Brak wypłaty na godzinie 11 dnia 13.03.2023 słabo to świadczy o firmie !!! Chcąc odbudować markę warto zadbać o osoby pracujące !!!!!
...mamy 10 i wpłaty nie ma . Kolejny raz to samo ...
Miałam składać tam CV ale widzę że skoro wyplat nie ma na czas to nie ma co wchodzić w takie (usunięte przez administratora)
Kiedy będzie wypłata????
Zakończona rozmowa rekrutacyjna, zrobione badania na ich koszt po to by dzień przed przyjściem dowiedzieć się ze jednak Cię nie wezmą. Kpina z ludzi.
Nic konkretnego
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o.o.?
Dyrektor L. G odchodzi … kto za niego ?
Serio odchodzi ? Może nowy prezes zabrał się za tego kłamczuszka znając jego możliwości i przekonane Cv z Vistuli . Dobrze tam sobie naopowiadał Na linku za namowa jeszcze byłej koleznaki drugiej kłamczuszki Izuni
Izunia trochę dłużej "grzała " fotel. Przyjdzie następny mądry, mądrzejszy od wszystkich. Nie wiem kto za "prezesa" myśli, ? że takie podejmuje decyzję nie myśląc o pracownikach, albo to wszystko znajomi, cudzą kasę fajnie się wydaje.
No tak świetne określenie świta - poszły betony z Krk za soba dalej zeby na czyims garbie sie dorabiac
Pisali tu wyżej o pewnej Pani, która ma zastąpić to miejsce. Wiadomo jak do dziś się sprawuje? Warunki pracy uległy przez to jakiejś konkretnej zmianie?
trwa rekrutacja na stanowisko Konsultant ds. Sprzedaży. Widziałam ogłoszenie i napisali tam że jest 1 rozmowa kwalifikacyjna. A wiecie czy jest też okres próbny, albo dzień próbny w miejscu pracy?
Beznadziejnie. Zamówiliśmy koszulę. Czas realizacji zamówienia 3-5 dni. Dzwoniliśmy po tym czasie co z koszulą. Okazało się, że czas realizacji zamówienia został wydłużony, ale zamówienie ma przyjść przed sobotą i będzie monitorowane przez pracowników firmy. Dzisiaj zadzwoniłam, podczas rozmowy z pracownikiem okazało się że koszuli nie ma i do nas nie dojdzie, o czym nikt nie raczył powiadomić, czy też zwrócić pieniądze. W ten sposób przyszły Pan młody został bez koszuli 2 dni przed ślubem, a przyszła Panna młoda mimo problemów z ciążą pojedzie szukać z Panem młodym koszuli do najbliższej galerii, czego właśnie w trakcie pandemii przez zakup online koszuli z LAVARD chcieliśmy uniknąć. Firma okazała się być niekompetentna na każdym kroku. Nigdy już nic w niej nie kupimy i będziemy przestrzegać przed tym znajomych.
Po pierwsze koszuli nie kupuje się na tydz przed ????po drugie panna młoda nie musi iść z młodym do galerii chyba potrafi sam kupic koszulę....????.??????
Po pierwsze nie zamawialiśmy koszuli tydzień przed ślubem, tylko wcześniej, po drugie firma na stronie miała jasna informacje : realizacja zamówienia "od 3-5 dni roboczych" i to też podkreślała pracownica podczas pierwszej rozmowy z firmą" a nie:" może zrealizujemy Twoje zamówienie, a może nie, może Cię o tym powiadomimy, a może nie. Po trzecie Pan młody chciał kupować niedługo przed ślubem z obawy przed utyciem/schudnieciem. Po czwarte Pan młody już kilkukrotnie dał sobie wdusić beznadziejne ubrania, których nie dało się zwrócić, więc trzeba było pomóc mu tego uniknąć. Po piąte po komentarzach na fanpage firmy widzę, że nie tylko my tak zostaliśmy potraktowani, jest mnóstwo podobnych historii innych klientów i poważnie zastanawiam się nad wykreowaniem zbiorowego wniosku do UOKIKU.
Nie od dziś pracownicy wiedzą, ze jest problem z realizacja zamówień internetowych. Każdy myślący pracownik wysle klienta po koszule do innego salonu ponieważ: 1) może przyjść brudna/ uszkodzona 2) Jeżeli w zamówieniu jest więcej niż jedna rzecz w życiu zamówienie nie przyjdzie ci w 5 dni ! Ba! Możesz sobie czekać i dwa tygodnie pospieszajac sklep internetowy ale oni to święte krowy i zawsze kłamią zamiast powiedzieć ci prawdę co z Twoim zamówieniem i już uzgodnić z klientem co robić dalej.
Jesteśmy w podobnej sytuacji. Zamówienie zrobiliśmy przez stronę internetową, gdzie jak byk napisane jest 3-5 dni okres oczekiwania na realizację. Dziś mija 11 dzień roboczy i nic! Kasa wzięta - niemała i to najważniejsze. Realizacja może będzie a może nie. Tak wynika z korespondencji. Poza tym chciałabym osobiście poznać "gwiazdy" które odpowiadają na e-maile. Nie umieją czytać ze zrozumieniem prostego tekstu i w kółko odpisują to samo zmieniając tylko szyk wyrazów. Porażka! Ja również będę przestrzegać wszystkich swoich znajomych, by nie kupowali w rzeczonym sklepie i uniknęli " wodzenia za nos "
Od tego, ze nie ma stoków magazynowych. Jest dana koszula, która akurat ty zamówiłeś online. Fizycznie leży w którymś ze sklepów, a przykładowo „ta koszula” jest już sprzedana ponieważ leży odłożona dla klient, który jutro przychodzi po nią i ja kupuje bądź jest odłożona dla kogoś innego i sprzedawca aby zarobić nie odeśle jej do sklepu internetowego bo czeka na zakup swojego klienta.
U mnie było to samo po12 dniach oczekiwania, przyszedł mi maila że moje zamówienie zostało anulowane, ciekawe czy mi w ogóle oddadzą pieniądze. Porażka, też już nie zamówię już u nich nic.????
Niestety nie zawsze to pracownik jest winny a firma która wymaga takich zamówień i są wysyłane one do salonów które maja dany towar (bądź go nie maja bo maja błąd w systemie ) a sklep internetowy to olewa.
Jeszcze nie byłam w takiej sytuacji, a zmawiam przez internet kilka razy w m-cu, 10.09. zamówiłam trencz, jescze nie dotarł!!!! Masakra. Nie czytałam wcześniej opinii, bo znałam tę sieciówkę z CH, byla tez polecana prze jedna influencerkę, nie pomyślałam ,że to firma (usunięte przez administratora) Jeszcze nigdy nie czułam się tak (usunięte przez administratora) Dwa dni temu robiłam zakupy w innej firmie i towar już jest w paczkomacie. Jestem ciekawa czy ktoś już zgłaszał tę firmę do UOKiK?
Po komentarzu na FB dostałam inf. na messengera, że zamówienie zostało anulowane, zwrot środków w ciągu 2 dni roboczych, to było 22 września - jeszcze czekam. Porażka. Komentarze na FB utleniają się - wcześniej czytałam kilka niepochlebnych, ale już ich nie ma. Omijać szerokim łukiem.
Czy ktoś słyszał ze dyrektor sprzedaży pan Lukasz G. odchodzi? Kto za niego?
Moja opinia dotyczy sklepu wysyłkowego Lavard. Zamówienie złożone i opłacone 5 września, po 2 mailach i dwóch interwencjach telefonicznych paczka przychodzi 21 września, niekompletna. Z sześciu zamówionych rzeczy brakuje dwóch najistotniejszych - kurtki i płaszcza. W spodenkach przy zapięciu brak guzika. Bez słowa wyjaśnienia, dlaczego brakuje zamówionych rzeczy. Po moim następnym telefonie, pani dopiero wyjaśnia, że takie sytuacje mogą się zdarzać. Zapytana, kiedy zostaną mi zwrócone pieniądze, to twierdzi, że być może w przyszłym tygodniu. Dziś jest środa, czyli być może za tydzień, albo później. Więc licząc od opłacenia zamówienia, do zwrotu pieniędzy może upłynąć miesiąc. Rozważam złożenie konsumenckiej skargi, zwłaszcza, że rzeczy które niedoszły i na które ja cały czas czekałam, można było przez ten czas zamawiać przez stronę internetową, był też ten konkretny rozmiar, więc były czy nie? Jestem niezadowolona z czasu realizacji zamówienia, z braku kompletności zamówienia oraz długiego oczekiwania na zwrot pieniędzy.
Czy Prezes tej Firmy kiedyś się opamięta i przejrzy na oczy? Z całym szacunkiem do niego, ale to co tam się dzieje jest niewyobrażalne. Kierownikiem regionalnym jest kobieta, która nawet jako kierownik salonu została zwolniona za niewywiązywanie się ze swoich obowiązkow? Kobieta obłudna, fałszywa dążąca do po trupach do celu, nie patrząca na innych ludzi. Kwestia czasu jak zacznie kopać dołki pod pracownikami z dłuższym stażem w tej firmie (jeżeli tacy jeszcze w ogóle zostali). Jeżeli są to przy obłudzie p. M.Ś będzie to tylko kwestia czasu, ponieważ nie wierze, że tacy ludzie się zmieniają. Osoba stosująca mobbing, problematyczna i konfliktowa jest osoba zaburzającą wizerunek firmy.
Problematyczna, konfliktowa? Serio? To możesz podać jakiś przykład sytuacji o co robi problemy? Jeśli faktycznie tak jest.
Firma krzak. Zero organizacji, zero logistyki, zero marketingu, zero myślenia strategicznego, fatalna organizacja wszystkiego. Ledwo zorganizowali towar na salony po pandemii ledwo a tu nagle psikus, spadek sprzedaży. W marcu pracownicy dostają pensje za luty na raty dokładnie trzy raty tj. 10.03.2022- 50%podstawy potem kolejne 50% podstawy -17.03.2022, premia 29.03.2022. Choć sklepy zarabiają i funkcjonują firma wypłaca wynagrodzenia w ratach. Poinformowali o tym pracowników 9.03.2022 a decyzja dlatego bo wojna na Ukrainie. Nie polecam.
Co jest kosztem pracowników? Chodzi ci o niskie wypłaty? Nadal płacą ratami czy w kwietniu się to poprawiło i można całą kasę dostać w jednym przelewie? Bo trochę mnie to zaniepokoiło.
Czyli się nie poprawiło i dalej płacą w częściach. Powiesz na jakiej jesteś umowie? Dają tu na czas określony czy zlecenie?
Po zmianie regionów na północ i południe tragedia. Nowy kierownik regionalny nie ma za grosz kultury osobistej i szacunku do drugiej osoby widać jaki ogrom pracy wykonywała poprzednia kierownik regionalna bo obecnie to kpina.
Dziękujemy za opinię. Zweryfikujemy opisaną sytuację oraz dołożymy wszelkich starań, aby nie zdarzyła się ponownie. Zespół LAVARD
Patrząc na zmiany jakie zostały wykonane w Warszawie, tylko dwóch kierowników mogła dodać taki wpis....Obserwuje sytuacje od początku ponieważ pracowałam u Pana Kamila, u Pani Darii i teraz u Pana Pawła. Nigdy nie odczułam (usunięte przez administratora) ani złego traktowania od obu Panów, wręcz oboje byli profesjonalni i jeżeli ktoś pracuje i wykonuje swoje obowiązki nie szuka poklasku to ma bardzo dobrze u nowego szefa....Region prowadzony przez Panią Darię opierał się na kolesiostwie, przyjaźni i wspólnej adoracji - nie było lidera...Rozmawiając z obecnymi koleżankami i kolegami w Warszawie cieszymy się że mamy lidera, któremu zależy na wynikach a nie głaskaniu się....
Co niby poprawicie?? Osoba która zgłosiła złe traktowanie została zwolniona taka sytuacja pokazuje że macie gdzieś sytuacje waszych pracowników. Sama myślałam nad zgłoszeniem sprawy ale boję się, że Pan Regionalny zawita z wypowiedzeniem ...
Kiedy zamierzacie wyjść z restrukturyzacji?macie świadomość że blokujecie pracowników???
Ok
Pomimo braku dostępności sukienki sklep wystawił ją do zakupu. Kilkanascie dni oczekiwania, dopiero po mojej interwencji dowiedziałam się, że towar nie będzie wysłany. nadal oczekuję na zwrot pieniędzy. Nie polecam sklepu, na pewno nic tam już nie kupię!
Cześć forumowicze Czy to prawda ze ostatni salon w Bielsku - Białej jest do likwidacji ? w centrali aż chuczy od pogłosek…. Milego dnia
Od kilku lat pracuje w Naszej firmie. Jak wszędzie czasem jest dobrze czasem trochę gorzej,jednak musimy brać pod uwagę sytuację, w której teraz jestesmy ,nie z winy firmy tylko rządów. Gdyby naprawdę,było mi aż tak źle,to bym znalazła inna pracę. Ja lubię naszą firmę,wiem co oferujemy i jestem z tego dumna, wypłaty na czas. Myślę, że po zmianie Północ-Południe widać pozytywną poprawę ale to My w większości pracujemy na to żeby było jeszcze lepiej i dobrze nam idzie. Nawet, jeśli kiedyś nie będę tu pracować, to wiem gdzie wrócić po towar dobrej jakości i do miłych,pomocnych sprzedawców :) i to codziennie podkreślają Klienci:) Pozdrawiam
Dali z okazji świąt kartę podarunkowa na 100 zl zabierając nam z wypłaty . Oni zaoszczędzili my wyszliśmy na zero .Szkoda że gdy informowali o tym że dostaniemy dwie wyplaty w grudniu zabrakło im odwagi by napisać co to dla nas znaczy ...
Szanowny Panie prezesie firmy Lavard, proszę wyjaśnić pracownikom o zaistniałej sytuacji. Należą się merytoryczne wyjaśnienia.
Zaoszczędzili więcej, pensja grudniowa powinna być wypłacona w styczniu po nowych przepisach, czyli z Polskim Ładem, czyli po ok 150 zł do pensji najniższej. Czyli rachunek jest bardzo prosty. Wiadomo, dwie pensje w jednym miesiącu to nie jest zabronione, ale dużo mniej do naszej kieszeni.
Nie ładnie że strony firmy...to dla pracowników niekorzystne również z powodu rozliczenia pit ...nie przypuszczałam że firma łaszczy się na 150zł pracowników, nieładnie..nie skorzystam więcej z zakupów
Dzień dobry, Prezent świąteczny dla naszych Pracowników w formie zniżki 100zł na zakupy w LAVARD nie miał wpływu na wysokość wynagrodzenia za miesiąc grudzień 2021r. W przypadku wątpliwości co do indywidualnej sytuacji prosimy o kontakt z Działem Kadr. LAVARD
Wyplaciscie 2 pensje w grudniu że szkodą dla pracowników. Dosyć, że zarabiamy najniższą krajową, to jeszcze nas okradanie. Wyjaśnijcie dlaczego pensja jest niższa?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 97.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 87, z czego 7 to opinie pozytywne, 31 to opinie negatywne, a 49 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.