Nie wiem jak głośno trzeba mówić o takich rzeczy i ile razy trzeba je powtarzać aby w końcu przyniosło to jakiś efekt. Klimat jaki panuje na tcop jest bardzo słaby, większość przełożonych jest dla Ciebie niemila, wynagrodzenie na najniższym poziomie, ta praca to ewentualnie przystanek w poszukiwaniu innej. (usunięte przez administratora) Pracy nie polecam, lepiej w MacDonaldzie
O ktoś nie przyjmuje konstruktywnej krtytykj i zgłosił post do usunięcia. No i tak bywa, Pani Dario polecam na przyszłość: lepsza dieta, lepsze rzeczy i wiecej rozumu to moze beda z. "PANI" ludzie.
Normalnie obóz pracy , nie polecam nie wiem jakim cudem Mirelka tak awansowała Ciekawe jakim cudem hmm może i dobrze nie będzie tak gnoiła i wyzywała ludzi...brak słów .....
Czy pracodawca Polmed S.A. motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
Mega rozczarowanie szczególnie jak Mirela traktuje ludzi jak (usunięte przez administratora) a sama nie jest nic lepsza, same (usunięte przez administratora).... I taki ktoś zarządza infolinia... (usunięte przez administratora)dobrze ze nie pracuje już tam ponad rok.
Pani (usunięte przez administratora)jest osobą z tak ogromnym ego, że dziw iz sie jeszcze w drzwiach mieści. Jest tez fałszywa, nie szanuje pracowników i nie ma żadnej wiedzy medycznej(ani wykształcenia ani doświadczenia). Kazała nam myć metalowe drzwi od placówki gdyż widziała ze tak robią w McDonaldzie (!) , informacja że metal wytwarza ujemne jony i nie trzeba bo tam nie ma bakterii nie przedarła sie przez blache z ego. Została dyrektorem firmy medycznej, będąc wieloletnim pracownikiem firmy motoryzacyjnej. Awansy w tej firmie wyglądają tak, ze awansują tylko Ci(do poziomu kierownika) którzy sa najbardziej sterowalni. Nie ma sytuacji, w której kierownik zostaje dyrektorem.
Jeśli w kilka tygodni ktoś z szarego konsultanta na słuchawce zostaje szefową całej infolinii i tym samym wieloletnią poprzednią szefową pozbawia pracy to o czymś świadczy.. Czytałem opinie że w tej firmie nie ma perspektyw a jednak widać że są… Można zrobić (usunięte przez administratora) szybką karierę na infolinii tylko trzeba zapytać Pani Mireli jak…
Zaproponowana stawka - smiech na sali. Tyle co oni proponują to ja zarabiałam z jakieś 10 lat temu. 150 zł do wypłaty jak nie będzie na L4 przez trzy miesiące - po takich informacjach musiałam zaciskać zęby, żeby się w głos nie roześmiać. Pani, przeprowadzająca rozmowę patrzyła na mnie dziwnym wzrokiem - pewnie dlatego, że „na sobie” miałam więcej kasy niż ona miesięcznie widzi wpływu z pracy. Wysłałam CV tylko i wyłącznie dlatego, żeby upewnić się w tym, co mówią ludzi. Nigdy nie poszłabym tam do pracy. Zresztą moje CV zostało mocno „okrojone”. Nie widziałam powodu, aby posiadali o mnie wszystkie informacje. Wychodząc stamtąd miałam do końca dnia uśmiech na ustach; jak po kabarecie w Mrągowie :).
Nie pamietam.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Nie polecam tej firmy stanowczo Wcale ludzi nie szukają. Szukają naiwniaków co porzuca dajmy na to swoją obecną pracę żeby Przyszli do nich na szkolenia a nie znając dnia ani godziny podziękują tobie za szkolenia. A odszkodowania żadnego nie dadzą czy jakieś rekompensaty za dni spędzone u nich.
Nie polecam tam pracy. Biorą na dwutygodniowe szkolenia A jak leci trzeci tydzień mówią Ci do widzenia. Nawet zapłacone nie dostaniesz. Szkoda czasu na tracenie składania cv lepiej gdzie indziej złożyć i poszukać coś lepszego. Bo jeśli tak oni. Postępują z ludzmi to bardzo proszę.
Ta firma to jedno wielkie dno i porażka. Pracuje tu już parę ładnych lat / Nowi managerowie to totalne dno - w szczególności niejaka pani Sylwia z działu labo - najgorszy specjalista (największy odsetek reklamacji) a teraz wielka pani manager - mobbing i wykorzystywanie pracowników , wiecznie za mało, wiecznie darcie ryja że mamy odbierać, a pieniążki nie idą w parze wraz z wykonywaną pracą. W tej firmie nerwica i kurwica murowana (usunięte przez administratora) Nie polecam nikomu, chyba że ktoś nie szanuje siebie i swojego zdrowia psychicznego.
Potwierdzam powyższe, Pani Sylwia K. ( z działu labo) najbardziej toksyczna osoba z jaką miałem "przyjemność" pracować/ Większość zwolnień super konsultantów dzięki niej ... Ponadto kadra managerska to totalne (usunięte przez administratora),zostajesz managerem nie za to co potrafisz, tylko za to jak donosisz
Nie za mocne te słowa? Rozumiem, że atmosfera według ciebie jest słaba, ale obrażanie innych też jest niefajne. Skoro pracujesz tam już kilka lat i nie szukasz czegoś innego. to musisz widzieć jakieś plusy. Jakie?
Sylwia nie piszesz sama sobie odpowiedzi na hejt który na ciebie idzie…??? Miałam wątpliwą przyjemność pracować na dziale z „Panią” (usunięte przez administratora) .. cudzysłów użyty celowo, bo „Pani” z niej żadna. Najwięcej rezygnacji i zwolnien dzieki atmosferze która panuje dzieki niej, o ile da się to nazwać atmosferą - totalne rno
Przeglądałam pakiety medyczne dostępne w ramach abonamentów i zauważyłam, że nie podają, ilukrotnie można w danym roku powtarzać bezpłatne badania. Ktoś z Was ma abonament w Polmedzie i podałby przykład np. analityki ogólnej?
Mamy 2021 rok a wciaż istnieje firma ruchajaca pracownikow jak tylko się da. Umowa w polmedzie? Zapomnij o normalnej umowie jak na godnego człowieka przystało. tu dostaniesz najniższą krajową na UOP a pozostała kwota (o ile jakaś będzie) wypłacana w zleceniu gdzie rachunek jest podpisywany in blanco. Tu każdy pracownik dostaje co jakiś czas polecenie z działu kadr: podpisz nam in blanco kilka sztuk z góry na kolejne miesiące (tylko podpis, nic więcej, broń boże nie wpisuj kwoty!!!) a my dopiszemy sobie resztę. Tym sposobem nigdy nie dowiesz sie czy dostałeś tyle ile powinieneś (ciesz się, że w ogóle dostałeś) a pracownik może w każdym momencie zostać (usunięte przez administratora) na kasę (sorry, mamy słabszy miesiac). To kwalifikuje się pod jakiś paragraf lub do nagłośnienia (Halo, skarbówka? PIP? Proszę przyjechać na GoWorka). Ciekawe czy jest obecnie inna firma stosująca takie praktyki, czy polmed to ewenement na skalę starogardu?
Sporo narzekasz, czy naprawdę jest tak źle w Polmedzie? Może znajdziesz też jakieś pozytywne aspekty związane z pracą w tej firmie? :) Co uważasz za największy atut? I jak myślisz, co by się musiało zmienić w firmie, żeby poprawiły się rzeczy o których pisałeś wcześniej?
Wszystko począwszy od kadry menagerów i szefostwa które nie ma pojęcia jak traktować pracowników i godnie wynagradzać bo wypłata jest żenadą i poniżeniem dla osób które tam zapier… na tych słuchawkach. Umowy też śmiechu warte podpisujesz coś bez daty bo każą złożyć tylko podpis i nie wiesz co to po co i na co. Jakie premie? Te kilkadziesiąt złotych o które walczysz za plusy za dodatkowa pracę? Nadgodziny niepłatne, wybierasz sobie później i np możesz wyjść szybciej. I broń Cię Boże żebyś zgłosił jakieś obiekcje bo zaraz masz dywaniki, rozmowy i traktowany jesteś jak dziecko w przedszkolu bo nikt i tak sobie z Ciebie tam nic nie robi. No i przerwa proszę Państwa 18 min na całe 8 godz siedzenia przy monitorze. Sikać za przeproszeniem też trzeba sprintem bo przecież trzeba odebrać jak jest się samemu bo potem opr jak ilość połączeń porzuconych jest zbyt duża. Proponuje Polmedowi przeznaczyć większy nakład na dbanie o pracowników a nie chwalenie się wynikami ile to zaoszczędzili ile zarobili… może wtedy te opinie się tu zmienią
Pracowałam tam nie polecam, oczywiście Danusia i Monika są ok ale reszta maslara a szczególnie Mirela zero szacunku do ludzi wielka pani dyrektor chyba po. Znajomości.... Żal
Panie w recepcji nie zawsze są przyjemne. W dodatku nie bardzo potrafią doradzić. Otwarcie się przyznają, że nie wiedzą co sprzedają. Wybrałem się do Polmedu na zrobienie testu przed wylotem do UK. Pani nie potrafiła stwierdzic, albo nie chciała, czy muszę wziąć wersje angielską, czy wystarczy wynik w polskiej wersji. Wydaj mi się, że jeśli się coś sprzedaje, to powinno się znać tego zastosowanie... Na lotnisku musiałem zrobić kolejny test, ponieważ okazało się, że wynik musi być jednak w języku angielskim. Podobno nigdy nie były akceptowane wyniki w języku polskim — niestety takie można kupić w Polmedzie. W dodatku jeśli chce się wykupić tłumaczenie cena wzrasta ze 160, na ponad 200zl. Na lotnisku, wynik testu otrzymujemy po 15 minutach, w wersji angielskiej za 160zl. Tak więc, wszystkim podróżnym odradzam Polmed.
Panie w recepcji nie są zobowiązane do posiadania wiedzy, jakie dokumenty akceptowane są przy podróżach do określonego kraju. Czasem tych wymagań nie zna nawet personel samolotu, który już leci do danego kraju. Każdy kraj ma swoje wymagania i one często się - zmieniają to obowiązkiem podróżnego jest te wymagania sprawdzić. Swoją drogą, to dość oczywiste, że przy podróżach zagranicznych wynik testu musi być przetłumaczony :)
Panie w recepcji nie zawsze są przyjemne. W dodatku nie bardzo potrafią doradzić. Otwarcie się przyznają, że nie wiedzą co sprzedają. Wybrałem się do Polmedu na zrobienie testu przed wylotem do UK. Pani nie potrafiła stwierdzic, albo nie chciała, czy muszę wziąć wersje angielską, czy wystarczy wynik w polskiej wersji. Wydaj mi się, że jeśli się coś sprzedaje, to powinno się znać tego zastosowanie... Na lotnisku musiałem zrobić kolejny test, ponieważ okazało się, że wynik musi być jednak w języku angielskim. Podobno nigdy nie były akceptowane wyniki w języku polskim — niestety takie można kupić w Polmedzie. W dodatku jeśli chce się wykupić tłumaczenie cena wzrasta ze 160, na ponad 200zl. Na lotnisku, wynik testu otrzymujemy po 15 minutach, w wersji angielskiej za 160zl. Tak więc, wszystkim podróżnym odradzam Polmed.
Cześć Którego dnia miesiąca jest wystawiana wyplata i ile mniej więcej premii dają?
Co się dzieje w laboratorium? W tym tygodniu poszłam zrobić badanie morfologii, usługa płatna. Drugiego dnia chciałam odebrać wynik. W odpowiedzi na pytanie ,czy są moje wyniki, usłyszałam ,że z powodu powstałego skrzepu, wyniku nie ma. Przeproszono mnie i poinformowano, że mogę badanie powtórzyć. Tym razem wyniki otrzymałam. Moją córkę spotkała taka sama historia. Musi powtórzyć badanie
Hej , Pracuję w polmedzie kilka lat. Nie zawsze było kolorowa , ale myślę ,że to zależy od samego podejścia . Większość pracowników od samego początku nastawia się bardzo negatywnie -czasem niestety takie podejście sugerują nam same koleżanki i koledzy ,którzy pracują tam już sporo czasu . Ja ze swojego punktu widzenia , mogę śmiało rzec ,że sama praca w sobie jest ok. Fajne jest to ,że można się rozwijać (jeżeli wykażesz ,że zależy Ci na pracy) . Mimo ,że czasami ma się chęć rzucić ją z dnia na dzień ,ze względu chociażby na brak pomocy ze strony "starszych koleżanek" , to i tak ostatecznie czujemy się związani w jakiś sposób z Polmedem. Uważam ,ze wszyscy którzy bardzo brzydko opisują ta firmę ,nigdy nie miało na tyle odwagi ,aby zgłosić swoje zastrzeżenia managerowi lub samej Pani Mireli . Wiadomo jak to praca na infolinii , najważniejsze jest odebrać jak najwięcej połączeń i aby Pacjent nie musial czekać za długo na linii. Tak więc , nie zdziwcie się czasami jak ktoś krzyknie na całą salę ,że mamy odbierać :) to przecież nasza praca! Jedyna podpowiedź to taka ,aby nie pisać z nikim na tematy nie dotyczące pracy. Osób które zajmują się ciągle życiem innych jest naprawdę bardzo dużo. Lepiej unikać takich ludzi .. to oni niestety niszczą dobre imię firmy ,która stara sie odbudować każdy z nas po trochu .
Skoro tak piszesz to na pewno jesteś jedną z menagerek, które mają narzucone z góry aby opisywać tu firmę w samych superlatywach. Niestety tak kolorowo na infolinii nie jest.... Pani Mirela miała i ma konsultantów za nic! Dobrze o tym wiem, przekonałam się na własnej skórze. Liczą się tylko cyferki odebranych połączeń i kasa, tylko, że nie dla pracownika tylko dla niej! A Ty żeby z myślą aby skapło Ci kilka złotych do wypłaty piszesz tu takie bzdury aby kolejny nowy pracownik będąc w błędzie podpisał umowę o pracę. Nie oszukuj siebie i innych! Musisz gadać co Ci każą! Co to za praca żeby krzyczeć na pracownika? Zamień się z konsultantem i przypomnij sobie jak Ty czułaś się będąc na jego miejscu jak krzyczano na Ciebie, miło było? Czułaś dowartościowanie?! Byłaś chetna na drugi dzień przyjść w to samo miejsce i słyszeć, ze ciągle jest za mało, ze menager nie pomagał tylko gnębił?! Przypomnij to sobie... To stanowisko masz zawdzięczając tylko temu, że donosisz, obgadujesz, jesteś fałszywa i swojego pracownika utopisz w łyżce wody aby tylko wyrobił limit i to zakwalifikuje cie do PREMII MENAGERA, czuj wyróżnienie. BĄDŹ DUMNA Z SIEBIE, ŻE DZIĘKI KRZYKOM I PONIŻANIEM KOLEGÓW I KOLEŻANEK WZBOGACILAS SIE O KILKA ZŁOTYCH!! TACY WŁAŚNIE LUDZIE AWANSUJĄ W POLMEDZIE! współczuję....
Uważam że krytyka jest zbyt mocna .W ostatnim czasie od kiedy została starszym manager Paulina L praca jest coraz lepsza.Ona potrafi podnieść na duchu jak również docenić pracę konsultanta .Mozna z nią porozmawiać na wszystkie tematy zawsze uśmiechnięta i pomocna.Jej awans w pełni zasłużony.Paulina G również. Większy problem tkwi w specjalistkach które awansują i uważają się za kierowniczki.Tutaj szkoda że manager nie zauważa tego problemu.To oni mają być przykładem i pomocą dla konsultanta a są jednymi wszystkimi osobami.plotkują a nawet potrafią na całą salę wykrzyczeć w czym popełniłeś błąd.A same dużo błędów popełniają. Pani Mirela super jak pójdziesz z nią pogadać rozmawia z Toba jak z koleżanką. Nie rozumiem tych opinii.. Sama praca w sobie może i nieraz stresująca ale da się wytrzymać.
Menagerki przykładem??? No sorry! Skończy się tak niedługo że same będą odbierać te telefony bo wszyscy powoli się zwalniają i ludzi ciągle brakuje! A one gwiazdy tylko potrafią wydzierać się na całą salę żeby odbierać jak kolejki na linii a same nawet słuchawki nie podniosą. A najlepsze jest to że potem to Twoja wina jak dużo połączeń jest porzuconych bo nie miał kto odebrać. Masz się spiąć i krócej z innymi rozmawiać najlepiej bo przecież kolejnego trzeba odebrać. Nie polecam! Najgorsza z moich prac! A tak pięknie na rozmowie o prace koloryzują te dwie panie. System premiowy jesteśmy jak jedna wielka rodzina itd... Żenada
Pracuję za granicą i SERIO, czarnuchy mają już lepiej niż wy. Odbieranie telefonów na akord? Co to ma (usunięte przez administratora)być?! Ach no tak, to tylko polskie realia.
Cześć Którego dnia miesiąca jest wystawiana wyplata i ile mniej więcej premii dają?
Największym plusem firmy są terminowe wypłaty....... A nie, zapomniałam są NIE Terminowe!!! Porażka!!!! Nic tylko szukać pracy
Chciałam ostrzec pacjentów czyli ludzi potrzebujących pomocy przed telefoniczną konsultacja Wczoraj zostałam przez konsultantkę zachęcona do takiej porady Konsultantka znała mój problem i moje oczekiwania. W ciągu 10 min miałam przelać odpowiednią kwotę co uczyniłam Niestety podczas krótkiej rozmowy z panią doktor otrzymałam informacje że nie mogę uzyskać żadnej pomocy Zwróciłam się więc do konsultantów o zwrot pieniędzy usłyszałam pierwsza odpowiedź że otrzymałam poradę Druga że nie mogę złożyć oficjalnej skargi bo problem nie dotyczył mnie Przepraszam ja dokonałam wpłaty Bardzo smutny fakt wykorzystywania ludzi w trudnej sytuacji Sprawę przekaże odpowiednim organom aby POLMED zaprzestał swoich takich praktyk.
Jaki jest styl zarządzania kadrą w Polmed S.A.?
Napiszesz coś o warunkach zatrudnienia?
Warunki zatrudnienia? Na początek tylko umowa zlecenie i tak przedłużają z msc na msc chociaż na rozmowie gwarantują po 3 msc umowę o pracę dostajesz ją po jakimś roku. Najniższa krajowa na nic więcej nie licz , dostajesz plusy jak w szkole i to nie za darmo ale za ciężka prace i jeśli masz ich odpowiednia ilość dostajesz jakieś 60-70zl premii i to na umowie zlecenie. Są dwie umowy jedna o pracę i tam najniższa krajowa i umowa zlecenie na te przeogromne dodatki tzw „premie”. Jeśli chcesz psychicznie być zdrowym i nie żyć w pracy w ciągłym stresie i poniżaniu bo im ciagle mało to daj sobie spokój bo tą pracę będziesz przeklinać już po msc i będziesz żałować że się tam zatrudniłeś.
Może pochwalisz się na forum z jakimi kompetencjami przyszedłeś do tej pracy? Oczekiwanie pieniędzy nie jest wysoką kompetencją. Pojęcia nie masz o "ciężkiej" pracy. Bo ta, która wykonujesz, rozumiem na infolinii, jest przede wszystkim odpowiedzialna. Pomyśl o tych którzy oczekują na połączenie. Obawiam się że kariery zawodowej możesz w życiu uniknąć ????
Jeśli @luks nie posiadał odpowiednich kompetencji to czemu został zatrudniony? Jeśli praca jest odpowiedzialna z jakiego powodu nie ma to odzwierciedlenia @dyrektor w wynagrodzeniu? Bo tak jak pisze luks poza najniższa krajowa nie wykracza. Jeśli naprawdę jesteś pracownikiem kadry zarządzającej to Twoj komentarz tylko potwierdza wiele negatywnych opini i jest szczytem niekompetencji ale Twoich ???? . Zresztą jeśli jesteś dyrektorem który przychodzi mi na myśl to właściwie mozna powiedziec ze wiele więcej sie spodziewac po Tobie nie mozna. Z calym szacunkiem ale myslenie aby pacjent nie musial czekac na odebranie połączenia lezy po stronie osób decydujacych o ilosci zatrudnianych konsultantów. Co do samego miejsca to fakt obowiązków mnóstwo, trzeba duzo zawzięcia i chęci zeby nie kosztowało to zdrowia psychicznego. Jeśli przychodzisz nastawiony ze chcesz sie nauczyc to sie nauczysz wszystkiego . Myślę ze dobre miejsce do "obycia " Sie z branża. Na dłużej niewiele tu zostaje osob ze względu na brak możliwości rozwoju ze względu na plaskie w porównaniu do konkurencji struktury i brak wynagrodzenia adekwatnego do nabywanego doswiadczenia. Awansuja osoby przede wszystkim będące pupilkami będące wielezadaniowe. Nie musisz tez byc wybitny jeśli lubi Cie przełożony. Jesli lubisz korporacyjne podejscie do pracy to tez nie tutaj. Tu jestes odpowiedzialny za wszystko i musisz wiedziec wszystko. Rodzinna firm ana jak sie kreuja? Tak, jak w rodzinie pomagaj rob i nie oczekuj docenienia innego niz dumy i usmiechu szefa. Co do poniżania o ktorym pisze @luks to nie doswiadczalam ale wiem ze sa osoby które sa zatrudniane bez zadnego doświadczenia, szkolenie jest zadne a oczekiwania pracy na rowni z ludzmi obytymi w temacie a że przelozynymi rzadko są osoby mające pojęcie o zarządzaniu to i ich zachowania co do takich osób sa najdelikatniej mówiąc nie na miejscu. Generalnie nie jest to zle miejsce ale napewno jesli juz to na chwilę i tylko jeśli nie mozesz wybrac innej konkurencyjnej firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Polmed S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Polmed S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 40.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Polmed S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 33, z czego 1 to opinie pozytywne, 28 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Polmed S.A.?
Kandydaci do pracy w Polmed S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.