Opinie o ispot.pl - iSpot Poland sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy iSpot Poland. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w iSpot Poland na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Sprzedaż sprzętu i akcesoriów

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o iSpot Poland w Warszawa

ex pracwonik
 Pytanie

Jak tam sobie radzicie z pandemia ? Co szefostwo wymyśliło ?

Obecny pracownik
@ex pracwonik

Wszystko fajnie, nikt nie stracił pracy, firma sobie dobrze radzi a „szefostwo” podejmuje rozsądne biznesowe decyzje dostosowując się do sytuacji rynkowej. A jak Ty sobie radzisz, skoro interesuje Cię „ex pracodawca”?

garaż
@ex pracwonik

wróciliśmy, jest dobrze, mozna działać

MarryJ
Pracownik
@ex pracwonik

Ciekawe kto pisze.. pewnie wszyscy ci, którzy wylecieli dyscyplinarnie :D Dajcie już spokój, dzieciaki. Weźcie się za dorosłe życie. Najlepsza praca i ludzie. Bardzo polecam. Super atmosfera i najlepsza kadra zarządzająca.

...
Pracownik
 Pytanie
@MarryJ

A dlaczego wszystkich wrzucasz do jednego worka? Część komentarzy zapewne jest napisana przez wiecznych malkontentów którym nie dogodzisz, ale cześć przez osoby, które zostal naprawdę źle i niesprawiedliwie potraktowane. To że Ty jesteś na salonie w którym jest ok to nie znaczy, że każdy tak dobrze trafił. Niestety, w momencie w którym pojawia się problem firma ma gdzieś, bo przecież to zwykły handlowiec, którego można bardzo łatwo zastapić. I nawet proszenie o pomoc nic nie daje, a portal taki jak ten jest właśnie do zwracania uwagi na takie rzeczy. Firmy dzięki niemu maja feedback co sie obecnie dzieje w przedsiębiorstwie.

123

Rozmowa kwalifikacyjna odwołana przez panią rekruterkę "z przyczyn nagłych". Pani z HR w mailu napisała, że proponuje rozmowę w następnym tygodniu. Absolutny brak kontaktu z jej strony. Nie odpowiedziała na mój mail z prośbą o informację. To jest niepoważne traktowanie kandydata. Kłamliwa kreatura nazywa się Magdalena

6
#całaprawda
@123

Niezależnie od tego na jakie stanowisko nic straconego, tam się tak traktuje każdego.

Zbigniew
@123

Hej 123! w imieniu działu HR przepraszamy, za zaistniałą sytuację. Naszym zadaniem jest przede wszystkim wspierać naszych ludzi i naszych Kandydatów. Wyznajemy zasadę, że iSpot to to ludzie. I mimo tego, że jest dla nas absolutnie kluczowe, żeby każdy projekt rekrutacyjny prowadzić w jak najwyższym standardzie, to czasami zdarzają się nam pomyłki czysto ludzkie. Jeszcze raz przepraszamy, jeśli chcesz z nami pogadać to jesteśmy też dostępni na opinie@ispot.pl oraz hr@ispot.pl

2
123
@Zbigniew

Co to ma być za bełkot? Ten template to został wysłany przez bota czy wklepał go jakiś humanoid? Mam wątpliwości. Jeśli to miała być odpowiedź na moją opinię, to cóż... jedziemy! "Naszym zadaniem jest przede wszystkim wspierać naszych ludzi i naszych Kandydatów." - mission failed, ludzi to wy macie w głębokiej, ale ważne, że kłamstwo powiedziane milion razy staje się prawdą. Jeszcze 999 999 to powiedzcie, to może uwierzę. "I mimo tego, że jest dla nas absolutnie kluczowe, żeby każdy projekt rekrutacyjny prowadzić w jak najwyższym standardzie, to czasami zdarzają się nam pomyłki czysto ludzkie." - z mojego doświadczenia wynika, że albo Pani z HR robiła sobie jaja, albo prowadzi działalność sabotującą sens istnienia rekrutacji do firmy. Opinie ludzi na gowork również przeczą Twojemu twierdzeniu, Zbigniew. "Wyznajemy zasadę, że iSpot to to ludzie." - ja myślałem, że iSpot to to androidy są! Dlatego odpowiedź od HR została dodana o godzinie 23:21, co nie? "Jeszcze raz przepraszamy, jeśli chcesz z nami pogadać to jesteśmy też dostępni na opinie@ispot.pl oraz hr@ispot.pl" - O czym mam z wami chcieć pogadać? Ja wciąż czekam na odpowiedź Pani rekruterki MAGDALENY!

Tykreaturo
Kandydat
@123

I bardzo dobrze, że rekruterka się nie odezwała. Kogoś tak niestabilnego emocjonalnie i bez kultury nie powinno się w ogóle zatrudniać.

lol
Były pracownik
@Tykreaturo

i tyle w temacie

Pracownik

Hej co sądzicie o nowej regionalnej, mieliście już z nią jakieś nieprzyjemności?

Pit
@Pracownik

Wszystko jest ok!

#całaprawda
@Pracownik

Wyłącznie.

MarryJ
Pracownik
@Pracownik

Najlepsza pani kierownik ever!

Adam

Czołem wszystkim! iSpot jest firmą, gdzie każdy człowiek znajdzie swoje miejsce. Wsparcie, jakie otrzymałem wkraczając w szeregi firmy było kolosalne. Nie wyobrażam sobie lepszego przyjęcia! :) Osoby zatrudniane w organizacji to pasjonaci, którym zależy na dobrym poczuciu wykonania swoich zadań, ale również osoby, które mają bardzo dobre spojrzenie na biznes! Nie chcąc absolutnie krytykować żadnej z opinii, przykro mi, że nie wszyscy potrafią podpisać się chociażby imieniem :-( Z całego serca polecam to miejsce, choć jak wszędzie - bywają ciężkie dni, natomiast nie przykryją one, w mojej ocenie całokształtu współpracy! #teamispot

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś na stanowisko Konsultant / Konsultantka Contact Center oferowane przez firmę iSpot Poland? Czy zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Czy spotkanie odbyło się w formie online, czy w siedzibie firmy? Opisz swoje wrażenia. Jaki był rezultat rozmowy?
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(541 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(37 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
handlowiec

Ciekawe kiedy firma odda zaległe premie za luty i połowę marca, bo duża część handlowców ledwo wiąże koniec z końcem przez brak premii od kwietnia

1
Hlo
@handlowiec

Odda w maju :)

Kola
@handlowiec

Już dostałam za luty komplet :)

Ex-Handlowiec

W pracy jako szeregowy doradca klienta wiele zależy od otoczenia w jakim pracujemy. Ja miałem to szczęście, że w trakcie swojego lekko rocznego doświadczenia z pracą w iSpocie przeżyłem dwie zmiany w kierownictwie, obydwie zmiany były na lepsze. Wśród handlowców panowała miła atmosfera, żadnych wyścigów między sobą po wynikOstatnia moja bezpośrednia szefowa potrafiła motywować do pracy, rozumiała nasze problemy i dzięki niej osiągaliśmy jakieś wyniki, co przekładało się na premie, o które czasem ciężko- zwłaszcza na niepełny etat. Obawiam się, że nie doświadczę już tak "ludzkiego" kierownictwa

Długoletni pracownik

W tej chwili wchodzi w życie nowy regulamin. Dochodzą w nim kary i nagany. Pytanie dlaczego nie ma w nim nagród dla wieloletnich pracowników, którzy mają przepracowane 10 czy 15 lat? Dlaczego pracodawcy nie zależy na nielicznych pracownikach, którzy związali się z firmą? Dlaczego regulamin nie mówi nic o premiach uznaniowych za ponadprzeciętny wkład? Wniosek jest jeden. Pracodawcy nie zależy na ludziach czy zmotywowaniu ich. Wyssać, wypić i następny...

Pracodawca

@Długoletni pracownik

Cześć Długoletni Pracowniku, dzięki za Twoją opinię. Pozwól, że odniesiemy się do niej ze strony działu personalnego. Od początku roku wprowadzamy zmiany, które mają na celu poprawę komunikacji, a także jak najskuteczniejsze 'granie na jasnych zasadach', czyli wyjaśnienie wszystko to "co jest ok, i co nie jest ok" i co się z tym wiążę. Chcemy by informacje były jasne, przejrzyste, a regulaminy, zrozumiałe i użyteczne, ale także - i przede wszystkim - zabezpieczające Pracowników. Nasz nowy opublikowany Regulamin pracy bezpośrednio nawiązuje w tej kwestii do Kodeksu Pracy, a to on reguluje kwestię, które opisujesz w komentarzu. W samym Kodeksie Pracy nie ma opisanych nagród dla długoletnich Pracowników, wiec to z nowym rokiem dostarczymy naszym Pracownikom w odrębnych dokumentach. Zależy nam na doświadczonych Pracownikach, ich wiedzy i zaangażowaniu. I będziemy przez kolejne lata wdrażać, coraz więcej rozwiązań, pozwalających się cieszyć pracą w iSpot, zarówno dla tych, którzy dopiero zaczynają z nami swoją przygodę, jak i wytrawnych weteranów :)

były pracownik
@iSpot Poland

To proszę powiedzieć ilu tych „wytrawnych weteranów”, którzy pracowali jako kierownicy jeszcze jakieś 2 lata temu, nadal pracują w sieci iSpot...

Pracodawca

@były pracownik

Cześć @Były Pracowniku, dzięki za komentarz. Jesteśmy świadomi, że ostatnie dwa lata były dla iSpot czasem zmian i dlatego tym bardziej nas cieszy, że część byłych Pracowników, decyduje się do nas w tym roku wrócić :)

Były kiero
@były pracownik

Z wytrwałych jest tylko 2 kierowników. Reszta znalazła lepsza i spokojniejsza prace.

MaryJ
@Długoletni pracownik

Nowy regulamin?!? A ty wiesz, czym jest kodeks pracy?

Realista
@iSpot Poland

Gdyby zależało Wam na długoletnich pracownikach, uważam, że takie rzeczy powinny być ustalane jako pierwsze, a nie ładnie przedstawione jako "do zrobienia w przyszłości". Bez żartów proszę...

MaryJ

Dobre warunki pracy i możliwości rozwoju. Pracuję ponad rok i to moja najlepsza praca, jak do tej pory. Narzekają ci, którzy zostali zwolnieni- albo za brak progresu, albo za cwaniackie akcje i piszą tutaj teraz swoje wypociny. Na tej stronie nie ma opinii osób, które nadal pracują i są zadowolone. Są tylko krzykacze. Dzieciaki, czas dorosnąć i wziąć się do roboty!

PS

W Ispot kupiłem pokrowiec, który po kilku dniach utracił barwę, reklamacja opieszała, brak szacunku do klienta i sprawa trwa już kilka tygodni na zasadzie spychologii. W moim odczuciu brak rzetelności podejścia do reklamacji.Nie polecam Ispot !!!!!!!!!!

10
Pytanie
 Pytanie

Bardziej angielski biznesowy czy potoczny podczas rozmowy w iSpot Poland?

Witaaaj :)
@Pytanie

Żaden. :)

Anonymous

Nie polecam tej firmy jako miejsca pracy, nie szanują ludzi, płacą grosze, kadra kierownicza do bani

Pytanie
 Pytanie

Jakie są mocne strony pracodawcy iSpot Poland?

exx
@Pytanie

żadne ... mocną stroną są ludzie poznałem tam wiele osób, z którymi mam świetny kontakt do dzisiaj. Praca w tym miejscu bardziej przypomina empik niż miejsce dla ludzi z pasją. Ciągła rotacja powoduje, że pracują tam teraz niekompetentni ludzie, nieznający się na sprzęcie apple. Są to bardziej rzemieślnicy szukający pracy na pół roku. Polityka firmy nieustannie się zmienia, teraz liczy się tylko masowa sprzedaż wszelkiego rodzaju pierdół, które psują się po tygodniu. Ciągła współpraca z nowymi markami, które wprowadzają produkty o jakości porównywalnej z allekspress oraz nieustanny nacisk na ich sprzedaż powodują, że odechciewa się tam pracować

exx
@Pytanie

czyżby ktoś usuwał nieprzychylne komentarze??

Dawid
Inne
@exx

Skąd tak duża rotacja pracowników w iSpot Poland? Po Twoim nicku widzę, że sam zdecydowałeś się odejść. Możesz napisać na jakie wynagrodzenie można tam liczyć? Są jakieś premie?

exiSpotowiec
@Dawid

To nie jest tak, że ta praca nie ma żadnych zalet. Dla osoby dopiero po szkole, bez żadnych kwalifikacji jest to otworzenie drogi na świat. Wg mojej subiektywnej opinii, standardy są sporo wyższe niż w Media Markt czy Media Expert. Handlu się tam nie da nauczyć. Handel polega na pracy marżą, a za mojej kadencji nie było takich możliwości. Do pewnego momentu rozwoju, jest to naprawdę dobra praca za pieniądze dużo lepsze niż dostaje większość sklepów w galeriach handlowych. Tylko skąd ta rotacja? Jest wiele czynników, których nie będę wymieniać. Z czasem i doświadczeniem, widzi się więcej wad niż zalet. Ale chyba tak jest wszędzie. iSpot kreśli ścieżkę opartą na awansie. W innych firmach, możesz zarabiać 10 razy więcej jako handlowiec na tym samym stanowisku co koledzy, bo masz staż pracy i doświadczenie. W iSpot po prostu nie opłacało się pracować wiele lat na tym samym stanowisku, bo w pewnym momencie zarabiałem podobnie co koledzy pracujący pół roku, a musiałem poświęcać czas na ich szkolenie i pilnowanie aby nie popełniali błędów. I zaczyna się koło - mniej sprzedajesz, bo więcej pomagasz. Więcej pomagasz - mniej zarabiasz.A jak jesteś jedyną osobą w zespole która pracuje dłużej niż rok, zaczyna to denerwować. Zwalniasz się. Pałeczkę przejmuje najstarszy po Tobie. Zwalnia się. I potem następny... iSpot w mojej opinii, stracił przez swoją politykę chyba największą ilość w branży wykwalifikowanych, kochających markę Apple pracowników. Ludzi, którzy się zrazili i porzucili branżę elektroniczną. Nie doradców, a ekspertów - maniaków. Ich trzeba było jakoś zatrzymywać, dobrze opłacać i szkolić. A osoba zaraz po maturze przyjdzie za mniejsze pieniądze i z mniejszymi wymaganiami. Jak wszędzie, zdarzają się jednostki wybitne w swojej wiedzy. Ale i one prędzej czy później odpuszczą, gdy znajdą się w ślepym zaułku.

exx
@Dawid

Systemy premiowe ciągle się zmieniają raczej na niekorzyść ... za czasów jak ja pracowałem to dostawaliśmy fajne premie za ubezpieczenia, za oprocentowane kredyty. Teraz wszystko się zmieniło. Z tego co mi wiadomo premia teraz też nie jest zła tylko jest duży nacisk na sprzedawanie masowej ilości rzeczy totalnych gniotów. Dodawanie jakis beznadziejnych etui do iphonów których nikt nie kupuje oraz nacisk kierownictwa na wciskanie klientom starych opakowań do telefonów typu 6 i 6s których już mało kto używa ... w ogóle kierownictwo to też temat rzeka na osobną wypowiedź

para
@exx

lol gdzie nie masz nacisku na sprzedaz :Da moja ekipa jest tu stala

exx
@para

Lol, to sorry jak u Ciebie jest stała to nie ma o czym gadać, sorry że skomentowałem ;)

Ex pracownik
@exiSpotowiec

To ile teraz dają podstawy? jest to chociaż 3 tysiace netto ?

Nieprzekonany
 Rekomendacja

Po prawie 6 latach w firmie tez coś napisze. Do potencjalnych pracowników czytających wypowiedzi o iSpot. Jest tu całkiem przyjemnie ale często są chore wymagania od regionalnej oraz pieniadze na wyższym stanowisku niż handlowiec srednio. Jeśli się zastanawiasz nad stanowiskiem handlowca to zarobisz całkiem ok. Jako kierownik już to nie wyglada tak cudownie bo premia średnio możliwa do realizacji na fulla. Brakuje jak pisali wyżej dodatków motywujących za staz, bo premie za sprzedaż maja nawet w biedronkach - za szybkość sprzedazy. Także szanowny iSpot. Może czas zacząć myslec o najstarszych pracownikach i ich głowach, bo mlode studenciaki zawsze przyjda sprzedawac kabelki.

ajspot

Co tam nowego słychać w iSpotach? Były szumnie zapowiadane od wieków podwyżki, czy nadal handlowcy mają po 1800 podstawy na rękę? :)

Handlowiec
@ajspot

Handlowiec ktory ma 1800 na reke to nie handlowiec tylko d*pa bo to branża sprzedażowa wiec ile sprzedaz tyle zarobisz, a jak zarobisz malo to znaczy ze słaby z Ciebie handlowiec Osobiscie znam osobe ktora w Ispocie bez problemu ma w kazdym miesiacu ponad 4tys czaem 5 a czasem 6 netto z reszta ja zarabialem zawsze powyzej 3, czasem 4 czaswm 5 netto ale zawsze ta trója była a koledzy czasem ponizej 2tys w tym samym sklepie

handlowiec

Góra naciska na pracowników aby proponowali każdemu wchodzącemu do sklepu dodanie do klubu lojalnościowego, który ma dawać klientowi rabaty na sprzęt, a w rzeczywistości jest to newsletter, identyczny jaki można dostać na maila czy przeczytać na stronie czy fanpagu na FB, a w dodatku mamy być z tego rozliczani codziennie. Premium Reseller, taki premium jak Biedronka.

7
Szymon
Inne
@handlowiec

Czy w takim przypadku dostajecie jakąś premię za wysoki procent ludzi dodanych do klubu lojalnościowego? Napisz proszę jak to wygląda, jestem ciekaw.

1
Janusz
@Szymon

Nie dostajesz nic. Chyba ze zje... za zbyt mało zarejestrowanych klientów.

Szymon
Inne
@Janusz

Czy inne dodatki do wynagrodzenia są stosowane w firmie? Mam na myśli premie lub świadczenia socjalne. Dodaj proszę kilka słów o tym, bo to istotny temat.

lock
@Szymon

są premie za sprzedaż, są konkursy na produkty i usługi finansowe, jest multisport, opieka medyczna, pod gruszą jeśli masz 14 i więcej dni urlopu w jednym momencie zaplanowane, są bony na święta

bannanana
@Janusz

wszędzie w sklepach są programy lojalnościowe, to nic nadzwyczajnego

Jolanta
Inne
@lock

Ja także byłam ciekawa, czy w iSpot można liczyć na jakieś dodatki, itp. Dobrze zatem, iż wspomniałeś coś na ten temat. A co z dostępem do nieodpłatnej opieki lekarskiej? Czy pracodawca go zapewnia?

Tom
@Jolanta

Pewnie, że można, teraz jest bardzo dobry sezon, dodatki za sprzedaż, dodatki za ubezpieczenia, leasingi, usługi, trochę tego jest, bonus sie zgarnie, nie tak jak na przykład w Medicine, gdzie dostajesz podstawe i nie ma szans nigdy na bonus, a jakby był to maks 100 pln

Gosc
@Tom

Nie ma dodatków za ubezpieczenia i leasingi. Za sprzedaż i usługi jest prowizja.

Pracodawca

@Tom

Cześć drogi Gościu, Tom oraz Jolanto i lock, pozwólcie, że wypowiem się oficjalnie ze strony działu personalnego iSpot Poland odnośnie tego, jak działa nasz system bonusowy dla Doradców Klienta. Poza podstawą - cały bonus składa się z 2 głównych elementów i mnożnika: 1/ to bonus indywidualny 2/ to bonus zespołowy 3/ to mnożnik opisany poniżej. Każdy z Doradców może liczyć na % od sprzedaży produktów Apple oraz innych marek w naszych Salonach (a także usług, ubezpieczeń, kart podarunkowych oraz kart iTunes). To jest bonus od sprzedaży indywidualnej, więc jest w rękach każdego z nas. Dodatkowo przysługuje również bonus zespołowy będący % od sprzedaży produktów Apple zależny od realizacji budżetu - na ten bonus pracuje cały zespół realizując cel salonu. Wspomniane usługi finansowe mogą pomnożyć (ale i też obniżyć) liczbę zarobionych w bonusie złotówek (tak zwany mnożnik). Dodatkowo można sięgnąć po bonusy eksperckie: Visual Merchendisera, Eksperta w sprawach Serwisu czy Eksperta od produktów Apple. Jeśli czujesz się mocno w prowadzeniu Warsztatów i uczeniu innych, to z przyjemnością wesprzemy w podjęciu roli naszego wewnętrznego Trenera programu iWorkshops, który również otrzymuje % od wartości poprowadzonych warsztatów. Nie zostawiamy przy tym bez odpowiedniej wiedzy: - mamy bogaty program szkoleniowy: począwszy od on-boardingu, przez liczne szkolenia produktowe, webinary, szkolenia serwisowe, eksperckie, a także z rozlicznych oferowanych u nas usług (jak leasingi czy kredyty). nasi Doradcy (i nie tylko) mają między innymi: zniżki na produkty, dostęp do dofinansowania urlopu (słynne "pod gruszą"), bony na święta, multisport (współfinansowany), a także opiekę medyczną (również współfinansowaną). Zachęcam do aplikowania! swoje CV możesz złożyć zarówno w salonie na ręce Kierownika lub na portalach takich, jak pracuj.pl, gdzie na bieżąco pojawiają się nasze oferty. miłego dnia!

Miłosz

Marszałkowska będzie się zamykać a wszyscy pracownicy poszli na bruk hahah klasa sama w sobie ! Ludzie w centrali nowi - przyzwyczajenia te same

Pracownik
@Miłosz

Teraz czas na Północną :D

Kazimierz Odnowiciel
@Miłosz

I co z marszałkowska? Co z ludźmi?

Miłosz
@Kazimierz Odnowiciel

Wszyscy wypad podobno, bez wyjątków. Nie wydaje mi się, żeby nigdzie nie było na nich miejsca. Tym bardziej przy takich rotacjach jakie są w firmie hah....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Miłosz
@Pracownik

Wątpię, inaczej po znajomości nie dawaliby tam kierownika :v

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ex pracownik
@Miłosz

Jednak Bóg istnieje..... Tyle niesympatycznych osób tam spotkałem Aż piwko wypije. wasze zdrowie

Pracownik
@Ex pracownik

Po znajomości, a to nowość w naszej kochanej sieci.....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Milosz
@Ex pracownik

Nie dziwię się że byli niesymaptyczni bo , nie wiem jakim psem trzeba byc żeby cieszyć się z utraty pracy innych.

Były pracownik
@Miłosz

Dlaczego ma się zamykać?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@Były pracownik

A dlaczego może zamykać się sklep? hmmm. Bo jest nierentowny?

Były pracownik
@Pracownik

Od samego początku był nierentowny ???? jak to mawiają: lepiej późno niż wcale

Ex pracownik
@Miłosz

Może ktoś zna datę zamknięcia sklepu? Chętnie przyjdę i może kupię iphony...:)

ex pracownik

Jak tam nowy kierownik regionu centralnego ? spoko ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ex pracownik
@ex pracownik

Jak tam region centrum? Macie nowego kiero regionu?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@Ex pracownik

Tak - została nim (usunięte przez administratora)ex kierowniczka z Targówka.

Pracownik

Wszyscy mówiliśmy o poważnych problemach finansowych firmy iSpot. Wszyscy zastanawialiśmy się kiedy zabraknie pieniędzy na pensję.... no i stało się! Ostatni dzień miesiąca i pensja nie przyszła.... Firma nie płaci dostawcom, a w tej chwili przestała już płacić pracownikom. Każdy z nas w umowie ma wpisane, że wypłata ma dojść do końca miesiąca. Zanim złożysz tu CV i pomyślisz o pracy, to dwa razy dobrze się zastanów! Praca bez rozwoju, bez szkoleń, bez perspektyw, z kiepską kadrą i bez pensji.

1
Pracownik
@Pracownik

1. Ostatnia wypłata była 22.12, wiec wspaniały okres na obsuwę 2. Wypadałoby wydać komunikat o opóźnieniu 3. Wypłata powinna przyjść z odsetkami

Bandyci
@Pracownik

Drogi pracodawco, z czego ja mam zapłacić ratę i rachunki? Skoro nie płacicie pensji to czy mam przychodzić do sklepu?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Żenada
@Pracownik

Pracodawco, reprezentujemy najbogatszą firmę na świecie, rocznie zarabiamy setki milionów, a Ty nie masz na pensje??????

Brak wypłaty
@Pracownik

Czy w tym miesiącu będą wypłaty?? Czy będziemy mieli za co żyć??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Brak wypłaty

Drodzy, Pensje są na kontach Pracowników. Jednodniowe opóźnienie, które mogło się pojawić wynikło z aktualizacji bankowej bazy danych oraz tego, jak banki dokonują przelewów na konta innych banków (tak zwane „sesje”). Problem, który się pojawił nie leżał po stronie iSpot. Pamiętajcie również, że poprzednie wynagrodzenie wypłacone zostało celowo przed świętami by nasze Zespoły miały je na kontach zanim nadejdzie Gwiazdka i Nowy Rok, by zapewnić spokój. Firma, tak jak zawsze do tej pory będzie wypłacała wynagrodzenia zgodnie z przyjętymi praktykami.

Pracownik
@iSpot Poland

Jeszcze za czasów poprzedniej centrali wypłaty były dzień wcześniej, a Wy do ostatnich chwil obracacie gotówka. Wymówka z bankiem jest słaba, z jednego prostego względu - o takich rzeczach myśli się dzień wcześniej, a nie w ostatni dzień.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Atanazy
@Pracownik

@Pracownik, walnij się w łeb. Bank zawinił a ty szukasz problemu i zapewne masz z całej sytuacji radochę. jakim musisz być nieszczęśliwym człowiekiem i mieć smutne życie, że opisujesz firmę w której świadomie tkwisz. Dziś nie ma problemu ze znalezieniem pracy, jak nie chcesz pracować to się zwolnij. A.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lol
@iSpot Poland

Brzmi jak niezla sciema, „to nie my, to bank” xD

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
A.
@Atanazy

To jest właśnie typowy pracownik centrali iSpot... coś ci nie pasuje? To się zwolnij. Może by tak skupić się z czego wynika takie niezadowolenie w firmie? W Warszawce siedzą sobie ludzi którzy nie mają pojęcia o życiu handlowców, zastępców i kierowników w salonach. Co miesiąc mają 10-krotność tego co zarabiają handlowcy i wszystko jest ok. Pracuje w tej firmie już całkiem sporo. Przechodziłam przez wiele zmian. Bywało gorzej bywało lepiej, ale nigdy nie czułam takiego zawodu jak teraz. Manewrowanie planami, przerzucanie targetów miedzy salonami. Raz ten nie wyrobi raz inny. Czy Pani K. i Pan D. mają taki zamiar? Nie wiem, ale tak to wygląda. To w czym ostatnio iSpot jest dobry to w zwalaniu winy na innych: to wina banku, to wina Apple, to wina dostawców. Nigdy nie wezmą winy na siebie. Nigdy nie usłyszycie honorowego "tak faktycznie to nasza wina". Obiecywanie wypłaty przed końcem miesiąca. Robienie przelewu w ostatni dzień + ostatnia sesja+ jeszcze 40 dni od ostatniej wypłaty= potężne niezadowolenie, przekleństwa na językach pracowników, fala nieprzyjaznych komentarzy na gowork. A tłumaczenie się, że wypłaty przyszły 20, żeby pracownicy mogli kupić prezenty itd. proszę Was, przecież tu chodzi o to, żeby więcej osób mogło mieć wolne w centrali od świąt do nowego roku. No, ale jak Ci coś nie pasuje to się zwolnij. Atanazy "walnij się w łeb" poważnie? Pewnie człowiek z centrali albo któryś z Retaili którzy co miesiąc przytulają taką kasę, że nie potrzebują premii. Ludzie!!! Handlowcy za premię muszą tankować auta, opłacać kredyty. Wy tak na poważnie myślicie, że wyszkolicie specjalistów za 2300 zł brutto + premie (-reduktory)??? Proszę przejść się do dowolnego salonu Denon, X-KOM, komputronik... ludzie tam pracujący mają nawet po 40 lat. Pracują tam bo dostają pieniądze za które mogą godnie żyć, a przede wszystkim MAJĄ REALNY WPŁYW NA SWOJE PREMIE! Po ogłoszeniu nowego syst.... przepraszam... polityki premiowej byłam przepełniona optymizmem, widziałam, że zmierzamy w dobrym kierunku. Niestety była naiwna. Prawda jest taka, że nowa polityka odbiera jednym dając drugim. Zatrudniając się w iSpot możesz usłyszeć: "wyprzedaż sprzętu demo dla pracowników". Pewnie za cenę rynkową -kilka %. No ale u pani K. muszą się zgadzać słupki. Naprawdę lepiej jest chomikować sprzęt, aż będzie niezdatny do użytku zamiast sprzedać po kosztach pracownikowi? Jakim cudem Pan P. może kupić sobie tak tanio komputer a handlowiec musi przepłacać za sprzęt który już stracił swoją wartość? Do przyszłych pracowników: chcecie nabrać doświadczenie? Rodzice dorzucają się wam do życia w większym mieści? To praca dla Was! Po 2 latach szukajcie nowej, poważnej pracy jeżeli chcecie utrzymać zdrowie psychiczne i godne życie. Pozdrawiam, A.

Wszyscywiemy
@iSpot Poland

Szanowny iSpot. Czasami lepiej posypać głowę popiołem niż udawać, że nic się nie dzieje. Jesteśmy bardzo ciekawi, jaki bank stosuje metody blokowania możliwości wykonywania przelewów, w najbardziej newralgicznym terminie i to w środku dnia. Przelewy z tego co widzę, wychodzą z banku HSBC. Czyli jak rozumiem, jest to bank niegodny zaufania, gdyż blokuje możliwość wykonywania transakcji bez wcześniejszej zapowiedzi. Wszystkie inne firmy informują swoich Klientów indywidualnych (nie wspominając o biznesowych) o ew. przerwie w pracy. Robi się to dostosowując moment konserwacji lub zmiany baz do strefy czasowej która obowiązuje w danym kraju. Wszystkie takie prace wykonuje się późną nocą. Chciałbym zaznaczyć, iż wersja bardziej prawdopodobna jest znana już w salonach. I to ona spowodowała wściekłość pracowników. Nie mam zamiaru nikogo oczerniać, bo za rękę nie złapałem. Jednak miejcie Państwo świadomość, że w centrali nie ma betonowych ścian, a informacje rozchodzą się bardzo szybko. Zasmuca mnie również proces przekazywania informacji. Wystarczyło dodać wpis na portalu Emplo, że przepraszacie ale z powodów losowych wypłat dzisiaj nie będzie. Powstrzymalibyście falę złości, która rozlewa się teraz po internecie.

handlowiec
@iSpot Poland

Bzdurą jest to że iSpot zwala opóźnienie wypłat na bank jeśli wiadomo że opóźnienie spowodowane jest błędem kogoś z działu płac ponieważ w dzień wypłat dopiero liczyli premie za sprzedaż pokrowców co potwierdza maila wysłany na sklepy w ten sam dzień.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wszystko w twoich rękach

W tej firmie pracuję ponad rok. Wcześniej byłem sprzedawcą w kilku sieciach różnych sklepów. Nie znam innej sieci, która pozwoliłaby zarobić takie pieniądze nawet szeregowym sprzedawcom. Popularnych sklepów z żywnością nie liczę, wolę rozwijać się w rozpoznawalnej marce niż przerzucać kosze z warzywami. Będąc zaangażowanym w pracę można wiele osiągnąć. 1. Zmiana premii - niektórzy postanowili strzelić focha, lub robić na złość i narzekają na niskie zarobki. Ja przyłożyłem się do sprzedaży produktów oraz usług, utrzymania klienta i dostałem najwyższą wypłatę w mojej karierze. 2. Kierownik regionalny, który już opuścił firmę nie był osobą z którą się łatwo pracuje. Weź jednak pod uwagę, że nie zatrudnia się kierowników żeby byli fajni. Człowiek ten wprowadził sporo elementów motywacji, ambitne cele. Dzięki temu i chęci osiągania sukcesów bije moje rekordy sprzedaży. 3. Przekazuję moją wiedzę nowym pracownikom razem z zapałem i motywacją. Po 2-3 miesiącach widzę jak ogromne robią postępy i jakie wysokie dostają pensje. 4. Zdążają się w firmie problemy. Z marketingiem, dostępnością produktów, księgowością, współpracownikami. Nie łudź się. Dorosłe życie i praca polegają na pokonywaniu takich przeciwności. Nie masz na to ochoty - możesz pracować w kiosku. 5. Szkolenia - ogromna większość dotyczy sprzedaży. Mówię o tych dla pracowników sklepów. W sklepach pracują sprzedawcy, wiec nie widzę nic dziwnego w takich szkoleniach. Masz do opanowania zaledwie kilkadziesiąt produktów - w dwa miesiące dzięki platformom elerningowym i doświadczonym kolegom jesteś w stanie bardzo dobrze poznać produkty. 6. iSpot Poland tego nie napisze bo muszą być uprzejmi, ale jeśli czytasz poniższe, ociekające nienawiścią komentarze to zwróć uwagę na podejście tych osób (nic nie robię, ale obrażam się bo nie dostaję prezentów), użyty w wypowiedziach język, błędy ortograficzne, dziecinne podejście. Cieszę się, że zrezygnowaliście i nie muszę już z wami pracować. Staram się budować tą firmę ze wspaniałymi ludźmi. Nie potrzebujemy malkontentów i dzieci bujających w obłokach. 7. Na koniec dopowiem jeszcze: w szczytowych miesiącach (w nowym systemie premiowym) zarabiam podstawę plus około 120% tej podstawy w premii. Moje zaangażowanie jest zauważane i docenione. Dzięki pracy w tym miejscu i podejściu do tej pracy widzę zainteresowanie sporych i fajnych firm mną, jako pracownikiem. Wiem, że kiedyś może z tego skorzystam i będę mógł piąć się jeszcze wyżej.

Stop farmazonom
@Wszystko w twoich rękach

Po fali ostatnich negatywnych komentarzy, ktoś z centrali chyba usiadł i napisał ten post, inaczej tego nie widzę :) Pozwolę się merytorycznie odnieść do powyższych bzdur. 1. Zmiana zasad premiowania była i jest oceniana źle praktycznie przez wszystkich kierowników i handlowców i została wprowadzona mimo wielu zastrzeżeń na spotkaniach kierowników. Mówimy tutaj o konkretnych liczbach, a nie pięknych wykresach w Excelu jakie przedstawiał były regionalny. Przed zmianą zasad premiowania dostałbyś zdecydowanie więcej, wystarczyło, że zrobiłeś kilka leasingów w miesiącu i mogłeś liczyć na dobre pieniądze + dodatkowo dochodziły premie za ubezpieczenia i raty. Wtedy faktycznie było się po co przykładać, teraz jakby to delikatnie powiedzieć niezbyt. Wystarczy zapytać dowolnego handlowca, który pracuje w tej firmie kilka lat i przerabiał różne zasady wypłacania premii. 2. Panie MK, Pan to pisał? :D 3. Życzę jak największego zapału, ale proszę nie pisać o wysokich pensjach handlowców, bo to kłamstwo. 4. Owszem, problemy jak to w życiu bywa występują. Największym problemem tej firmy w tej chwili niestety jest to, że traktuje własnych pracowników jak śmieci i nigdy nie przyzna się do błędu. Ostatnie wypłaty dzień później? Wina banku. 5. Szkolenia oczywiście są, tego akurat nikt chyba nie neguje. 6. A merytoryczna krytyka wchodzi w grę? Czy nie można nic zarzucić pracodawcy? 7. Podstawa + 120% podstawy :D Szkoda to komentować nawet. btw. "za przerzucanie koszy z warzywami" płacą więcej niż w iSpot.

Stek bzdetów
@Wszystko w twoich rękach

Co to za bzdety? To pisał ktoś z HR. W gorszej firmie nie pracowałem. Regionalny rozwalił cały region centralny. Premie i system motywacyjny to jakaś kpina. Zero rozwoju, zero szkoleń. Beznadzieja. Zarząd i kadra manageraka zmienia się 6ty raz. A w firmie nic się nie zmienia.... szkoda czasu...

Kierowniczka

Bycie tutaj sprzedawca- ok. Kierownik? to smutny zart. Przyszlam z innej firmy jako kierownik. Tutaj te premie dla kierowniku to DNO. Sprzedawcy maja wieksze zarobki. Ostrzegam przyszlych kandydatow. Pozdrowienia ze wschodniej czesci dla reszty kolegow z kraju. Szukajcie sobie czegos, co przyniesie pieniadze, a nie premie kwartalne, nierealne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o iSpot Poland - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w iSpot Poland?

    Zobacz opinie na temat firmy iSpot Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 38.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w iSpot Poland?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 7 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

iSpot Poland
1.7/5 Na podstawie 248 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
iSpot Poland
Przejdź do nowych opinii