Czy coś sie zmieniło w regionie centralnym ?
Czy regiolnany jakoś wyluzował. Czy klimat w pracy sie poprawił. Czy jest obiecana podwyżka która pensja będzie mogła konkurować z pląca z Biedronki
Regionalny rozwalił cały Region Centralny. Zwolnił wszystkich starych i kompetentnych pracowników zastępując ich swoimi ludźmi. W tej chili ludzie Ci zostają zwalniani bo okazali się całkowicie niekompetentni. Sam Regionalny rzucił papierami, bo jak stwierdził nie rozwija się w tej Firmie.... :)
Po tym jak dowiedzieliśmy się, że odchodzi chodzimy cały czas pijani z radości i szczęścia. Takiego (usunięte przez administratora) świat nie widział. Poprzednią firmę załatwił tak samo i uciekł (usunięte przez administratora) :)
Wie ktoś gdzie (usunięte przez administratora) teraz poszła pracować? Warto przestrzec innych :)
Hej dostalem zaproszony na rozmowe. Na doradcę klienta w salonie ktory znajduje sie na Marszalkowskiej. Jak tam sie pracuje? Fajny klimat? Bo czytajac forum to wiem ze M jest beee a wszyscy sa okej. Ps. Rozmawiajac z rekryterka spytalem sie o podstawe to mi powiedziala ze bede mial podatawy okolo2,5 tysia plus dodatki za sprzedaż i moge wyciagnac okolo5 tysi na luzie
Dostaęłm info zę mnie chcą ale jak to niema 5 tysi ? to jak w Wawie można za to przeżyć ? serio w EuroAGD więcej wyciągałem na początku.
Dobry żart, kiedyś na okresie próbnym 2100 brutto, teraz nowy dostaje tyle co pracownik ze stażem 2 lata. 5tys to może z rok temu w dużym salonie
To jest mega słabe, że kierownicy mega zawyżają stawki na rozmowach rekrutacyjnych. Potem jest płacz i niedowierzane ze strony nowych pracowników co tylko psuje atmosferę pracy.
Od kiedy w ispocie działają rekruterzy xd ? Tym bardziej jak w HR nie ma kto pracować. Kierownictwo tez to nie bylo, tam jacyś (usunięte przez administratora) pracują jedynie
5 tysięcy to wielu kierowników nawet nie zarabia w tej firmie :) jako handlowiec na początku spodziewaj się coś koło 1800-2000zł
Witam, piszę tego posta, aby przestrzec wszystkich przed pracą iSpot. Pracowałem w niej ponad 5 lat więc widziałem lepsze i gorsze momenty, poznałem sporo ciekawych osób, ale to co się dzieje z tą firmą od ponad roku zakrawa o nieśmieszny żart. Pozwolę sobie wszystko wypunktować: - "nowy system premiowy" wprowadzony kilka miesięcy temu, według zapewnień którego handlowcy mieli zarabiać więcej, a de facto kwoty, które finalnie znajdowały się na koniec miesiąca na kontach pracowników były niższe (CAŁKOWITE obcięcie premii za leasingi, ubezpieczenia PZU oraz raty, za które dobrze starający się i pracujący handlowcy potrafili wyrobić całkiem fajne kwoty, widocznie zbyt duże i trzeba było im to zabrać). btw Pani z HR, która go układała już nie pracuje, ale system pozostał cały czas taki sam :) - podwyżki, a właściwie ich całkowity brak. Od końca wakacji byliśmy zapewniani o podwyżkach, na spotkaniu kierowników, które odbyło się w Warszawie w październiku, gwarantowano nam, że aneksy są "w trakcie przygotowywania" i , że każdy z handlowców oraz w szczególności zastępcy kierowników mieli dostać podwyżki jeszcze w październiku. Mamy w tej chwili styczeń, a o podwyżkach pracownicy mogą sobie tylko pomarzyć. Według nowych zapewnień: mają być "może w marcu, może w październiku", pytanie tylko którego roku. - Retail Manager z regionu Centrum. Temat rzeka. Człowiek zatrudniony w marcu zeszłego roku, do tej pory pracujący głównie w branży odzieżowej, nie mający kompletnie pojęcia na temat branży w jakiej przyszło mu pracować. Bardzo dobrze natomiast odnalazł się w mobbingowaniu handlowców oraz kierowników i ich zastępców. Od sierpnia/września zgłaszano wielokrotnie skargi pod jego adresem, większość kierowników z Warszawy zwolniła się, bo miała już dosyć "współpracy" z tym jegomościem. Prezesowi firmy nie zapaliła się niestety w tamtym momencie lampka kontrolna i nie zareagował na sytuację, że spora część doświadczonych kierowników, pracujących wiele lat w firmie złożyła wypowiedzenie tylko i wyłącznie z powodu Pana MK. - Cyrk (bo inaczej cięzko to nazwać) jaki panuje w centrali szanownej firmy iSpot Poland. Ktoś już opisał sytuację, że zwolniono JEDYNEGO grafika jaki był zatrudniony. Jest to prawda. Od tamtej chwili "w ramach oszczędności" zatrudniono agencję reklamową (należącą do bliskiej osoby jednej z pracownic), która za jedno zlecenie bierze wielokrotność wynagrodzenia grafika. Wszystko oczywiście w ramach "oszczędności" :) Oprócz tego pozbywanie się pracowników, którzy nie byli znajomymi lub nie "przypadli do gustu" Panu Regionalnemu. Na ten temat można napisać naprawdę ciekawą książkę. Najgorsze tylko, że w całej tej sytuacji poszkodowani są pracownicy salonów i nie ma żadnych perspektyw, żeby sytuacja miała się w jakikolwiek sposób zmienić, chyba że na gorsze. Jedynym pozytywem, o którym muszę wspomnieć była atmosfera w salonie, w którym pracowałem, co było tylko i wyłącznie zasługą zespołu z jakim pracowałem. Natomiast od kilku miesięcy była ona bardzo skutecznie zatruwana przez sytuacje opisane powyżej.
Moje sugestie dla iSpot Poland (Sad Sp. z o.o.): Firma ispot Poland wprowadza własne regulacje dotyczące reklamacji, polegające na „oddawaniu” pieniędzy na karcie podarunkowej, możliwej do wykorzystania w sieci ispot. Praktyki takie pozostają w sprzeczności z filozofią Apple’a, opierającą się na zaufaniu wobec klienta i respektowaniu jego praw - w szczególności dość oczywistego prawa do zwrotu pieniędzy w takiej formie w jakiej została dokonana płatność. Nigdzie poza Polską nie spotkałem się z takimi praktykami. Uważam, że działania ispot Poland naruszają wizerunek firmy i nie prowadzą do tworzenia więzi lojalnościowych z klientami. Ci ostatni traktowani są jak zakładnicy, których w dość prymitywny sposób zmusza się do dokonania kolejnego zakupu. W tej sprawie zamierzam się też skontaktować z amerykańską centralą Appple’a. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Słaby PR wewnętrzny, pracownicy nie są dostatecznie zmotywowani, poza tym fatalne warunki dotyczące reklamacji
Jacku, dziękujemy za Twoją opinię. Informujemy, że w kwestii reklamacji działamy zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. Informacje o polityce zwrotów i wymiany towarów w iSpot są dostępne w regulaminie zamieszczonym na ispot.pl. Pozdrawiamy!
Mylisz reklamacje ze zwrotem. Warunki gwarancji narzuca Apple a rękojma jest regulowana ustawowo. Nikt Ci nigdy nie wyda karty podarunkowej za reklamowany produkt- temat reklamacji załatwiony. Polecam więcej pochodzić po galeriach handlowych- co raz rzadziej zwracane są pieniądze a i przy okazji spaceru poczytaj o prawach konsumenckich. Co do PR i motywacji pracowników- pełna zgoda! PS powodzenia z amerykańską centralą Apple ???? tim.cook@apple.com
Mowi o reklamacji, a nie o zwrocie. Poza tym apple, nie narzuca gwarancji na nic poza swoimi produktami, a w ispot sa tez rzeczy innych producentow.
Piekny orezent na święta od centrali, karty podarunkowe z oszałamiającą kwotą, z która nie wiadomo co zrobić. Kiedyś dostawało się 3 krotność tego co teraz i jeszcze karty przychodziły tydzień wczesniej...
Dokładnie, wartość kart świątecznych była symboliczna, wręcz śmieszna. Dlaczego chcecie nas wszystkiego pozbawić? Nie zasługujemy nawet na porządne prezenty świąteczne?
Nie zapomnij o daci wykorzystania kuponów zniżkowych. Karty przyszły 22.12 a ważność kuponów do 24.12.2018....
Hej, jestem zainteresowany pracą w serwisie, dajcie znać czy są dobre warunki pracy i czy można dobrze zarobić ?
lepiej poszukaj u konkurencji . Kilka postów niżej ludzie co pracowali w serwisie podochodzili do konkurencji . Lepiej płaca nawet tysiak więcej
Ludzie fajni, wiadomo jedni mniej inni bardziej. Problemem jest księżniczka i jej przyboczny. Oboje brak kompetencji nadrabiają krzykiem i pretensjami, przez co atmosfera jest czasem dość nerwowa.
Pracuje w ispocie rowno rok .Spotkałem tam naprawdę wyjątkowych ludzi, zaczynając od dyrektora regionalnego, fantastycznych kierowników, po kolegów ze sklepu. Jeśli szukacie miłej atmosfery, dobrych zarobków na start jak i rewelacyjnych sszkole, które naprawdę sprawią, że zarobicie bardzo dużo to polecam. Minusy to brak czasu, ale to wszędzie tak jest :) . Plusy jakie wyciągnąłem to większa otwartość na klientów i pełna swoboda, jeśli chodzi o manipulację podczas sprzedaży. Nie każdy potrafi się tego nauczyć. Jeśli miałbym tu kiedyś wrócić, to jako szkoleniowiec. Może przyjdzie kiedyś taki dzień. Bardzo miło wspominam pracę w ispocie
Drogi FAJNY, dziękujemy za pozytywną opinię! Cieszymy się, że praca w iSpot przyniosła Ci tyle dobrego. Takie komentarze bardzo nas motywują do dalszych zmian na lepsze. Pozdrawiamy.
a moze ty jestes beznadziejna ? idz szukaj nowego pracodawcy bo z takim podejściem psujesz atmosfere w pracy
Chciałabym ponownie przypomnieć wszystkim osobom wypowiadającym się na forum, że obowiązuje nas tu wszystkich ogólnodostępny regulamin: https://www.gowork.pl/regulamin a każda osoba, która publikuje swój komentarz, zobowiązuje się go przestrzegać. Bardzo proszę więc wszystkich o zachowanie i kultury wypowiedzi, i jej merytoryki.
Jest22:25 a ty publikujesz posta? Odpocznijod pracy. Nic sie nie stanie jak wrzucisz tego posta o 11 nastepnego dnia.
Jak tam wasz strajk? Ktos strajkuje w mazowieckim? Czy tylko pisanie w necie ? Jak to szlo ? Kozak w sieci... ;)
Cześć ogólnie to chciałem wypowiedziec się na temat pracy w ispocie jako doradca klienta bo jest to śmieszna sprawa ;) Jeżeli chodzi o widzę produktową na temat sprzętu wszystko tak naprawdę musicie się nauczyć od innych pracowników nie dostaniecie żadnych szkoleń na ten temat jedynie możecie liczyć na szkolenie to jak sie uśmiechać do klienta organizowany przez R i K to właśnie takie szkolenia sa organizowane przez nich bedziedzie wiedziec jak mozna pieniążki zarabiać dla nich ;) Co do całych zarobków dostajecie 1800 zł wiec jest to śmieszne ze salon który chce być premium daje mniej niż w pani na kasie w biedronce Bardzo się cieszę ze nie pracuje już tam. Kolesiostwo kolesiostwo i kolesiostwo dalej zatrudniajcie swoich ziomeczkow, a co do niektórych (usunięte przez administratora) nie wspomnę, co do szacunku to wogole jesteś najgorszy nikt nie szanuje twojego zdania liczy sie tylko żebyś wepchnął ubezpieczenie klientowi Odcieliscie premie za leasingi bo jak ktoś stwierdził nie powinnismy dostawać za to premii to po co w takim razie proponować niestety ale system nie działa może w innym salonie pan pójdzie ;) tak z mojej strony wyglądały leasingi po zabraniu premii właśnie za nie i tak wyszkoliłem innych i z tego bardzo się ciesze , co do rat nie mam zamiaru wciskać czegoś na sile żeby salon zarobił bo szczerze mi to zwisało skoro nic z tego nie mam to po co mam się wysilać , gdyby faktycznie były to fajne pieniądze ale szanujmy się chociaż trochę oczekujecie za dużo dając (usunięte przez administratora) ;) Bardzo pozdrawiam panna (usunięte przez administratora) za świetne szkolenie na temat jak sie uśmiechać do klienta i jak mu podawać zakupy hahaha śmieszne Alek jednak prawdziwe Nie będę pisał na temat żebyście to przemyśleli bo nic z tym nie zrobicie i będziecie zatrudniać (usunięte przez administratora) i kretynow dalej Do nowych pracowników serio daj sobie spokój bo prędzej czy później albo zrezygnujesz sam albo sami cię wywala tyle
Drogi WASZ PANIE, dziękujemy za Twój komentarz. Apelujemy po raz kolejny, aby zachować kulturę wypowiedzi na forum, zgodnie z regulaminem. Tylko w ten sposób będziemy mogli prowadzić merytoryczną dyskusję w atmosferze wzajemnego szacunku. Przypominamy też o tajemnicy wynagrodzenia za pracę, która obowiązuje tak pracodawcę, jak i pracownika. Jest nam przykro, że źle oceniasz pracę w iSpot. Wszystkie opinie na GoWork są dla nas ważnym źródłem informacji, nie lekceważymy ich. Cały czas wprowadzamy zmiany z myślą o naszych pracownikach, aby stworzyć jak najlepsze warunki pracy. Ponownie zachęcamy do przesyłania wiadomości pod adres opinie@ispot.pl, zarówno obecnych, jak i byłych pracowników iSpot. Pozdrawiamy.
(usunięte przez administratora), nieszanowanie pracowników, zdecydowanie nie polecam. Nie było dnia bez nerwów pretensji itd. Za duże wymagania względem pracowników. Na szczęście moja przygoda z ta firma już się zakończyła. Ludzie odchodzą z tej firmy nie bez powodu... Moje sugestie dla iSpot Poland (Sad Sp. z o.o.): Żadnych bo i tak są niewykonalne
Drogi JPV29 dziękujemy za Twój wpis. Przykro nam, że źle oceniasz pracę w iSpot, dlatego, że bardzo zależy nam na naszych pracownikach. Nawet jeśli nie jesteś już z nami swoje spostrzeżenia możesz przesłać na adres opinie@ispot.pl. Życzymy Ci powodzenia w nowym miejscu.
Zainspirowani projektem Today at Apple, kontynuujemy warsztaty edukacyjne, których celem jest przedstawienie ciekawych rozwiązań w nauce z wykorzystaniem urządzeń i aplikacji Apple. Tym razem skupiamy się na nauczycielach i metodach przekazywania wiedzy najmłodszym. Eksperci iSpot przybliżają uczestnikom koncepcję STEAM (ang. Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics) – innowacyjne podejście do nauki na miarę naszych czasów. Pierwsza tura (20 października) już za nami, zapraszamy na kolejną 11 grudnia. Zapisy pod linkiem https://evenea.pl/imprezy/szkolenia/warszawa/steam-owe-lekcje-210205/
Koniec roku to gorący okres w salonach iSpot, nie tylko pod względem sprzedaży. Od października dzieje się u nas naprawdę dużo - kontynuujemy cykl spotkań iWorkShops, w których biorą udział specjalni goście – eksperci różnych dziedzin sztuki. Warsztaty odbywają się w wybranych miastach Polski i są poświęcone muzyce, fotografii oraz designowi. W trakcie każdego wydarzenia prowadzący edukują, jak z pomocą urządzeń Apple doskonalić swoje umiejętności i rozwijać się twórczo. Więcej informacji o warsztatach i o zapisach znajduje się na stronie ispot.pl oraz na naszym fanpage’u na Facebooku. Serdecznie zapraszamy!
Cześć. Nie pracuję już dość długo. Zostałem zwolniony w wyniku ultimatum które zostało mi postawione: porozumienie, lub zwolnienie z powodu "utraty zaufania pracodawcy do pracownika" - wybrałem to drugie. Czemu zostało mi postawione ultimatum? Oficjalnie "sprzedałem (sobie) telefon w obniżonej cenie bez zgody bezpośredniego przełożonego". Prawda to, i nie ważne że miałem zgodę product managera, nie ważne że wartość magazynowa została obniżona (to był EOL, nie miał się szans sprzedać "normalnie"), nawet nieważne że pomimo obniżonej ceny sprzedaż była rentowna (!) i była z tej sprzedaży jakaś marża, na końcu - nieważne że sprzedałem dwie inne takie sztuki osobom z centrali. Zarzut był tylko o tę sztukę którą sprzedałem sam sobie ;). Zastanawia mnie czy na moje zwolnienie miało wpływ to że ośmieliłem się skontaktować ze (usunięte przez administratora) z hil i krytykować ówczesnego prezesa: (usunięte przez administratora) ;) Z osób które mnie "zwalniały" i zeznawały przed sądem pracy w mojej sprawie: prezes - nie pracuje, regionalny - nie pracuje ((usunięte przez administratora)), kierownik salonu w którym pracowałem - nie pracuje, pani z HR - nie pracuje... Ja pamiętam że zawsze kalejdoskop był na stanowiskach handlowców, reszta była tyle o ile stabilna. Obecnie widzę że wiatrak jest już nawet na stanowisku prezesa. Zastanawia mnie kiedy ktoś z hili stwierdzi że jednak im się to nie opłaca :D Na szczęście to już "nie mój cyrk", niemniej jednak boli trochę jak się widzi tę degrengoladę... Spędziłem w tej firmie ponad 10 lat i śmiało mogę powiedzieć że jestem jednym z ojców tej marki - zaczynałem pracę, jak sieć miała 3 salony i nie nazywała się nawet iSpot. pozdrawiam serdecznie
Hejka czy ktoś pracowal na takim stanowisku jak eCommerce Marketing Specialist? zastanawiam się czy wyslać CV ? oraz czy warto?
Widzę, że jesteś zainteresowany pracą w iSpot Poland na wymienionym stanowisku. Co zaciekawiło Cię w ogłoszeniu o pracę? Jestem ciekawa, jaki na przykład poziom zarobków byłby dla Ciebie satysfakcjonujący. Daj znać, czy zdecydujesz się wysłać swoje CV do pracy w iSpot Poland!
iSpot zorganizował dla nas imprezę integracyjną na kręgielni. Stoję, pije piwko i nagle podchodzi do mnie Dyrektor Finansów... - Albo tańczysz, albo Cię zwolnie... To są standardy iSpot. „Przede wszystkim ludzie”
Szanowne HR, czy to już mobing?? Słyszało to wiele pracowników. Czy coś z tym zrobicie? Czy to są normalne standardy w iSpot? Zastraszanie pracowników nawet na imprezach firmowych to codzienność w tej firmie!
Oj ludzie ludzie, to był żart i jakoś wszyscy gp zrozumieli a ty nie. To jest świetna babka i bardzo wesoła, nie doszukujcie się dziury w całym bo obrywa się rykoszetem nie tym co powinno.
Wiele imprez firmowych widziałem w różnych firmach, więc to był dość niewinny tekst. Po jednej z ostatnich imprezie zwolnili dyrektora za bardzo nieprzyzwoite pytania do jednej z kierowniczek. Pracownicy też się upijają i rozłażą parami po kątach. Takie uroki wyjazdów integracyjnych w każdej firmie.
Szanowna/ Szanowny K, wybacz, Twój sposób działania nie jest właściwą/ oficjalną formą zgłoszenia mobbingu. O tym, jaka jest właściwa droga składania takich zgłoszeń informowaliśmy zarówno tutaj na forum, jak i wewnątrz naszej organizacji. Prosimy imiennie, na adres opinie@ispot.pl lub do bezpośredniego przełożonego bądź do działu HR przesłać pisemne zgłoszenie. Wówczas będziemy mogli odnieść się do niego oficjalnie. Komentarze anonimowe, które bazują na wyjętych z kontekstu sytuacjach nie stanowią oficjalnego zgłoszenia. Co najwyżej niepotrzebnie eskalują negatywne emocje i krzywdzą inne osoby. Pozdrawiamy i jeszcze raz zachęcamy do otwartej komunikacji.
Mobing jest zgłaszany szefowej HR Pani K. Niestety nic z tym nie robi! Czy kadrze zarządzającej wypada żartować, że się kogoś zwolni? To jest normalne zachowanie i standard w iSpot?
Nie widziałem sytuacji, ale są standardy, które powinny obowiązywać na tak wysokim stanowisku i powinny również obowiązywać w trakcie imprezy firmowej. Żartowanie o zwolnieniu kogokolwiek jest conajmniej nie na miejscu :)
Oj i cos się stalo? Kobieta chciala do ciebie zgadać.(usunięte przez administratora)Pamiętaj. Ze karma wraca i byc moze kiedys zle sie spojrzysz na jakas dziewczyne lub jakis zart odbierze nie na swoj sposob. I ty bedziesz mial problem. Mam nadzieje ze twoje mroczne serduszko zostanie zaspokojone. Lepiej sie skupny na sprzedaży zeby pokazac ze potrafimy sprzedawac i takie male problemy jak nowy dyrektor regionalny (sle pozdrowienia) ktory uczy sie problemow regionu zeby w 2019 wszedl z buta i wniosl na lepszy poziom sprzedaży
(usunięte przez administratora)
Pani K nie ma w biurze. Natomiast często jest widywana na kawie w galeri to prawda. Aneksy? Jakie aneksy... przecież to wymaga pracy. Pani K ma inne rzeczy na głowie. Podwyżki? Jakie podwyżki? Przyjdź w maju to wrócimy do rozmowy. Tak to jest w iSpot.
Stoję w kuchni, robię kawę i nagle wchodzi pani K. Mówi: - przyszłam do pracy trochę odpocząć.....
To leć etat czeka. nam potrzeba ludzi którzy chcą pracować i nie wymiekają jak im szef powie że mają wiecej sprzedawać
No i Pani K. napisała co wiedziała. Właśnie odchodzi filar logistyki po 13tu latach pracy, który pracował po godzinach i w weekendy. No, ale spokojnie! Zatrudnicie dwóch innych na jego miejsce. To się nazywa optymalizacja! :) Brawo K.
Ale jak to że pracował w weekndy ? to znak że nie ogarnial pracy przeznaczonej na 5 dni pracy i musial pozostawiać w pracy w wekendy?
To znaczy, że był to pracownik, któremu zależało.... Teraz rotacja roczna z 60% podskoczy pewnie do 70%. Brawo HR, naprawde jesteście niesamowici!
Nie, w przeciwieństwie do kolesia co tylko odwiedza salony i pyta "jak wam idzie" on ma prawdziwą, ciężką pracę. Bez takiego region by tak samo funkcjonował. A w logistyce wystarczy że jeden pracownik odpadnie to się rozwali. Mógłby wyjść po 8 godzinach, ale mu zależało. I teraz jakiś taki pomocny ma czelność twierdzić, że "się nie wyrabiał". Nie od niego zależy jego organizacja pracy a managerów. Więc czyja to wina?
Prawda jest taka, że iSpot nie dba o pracowników. Dokładają obowiązków zmniejszając wynagrodzenie. Jak człowiek się nie wyrabia i zaczyna narzekać, to twierdzą że się wypalił. Tutaj nic się nie zmienia. Jest to przerażające. HR nie dba o dobrą atmosferę, ani o to aby utrzymać wieloletnich pracowników.
(usunięte przez administratora)
Szanowna Pani, wspominamy o łamaniu praw pracowniczych w Firmie iSpot o mobingu, który jest tutaj wszechobecny o braku poszanowania dla pracowników. Piszemy to wszystko, aby przyszli pracownicy wiedzieli w jaki kanał się pakują. Zachowania niektórych osób z kadry zarządzającej jest skandaliczne! Domyślam się, że prawda w oczy kole, ale wystarczy zmienić kulture pracy, a zaręczam, że komentarze się zmienią. Firma iSpot woli jednak wsadzić knebel w usta ludzi i zamiatać wszystko pod dywan. Jest to przerażające i urągające ludzkiej godności. Od kilku lat zmienia się tylko na gorzej. iSpot to jesnak nie ludzie jak brzmi hasło firmy. ISpot to raczej zwierzęta, które pożerają normalność i wręcz gloryfikują (usunięte przez administratora) i prostotę.
To jest ten admin tak ?
Drogi Miłoszu, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z działem HR lub Twoim przełożonym, jeśli faktycznie jesteś pracownikiem iSpot i dostrzegasz konkretne, niepokojące zjawiska braku kultury współpracy i komunikacji w firmie. Prosimy też o zachowanie kultury wypowiedzi, w ślad za KAROLINĄ - moderatorem GoWork.pl. Prosimy, byś nie obrażał ludzi pracujących w iSpot, którzy swoją codzienną pracą tworzą tę firmę. Pozdrawiamy!
Na imprezie integracyjnej, Dyrektor Finansów straszyła, że kto z nią nie zatańczy ten zostanie zwolniony. Oto przykład! Pytanie co zostanie z tym zrobione? Świadkiem było 30 osób!
Ja też to słyszałem. Jest to przerażające co dzieje się w tej firmie... Czy HR coś z tym zrobi?
Obiecaliście podwyżki...pracownicy otrzymają po 100 zł dodatku w kilku transzach, możliwe ze ostatni dostaną za rok. To bardzo nie fair biorąc pod uwagę ile zostało nam zabrane.
Jutro zwolnią kolejne dwadzieścia osób plus dwadzieścia osób rzuci papierami. Miesiąc jak każdy inny. Strajk w grudniu już niebawem!
Drogi ZMĘCZONY NA WYLOCIE, jeśli potrzebujesz rozmowy na temat warunków zatrudnienia, prosimy Cię o zwrócenie się do przełożonego lub bezpośrednio do działu HR. Tylko w taki sposób jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje wątpliwości. Pozdrawiamy i zachęcamy do bezpośredniego kontaktu.
Jutro składam wypowiedzenie. Mam już tego dość! Zgłaszałem kilkukrotnie sprawę do HR i nic sie z tym nie dzieje. Toksyczna Firma, która nie dba o pracowników! Szczerze odradzam pracę tutaj!
Witaj, wszyscy pracownicy iSpot wiedzą, że w razie potrzeby jesteśmy do ich dyspozycji. Jeśli zgłosisz swoją sprawę za pomocą maila opinie@ispot.pl na pewno nie pozostanie on bez odpowiedzi.
Drogi MIŁOSZU, my ze swojej strony nie planujemy zwolnień, a tym bardziej grupowych jak sugerujesz. Zapewniamy Cię też, że nasi pracownicy w poprzednich miesiącach masowo się nie zwalniali. Jeżeli w pewnym momencie swojej kariery zawodowej ktoś podejmuje decyzję o zmianie pracy – ma do tego pełne prawo. Takie ryzyko szczególnie dotyczy osób z kilkuletnim stażem. Podobnie pracodawca ma prawo podjąć decyzję o rozstaniu z danym pracownikiem, jeśli ma ku temu merytoryczne przesłanki. My ze swojej strony staramy się najlepiej jak to możliwe dbać o komfort pracy i rozwój naszych pracowników, a w szczególności tych osób, które osiągają dobre wyniki w swojej pracy. Wierzymy, że także w tym miesiącu nie ubędzie nam rąk do pracy. Pozdrawiamy!
Drogi MIŁOSZU, my ze swojej strony nie planujemy zwolnień, a tym bardziej grupowych jak sugerujesz. Zapewniamy Cię też, że nasi pracownicy w poprzednich miesiącach masowo się nie zwalniali. Jeżeli w pewnym momencie swojej kariery zawodowej ktoś podejmuje decyzję o zmianie pracy – ma do tego pełne prawo. Takie ryzyko szczególnie dotyczy osób z kilkuletnim stażem. Podobnie pracodawca ma prawo podjąć decyzję o rozstaniu z danym pracownikiem, jeśli ma ku temu merytoryczne przesłanki. My ze swojej strony staramy się najlepiej jak to możliwe dbać o komfort pracy i rozwój naszych pracowników, a w szczególności tych osób, które osiągają dobre wyniki w swojej pracy. Wierzymy, że także w tym miesiącu nie ubędzie nam rąk do pracy. Pozdrawiamy!
Pani K, nie prawda. Mobing zglaszany był do Pani już wiele razy. Ispot nie chce z tym nic zrobić ! Bzdury i kłamstwa Pani wypisuje!
Drogi KAROLU, jak wielokrotnie mówiliśmy na adres opinie@ispot.pl, czy też do żadnego z pracowników działu HR nie wpłynęło żadne oficjalne zgłoszenie dotyczące mobbingu. Jeśli takowe przesyłałeś – przekaż je nam ponownie, a odpowiemy. Mamy obowiązek prawny reagować na tego rodzaju sygnały. Tego typu dyskusja na GoWork to niestety tylko „słowo przeciwko słowu”, co zupełnie nie pomaga w rozwiązaniu ewentualnych rzeczywistych problemów kogokolwiek. Przypominamy też o zachowaniu właściwej formy/ języka komunikacji i zapraszamy do otwartej, merytorycznej dyskusji, przywoływaną już wiele razy stosowną ścieżką proceduralną. Pozdrawiamy!
Szanowna Pani K kłamie!! Razem z dyr. Retail Panią S odwiedziły kilkanaście iSpotów. Mówiliśmy jej prosto w oczy o mobingu regionalnego M. Nic w tej sprawie sie nie zadziało. Jest to skandal !!! Firma nie dba o ludzi i ma ich gdzieś. HR nie robi nic i bezczelnie kłamie.
Karol, a to na bank jest mobing? byles u prawnika ? prawnik by ci od razu kazał napisać @ na ten ich @( który podobno działa?) później by kazał napisać list z doręczeniem do działu hr z notką przyjęcia listu i czekasz dwa tygodnie jeśli nic się nei dzieje i nie ma żadnej reakcji z działu hr to prawnik( jeśli naprawdę mówimy o mobbingu a nie takim że (usunięte przez administratora) źle na mnie spojrzał i tak mnie ,,zmobigował ze boje sie go i mnie nawiedza w koszmarach senyych :P) idzie z tymdo sądu A jeśli nie masz żadnych dowodów ze to był mobbing to czas napisać pismo ze rezygnujesz z pracy i idziesz gdzieś indziej
Witaj ANETO, odpowiadając na Twój komentarz ponownie przypominamy, że jeśli intencją któregokolwiek z Gości profilu iSpot jest rozwiązanie jego indywidualnej sprawy, jako obecnego pracownika iSpot – ścieżka komunikacji jest znana i wielokrotnie przez nas podawana zarówno tutaj, jak i w komunikacji wewnętrznej firmy. Jako pracodawca doskonale znamy swoje obowiązki i sposób postępowania w sytuacji zgłoszenia przez pracownika naruszenia jego praw, czy godności osobistej (np. mobbingu). Uczulamy też na właściwe rozumienie pojęć. Oczekiwania przełożonych dotyczące wypełniania codziennych obowiązków na najwyższym poziomie nie są mobbingiem. Jeśli w Twoim odczuciu masz konkretne zarzuty poprosimy o formalne zgłoszenie na opinie@ispot.pl lub do bezpośredniego przełożonego czy działu HR w formie pisemnej. Pozdrawiamy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w iSpot Poland?
Zobacz opinie na temat firmy iSpot Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 38.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w iSpot Poland?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 7 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!