IKEA Retail

1.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o IKEA Retail

Lord912
Inne

Ostrzegam przed zakupami internetowymi w tym sklepie! Zamówiliśmy stolik do ogródka wraz z 8 krzesłami i 8 poduszek do krzeseł. Dostawa miała być do dwóch dni. Znacznie później przywieziono nam stolik i ... 8 poduszek. Kontakt z tym sklepem jest praktycznie niemożliwy. Jedyna opcja to bezsensowny czat z robotem. Słowem jeden wielki skandal i niegrzeczna obsługa. Mijają kolejne tygodnie i przywożą jedynie 6 krzeseł, bez zapowiedzi, chociaż wybraliśmy opcję za dopłatą z uzgodnieniem dnia i pory dostarczenia oraz wniesienia. Pozostałe po interwencji także w dyrekcji zagranicznej miały być w którąś sobotę. Przywieziono je 3 dni wcześniej o 13.00 (oboje z żoną pracujemy). A wybraliśmy ten komplet ze względu na podkreślany wszędzie krótki okres dostawy ze względu na planowane urodziny w ogródku. Kicha! Dużo nerwów i jak przyznała pani z którą wreszcie nawiązaliśmy kontakt, zabrakło zrozumienia i dobrej woli. Szczytem wszystkiego był fakt, że tłumaczono nam niedostarczenie akcesoriów faktem, że takie sprawy podlegają reklamacji, z czasem rozpatrzenia teoretycznie 2 tygodnie.W praktyce jest inaczej. Ale ja niczego nie reklamowałem! Zero reakcji na e-maile dyrektora regionu i chaos nie do opisania..

15
SNIEZYNKA30
Inne

Od 15 lat robimy zakupy w IKEA nigdy nie było problemu teraz zrobiliśmy zamówienie niestety zamówienie nie dotarło dzwoniąc na następny dzień Pani mówi że niestety to wina transportu zmiana daty dostawy na środę czas oczekiwania w godzinach 8-20 niestety zamówienie znowu nie dotarło po raz kolejny dzwonilam znowu zmiana terminu na sobotę i znowu nie otrzymałam zamówienia poprosiłam o telefon od kierownika ponieważ dodzwonienie się do Ikei to 45 min Pani oddzwoniła powiedziała że to nie z ich winy zamówienia nie otrzymałam tylko firma transportowa zawiniła przeniesiony termin dostawy na poniedziałek powiedziałam że rezygnuję z transportu i że podjadę własnym transportem zabiorę zamówienie Pani do mnie że nie mogę zabrać bo moje zamówienie jest na centralnym magazynie więc podjadę pod magazyn NIE wpuszczą mnie znowu zmiana terminu dostawy po raz 6 z zapewnieniem że na 100/ dostarczą w godz. 17-20 I co znowu lipa NIE DOSTARCZONO Meble zapłacone gotówką i widnieją meble na papierze

10
...
Kandydat
 Pytanie
@SNIEZYNKA30

Rozumiem, że Pani wypociny mają pomóc przyszłym pracownikom w znalezieniu pracy w sklepie Ikea, tak? ????‍♀️

Lisa
Pracownik

Firma płacowo stała się mniej konkurencyjna i sama o tym nawet mówi. Stawia się na inne "benefity" ale wszystko drożeje i z kart sportowych czy biletów do kina nie nakarmię brzuszków dzieci.

Janek (nie z Janek)
Pracownik
@Lisa

IKEA przespała moment w którym była jednym z liderów płacowych na rynku pracy. Z dawnej świetności zostały zgliszcza. Ponadto zartrudnia się tu tylko rodzinę. Wujki,ciotki,synowie,córki,żony itp welcome to Ikea.

1
Frank
Pracownik
@Janek (nie z Janek)

Ilość systemów, skomplikowanych procedur i wykonywanych zadań sprawia, że stawka 20 zł nie jest adekwatna

Mikus
Pracownik
@Lisa

Dla nich ważniejsze są czynniki " rozwoju, rozwinięcia skrzydeł, poznania nowych ludzi"

Lord912
Inne

Ostrzegam przed zakupami internetowymi w tym sklepie! Zamówiliśmy stolik do ogródka wraz z 8 krzesłami i 8 poduszek do krzeseł. Dostawa miała być do dwóch dni. Znacznie później przywieziono nam stolik i ... 8 poduszek. Kontakt z tym sklepem jest praktycznie niemożliwy. Jedyna opcja to bezsensowny czat z robotem. Słowem jeden wielki skandal i niegrzeczna obsługa. Mijają kolejne tygodnie i przywożą jedynie 6 krzeseł, bez zapowiedzi, chociaż wybraliśmy opcję za dopłatą z uzgodnieniem dnia i pory dostarczenia oraz wniesienia. Pozostałe po interwencji także w dyrekcji zagranicznej miały być w którąś sobotę. Przywieziono je 3 dni wcześniej o 13.00 (oboje z żoną pracujemy). A wybraliśmy ten komplet ze względu na podkreślany wszędzie krótki okres dostawy ze względu na planowane urodziny w ogródku. Kicha! Dużo nerwów i jak przyznała pani z którą wreszcie nawiązaliśmy kontakt, zabrakło zrozumienia i dobrej woli. Szczytem wszystkiego był fakt, że tłumaczono nam niedostarczenie akcesoriów faktem, że takie sprawy podlegają reklamacji, z czasem rozpatrzenia teoretycznie 2 tygodnie.W praktyce jest inaczej. Ale ja niczego nie reklamowałem! Zero reakcji na e-maile dyrektora regionu i chaos nie do opisania.

7
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jesteś już po rozmowie rekrutacyjnej w firmie IKEA Retail? Zostaw swoją opinię dotyczącą jej przebiegu. Czy spełniła Twoje oczekiwania? Jaki był jej rezultat?
Klient
Inne

Nic na magazynie się nie zmieniło kupując o 9.00 będąc jedynym klientem na magazynie i tak trzeba 30 min odstać

3
Jaaan
Były pracownik

Jestem klientem. Meble fajne ale inaczej spojrzałem na firmę po lekturze.

Porażka
Pracownik

Po raz enty z koleji wyplata nie zgadza sie korzysc pracownika (moją) a numer do firmy ktora rozlicza wyplaty nie odpowiada... Bez wazeliny w tej firmie nic nikogo dobrego nie czeka i nie spotka

3
Joanne
Były pracownik

Szczerze nie polecam,sama idea, ogłoszenie.. wszystko pięknie..ale prawda taka ze brak jakiegokolwiek wparcia,szkoleń,dostajesz maile,tysiące maili i masz ogarnąć i,mówią w jakimś dziwnym języku, skrótami ,jak pytasz to mówią jak coś to pisz to coś zorganizujemy..Porażka,naprawdę dziwny pracodawca,place jedne z niższych w kraju, niesprawiedliwe, nieadekwatne..wymogi ogromne,Szefostwo ma cię w d...inwigilacja ,kontrola non stop .. Brak słów

2
AEKI LIATER
Pracownik

Hej. Pracuje tam kilka miesięcy i musze powiedzieć co leży mi na sercu:(. Jeden z pseudo koordynatorów Sz. Ma sie tam za jakieś bozyszczy. Nie wiadomo czemu i w jakim celu zgrywa Pana magazynu. (usunięte przez administratora) i wulgaryzmy z jego stron większe niż w najgorszej knajpie na mieście. Widać że za kilka dodatkowych złotówek woli siedzieć na 4 literach i rozkazywać ludziom rzucając kur*ami itp. No bo na empu pewnie wymiękł by po miesiącu jak nie wcześniej przy zbieraniu zamówień.

1
Nick
Pracownik
@AEKI LIATER

Niestety nic się nie zmieni gdyż przykład dla tego Pana idzie z góry

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy w IKEA Retail dogadują się między sobą?

3
Pracownik Ikea
Pracownik
@Pytanie

Tak

Zaneta
Pracownik
@Pytanie

Hahahahah nie. Są grupki które oczywiście się dogadują. Ale jeśli nie donosisz na wszystkich i wszystko kierownikom itp to jestes tam nikim...

Pytanie
 Pytanie

Jakie godziny pracy przyjęte są w firmie IKEA Retail?

Fabian
Były pracownik
@Pytanie

Zależy od działu. Logistyka na 3 zmiany od poniedziałku do soboty włącznie, działy handlowe zazwyczaj 7-22:30.

Giga
Inne

Właśnie czekam na dziale reklamacji od 40 minut MASAKRA totalny zastój już nigdy tu nic nie kupię !!!!!

11
Bez komentarza
Pracownik
@Giga

A kogo to (usunięte przez administratora) obchodzi! To jest forum o pracodawcach, a nie sfrustrowanych klientach bez mózgu.

Ella
Inne
 Pytanie

Jęk czy ktoś z pracowników może się wypowiedzieć jak wyglądają kulisy wybierania zwycięzców konkursu 20 lat IKEA Katowice? 16 dni było na wybranie zwycięzców. Dzisiaj miały być wysłane maile i zero wzmianki o rozstrzynieciu konkurs. Pytam, bo wysłałam super pracę i nie ma opcji, że nie wygrałam. Bardzo oryginalną i chciałabym wiedzieć co mnie przebiło i znać już wyniki..

3
Praca_konkursowa
Kandydat
@Ella

Kiedyś składałem aplikacje i do dziś odpowiedzi nie otrzymałem

1
ulla
Kandydat
@Praca_konkursowa

witaj w klubie :) ja tez czekam

Biedne hot dogi
Inne

Była bardzo smutna sytuacja od kilku miesięcy marzyłem by zjeść najlepsze hot dogi, a okazało się że wchodzimy i okazuje się że nie ma ????????????????????????????

6
Arek
Inne
 Problem

Od 04.11.2030 czekam na regał zamówiony przez internet...i nic . Dzwoniąc słyszę za każdym razem, że ktoś się ze mną skontaktuje i nic. Najgorszy z możliwych sklepów, ani towaru ani zwrotu pieniędzy. Dziwię się że jeszcze w ogóle istnieją na naszym rynku.

6
Ciekawski
Kandydat

20 zł brutto godzina oznacza 17 zł netto godzina czy liczymy 20x160(czas pracy)= 3200 brutto

Michał
Inne

Ikea to najgorszy sklep na świecie. Zero szacunku do klienta. Rzeczy jakościowo są tak gownianie ze szkoda gadać o tym. Pseudo fachowcy nie potrafią dobrze zamontować kuchni, przez co klient musi czekać na reklamacje 3 miesiące. Nigdy więcej nawet talerza tam nie kupię.

8
PracownikAgencjiTymczasowej
Pracownik
 Pytanie

Witam. Zdecydowanie nie polecam pracy w logistyce! To co tu się dzieje przechodzi wszelkie pojęcie. Mimo ,że nie jestem tak doświadczonym pracownikiem jak wielu moich kolegów z działu, natomiast rozmawiamy ze sobą ,o wielu rzeczach mi opowiadają. Ponadto dwie osoby z działu znam prywatnie.Sporo widać gołym okiem i mając oczy da się wszystko wywnioskować. Przede wszystkim cała kadra kierownicza wychodzi z założenia, że są Panami tego świata. Myślą, że mają stanowisko to mają władzę. Codziennością są żarty w kierunku do zwykłych pracowników, traktujące ich w sposób poniżający. Zauważyłem ,że są pracownicy, którzy odbijają piłeczkę nie dając sobą pomiatać. Natomiast powoduje to ,że nie mają szans przez to nigdy dostać stanowiska w dziale czy pozytywnej oceny na rozmowie. Pojawiła się nagle cała kadra nowych team liderów ,koordynatorów a wygląda to tak jakby wybrano ich z losowania na chybił trafił. Większość z nich to nowi pracownicy nie mający pojęcia na czym polega praca w refilingu , w kompletowaniu towaru czy magazynie zewnętrznym. Nie wybiera się na to stanowisko pracowników doświadczonych, pracujących starannie, sumiennie tylko dlatego, że potrafią się odezwać i powiedzieć prosto w twarz koordynatorom czy team liderom, że białe jest przecież białe A nie tak jak próbuje się im wmówić że białe jest czarne. Zachowanie niektórych osób zarządzających śmiało można podciągnąć pod mobbing. Myślę, że ktoś z zewnątrz na przykład dyrektor sklepu powinien wejść do działu ,porozmawiać z pracownikami i zobaczyć co tu się dzieje. Plusem pracy jest na pewno to ,że poznałem wielu super kolegów sympatycznych ,pomocnych ,wprowadzających mnie swojego czasu we wszystkie procesy logistyczne. W przeciwieństwie do team liderów i koordynatorów, którzy nie zrobili w tym kierunku nic. Oni są od sprawdzania, kontrolowania na każdym kroku i donoszenia na kolegów, że zamienili dwa zdania w regale ,za długo wykładali towar na półkę itd. Śmieszne jest, gdy nowo zatrudniony pracownik zadaje pytania i osoby mające stanowiska nie potrafią odpowiedzieć na te pytania natomiast potrafią zrobić to zwykli pracownicy. Całą siłę tego działu stanowią doświadczeni pracownicy pracujący po kilka czy kilkanaście lat + nowi pracownicy + pracownicy agencji tymczasowej. To oni wykonują najczarniejszą i najcięższą robotę i nie są za to wynagradzani. RESZTA jest w tej firmie chyba tylko dla ozdoby. Hitem jest team lider ( PM) który kreuje się na Bóg wie kogo a co najmniej kilka razy byłem świadkiem ,gdy pracownicy mieli jakiś problem i zawsze jego odpowiedź brzmi ,,Nie wiem,, To kto ma wiedzieć? Zresztą ten sam człowiek oficjalnie powiedział do pewnego pracownika, że on nic nie wie bo on tu jest tylko od pilnowania pracowników, chodzenia za nimi ,śledzenia ich ruchów w systemie. Powiedział to przy około 5-6 innych pracownikach. Ta sama osoba pozwola sobie na teksty do innego koordynatora, które dotyczyły jakiegoś pracownika obrażając go i wulgarnie wyzywając. Starsi stażem koledzy mówią, że pewna Pani, która była swojego czasu kierownikiem działu HR (KW) zdegradowała tego człowieka do roli zwykłego magazyniera między innymi za te oddzywki do swoich pracowników. Powiedziała wówczas ,że dopóki ona tu pracuje ten człowiek nie będzie na stanowisku kierowniczym. Niestety kierownictwo w dziale HR się zmieniło, w zasadzie na tą chwilę są tam same nowe osoby i ten człowiek został ponownie wybrany na Team Lidera w logistyce. Apropo skoro w innych działach co jakiś czas zmienia się kadra kierownicza to jakim cudem w logistyce na stanowiskach kierowniczych od kilkunastu lat są te same osoby? Nie mówiąc o team liderach czy koordynatoorach bo tutaj faktycznie się oni zmieniają. Natomiast w porównaniu do innych działów, gdzie te role przejmują pracownicy doświadczeni zmieniający działy ,czy pracownicy z innych sklepów ,w logistyce są tą całkiem nowo zatrudnione osoby. Podsumowując kierownictwo na czele z koordynatorami, których jest już kilkunastu nie panuje nad zarządzaniem procesami logistycznymi w sklepie. Nie radzą sobie z ilością pracy ,zabezpieczeniem procesów logistycznych całą wine zarzucając na zwykłego pracownika. Przez to wszystko nie wyrabiamy się z pracą. Bywają dni że razem z kierownictwem ,koordynatorami ,team liderami jest ich więcej niż szarych pracowników. Czyli jest więcej osób od nic nie robienia ,kontrolowania wszystkiego w około,kontrolowania każdego ruchu ,liczenia na błąd a mniej od roboty która jest do zrobienia. Armia koordynatorów od wyszukiwania błędów u pracowników wręcz na siłe! Za to są wynagradzani. Jest jeszcze trochę samozwańczych kierowników, którzy również donoszą nic poza tym nie robiąc. Oczywiście oceniani na ocenę 3. Natomiast pracownik pracujący ciężko, na którego głowę wszystko się zrzuca wraz z telefonem służbowym przez co ilość pracy powoduje, że popełnia błędy jest oceniany na ocenę 2. Tak wygląda to w logistyce. Oto cała prawda.

Opinia
Pracownik
@PracownikAgencjiTymczasowej

Niestety w innych sklepach jest ten sam problem. Możliwości rozwoju tylko dla(usunięte przez administratora) W HR są pięknie spisane ideę a rzeczywistość ukazuje inne realia. Ponadto cały czas firma dokręca śrubę a klientów coraz więcej i pracownicy chodzą przemęczeni (work life balance). Mówi się, że nasze płacę są wyższe od rynkowych ale już nikt nie powie o ilość zadań jakie mamy nałożone. Proszę zapytać w konkurencyjnych firmach, które oferują meble jak wygląda ich obciążenie pracą. W sumie powinniśmy porównywać się do Lidla ale tam wynagrodzenie z pierwszym dniem jest równe a po upływie dwóch lat jest wyższe.

#BTI
Pracownik
 Pytanie

Halo Katowice, błagam, obudźcie się! Cala Polska walczy, jednoczy się, a my co ? Narzekać potrafimy ale co robimy w tym kierunku aby cokolwiek się zmieniło? #BTI

1
Kasia
Pracownik
@#BTI

Przekazujmy sobie o tym informacje, ja się dowiedziałam dopiero dziś. Dajmy znać co o tym myślimy na insidzie! #BTI

1
Xo
Inne
 Pytanie
@Kasia

Hej, czy ktoś z pracowników może napisać jak wygląda wybieranie zwycięzcy konkursu "20lat IKEA Katowice"? Wysłałam zajebistą pracę, oryginalną, z sercem, nietuzinkową. Nie ma opcji żebym nie wygrała, a jednak mail nie przyszedł. Jestem ciekawa, czy to wszystko to pić na wodę i ktoś wybiera byle kogo, albo konkurs jest ustawiony?

2
Elka
Inne
 Pytanie
@Kasia

Hej, czy ktoś z pracowników może napisać anonimowo czy konkurs 20 lat IKEA Katowice został rozstrzygnięty? Czy maile zostały wysłane? Nigdzie nie ma odpowiedzi ani ja stronie, ani na fejsie. Proszę powiedzcie prawdę. Wysłałam suoe roraxe, oryginalną i nietuzinkową i nie ma opcji, że nie wygrałam. Coś tutaj nie pasuje. Było 16 dni na wybranie zwycięzców i w ostatni już dzień, nie ma żadnej wzmianki kto wygrał co zrobił itp...

2
Doggebi
Pracownik

Powiem krótko sytuacja miała miejsce dzisiaj pracuje u nas Pan który niedawno zamknął własną działalność z powodu Cov pan jest osobą wykształcona posiadająca dyplomy BHP oraz wiedzę i doświadczenie w zarządzaniu niestety sytuacja chwilowo zmusiła go do podjęcia tu pracy pewnie na krótko ale przejdę do sedna zajście miało miejsce podczas pracy na kartonach gdzie pracownicy Ikea rozładowując towar powinni wrzucać odpady tp kartony do pojemników paski do koszy itd czyli segregacja niestety 70 procent osób nie szanuje ich pracy zucaja gdzie popadnie mimo tego że stoją nawet metr od pojemników i koszy więc Pan zwrócił uwagę inteligentnie pewnej młodej pani by wrzucała odpady do pojemników i ku jego zdziwieniu został wezwany do biura okazało się że młoda dama poleciała na skargę więc pan wytłumaczył o co chodziło wnioski bardzo proste jak dla mnie ludzie szanujcie czyjasc prace bo nie po to są te pojemniki byście żucali gdzie popadnie jesteście w pracy a nie w przeczkolu więc panowie z Ikei kierownictwo jeśli chcecie mieć wpływ na kształtowanie młodych ludzi to nauczcie ich szacunku do pracy i innych osób z nie robicie z nich melepety życiowe które nie potrafią prostej czynności zrobić itd

4
Anek
Pracownik
 Pytanie
@Doggebi

Melepety??? Zwróć uwagę na swoje błędy, logiczne, interpunkcyjne, merytoryczne.... zacznij od swoich błędów a potem wytykaj cudze...

2
Zawiedxziony
Były pracownik
@Doggebi

Sytuacja że skargami to nie jest tylko ten jeden wyjątek. U mnie byli współpracownicy chodziło na skargę za to że poprosiłem jednego i przestawienie paczki na regale. A drugiemu nie pasował fakt że miałem czelność nie spóźniać się z przerw i pracować podczas pracy. Za te dwie rzeczy wyleciałem z pracy bo kierowniczka bardziej ceniła sobie skargi od rzetelnej oceny pracy

Zipo
Pracownik
@Zawiedxziony

Nie wiem czy o twoją sytuację tu chodzi ale mną wstrząsnęła sytuacją, gdzie dziewczyna świeżo awansowała i wyrzuciła gościa z którym pracowała ramię w ramię gdyż uwaga... Nie potrafiła dojść z nim do wspólnego porozumienia.

.
Pracownik
 Problem
@Doggebi

Osoba wyksztalcona sie nie zwraca tak do drugiej osoby, szkoda ze Pan nie dodał jak "inteligentnie" sie zwrocil do dziewczyny i zaczął na nią wrzeszczeć i ją po prostu obrażać. Krzyk nie jest najlepsza formą wyjaśnień a jak Pan tak zarządzał swoja firma to gratulacje. Wydaje mi się, że jako dorosly czlowiek należałoby podejsc i porozmawiać a nie wypisywać rzeczy tu na portalu. To, ze jest Pan nowym pracownikiem tej firmy nie daje Panu możliwości wprowadzania od juz swoich zasad. Zasady byly proste- po co wrzucać 3karoniki do dużego pudla skoro obok jest maszyna do kartonow na logikę trzeba wziac niektóre rzeczy.

1

Zostaw merytoryczną opinię o IKEA Retail - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w IKEA Retail?

    Zobacz opinie na temat firmy IKEA Retail tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 75.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w IKEA Retail?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 64, z czego 5 to opinie pozytywne, 39 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

IKEA Retail
Przejdź do nowych opinii