Toyota Sabaj Łódź Sp. j.

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Toyota Sabaj Łódź Sp. j.

michaś
Inne

27 07 2020 Zapłaciłem za naprawę klimatyzacji samochodu będącego na gwarancji, Jak się okazało firma musi mi zwrócić pieniądze, w związku z powyższym napisano fakturę korektę którą podpisałem,do dnia dzisiejszego tj,25,08,2020 mimo zapewnień kierownika i pani księgowej. Obecnie mimo kilku telefonów nie ma osoby kompetentnej i odpowiedzialnej by sfinalizować sprawę do końca.

Xxx
Inne
@michaś

Panie Michale, Ta opinia powinna trafić na Google-AMX. Ale jest to potwierdzeniem tego co ktoś napisał poniżej : Od momentu „panowania” nowego prezesa firma traci na obsłudze klienta. :( smutne to.

Pytanie
 Pytanie

Na jakie benefity można liczyć w AMX Spółka Jawna Autoryzowany Dealer Toyota Piotr Kaczorowski?

Nick.
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Benefity ? Śmieszne. Wczoraj u dwóch pracowników zostały potwierdzone dwa przypadki Covid 19. Firma nadal pracuje, nadal przyjmuje klientów nie zważając na zagrożenia i konsekwencje jakie to za sobą niesie. Pracownicy boją się odezwać aby nie stracić pracy. A Wy pytacie o benefity ? Absurd.

1

Chciałam podziękować Panu Łukaszowi z serwisu blacharnia-lakiernia za pomoc i fachowość w usunięciu usterki lakierniczej w mojej toyocie. Po ,,zadrapaniu" lakieru prawie nie ma śladu. Jeszcze raz bardzo dziękuję A.Wiśniewska

Robert

Osobiście nie polecam. Panowie albo nie wiedzą co mówią albo mijają się z prawdą. Przez telefon zapewniali mnie że są w stanie wykonać usługę, jadę specjalnie z Łodzi do Rzgowa, marznę godzinę a oni oznajmiają mi że się nie da usługi wykonać, mogli od razu mi powiedzieć, że się nie da, albo się nie podejmuję, wolę usłyszeć nie niż słodkie kłamstwa a potem zderzyć się ze ścianą.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma Toyota Sabaj Łódź Sp. j. prowadziła rekrutację na stanowisko Doradca ds. Sprzedaży Samochodów Nowych. Czy brałeś w niej udział? Możesz opowiedzieć innym o tym, jak było. Czy przebieg rozmowy odpowiadał Twoim potrzebom? Podziel się swoją opinią z innymi.
Igor
Inne

Tak jakoś cicho zrobiło sie na wątku. Czy to znaczy, że jest dobrze?

Bożena
@Igor

W dalszym ciągu jest mało pracowników szczególnie na dziale blacharski nie odbierają telefonów i brak informacji o zostawionym samochodzie do naprawy. Dzięki Pani Danucie z recepcji można było odszukać pracownika i coś się dowiedzieć.

Marek

Ja odbierałem w sobotę zamówioną wcześniej używaną Toyotę Yaris. Nie dość, że musiałem"poprosić" o pomoc dyrektora salonu ponieważ pan Łukasz przez trzy dni nie potrafił / nie chciało mu się przesłać na mojego e-maila raportu o stanie technicznym pojazdu to na dodatek po przyjeździe do salonu okazało się, że jest tłum ludzi i tylko dwie osoby je obsługujące (jakby nie można było, widząc tak dużą ilość klientów ściągnąć do pracy przynajmniej jeszcze jedną osobę do obsługi). Tragedią jest również jakość wykonanych a właściwie niewykonanych napraw usterek zawartych w raporcie i zatwierdzonych przeze mnie do usunięcia - znaczące nieszczelności układu wydechowego, rozlregulowane ustawienie przednich świateł, zużyte wycieraczki przedniej szyby (zamazywały tę szybę), brak korka zbiorniczka spryskiwaczy przedniej szyby + oczywiście pusty zbiorniczek i długo by jeszcze wymieniać. Na zakończenie pan Łukasz stwierdził, że samochód jest przygotowany do drogi, sprawny technicznie, bezpieczny i nie będzie wymagał jakiegokolwiek wkładu przez długi czas . . ., to ostatnie stwierdzenie to świadome wprowadzenie klienta w błąd i bezczelne kpiny ze mnie jako klienta serwisu. Tak wyglądał mój kontakt z AMX Toyota Rzgów - pierwszy i ostatni kontakt, nigdy więcej niedoróbek i partactwa.

Master Flamaster
@Marek

Ludzie, ciężko zrozumieć istotę tego forum ? Swoje smęty na temat jakości usług świadczonych przez firmę AMX wylewajcie na stronach do tego stworzonych, na przykład Google opinie. Gowork jest dla ludzi szukających pracy, ich interesują wakaty na stanowiskach, atmosfera pracy, wynagrodzenia itp a nie historie związane z wymianą wężyka klimatyzacji.

Iza
Inne

W jaki najlepszy sposób można aplikować do pracy w AMX Autoryzowany Dealer Toyota Piotr Kaczorowski? Czy pracodawca daje szansę również osobom, które dotychczas nie miały doświadczenia w tego typu pracy, czy też branży? Interesuje mnie też, jak wygląda praca w tym miejscu, czy jest rozwojowa i czy polecalibyście aplikować. Mogę liczyć na Wasze wypowiedzi?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Administrator

Czy w AMX Spółka Jawna Autoryzowany Dealer Toyota Piotr Kaczorowski jest możliwość wewnętrznej rekrutacji? Czy zdarzają się podczas takiej rekrutacji awanse pracowników?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joanna
@Administrator

Oczywiście, że jest taka możliwość. Mamy w naszym zespole awanse pracowników w poszczególnych działach jak również między działami firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Władek

Ostatnio już nikt telefonów nie odbiera. Początek końca?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joanna
@Władek

Bardzo dziękujemy za tą uwagę, szkoda że tak późno na nią trafiliśmy. Od dłuższego czasu wprowadziliśmy specjalną centralę, której zadaniem jest zminimalizowanie nieodebranych połączeń. Jeżeli nadal występują problemy to najmocniej Pana przepraszam. Pozdrawiam w imieniu firmy AMX.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anita
Inne

Konkurencja chce popisać?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marek
Inne

Jak się tu pracuje? Tak rzadko piszecie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Darek

Chciałbym opisać swoje doświadczenia z serwisem AMX TOYOTA Rzgów k/Łodzi. Z serwisu korzystam (-łem) od 4-ech lat. Ograniczę się do ostatnich trzech usług. AUTO Toyota AURIS. W grudniu 2015 miałem tego pecha, że dwukrotnie wstawiałem auto do napraw blacharsko-lakierniczych. Za pierwszym razem auto było trochę przytarte (zderzak i błotnik), bez uszkodzenia i przemieszczenia blach!!!!! Po naprawie auto odbierała żona, no i nie zwróciła uwagi, że części karoserii zostały przemieszczone (nierówne szczeliny), konkretnie pomiędzy błotnikiem, zderzakiem i klapą silnika, ponadto zaślepki punktów mocowania zaczepu do holowania, w zderzaku, wybadają. Pojechałem więc z reklamacją do AUTORYZOWANEGO SERWISU AMX TOYOTA. Pomijając, że pan zajmujący się z punktu formalnego naprawą KŁAMAŁ!!!!!!!, tłumaczył, że auto było oddane z takimi szczelinami i z wypadającymi zaślepkami; to kłamstwo wg niego tłumaczyło, że AUTORYZOWANY SERWIS oddaje auto z takimi niedoróbkami, no ręce opadają. Przyznaje, stwierdził j/w, ale powiedział, że oni to poprawią, ŁASKAWCY!!!! Tydzień później znowu na parkingu uszkodzono mi auto (prawo serii chyba???). Tym razem odebrałem osobiście, niby sprawdziłem, ale i tak drobny szczegół przeoczyłem. Po ok. dwóch dniach otwieram bagażnik i znajduje chlapacz; oni nie założyli ja nie zauważyłem. Tym razem dałem sobie spokój z wracaniem do serwisu, zdjąłem koło i założyłem sam chlapacz dokładając zaginiony jeden wkręt. Tak pomyślałem, że gdy pojadę to wymyślą pewnie kłamstwo, że już tak im oddałem, i tym sobie wytłumaczą swoje PARTACTWO!!!!!! Jest 23 czerwca 2016, w AMX robiłem obsługi (olej, filtry itp.). Jak się okazało znowu PARTACTWO AMX- Rzgów dało znać o sobie. Po pierwsze gdy żona otwierała schowek i wypadł jej, w pierwszej chwili spanikowała, że coś urwali zmieniając filtr przeciwpyłowy (żeby go wymienić trzeba właśnie wymontować schowek), no ale sprawdziłem i okazało się, że PARTACZ!!!! mechanik źle go zamontował, wystarczyło to poprawić. Dzień czy dwa później, też żona przy powolnym wjeździe w bramę usłyszała, że coś szoruje po ziemi, jak się okazało PARTACZ mechanik po spuszczeniu oleju nie zamknął (lub zrobił to niechlujnie i się otworzyła) klapki w plastikowej osłonie pod silnikiem. Jak się okazało uchwyt („języczek” plastiku który służy do zamykania tej klapki) zdążył się całkowicie zetrzeć o asfalt. To już mnie zmobilizowało pojechać z reklamacją. No i oczywiście, jak się okazuje plastikowa opaska zaciskowa jest najlepsza na wszystko, nawet w autoryzowanym serwisie. Na moją sugestię aby z kawałka plastiku dociąć ten „języczek” i skleić z klapką jednocześnie nitując lub skręcając śrubkami oba elementy Pan Mechanik serwisu TOYOTY zrobił wielkie oczy co ja mu takiego sugeruję, a po chwili stwierdził, że to trzeba dać mi auto zastępcze, a moje auto na dłużej zostawić w serwisie, bo to tyleeeeeeeeeeee… pracy. No wtedy już nie wytrzymałem, stwierdziłem , że gdybym miał kanał i pod ręką narzędzia to zajęłoby mi to max 10 minut, ponadto powiedziałem, skoro to taki problem, to zrobię to sobie sam, i niech tylko założy czarną nie białą opaskę. I tak to moja przygoda z AMX się kończy, i tak uznaję swoją cierpliwość za godną podziwu. Korzystałem s serwisu AMX około 7 razy (tylko tam serwisowałem swoją Toyotę), z tego na 100% cztery razy miałem uwagi (trzy opisałem). Mam obawy czy, przy takim podejściu mechaników, za którymś razem nie odpadło by mi niedokręcone koło! A i jeszcze dodam, że nigdy nie usłyszałem przepraszam, czy nawet pocałuj mnie D….., choć pewnie to drugie o ile „pod nosem” nie mówili, to pomyśleli. Darek

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
radeq16
@Darek

wg mnie Toyota AMX to dno. Mając 99300 km (Toyota Verso) zadzwoniłem umówić się na ostatni przegląd gwarancyjny (czerwiec 2016) , zgłosiłem podczas umawiania się problemy ze sprężarką klimatyzacji - strasznie hałasowała po włączeniu klimy, poza tym normalnie klima działała, pani umówiła mnie na za tydzień, powiedziałem jej, że za tydzień to ja już przekroczę 100 000 km i czy to nie będzie problem, powiedziała, że nie będzie. Przyjechałem na przegląd przy stanie licznika 100 500 km, oznajmili mi, że sprężarka nie podlega naprawie gwarancyjnej bo przyjechałem po 100 000 km!!! Rozmowy nic nie dały, naprawa była płatna 3 tyś zł. Przyjechałem na wymianę sprężarki, spędziłem w serwisie 4,5 godziny, po wymianie podjechałem pod dom i okazało się, że hałas dalej jest taki sam jak przed wymianą sprężarki. Wróciłem od razu do serwisu, samochód wzięli na podnośnik i stwierdzili, że do wymiany jest jakiś napinacz paska klimatyzacji. W takim razie powiedziałem, żeby zabrali sobie tę nową sprężarkę i założyli starą bo skoro hałas był spowodowany zupełnie czym innym tzn., że stara sprężarka była zupełnie dobra. Pan z serwisu stwierdził, że sprężarka też była zepsuta - zatarła się!!! Dziwne, że zatarta sprężarka działała cały czas, jeszcze przed samą jej wymianą. Zrobiłem awanturę ale oczywiście nie chcą się przyznać, że sprężarkę wymienili niepotrzebnie. Omijajcie ten serwis z daleka!!!

anonymous
@Darek

Darek to nie bylo twoje auto tylko auto flotowe wiec nie chrzań. A masz dzisdowski silnik bmw a nie toyoty????

Adam

W grudniu ur zadzwonilem do serwisu, ze po diagnozie w serwisie AMX jest do wymiany sonda lamba. Serwisant z AMX pzekazal mi ze nie moze mnie umowic bo nie maja wolnych terminow. Jak tylko beda mieli termn to zadzwonia. Po trzech miesiacach czekania pojechalem do innego serwisu i wymienili to w ciagu 1 godziny, plus 2 dni oczekiwania na termin. Mozna ? Pewnie ze mozna bo ten serwis zatrzymal sie na etapie jedynego serwisu w Lodzi. Nie polecam!!!!!

Zostaw merytoryczną opinię o Toyota Sabaj Łódź Sp. j. - Rzgów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Toyota Sabaj Łódź Sp. j.?

    Zobacz opinie na temat firmy Toyota Sabaj Łódź Sp. j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Toyota Sabaj Łódź Sp. j.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 4 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Toyota Sabaj Łódź Sp. j.
Przejdź do nowych opinii