do klienta , obsługa na czas masz sekundę na obsłużenie i podejście DO toalety no dobra jeśli koniecznie musisz a najlepiej załóż pampersa i do niego rób ale pamiętaj obsługa najważniejsza a i oczywiście nie ma takiego czegoś jak 1 rzecz na paragonie min. To 2 rzeczy lub więcej bo to wskaźniki , chora firma pomyliła się i myśli ze jest KOTRPO, tabeleczki co chwile jakieś konkursy wymyślają z czego nawet jak wygrasz nie masz nic oprócz regionalnego któremu kieszeń się napewno za to zapełniła dobrze , szkolenia - zapomnijcie o tym musisz się każdego prosić żeby wytłumaczył stary system w kompie na czym polega nie wspomnę o reklamacjach - które są coraz częściej ze względu na słaba jakość produktów które leżą latami a nagle maja powrót kolosalnej ceny ( śmiechu warte te wasze buty kiepskiej jakości za mega wysokość cenę ) . Pracownik w tej firmie traktowany jest jak mróweczka od zarabiania kaSY dla szefostwa - zero szacunku , zero docenionej pracy - zero jakiś konkretnych premi na święta bo nie ma kasy a proszę powiedzieć ile daliście na śmieszna reklamę z p. Krychowiakiem i za muzykę . Odzież firmowa dla pracowników jestem ciekawa kto stoi za tym projektem gdzie spodnie są kroju męskiego gdzie dziewczyny wyglądają w nich żałośnie a buty które dostajemy nie polecam nikomu mega niewygodne często przecierają się po 3 miesiącach i nie licz wtedy na pozytywna reklamacje . Atmosfera w sklepie wśród pracowników na początku niby bajka a rzeczywistość taka ze jak jesteś zbyt ambitny to każdy cię zgnoi za to ze jesteś lepszy od niego i każdy wbije nóż w plecy tobie . Kiepskie zarobki , kiepskie premie a mega duzooooo pracy - nie pakujcie się w to (usunięte przez administratora) nigdy . Jakość butów i wyrobów oceniam obecnie bardzo kiepsko częste reklamacje , buty przecierają się szybko , skory mega naciągają się w sandałkach nie da się chodzić ponieważ paski często obcierają przedni palec do krwi i są słabo wyprofilowane co fo cen mega przesadzone i wywindowane. A najlepsze są modele butów które możecie kupić w outlecie na wyprzedaży za np. 59 zł a jak wchodzi zmiana cen to te same buty mogą kosztować i po 699 zł i tak ciagle aż się wyprzedadzą nawet i po 5 latach ale poczekaj nie zdziw się jeśli ci pęknie wtedy obcas albo podeszwa albo kolor skory się zmieni i będzie się łuszczył ale reklama robi swoje .
    ReviewUserIcon
    Paulina

    20.06.2022 17:46

    Kandydat

    Polecacie pracę w Kazar ?? Zastanawiam się nad wysłaniem CV, ale mam wątpliwości ..
    ReviewUserIcon
    gość

    18.07.2022 16:52

    Kandydat

    To co oni piszą w ogłoszeniach o pracę (sprzedawca)?! Banialuki? Firmo Kazar, proszę o wypowiedź.
    ReviewUserIcon
    Megg :0

    22.07.2022 20:07

    Były pracownik

    Na rozmowie obiecuja gruszki na wierzbie. Rzeczywistość: zapierdziel i rozgardiasz, wszystko na już, na 8 rano musisz być w pracy, albo konczysz o 23-24 z łaski dadzą ci taxi do domu. Szczerze wolałabym dużą premię. No i buty służbowe wcale nie sa wygodne i wcale w bieganiu sala-zaplecze nie pomagają.
    ReviewUserIcon
    salon Galeria Mokotów

    18.07.2022 16:49

    Inne

    Czy firma KAZAR mogłaby wreszcie zainwestować w porządne oświetlenie w salonie Kazar na 1 piętrze? Panuje tam półmrok, który nie służy ani klientom w podejmowaniu decyzji zakupowych, ani sprzedawcom - wzrok wysiada.
    ReviewUserIcon
    Administrator

    02.02.2022 14:08

    Inne

    Kazar Group Sp. z o.o. w Warszawa szuka pracownika na stanowisko Asystent HR. Brałeś udział w tym procesie? Napisz, jak on wygląda. Twoja opinia może pomóc innym użytkownikom.
    ReviewUserIcon
    Luiza

    30.03.2022 14:37

    Kandydat

    Rekrutacja bardzo miła i w koleżeńskiej atmosferze. Bez beznadziejnych pytań - gdzie widzisz siebie za 5 lat? - sprzedaj nam ten długopis. Dwa etapy, spotkanie z rekruterem i potem z przełożonym.
    ReviewUserIcon
    Luiza

    21.06.2022 09:36

    Kandydat

    ok. 2 tyg. Niestety niedostałam oferty, ale dostałam feedback. Fakt. Szukają kogoś do pracy hybrydowej, a ja chciałam 100% zdalnie ;)
    ReviewUserIcon
    Joanna

    15.06.2022 20:01

    Inne

    Czy ktoś wie czemu został zamknięty Kazar Studio w Rzeszowie ? Został przeniesiony ?
    ReviewUserIcon
    Joanna

    20.06.2022 17:44

    Inne

    @Bożena, nie znalazłam takiej informacji ;)
    ReviewUserIcon
    Praco

    21.06.2022 09:34

    Były pracownik

    Będzie połączony z kazałem zwykłym
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    24.09.2021 10:22

    Inne

    Co jaki czas w Kazar Footwear Sp. z o.o. można ubiegać się o podwyżkę?
    ReviewUserIcon
    Miia

    30.03.2022 14:30

    Pracownik

    Chyba nie wiesz co to jest korporacja.
    ReviewUserIcon
    Jaa

    30.03.2022 18:38

    Były pracownik

    Rejonowa w kazarze nie zaprzecza ze sa jak korpo. W kazdym razie nie polecam
    ReviewUserIcon

    30.03.2022 14:45

    Qwerty

    Przebieg rekrutacji Dwa spotkania bardzo luźne. Możliwe, że ze względu na dział. Jedno spotkanie z Panią z HR. Trochę pytań o doświadczenie, o znajomość programów itp. Potem szczegółowo opowiedziała o pracy, benefitach, umowach itp. Druga rozmowa całkowicie "specjalistyczna" z potencjalnym przełożonym. Pytania typowo dot. stanowiska i branży. Na koniec po dwóch tygodniach informacja zwrotna. Pytania Mocne i słabe strony? Czego oczekuje od firmy? Największy sukces, projekt z którego jestem dumny? Kilka po angielsku - opowiedz o sobie, dlaczego lubisz pracę w marketingu

    Poziom rozmowy:

    Rezultat:

    Nie dostałem pracy

    #RozmowaKwalifikacyjna
    ReviewUserIcon
    Trufla

    21.03.2022 21:47

    Były pracownik

    Kazar Kielce. Pracowałam jakiś czas temu. Zarobki na tle innych handlowców z CH wyższe czyli nie najniższa krajowa a dwie stówki więcej. Dodatkowo premie za sprzedaż też dwie/trzy stówki. Straszny system tłumaczenia się mailowego i telefonów - jeśli masz dobrą obsługę i wysoką sprzedaż ale słabe jej współczynniki ( czyt. nie sprzedajesz ile chcą i tego co chcą tylko dopasowujesz do klienta) to czeka Cię wymyślanie głupot żeby się wytłumaczyć. Atmosfera niezdrowej rywalizacji o nieistniejące awanse i słaby pieniądz. Polecam przy braku lepszych opcji w stosunku do dużych, tanich molochów wyłącznie :)
    ReviewUserIcon
    Kamila

    08.10.2021 14:31

    Były pracownik

    Nigdy nie dostaniesz tam podwyżki, ludzie którzy tam pracują po 10 lat ciagle maja taka sama stałą pensje i nawet nie chce dać podwyżki, jedynie ci co są na umówię, gdzie jest najniższa krajowa( młodszy handlowiec, handlowiec) tylko im wzrasta, wiec wychodzi, że manager ma taka sama pensje jak młodszy handlowiec.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    03.01.2022 12:41

    Pracownik

    Ciekawe w którym salonie są takie stabilne zespoły ? Bo z tego co dało się zauważyć to więcej wypowiedzeń składanych jest i wszystkie stabilne zespołu poszły w zapomnienie. To nie wina firmy tylko ludzi udających menadżerów. Osoba na tym stanowisku nie powinna być katem i despota a niestety tak to wygląda. Ocen żadnych nie ma to robią co chcą a koordynatora owinięty wokół palca i taka jest prawda. Pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    14.02.2022 18:14

    Były pracownik

    Ciekawe w którym salonie :) Wszyscy meznadzerowie już się pozwalniali taki dobrobyt. Najlepiej to siedzieć podlizywać się i pokazywać palcem.
    ReviewUserIcon
    Nowa

    14.12.2021 10:21

    Kandydat

    Ile zarabia Menadżer sklepu duże miasto Poznań lub Warszawa?
    ReviewUserIcon
    Pracownik menadżer

    06.01.2022 16:12

    Pracownik

    Stanowczo za mało jak na zakres obowiązków
    ReviewUserIcon
    Były pracownik.

    12.01.2022 08:35

    Były pracownik

    Kwoty na stanowisku menadżerskim są ok. Nie ma szału ale jest to „srednia”Za moich czasów, większe miasta i większe salony miały wyższe wynagrodzenia. Oczywiście dodatkowo premia, u mnie robiło to dużą robotę bo sprawy menadżerskim ogarniałam raz dwa a reszta to sprzedaż sprzedaż sprzedać
    ReviewUserIcon
    Paulina

    22.11.2021 13:10

    Pracownik

    Teraz praca tam do masakra. Nie kompetentny koordynator na Warszawę nie wiem jak inne regiony , dzwoni do swoich pupilek ( dwie menago) żeby jej powiedziały jak coś się robi. Grafiku to wigile nie ogarnia sprawdzają za nią ( przydupaski)Poprostu dramat. Ludzie z długim stażem się zwalniają i nikt nie reaguje nigdy tak nie było. Szefostwo które jest wyżej może czas się przyjrzeć temu co się dzieje czemu ludzie z takim doświadczeniem odchodzą ?
    ReviewUserIcon
    Wawa

    04.12.2021 23:34

    Były pracownik

    Ja zdecydowanie w innej firmie chyba pracowałam - u mnie kierowniczka konkret, nie ma miejsca dla tych, którym się nie chce, a regionalna, no cóż swoją robotę musisz robić, nigdy nic złego nie usłyszałam.Miła, chociaż konkretna. Grafik zawsze dało się z kierowniczkami dogadać, chociaż wiadomo na wolne weekendy nie ma co za bardzo liczyć, ale w końcu to CH
    ReviewUserIcon
    Hmmm

    05.12.2021 11:06

    Były pracownik

    Rzeczywiście, moze to być masakra dla ludzi, którzy chcą stać i pachnieć. Ch jest specyficzną pracą. Pracujesz z różnymi ludźmi, weekendy praktycznie wszystkie. To że tam gdzie największy ruch potrzeba najwięcej ludzi - każda marka tak funkcjonuje. "Niekompetentny " piszemy razem jak już chcemy być tacy kompetentni;)
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w KAZAR GROUP?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - KAZAR GROUP S.A.

    Lwowska 154 37-700 Przemyśl

    NIP:7951532361

    REGON:651500282

    KRS:0000132965

    http://www.kazar.com/pl/pl
    Branża główna: Moda, projektowanie

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIconInstagramIconLinkedinIcon
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    01.08.2021 19:41

    Były pracownik

    Szukajcie czegoś innego! Nie polecam pracy w Kazarze absolutnie. Wymogi, ilość obowiązków i plany są nieadekwatne do wynagrodzenia. Codzienne tłumaczenie się z wyników, ciagle za słabo i ciagle za mało. Rotacja pracowników jest ogromna i bardzo szybko nowi pracownicy odchodzą widzieć co się dzieje, pracownicy nie radzą sobie z ilością „wymogów i procedur „ i obsługa klienta, zero zrozumienia zamiast tego ciągle pretensje. Kiedy coś zginie, ktoś coś ukradnie płaci zespół. Brak możliwości wyjścia z salonu a nawet na przerwę czy toaletę kiedy jest jeden pracownik w sklepie. Praca wykańcza fizycznie i psychicznie, czasami nawet płaczesz przychodząc z pracy. Wyjazdy do innych salonów z powodu braku personelu i brak zwrotu kosztu dojazdu, chyba ze jedziesz miejskim. Brak szkoleń ze względu na ilość obowiązków. Podsumowując, nie polecam nikomu, prestiżowa firma a warunki pracy wołają o pomstę do nieba, ogromne targety przez które zarobienie dobrej premii graniczy z cudem, jesteś handlowcem a w rzeczywistości jesteś handlowcem, magazynierem, specjalista od vm, sprzątaczką, ochroniarzem, terapeutom i osłem na którym tylko jeżdżą. Stanowcze nie za takie pieniądze.
    ReviewUserIcon
    Kasia

    29.10.2021 09:54

    Były pracownik

    Jeśli reklamacja jest bezzasadna nie masz szans, Kazar to nie instytucja charytatywna, ale jeśli zasadna, to nie ma problemów - nigdy. Wszystko jest uznawane w Kazar. Chyba, że zniszczyłeś towar i udajesz głupa, to wiadomo, nie są frajerami i nic nie uzyskasz :) zużyte buty i trzeba oddać? czy się znudziły?
    ReviewUserIcon
    art

    17.11.2021 10:16

    Inne

    to zależy jaka reklamacja, oczywiście jeżeli wada jest ewidentna to własny rzeczoznawca obuwia, następnie rzecznik praw konsumenta i ewentualnie sąd - pamiętajmy ze firma korzysta również z opinii rzeczoznawców, ale są to tylko opinie i nie musimy się z nimi zgadzać, możemy przedstawić opinię naszego i najlepiej żeby był to również biegły sądowy z tej dziedziny. Podstawa przestrzegać wszelkich terminów, reklamować możemy z tytułu gwarancji lub rękojmi
    ReviewUserIcon
    1234

    26.10.2021 11:36

    Kandydat

    Cześć, orientuje się ktoś jak wygląda praca w Przemyskiej siedzibie firmy? Stanowisko luźno powiązane z e commerce, logistyką i magazyniem? Atmosfera w miarę? Od jakiej stawki się zaczyna?
    ReviewUserIcon
    Chwilowy

    17.10.2021 14:38

    Były pracownik

    Ja byłam chwilowym pracownikiem w Arkadii W-wa. Dla mnie masakra brak szacunku i poniżanie pracowników przez Menadżera. Podziękowałam, za takie pieniądze takie traktowanie to skandal.
    ReviewUserIcon
    Anonim

    08.10.2021 21:05

    Pracownik

    Oczekiwania na najwyższym poziomie, a pensja najniższa krajowa. Po kilku latach pracy brak podwyżki, obowiązków coraz więcej, a pieniądze niższe niż na kasie w mięsnym na rogu. Kasa za to płynie szerokim strumieniem, ale do Warszawki dla pseudo dyrektorów i ich logowane zabawki. Szukam pracy i jak tylko coś innego znajdę żegnam bez żalu. Szkoda bo ludzie fajni. E.
    ReviewUserIcon
    Kamila

    29.09.2021 17:22

    Były pracownik

    Nie polecam! Pracowałam w firmie prawie 3 lata i od 2 lat warunki są tam coraz gorsze, karty multisportu nie ma już od ponad roku czasu, jak firma stwierdziła” nie maja na to pieniędzy” (usunięte przez administratora)jeśli nie podejdziesz w ciągu 1 minuty do klienta to jest wielka afera, zawsze trzeba się tłumaczyć na koniec dnia, dlaczego wynik nie został zrobiony, bo po prostu nie rozumieją, że nawet nie było klientów w sklepie. Zalety to jedynie finanse, jeśli jesteś na wysokim stanowisku i faktycznie pracujesz w galerii, gdzie ludzie kupują. A najgorsza to już jest jakoś obuwia i kolekcje sprzed 5 lat, aż wstyd przed klientem, buty potrafią się rozklejać po 3 miesiącach, a firma je od razu uznaje.
    ReviewUserIcon
    Pat

    07.10.2021 10:16

    Były pracownik

    Kamila zgadzam się. Warunki coraz gorsze obowiązków coraz więcej a kasa cały czas ta sama. U nas to był wieczny problem z ludźmi przychodzili i odchodzili. Ciagle jedna osoba na zmianie ani iść na przerwę ani do WC. Myśle ze to nie wina firmy tylko ludzi którzy teraz tym kierują. Wydaje im się ze sterowanie z za biurka to odpowiedziałam funkcja. Zamiast zakasać rękawy i przyjechać do takiego salonu na wsparcie, kiedyś tak wyglądała praca koordynatora. Niestety brak wiedzy tych osób doprowadza do ciągłych rotacji a odchodzą naprawdę dobrzy pracownicy ale cóż.
    ReviewUserIcon
    Pat

    05.10.2021 20:35

    Były pracownik

    Dla mnie to (usunięte przez administratora). Za 2800 jesteś sama na salonie przez 8 ha nawet nie możesz iść do WC ani na przerwę (Warszawa)Koordynator ma to w nosie steruje tylko tabelkami zamiast sama zakasać rękawy. Ciągła rotacja i brak personelu to norma . Ale widzę ze nikogo to nie interesuje ze ludzie nagminnie odchodzą.
    ReviewUserIcon
    Abc

    24.08.2021 15:19

    Inne

    Cześć, Jakieś opinie o salonach Kazar w Rzeszowie? Zastanawiam się czy aplikować
    ReviewUserIcon
    Zainteresowany

    08.08.2021 23:00

    Kandydat

    Witam, Zastanawiam się nad pracą jako Brand Menadżer. Czy ktoś mógłby mi napisać jak ta praca wygląda od podszewki? I na jakie wynagrodzenie można liczyć, bo nie wiem czy sobie głowę zawracać. Z góry bardzo dziękuję
    ReviewUserIcon
    Zainteresowany

    13.07.2021 12:04

    Kandydat

    Cześć, czy prawdą jest że atmosfera i kultura pracy w sklepie, zależy od części Polski? Zastanawiam się nad pracą ale nie wiem czym to może być spowodowane, ktoś już poniżej wspomniał o tym a chce poznać szczegóły przed ewentualnym podjęciem pracy w firmie Kazar?
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    11.06.2021 13:57

    Były pracownik

    Nie polecam najgorszemu wrogowi, poważnie. Cieszę się że nie jestem już pracownikiem tej firmy,zwlaszcza przez ostatni rok, praca niszczy i fizycznie i psychicznie, odrabianie godzin, kombinowanie na każdym kroku, broń boże mieć swoje zdanie i wyrażać swoje opinie to Cię zjedzą. Wcześniejsze komentarze są jak najbardziej prawdziwe, maile z tłumaczeniami co się wydarzyło itp. Trzeba mieć naprawdę nerwy ze stali żeby nie dać wyprowadzić się z równowagi. Szczerze to podziwiam ludzi którzy tam wytrzymują ale również z tego co mi wiadomo wszystko zależy również od regionu.
    ReviewUserIcon
    Anonim

    15.04.2020 16:57

    Inne

    Benefity są, owszem, ale moim zdaniem raczej tylko rekompensatą za bardzo niskie zarobki. Mało kto tam chce przychodzić i bardzo dużo ludzi szybko odchodzi, szczególnie tych pozytywniejszych. Nie jest to również w żadnym stopniu praca rozwojowa. (usunięte przez administratora)Nadgodzin prawie nigdy nie uznają, no ale trzeba je robić. Nie polecam, chyba już lepiej będzie w biedrze.
    ReviewUserIcon
    JDG

    18.02.2021 10:51

    Kandydat

    Porównywanie samozatrudnienia z (usunięte przez administratora)z 12 miesięcznym rozliczeniem godzin i zrównoważonym czasem pracy, gdzie menadżerowie maja co najmniej tysiąc złotych więcej żeby dobrze poganiali jest co najmniej nie na miejscu. Ogarnij się (usunięte przez administratora)zamiast takie farmazony wypisywać. A jak Ci tak źle i jesteś taka zaaferowana firemka pt. "K", to zawies (usunięte przez administratora)i zatrudnij się w swoim ulubionym sklepie. Popracuj rok i pogadamy. Pozdrawiam.
    ReviewUserIcon
    handlowiec z krwi i kości

    05.05.2021 19:45

    Inne

    Kobieto - co Ty porównujesz? Jaką marżę masz na ubezpieczeniach a jaka jest na butach robionych masowo wiadomo jak, wiadomo gdzie i wiadomo z jakich materiałów? Gdybyś miała na ubezpieczeniu taką marżę jak na butach ma pan K. to byś sama sobie sieć salonów z ubezpieczeniami zrobiła w galeriach handlowych, zatrudniła byś pracowników i płaciła zapewne podobne pensje jak tutaj. Nie porównuj sytuacji ekspedientki sklepu obuwniczego do własnej działalności gospodarczej. Masz taki plan na swoje życie, one mają inny. Jest prawo pracy i sieci handlowe w różny sposób dbają o swoich pracowników, ale najważniejsze jest przyzwoite wynagrodzenie i szacunek do człowieka niezależnie czy zarabia 3k czy 30k miesięcznie. Jak masz czelność pouczać pracownice salonu jak pewnie sama zostawiasz jednorazowo kwotę, na którą dana dziewczyna musi zapieprzać cały miesiąc? Trochę empatii.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    20.04.2021 11:15

    Inne

    Czy wypłacają dodatkowe nagrody w Kazar Footwear Sp. z o.o.?
    ReviewUserIcon
    AleAleksandra

    29.04.2021 06:52

    Pracownik

    Nie zarobil bo nie dano takiej możliwości. Zasady ustalone z góry bez kontaktu z pracownikami. Przychodzenie co drugi dzień, pracownicy z chęcią przychodziliby codziennie. Jedyny opcja na nadrobienie godzin to urlop! Na co bardzo namawiają regionalni!
    ReviewUserIcon
    janka

    29.04.2021 11:15

    Inne

    powinni wszystkich za tych galerii zwolnic i zamknąć te galerie, po co to komu. niech ludzie zaczną z rodzinami spędzać czas, a nie po galeriach biegać.
    ReviewUserIcon
    Kkkkk

    01.07.2019 13:50

    Inne

    Witam. Pracuje w firmie od 5 lat. Są plusy i minusy jak wszędzie. Przepracowałam w handlu wiele lat i proszę mi wierzyć że jeżeli chodzi o warunki pracy to firma KAZAR na tym rynku oferuje super warunki. Myślę że często negatywne opinie piszą osobe które albo wgl nie pracowały w handlu albo to wgl pierwsza praca. Bardzo mało pracodawców oferuje ubezpieczenie, pakiet medyczny, mutlisport z tak małą dopłatą od pracownika (dopłata zależy od dochodu), zniżki dla pracowników również są bardzo atrakcyjne. Z ZFŚS również korzystamy dwa razy w roku. A atmosfera w pracy no cóż zależy od zespołu. W zasadzie tworzymy ją sami. Mam to szczęście że pracuje z super ekipą. Regionalny M, mogę na niego liczyć. Uśmiechnięty i przede wszystkim komunikatywny. Pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Nacik

    28.02.2021 12:49

    Były pracownik

    jeśli masz na myśli Pana M.Ł to albo coś się zmieniło w jego glowie, albo nie wiesz co znaczy naprawdę fajny i normalny regionalny.
    ReviewUserIcon
    rozbawiona

    23.04.2021 23:58

    Były pracownik

    Ewidentnie widac,ze komentarz pisany,przez jakas regionalna lub regionalnego.Jak ktos chce miec prace i zycie prywatne,to napewno nie ta firma.Ta firma niszczy psychicznie.Robia zrzuty z kamer,a potem wysmiewaja pracownikow.Jak wejdziesz do pracy,to prog salonu mozesz opuscic dopiero po zakonczeniu pracy!Zapomnij o sniadaniu,to bedziesz glodny,chyba ze ze strachem do sklepu pobiegniesz.Przychodzisz na popoludnie i nagle sie okazuje,ze firma wpadla na pomysl,ze dzis zrobia sobie wyprzedaz i siedzisz kilka dodatkowych godzin,za ktore nie wyplaca.Kiedys trzeba bylo je odbierac od 7do 8 i tak az wykorzystasz,bo kiedys przychodzilo sie do pracy na 7 i sprzatalo do 9.Z placa i warunkami z socjalu nie bylo zle,ale nie rekompensowalo to jak traktowano ludzi.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    09.01.2021 09:29

    Inne

    Czy pracownicy w Kazar Footwear Sp. z o.o. dogadują się między sobą?
    ReviewUserIcon
    Alutka

    28.02.2021 12:45

    Były pracownik

    to zależy od ekipy, w mojej byl dramat z komunikacją. Nie bylo tez mowy o jakiejkolwiek zamianie. Uż wzięłam na pogrzeb partnera, ponieważ nie przysługiwał mi dzien wolny z tego tytułu a potem przez miesiąc wysłuchiwałam, że ktoś musiał pracować za mnie i jak zamierzam ta sytuacje rozwiązać.
    ReviewUserIcon
    Kacper

    25.12.2020 12:07

    Inne

    Czy firma jest wypłacalna ?
    ReviewUserIcon
    Kasia

    05.02.2021 18:34

    Pracownik

    tak, nigdy nie dostałam wypłaty po terminie, wszystko na czas lub przed czasem.
    ReviewUserIcon
    Askier

    05.02.2021 16:40

    Kandydat

    I po co było usuwać wpisy o pożyczce z PFR?Firma ma problemy i znika z galerii handlowych. Życzę powodzenia funkcjonując tylko.w necie... Szkoda tylko ludzi na dole
    ReviewUserIcon
    Maria

    05.02.2021 18:26

    Były pracownik

    Firma Kazar nigdzie nie znika. Jeśli Rząd zamknie galerie, to na pewno pomyślą o innych lokalizacjach, bo ciężko utrzymać pracowników, gdy przychody to zero zł, a koszty wiadomo nie znikają wraz zamknięciem galerii. A o co chodzi z tą pożyczką z PFR? myślałam, że każda firma dostała? jakaś to ma być tajemnica? Niby wszystkie salony otwarte, a pracownicy mówią, ze dostają wypłaty co do dnia... dziwne plotki
    ReviewUserIcon
    Lestat

    21.03.2020 13:25

    Inne

    Czy w dobie kryzysu epidemiologicznego firma Kazar zachowuje umowy z pracownikami, czy rozwiązuje w trybie natychmiastowym? Kierownik powiedzial mi, że za przepracowane w marcu 2 tygodnie dostanę zero zlotych. Koszmar
    ReviewUserIcon
    @lestat

    19.12.2020 00:07

    Były pracownik

    Pozwalniali ludzi. Omijaj ich szerokim łukiem
    ReviewUserIcon
    anonim

    06.11.2020 18:51

    Kandydat

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Askier

    07.11.2020 19:02

    Kandydat

    Ale dlaczego potencjalny pracownik ma tego nie wiedzieć? Dlaczego informacja ma tylko zachęcić? Tylko pozytywne informacje mają się tutaj pojawiać bo tak chce Kaliope? Dlaczego chcesz to ukryć skoro to informacja jawna?
    ReviewUserIcon
    @askier

    19.12.2020 00:03

    Były pracownik

    Bo Kaliope to pracownik dzialu HR ktorego zadaniem jest odwracanie kota ogonem. To juz nie pierwszy wpis tego typu.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    16.10.2020 21:50

    Pracownik

    Pracuje w Kazarze już kilka lat i wiadomo są plusy i minusy. Osoby które wyrażają opinie w internecie to zazwyczaj ludzie, którzy chcą kogoś lub coś obsmarować. Nie jest to praca lekka i przyjemna, jest sporo materiału do pokonania, są duże wymagania względem planów i obowiązków, czasem rzeczywiście za duże. Zgadza się, że wyjście ze sklepu jest zabronione, chociaż powiedzcie mi kto się do tego stosuje? Generalnie dużo zależy od Menadżera. Pieniądze są dobre tak uważam ale, żeby do nich dojść musiałam przebyć kilka awansów i zapracować na nie, jak w każdej firmie :) Co więcej awans wyszedł z inicjatywy moich przełożonych - nie mojej własnej. Zaangażowanie i pracowitość wystarczy. Generalnie dla kogoś kto chce zarobić a się nie narobić to żadna praca nie będzie odpowiednia, chyba, że jest dzieckiem milionera. Skoro jesteś na pozycji handlowca i narzekasz na niskie zarobki to dlaczego nie starasz się o pozycje wyżej, przecież awanse są co trzy miesiące, wystarczy tylko się trochę wykazać? Bo się nie chce, a dlaczego ja mam zarabiać tyle co Ty handlowcu skoro pracuje lepiej? to sprawiedliwe? Najpierw pokaz co umiesz a później wymagaj. Firma jest specyficzna, osoby które lubią pracę na wysokich obrotach się odnajdą, reszta niekoniecznie. Pracowałam też w innych sklepach i co z tego, że mają taki luz jak o połowę niższą płace? Każdy sam ustala priorytety, albo chce w pracy oglądać film bo nic się nie dzieje i zarabiać marnie, albo chce pracować i zarabiać dobrze. Premia jest indywidualna więc twoja pensja zależy od Ciebie, a salonowa premia jest wynikiem zaangażowania zespołu, więc jak dołożysz do tego utargu więcej pracy to i wypłata będzie większa. Co do szacunku do pracownika, nikt mnie nigdy nie obraził, pretensje owszem ale bądźmy dorośli, oni też pracują po to by kontrolować nas, wystarczy szczerze powiedzieć co jest nie tak i brać do siebie uwagi osób bardziej doświadczonych, trochę pokory :)
    ReviewUserIcon
    Magda

    18.10.2020 14:42

    Były pracownik

    Zależy co dla kogo znaczą „dobre pieniądze”. Uważam, że w Kazarze nawet na stanowisku menadżera nie zarobisz dobrze. Zwłaszcza przy takiej ilości obowiązków. Dobra praca tylko na studenckie lata, ale jak chyba każda w handlu.
    ReviewUserIcon
    nn

    09.12.2020 18:41

    Były pracownik

    śmiechu warty jest twój komentarz. najniższa krajowa i 200 złotych premii brutto to są dobre pieniądze? plany są śmieszne jak na takie pieniądze. ten kto się stara i mu zależy zawsze ma gorzej. głupi jedzie na szczęściu. była w tym salonie którym pracowałam jedna taka co nic nie zrobiła ze swojej inicjatywy. miała problem ze wszystkim. nawet żeby ci pomóc. teraz już rozumiem te wszystkie baby, które na wejściu na ciebie naskakują „czego pan szuka”. po prostu muszą zrobić plan. uważasz, że wszyscy przychodzą tutaj „obsmarować” innych? firma po prostu w kulki leci. ma w (usunięte przez administratora) pracowników. liczy się tylko sprzedaż. ty jesteś niewolnikiem. szczerze powiem, że zdziwiłam się, jak na taką firmę i takie zarobki. jeszcze nic nie można. nawet wyjść na przerwę. albo „dzisiaj jedziesz gdzieś tam, bo nie ma pracowników” no chyba nie. ani słowa o takich rzeczach na rozmowie. gdybym wiedziała w życiu bym się tam nie zatrudniła. inną kwestią jest ilość reklamacji. płacisz za buty średnio 600 stów, a te się rozwalają po kilku miesiącach. pokory to powinna nabrać firma i zacząć szanować swoich pracowników.
    ReviewUserIcon
    anonim

    30.11.2020 17:58

    Kandydat

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    30.11.2020 19:42

    Pracownik

    Pozyczke dostali ale pracownikow i tak pozwaliniali a w centrali poobcinali pensje ale pracowac kaza tyle samo. Jak zwykle wyzysk ludzi. Nic sie nie zmnienilo. A prezes placze przed kamerami jak mu zle ale nowe samochody luksusowe to firma kupuje.

    Zostaw merytoryczną opinię o KAZAR GROUP S.A.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.