IKEA Retail

1.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o IKEA Retail

anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
A

Przecież ten syn się tylko wzmógł odkąd pojawił się obecny dyrektor. Apel źle skierowany.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hahaha

Dokładnie! zostawili kupę na wrocławskiej podłodze i polecieli narobić do Katowic XD

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KAMIENIE NA SZANEC

Pracowałem w kilku firmach zanim wstąpiłem do IKEA. Najbardziej zdziwiły mnie 2 rzeczy: 1. Wszyscy na okrągło mówią Ci o wartościach (po trzech dniach chce ci się rzygać na dzwięk tego słowa), których sami nie mają. Gdy podsłuchasz rozmowy kierowników usłyszysz ,że oni tak samo jak ty mają już dość tego (usunięte przez administratora) 2. Tutaj kierownicy nie pracują na działach , którymi dowodzą. Siedzą sobie wygodnie w biurze, gdzie od dawna zrobiło się kółko wzajemnej adoracji, palą papieroska albo gaworzą na kantynie z menadżerem ds. bezpieczeństwa bo on zawsze tam jest i zawsze ma dużo czasu do zabicia. Podsumowując: Jak to dobrze ktoś ujął wcześniej - koreański model wpajania miłości do firmy (boję się, że kiedyś nakażą nam tatuować sobie ich logo na piersi) i kierownicy, którzy już od dawna przyzwyczajeni są nie pracować ze swoim zespołem. Boli tylko fakt, że na koniec roku taki kierownik daje ci ocenę i czasem podwyżkę a bazuję on tylko na swoim wyobrażeniu bo tak naprawdę cię nie zna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grzbiecik

Skoro odpowiedzia na Wasze zarzuty sa tzw "trudnosci transportowe", ilosc zwolnien we wrzesniu, podyktowana jest faktem, ze to byli glownie studenci wracajacy na studia, a rozwiazanie problemu braku ludzi do pracy to wydluzenie czasu pracy obecnych pracownikow na zmianie - sami sobie odpowiedzcie z kim macie do czynienia ???? . Zatrudnieni poniewaz najlepiej ulepili iglo z kartonu na assesmencie, wiec nie oczekujcie ze rozwiazania ktore powinny byc strukturalne, sa faktycznie niczym domek z kart, ktory zaraz runie. Ale robmy cokolwiek,niekoniecznie z sensem, wazne ze inni pomysla ze cokolwiek robimy :) takie jest podejscie. Tu sobie dopowiedzcie sami...jaki jest sens rozmawiac z ludzmi na poziomie katowic, oczywiscie nie wszystkimi, nie krzywdzac tych, ktorym na prawde krzywda ludzka nie jest obojetna. Pozdro dla IKEA KATOrga.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Magazynier

Szczerze nie polecam - firma kreuje sie na korporacje, a praca jak u prywaciarza. Kolesiostwo, nie jasne zasady premi i podwyżek - dla lizusów... Przy obecnym rynku pracownika są lepsze firmy (durzo lepsze). Ich dział "hr" to jakaś kpina.... Naprawdę jeśli nie macie noża na gardle poszukajcie innego pracodawcy.... I mówie to jako mam nadzieję odchdzący pracownika ikea Warszawa.... Moje sugestie dla Ikea praca: Wymienić dyrektorów i wyższą kadrę kierownczą na ludzi z zagranicy..... Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Wymienić kadrę na ludzi z poza układu... " zagranica"

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jesteś już po rozmowie rekrutacyjnej w firmie IKEA Retail? Zostaw swoją opinię dotyczącą jej przebiegu. Czy spełniła Twoje oczekiwania? Jaki był jej rezultat?
Rece opadaja

Czy Wy na prawde sadzicie, ze narzekajac tutaj cos uzyskacie? Moze jedyne co uda sie wywalczyc, to dziesiatki fikcyjnych spotkan, falszywych usmiechow i planow naprawczych robionych tylko po to zeby cokolwiek robic i wykazac sie umiejetnie zamiecionym problemem pod dywan. Uwazam ze jesli problem jest wewnatrz sklepu, rozwiazac mozego tylko ktos z zewnatrz. Nie myslcie ze ktos z zespolu kierowniczego przyzna sie do bledu. Oni zawsze powoluja sie na "wyzsze" sily. Wiec jesli chcecie rozwiazac ten impas, tym razem Wy powolajcie i odwolajcie sie do wyzszych sil, patrz centrala na poziomie kraju. Ucza Was patrzenia szerzej, wiec teraz mozecie wykazac sie ta wartoscia..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Była pracownica
@Rece opadaja

My może tutaj nie, ale ktoś z zewnątrz się tym zainteresuje. I nie mam tutaj na myśli SO, bo to by nic nie dało. Wiele portali działa, a ten jest po to, żeby wypowiedzieć się na temat pracy. To też się ludzie wypowiadają i dają sygnał przyszłym potencjalnym pracownikom, że jest jest tak kolorowo jak się wydaje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Janusz

Może jakies związki zawodowe?!?!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marian
@Janusz

W Ikea są już założone od dawna związki zawodowe NSZZ Solidarność. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MÓWMY JAK JEST

STOP FALSZOWI W IKEA KATOWICE! MÓWMY JAK JEST, CO DZIEJE SIĘ W FIRMIE. NIECH TA BAŃKA MYDLANA POD TYTULEM "IKEA JAKO IDEALNE MIEJSCE PRACY" W KONCU PEKNIE.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sprzedawca

Masz bardzo dużo racji tylko jedna rzecz mnie dziwi bo obecni kierownicy w sprzedaży to decyzje byłego szefa sprzedaży. Pozbył się wszystkich doświadczonych kierowników a zastapił ich ludźmi którzy przyznawali mu racje a jak ktoś miał inne zdanie to wypad. Znam kilka takich osób które musiały odejść a nikt w sklepie nic z tym nie zrobił bo przecież koledzy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sprzedaż
@Sprzedawca

Tak akceptuję to, że to decyzje byłego kierownika sprzedaży i wcześniejszych ale i pewne decyzje to niestety decyzje obecnego co właśnie boli najbardziej choć muszę przyznać, że może i on został postawiony przed faktem dokonanym ale jednak warianty są inne, a jest kierownikiem sprzedaży więc ma prawo postawić na innych ludzi lecz tego nie zrobił i brnie dalej w ten absurd jakim są kierownicy liniowi w sprzedaży jak Ci halowi tak i Ci showroomowi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Johnny

Lepiej bym tego nie ujął ....cała prawda

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
NIEUDACZNIK

...już nie pracuję w firmie IKEA, ale kiedy pracowałem miałem wrażenie, że jestem nieudacznikiem...a to dzięki prawie Wszystkim KIEROWNIKOM (powinni być z małej litery)...dawali do zrozumienia, że są najlepsi, nie było żadnego poszanowania do pracowników, którzynp pracowali szósty dzień z rzędu dziewiątą godzinę i np usiedli przed chwilą przy komputerze na dziale.....i działa się afera, że cały czas siedzą i nie sprzedają, natomiast jeśli chciałoby się od nich pomocy to oni nie są od tego, mają ważniejsze rzeczy do zrobienia (pewnie większość to pogaduchy z tymi co innych utopiliby w łyżce wody). Kierownicy wprost nie mówią do pracownika, opowiadają między sobą a potem pracownik dowiaduje się, że jest najgorszy, ale np za rok na rozmowie oceniającej, gdzie czasami nawet pewnych faktów się już nie kojarzy. "Starzy pracownicy mili ludzie" natomiast jest już tak duża rotacja, że teraz jako czasami Klient nie czuję już tej fajnej atmosfery wśród Młodych pracowników. Dla uzdrowienia atmosfery proponuję zmiany (tym razem Kierownictwa) w kilku wydaje mi się znaczących działach: Logistyka, Commin ...i oczywiście Kadry, nastawione na wejściu źle do pracownika .....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Była pracownica

@cotuduzomowic Ciekawa jestem kto przyjdzie na Twój apel?! Poniżej cytat z „wykop”. Myślisz, że ktoś będzie miał odwagę? Nie sądzę... „Cotuduzomowic 6 godz. temu 0 Pracując w sklepie Ikea w Katowicach niestety muszę potwierdzić wszelkie zastrzeżenia co do pracy w tym sklepie. W ostatnim czasie odeszła spora ilość osób pracujących w tym sklepie długo i naprawdę byli to dobrzy pracownicy, z doświadczeniem, chęcią pracy. Teraz większość przychodzi do pracy, odbebnic swoje i tyle. Problemy kadrowe na każdym z działów wzbudzają już tylko śmiech, do tego opowieści że nie ma kandydatów spełniających ich wymagania, Ci idealni kandydaci nie przychodzą nawet na rozmowy, potrafią czytać. Kolejnym problemem są braki. Takich braków nie pamiętają najstarsi pracownicy. Czas pracy - nigdy nie będzie pracownika zadowolal w 100% ale tu zmiany wyglądają komicznie w tygodniu można pracować na rano, południe i między zmianę. Oczywiście jest to zgodne z prawem, ale jako firma szanujaca pracownika nie rozumie tego, że ciężko jest ułożyć życie rodzinne w ten sposób. Przywództwo przez przykład...w tym miejscu można na palcach jednej ręki wymienić kierowników z których warto brać przykład, reszta spędza czas na fajce, kantynie, wysyłaniu tryliona nie potrzebnych nikomu maili. Rozmowa roczna, podwyżki to temat rzeka, ale wrócę do niego. Sposób na to wszystko jest jeden i jest strasznie prosty. Czwartek godzina 9:00 dział Recovery. 10 minut ciszy Nie dlatego, że nie chcemy pracować, tylko dlatego że chcemy poprawy." Trzymam tylko kciuki, żeby się poprawiło. Zeby ta „burza” przyniosła pozytywne skutki.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik

Szkoda że ,,Dyrektor,,sklepu nie dostrzega że jego zespół kierowników w większości jest nieudolny i nie potrafi w sposób odpowiedzialny kierować zespołem ludzi którzy mają większe doświadczenie od obecnej kadry kierowniczej zarządzającą kilkoma działami w sklepie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marysia

Gdyby ktoś 5 lat temu powiedział mi, że poza IKEA znajdę lepszą pracę - nie uwierzyłabym. Pracując w tej firmie, myślałam że nie ma lepszej firmy na rynku .... z takimi benefitami i wartościami. Ale powiem Wam że to WIELKA BZDURA. Zmiana pracy wyszła mi tylko na dobre. Otwarły mi się oczy jak można być traktowanym i docenianym, a przede wszystkim jak wysokie są moje kompetencje. Oceny, które daje kierownik , nie są kompletnie kompatybilne z tym co robisz i jak wykonujesz swoje obowiązki. Jak Cie nie lubi (bo np. potrafisz mieć swoje zdanie) to możesz liczyć na co najmniej "nie spełnia oczekiwań". W Katowicach wyróżnia się ludzi, którzy potrafią się dobrze sprzedać i dobrze podlizać kierownikom funkcyjnym i kierownikowi sklepu. Szkoda - bo przecież Ingwar Kamprad, otwierając tą firmę, bazującą na wartościach, wierzył, że się da. Że są ludzie, którzy myślą tak jak on - może i są ale na pewno nie w sklepie w Katowicach ....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Cotuduzomowic

Dlaczego w tym roku nie było ocen kierowników? Przypadek? Myślę że atmosfera w firmie od dawna jest przerysowana na różowo.

Taki tam były pracownik

O pracy w katowickiej Ikea (nie odmieniamy!) można pisać książki. Brak jakiejkolwiek organizacji. Każdy robi, co chce. Macie dużo zaległości? Jedna lub dwie osoby się tym zajmą, podczas gdy pozostali będą siedzieć i gadać o duperelach. Nowi pracownicy uciekają, bo nie ma czasu na szkolenia wprowadzające. Cięcia. Za to czeka Cię dwutygodniowe "intro", na którym ok. 5 razy dziennie będziesz opowiadał innym ciekawostki o sobie. Śmiech. Później trafisz na dział, posadzą Cię przed komputerem, gdzie będziesz sprzedawał rzeczy, o których nie masz pojęcia, używając programu sprzedażowego, którego nie potrafisz obsługiwać. Działy zarządzane przez ludzi nie mających zielonego pojęcia o biznesie, którym kierują. Rozmowa z kierownikiem, o ile znajdziecie na nią "space", przypomina zabawę z dzieckiem w piaskownicy. Spokojnie - na zebraniu dzialowym, trwającym 6-8 h usłyszysz frazesy, które podniosą Twoją motywację. Wniosków ani planów na przyszłość nie oczekuj, one zostaną wysłane mailami, których - z powodu tłoku klientów - i tak nie zdążysz przeczytać. Twój kierownik, od czasu do czasu, pojawi się na dziale, aby podnieść morale zespołu i z entuzjazmem odpowie na pytania klientów, wprowadzając ich w błąd i powodując zamęt. Problemy zaczynają się od team leaderów, którymi są najczęściej osoby zatrudniane z zewnątrz. Bladego pojęcia o strukturze, pracy, asortymencie. Jeśli masz kłopot z grafikiem, zmianą, rzeczą na dziale - miej pewność, że team leader Ci nie pomoże. Jeśli zostałeś w pracy godzinę dłużej, TL skasuje niewygodną godzinę, zamiast puścić Cię wcześniej innego dnia. Manipulacje grafikowe to ich specjalność. Jeśli dasz radę wyrwać się na przerwę, możesz poczęstować się jedzeniem z torebki w kantynie. Zresztą, na "intro" zobaczysz magazyny zupek w proszku. Spodziewaj się natomiast, że w kantynie ujrzysz stałych bywalców z górnej półki, którzy - mimo promowanej równości - nie raczą spojrzeć, gdy mówisz im "cześć". Mowa o kierownikach funkcyjnych, którzy pełnią również rolę kierowników zmiany. Poznasz ich po tym, że w dni szczytu po sklepie chodzą szybko, omijając punkty informacyjne. Nie patrzą na boki, by - broń Boże! - nie zauważyć awantury. Aktywują się za to w luźne dni, żeby wytknąć Ci krzywo wiszący streamer lub źle zapiętą koszulę. Nałogowe mydlenie oczu trzynastką. Wszelkie pieniądze, które dostaniesz ekstra, będą na karcie podarunkowej do wykorzystania w Ikea. Wartości Ikea przestrzegane są wyłącznie przez pracowników niższej rangi. Nikt nie szanuje pracy, którą wykonujesz. Zawsze można coś zrobić lepiej, a wypracowane metody zmienić na nieefektywne i niezrozumiałe. Grafik jest porażką. Niezależnie od etatu, w sklepie będziesz spędzać większość czasu. Zapomnij o życiu prywatnym. Robisz maratony po 5, 6 dni, dzień wolny i znowu. Rano, wieczór. Dziś do 22, jutro na 9. Masz stałe niedostępności? Powinieneś z nich zrezygnować, bo przez Ciebie nie potrafimy spiąć grafiku. Chcesz wolne? Mam za dużo wniosków na ten dzień, nie dostaniesz. Chcesz inny dzień? Przykro mi, termin składania wniosków minął. Pokręcony system awansowania. Musisz być entuzjastą wartości, przyjacielem kierowników, wyrabiaczem goali, człowiekiem dostępnym na każde zawołanie. Trudno stwierdzić. Może musisz ładnie wyglądać w żółtym? Legendy krążą o atmosferze w sklepie. Atmosfery nie ma, został zaduch i ciężkie powietrze przemielone przez klimatyzatory po 13 godzinach otwarcia sklepu. Wszyscy kiszą się w sosie niezgody i pretensji. Wsparcie znajdziesz prywatnie, u dobrego psychologa. Brak reakcji kierowników na mobbing wobec nowo zatrudnionych. Jeśli jesteś z natury złośliwy, to miejsce dla Ciebie. Wyobraź sobie, że mozesz wszystko - przyczepić się do krzywo postawionego towaru, rozpiętego guzika u koszuli, stosować pokrętne techniki socjotechniczne wobec podwładnych. Gdy sprawa wychodzi na jaw, idziesz na płatny urlop, a potem - bez żalu i wstydu, wracasz na kierownicze stanowisko. Brzmi jak marzenie? Zatrudnij się w katowickiej Ikea.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KOWBOJ
@Taki tam były pracownik

Tam ręka -rękę myje .... funkcyjny kryje kierownika niższego szczebla, włącznie z kierownikiem sklepu, ... oczywiście rozmawiają z pracownikiem, ale tylko po to żebyś dowiedział się że to Ty przesadzasz ... wyolbrzymiasz ... kierownik jest czysty ... Co do awansowania - to musisz dobrze się sprzedawać - jeśli robisz wokół dużo szumu a przy tym mało pracujesz - jesteś WIELKI - na pewno będzie AWANS

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ciocia K

Nie pracowałam w Katowicach, tylko w SSC i szczerze nie polecam. Myślałam, że w sklepach jest trochę normalniej, ale widzę, że to tylko pobożne życzenia. Ucieczka z ikeły była najlepszą decyzją, co wszystkim serdecznie polecam!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Palion

Też jestem pracownicą IKEA. Ale już nie długo. To, co się tam dzieje, przechodzi ludzkie pojęcie. Podpiszę się obiema rękami pod wszystkimi opiniami poniżej. To, jak firma się kreuje to jedno, a to jakimi wartościami naprawdę kieruje drugie. Chyba nie ma działu, który by nie leżał i nie kwiczał. Począwszy od HR, który nie reaguje na skargi pracowników. Jeśli jest coś już na rzeczy, to potem sam pracownik musi się bać o swoją pracę, bo w porównaniu do kierownika jest zawsze nikim. Kwestia zatrudniania pracowników. Assesmenty są dobre w przedszkolach. Prowadzą półroczne rekrutacje, a potem dobrzy kandydaci im uciekają, bo nikt nie będzie tyle czekał na decyzję. Potem mogłaby się ona w ogóle pojawić. Wiem, że często jej nie ma. Awanse w firmie to kpina. Pracują tam ludzie, którzy mają bogate doświadczenie i sklep i specyfikę jego pracy znają od podszewki. Ale tej wiedzy jest za dużo, więc zatrudnia się osoby z zewnątrz na stanowiska teamleaderów czy menedżerów. Oni muszą się uczyć wszystkiego od szeregowego pracownika. Ilu już takich ludzi się zwolniło? Najlepszym przykładem jest chyba dział Recovery, gdzie prezentacja stanowiska na rozmowie kwalifikacyjnej odbiegała od rzeczywistej pracy na dziale.(usunięte przez administratora) Problemy ze współpracownikami są wszędzie. Innym przykładem jest biuro kas, gdzie są równi i równiejsi. Osoba zatrudniona na stanowisko team leadera deleguje wszystkie obowiązki na innych, bo nie wie jak to załatwić. To krzywdzące dla osób z bogatym stażem, które takiej osobie i jej decyzjom muszą się podporządkować. Śmieszne są oferowane etaty. 1/2 albo 3/4, z czego trzeba być na każde zawołanie i nie można utawiać grafiku tak, jak się potrzebuje. Niech mi ktoś wskaże palcem osobę, która zgadza się na pracę na 1/2 etatu i nic więcej nie robi i tylko czeka na telefon, by a nuż dorobić nadgodziny. Widać to świetnie na foodzie, gdzie ludzie teraz częściej odchodzą niż przychodzą. A jak przychodzą, to tylko na dzień szkolenia i uciekają. Kiedyś dział uważany za najtrudniejszy i mający dzięki temu benefity, nie różni się niczym od pozostałych. Akurat to też specyficzna grupa ludzi - bardzo zamkniętych. Mało komu udaje się wkupić w łaski połowy pań po 50. Wszyscy tylko czekają aż poprzechodzą na emeryturę, bo ich zachowanie jest praktycznie tylko krzywdzące. Można byłoby pisać i pisać na temat dziwów jakie można spotkać w ikei. Ale po co. Po prostu nie polecam. Za taką kasę można popracować gdzie indziej. Moje sugestie dla Ikea praca: Wymienić kadrę kierowniczą, która kisi się już we własnym sosie. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Przestać wydawać pieniądze na mało znaczące szkolenia i docenić finansowo pracowników.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Co do zarobków to jest, czy normalne jest, że kierownik działu musiał dorabiać w innej firmie, że się utrzymać? Słabo. Fakt nowe osoby na wejściu maja się całkiem nieźle, bo 20 zł brutto nigdzie w sprzedaży nie dostaną. A nowi kierownicy po prostu podają odpowiednia sumę na starcie i ją dostają. A jak stary się upomniał to „dostal nagrodę, a później karę” - tutaj cytuje słowa jednego z kierowników wyższego szczebla.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
fbhdfhb
@Pracownik

20zł brutto na godzine to ~~ 2400zł netto 14 zł /h Szału nie ma A podawanie brutto to robienie z ludzi baranów

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Abc
@fbhdfhb

Juz dawno nie jest to wabik moze te 2 lata temu tak ale teraz te 20zl brutto/h szału nie robi..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wkrotce byly pracownik

Jak wy nic nie rozumiecie.. toż to nowa strategia ikea wdrażana od lat.. zero szacunku dla "starych" doswiadczonych pracownikow ktorzy umieja wiecej niz ich kierownicy, zadnej finansowej roznicy wynikajacej ze stazu i wiedzy.. zachety by zostac i szkolic nowych. Nowy ma 20 zl a ktos po 10 latach prawie tyle samo bo zaczynal lata temu od np 9 zl i dopiero wyrownanie sprzed lat dalo mu 20zl czyli dokladnie tyle ile ma dzis nowy pracownik. A kobieta? jak w tym czasie urodzila dziecko albo dwa to ma mniej niz ktos kto sie zatrudnil rok czy dwa lata temu bo ominely ja olbrzymie 40groszowe podwyzki coroczne.. Jak taki stary pracownik wkoncu sie sfrustruje na maxa to sam sie zwolni i wtedy zatrudnia kogos za 20zl i machina zacznie sie na nowo..a jakie oszczednosci.. ktos za to dostanie premie hehe :-P Tylko problem polega na tym ze widza to wszystko juz nawet klienci ktorzy sa dla ikea rzekomo najwazniejsi..widza niekompetencje i brak wiedzy oraz same nowe twarze. Rosna koszta, a nowych nie ma kto uczyc.. no bo kto? kierownicy ktorzy sami nic nie wiedza( nie wszyscy)? Wielu kierownikow jest na swoich stanowiskach bo ciagna ich pracownicy z doswiadczeniem..jak sie zwolnia to prace straca tez kierownicy.. bo kto ich nauczy jak beda miec same nowe osoby? kto za nich wykona prace jak zwolnia sie Ci co ja wykonywali.. ehh Zadowolony klient to efekt koncowy wiedzy i checi ktorych pracownikom brakuje.. nie ma sie co dziwic

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
TEŻ JUŻ BYŁY - NA SZCZĘŚCIE
@wkrotce byly pracownik

Też nie mam czasu pisać o tej firmie, dla której poświęciłem prawie dekadę, ale widzę, że jakaś burza się w końcu zaczyna... Ja na szczęście już tam nie pracuję i żałuję, że tyle czasu tam spędziłem. Dla chcących tam pracować napiszę tyle: Ja jako bardzo doświadczony i kompetentny na wielu działach pracownik odszedłem z tej korporacji po prawie 9 latach ze stawką 20 pln 58 groszy, czyli NOWY NIC NIE POTRAFIĄCY SZCZYL zarabiał praktycznie tyle samo, co Ja i wielu innych wieloletnich DOBRYCH pracowników, których to coraz częściej również widzę "poza strukturami IKEA" - tylko pogratulować decyzji, jakże zgodnej z "WARTOŚCIAMI" tejże firmy - tzn ODWAGĄ BYCIA INNYM i PRZEKRACZANIA STREF KOMFORTU - na samo wspomnienie tych sloganów już się może źle robić człowiekowi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Info

Czytam te opinie i z kilkoma muszę się zgodzić. Atmosfera jest bardzo napięta i to widza wszyscy. Niestety wcześniejsze wypowiedzi są tez mocno przesadzone bo jest cześć kierowników która się stara i pracuje co widać wiec nie wszyscy tacy źli. Szkoda ze pewne rzeczy się dzieją tak a nie inaczej bo wcześniej pracowało się lepiej. Boje się ze teraz będzie tylko gorzej bo na kimś się to odbije co tu jest wypisywane i mam nadzieje ze nie na nas. Polecam tez zobaczyć na nasza prace bo w naszym zespole jest kilka osób które przychodzę i udają ze pracują a faktem jest ze Ci z duzym doświadczeniem ciągną ten dział. Ja potrafię załatwić dużo z moim kierownikiem chociaż czasem muszę się przypomnieć kilka razy... ktoś mówi ze oni nas tak złe traktują, ja jak mam problem albo coś ki się bie podoba to to mówię i nie spotkało mnie nic za to. Szkoda ze nie wszyscy mamy odwagę żebyś załatwiać sprawy między sobą i porozmawiać chociaż czasem są to trudne rozmowy. Łatwiej napisać na necie i obsmarować wszystkich choć jak napisałem wcześniej nie każdy jest zły. Co do zarobków to tez uważam ze mogą być lepsze bo w logistyce jest zwyczajnie ciężka praca. Może według kolegów to ja należę do tych pupili kierownictwa i dlatego patrzę obiektywnie a nie pisze komentarza byle by coś napisać.... a cześć komentarzy mnie rozbawiła np ze jest praca na zmiany i to jest złe... wiem ze na 0:15 ciężko się pracuje ale cóż trzeba. Może coś się zmieni i oby na lepsze

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dwa etaty
@Info

Widać po twojej wypowiedzi kolego/koleżanko, że nie do końca wiesz o czym piszesz bądź jesteś bardzo młodym pracownikiem. Pozwolisz, że sprostuję twoją wypowiedź. "bo jest cześć kierowników która się stara i pracuje co widać wiec nie wszyscy tacy źli" - racja, ale z nieudolnymi kierownikami/managerami nic w tej firmie się nie robi - mimo skarg do HR w dalszym ciągu nic się nie zmienia. "Boje się ze teraz będzie tylko gorzej bo na kimś się to odbije co tu jest wypisywane i mam nadzieje ze nie na nas" - boisz się prawdy ? a co mają niby ci zrobić ? powieszą cię ? "faktem jest ze Ci z dużym doświadczeniem ciągną ten dział" - tak ale za stawkę bardzo podobną do nowego pracownika po 3/4/5/6 latach pracy i to biorąc na siebie często odpowiedzialność za całą zmianę ! "ktoś mówi ze oni nas tak złe traktują, ja jak mam problem albo coś ki się bie podoba to to mówię i nie spotkało mnie nic za to" - nie martw się. na tym dziale nie znasz dnia ani godziny "Szkoda ze nie wszyscy mamy odwagę żebyś załatwiać sprawy między sobą i porozmawiać chociaż czasem są to trudne rozmowy" - rozmowa niczego nie zmienia, gdy masz do czynienia z ludźmi o przesadzonym ego. rozmowa to jedyne co tutaj się odbywa. rozmowa w jedną stronę ... w kierunku ściany. działań brak. Jakbyś musiał utrzymywać rodzinę to inaczej byś definiował słowo "odwaga". "Łatwiej napisać na necie i obsmarować" - w firmie nic nie dało się załatwić, więc warto przestrzec potencjalnych pracowników przed tym co może ich czekać "Może według kolegów to ja należę do tych pupili kierownictwa i dlatego patrzę obiektywnie" - naginany ten twój obiektywizm. raczej nazwałbym go fantazjowaniem niedoświadczonego pracownika. czas wszystko zmienia "wiem ze na 0:15 ciężko się pracuje ale cóż trzeba" - to zawieź kolego na godzinę 9:00 / 10:00 dziecko do szkoły to zrozumiesz. albo miej nockę,wolne,rano,rano,nockę itp w ciągu tygodnia i spróbuj jakoś funkcjonować to porozmawiamy. Całe szczęście już tu nie pracuję, ale żal mi mnóstwa ogarniętych osób które muszą w dalszym ciągu walczyć w tej nierównej walce. Pozdrawiam starą ekipę sklepową.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Info
@Dwa etaty

Dziękuje za odpowiedz i pouczenie. I tez odpowiem. Mam rodzine i dzieci i wiem jakie to jest trudne żeby wszystko pogodzić i tez nie jest łatwo ale jak masz problem z jednym drugim lub trzecim kierownikiem to napisz to a tak Ci co się starają tez musza się tłumaczyć wiec jeśli tak jak było napisane ze jest nieludzkie traktowanie to działa to w dwie strony. Nie pracuje tu rak czy dwa wiec widzę jak się załatwia dużo rzeczy i uważam ze to źle ze tak się dzieje. Odnośnie zarobków to napisałem ze nie są adekwatne do pracy i tu przyznam Ci racje ze pracownicy z duzym stażem powinni zarabiać więcej zwłaszcza Ci co ciężko pracują i biorą na siebie odpowiedzialność. Ja tez chce żeby było lepiej i normalnie bo to nasz wspólny interes

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Oreo
@Info

Fajnie, że w końcu ktoś pisze prawdę, a nie jakieś farmazony ... idźcie gdzie indziej to dopiero zobaczycie jak jest w innej pracy. Chyba nigdy nigdzie nie pracowaliscie skoro tak piszecie. Oczywiście prawdą jest że źle się dzieje w firmie, ale o tym należy rozmawiać bo zawsze warto rozmawiać...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o IKEA Retail - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w IKEA Retail?

    Zobacz opinie na temat firmy IKEA Retail tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 75.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w IKEA Retail?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 64, z czego 5 to opinie pozytywne, 39 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

IKEA Retail
Przejdź do nowych opinii