Opinie o INELO Sp. z o.o. Sp.k.
(usunięte przez administratora) najpierw podpisaliśmy umowę za sprzęt który zamontowali nigdy nie działał i podczas montażu uszkodzili auto i pozostawili widoczne rysy. Nie polecam nikomu firma (usunięte przez administratora) i wyzyskuje pieniądze od firm. Opisują ze sprzęt ma działać automatycznie a jak przychodzi to mamy robić wszystko sami. Nie polecam nikomu !!!
Napiszesz coś o warunkach zatrudnienia?
Tu dużo zależy od tego na jakie stanowisko chcesz się zatrudnić. W INELO możesz znaleźć pracę jako pracownik biurowy (administracja, szeroko rozumiany back office, serwis) działy zajmujące się pozyskiwaniem klienta (stacjonarne + osoby w terenie) jest dział międzynarodowy, marketing jak również software house, który w tym momencie zatrudnia około 80 specjalistów pracujących w SCRUM. Każdy z tych obszarów ma specyficzne warunki pracy. Ja pracuje w tej firmie już kilka ładnych lat i jestem pod wrażeniem kultury organizacyjnej. Przy takiej skali osób (w INELO + OCRK jest nas koło 500) zawsze można znaleźć słabsze strony, ale moja ogólna ocena pracy w tej firmie jest zdecydowanie pozytywna.
Firma była dobra instytucja dwa lata temu od czasu sprzedaży jej w 100% do funduszu inwestycyjnego i pod kierownictwem ludzi z branży bankowiec oraz ubezpieczeń (totalnie bez znajomosci działalności i sposobu operowania taką firmą) zmieniony został totalnie system pracy oraz organizacja na dużo gorszą. (usunięte przez administratora)ciągłe podnoszenie celów, układy(usunięte przez administratora) brak działających poprawnie usług, (usunięte przez administratora) rotacja na poziomie 3-4 osób miesięcznie (usunięte przez administratora)
Czy praca ma elastyczny grafik ?
moje odczucia na dzien dzisiejszy są pozytywne, rozmowa przebiegła w dobrej atmosferze, troche stresu wiadomo bylo, ale mam spore doswiadczenie wiec decyzja byla podjęta dosyć szybko. Stawka jest nawet zadowalająca
standard bez zaskoczeń
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Absolutnie nie polecam rekrutacji w tej firmie. Angazuja w kilka etapow rekrutacyjnych po czym nie udzielaja zadnej informacji zwrotnej. Strata czasu i typowe „januszowe” podejscie organizacyjne. Odradzam.
Jak przebiega obecnie proces rekrutacji? Mam rozmowę w sprawie pracy za tydzień i chciałabym się odpowiednio przygotować
Rekrutacja zależy od tego, na jakie stanowisko startujesz, ale zazwyczaj jest dwuetapowa. Pierwszy etap ma charakter bardziej ogólny, drugi natomiast to praktyczne sprawdzenie umiejętności niezbędnych na stanowisko, na które aplikujesz.
Trochę inaczej jest w przypadku rekrutacji na stanowiska programistów czy testerów. Tam rekrutacja jest jednoetapowa chyba że zachodzi konieczność zaprezentowania swoich umiejętności w praktyce wtedy czasem dają zadanie do wykonania w domu. Profesjonalne podejście, stały kontakt, feedback, bez stresowo i bardzo merytorycznie. Wysokie wymagania.
@Paweł Rekrutacja na to stanowisko jest zazwyczaj dwuetapowa. Pierwszy etap to standardowa rozmowa, drugi etap to zazwyczaj zadania praktyczne oraz zadanie w grupach.
Dziękuje ci bardzo za odpowiedź. Troszkę się zaniepokoiłem gdy wyczytałem o dziwnych pytaniach nie rzadko podchwytliwych.
Pisałeś, że złożyłeś CV do firmy. Mógłbyś dodać jak poszła Ci rozmowa rekrutacyjna i czy zostałeś przyjęty do pracy? Jeśli tak powiedz jak wygląda zatrudnienie i czy jesteś z niego zadowolony.
A jaka jest atmosfera w firmie?Słyszałem same dobre opinie, mam nadzieję, że nie przesadzone.
Miałem niestety ale nie przyjemność z nimi pracować ...maja gdzies dobro klienta , tylko potrafią obciążać karami , czytajcie dokładnie umowę , a najlepiej dla własnego zdrowia nie podpisywać z nimi niczego . Przykre ale prawdziwe .
Witam niestety także nie polecam . Bardzo nie korzystne warunki umowy, same kary. Zanim cokolwiek z nimi podpiszecie , zastanówcie sie kilka razy. Obiecują z później realia wyglądają jak wyglądają.
bardzo nie poważna firma... naciągają , obiecują , później obciążają bez podstawie karami .. bardzo proszę uważać na nich... a najlepiej z nimi nie pracować jak nie chcecie mieć problemów.. :(
Witam, z racji zmiany działalności firmy, mamy do zaoferowania umowę MOBILE BUS (INELO) na pojazdy do 3,5 tony. Umowa jest do grudnia na 2 kierowców. Plusem przejęcia aktualnie trwającej umowy jest możliwość natychmiastowego wdrożenia umowy a nie od następnego miesiąca, krótszy okres abonamentu do grudnia oraz opłacony przez nas bonusowy następny miesiąc.
Niestety bardzo się pogorszyła współpraca z firmą INELO / VIAON kontakt z działem wsparcia odbywa sie na raty najpierw dzwonimy żeby zarejestrować problem a później czekamy aż łaskawie ktoś oddzwoni w bliżej nieokreślonym czasie. Cena za licencję wzrosła diametralnie ale jakość usług spadła!!!!!!!!!!! Same warunki licencji beznadziejne, to jest ostatni rok współpracy, ODRADZAM KAŻDEMU KTO CHCIAŁBY PODJĄĆ WSPÓŁPRACĘ, na dzień dzisiejszy są przynajmniej dwa programy na rynku, które są równie dobre a na pewno lepsze w kontakcie z klientem w aspekcie wsparcia technicznego. Moje sugestie dla INELO Sp. z o.o. Sp.k.: zreorganizować wsparcie techniczne, dzwonie i od ręki pomoc (ew. pomoc zdalna) i po problemie. Kwestia ceny za przedłużenie licencji to Wasza polityka, obyście utrzymali klientów :( Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: j/w
Ja bym powiedział, że są nawet więcej niż dwa programy na rynku, i nie tylko lepsze, ale nawet coraz lepsze.
Firma nie podniosła cen o 300 % ale o 400 % Widzę, że piszą tutaj osoby będące pracownikami firmy. Czy to jest fair ? takie podnoszenie cen ? Absolutnie nie. Zgoda, nie podnosili cen tak jak i konkurencja ich nie podnosiła. Ale cena nie wzrosła o wskaźniki corocznych inflacji ale jak to określili - adekwatnie do ich wysiłku. Ciekawe jak by zareagował szef do którego przychodzi pracownik i mówi: ""Szefie myślę sobie, że powinienem więcej zarabiać bo wg mnie moja praca więcej jest więcej warta, więc od jutra mam dostawać 4 razy więcej ". Słyszałem, że zamierzają wejść na giełdę. Może to prawda a może i nie. Jeśli jest to prawdą to mogą chcieć wykazać szybko wzrost rentowności, opylić akcje a potem niech się dzieje co chce. Poprzednie ceny Inelo blokowały konkurencję. Teraz konkurencja ma większe wzięcie co wiąże się z tym, że będą mogli lepiej się rozwijać. Poczekać rok, dwa a Inelo popłynie (wg mnie). Nikt nie pisze tutaj o tym, że Inelo zmieniło warunki licencji. Teraz jak uszkodzi się klucz programowy to trzeba będzie odkupić program. Poza tym wprowadzili zapisy o obowiązku udostępniania baz SQL. Proszę przeczytać warunki licencji które trzeba było potwierdzić przy aktualizacji. Czyli informacji min. o kierowcach a jak ktoś ma firmę usługową to także i informacje o firmach które się rozlicza. Jeśli ktoś nie udostępni bazy SQL to traci licencję i grozi mu kara 50 000,00 zł Poza tym mogą sobie odmówić dalszych aktualizacji nie podając powodów. Więc tylko winszować dla Inelo. Pojawiają się też głosy, że Inelo planuje przejąć rynek rozliczania kierowców. Twierdzą oczywiście, że nie jest to prawda. Sami rozliczają usługowo firmy transportowe. Podnosząc ceny na pewno spowodują upadek wielu firm zajmujących się rozliczaniem kierowców. Więc te głosy mają jakieś uzasadnienie. Reasumując Ja odradzał bym każdemu wchodzić w 4 transa Inelo. Nie wiadomo co im do głowy wpadnie za rok lub dwa. Są nieprzewidywalni. Być może pomyślą sobie, że wzrost 4 krotny cen był za mały i znowu podniosą ceny. I co wtedy ? Pozdrawiam
Licencja na oprogramowanie i samo oprogramowanie nie są rzeczami pierwszej potrzeby. Na rynku jest wiele konkurencyjnych rozwiązań - to po pierwsze. Po drugie absolutnie nikt nikogo nie zmusza do zakupu i korzystania z oprogramowania konkretnego rodzaju. Po trzecie - mamy wolny rynek a nie gospodarkę sterowaną centralnie więc każda firma może sprzedawać każdy produkt w dowolnej cenie.
I tu się mylisz 1 Inelo jest firma dominująca na rynku. Co oznacza, że podchodzi pod przepisu ustawy o ochroni konkurencji i konsumentów. Szykuła się pozwy przeciwko tej firmie. Jedyne co może ich ochronić to to, że jest to teraz amerykańska firma a Polska teraz może nie chcieć zadzierać z amerykańskim kapitałem. Bo niby Ameryka to teraz taki wspaniały przyjaciel. Już ambasador amerykański proponowała stworzenie specjalnych warunków dla firm amerykańskich w Polsce. 2 Umów należy przestrzegać Inelo np. w poprzednich latach przy aktualizacji oferowało niższe ceny szkoleń. Wycofali się z tego Twierdzą, że jakoby na tych szkoleniach bywają sytuacje, że przedstawicieli innych firm oferują swoje usługi. Wiele razy byłem na takich szkoleniach i nic podobnego nie widziałem. Słyszałem natomiast, że teraz są tak prowadzone szkolenia przez Inelo by zniechęcić firmy transportowe do samodzielnego rozliczania się proponując swoje usługi. A to jest dopiero nie uczciwe. 3 Przeniesienie baz klientów z jednego do drugiego programu to są koszty i to nie małe. Poza tym każdy z programów ma pewną specyfikę. Są rzeczy w 4 transie których nie ma w innych programach i odwrotnie. Jeżeli klientom oferuje się daną usługę która jest możliwa tylko przy zastosowaniu akurat Inelo to potem moize być problem z wycofywaniem się z niej.
Czuję niestety niesmak po przejściu przez myślę cały etap rekrutacyjny. Po drugim etapie zostałem poinformowany, że jeśli nie otrzymam informacji zwrotnej oznaczać to będzie rezygnację. Przeszedłem jednak nie wchodząc w szczegóły prze dwa kolejne etapy (myślę, że dotarłem już do ostatniego, tj. czwartego). Po ostatnim nastąpiła... CISZA. Rozumiem pierwszy etap, rozumiem drugi (zwłaszcza, że uprzedzono o ewentualności), jednak kiedy jest się już ma mecie bezmała i poznało wszystkich "mocodawców" wypadałoby najzwyczajniej, tj. po ludzku zadzwonić, napisać, itp. Nieładna to maniera Proszę Państwa.
Firma wprowadza ogromne podwyżki cen aktualizacji oprogramowania i samego programu o ponad 300%. Czy to jest fair wobec sowich klientów. Maskara
Moim zdaniem firma chce zgarnąć, większość rynku ale takim postępowaniem - stracą swoich klientów. Niestety na rynku są firmy, które boją się zmian - co wiąże się z zakupem oprogramowania od innego dostawcy ale to one stracą. A prestiż jaki chwali się grupa inelo - jaki prestiż :) nie przemawia do mnie.
Kupuję aktualizację od kilku lat i ani razu nie odbyło się bez podwyżki .... Żuczku....
Tragedia od roku, nie polecam, firma brnie na dno, produkty przestały się sprzedawać.
Hmmm, ciekawe, mam znajomych którzy tam pracują i nie podzielają tej opinii. Myślę, że w tak dużej firmie ciężko jest wszystkim dogodzić, może znalazłeś się w takiej grupie.
ja też pracuje i jest ok. wiadomo są zmiany ale w mojej ocenie wpływają na rozwój firmy. Uważam ,że jak firma będzie lepiej dzięki tym zmianą zarabiać to i wynagrodzenia wzrosną
Ciekawe dlaczego Ci znajomi sie nie wypowiadaja :) Działają jak firmy farmaceutyczne, żeby się sprzedać sami o sobie piszą :) Zmiany zawsze są na gorsze :) Lepiej maja Ci na "górze: postawieni tylko......
Cóż tego nikt nie napisał, w firmie zmienił się właściciel i są zmiany...zmiany, które mają przynieść korzyści dla wszystkich, ale to proces, a jak ktoś nie jest elastyczny i chce wszystko od razu to może mieć ciężko. Dla mnie firma dobrze się rozwija, atmosfera jest dobra, każdy może liczyć na wsparcie.
@RMS dlaczego piszesz, że od roku w firmie jest "tragicznie"? Chodzi o wynagrodzenie, podejście do pracownika, atmosferę w pracy? Napisz proszę coś więcej na ten temat. @gotek, Twoja wypowiedź jest z kolei pozytywna, czy również mógłbyś rozwinąć dlaczego Twoje zdanie o firmie jest dobre? Każde takie szczere wpisy wiele znaczą dla osób poszukujących tu pracy.
Jeśli nie będą cisnęli na zyski to nie będzie dobrej firmy i pracy. Coś za coś nie można inaczej!!
Firma ogólnie rzecz biorąc na początku jak zaczęłam tam pracować była świetnie zorganizowana, atmosfera przyjazna, zarobki dobre (podstawa, premia uznaniowa i prowizja - 2500 netto to taki standard). Od momentu sprzedaży firmy i przejęcia jej przez "ekspertów" z branży bankowej, firma niestety, ale nie ma na względzie zadowolenia klientów czy samych pracowników, tylko sprzedaz- umowy, umowy, byle jak najwięcej zarobić. Ludzie odchodzą sami, zwolnienia zdarzają się sporadycznie, aczkolwiek ostatnio coraz częściej. Rekrutacja jest często ze względu na rozrost firmy. Było to miejsce godne polecenia, świetne zespoły ludzi, którzy do pracy przychodzili z przyjemnością. Teraz liczy się tylko szybki zysk. A szkoda.. Pracę polecam mimo wszystko. Zarobi są dobre, nie ma problemu z urlopem czy L4. Każdy nowy pracownik zostaje dobrze przeszkolony przed podjęciem pracy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w INELO Sp. z o.o. Sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy INELO Sp. z o.o. Sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 75.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w INELO Sp. z o.o. Sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 32, z czego 25 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy INELO Sp. z o.o. Sp.k.?
Kandydaci do pracy w INELO Sp. z o.o. Sp.k. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.