TELUS International Europe

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Certyfikaty

Competence Call Center wyróżniony za międzynarodowe standardy jakości

W przypadku certyfikacji ISO chodzi o międzynarodowe standardy, które mają zastosowanie we wszystkich branżach. Jako niezależny dowód jakości opisują wielkie wymagania wobec przedsiębiorstwa i potwierdzają jego orientację na kompleksowe procedury jakościowe.

Poprzez niezależne certyfikaty ISO, Competence Call Center dokumentuje swoje zobowiązanie do wysokiej jakości usług, najwyższej orientacji na klienta i ciągłego doskonalenia procesów.

ISO 9001 jest międzynarodową normą, która określa standardy realizacji zarządzania jakością. Opiera się przy tym na zasadach takich jak orientacja na klienta, zaangażowanie pracowników, umiejętności przywódcze lub systemy ciągłego doskonalenia.

W przeciwieństwie do niego, ISO 10002 koncentruje się bardziej na satysfakcji klienta i na zarządzaniu reklamacjami. Oznacza uznanie i prowadzące do celu opracowanie reklamacji oraz ocenia procesy reklamacyjne i ich ciągłe doskonalenie.


Competence Call Center wyróżniony za międzynarodowe standardy jakości

W przypadku certyfikacji ISO chodzi o międzynarodowe standardy, które mają zastosowanie we wszystkich branżach. Jako niezależny dowód jakości opisują wielkie wymagania wobec przedsiębiorstwa i potwierdzają jego orientację na kompleksowe procedury jakościowe.

Poprzez niezależne certyfikaty ISO, Competence Call Center dokumentuje swoje zobowiązanie do wysokiej jakości usług, najwyższej orientacji na klienta i ciągłego doskonalenia procesów.

ISO 9001 jest międzynarodową normą, która określa standardy realizacji zarządzania jakością. Opiera się przy tym na zasadach takich jak orientacja na klienta, zaangażowanie pracowników, umiejętności przywódcze lub systemy ciągłego doskonalenia.

W przeciwieństwie do niego, ISO 10002 koncentruje się bardziej na satysfakcji klienta i na zarządzaniu reklamacjami. Oznacza uznanie i prowadzące do celu opracowanie reklamacji oraz ocenia procesy reklamacyjne i ich ciągłe doskonalenie.


Certyfikat CCC zgodnie z Europejską Normą Call Center

Certyfik EN 15838 jest obecnie najbardziej kompleksowym i najbardziej wymownym certyfikatem, który poddaje audytowi wszystkie zagadnienia i procesy przedsiębiorstwa usługowego we wszystkich lokalizacjach. Certyfikat oznacza trwałą jakość i optymalne procesy w State-of-the-Art Contact Center.

Dla klientów jest to kolejny dowód wysokiego poziomu usług CCC – udokumentowane spójne procedury i procesy we wszystkich lokalizacjach oraz najlepszy personel i technologie zapewniają spełnienie jakości Competence Call Center wobec partnerów.


CCC uwzględniony na wybranej liście “Global Outsourcing 100”

IAOP® to globalna organizacja wspierająca outsourcing. Grono ponad 120.000 członków i firm partnerskich sprawia, iż stowarzyszenie IAOP® to wiodące stowarzyszenie organizacji i pojedynczych osób ze świata biznesu, outsourcingu, offshoringu i usług wspólnych.

Więcej informacji >>


CCC otrzymało wyróżnienie Superbrand 2015/2016

Organizacja Superbrands od 20 lat dokonuje wyceny najlepszych marek już w 88 krajach na świecie i uznawana jest za najbardziej poważany autorytet w obszarze wyróżniania marek. Marki, które zostały wyróżnione tytułem Superbrands, to marki, które w danym segmencie lub na całym rynku zbudowały bardzo dobry image i w porównaniu do ogółu konkurencji oferują konkretne lub dostrzegalne korzyści.

Więcej informacji >>

TELUS International Europe