opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Sklep Martes (Martes Sport)

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.3/5

Na podstawie 3695 ocen
Opinie(10583)
Dodaj opinię
Aktualności(2)
Wywiady(1)

Opinie(10583)

Dodaj opinię
Aktualności(2)
Wywiady(1)
Logo
  • Poznaj Nas Bliżej
  • .
  • Kariera
  • .
  • Portal dla pasjonatów aktywności
  • .
  • Media społecznościowe
  • .
  • Kontakt

Poznaj Nas Bliżej

Kariera

Portal dla pasjonatów aktywności

Media społecznościowe

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Kraków
  • Katowice
  • Gliwice
  • Sosnowiec
  • Zabrze
  • Tychy
  • Bielsko-Biała
  • Bytom
  • Rybnik
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Bielsko-Biała
  • Komorowice Śląskie
  • Komorowice
  • Mazańcowice
  • Lipowiec
  • Bystra Krakowska
  • Bystra
  • Wilkowice
  • Kozy
  • Janowice
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Bełchatów piotrków - Martes Sport (Bełchatów piotrków)
Białystok - Martes Sport (Białystok)
Bielsko - Martes Sport (Bielsko)
Bielsko-Biała - Martes Sport (Bielsko-Biała)
Biłgoraj - Martes Sport (Biłgoraj)
Bojanowo Stare - Martes Sport (Bojanowo Stare)
Bolesławiec - Martes Sport (Bolesławiec)
Bytom - Martes Sport (Bytom)
Chełm - Martes Sport (Chełm)
Czeladź - Martes Sport (Czeladź)
Częstochowa - Martes Sport (Częstochowa)
Dąbrowa Górnicza - Martes Sport (Dąbrowa Górnicza)
Gdańsk - Martes Sport (Gdańsk)
Gdynia - Martes Sport (Gdynia)
Gliwice - Martes Sport (Gliwice)
Głogów - Martes Sport (Głogów)
Gniezno - Martes Sport (Gniezno)
Gorzów Wielkopolski - Martes Sport (Gorzów Wielkopolski)
Grójec - Martes Sport (Grójec)
Jarocin - Martes Sport (Jarocin)

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Bielsko-Biała
  4. /
  5. Opinie o Sklep Martes (Martes Sport Sp. Z O.O.)

Opinie

Opinie o Sklep Martes (Martes Sport) Bielsko-Biała

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 11
    • 12
    • 13
    • …
    • 87

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Martes Sport Sp. z o.o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    JolkaJolka

    03.12.2024 12:31

    Inne

    Jak u was wygląda sprawa z grafikami? Też macie po 9-10 grafików miesięcznie ? W ciągu 3 dni potrafi być 3-4 grafiki. Ciągle trzeba sprawdzać kiedy jakaś zmiana następuje bo kierownik/kierowniczka nie informuje o tym. Wszędzie tak jest ? Pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Ja

    03.12.2024 23:18

    Pracownik

    To zapytaj kolegów i koleżanki czemu chodza na L4 i przez nich trzeba zmieniać grafik hahaha.
    ReviewUserIcon
    JolkaJolka

    04.12.2024 12:30

    Inne

    Zmiany w grafiku są nie przez L4 itd tylko z widzimisię kiero.
    ReviewUserIcon
    anonim

    30.11.2024 15:03

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Dokładnie

    04.12.2024 08:12

    Pracownik

    Dokładnie!!! U nas to samo... Aż nam przykro że nas tak demotywuja... Choćby to głupie 20+ to dawało jakiekolwiek poczucie sprawczości i możliwości czegokolwiek... Teraz to już totalna olewka... I NIE-NIE DA SIE ZMUSIC pracownika żeby miał dobrą energię... Można zmusić do podchodzenia do klientów z uśmiechem, do doradzania... Ale TĄ ZŁĄ ENERGIĘ CZUC!!! Czuć że pracownik jest nieszczęśliwy i niestety ale to ludzi do sklepów nie przyciąga...a wręcz przeciwnie... Wewnętrzna odgórna zgnilizna psuje sprzedaż i doprowadzi do zamknięcia tego Januszexu!!!
    ReviewUserIcon
    anonim

    28.11.2024 08:40

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Martesiak

    03.12.2024 16:43

    Pracownik

    Nie tylko w tym sklepie tak jest i pod tą makro niestety jak masz swoje zdanie i mówisz o czymś głośno a to się nie podoba kierownikowi to zrobią wszystko by Cie zwolnić albo byś sam się zwolnił..
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    03.12.2024 22:57

    Były pracownik

    Pracowałem z (usunięte przez administratora) i jest to osoba, która dba o dobro sklepu i pracowników. Nie jeden sklep ogarniał na prostą. Więc jeżeli zwolnił, to musiało się dużo nabroić, a nie bo było mu tak wygodnie.
    ReviewUserIcon
    XYZ zaczynam alfabet

    02.12.2024 11:52

    Kandydat

    Jak w firmie wygląda temat wypłat? Są na czas?
    ReviewUserIcon
    pracownik

    02.12.2024 22:13

    Pracownik

    wyplaty akurat na czas :)
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    28.11.2024 12:06

    Pracownik

    Czy w naszej firmie jest coś takiego jak zapomogą z funduszu socjalnego?Np na leczenie
    ReviewUserIcon
    Katarzynka

    30.11.2024 15:27

    Były pracownik

    Podobno nie,ale to chyba trzeba z kadrami się kontaktować.
    ReviewUserIcon
    AsiaK

    26.11.2024 23:19

    Kandydat

    Ile rzeczywiście wynosi pensja na stanowisku sprzedawca na umowie o pracę? Jak to wygląda w miastach 30-50tyś mieszkańców. Jakie są rodzaje i stawki premii.
    ReviewUserIcon
    Sklep

    27.11.2024 13:58

    Pracownik

    Podstawa poniżej najniższej krajowej plus 200 zł brutto za obecność premia na rękę po odjęciu wyrównania do najniższej krajowej wychodzi 30-50 złotych o ile wyrobi się target
    ReviewUserIcon
    Uuu

    27.11.2024 21:59

    Pracownik

    4242brutto + 200 brutto z frekwencji
    ReviewUserIcon
    jnuszeks

    26.11.2024 16:32

    Pracownik

    pytanie do sklepów. bardzo pilne są wymogi co do temp, ok rozumiem. a Co z wilgotnością powietrza? u nas oscyluje ledwo na 20% co bardzo utrudnia prace. Jakie kroki można podjąć? Myślę ze KRS nic nie poradzi.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    19.11.2024 10:50

    Pracownik

    Cześć jak myślicie kiedy firma zacznie się rozwijać jak reszta i skończy być takim chińczykiem tylko z większym budżetem?
    ReviewUserIcon
    Biki

    25.11.2024 23:47

    Pracownik

    Nigdy. Bo to typowy Januszex który będzie ciągnął dalej tak jak jest ile się da. W tej firmie nie ma kultury pracy na żadnym szczeblu.
    ReviewUserIcon
    Do martes

    12.01.2020 17:08

    Inne

    @martes A może centrala się wypowie dlaczego podwyżki są dla kasjera i starszych a dla kierowników i zastępców juz nie? Czy to taka siatka jak to mówi KRS że podwyższają do najniższej? I przy okazji zamiast do 2600 to do 2700 a dla kierowniow i zastępców nic bo jak to KRS mowi zastępcy i kierownicy i tak najniższej nie zarabiają. No tak ale przy dodatkach funkcyjnych teraz starszy zarabia więcej niz napewno zastępca i pewnie tyle co kierownik. Wprowadzają chaos na sklepach. Później się dziwić że ludzie odchodzą. Lepiej zatrudnić osoby od razu po szkole a starych pracowników zmusic do odejścia bo sami nie zwolnia bo jakoś chętnych do pracy brak. I żeby przyszedł nowy znowu mu dadzą więcej zamiast dać podwyżkę staremu pracownikowi. Ale widocznie taka polityka firmy. No chyba że założymy związki zawodowe to wtedy będziemy wiedzieć co i jak.
    ReviewUserIcon
    Piotr M001

    20.11.2024 12:09

    Pracownik

    Siatka płac jest zdrowo skonstruowana ale od kiedy ? Jeszcze w tym roku doszło do sytuacji w której różnica między kierownikiem placówki handlowej a starszym sprzedawcą serwisantem wynosiła 200 zł brutto. I to przez dobre kilka miesięcy, a odpowiedź przełożonego była jedna nie zmienna, „ decyzje sa odgórne”.To jest zdrowa siatka tak to nazywacie ? W takim razie kto odpowiada za taki stan rzeczy ? Góra czy KRS długo jeszcze będziecie przerzucać się odpowiedzialnością i grać na zwłokę dla pracowników ?
    ReviewUserIcon
    Hania

    24.11.2024 08:36

    Pracownik

    Tylko są tam inne negatywne rzeczy... Kasa kasa a może wspomnisz o innych aspektach?
    ReviewUserIcon
    Szczyt szczytów

    19.11.2024 15:09

    Pracownik

    To już jest szczyt szczytów!!! Nie dość że ekipy okrojone do totalnego minimum to jeszcze wymagania grafikowe co do grudnia z kosmosu!!! Zero wolnych sobót, pracujące niedziele..."Bo święta są"-a my kurka to świąt nie mamy... Jesteśmy tylko maszynkami do robienia martesowi pieniędzy... Nie mamy prawa spędzić czasu z rodziną, nie możemy mieć w grudniu normalnego weekendu...Bo jak widać dla niektórych nie jesteśmy ludźmi... Nie wspomnę o "wdzięczności" za te wszystkie poświęcenia... Zero premii świątecznej...I tylko stres i smutek przedświąteczny -ze nie miamy pieniędzy żeby święta zorganizować ani czasu żeby spędzić z rodziną... Nie wiem kto tam jest prezesem ale nie ma on za grosz serca, empatii ani honoru żeby tak traktować ludzi!!! Cała reszta "góry" która się na to godzi tak samo...
    ReviewUserIcon
    Zdziwiona

    21.11.2024 08:04

    Pracownik

    Gdzie bym na etacie nie pracowała to trzeba godziny wypracować
    ReviewUserIcon
    Szczyt szczytów

    21.11.2024 20:51

    Pracownik

    Godziny na etacie owszem-ale WSZĘDZIE pracuje się max połowę weekendów, a za przedświąteczny (usunięte przez administratora) są w KAZDEJ firmie zarąbiste premie...Jest różnica?? Odrobinę szacunku do siebie trzeba mieć!!!
    ReviewUserIcon
    Bielsko sarni stok

    12.11.2024 16:57

    Inne

    Buty kupione 3tyg temu (usunięte przez administratora) Pani kierownik twierdzi ze buty sa odsylane do producenta czyli do Chin i tam bedzie decyzja czy gwarancje przyjmą poprostu tragedia i nie pozdrawiam kierowniczki.
    ReviewUserIcon
    Okolica

    20.11.2024 23:43

    Pracownik

    Reklamacje nie są nigdzie wysyłane. Rozpatruje je pracownik sklepu na zapleczu.
    ReviewUserIcon
    YOLO

    21.11.2024 08:24

    Pracownik

    najpierw niech klienci się dokształcą czym jest gwarancja a czym rękojmia. ludzie nie czytają regulaminów a potem płacz, że dostali bon za zwrot towaru
    ReviewUserIcon
    Gal anonim

    19.11.2024 13:44

    Pracownik

    Nie wiem na ile się interesujecie obowiązującymi przepisami ale od 1 stycznia 2025r nowelizacja kodeksu pracy zakłada że pracownik zatrudniony na UoP będzie dostawał najniższą krajową z wyłączeniem wszelkich premii i dodatków, czyli uposażenie podstawowe musi być równe najniższej. Skończy się mówienie "na konto wpływa Ci więcej niż najniższa mimo że na umowie postawy masz mniej". Co za tym idzie cięcia etatów jak i 3krotne zmiany w systemie premiowania to na pewno dopiero początek tego co planuje firma wiedząc co ich czeka 1 stycznia.
    ReviewUserIcon
    X

    19.11.2024 21:19

    Pracownik

    Zmiany o których piszesz mają wejść w życie od 2026.
    ReviewUserIcon
    Gal Anonim

    20.11.2024 10:30

    Pracownik

    Od 2026 będzie wprowadzona dodatkowo waloryzacja płacy minimalnej o %inflacji. To o czym pisałem wchodzi w życie od 2025.
    ReviewUserIcon
    Bla bla

    17.11.2024 11:01

    Pracownik

    W ustawie o ZFŚS( zakładowy fundusz świadczeń socjalnych )nie ma konkretnej listy rzeczy i aktywności, na które można przeznaczyć środki z funduszu socjalnego. Jednak w praktyce te pieniądze najczęściej przeznacza się na: -dofinansowanie wypoczynku pracownika (tzw. wczasy pod gruszą) lub jego dzieci -zakup paczek żywnościowych dla rodzin pracowników oraz paczek z okazji świąt -zapomogi dla pracowników dotkniętych przewlekłą chorobą lub poważnym zdarzeniem losowym -zapomogi dla pracowników, którzy muszą zaopiekować się niepełnosprawnym dzieckiem, samotnie wychowują dzieci albo mają rodzinę wielodzietną -dofinansowanie świadczeń o charakterze sportowo-rekreacyjnym lub kulturalno-oświatowym -dofinansowanie lub tworzenie przyzakładowych żłobków, przedszkoli, klubów dziecięcych lub innych form wychowania przedszkolnego. Środków z funduszu nie można natomiast przeznaczyć na: -premie i nagrody pracowników -szkolenia firmowe -imprezy pracownicze -stołówkę firmową -dofinansowanie dojazdów do pracy -prywatną opiekę medyczną zakup środków trwałych -wynagrodzenia pracowników obsługujących fundusz socjalny. Więc robią nas w bambuko.. Niektórzy korzystają z zakładowej prywatnej opieki lekarskiej więc raczej z tąd to dofinansowanie.. A co z ludźmi którzy nie korzystają? Gdzie pieniądze które nam przysługują..?
    ReviewUserIcon
    Dokładnie

    19.11.2024 23:11

    Były pracownik

    Fundusz Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych tworzy się z corocznego odpisu podstawowego, naliczanego w stosunku do przeciętnej liczby zatrudnionych. Środki na fundusz socjalny wpłacane są na specjalnie do tego przeznaczony rachunek bankowy przez pracodawcę i są zaliczane do jego kosztów działalności. Napiszę jeszcze raz bo cu do wna centrala Usuwa komentarze Bo co innego potrafią Co już wiadomo, że od stycznia będzie po premii
    ReviewUserIcon
    Dociekliwa

    15.11.2024 16:03

    Pracownik

    A wiecie że z funduszu socjalnego przysługuje na pracownika rocznie ok 1500 zł??? Na wczasy pod gruszą , premie świąteczne itp. Ciekawe co się dzieje z tą naszą kasą...??? Niedługo chyba zajmą się tą sprawą odpowiednie instytucje:D tak Wam powiem ;P
    ReviewUserIcon
    Www

    16.11.2024 11:02

    Inne

    W tej firmie nie ma czegoś takiego jak socjal dla pracownika. Jest tylko socjal dla góry ????
    ReviewUserIcon
    Prawie były pracownik

    15.11.2024 18:57

    Pracownik

    Pracuję w tej firmie już jakiś czas i powiem jedno - DNO totalne. Zmiany, na których są po dwie osoby i do zrobienia milion rzeczy - promocje, towar, aktualizacje, konwój, obsługa klienta, kurierzy, paczki dla klientów, reklamacje i tak dla dopełnienia przebudowa od vm, bo czemu nie. Dla mnie to jest jakieś nieporozumienie. Brak miejsca na sklepie by zmieścić towar i żeby się to jeszcze podobało ludziom z góry. Nawet jak to zrobisz, postarasz się to i tak wszystko trafia jak tydzień później musisz przebudować cały sklep w 3h, bo do godziny 12 trzeba wysłać zdjęcia zrobionej pracy. Sklepy nie są z gumy a człowiek nie jest ośmiornicą. Zero motywacji do pracy, nikomu się nic nie chce i nikomu się nie chce przychodzić do pracy. Pliku premiowego nie widziałam od czerwca, kierownika wiecznie nie ma pomimo grafiku a jak już się pojawi to siedzi na socjalu i ogląda tikoki, podgląda kamery tylko by upierd… kogoś za napicie się wody a sam nic nie robi. Sam sklep jest bardzo nieatrakcyjny, wygląda to jak jakiś lumpeks czy inny chińczyk. Naprawdę to, co się dzieje to przechodzi ludzkie pojęcie. Jedyna rzeczą, która mnie trzymała tutaj są współpracownicy niższego szczebla tzn. starszy sprzedawca, uop i uz, którzy trafili mi się naprawdę super. Poza tym człowiek jest wyprany z energii totalnie. Polecam szeroko omijać ten sklep i jako konsument, i jako potencjalny pracownik. Z mojej strony leci wypowiedzenie. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
    ReviewUserIcon
    Prawie były pracownik

    15.11.2024 18:53

    Pracownik

    Pracuję w tej firmie już jakiś czas i powiem jedno - DNO totalne. Zmiany, na których są po dwie osoby i do zrobienia milion rzeczy - promocje, towar, aktualizacje, konwój, obsługa klienta, kurierzy, paczki dla klientów, reklamacje i tak dla dopełnienia przebudowa od vm, bo czemu nie. Dla mnie to jest jakieś nieporozumienie. Brak miejsca na sklepie by zmieścić towar i żeby się to jeszcze podobało ludziom z góry. Nawet jak to zrobisz, postarasz się to i tak wszystko trafia jak tydzień później musisz przebudować cały sklep w 3h, bo do godziny 12 trzeba wysłać zdjęcia zrobionej pracy. Sklepy nie są z gumy a człowiek nie jest ośmiornicą. Zero motywacji do pracy, nikomu się nic nie chce i nikomu się nie chce przychodzić do pracy. Pliku premiowego nie widziałam od czerwca, kierownika wiecznie nie ma pomimo grafiku a jak już się pojawi to siedzi na socjalu i ogląda tikoki, podgląda kamery tylko by upierd… kogoś za napicie się wody a sam nic nie robi. Sam sklep jest bardzo nieatrakcyjny, wygląda to jak jakiś lumpeks czy inny chińczyk. Naprawdę to, co się dzieje to przechodzi ludzkie pojęcie. Jedyna rzeczą, która mnie trzymała tutaj są współpracownicy niższego szczebla tzn. starszy sprzedawca, uop i uz, którzy trafili mi się naprawdę super. Poza tym człowiek jest wyprany z energii totalnie. Polecam szeroko omijać ten sklep i jako konsument, i jako potencjalny pracownik. Z mojej strony leci wypowiedzenie. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
    ReviewUserIcon
    Hmm

    15.11.2024 13:22

    Inne

    Cześć Jaki macie stosunek do tego, że firma wypłaca premie obrotową niezgodnie z regulaminem który sama sporządziła? Chodzi mi konkretnie o fakt, że w regulaminie nie ma mowy o różnej wysokości premii zależnie od stanowiska. Według obecnego regulaminu premia powinna być dzielona po równo na wszystkich pracowników którym przysługuje. Radca prawny przyznał mi rację i użył słów „rażące naruszenie praw pracownika” Myślicie, że jesteśmy w stanie coś z tym zrobić? Ile osób czuje się pokrzywdzonych i niesprawiedliwie docenianych ?
    ReviewUserIcon
    Pinokio

    09.11.2024 17:30

    Pracownik

    Witam ile macie 12 w miesiącu jako starszy sprzedawca ?
    ReviewUserIcon
    Twoja stara cz

    10.11.2024 12:13

    Inne

    U nas jest tak że ci co chodzą na 8 h mają dwa /trzy dni więcej dni w pracy niż my po 12 chodząc
    ReviewUserIcon
    hardworker

    13.11.2024 10:01

    Pracownik

    u nas jest 25% zmian po 8h reszta 12h. średnio 5zmian
    ReviewUserIcon
    Martesiak

    10.11.2024 21:46

    Pracownik

    Czesc wszystkim! Pracuje w tej firmie dość długo żeby móc wam coś powiedzieć:) Praca w tej firmie to szkoda czasu i nerwów i zdrowia psychicznego..ciągła walka z wiatrakami.Brawo dla osób które mają odwagę mówić co tak naprawdę dzieje się w tej firmie oraz dla tych którzy postanowili po latach z niej zrezygnować. Niestety gdy dzieje się źle nikt zwykłego szaraka nie posłucha.Kiedy nawet zgłaszane są problemy zamiatane wszystko zostaje pod przysłowiowy dywan.. Reka rękę myje kierownicy z regionalnymi popijają kawkę dzwonią do siebie i się śmieją.Nie wspomnę o (usunięte przez administratora) który panuje na sklepach jak przychodzi ktoś nowy a się nie spodoba pupilkom kierowniczki..ciągle obrabianie komuś tylka za plecami w tej firmie jest na porządku dziennym. jeden pracuje za czterech a reszta chodzi i się opierdziela. Jak odmówisz zrobienia czegokolwiek to notatka służbowa ale tylko tym których wiadomo kiero nielubi bo pupilek pójdzie zagada i już chodzi i się śmieje.. Na szczęście moje lata w tej firmie dobiegają końca ale chce przestrzec nowych pracowników i zwrócić uwagę Góry jeśli to czyta aby bardziej przyjrzeli się tym co się dzieje na sklepach! Zwykły pracownik sprawdzany jest pod każdym kątem chociażby przy wyjściu a starsi i kierownicy?no właśnie.. Przez lata zdążyłam się na oglądać wiele i mogłabym pisać w nieskończoność bo w tej firmie chyba nic nie funkcjonuje tak jak powinno.Logistyka zatowarowania sklepu to jakieś szalenstwo czy reklamacje które rozpatrywane są jeszcze przy kasie albo na kolanie na zapleczu a i tak większość to odmowy.Ludzie uciekajcie z tamtad bo tylko garba się dorobicie i problemów psychicznych.Firma nastawiona jest na zarobek dla nich liczą się tabelki a nie ludzie!Nie liczą się pracownicy ani klienci. Te ostate dwa zdania to są słowa regionalnej... Pozdrawiam i życzę powodzenia
    ReviewUserIcon
    X

    12.11.2024 07:02

    Pracownik

    Tylko jak można być tak ograniczonym i nie mieć świadomości, że to właśnie odpowiednie traktowanie pracowników i klientów będzie podnosić liczby w tych tabelkach.
    ReviewUserIcon
    anonim

    08.11.2024 13:19

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Nisk

    11.11.2024 14:56

    Pracownik

    Chyba logiczne,że nikt nie pod swoich danych. Nawet jeśli to skąd wiadomo,że to ta osoba ,za którą się podajemy. Wicie jak można w ten sposób komuś zrobić problemy? Jeśli ktoś chce komuś zrobić po złości i poda czyjeś imię i nazwisko to po pierwsze nie ma opcji byś to zweryfikował czy na pewno a po drugie jak wyżej wspomniałam można komuś narobić problemów. Też nie podam nigdy swoich danych a i chętnie się wypowiem co sądzę o firmie ale nie będę podawać inicjałów KRS. Zwyczajnie i to nic nie da jak i bezpośrednia rozmowa z nimi. Pożalić się możemy, przynajmniej wiemy ,że nie tylko my mamy tak beznadziejna sytuację na sklepie. Co gorsza nic z tym nie da się zrobić.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Sklep Martes (Martes Sport)?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Martes Sport Sp. z o.o.

    Malowany Dworek 115 43-300 Bielsko-Biała

    NIP:5471791682

    KRS:0000077249

    http://www.sklepmartes.pl/
    Branże: Moda, projektowanie

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    Martesiak

    01.11.2024 07:15

    Pracownik

    Hej, orientujecie się czy to zgodne z prawem, że w martesie nie ma socjali? Przecież to duża firma, powinny być związki zawodowe...
    ReviewUserIcon
    Asd

    03.11.2024 20:05

    Pracownik

    Na święta będzie ale nie dla pracowników na sklepach. Już dawno nie ma żadnych benefitów, Multisport czy też opieka medyczna jest u większości pracodawców z tą różnicą że pracownik płaci za to znacznie mniej niż tutaj. Nie ma co się (usunięte przez administratora) lepiej nie będzie, czas się powoli ulatniać.
    ReviewUserIcon
    Niedoceniona

    11.11.2024 11:01

    Pracownik

    Związki zawodowe podobno mamy, założone w czasie pandemii i działające jak "Góra" chce. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych taka duża firma mieć musi. Zastanawia tylko gdzie $ z tego funduszu się podziewają... Może na wigilijną galę oscarową dla VIP-ów je rozpisują...
    ReviewUserIcon
    anonim

    31.10.2024 17:32

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    03.11.2024 20:15

    Pracownik

    Nie docenią........od ponad roku odeszło bardzo wielu dobrych ludzi, krsow, kierowników, zastępców, sprzedawców , szkoleniowców , serwisantów - tak niezaleznie od stanowiska byli to ludzie którzy ogarniali i którym zależało na tych relacjach i trzymaniu swoich obowiązków często wykraczających ponad ich zakres , tak aby wszystko dobrze funkcjonowało . Do tej pory nic z tym nie zrobili, twierdząc że nie ty to następny.... I następni odchodzą do dzisiaj. (usunięte przez administratora). To już powinno dać do myślenia co się może dziać w firmie. Leci dyrektor, zaraz za nią osoba odpowiedzialna za szkolenia zaraz za nią zlikwidują szkoleniowców. Oszczędności oszczędnościami , każda firma ich szuka ale żeby wszystko działało potrzebna jest WSPÓŁPRACA i zadowolenie obu stron.Firma tego słowa względem pracowników raczej nie zna.
    ReviewUserIcon
    Niedoceniona

    11.11.2024 10:53

    Pracownik

    Otóż wyobraź sobie że niektórzy pracują w małych miejscowościach gdzie np dla kobiet pracy nie ma żadnej. Ja z wyższym wykształceniem, bogatym doświadczeniem zawodowym (całe życie w handlu, po szkoleniach z technik sprzedazy) tkwię tu TYLKO i wyłącznie dlatego że mam już dość dojazdów. Ale wierz mi-jakakolwiek szansa zmiany pracy na miejscu i mnie nie ma :)
    ReviewUserIcon
    Nowy rok

    09.11.2024 09:31

    Pracownik

    Nowy rok za pasem wie ktoś co firma dla nas przygotowuje?
    ReviewUserIcon
    Nikt

    09.11.2024 22:44

    Pracownik

    Nikt tego nie wie. Góra pewnie już wie, ale zwykły pracownik dowie się ostatni.
    ReviewUserIcon
    xp

    04.11.2024 21:31

    Pracownik

    Hej, czy za dwutygodniowy urlop należy się jakiś dodatek?
    ReviewUserIcon
    Jola

    08.11.2024 12:37

    Pracownik

    Tak, wczasy pod lipą :)
    ReviewUserIcon
    Bill

    08.11.2024 20:19

    Pracownik

    Tak, dodatkiem będzie odpoczynek dla ciebie od tego wszystkiego. A tak na poważnie urlop jest trochę inaczej liczony więc wypłata będzie nieco wyższa ale niewiele.
    ReviewUserIcon
    Zwykły pracownik

    08.11.2024 09:59

    Pracownik

    To co się tutaj dzieje to przechodzi wszystko, na tak wielu sklepach tyle wypowiedzeń, zwolnień, niechęci do pracy i nikt nie szuka rozwiązania i nikt wyżej nie widzi problemu w tym że pracujemy za trzech już ? Nie nasuwa się nikomu pytanie dlaczego pracownicy którzy pracowali od bardzo dawna już nie pracują ? Nowi zresztą też nie bo szybko rezygnują bo otwierają oczy pracując niespełna miesiąc.
    ReviewUserIcon
    Piotr M001

    31.10.2024 12:21

    Pracownik

    Koleżanki i koledzy, Po ponad sześciu i pół roku pracy w Martes Sport Sp. z o.o., z pełną świadomością i głębokim rozczarowaniem podjąłem decyzję o zakończeniu współpracy z firmą. Decyzja ta jest bezpośrednim wynikiem braku jakiejkolwiek reakcji na systematyczne ignorowanie kluczowych aspektów motywacji, takich jak adekwatne wynagrodzenie, sprawiedliwe premiowanie oraz rzeczywiste docenienie wkładu pracowników. Przez cały czas swojej pracy pełniłem obowiązki Kierownika Placówki Handlowej, przyjmując na siebie dodatkowe zadania i odpowiedzialności, które znacząco wykraczały poza zakres mojego stanowiska. Pomimo tego, system wynagrodzeń i polityka premiowa firmy nie tylko nie odzwierciedlały mojego wysiłku, ale wręcz ignorowały wkład, który wniosłem w rozwój i wyniki placówki. Sytuacja, w której serwisant, nieobecny przez długi czas z powodu zwolnień chorobowych, otrzymuje podwyżkę w pierwszej kolejności, podczas gdy moje zaangażowanie pozostaje pominięte przez wiele miesięcy, jest wręcz absurdalna. Brak uzasadnienia dla takich decyzji tylko potęguje poczucie niesprawiedliwości. Próby uzyskania wyjaśnień spotkały się z całkowitą obojętnością – usłyszałem jedynie, że „decyzje były odgórne”. To dosadnie pokazuje, że indywidualne zaangażowanie i wkład w firmę są tutaj zupełnie bez znaczenia. Ostatnie poczynania dotyczące zmian w zasadach premiowania dla kierowników placówek, wprowadzane na ostatnia chwilę w przed dzień przelewów z wypłatami jasno wskazują na skalę totalnego braku poszanowania pracownika w firmie, jasno też ukazują brak strategii rozwojowej dla sieci sklepów Martes w której aktualnie liczy się jedynie optymalizacja kosztów i oszczędności na wszelkich możliwych płaszczyznach. Taka polityka, gdzie pracowników traktuje się jedynie jako numery w systemie kadrowym, jest nie do przyjęcia. Brak transparentności, brak racjonalnych kryteriów oceny oraz kompletne pominięcie rzeczywistych zasług doprowadziły do tego, że nie widzę dalszej możliwości współpracy. Martes Sport konsekwentnie podważał moją motywację, aż w końcu całkowicie ją zniszczył. Z przykrością stwierdzam, że w firmie tej wartościowe jednostki nie są doceniane, a ich ciężka praca nie ma wpływu na podejmowane decyzje. Na zakończenie chciałbym podziękować wszystkim moim współpracownikom za wszelkie wsparcie i wspólnie spędzone lata pracy. Szczególnie dziękuję zespołowi sklepu (usunięte przez administratora)za codzienną współpracę w trudnych warunkach i nieustające dążenie do realizacji celów, pomimo licznych przeszkód. Dziękuję również wszystkim z którymi mogłem współpracować po za swoim zespołem, zwłaszcza mojemu bez pośredniemu przełożonemu (usunięte przez administratora). Osobą zajmującym się księgowością, działem kadr, koordynacji, logistyki, opiekunom marek i całej reszcie osób, która była mi pomocna. Nie sposób was wszystkich tutaj wymienić, trzymam kciuki za wasze dalsze poczynania i dokonania w firmie.
    ReviewUserIcon
    Thatsmyname

    03.11.2024 16:44

    Pracownik

    ja nie wiem jak to możliwe że tu ludzie mają takie długi staże. ja tu pracuje 10 miesiecy jako starszy i lecę na psychicznych oparach....
    ReviewUserIcon
    Piotr M001

    05.11.2024 14:08

    Pracownik

    Wszystko zależy kiedy i na jakich warunkach się zatrudniłeś, z kim współpracujesz i na jakich zasadach itp. zmiennych jest ogrom w zasadzie tyle ile sklepów... Są pracownicy pracujący nawet i po 19 lat, kwestia mocno indywidualna.
    ReviewUserIcon
    Elagant

    05.11.2024 09:51

    Pracownik

    W firmie premia przyznawana jest jedynie za wyrobiony utarg, co stawia dodatkową presję na osiąganie wysokich wyników. Wcześniej funkcjonował program "15", który polegał na aktywnym polecaniu określonego koszyka produktów przy kasie i premiował zaangażowanie w sprzedaż komplementarną – teraz jednak ta motywacja zniknęła.(Chyba nie dziwne) Brak takiego wsparcia przy jednoczesnych wysokich wymaganiach wobec sprzedaży dodatkowej jest demotywujący, szczególnie że pracownicy rzadko otrzymują pozytywny feedback.Pracownicy z dłuższym stażem, mimo doświadczenia i zaangażowania, nie czują się docenieni, co negatywnie wpływa na atmosferę w zespole. Feedback ze strony kierownictwa to w większości krytyka lub wręcz hejt, a brakuje konstruktywnych, pozytywnych informacji czy okazji do pochwały. Dodatkowo, kierownictwo często odmawia pomocy na kasie(sprzedaży na kasie) twierdząc, że „nie musi,” co demotywuje i pokazuje brak wsparcia. Sugeruję, aby zarząd przyjrzał się także pracy kierownictwa, zastępcy czy starszych a nie tylko skupiał na wymaganiach wobec sprzedawców. Często pojawia się przekonanie, że to zawsze sprzedawcy są źródłem problemów, co jest nie tylko niesprawiedliwe, i ponownie z naciskiem na demotywujace . Warto zwrócić uwagę, że dobra atmosfera i realne wsparcie na poziomie kierowniczym mogłyby znacząco wpłynąć na wyniki zespołu oraz zaangażowanie pracowników. Również warto zwrócić uwagę na problem faworyzowania niektórych pracowników, co jest zauważalne i odbierane jako niesprawiedliwe przez resztę zespołu. Brak równego traktowania wpływa na morale i buduje dystans między pracownikami a kierownictwem. Super gdyby dział KRS bardziej angażował się w rozwiązywanie zgłaszanych problemów. Szybsza reakcja na trudności sygnalizowane przez pracowników mogłaby pozytywnie wpłynąć na atmosferę i efektywność pracy zespołu. Wiele można by jeszcze wymieniać, ale to i tak nie przyniesie realnej zmiany, a jedynie zarysuje pełniejszy obraz sytuacji. Możliwe, że nadszedł czas, aby dodać ankietę anonimową, w której sprzedawcy mogliby wyrazić swoje opinie. Taka inicjatywa mogłaby przyczynić się do lepszego zrozumienia ich potrzeb oraz oczekiwań, a także poprawy współpracy. W sytuacji, gdy w sklepie występują słabe wyniki i ciągła rotacja pracowników, powinno być oczywiste, że zbieranie opinii sprzedawców jest kluczowe. Ich doświadczenia i spostrzeżenia mogą dostarczyć cennych informacji o problemach, atmosferze w zespole czy strategiach sprzedażowych. Zarządzających tą firmą może ograniczać zrozumienie codziennych wyzwań pracowników na froncie sprzedaży co utrudnia identyfikację z pracownikami i podejmowanie decyzji, które uwzględniają ich potrzeby. Podejmując te kroki, można poprawić zarówno zarządzanie, jak i ogólną atmosferę w sklepie, co w rezultacie wpłynie na lepsze wyniki sprzedażowe i mniejsze rotacje pracowników. To tyle z mojej strony.
    ReviewUserIcon
    anonim

    31.10.2024 17:15

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Koko

    03.11.2024 21:37

    Pracownik

    U nas to jest luz. (usunięte przez administratora). Przesiaduje na socjalu zamiast robić kontrolę, na początku było spoko ale już mnie to męczy bo nic potem nie wiem i jest akcja jak przyjeżdża makro i zadaje milion pytań do jednej rzeczy
    ReviewUserIcon
    Hej

    02.11.2024 14:01

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora) przymkajaca oko na wiele tematów. Udaje wielce zaangażowaną i trzymającą wszystko w garści a tak naprawdę jest duży luz. Ogólnie dalej nie zna dobrze procedur..
    ReviewUserIcon
    Hejka

    27.09.2024 16:06

    Inne

    Cześć mam pytanie jak macie organizowane spotkania pracownicze cała załoga to też niektóre osoby muszą przyjść do pracy na dwie godziny co jest absurdem skoro wytyczne są że minimum 6 h
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    27.10.2024 21:34

    Pracownik

    Czemu mamy się dogadywać i udawać, że wszystko jest ok i nie ma żadnego problemu? W naszym sklepie mimo, że między nami panuje w miarę dobra atmosfera to przychodzimy w dniu zebrania na minimum 6h, a na popołudniu zawsze przynajmniej 2 osoby i kierownik wszystko przekazuje. Jest tak dlatego, że przede wszystkim my się szanujemy jako ludzie i nie pozwolimy sobie żeby dojeżdżając 30km do pracy, przyjeżdzać na 1-2h i tracić w zasadzie dzień wolnego bo później i tak te godziny trzeba dopracować, po drugie kierownik jest tego chyba też świadomy i stosuje się do regulaminu. Wymagajcie od siebie więcej i szanujcie siebie samych to nie będziecie tu biadolić.
    ReviewUserIcon
    Matras

    31.10.2024 22:09

    Pracownik

    A Ty ile pracujesz że nie wiesz że wytyczne są bo są,a i tak je trzeba dostosować pod sklep,pod specyfikę. Nie siej fermentu. W żaden sposób nie bronię firmy ale niektórzy robią gównoburzę tam gdzie jej nie ma.
    ReviewUserIcon
    BRAWO

    31.10.2024 11:46

    Pracownik

    Brawo (usunięte przez administratora) wypowiedź trafiona w punkt, oby wszyscy mieli tyle odwagi swoje odczucia i żale wylać.
    ReviewUserIcon
    pracownik

    14.10.2024 08:44

    Pracownik

    Wydaje mi sie, ze oni i tak tego nie czytają, ale nie myśleliście o tym, żeby zrobić anonimową ankietę wśród pracowników na temat kierownictwa i je zweryfikować? Zainteresować się tym choć trochę? Nie wpadliście na to, że w dużej mierze rotacja pracowników wynika przez atmosferę, a raczej braku jej, na sklepach? Niekompetentne i niedowartościowane ludki, które cudem dostały się na swoje stanowiska.
    ReviewUserIcon
    Haos

    27.10.2024 16:32

    Inne

    Uwierz mi, że część pracodawców śledzi stronę dzień w dzień. Ankieta super pomysł, jednak jej skutki nie dadzą pracownikom rezultatów jakie oczekują. Wszyscy wyżej mają swoje doświadczenie, które z roku na rok jest powielane i wszelkie próby zgłaszania nowych lepszych rozwiązań kończą się ,,zawsze tak było i teraz też tak będzie bo to działa ". Pracownik jest tylko pionkiem według postawionych wyżej, który zagra jak oni każą, a najlepszym asem kiero i reszty jest powtarzanie, że jest mało ofert pracy na rynku i każdy chce być na twoim miejscu. A oni wymieniają pracowników jak tylko zechcą. I to jest słabe.
    ReviewUserIcon
    Śmiechu warte

    27.10.2024 08:58

    Pracownik

    I co? Promocja -50 znowu wraca, to po co ludzie ganiali jak opętani dwa dni po sklepie zdzierając naklejki z butów, które są w takim stanie, że wyglądają jakby transportowane były z Chin ze statku który zatonął, a część rzeczy udało się odratować i stoją na sklepie. Kolejna sprawa, to są te SUPER promocje, jaka to okazja dla klienta? Skoro -50 jest w stałej ofercie sklepu ???? Promocję Droga Firmo są cykliczne i mają być okazją dla klienta, a tu nie ma znaczenia, czy ktoś przyjdzie jutro czy za rok. „Promocja”będzie dalej ta sama.
    ReviewUserIcon
    pracownik

    24.10.2024 16:18

    Pracownik

    Hej A co myślicie o zwrotach z przechowań, bo moim zdaniem to jest śmieszne i niepoważne żeby co roku dostawać to samo. Klienci którzy przychodzą na zakupy widzą ciągle te same produkty i z każdym rokiem cena ulega podwyżce. Nie ma nic nowego, czegoś co jest teraz w modowym trendzie. Czy ktoś z was widział aby w innych sieciach co roku powtarzały się te samy produkty, to powinno być tak mocno przecenione, żeby się tylko tego pozbyć i zrobić miejsce na nową kolekcję. Niektóre kurtki i spodnie są już tak stare, że ciężko ocenić co to za kolor Wielokrotnie słyszałam, że do martesu nie ma po co iść bo tam i tak nie ma za bardzo nic nowego rok w rok to samo.
    ReviewUserIcon
    Lucy

    25.10.2024 00:20

    Pracownik

    To prawda, pracuje 4 lata i niektore modele oklepane co roku te same , jak Martes chce zrobić konkurencję i handlować czymś naprawdę na czasie i świeżymi trendami ...słabe to
    ReviewUserIcon
    X

    25.10.2024 11:39

    Pracownik

    Winne oczywiście sklepy, że nie potrafią sprzedawać, a nie ci którzy odpowiadają za zatowarowanie na tak słabym poziomie.
    ReviewUserIcon
    nie wyjdę z kartonu

    22.10.2024 18:47

    Pracownik

    Siemanko - jak wygląda sprawa delegacji, szkolenia? jak mam w grafiku rozpisane szkolenie na 8h a tak naprawdę podróż łącznie ze szkoleniem i powrotem do domu trwa nieraz 15-16 godzin. 8 godzin jest za darmo traktowane czy jako czas pracy?
    ReviewUserIcon
    ....

    23.10.2024 09:23

    Pracownik

    Kierownik powinien wpisać ci 12h mimo iż też się nie pokrywa ale zawsze 4h do przodu, był o tym mail z góry.
    ReviewUserIcon
    Niezadowolona

    16.10.2024 17:55

    Pracownik

    Czy możecie mi powiedzieć jak w waszym sklepie wygląda kwestia pliku premiowego? Ja swojego nie widziałam od kilku miesięcy. Kierownik nie uzupełnia nawet za co obcinane są punkty. O tym, że mam obcinaną premię od kilku miesięcy dowiedziałam się z niezamkniętego pliku Excel na komputerze. Pewnie nie do końca mogłam to zobaczyć, z tego powodu nawet nie wiem co z tym zrobić/gdzie to zgłosić.
    ReviewUserIcon
    Anabelle

    17.10.2024 18:01

    Pracownik

    U nas co miesiąc dostajemy do podpisania wraz z pełnym opisem :)
    ReviewUserIcon
    Piter

    19.10.2024 14:10

    Pracownik

    I co premia się zgadza ? Mi się nie zgadza już drugi miesiąc, a jak chciałem się dowiedzieć to dostałem odpowiedź, że mi nie powiedzą ,,
    ReviewUserIcon
    Jola17

    14.10.2024 17:46

    Pracownik

    Jak tam wasze sklepy z plasteliny? Mieszczą się buty i ciuchy letnie razem z zimowymi na działach czy też przepchane wszystko i człowiek głowi się jak dopchać jeden model śniegowców bo innej opcji nie ma jak zawęzić 3 gondole wstecz buty i 30-60minut wsadza sę model butów w dział. Nielogiczne terminy zwrotów sezonowych rzeczy i przekładanie 15 razy działów bo nie da się od razu przebudować na zimę bo wjedzie w kolejnym tygodniu towar który wyląduje w miejscu gdzie robiło się ekspozycję zapychającą dział. Sandały całoroczne to jest HIT ktoś kto na to wpadł to chyba narażł się chloru i łeb wypaliło całkowicie.
    ReviewUserIcon
    nick

    17.10.2024 09:05

    Pracownik

    A czytacie co jest w mailach napisane? Ustawienie butów od razu mogło być zimowe żeby podwójnej roboty nie robić
    ReviewUserIcon
    Lusi

    18.10.2024 01:10

    Pracownik

    Nie prawda, moj krs i vm zwróciła uwagę i zaznaczyła że ułożenie jesień pòźniej zima , co makroregion to inne zasady
    ReviewUserIcon
    Niezadowolony klient

    12.10.2024 17:28

    Inne

    Nie informuje sie klienta przy zakupie ,ze nie ma zwrotów tylko BONY ,które trzeba wykorzystac w terminie 3 miesiecy
    ReviewUserIcon
    Xyz

    13.10.2024 12:52

    Pracownik

    Skoro w polskim prawie nie ma obowiązku przyjmowania zwrotów w sklepach stacjonarnych to po co informować w jaki sposób odbywają się one w danym sklepie? Chcesz to możesz zapytać sprzedawcy, jest też informacja na kasie :) po Twojej stronie leży się doinformować a nie po stronie sprzedawcy, skoro kupujesz coś to wiesz co kupujesz. Klienci którzy kupują coś np na prezent to zawsze pytają się o możliwość zwrotu i jak to wygląda… więc to tylko Twoja wina
    ReviewUserIcon
    To tylko ja

    14.10.2024 15:02

    Pracownik

    Jak flustracje wylewacie na klientów, to będzie tylko gorzej. Jak wolicie siedzieć na zapleczu a nie na sklepie to będzie tylko gorzej i w Waszych sklepach i w sieci. Jakość rzeczy sprzedawanych jest taka sama jak jakość obsługi. KRSi weźcie się do roboty, nie uczcie kierowników że wszystko im wolno, bądźcie obiektywni i otwórzcie szerzej oczy ...
    ReviewUserIcon
    Migotka

    06.10.2024 19:14

    Pracownik

    Dlaczego szkoleniowcy, którzy nie wyjeżdżają na szkolenia tylko siedzą od kilku miesięcy na sklepie, nie prowadzą szkoleń, otrzymują dodatek szkoleniowca?
    ReviewUserIcon
    Serwisant

    12.10.2024 22:04

    Pracownik

    Moi drodzy ....Jesteśmy po to aby i po za sezonem nie generować kosztów wysyłki roweru do serwisu danego producenta tylko swoja wiedzą i doświadczeniem zawodowym móc przywracać sprawność roweru na miejscu.I tak taniej wychodzi Firmie trzymać w sprawności Serwisanta cały rok .Mój sklep nie generuje takich niepotrzebnych kosztów a i sami KRS i MKRS maja komfort tego że się nie martwią i ze maja na kogo liczyć w tym temacie.
    ReviewUserIcon
    Bielsko

    13.10.2024 17:07

    Pracownik

    Musisz mieć bardzo dobry sprzęt jako serwisant na sklepie skoro poza sezonem jesteś w stanie naprawić rower, nie wysyłając go do na producenta i nie generując kosztów dla firmy ( nie mówię tutaj o regulacji i podstawowych czynnościach które należą do obowiązku serwisanta) KRS i mkrs są zapewne dumni biorąc pod uwagę że przy np Romecie to Romet wystawia LP i bierze koszty wysyłki na siebie.
    ReviewUserIcon
    Balbina

    12.10.2024 19:21

    Inne

    Potrzebuję mądrej porady. Pracownik X stosuje (usunięte przez administratora) na innych pracowników, nie wykonuje do końca swoich obowiązków, a jak je już wykonuje to w kilka dni (gdzie pozostali mają na to max do końca swojej zmiany) bądź zleca swoje zadania na innego pracownika, gdy na przerwie można siedzieć 15 min pod nadzorem kiero to X siedzi po 40 min + 3 extra przerwa, miga się od odpowiedzialności za źle wykonane swoje zadania, spóźnia się, spędza czas na zapleczu albo na udawaniu, że jest czymś zajęty w momencie, gdy zawali nas towar/ przecena/ruch na sklepie / przebudowa itd. Pracownik X dostał mimo to na dniach umowę na stałe. Zero reakcji ze strony kiero na nasze zgłoszenia ,,problemu" .Wina za niepowodzenia na sklepie oraz punkty z premii spadają na każdego tylko nie na X. W tym miesiącu mają zwolnić minimum jedną osobę, która jest na zwykłej umowie. Ogłoszenie na jej miejsce wisi na internecie już od miesiąca. Gdzie jest sprawiedliwość ? Co jako ekipa możemy z tym zrobić aby to ukrócić.? Albo jak nie zwariować ...
    ReviewUserIcon
    Lola

    13.10.2024 03:05

    Pracownik

    Układy, ręka rękę myje, najlepiej odejść do innej pracy gdzie ludzie szanują Ciebie i Twoją pracę :)
    ReviewUserIcon
    StaryMartes

    13.10.2024 08:13

    Pracownik

    Pani Balbino,rzecz jest do zrobienia i to w chwilę jak na zmianie jest "stary zespół" prosze jako przewodniczacy zalogi podejść do Kierownika sklepu poprosić o rozmowe i jeśli mozna poprosic także o telefon do KRS i na głośno mówiacy porozmawiać o zaistniałej sytuacji.Jesli brak rozmowy wyniknie z nieodpowiedniej pory dnia czy momentu umowic sie na przyjazd KRS na taką rozmowę.Wyjdzie samo kto to taki dostał umowę i za co i w jakich okolicznościach przyrody.Najwazniejsza jest rozmowa wraz z delikwentem jako konfrontacja i nie patrzcie na późniejszą gęstą sytuacje . Pozrawiam

    Zostaw merytoryczną opinię o Martes Sport Sp. z o.o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.