TELUS International Europe

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o TELUS International Europe

F.
Były pracownik

Praca głównie dla studentów którzy utrzymują się w trakcie studiów. Płaca najniższa z możliwych, niestety brak możliwości rozwoju. Jedynym plusem jest pomoc ze strony przełożonych w trakcie problemow, choć z tym tez jest roznie. Ogólnie nie polecam pracy dla osób które mają rodziny bądź kredyty do spłaty.

1
Ania
Były pracownik

praca wyłącznie na krótki czas. pracowałam dla branży modowej i po kilku miesiącach miałam już dosyć. praca jest nudna, brak rozwoju, ciągle o tym samym: niekończące się reklamacje, opóźniania, błędy płatności i krzyczący do słuchawki klienci. zarobki na najniższym poziomie, brak motywacji do pracy. pracodawca nie daje materiałów szkoleniowych, także podczas szkolenia musiałam mieć wszystko w głowie. stwarza pozory chęci ulepszenia procedur, a w tak w praktyce standard pracy jest niski ostatnio wysłano do nas ankiety i kadra delikatnie sugerowała jak należy odpowiadać, by nie zaniżyć oceny pracodawcy. brak multisporta, brak komputera do pracy zdalnej z pozoru wszystko wyglada dobrze, jednak w praktyce nie jest to pracodawca, ktorego mozna polecic.

Pytanie
 Pytanie

Mógłbyś napisać czy poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze ewentualne świadczenia dodatkowe?

Kinga
Pracownik
@Pytanie

Tak, oprócz podstawy wynagrodzenia są również premie. Zależą one od jakości Twojej pracy.

1
anonim
Były pracownik

Pracodawca wymaga niestety zbyt dużo za małą pensje. Utrzymywanie się za taką stawkę jaką jest 2 tys miesięcznie jest poniżej ludzkiej godności, dlatego niebawem wypowiedzenie zostanie złożone. Ludzie nie gódzcie się na taką stawkę!!!!!

pracownik
Pracownik
@anonim

To prawda. Ceny życia w Trójmieście, a poziom zarobków umożliwia jedynie wegetacje pracując dla CCC. Pracodawca bierze duże prowizje od partnerów dla siebie i wmawia pracownikom, że podniesienie pensji nie jest możliwe. Podwyżki następują gdy zwiększa się minimalna krajowa.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

przy wszystkich pozytywnych aspektach - myślałem, że mam do czynienia z dziećmi, które mają problemy z językiem polskim, o niemieckim nie wspominając. Tutaj podzielę pogląd poprzedników - przyjmują byle kogo, rekrutację prowadzi 'specjalista' dziecko, które ukończyło zdaje się szkołe średnią w Nordrhein-Westfallen - tacy spece są w tej firmie. Potwierdzę również, że bardziej jest to praca dla studentów i ludzi im pochodnych. Robią rekrutację osoby kompletnie do tego nie kompetentne - na zasadzie, kto by nie był - później na spoktaniach internetowych - masz to przed oczami- z całym szacunkiem dla tych osób - sprzątaczki, portierzy, pracownicy fizyczni, którzy popracowali w tych zawodach w RFN lub A lub CH. Poziom intelektualny, obycia, wychowania, komunikacji z drugim człowiekiem sięga dna. A tzw. Team Manager to ludzie z przypadku, którzy wytrwali w tym zawodzie lub rodem z przyjaznej / nieprzyjaznej nam Ukrainy, w tym wielu psycholi, którzy nie powinni być dopuszczeni do kontaktu z innymi ludźmi. Miałem takie wrażenie, że to przestrzeń dla ludzi bez edukacji, bardzo prostych, niewychowanych. Po przeczytaniu poprzednich wpisów - wiele mi się wyjaśniło, bo myślałem, że ja mam tylko takie odczucia. Mozna powiedzieć CCC to (usunięte przez administratora) dla potomków nazistów , którzy w tej firmie mają status przełożonych. Oczywiście trzeba przyznać, że są i bardzo pozytywne aspekty np. praca z Niemcami, gdzie wg mnie było wszystko w porządku. Najbardziej dokuczają psychopaci zatrudnieni w Gdańsku. Dobra szkoła życia dla około studentów lub ludzi tuż po studiach, ponieważ ten rodzaj pracy uwstecznia nie rozwija. A dodać do tego psycholi tam zatrudnionych - nie robią żadnych testów, czy ktoś sie nadaje do pracy z ludźmi czy nie, może warto rozważyć inne opcje.

Pytania

Szkolenie prowadzone na modłę przedszkola, a przedszkolanką jest germanistka, która nie zdobyła się na dokończenie poznania języka niemieckiego.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Były pracownik
Były pracownik

Wyzysk pracownika, brak szacunku, kombinowanie przy bonusie tak, aby pracownik dostał jak najmniej (zmienianie ilości testów, zasad, niejasność pytań)- to tylko niektóre praktyki, którymi posługuje się firma. Praca za śmieszną stawkę jak na zakres obowiązków jakie ciążą na pracowniku. Nie polecam!

Bartek
Pracownik

Firma przyjazna dla pracownika. Ludzie traktowani są z szacunkiem. Wypłaty wynagrodzeń są zawsze terminowe. Pracuje bardzo dużo młodych osób. Dużym plusem jest możliwość wpływania na grafik pracy. Polecam jako pierwszą pracę, gdyż można zdobyć cenne doświadczenie w przyjaznym otoczeniu.

5
Najgorszy pracodawca
Były pracownik

Najprawdopodobniej najgorszy pracodawca z jakim miałam do czynienia. Tyranie za najniższą krajową, odczuwany brak zrozumienia. Praca dla ludzi o silnych nerwach, ewentualnie dla studentów, ktorzy szukają czegoś na niepełny etat. Praca bardzo stresogenna, duże wymagania, za czym nie idzie godne wynagrodzenie. Jako pracownik nie będziesz tutaj szanowany, nie polecam.

Xxxxxxxxx
Były pracownik

Chcąc nie chcąc w pracy za 2 tys na rękę nie ma co mieć dużej wydajności. Niska pensja=niska wydajność, niestety powyższy pracodawca nie rozumie tej reguły i każe Konkretnie tyrać pracownikom za wspomniane 2 tys. Praca za 2 tys powinna być zakazana. Ilość obowiązków którą wykonuje się na pewnym projekcie modowym powinna równać się pensji conajmniej 3500 netto. W CCC pensja zostanie podwyższona dopiero gdy rząd podwyższy najniższą krajową;)

1
Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Niestety praca w tej firmie w pewnym projekcie modowym stała się istnym koszmarem. Kontakty klientów się nie kończą, wszyscy pracownicy pracują ponad siły, trzeba prosić się o krótką przerwę na którą i tak nie możemy pójść. Czy ktoś zamierza coś w końcu z tym zrobić zanim odejdą wszyscy pracownicy?

1
Abba
Były pracownik

Bardzo nie polecam. Niewiele więcej niż najniższa krajowa za użeranie się z trudnymi klientami, a sam pracodawca niezbyt uczciwy. Niestety należę do grupy około 50 pracowników wykorzystanych przez CCC. To jak ten pracodawca zachował się wobec nas, to po prostu żenada. Szkolenie niby było, ale w praktyce okazało się, że bardzo dużo istotnych informacji i procedur zostało pominięte. Zapewniano nas o gotowości TS i TM do udzielenia pomocy, jednak jej uzyskanie w problematycznych sytuacjach graniczyło z cudem. Na dodatek podczas całego szkolenia absolutne zero feedbacku na temat jakości naszej pracy. Od początku były wątpliwości, czy nie zwolnią całej nowej grupy, ale TS i TM potrafią mydlić oczy i stworzyć wizję idealnego pracodawcy, u którego masz szansę zostać na dłużej, a nawet rozwijać się. Pracowałam w różnych miejscach, które nie mają zbyt pozytywnej opinii, ale dopiero tutaj poczułam się jako pracownik jak zwykły śmieć.

kaja
Pracownik
 Pytanie
@Abba

Jakim cudem ta opinia dostała dwie "niepomocna" emoji? Chyba więcej o firmie nie można się dowiedzieć niż poprzez tą jedną wiadomość.

Hr
Były pracownik
@kaja

HR ;)

na skraju
Pracownik

Podam smutną prawdę na temat pracy w CCC potwierdzoną przez pracowników. Trwa okres wyprzedaży, telefony się urywają, 10 czatów obsługuje 1 osoba, maile i casy się nie kończą. Wszyscy mają dosyć, są przemęczeni, pracują za najniższą krajową, a do tego większość nowych osób zatrudnionych przed wyprzedażą została zwolniona. Odliczam dni kiedy złoże wypowiedzenie i zakończę współpracę z tą firmą. TO BĘDZIE PIĘKNY DZIEŃ.

ciao
Były pracownik

pracowałem przez prawie rok w polskim projekcie. W skrócie: kokosów nie ma, ale szanują ludzi i grafik mi zawsze pasował. Absolutnym hitem było to, że od początku pandemii nie musiałem się praktycznie w biurze pokazywać:)

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Należałem do grupy nowych osób, które nawet nie wiedziały, że ruszy jakaś wyprzedaż, przyjąłem ofertę za śmieszną stawkę minimalną +100zł, (usunięte przez administratora), stwierdziłem, że się przemęczę, na szkoleniu przekazano nam, że jeżeli wystarczająco będziemy się starać, to awans i większa stawka przyjdą same. Jak się skończyło? Byłem pracownikiem, który (przynajmniej według własnych odczuć i porównywania wyników do innych pracowników) radził sobie bardzo dobrze, nawet lepiej niż nie jeden "stały pracownik". Jeżeli wymagania co do efektywności, które zostały nam przekazane są prawdziwe, to nie jednego dnia wyrobiłem 200% normy, czasami nawet 300%. Oczywiście skończyło się jak dla innych czyli brakiem przedłużenia umowy. Przekazano mi, że firma nie pozwala na zatrudnienie tak dużej ilości osób, tymczasem przez ostatnie dni pracy nie było momentu, w którym dało się to zauważyć. Może wynika to z mojego braku doświadczenia, jednak wydaje mi się, że utrzymywanie kolejki, która oczekuje na agenta przez cały dzień jest normalne jak na przeludniony zespół. Na początku pracy zwracano nam uwagę kiedy kolejka oczekiwała dłużej niż minutę. Ostatniego dnia mojej pracy kolejka osób oczekujących zbliżyła się do 20 minut, widać, że pracowników jest za dużo. Nie będę wspominał o konieczności kontaktu telefonicznego z TM aby otrzymać przerwę. Jednak sytuacja, która najlepiej pokazuje stosunek pracodawcy do nas, pracowników, którzy nie dostali przedłużenia umowy to moment, w którym nasza efektywność spadała. Na czacie mieliśmy możliwość przypisania rozmów do "draftu", oznaczało to zapisanie rozmowy, którą można opisać później, kiedy będzie na to czas. Kiedy mój licznik draftów osiągał 10-20 otrzymywałem informacje od TM, że mam je opisać i wrócić do pracy. Tymczasem stali pracownicy kończyli pracę zostawiając nie raz ponad 50 takich czatów, które my musieliśmy sprawdzać i opisywać. Oczywiście na tym się nie kończyło, ponieważ kiedy już opisaliśmy takie czaty, zostawały one przypisane do nas, przez co nie raz musieliśmy przepraszać klientów za błędy, która popełniła inna osoba. Osobiście bardzo nie polecam, chyba, że na bardzo nie opłacalną pracę sezonową.

Rozczarowana
Były pracownik

(usunięte przez administratora) Zatrudnili około 50 osób i po 3 miesiącach zwolnili prawie wszystkich. Byliśmy potrzebni tylko na czas trwania wyprzedaży. Część osób przenieśli do innego projektu. Zwolnili osoby, które dostawały największą premie a tych z mniejszą przenieśli. Nie rozumiem podejścia... Na szkoleniach zapewniali genialną atmosferę, super warunki... Niestety często TM nie odpisywali trzeba było prosić się o przerwę. Wieczne pretensje klientów bo rozwiązywanie spraw np.ze zwrotem należności trwały tygodniami. Totalny haos w dostawach, zwrotach, reklamacjach.Marne zarobki, dużo obowiązków. Naprawdę nie polecam.

Świeżak
 Pytanie

Niedawno zostałam zatrudniona przez CCC do projektu modowego, razem z około 50 innymi osobami. Na razie wszystko super, ale jaka jest szansa na zostanie w firmie po sezonie wyprzedażowym?

Świeżak
Były pracownik
@Świeżak

Już wiem. Praktycznie żadna. Zwolnili 99% osób. Nie polecam.

2

Pracodawca

@Świeżak

Wiemy, że sytuacja była daleka od wymarzonych i jest nam z tego powodu bardzo przykro. Zgadza się, szukaliśmy osób na czas wyprzedaży, ale byliśmy też przeświadczeni o tym, że zdecydowanej większości będziemy mogli zagwarantować stałe zatrudnienie. Niestety pierwotny wzrost sprzedaży w kanałach online był mylący i nastąpiła korekta, do której musieliśmy się dostosować nie przedłużając umów części osób. Szukaliśmy różnych rozwiązań, zachęcaliśmy do pobierania urlopów, a 40% z wymienionych 50 osób przesunęliśmy do innego działu. W dniu dzisiejszym pozostaje nam tylko przeprosić za brak możliwości przedłużenia umowy.

Świeżak
Były pracownik
 Pytanie
@TELUS International Europe

Ok, różnie bywa, różnie się zdarza, nie zawsze się udaje. Ale proponuje upomnieć swoich pracowników, a już szczególnie tych 'wyzszego szczebla' czyli TS i TM, bo główne rozczarowania wynika z ciągłego powtarzania "nie zdarzyło się żeby umowa została nieprzedłużona", "dobrzy pracownicy zawsze zostają", "nikt nikogo nie będzie zwalniał za nic". Zbudowali to ogromne poczucie złudnego bezpieczeństwa i zaufania w pracownikach. A wystarczyło powiedzieć "nie wiem czy wszyscy będziecie pracować, nic nikomu nie możemy obiecać, nie od nas to zależy (w sensie od TM i TS chyba nie zależała ilość miejsc dostępnych w firmie do obsadzenia?)". Postawić sprawę jasno, nie obiecywać żeby w ostatnim momencie dokładnie każdej jednej osobie, niezależnie od jej wyników/starania się/umiejętności/przydatności dla firmy powiedzieć "przykro nam, przewidywania zawiodły, ale WALCZYLISMY JAK LWY", bo dość trudno w to uwierzyć.

2
doświadczony
Były pracownik
@TELUS International Europe

masowe zwalnianie pracowników po wyprzedaży to nie wynik " sytuacji dalekiej od ideału", ale zwykłego modelu biznesowego waszej firmy. wspolczuje obecnym pracownikow, ktorzy pracuja ponad sily.

kawa kawa kawa
Pracownik

Slyszalem, ze sporo osob odejdzie, ale rzeczywiscie spora grupa zostala przeniesiona na projekt kawowy...

Rozczarowany pracownik
Były pracownik

Z czystym sumieniem NIE POLECAM TEGO PRACODAWCY!!! Tak jak reszta kolegów i koleżanek czuję się (usunięte przez administratora) i wykorzystany przez projekt modowy. Zatrudnili 50 osób, wysłali nas wszystkich na home office bez merytorycznego przygotowania, dodatkowo na użytek projektu kazano nam korzystać ze swojego sprzętu, Internetu, prądu itp. Nigdy nie dostałem żadnego feedbacku ze strony team menager, jedyne co to wieczne telefony (oczywiście na prywatny numer) z hasłem wejdź na automat, czemu jesteś na przerwie, musimy utrzymać jakiś esel. Nikogo nie interesowało, czy potrzebujemy wsparcia. Nie wspomnę już o szkoleniu z Panią team menager, która wprowadzała chaos. Jest mi bardzo przykro. Mimo to chwalę sobie pomoc oraz zaangażowanie dwóch osób Gosi i Klaudii, mogłem zawsze na nie liczyć. Atmosfera w samej firmie nie jest zła, ale traktowanie pracownika MASAKRA. Nie zatrudniajcie się !!!

Wykorzystana
Pracownik

Podobnie jak moi koledzy ze szkolenia mam prawo czuć się wykorzystana. W połowie maja zostałam zatrudniona do projektu, z którego zwolniono po okresie próbnym niemal wszystkich (parę osób przeniesiono do innego działu). Istna rzeź niewiniątek, z decyzją czekali oczywiście do ostatniej chwili. Bardzo nieetyczne zachowanie pracodawcy. Brak jakiegokolwiek feedbacku, ciągłe zapewnianie o zadowoleniu z pracowników, o bezproblemowym przedłużeniu umowy. Ponadto konieczność pracy na własnym sprzęcie, ciągłe testy mające na celu tylko ucinanie i tak już marnej stawki, konieczność nadgodzin za problemy techniczne i wynikające z tego problemy z logowaniem się do systemu. Szczerze odradzam.

Była
Pracownik

Nie polecam, zatrudnili 50 osób w czerwcu, przedłużyli umowy trzem. Jakby wspomnieli że praca na dwa miesiące nikt by nie tracił czasu dla tych 2 tysięcy. Niepoważne traktowanie ludzi, niby korpo, niby zasady, niby profity a taką maniane odwalili że wstyd. A jeszcze testy co tydzień, standardy itd

Również była
Były pracownik
@Była

Właśnie dlatego nie mówili, że zatrudniają tylko na okres wyprzedaży, ponieważ większość by się nie zgodziła na takie warunki. Praca za niemalże najniższa krajowa, na dodatek eksploatacja prywatnego sprzętu i wykorzystywanie prądu pracownika. Gdyby byli uczciwi i nie obiecywali możliwości rozwoju i chęci stałej współpracy to mało kto by w to zabrnął.

Pracodawca

@Była

Wiemy, że sytuacja była daleka od wymarzonych i jest nam z tego powodu bardzo przykro. Zgadza się, szukaliśmy osób na czas wyprzedaży, ale byliśmy też przeświadczeni o tym, że zdecydowanej większości będziemy mogli zagwarantować stałe zatrudnienie. Niestety pierwotny wzrost sprzedaży w kanałach online był mylący i nastąpiła korekta, do której musieliśmy się dostosować nie przedłużając umów części osób. Szukaliśmy różnych rozwiązań, zachęcaliśmy do pobierania urlopów, a 40% z wymienionych 50 osób przesunęliśmy do innego działu. W dniu dzisiejszym pozostaje nam tylko przeprosić za brak możliwości przedłużenia umowy.

Zażenowany
Pracownik

Zatrudnić kogoś na wyprzedaż (najgorszy okres) + zapłacić najniższą krajową + kazać pracować na własnych komputerach + wygonić ludzi na home office, żeby zaoszczędzić na prądzie + zwolnić ludzi z całego szkolenia i zrobić im łaskę na koniec, pytając czy zgadzają się na przetwarzanie CV w celu przyszłej rekrutacji —> tak właśnie wykorzystuje pracowników ta firma. Jeszcze nigdy żaden pracodawca nie potraktował mnie w ten sposób. Zwykli (usunięte przez administratora) którzy proponują pracę na dłuższy okres, a po 2 miesiącach zwolnią Cię telefonicznie, zamiast zaprosić na spotkanie do biura. Zero jakiegokolwiek profesjonalizmu. Myślę, że koledzy i koleżanki są równie zażenowani.

7

Pracodawca

@Zażenowany

Wiemy, że sytuacja była daleka od wymarzonych i jest nam z tego powodu bardzo przykro. Zgadza się, szukaliśmy osób na czas wyprzedaży, ale byliśmy też przeświadczeni o tym, że zdecydowanej większości będziemy mogli zagwarantować stałe zatrudnienie. Niestety pierwotny wzrost sprzedaży w kanałach online był mylący i nastąpiła korekta, do której musieliśmy się dostosować nie przedłużając umów części osób. Szukaliśmy różnych rozwiązań, zachęcaliśmy do pobierania urlopów, a 40% z wymienionych 50 osób przesunęliśmy do innego działu. W dniu dzisiejszym pozostaje nam tylko przeprosić za brak możliwości przedłużenia umowy.

Zostaw merytoryczną opinię o TELUS International Europe - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w TELUS International Europe?

    Zobacz opinie na temat firmy TELUS International Europe tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 169.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w TELUS International Europe?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 143, z czego 31 to opinie pozytywne, 92 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy TELUS International Europe?

    Kandydaci do pracy w TELUS International Europe napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

TELUS International Europe
Przejdź do nowych opinii