Opinie o Competence Call Center Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Competence Call Center Sp. z o.o.

Marta

Zajrzałam właśnie na Facebooka firmy. Z tego co widzę posty dotyczą wszystkich lokalizacji, nie tylko tej w Polsce. Można znaleźć relacje zdjęciowe z licznych wydarzeń, które urozmaicają pracownikom dzień. Niektóre oddziały obchodziły Halloween, a wcześniej Międzynarodowy Dzień Kawy, czy też Dzień sernika "Cheese Cake Crazy". Co możecie powiedzieć o akcjach jakie są organizowane w oddziale w Gdańsku? Wy też macie możliwość uczestniczenia w takich wydarzeniach? A może macie również możliwość zgłaszania swoich pomysłów? Co w ogóle myślicie o tego typu akcjach?

sliwka

Nie zdarza mi się raczej odwiedzać takich miejsc jak forum, jakiekolwiek - serio. Ostatnio jednak usłyszałam o tej anomalii jaka się tutaj dzieje i nie mogłam odmówić sobie tej przyjemności pozostawienia komentarza w tym jakże często odwiedzanym przez tylu użytkowników miejscu. Mój komentarz będzie JEDEN ale DŁUGI oraz KONKRETNY. W nicku dodaję moje nazwisko, aby być jak najbardziej wiarygodną dla potencjalnych niedowiarków czy też hejterstwa wszelkiego rodzaju. Generalnie mam takie wrażenie - to oczywiście wrażenie, a więc nie musicie tego brać do siebie - że niektórym ludziom ich hejt tak bardzo ściska [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] e postanawiają się po prostu wysrać publicznie aby zwrócić na siebie uwagę. Moi komentujący poprzednicy poświęcili tyle swojego czasu aby "wys.rać" się tutaj, że zaczynam przypuszczać, że w domu po prostu nie mają takiej okazji. Nie wiem - są trzecim z rodzeństwa i mama jak nakłada zupę to im bez mięsa, i potem postanawiają napisać o tym w internecie, cisnąc przy tym normalnych ludzi. To na zasadzie "zrobię to, nie wiem po co, ale będzie śmiesznie". Najbardziej bawi mnie post "ex praxownicy" - miałeś na myśli "ex - pracownica, pracowniczego" ? Generalnie niektóre osoby kręci to jak mówi się do nich per Pani ale mniejsza - pominę. Otóż pisanie rzucając imionami osób, które się oczernia nie ma sensu - drogi kolego/ koleżanko - chyba, że wyznajesz dosyć popularną wśród wielu ludzi zasadę " bohater w necie, pi*da w świecie" - ja natomiast nie. spoko, nie musisz się już martwić, wszyscy wiemy kim jesteś. Łapki w górę. Z całym szacunkiem ( którego ty nie masz do moich koleżanek i kolegów z pracy) chciałabym Ci pogratulować przyszłości. Twoja praca musi być bardzo satysfakcjonująca, skoro masz czas na siedzenie i pierdzielenie głupot przez internet - w tym momencie poproszę o numer do Twojej mamy - w delikatny sposób zasugeruję jej, żeby odłączyła Ci neostradę. Co do opinii poprzedników - wygląda to na paraolimpiadę, także niezbyt poprawne będzie ustosunkowanie się do tych bredni. A teraz kilka słów ode mnie co do pracy w CCC: Pracuję w CCC już ponad 1,5 roku. Z początku było dosyć ciężko z tego powodu, że nigdy wcześniej nie pracowałam po 1. w korporacji, po 2. w obsłudze klienta. Call Center to był dla mnie całkowicie obcy temat - kojarzyło mi się to z czymś w ogóle innym. Koledzy, którzy wcześniej pracowali w jakiejś dziwnej firmie typu call center, szybko się zwalniali i pomykali stamtąd jak najszybciej ze względu na totalną, bezpłciową tyrę, target i nerwowe wyjście na papierosa w przerwie jednej na milion. W CCC jest rodzinnie. Czasami nawet stoję z boku i ze względu na moje sceptyczne podejście do wielu spraw nie mogę uwierzyć w to, że w pracy można poczuć się jak w domu - ( oczywiście są granice, bo praca to w końcu praca). Jeśli aspekt typu "mogę wejść na fejsa w pracy" Cię przekonuje, to radzę wziąć swoje CV położyć na stosie liści, obsikać je i podpalić - albo od razu pójść do pracy do mcdonalds na sprzątanie kibli. Nikt nie wejdzie Ci w trakcie sprzątania pisuaru sprawdzając czy nie przeglądasz fejsa - a może nauczysz się pokory. Same korzyści. Wracając do tematu - szczegoły. W CCC większość ludzi się zna, pomaga sobie i traktuje się nawzajem dobrze. Obsługa klienta niemieckojęzycznego nie należy do najłatwiejszych, ale da się to bez problemu ogarnąć. Są bardzo fajne możliwości awansu - wystarczy trochę ruszyć głową, zgłosić się i postarać. Jeśli ktoś chce awans za swoje istnienie to pracy proponuję nie szukać nigdzie. Szkolenie jak szkolenie - nie znam ludzi, którzy po szkoleniu na prawko wsiedli w auto i pędzili bez strachu w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jak Kubica na zakręcie. Chyba, że oszukują i praktyki nabrali na parkingu biedronki albo tesco. Nie wiem w jakiej pracy ktokolwiek produkuje się tak nad agentem jak w CCC. Nie dość, że masz w CV obsługę programu, umiejętności to do tego przez pierwsze 2 tygodnie (około) pracy masz płacone za pobyt jak na obozie języka angielskiego, na którym to ty czerpiesz korzyści - oni Ci płacą plus Cię szkolą - serio to takie niesprawiedliwe i tragiczne. Nie mówiąc już o tym, że przydaje Ci się to w życiu prywatnym, dzwonisz na infolinię linii lotniczych i wiesz jakie masz prawa, co agent zrobić może a czego nie. Nie korzystać z tego jest grzechem, ale dobra nie podniecam się za bardzo bo mnie zaraz poniesie jak "ex pracownicę". Benefity : uważam, że mogłyby być trochę większe ale doceniam to, że na moim biurku znajdują się świeże owoce, że w każdej chwili mogę pójść do kuchni i zrobić sobię kawę i herbatę. Prawda jest taka, że jeśli ktoś nie potrafi docenić małych rzeczy, to duże też nigdy nie sprawią mu przyjemności. Mamy pakiety medyczne, zniżki na fajną siłownię, fajne bo

GosiaM
@sliwka 27.04.2016 03:47
Nie zdarza mi się raczej odwiedzać takich miejsc jak forum, jakiekolwiek - serio. Ostatnio jednak usłyszałam o tej anomalii jak...

Jesteś moim idolem, mam nadzieję że Cię poznam jak wrócę do pracy ( bo chyba jeszcze pracujesz? ) mega popłakałam się ze śmiechu czytając Twój post i z tego co widzę jesteś bardzo pozytywną osobą! Tak trzymaj!

Nick Cave

Też się zastanawiam... przecież (usunięte przez administratora) splajtował!!! Gdzie szampan i fajerwerki?! Nareszcie ta beznadziejna firma, oszukująca ludzi zniknie z powierzni ziemi :)

znawca
@Nick Cave 28.08.2017 14:49
Też się zastanawiam... przecież (usunięte przez administratora) splajtował!!! Gdzie szampan i fajerwerki?! Nareszcie ta bezna...

I widac ze admin zadzialal i cenzuruje wolnosc slowa, hmm czyli wolnosc slowa wedlug admina to taka ktora pasuje firmie = dyktatura!!!

GosiaM
@znawca 30.08.2017 14:52
I widac ze admin zadzialal i cenzuruje wolnosc slowa, hmm czyli wolnosc slowa wedlug admina to taka ktora pasuje firmie = dykta...

Tu nie chodzi o wolność słowa tylko poufne informacje które nie powinny być udostępnione do powrzechnej wiadomości. Jeżeli miałbyś firmę też nie udostępnił byś danych partnera,prawda?

Marta

Możecie powiedzieć coś więcej o obecnej sytuacji w firmie? Trwa obecnie rekrutacja na stanowisko Doradca klienta sieci komórkowej w języku niemieckim. Co warto wiedzieć o pracy w tym dziale? Na jakie warunki pracy można liczyć po dołączeniu do firmy? Takie dodatkowe informacje mogą być bardzo pomocne.

Zyta

Ja lubię taki rodzaj pracy i jestem bardzo zadowolona z pracy dla Competence Call Center . Jeśli to nie jest czyjaś bajka to zawsze jest lepiej dla obu stron szukać coś innego. Generalnie do dobra firma.

Zyta

@znawca Czy ta informacja jest oficjalnie podana czy to tylko Twoje plotki w celu oczernienia firmy CCC ? Jeśli komuś nie odpowiada praca zawsze może ja zmienić . Ideałów nie ma i wszędzie bywa różnie.

znawca
@Zyta 03.09.2017 23:06
@znawca Czy ta informacja jest oficjalnie podana czy to tylko Twoje plotki w celu oczernienia firmy CCC ? Jeśli komuś nie odpow...

A ty co taka ciekawska pani x co? ciekawosc to pierwszy stopien do piekla wiedzialas o tym? :-)

Zyta

Czym jest spowodowany taki spokój na forum firmy.?

Kryspin

Jak firma dobra to zupełnie nie dziwi brak etatów.

znawca
@Kryspin 21.08.2017 11:48
Jak firma dobra to zupełnie nie dziwi brak etatów.

Przeciez (usunięte przez administratora) splajtowal i prawdopodobnie (usunięte przez administratora) ja przejmie i zapewne wywala sporo ludzi.

Zyta

Competence Call Center są dobrą firmą i właściwie nie można nawet dost ac się do pracy. Czym to jest spowodowane? Tak dużo chętnych , że nie ma wolnych etatów?

znawca
@Zyta 16.08.2017 12:24
Competence Call Center są dobrą firmą i właściwie nie można nawet dost ac się do pracy. Czym to jest spowodowane? Tak dużo chęt...

Przeciez (usunięte przez administratora) splajtowal i prawdopodobnie (usunięte przez administratora) ja przejmie i zapewne wywala sporo ludzi.

Marta

@Asia jakie konkretnie stanowisko Cię interesuje? Niedawno pojawiła się oferta pracy jako Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim. Wysokość wynagrodzenia masz podaną w jego treści. Taka informacja znaczenie ułatwia proces rekrutacyjny dla obu jego stron. Sporo pewnie również zależy od umiejętności i doświadczenia. Próbowałaś ze swoim pytaniem zgłosić się również bezpośrednio do firmy?

Asia

Ile się zarabia w tej firmie jako pracownik call center?

Zyta

Czy oferta dla specjalisty ds. obsługi z niemieckim jest jeszcze aktualna, może ktoś coś wie? Może znacie jakieś szczegóły tej pracy? Jakie wymagania na start może postawić firma? Będę wdzięczna za podpowiedzi.

Zyta

Każdy ma prawo pisać na forum swoją . Właśnie to robię i widzę, że prawda w oczy kole. To moja firma i jest mi tu dobrze.

x-man
@Zyta 23.07.2017 21:49
Każdy ma prawo pisać na forum swoją . Właśnie to robię i widzę, że prawda w oczy kole. To moja firma i jest mi tu dobrze....

A ty wogole wiesz co to jest prawda czlowieku???

Zyta

Competence Call nikogo nie zmusza do pracy, można pracować w innej firmie.

x-man
@Zyta 19.07.2017 12:14
Competence Call nikogo nie zmusza do pracy, można pracować w innej firmie.

A ty kim jestes wogole??? Ze sie tak wymadrzasz.

Maruda

Nie rozumiem zupełnie osób piszących jaka ta firma jest zła. Po co tu pracujecie skoro tak was wykorzystują? Może ktoś inny będzie płacił i nie trzeba będzie nic robić!!!

X-man
@Maruda 13.07.2017 15:52
Nie rozumiem zupełnie osób piszących jaka ta firma jest zła. Po co tu pracujecie skoro tak was wykorzystują? Może ktoś inny będ...

Trzeba rewolte zrobic i pokazac im ze Polak nie bialy murzyn jest a jak za mala placa niech sobie wezma swoja kase i ida gdzie indziej ze swoimi firmami.

Zyta

Czy stanowisko Human Resources z językiem niemieckim jest aktualne? Może ktoś podpowiedzieć?

Xyfa

Nie mogę zrozumieć dlaczego osoby zatrudnione na niższych stanowiskach ciągle oceniają zwierzchników? To nie leży w zakresie ich obowiązków a jedynie wykonywanie poleceń i tego co jest w ich zakresie.

x-man
@Xyfa 11.06.2017 19:52
Nie mogę zrozumieć dlaczego osoby zatrudnione na niższych stanowiskach ciągle oceniają zwierzchników? To nie leży w zakresie ic...

Bo szycha sie obija i zyje na koszt tych nizszych.

Lolo

Praca jak każda nie jest źle pracować trzeba, ale kadra zarządzająca pozostaje wiele do życzenia. Obecny szef Gdańsk CCC jest osoba która ma klapki na oczach i widzi racje tylko w tym co on powie. Komunikacja pomiędzy nim a pracownikami jest żenująca. Z tego powodu domyslać się można odeszło ostanio kilkanascie osób które wcześniej pracowałay z szefem tworzącym CCC Gdański takiego kwasu nie było. Od momentu kiedy opuścił on CCC to klękacje narody......... Szefunio Pan M obecnie ściąga do nowego projektu byłego pracownika( uwaga ! byłego szefa CCC który odszedł i panował tylko chwilę na tym stanowisku), który już pogrążył kilka projektów. Kolesiostwo szerzy się na każdym progu. Życzę, aby całe CCC Gdańsk także pogrążyli chłopcy z podwórka którzy nie potrafią prowadzić firmy. Europo wstań! obudź się z letargu i zobacz co się dzieje w CCC Gdańsk. Obecnym i przyszłym pracownikom życzę powodzenia w pracy z takimi szefunciami.

wiem co mowie
@Lolo 07.06.2017 17:48
Praca jak każda nie jest źle pracować trzeba, ale kadra zarządzająca pozostaje wiele do życzenia. Obecny szef Gdańsk CCC jest...

To dlatego pojawilo sie ostatni czasy tyle ogloszen o pracy do CCC. Najlepsza metoda jest odejscie, konkurencja wyrasta z ziemi, a kiepsko zarzadzana firma wczesniej czy pozniej upadnie poprostu :-) w firmach wiekszosc wyzszych stanowisk ludzie dostaja za swinie. Zaspiewajcie szefowi "Bo tutaj jest jak jest" :-)

Pan Garbaty
@Lolo 07.06.2017 17:48
Praca jak każda nie jest źle pracować trzeba, ale kadra zarządzająca pozostaje wiele do życzenia. Obecny szef Gdańsk CCC jest...

Podwyżki, nowe projekty, eventy... po prostu wszystko leci na pysk:) Wypij meliskę neurotyku;)

Mr. Trolololo

Nikt nie krzyczy, że podwyżki były??? Psy szczekają, a karawana jedzie dalej.

Zyta

@wiem o czym mowie Myślę, że piszesz po to żeby firmę oskarżać dla zabawy. Jeśli byłeś na rozmowie to wiesz, że to co mówią rekruterzy powinno być zapisane w umowie. Jeśli nie umiesz czytać umów to trzeba szukać innej pracy.

Sick boy
@wiem o czym mowie 17.05.2017 09:12
Ja znam zycie.

To się zabierz za pisanie powieści.

wiem co mowie
@Sick boy 17.05.2017 20:48
To się zabierz za pisanie powieści.

Ty madralo lepiej nie wagaruj i grzecznie do gimnasium pomaszeruj bo bedziesz mial nieobecnosc :-)

wiem o czym mowie

Hola hola, czesto rekruterzy na rozmowach kwalifikacyjnych potrafia wszystko tak pieknie ubarwic a potem wychodza kwiatki. Obecuja szybkie awanse i kokosy, a potem wychodzi szydlo z worka. W szczegolnosci mlodzi ludzie daja sie im bajerowac.

Feldek

Competence Call Center prowadzą taki a nie inny rodzaj usług i każdy przed zgłoszeniem się do firmy wiedział gdzie idzie. Może trzeba uderzyć się we własne piersi!

znawca
@Feldek 01.05.2017 15:08
Competence Call Center prowadzą taki a nie inny rodzaj usług i każdy przed zgłoszeniem się do firmy wiedział gdzie idzie. Może...

Powiem tak, przewaznie firmy lubia na rozmowach bajerowac i upiekrzac ile sie da a potem dopiero kot z worka wychodzi, tez tak bywa. Szczegolnie mlodzi i wkraczajacy na rynek pracy mlodzi ludzie dajac sie bajerowac. Obiecuje sie im szybkie awansy i kokosy, a potem wielkie rozczarowanie.

OOOOO

Jestem pracownikiem CCC i nie narzekam, przeciwnie lubię taką pracę i jestem z tego zadowolona! Mogę zrozumieć, że niektórym nie odpowiada taka praca ale w jakim celu oczerniają firmę? Chcą swoje frustracje wyrzucić z siebie i potrzebny jest im cel?

Ania
@OOOOO 18.04.2017 18:19
Jestem pracownikiem CCC i nie narzekam, przeciwnie lubię taką pracę i jestem z tego zadowolona! Mogę zrozumieć, że niektórym ni...

A w jakim wieku jestes? I czy juz przedtem gdzies pracowalas?

Anna

Myślę, że jeśli komuś nie odpowiada praca w Call Center zawsze może pracować w innej firmie i być zadowolonym człowiekiem.

Ania
@Anna 06.04.2017 09:13
Myślę, że jeśli komuś nie odpowiada praca w Call Center zawsze może pracować w innej firmie i być zadowolonym człowiekiem....

Mozna, ale jakby kazdy tam sie zwolnil to z torbami by szybko poszli, wlasnie przez to ze wiekszosc sie nie sprzeciwia takim praktykom, oni czuja sie panami bo niedaczek Polaczek zawsze jakis sie znajdzie, ktory tam pracowac zechce, a najlepiej biedny studenciaczek.

Natalia

Competence Call Center Sp. z o.o.specjalizuje się w wysokiej jakości rozwiązaniach call center, oferują swoim klientom wielojęzyczne rozwiązania w ponad 28 językach. Jeśli tylko komuś odpowiada charakter pracy to super miejsce do pracy oraz ewentualnego rozwoju.

Ania
@Natalia 26.03.2017 10:38
Competence Call Center Sp. z o.o.specjalizuje się w wysokiej jakości rozwiązaniach call center, oferują swoim klientom wielojęz...

Ktos tu robi niezla reklame haha.

Marta

@wiem co mowie, a jak przebiegał Twój proces rekrutacyjny? Z ilu etapów się składał?

wiem co mowie
@Marta 06.03.2017 10:05
@wiem co mowie, a jak przebiegał Twój proces rekrutacyjny? Z ilu etapów się składał?

Proponuje sie zgloscic i przejsc ten proces rekrutacyjny na zywo.

Syzyf

Praca w call center może być stresująca ale jak się zgłaszamy to każdy jest świadom co będzie robił. Firma stara się i stwarza dobre warunki dla pracowników. Czasami wszędzie są problemy i trzeba je rozwiązywać a nie biadolić. Nasza praca pomoże utrzymać miejsca pracy!!!

Nie do smiechu

firma ma wiele problemow. Jednak najwiekszym jest ostatnio problem finansowy, ktory wskazuje na to, ze bedziemy zegnac sie niebawem z praca. Wielu osobom anulowano awans i cofnieto znow na pozycje agenta. W wielu przypadkach to trafna decyzja ponieważ poziom coachow i tmow od dawna pozostawia wiele do zyczenia. Najwazniejszym jest jednak fakt, ze tylko chwila a wszystko to runie.

to niezle
@Martyniuk 16.02.2017 22:01
Hehe, z pewnością. Chińczyków i Hindusów mówiących po niemiecku jest na pęczki ☺. A i tych mówiących z pięknym brytyjskim akcen...

A myn Polacy pojedzmy do Niemiec na Hartz IV :-) lezysz w wynajmowanym mieszkaniu oplacanym i umeblowanym przez rzad Angeli merkel i nic nie robisz a i na jedzenie kase dadza :-) Po co pracowac jak za darmoche tam mozna zyc :-) jak ci wszyscy Arabusy :-)

Kasia
@Nie do smiechu 12.02.2017 19:52
firma ma wiele problemow. Jednak najwiekszym jest ostatnio problem finansowy, ktory wskazuje na to, ze bedziemy zegnac sie nieb...

Poziom tm wciąż dalej pozostawia wiele do życzenia. Jeden ciągle mówi - podaj moje nazwisko,kiedy potrzebujemy pomocy ,zamiast ruszyć zad znad maka I kfc, A druga opowiada jak bardzo firma upada I jaka ona jest niezadowolona z pracy w tej firmie . Szczerze się zastanawiam nad złożeniem wypowiedzenia,bo praca w takich warunkach jest nie do zniesienia.poziom ludzi zarządzających jest poniżej wszelkiej krytyki.

Zulik

Rozumiem, że praca może być stresująca ale jak się zgłaszamy to każdy jest świadom co będzie robił. Firma jest fajna, warunki również. Co to znaczy marna kasa? Mam pytanie czy jakieś dodatki do podstawy czyli premia lub socjalny to są? Z góry dzieki

wiem co mowie
@Zulik 02.02.2017 11:36
Rozumiem, że praca może być stresująca ale jak się zgłaszamy to każdy jest świadom co będzie robił. Firma jest fajna, warunki...

Nie calkiem tak jest jak myslisz, poniewaz na rozmowie kwalifikacyjnej rekruterzy mili sa na maxa i mowia jak wspaniale jest itp., a potem praca okazuje sie istna meczarnia. Bo u nas w Polsce nadal maja nas za bialych murzynow taka prawda jest.

Lady _ Boom

Strasznie męcząca praca, zarówno psychicznie jak i również fizycznie (nie możesz za bardzo się poruszać z miejsca pracy, każda przerwa jest liczona na czas, na wychodząc na "siku" musisz to zaznaczyć w systemie). Ciągła kontrola i codzienne odsłuchy twoich rozmów z klientami, które mają na celu "polepszyć jakość obsługiwania klientów". Ludzie w większości fajni i naprawdę świetnie się współpracowala. Jednak warunki tej pracy i marna kasa, praca w weekendy oraz w święta do północy, klienci którzy winia Cie za wszystko, za to ze walizkę zgubiono, albo nie dostali zarezerwowanego miejsca i drzą się na Ciebie w słuchawkę.. To wszystko sprawia że zostajesz wykończony.. Zwolnilam się po 1,5 roku pracy, ale nadal podziwiam siebie jak mogłam tak długo tam wytrzymać...

Zulik

Mam pytanie czy firma potrzebuje osobę z językiem niemieckim? Czy rozmowa rekrutacyjna jest bardzo trudna? Jakie zarobki można dostać na początku , czy coś dochodzi do podstawy? Słyszałam, że jest tu całkiem dobrze .

Xyfa

Mam pytanie czy są nowe oferty pracy? Nie mogę nic namierzyć. Słyszałem , że kiedyś potrzebowali pracownika z językiem niemieckim

Adam
@Xyfa 13.01.2017 13:54
Mam pytanie czy są nowe oferty pracy? Nie mogę nic namierzyć. Słyszałem , że kiedyś potrzebowali pracownika z językiem niemieck...

Ponoc tak bo tam jest ciagla rotacja miesiac w miesiac rotacja jak na karuzeli.

Były pracownik

Czy ktoś w ogóle pomyślał o ludziach,którzy kierują zespołami? Jestem byłym TM, warunki które panują w ich zespole są lekko mówiąc poniżej normy. Ciągle słyszelismy o wspaniałym słowie "motywacja", słowo tak górnolotne,jednakże zupełnie bez wartości w tym zespole. Jak człowiek może motywować ludzi,skoro sam czuje przerażający brak motywacji? Jak ma udzielić rzetelny feedback,kiedy sam nie ma go od paru miesięcy? Łatwo jest rzucić groźnym wzrokiem,rozkazac coś zrobić i zamieść problem pod dywan? Czy jakąkolwiek forma motywacji zespołu TM była wprowadzona przez ostatnie 2 lata? Wystarczy zmienić otoczenie i odrazu profesjonalizm osoby prowadzącej projekt potrafi zmotywować. Tutaj niestety tak nie było. Dno.

Paweł

Pracowałem w AB prawie 2 lata. Owszem macie rację, różnie to bywa,jak w każdej pracy. Raz jest lepiej,raz jest gorzej. Ogólnie praca sama w sobie nie jest zła, mankamentem może być wkurzony pasażer,który nieraz chce wyładować na nas swoje różnorakie frustracje. Grafik luźny- Bartek zawsze stara się dopasować godziny do preferencji,oczywiście w miare możliwość- to jest praca a nie koncert życzeń. Jeśli chodzi o TM- żeńska cześć bardzo pomocna, o meskiej raczej nie będę wspominać ,nigdy nie spotkałem się z brakiem kompetencji,czy czasu ,no chyba ,że traktujesz ich jako prywatny helpdesk i trujesz d*** z kazdym możliwym pytaniem,zamiast zajrzeć w zeszyt. Ludzie ogarnijcie się trochę, więcej działania i mniej marudzenia. Miłego i pogodnego życia!

ex Mitarbeiterin

Rozpoczęłam pracę w tej firmie krotko po otworzeniu oddziału w Gdańsku. Generalnie traktowałam ją tylko jako dobry kurs języka niemieckiego, za który mi płacą. Klienci jak to klienci, tutaj każda obsługa klienta wygląda podobnie. Niestety klient, dla którego pracowaliśmy (linie lotnicze), był bardzo trudny we współpracy, na co przekładały się wszystkie wewnętrzne regulacje i przepisy. Przez to moim zdaniem, głównym problemem tej firmy było świadome niedocenianie pracowników. Była garstka świetnych ludzi, którzy naprawdę byli fajni i prywatnie i w pracy. Pozytywni, z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego (co niestety z czasem było coraz mniej popularną cechą u nowych pracowników), no i widać, że ogarniali co robią, systemowo i przepisowo. Takie osoby były spychane na godziny nocne, do północy, wrzucane na wszystkie święta, długie weekendy itd. Co z tego, że niektórzy z nich mieli dzieci? Kogo to obchodzi, najważniejsze, że cała reszta szła do domu po 17 i miała spokój. No i oczywiście ucinanie premii za niedopełnienie ustaleń (za długi czas rozmowy, bo agent starał się za długo znaleźć rozwiązanie problemu, zamiast jak wszyscy olać klienta; za to, że w trakcie rozmowy tylko raz, a nie trzy razy padło zwracanie się do klienta po nazwisku - co z tego, że nie dał ci dojść do głosu, bo się darł na ciebie? masz powiedzieć!; i za szereg innych bzdurnych wymyślonych przepisów). Rozumiem, że każda rozmowa musiała mieć jakąś standaryzację, to oczywiste. Natomiast zdarzają się przypadki i sprawy, w których ciężko zachować tę sztampowość. Zdarzały mi się telefony za pięć dwunasta, gdzie kobieta płakała w słuchawkę, że nie wie co ma zrobić, bo została sama w obcym mieście bez pomocy. Jaka była odpowiedź przełożonych? Niech pisze skargę na naszej stronie internetowej. Zwykle trzymałam się tych bzdurnych standardów, by nikt nie mógł się do mnie o nic przyczepić, a czasem i fajnie było dostać te kilka stówek więcej bonusu. Co robili couchowie, którzy nas odsłuchiwali? Na siłę wynajdywali stare odsłuchy, by przyczepić się i uciąć ten bonus. Zapewne mieli takie odgórne prikazy - jedna dziewczyna dostała takie obcięcie bonusu już w trakcie zakładania rezerwacji, bo odsłuchujący stwierdził, że MOŻLIWE ŻE MOGŁABY SIĘ POMYLIĆ I JUŻ TAK NA ZAŚ. I standardowe pouczenie - nie rób tak więcej, a skąd to niby wiesz, a ten przepis to już nie obowiązuje i dlatego nie mogę tego uznać (dzięki za szybkie info). Były też sytuacje - no fajnie, że pomogłaś klientowi i był bardzo zadowolony, ale jednak za długo czekałaś aż znajdzie numer rezerwacji, trzeba było kazać mu się rozłączyć i zadzwonić jeszcze raz, bo ci czas leci. Nigdy tego nie rozumiałam. Przecież chyba byliśmy od tego na tej śmiesznej infolinii - do pomocy ludziom, wsparcia technicznego itd., a nie od odkładania słuchawki, bo zamiast 300 sekund rozmowy, pykło 305 i już źle się na to patrzy. W kwestiach przełożonych to szczerze mówiąc pół na pół - w mailowym teamie ludzie świetni i normalni. Choć wiele nowszych narzekało na (usunięte przez administratora) facet do rany przyłóż. W teamie international tak samo - ludzie bardzo ogarnięci systemowo i merytorycznie, zawsze wolałam iść do nich o pomoc, by dostać rzetelną odpowiedź. Natomiast to, co działo się w zespole niemieckim to w głównej mierze żałość. Wszystkie team liderki poza (usunięte przez administratora) to kompletna pomyłka - wymalowane, siedzące wiecznie w telefonie, bądź na plotkach. Czasem, żeby dostać odpowiedź na pytanie, trzeba było chwilę poczekać, póki nie dokończyły plotek. No i te słynne już tutaj przerwy na toaletę. Tak, były takie akcje. Nie wiem jak teraz, ale mniemam, że jest z tym jeszcze gorzej, patrząc na sytuację (usunięte przez administratora) na rynku i narzekania klientów, że nie da się dodzwonić bo kolejki. Wyglądało to mniej więcej tak, że pierwotnie można było wyjść na przerwę w każdej chwili (prócz ostatniej godziny pracy, wtedy całkowity zakaz fajek czy lunchy, bo TAK). Całkowita przerwa to godzina - pół godziny obiadu + 5 min po każdej godzinie pracy przy komputerze. W praktyce wyglądało to tak, że nie wolno było przedłużać tej łącznej godziny nawet o kilka minut (nie uważam tego do końca za złe, bo jednak to praca, ale no bądźmy ludzcy, zdarzają się różne przypadki). Jeśli miało to miejsce notorycznie to wtedy standardowo - ucinanie po premii. Mając zapalenie pęcherza czy inne przypadłości zdrowotne, trzeba było powiadomić o tym przynajmniej ze trzy osoby, by ktoś łaskawie zgodził się nie brać tego dnia pod uwagę w wynikach. ;) Początkowo na przerwę można było chodzić jak i kiedy się chciało, wyłączało się telefon i to wszystko. Potem góra zaczęła łapać lekki ból czterech liter, że chodziło się na papierosa po kilka osób. Zmieniono to wprowadzając TALONY. Na tablicy przy wejściu wisiały dwa talony na team niemiecki i jeden na angielski. Niby przerwy na toaletę nie wliczały się w talon, ale jak posiedziałeś tam dłużej z różnych p

alka
@Arek 30.12.2016 17:14
A w swieta tez musieliscie pracowac i w sylwestbedziecie musieli?

tak, w każde święta, czy to Boże Narodzenie, czy Nowy Rok, czy Wszystkich Świętych, czy Dzień Niepodleglosci... każdy dzień jest dniem pracującym.

Arek
@alka 03.01.2017 18:19
tak, w każde święta, czy to Boże Narodzenie, czy Nowy Rok, czy Wszystkich Świętych, czy Dzień Niepodleglosci... każdy dzień jes...

O rany to macie kiepsko, to w miesiacu ile osob sie tak zwalnia i ile dochodzi? Zapewne wiekszosc to osoby do 30go roku zycia albo i mlodsze odrazu pos tudiach co?

Kasia

Czy moze ktos wie jakie sa tam teraz zarobki dla poczatkujacych?

Mała

A może po prostu wypowiedź była niezgodna z regulaminem forum? Wolność słowa też ma swoje zasady.

Mała
@Marek 17.11.2016 10:00
Regulaminem? No tak dyktatury tez mialy swoje regulaminy tzw. i w imie poprawnosci cenzurowaly niewygodne dla nich wypowiedzi i...

Sugeruję najpierw zapoznać się z Regulaminem, napisanym, opublikowanym i wymaganym przez ten portal, a dopiero później wchodzić w polemikę. Skoro zostało usunięte jakieś słowo, tzn. że naruszało zasady. Tak jest na wszystkich normalnych forach i portalach. Miłego dnia drogi Marku.

Marek
@Mała 17.11.2016 10:07
Sugeruję najpierw zapoznać się z Regulaminem, napisanym, opublikowanym i wymaganym przez ten portal, a dopiero później wchodzić...

Tak Mala wiem o co chodzi, tylko rzecz w tym, ze nie uzylem niecenzuralnego slowa tylko pytajacego, ale jak widac niewygodnego dla firmy. Bo inne firmy tez mozna oceniac itp rzeczowo oczywiscie i tam nie usuwaja, a tu jakos tak i tez innych cenzuruja jak widze. Wiec wniosek, ze firma boi sie jak ognia prawdy lub niewygodnych pytan- taka prawda jest. Poczytaj sobie ksiazke "Rok 1984" Orwella, czasy mamy jak w tej ksiazce identyczne prawie, bo ludzie sie daja wrabiac w to wszystko. Duzo by mowic o tym mozna bylo.

Marek

Witac prawda boli firme jak cenzuruja.

Nick

Nie pociągnie to długo. Zwłaszcza projekt (usunięte przez administratora)

Anka
@Nick 28.10.2016 18:05
Nie pociągnie to długo. Zwłaszcza projekt (usunięte przez administratora)

Slyszalam, ze (usunięte przez administratora) ogolem globalnie likwiduje miejsca pracy.

Anka

I co tam w CCC? Nadal rotacja jak zawsze czy podniesli moze pensje?

neverever
@Anka 28.10.2016 08:24
I co tam w CCC? Nadal rotacja jak zawsze czy podniesli moze pensje?

zapytaj raczej jak tam wyglądała praca w długi weekend. Walka o wolne jak o ogień pewnie była...

Marek
@neverever 02.11.2016 12:44
zapytaj raczej jak tam wyglądała praca w długi weekend. Walka o wolne jak o ogień pewnie była...

Czyli warunki jak w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]

bledi

Złożyłem CV na projekt e -commerce? Warto?

anonim

(usunięte przez administratora)

Pracownica

Jak sie docenia pracownika to jeszcze co innego jak sie ma go jedynie za maszyne bezmozgowa do wykorzystywania.

anonim

(usunięte przez administratora)

dawna

Tam ciagle szukaja bo rotacja jak na karuzeli jest :-)

anonim

(usunięte przez administratora)

ada

dostajesz umowę o pracę i śmieszne pieniądze, nieadekwatne do obowiązków.

Ona89

Tak sobie przeczytałam wszystkie opinie na tym forum i ręce mi opadły. Pracuje na innym dziale od ponad roku, nie na liniach lotniczych. U nas, nie licząc przeciętnych zarobków, jest naprawdę spoko. Poważnie na tym airberlinie macie tak pozamiatane czy rzeczywiście kilka "skrzywdzonych" osób mści się na forum i wypisuje co im ślina na język przyniesie? Przypominam sobie jak sama szukałam pracy i dostałam się do CCC. Całe szczęście, że nie czytałam wtedy tego forum, bo miałabym duża rozkmine czy się tam w ogóle zatrudnić. Nie będę wypowiadać się o airberlin, bo moja praca jest trochę inna, ale ludzie z którymi widzę się na codzień nie sprawiają wrażenia osób, które potrzebują pomocy psychologa. Ktoś tu chyba przesądza i to grubo.

mala

bullshit. jeśli ktoś jest super, to po co czekać? a jeśli nad kimś się trzeba zastanowić to chyba logiczne że wtedy przynajmniej 1-2 dni? ludzie, co Wy za bzdury wypisujecie.

xoxo
@mala 16.09.2016 10:22
bullshit. jeśli ktoś jest super, to po co czekać? a jeśli nad kimś się trzeba zastanowić to chyba logiczne że wtedy przynaj...

widać, że nigdy nie pracowałeś w HR. Jak się nie ma ludzi do pracy, to bierzesz jak leci - bo trzeba plan wykonać. Jak stawiasz na jakość - to możesz się zastanowić kilka dni, wyselekcjonować kandydatów i wtedy podjąć decyzję. Zachęcam jednak wszystkich, żeby spróbowali pracy w CCC. Wtedy człowiek dowiaduje się, jak praca NIE powinna wyglądać.

anonim

(usunięte przez administratora)

ex pracownik

bardzo szybka. Jeszcze tego samego dnia oddzwaniają, że biorą Cię do pracy.

anonim

(usunięte przez administratora)

The Ex of CCC

Jak widac nikt :-D bo firma ma poszargana opinie.

anonim

(usunięte przez administratora)

Dawna

Jaka rzadkosc??? Polska nie jest juz krajem 3go swiata Europy nie przesadzaj. Tylko czytaj opinie wyzej o tej firmie.

Viv

Nieadekwatne do stresu jaki czeka Cie pracując w tej firmie. Dlatego tyle osob szuka innej pracy i marzy aby szybko stamtąd uciec, tak jak wiele juz zrobilo.

Zostaw opinię o Competence Call Center Sp. z o.o. - Gdańsk

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Competence Call Center Sp. z o.o.