Opinie o Contact Center One w Częstochowa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Contact Center One. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Contact Center One na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Contact Center One w Częstochowa

Piri

Dla mnie jest spoko. Jak to w pracy bywają lepsze i gorsze dni. Mam fajną liderkę zespołu, pracuje tutaj pół roku, nie byłam nigdy świadkiem żeby ktoś kogoś obrzucał błotem przy wszystkich..więc się do tego nie odniosę. Pracuje tutaj bo chce, a nie bo muszę :) Tyle ode mnie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik.

Praca, która odmieni życie. Głównym powodem dla, którego warto jest to, że możesz spojrzeć na to co miałeś do tej pory z innej perspektywy. Masz szansę na rozwój, na zmianę osobowości. Będziesz mieć trudne momenty, ale chyba każdy je ma - nie tylko w pracy. Chociaż czasem wydaje mi się, że to nie praca tylko moje miejsce na ziemi. Przyjdź i się przekonaj !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Szukająca pracy

jak to jest że firma która ma tylko 25-30 stanowisk, ma najwięcej ogłoszeń na olx i innych portalach (naraz 6). CCIG ma 200 stanowisk i tak bardzo się nie ogłasza... Taka rotacja? Czy ludzie tam nie chcą iść. Przy tak dużym bezroboci w Częstochowie, co najmniej zastanawiające....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@Szukająca pracy

Firma się rozwija z tego co widzę więc szuka osób:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xxx

Było mi dane pracować w Opolu. Opinię szefa można mu wystawić po samych jego wypowiedziach pod każdym negatywnym komentarzem na temat jego firmy :) Niby szanują Twoją odmienna opinię, ale jak tylko powiesz że Ty byś coś zrobił inaczej niż proponuje to królowa K. wylatujesz :) Atmosfera sztuczny luz. Na menagerów (a było mi dane mieć ich dwóch) nie mogę powiedzieć złego słowa.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Sympatycznie i rzeczowo.

Pytania

Przebiegla normalnie, pytano mnie o to jakie są moje mocne strony, co wiem o firmie, dlaczego maja mnie zatrudnić, co firma zyska jak mnie zatrudnia. Pani sympatyczna pytała na ile szukam pracy, ile bym chciała zarabiać i czy mam doświadczenie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pracowało się

CCONE to jeszcze mała firma, więc ciężko tutaj znaleźć opinie. Zwłaszcza prawdziwe. Krótko ode mnie. W firmie panuję specyficzna atmosfera. Niby jest luźno, fajnie, miło... ale tylko na pokaz, tak sztucznie. Niby każdy ma się świetnie czuć. Ale to nie jest czy chcesz po prostu "MUSISZ". Taki wymóg w firmie. Szkolenia... Kiedyś byłam strasznie "zapalona" na rozwój osobisty, chciałam się rozwijać, być lepszą... Do czasu jak zobaczyłam co się dzieje z ludźmi, którzy przesadzą... mam na myśli szefa, który uważa, że jest Bogiem. I to na prawdę tak myśli!. Szkolenia na przymus, tu nie ma że chcesz. MUSISZ i tyle. Aż się odechciewa. Szkolenia powinny być dla ludzi chętnych i gotowych. Nie z przymusu. Zwłaszcza jak jeszcze masz za nie zapłacić... Można faktycznie zarobić nawet do 11-12zł. Natomiast ile to jest procent osób. Zasada Pareto działa. Szef myśli że jest trenerem... tak samo jak myśli, że jest Bogiem. Może wypadałoby skończyć jakąś szkołą trenerska? Bo szkoleniem bym nie nazwała jego "wystąpień". Z całym szacunkiem dla wszystkich pracowników.

Karol Froń
@Pracowało się

Świetny wpis. Dobrze, że już się z nami nie męczysz :) Szef - Trener - Bóg.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anixeet

pewnie wielu ludzi pomyśli, że oszalałam, ale muszę to napisać: nie spotkałam na swojej drodze lepszej firmy niż CCONE! zarąbista atmosfera, nie znajdziesz taki ani w CCIG ani w polcallu, nie wspomne juz o telbridge, bo tam to mobing..jestem mega zadwolona z wyplaty, bo wychodzi mi srednio 11 czy 12 zl na godzine. Co do pierwszego komentarza, to sory ale nie zgodze sie z toba, bo owszem firma wymaga zaangazowania, chocby na FB, ale za to daje nieporownywanie wiecej niz inne firmy i tworzy tak zajebiste miejsce, ze chce sie do niego przychodzic z usimiechem!

Karol Froń

Wspaniały komentarz, kwintesencja ludzi, którzy nigdy nie będą pracować w naszej firmie. Wstydzisz się napisać publicznie o tym gdzie pracujesz? Faktycznie rewelacyjny z Ciebie pracownik. Polecam przekonać się samemu zamiast słuchać człowieka, który jest zdziwiony, że po okresie forów (w której innej firmie je dostanie?!) nagle menadżer zaczął od niego wymagać. Zapraszam na profil CCONE na Facebooku: (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jixusbakocyy

Nie polecam, na poczatku fajnie, a potem juz przestaja dawac tzw fory i zaczynaja traktowac Cie jak ostatni shit, za takie same pieniadze sa inne call center, z lepsza atmosfera, np polcall. Szefostwo kaze przychodzic na szkolenia, za ktore samemu trzeba placic nawet w niedziele, a gdy sie nie zjawiasz, wyrzucaja Cie, meneger potrafi przy wszystkim obrzucic Cie z blotem, naprawde do tej pory, to moja najgorsza praca, zaluje. Najlepsze jest to, jak kazali pisac na ich stronie na fb, ze to swietna firma, pod przymusem, ze gdy ktos tego nie napisze, zostanie zwolniony.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
OLALA

Bardzo fajna atmosfera pracy! Z przyjemnością pracuje się wśród fajnych ludzi. Fajne zarobki, dużo szkoleń!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
URW
@OLALA

odpowiedziałam, lecz nie wiem czy dotałećś wiadomość.

Zostaw merytoryczną opinię o Contact Center One - Częstochowa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Contact Center One?

    Zobacz opinie na temat firmy Contact Center One tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 73.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Contact Center One?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 68, z czego 35 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Contact Center One?

    Kandydaci do pracy w Contact Center One napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Contact Center One
Przejdź do nowych opinii