Ludzie, skończcie w końcu już narzekać. Nie pracujecie już tutaj to po co ten ciągły żal? Każdy już poczytał, jak to jest najgorzej. Ja pracuje od 3 lat w tej firmie i uważam, ze można dużo zarobić, ale uważam tez, ze moglby być wyższe podstawy.
Ja cały czas jeszcze pracuje. Warunki są fatalne. iSpot to pomyłka. Za dwa dni składam wypowiedzenie. Mam dość!
iSpot napisał "Do chwili obecnej żaden z pracowników iSpot nie przesłał jakiegokolwiek zgłoszenia na ten adres opinie@ispot.pl". I wielu z was pisze, że takie wysyłało. KTO w takim razie mówi nieprawdę? HR iSpot czy pracownicy, którzy nie zrobili konkretnych zgłoszeń a napisali "nie podoba mi się tu". Czy ktoś się przyzna?
Firma iSpot ma nową politykę. Na ściane wrzuca ogłoszenia i informacje o promocjach, akcjach marketingowych tak aby wszystkie negatywne komentarze zepchnąć w dół. Pomocny - który jest pracownicą działu HR próbuje nieporadnie naprawić sytuację. Regionalny M - mobinguje i zastrasza region centralny. Wszelkie zgłoszenia mobingu są lekcewarzone. Dzisiaj zamiast podwyżek firma organizuje wielką fetę, aby poprawić atmosfere w firmie... Odradzam pracy w iSpot.
Odejście tysięcznego pracownika świętowaliśmy pięć lat temu. W tej chwili nikt nie chce tu pracować.
Firma wywaliła jedynego grafika. W zamian zatrudniła agencję, która w pierwszym tygodniu wzięła więcej niż grafik w miesiąc. Takie oszczędności :) Na nasze podwyżki kasy już nie starczyło. Polityka od lat taka sama. Pracownicy w iSpot traktowani są za nic. Odradzam pracę w tej firmie.
Drogi MIŁOSZU, po raz kolejny powtarzamy, że działamy zgodnie z regulaminem serwisu GoWork, jak i zgodnie z literą prawa. Jako administratora profilu iSpot wita nas zawsze taki oto komunikat: „Pracodawco, pamiętaj że nasz administrator weryfikuje wszystkie Twoje działania.” W przypadku nieprawidłowości w administrowaniu profilem, które jakkolwiek mogłyby dyskryminować prawidłowe komentarze naszych Gości – dostęp iSpot do konta zostałby nawet zablokowany przez serwis. Odnośnie wszelkich zgłoszeń przekazywanych przez pracowników do działu HR w sposób prawidłowy, na adres opinie@ispot.pl – żadne z takich zgłoszeń nie może pozostać i nie pozostanie bez odpowiedzi. Na każde z nich mamy obowiązek zareagować. Do chwili obecnej żaden z pracowników iSpot nie przesłał jakiegokolwiek zgłoszenia na ten adres. Jeśli jesteś pracownikiem iSpot i chciałbyś przekazać uwagi dotyczące funkcjonowania firmy, prosimy o wysłanie wiadomości na wskazany adres mailowy. Pozdrawiamy!
niech zgadnę ...agencja pt ,,golimy frajerow" pol roku zrobi kampanie marketingowa która pokaże wzrost marki wśród konsumentów którzy będą identyfikowali się marka ispot a nie marka apple i będą częściej kupować sprzęt w ispocie (po zawyżonych cenach) a ktoś kto kupuje produkt appla ma w pompie czy go obsłuży profesjonalny sprzedawca ( który na umowie ledwo 1900 i jak idzie do WC to odpala appke pracuj.pl i szuka czegoś lepszego.)
Drogi EKS Z MARSZAŁKOWSKIEJ przede wszystkim prosimy o zachowanie odpowiedniego tonu i języka wypowiedzi. Prosimy też o szacunek dla Klientów iSpot, dla których akurat jakość obsługi i poziom wiedzy naszych Doradców mają ogromne znaczenie.
He he, szanowne HR. Piszecie o języku i uprzejmościach po tym jak wywaliliście sto osób? Rotacja 50-60% w skali roku, a Wy zwracacie nam uwagę, że niestosownie się wypowiadamy? Szanowni Państwo, przy zwolnieniu dostaje się dwa papiery. Jeden z wpisem, a drugi nie. Wszystko zależy jakie warunki zostaną ustalone. Robią to każdemu bez wyjątku! Nie macie się co łudzić, to firma to nie ludzie. Ta firma to potwory!
Każdy z was narzeka jak jest źle, ten zły, tamta zła. Każdy z was jest dorosły wiec albo komuś pasuje „panująca” władza i ustrój albo nie. Jak nie to trzeba podjąć decyzje zebrać swoje zabawki i zmienić prace. Narzekać potrafi każdy ale nikt twardo nie stanął i uderzył pięścią w stół i powiedział co go boli... tylko gada za plecami albo wpisuje w internecie jak jest źle. Jedynie Migdus podpisał się z imienia i nazwiska (historia jak nie patrzeć jego) a tak każdy odwagi ma tyle co francuska armia... jednen się podpisze „Pomocny” a potem pali frana ze nie jest tym o kim się myśli... sama firma ma to wszytko w „pompie” bo kupili abonament (długo myśleli jak ta cała sytuacje rozegrać) i zarządzają komentarzami jak chcą. Tak kasowanie tych „uwłaczających” kosztowało po 50 pln :) Jest sporo do poprawy, ale cała siła leży w ostatnich ogniwach :) Mam nadzieje ze ktos się kiedyś obudzi i poprawi atmosferę pracy :)
hahahashahahahahaha jaki strajk ? ludzie tylko potrafia gadac w necie i nic wiecej. miały byc dowody mobingu ? Ktoś poszedl do prawnika po porade że ma takie dowody i takie ze zgłaszał wielokrotnie mobing w dziale HR i nie dostal odpowiedzi. Prawink rzuci okiem na dowody i powie wprost czy to sie kwalifikuje na mobing czy nie i skasuje stówkę
Co da strajk ? Ze zarobicie dużo mniej kasy... premia jest od sprzedaży :) komu zrobicie źle ? Tylko Sobie :/ Ktoś ma chyba kod na nieśmiertelność jak poprzednia regionalna ;) i z tym nie poradzicie jak się nie zbierzecie i nie powiecie co was boli... a jest szansa bo zebranie kierowników niebawem :)
Strata finansowa w grudniu może otworzy firmie oczy jak jesteśmy traktowani przez M. Oddamy regionalnemu to jak nas traktuje. Premie zrobimy sobie w styczniu. Zero 3PP!
My zarobimy kilka stówek mniej. Wy kilka milionów :))))))) Pytanie czy wtedy będziecie tak głusi na nasze skargi szanowna Pani K :)
Co z tego, że jest zebranie kierowników, jak regionalny M zmienił ich na swoich ludzi? Czy pani K z HR zrobiła coś z emailami które podobno nie wpływają na jej skrzynkę??
Szanowny POMOCNY, spotkanie z Kierownikami Salonów odbywa się cyklicznie (zgodnie z zapowiedzią z maja tego roku) i jest kolejnym spotkaniem w tym roku. To spotkanie, na którym podsumowujemy wyniki sprzedażowe i omawiamy plany biznesowe na przyszłe okresy. Oczywiście to jest doskonały moment także do dyskusji o wszelkich kwestiach organizacyjnych dotyczących pracy w iSpot. Są na tym spotkaniu obecni wszyscy szefowie zespołów sprzedażowych i działów wspierających z centrali, dlatego jeżeli jesteś osobą pracującą w iSpot poprosimy, byś zgłosił swoje uwagi i sugestie bezpośredniego przełożonego lub do działu HR, czy na adres opinie@ispot.pl (ten adres działa jak wielokrotnie pisaliśmy). Każda z uwag jest dla nas bardzo cenną informacją, bo stanowi podstawę do dalszego działania.
A Ty niby do odważniejszych należysz? Dlaczego sam się nie przedstawisz z imienia i nazwiska?
Cykorku a Ty się przedstawiłeś ? Mogę napisać ze jestem każdym na kogo masz ochotę :) Tylko co to zmieni ? Nic...
Przede wszystkim firma zachowuje mało profesjonalnie. Jak można się wybielać kiedy ewidentnie widać masowy bunt pracowników. Lepiej zadzwonić do gowork i płacić za usuwanie komentarzy zamiast zrobić porządek we własnym ogródku. Sorry tak sukcesu SAD nie zbuduje. Jeżeli załoga zarządzająca idzie w taką stronę ok pracownicy znajdą inne sposoby.
Drogi XYZ, dziękujemy za komentarz. Jeżeli jesteś pracownikiem iSpot doskonale znasz jedyną i profesjonalną ścieżkę postępowania w przypadku potrzeby dyskusji na jakkolwiek ważkie tematy związane z Twoją pracą u nas. Jednocześnie po raz kolejny informujemy, że moderowanie dyskusji na naszym profilu odbywa się w sposób zgodny z regulaminem serwisu GoWork i przepisami prawa. Wpisy, które są archiwizowane w wyraźny sposób naruszają prawo i regulamin serwisu.
Czy gowork to portal dla pracodawcow do promowania się czy forum do wyrażania opinii na ich temat? iSpot bezczelnie spycha negatywne komentarze spamem o rzeczach, o których powinni informować na swojej stronie.
Drogi GOWORK CO Z TOBĄ?, zachęcamy do zapoznania się z treścią regulaminu serwisu. Podobnie, jak każdy z Gości serwisu zainteresowany opiniami i informacjami np. o iSpot może pozostawić tutaj swoją opinię (pod warunkiem, iż nie narusza ona zasad regulaminu i prawa), tak i my - iSpot, jako obecny w serwisie pracodawca możemy dzielić się z odwiedzającymi wszystkim co ważne dla firmy i tym samym buduje jej wizerunek nie tylko w oparciu o opinie naszych Gości, ale także w oparciu o aktualne wydarzenia, które w iSpot się dzieją. Dzięki temu każdy, kto chce pozyskać informacje na nasz temat, otrzymuje pełen obraz naszej firmy. Zachęcamy zatem do śledzenia tutaj wszystkich informacji dotyczących iSpot i oczywiście zapraszamy serdecznie do kontaktu z nami.
Kurczę, myślałam że nie traktuje się już tak źle ludzi.
Czy K z HR to jeszcze pracuje? Na maile nie odpowiada, telefonu nie odbiera a jej pokój jest albo zamknięty albo pusty.
Też kilka razy pisałem do(usunięte przez administratora). Bez odpowiedzi..... Do kogo można jeszcze wysyłać skargi (usunięte przez administratora)
@gowork pytanie: Czy określenie "Związek zawodowy" narusza regulamin? Dlaczego natychmiast usuwacie posty z tym zwrotem?
Drodzy pracownicy proponuję założyć zwiazek zawodowy. Jest Was duzo, wszyscy chetnie przystapia a bedziecie mieli silny wplyw na decyzje biura.
Ludzie! Zwiazki zawodowe!
A ja wam wszyscy obecni pracownicy powiem dwa słowa: związek Zawodowy!
„GoWork.pl stworzył nową funkcjonalność i akcję "Zero tolerancji dla krzyku, płaczu, mobbingu". Masz dowody, świadków? Pozostaw dane i podpisz oświadczenie! Twoja opinia ma znaczenie. „ Wiecie co z tym zrobić.
Cześć, Nasze posty, skargi na mobing i wysłane emaile na opinie@ jak widać nie przynoszą żadnego efektu. Dlatego proponuję strajk w grudniu!! Jeżeli każdy z nas sprzeda o jedno etui dziennie mniej, to firma zwróci uwagę na sytuację jaka się dzieje w regionie centralnym. Dwa, że M nie będzie mógł pochwalić się świetnymi wynikami, które de facto my robimy. Sprawmy, aby firma odczuła realnie na swojej skórze jak to jest źle traktować swoich pracowników!
Dzisiaj ostatni piątek miesiąca. Jak myślicie ile wywalą pracowników dzisiaj??
a nie miał być jakiś bunt i masowe rzucanie papierami? Może zapytajmy ilu naprawdę to zrobiło? Premiera grzecznie się odbyła, nawet (usunięte przez administratora) z HR sami osobiście w nocy w Arkadii obsługiwali klientów.
Chciałam rok temu tu pracować wszyscy znajomi mi odradzali. Większość znajomych mówiła, ze to sklepy z masakryczna obsługa i sprawdzałam wtedy na fb strony salonów wszędzie opinie od 1 do 3 gwiazdek i informacje ze obsługa jest skandaliczna i nieprofesjonalna (można zobaczyć te komentarze i dziś ) Teraz tu czytam opinie gdzie się pisze ze w ostatnich miesiącach pozwalniano wspaniałych i profesjonalnych pracowników. Zastanawiam się gdzie byli rok temu czy czytali opinie o sobie bo chyba nie bardzo. No tu widzę wychwalają się pod niebiosa. Nie wiem co się dzieje w centrali ale na obsługę w tych sklepach zawsze mocno sie narzekało i dlatego nie chciałam tu pracować.
Chyba chodzi bardziej o to, że Firma nie wspiera w żaden sposób swoich pracowników. (usunięte przez administratora)stąd też brak motywacji w zespołach. Tu nie chodzi o nas zwykłych pracowników. Tu chodzi o kadre zarządzającą, która demotywuje załogę. Jeśli nie ma premi za PZU to po co mam je sprzedawać? Jeśli target jest z kosmosu to czy będziemy zasuwać 8 godzina na najwyższych obrotach czy nic nie będziemy robić kasa będzie taka sama. Nawet jeśli się staramy to Pan M. dowali nam kary, albo kogoś zwolni. Praca tutaj nie ma sensu.
a powinna była pani się zatrudnić, dzięki temu poziom obsługi klienta znacznie by się podniósł przynajmniej w jednym salonie
Witaj Dagmara. Dziękujemy za Twoją opinię. Prosimy o przesłanie informacji na opinie@ispot.pl z konkretami. Jeśli masz problem z prawidłowym zrozumieniem polityki wynagrodzeń oraz premii możesz w każdej chwili zwrócić się do swojego przełożonego lub działu HR. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości jak najszybciej to możliwe.
Powinna się była Pani zatrudnić. Podniusłby się poziom chociaż w jesnym salonie - to posze pracodawca iSpot. Takie mniemanie ma o swoich pracownikach. Tak działa właśnie HR w tej firmie. Nie dajcie się nabrać. Szczerze odradzam
To nie Dagmara ma problem ze zrozumieniem polityki, tylko zwyczajnie zmniejszyliście nam premię i dziwicie się na pojawiające się opinie. Napisać na opinie@ispot.pl? Tak samo jak miesiąc temu pisałem oraz kilka osób z mojego salonu i do teraz nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi? Po co?
Witamy. Czy chcielibyście przejść szkolenie z polityki wynagrodzeń i systemu premii, aby go dobrze zrozumieć? Prosimy zgłoście to jak najszybciej, chętnie przygotujemy takie spotkanie w centrali. Na podstawie Waszych pytań powstały FAQ (Frequently Asked Questions i odpowiedzi na nie). Czy to oznacza, że nie otrzymaliście ich od swoich przełożonych? Prosimy o informację zwrotną.
Pani Dagmaro odbieramy Pani reakcję nie w taki sposób jak tego oczekiwaliśmy. Prosimy o kontakt indywidualny.
Witamy NIGDY W ISPOT. To nie jest wpis autorstwa pracodawcy. Dziękujemy za komentarze.
Szkolenie z polityki wynagrodzeń? Umiem policzyć swoją premię na podstawie podanego systemu i również umiem porównać ją do poprzedniego systemu oraz do wymagań mi stawianych, dlatego za miesiąc już w tej firmie mnie nie będzie. Ciekawe również jest to, że w ciągu ostatnich 2 lat w firmie jest to już 4 system premiowy. FAQ nie otrzymałem od nikogo, czy to był problem wysłać pod magiczny adres PSAD all aby wszyscy to otrzymali?
PRACOWNIKU. Dziękujemy za komentarz. Jeśli umiesz wszystko policzyć i porównać do tego co miało miejsce w przeszłości i do wymagań z przeszłości, absolutnie szanujemy i rozumiemy Twoją decyzję. Nowy Zarząd i zespół operacyjny na poziomie centrali musi stawić czoła nowym wyzwaniom. Rynek się bardzo dynamicznie zmienia, a za tymi zmianami idą nowe wyzwania i centrala ma za zadanie na nie odpowiedzieć skutecznie. Co do FAQ i systemu dystrybucji tych informacji w pakiecie ustosunkujemy się jutro do południa. Pozdrawiamy serdecznie.
i już minęło południe... i jak nie było tak nie ma ;) obiecanek od iSpot mam już cały garaż... aż drzwi nie mogę domknąć Lepiej się weźcie za utrzymanie tych co zostali, bo zaraz będzie ostry płacz. Idzie taki okres roku, że trzeba dowieźć liczby... a sam Pomocny nie jest w stanie ogarnąć swojej kuwety.
PRAWCOWNIKU, w nawiązaniu do wczorajszej odpowiedzi informujemy, że FAQ zostały przekazane kierownikom, którzy mieli zająć się ich dystrybucją w zespołach. Jeśli macie pytania dotyczące Polityki Premii Regulaminowej możecie zwrócić się do nich, do nas (na adres opinie@ispot.pl) lub poszukać informacji na naszej platformie emplo. Pozdrawiamy serdecznie.
Wysłałem swoją opinie i zadałem konkretne pytania - nadal nie otrzymałem na nie odpowiedzi, wiec dlaczego miałbym pisać po raz kolejny? Skoro polityka premiowa została wysłana do wszystkich, to dlaczego tajemnicze FAQ nie mogło być rozesłane w takiej samej formie?
Szanowny PRACOWNIKU, prosimy, byś przesłał do nas ponownie swoją opinię oraz pytania, ponieważ na skrzynkę opinie@ispot.pl nic nie wpłynęło. FAQ nie są tajnym dokumentem – przez długi czas zagadnienia w nim opisane były omawiane z zespołem. Jeśli macie potrzebę – zamieścimy je na platformie emplo. Pozdrawiamy i zachęcamy do kontaktu za pomocą wskazanego maila.
Wysłałem po raz kolejny opinie na temat M. Podałem przykłady mobingu. Czy ktoś się ze mną skontaktuje?
Pracuje w tej Firmie pół roku. Wszystkie negatywne komentarze to prawda. Regionalny M używa mobingu w codziennej pracy, a HRy biernoe się temu przypatrują. Szukam czegoś innego. To pomyłka. Szczerze odradzam! zmieńcie HR! Pani K nic nie robi z naszymi opiniami wysłanymi na emaila opinie @ Zmienić HR
Szanowny pracodawco, (usunięte przez administratora)Przecież to my jesteśmy na pierwszej linii i to my zarabiamy pieniądze dla tej Firmy. (usunięte przez administratora) Dlaczego nie ma żadnego zwrotu na wiadomości wysłane na opinie@? Dlaczego rotacja jest tak ogromna? Dlaczego zmiejszasz nam premie i zmienisz system premiowy dwa-trzy razy w roku?
Poprzedni mój wpis został skasowany ze względu na występujące w nim imiona. Tym razem, aby nie łamać regulaminu wklejam tylko pierwsze litery. Chciałbym podsumować moje dwa lata pracy w iSpot i pokazać Państwu jaką jest dynamiczną firmą: Dyrektor Generalny - T, E, D Dyrektor Handlowy - M, D, T, S, teraz wolny wakat Dyrektor Finansów - J, K, U, W, K Kierownik WWW - I, M, M Kierownik B2B - M, U, A Kierownik IT - M, M Kierownik Logistyki - M, P, P Kierownik Produktu - M, M, P, W Kierownik Marketingu - M, A, B, S Kierownik HR - M, K Szeregowych pracowników nie wymieniam bo zabrakłoby miejsca.
Chciałam przypomnieć, że biuro ma 30 osób. Tutaj nie ma z kim rozmawiać bo za pół roku jest ktoś inny. Te same pomysły są mielone przez cały czas. Chaos jest ogromny! Patrze na to od roku i jestem przerażona. Odradzam pracy w centrali.
Bardzo dobry post napisala Agata na temat ocen salonow na fb Hallo region centralny? Pytanie do was : Chyba jednak nie było tak super z regionem centralnym jak tutaj opisują już ex handlowcy , dyrektorzy salonów itp? Bo oceny salonów na Fb sa niskie ( może trzeba zadać pytanie ex ispotowcom (handlowcom byłym kierownikom) czy obsługa klienta była na dobrym poziomie? Widać ze region centralny zaczął gnić i trzeba było wyrzucić zgniłe jabłka z koszyka (jabłka czaicie heheh ? :)I teraz M zaczął sadzić nowe drzewa które zaczna przynosić profity firmie :)
Pomocny to pracownik HR. Zabaczcie jak nas traktują.... tutaj nikt sie nie liczy. Proponuje strajk w grudniu!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w iSpot Poland?
Zobacz opinie na temat firmy iSpot Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 38.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w iSpot Poland?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 7 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!