opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

IKEA Retail

Profil oficjalny - płatna współpraca

1.7/5

Na podstawie 880 ocen
Opinie(654)
Dodaj opinię
Aktualności(1)

Opinie(654)

Dodaj opinię
Aktualności(1)
Logo
  • Poznaj nas
  • .
  • Oferty pracy
  • .
  • Benefity
  • .
  • Częste pytania

Poznaj nas

Oferty pracy

Benefity

Częste pytania

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Kraków
  • Katowice
  • Opole
  • Gliwice
  • Częstochowa
  • Sosnowiec
  • Zabrze
  • Tychy
  • Bielsko-Biała
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Katowice
  • Chorzów
  • Czeladź
  • Siemianowice Śląskie
  • Sosnowiec
  • Mysłowice
  • Świętochłowice
  • Będzin
  • Wojkowice
  • Bytom
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Katowice
  4. /
  5. Opinie o IKEA Retail

Opinie

Opinie o IKEA Retail Katowice Al. W. Roździeńskiego 95

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

WebsiteIconIKEA Retail

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o IKEA Retail!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    28.02.2019 10:52

    Inne

    Ufff na szczęście moja przygoda z tą firmą a w szczególności z logistyką dobiegła końca. Odradzam komukolwiek pracę w logistyce! Ten dział jest źle zarządzany, wszystkie rzeczy które się źle dzieją są winą kierownictwa, team leaderów, koordynatorów i ich giermków. Winę zrzuca się na niczemu nie winnych pracowników że słabo robota idzie, natomiast jest to tylko i wyłącznie wina kierownictwa, które nie potrafi odpowiednio zabezpieczyć procesów magazynowych. Zbyt mała obsada, a w tej okrojonej już obsadzie ludzi ciężko pracujących jest garstka, reszta to team leaderzy, koordynatorzy, sukcesorzy, skarbnik koordynatora oraz sekretarka koordynator . Tak to może wydawać się śmieszne, ale tak to wygląda. Pojawiają się coraz to nowi sukcesorzy od siedzenia przy komputerkach i obrabiania zamówień haha a robić nie ma komu...
    ReviewUserIcon
    KobietazKlasą

    26.02.2019 10:51

    Inne

    #Temat dla uwagi. Niestety sytuacja w sklepie a przede wszystkim w logistyce w dalszym ciągu bez zmian, była afera o te wpisy ale nic szczególnego się w tej sprawie nie zadziało, wszystko zamiecione pod dywan. Zła atmosfera w dziale, nie odpowiednie odnoszenie się do pracowników przez Team leaderów, którzy chyba sposób wypowiadania się naśladują od Wielkiego Imperatora Logistyki, ale jak widać pracownikom logistyki to nie przeszkadza. Hmmm to znaczy przeszkadza ale poza 2-3 osobami nikt nie potrafi mieć własnego zdania i się odezwać w tej kwestii. Potrafią tylko narzekać między sobą i żalić się pracownikom innych działów. Natomiast Wielki Imperator Logistyki wielmożny jaśnie Pan (usunięte przez administratora) tak sie ostatnio nachlał na imprezie firmowej logistyki, że chyba zapomniał że nie był w pracy a w klubie i był Wyproszony przez ochrone lokalu oraz został użyty wobec niego gaz, ponieważ zachowywał się agresywnie. Ta sytuacja idealnie pokazuje obraz logistyki oraz jakim (usunięte przez administratora) i prostakiem jest wyżej wymieniony Pan.
    ReviewUserIcon
    Znam ten biznes

    22.10.2018 22:14

    Inne

    Czytam to i mam wrażenie, że niektórym się poprzewracało... Chyba z pozycji pracownika nie wiecie jak wygląda zarządzanie zespołem. Kiedyś kierownik pracował ramię w ramię z pracownikiem, tak ale kiedyś sprzedaż była mniejsza, wyłącznie w sklepie, nie było tyle rozwiązań ile jest teraz. Kiedyś wartości były dostrzegane... A teraz nie są? Sorry ale jako manager jeśli mam do czynienia z bandą osób pt. Ja muszę, ja żądam, mi się należy to o jakich wartościach my rozmawiamy. Raczej o sytuacji daj palec a wezmę cała rękę. Na dzień dobry dostaje się 20 PLN za godzine i inne benefity. Chcecie zarabiać więcej? Ucz się w pracy, daj z siebie więcej. Kto powiedział, że podwyżka się Tobie należy? Nie jesteś zadowolony z pracy? Nikt nikogo na siłę nie trzyma, podobno teraz jest rynek pracownika? Mam wrażenie że pracownika, który ma muchy w nosie i przychodzi naburmuszony, że ktoś każe mu pracować... Wstyd. Jest mi wstyd, że tacy ludzie pracują w IKEA, którzy dostrzegają tylko swój czubek nosa nie znając realiów. Czy ktoś kiedyś przyglądał się pracy managera, kierownika, bądź jakiejkolwiek osobie zarządzającej? Chyba nigdy. W jednym z postów padła informacja, że nie wszyscy pracownicy są tacy głupi czy jakoś tak, skoro tak doskonale znacie zarządzanie i cała IKEA, to czemu Wy nie jesteście na takim stanowisku? Odpowiedź prosta, bo tego nie oragniecie. Praca w IKEA to nie tylko zarządzanie swoim ogródkiem pt. przerwy, zadania jakie mam powierzone od przełożonego ale też patrzenie na to z większej perspektywy. Piszecie, że firma was wyzyskuje... Hmm jeśli to prawda dlaczego dalej pracujecie? A może to w cale nie wyzysk tylko normalna zwykła praca? Bo może do tej pory nikt nie zauważył jak się obijacie i teraz wymaga tego co wynika z umowy o pracę? Żal i wstyd jak to czytam.
    ReviewUserIcon
    Tak

    20.02.2019 21:57

    Inne

    I tak i nie
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    24.02.2019 15:55

    Inne

    Retail = mail :D I wszystko w temacie ;)
    ReviewUserIcon
    zainteresowany

    07.02.2019 12:48

    Inne

    Witam jak wyglądają zarobki w magazynie zewnętrznym Katowice jako magazynier ?
    ReviewUserIcon
    anonim

    18.10.2018 17:30

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Alfi

    01.02.2019 15:22

    Inne

    Brednie kolego P.....e
    ReviewUserIcon
    AEKI

    30.01.2019 00:46

    Inne

    Ostatnio słyszałam jak Janek do pewnego pracownika powiedział, że jak mu się coś nie podoba to ma iść na hot dogi , ekstra kierowniku! Też tak mówię, dostanę awans ?
    ReviewUserIcon
    Pytanko?

    10.12.2018 20:40

    Inne

    Hey. Czy ktoś może napisać jak tam wygląda praca? Jakie zmiany? (godzinowo po ile?). Rano, południe? Czy południe/nocki? Wiela można zarobić na początek? Stawka 20/h brutto. Ale czy ktoś może realnie napisać, wiela ma po przepracowanym miesiącu pieniędzy na koncie? Bo rozumiem, że jakieś dodatki bądź benefity są? Będę wdzięczny za odpowiedź.
    ReviewUserIcon
    Nick

    02.01.2019 20:20

    Inne

    Ile wynosi premia roczna?Czy jest jakis dodatek za Niedzielę?
    ReviewUserIcon
    cosiek

    06.01.2019 21:00

    Inne

    Premia roczna uzależniona jest od wyników sprzedażowych sklepu....pytanie jaki "sufitowy" pułap zostanie określony. Czasami jest tak, że wszystkie sklepy muszą wyrobić program, żebyś mógł dostać swoją 13-stkę. Praktycznie rzecz biorąc, raz na 3 lata nie dostaniesz tej 13-nastki. Dodatek jest za pracę w nocy i za pranie, do obiadów oczywiście też, ale jak popracujesz, to się zorientujesz, że starsi stażem pracownicy, swoje jedzonko noszą, dla zdrowia, bo im się popsuło :-D A godziny są różne. Jeśli masz szczęście i pracujesz na całym etacie to zmiany zazwyczaj są po 8h( w tym przerwa 15h + 30h obiadowej bezpłatnej= kończysz pracę nie po 8h tylko po 8,5h i nikt nie pyta czy chcesz mieć tą przerwę czy nie, musisz siedzieć i tyle). Firma nie daje pełnych etatów, więc możesz równie dobrze być zagrafikowany na godzin 3. Jeśli myślisz o kredycie, rodzinie i poważnym życiu, to domagaj się całego etatu, bo zaproponują Ci 1/2 lub 3/4 i obietnice, że zwiększą Ci etat jak będą możliwości=ściema. Nadto masz wpływ na swój grafik, o ile wiesz, co będziesz robił w za 3 mc, bo z takim wyprzedzeniem musisz zaznaczyć dzień wolny.
    ReviewUserIcon
    bezrobotna

    22.12.2018 21:44

    Inne

    Proces rekrutacji w tej firmie to jest jakiś żart. Każą nagrywać filmy na których wy macie im się podlizać i pokazać jakim to dobrym pracownikiem nie bedziecie za 20 złotych na godzine brutto. Czy naprawdę na Śląsku jest taka bieda żeby ludzie się tak upadlali za pracę w jakimś sklepie meblowym? Już lepiej wyjechać na te 3-4 miesiące do Niemiec/Holandii niż biegać na smyczy jakiejś korporacji.
    ReviewUserIcon
    marian

    02.01.2017 11:58

    Inne

    Nie rozumiem dlaczego tak wszyscy chcą pracować w Ikea . Zarobki niskie (zaczynasz od najniższej krajowej , po kilku latach jak się sprawdzisz i cię zauważy kierownik otrzymasz 100,200 zł podwyżki...) Dodatki to podstawowe ubezpieczenie w Medicover i obiadki za kilka złotych w pracowniczej stołówce. To wszystko przynajmniej jeżeli chodzi o pracownika halowego. Tak same warunki pracy znajdziesz w każdym markecie (Auchan, Biedronka, Lidl itd.) albo lepiej. chyba że chodzi o ubranie firmowe które podczas zwolnienia musisz zwrócić. Jedyną fajną rzeczą w Ikea jest to fajne produkty... Aha masz jeszcze do jakiejś kwoty możliwość zakupu w obniżce pracowniczej.Jeżeli chodzi o awans nie ma żadnej możliwości . Biurówka się trzyma stanowisk . Ogólnie firma działa na zasadach sekciarstwa (trzymanie się z a ręce, poranne apele ile zrobili utargu, ile zarobili, wykrzykiwanie razem dziwnych haseł, mnóstwo różnych haseł- naklejek, plakatów aby zwiększyć na tobie presję cięższej pracy- jak za komuny ...) Ogólnie lichy pracodawca... Tak przy okazji Ikea w Katowicach jest prywatnym sklepem 2 właścicieli i działającym na zasadzie franchisingu.
    ReviewUserIcon
    Marianek

    16.12.2018 18:12

    Inne

    A w czym co napisałem widzisz bzdure. Tylko konkretnie proszę....
    ReviewUserIcon
    PawelXYZ

    16.12.2018 22:49

    Inne

    W Lidlu jest o wiele lepsza stawka niż w Ikea. ;) Ale fakt że trochę to takie sekciarstwo. Da się pracować ale wymagania z dnia na dzień rosną. A po każdym przejściu kierownika dostajesz opieprz że gadałeś chwilę, że mogles zrobić coś konstruktywnego dla firmy a ty się opierdalasz. śmieszne są też rozmowy o rozwoju i oceniajace. Wypracowanie celów które niby są przez ciebie stworzone ale.. co do stawki to nie wierzę że miałeś mniej niż 20 dlatego że to są ogólnokrajowe standardy Ikea. 20 zł brutto to minimum. Plusem jest umowa na czas nieokreslony. A plakaciki są śmieszne :D
    ReviewUserIcon
    m

    09.12.2018 15:49

    Inne

    Jak wygląda kwestia premii? bo sama podstawa to chociaż lepiej niż gdzie indziej, ale też nie porywa. Jakie są godziny pracy i zmiany?
    ReviewUserIcon
    piotr

    09.12.2018 18:47

    Inne

    Premia roczna jako % od Twojej średniej miesięcznej pensji. Zależy od wyników sklepów, w tym roku Katowice coś ponad 120% dostały. Godziny to raczej popołudnia, chyba ze chodzi o logistykę to wtedy totalne eldorado.
    ReviewUserIcon
    Czarna 13

    14.11.2018 17:17

    Inne

    Czy 120% bonusu w Katowicach zamknęło usta internetowym krzykaczom? Już praca jest cacy?
    ReviewUserIcon
    w-wa

    15.11.2018 00:17

    Inne

    Zastanów się co piszesz. Jesteś strasznie prostym człowiekiem jak myślisz że o to tylko chodzi.
    ReviewUserIcon
    Bambi

    07.12.2018 22:45

    Inne

    A niby bonus sam się zrobił? To dlaczego wszystkie sklepy nie dostały, skoro tylko tutaj pracownik się opieXdala?? to raz, a kierownicy ile dostali?
    ReviewUserIcon
    Poznań

    08.11.2018 10:02

    Inne

    Czytam i czytam i dochodzę do wniosku, że IKEA w Polsce nie tylko tak samo wygląda z zewnątrz, ale też jest taka sama w środku. Poznań Pozdrawia.
    ReviewUserIcon
    Poznań

    18.11.2018 15:47

    Inne

    Tak, strach jest od początku- przy podpisywaniu umowy i dokumentu, który mówi o zakazie zrzeszania się. Co do kierowników, to też prawda, mogą znacznie utrudnić życie i są w tym bardzo skuteczni np. przy robieniu grafiku (muszą go zaakceptować i mogą dowolnie pozmieniać, albo zrobić go sami od początku i tu nie liczą się żadne dyspozycje).
    ReviewUserIcon
    Solidarność Ikea

    22.11.2018 11:27

    Inne

    Nie ma takiego dokumentu to nielegalne, gwarantuje że nikomu włos z głowy nie spadnie. Dlaczego do tej pory tych 120 członków nadal pracuje.
    ReviewUserIcon
    Solidarność Ikea

    15.11.2018 18:14

    Inne

    Witam pracowników w Katowicach niestety z powodu braku zaproszenia i nagłego spotkania w Jankach jestem zmuszony odwołać planowany dyżur w waszym sklepie. Zachęcam jednak do kontaktu telefonicznego (usunięte przez administratora) i może na grudzień zaplanujemy spotkanie.
    ReviewUserIcon
    V VENDETA

    04.11.2018 19:34

    Inne

    SZANOWNY PANIE PANIE KUKUŁA,NIECH KAŻDY SKLEP MA SWOJE PRZEDSTAWICIEL SOLIDARNOŚĆI. CO PAN NA TO.
    ReviewUserIcon
    V VENDETA

    07.11.2018 16:54

    Inne

    Jak się zapisać do związku
    ReviewUserIcon
    Solidarność Ikea

    08.11.2018 17:53

    Inne

    Proszę o kontakt telefoniczny 666-600-891
    ReviewUserIcon
    Marek

    04.11.2018 17:24

    Inne

    Witam,byłem klientem ikea Katowice gdyż więcej w tej firmie zakupów nie zrobię. W październiku zamówiłem kilka rzeczy w sklepie internetowym,towar miał zostać dostarczony za kilka dni oczym zostałem poinformowany w związku z tym wziąłem wolne w pracy.W dniu dostawy dostaje telefon że przesyłka nie dostanie dostarczona (brak części towaru...) zostaje wyznaczony nowy termin dostarczenia,część towaru jednego dnia część w kolejnym oczekuję na dostawę(znowu urlop w związku z dostawą...)Oczekuję znowu na dostawę w godzinach 12-16....Po godzinie 16.00 dzwonie na infolinie okazuje się znowu że towar po raz kolejny nie został dostarczony i oczywiście został wyznaczony nowy termin dostawy(znowu urlop) Dla mnie ikea Katowice to jakaś wielka porażka,straciłem kilka dni urlopu plus koszta nieobecności w pracy nigdy więcej nie zrobię zakupów w tej sieci i jeszcze jedna rzecz klienta mają za nic jak już zapłaciłeś to czekaj...Tą informacje będę rozpowszechniał gdzie tylko się da za traktowanie klienta jako zło konieczne,ta firma jest niepoważna i odradzam zakupy w sieci ikea.
    ReviewUserIcon
    titanic

    05.11.2018 13:07

    Inne

    niezadowoleni pracownicy niezadowoleni klienci statek tonie..
    ReviewUserIcon
    cosiek

    07.11.2018 20:32

    Inne

    Najlepiej napisać na FB bardzo szybko jakiś manager zostanie sprostowany.
    ReviewUserIcon
    Solidarność IKEA

    06.11.2018 12:41

    Inne

    Witam, to jak jacyś chętni na spotkanie 21 listopada, może ktoś mógłby poświecić czas i mnie oficjalnie zaprosić mamy takie porozumienie z spółką, że może mnie zaprosić każdy pracownik sklepu i mogę prowadzić taki dyżur pod warunkiem, że ten pracownik będzie ze mną?
    ReviewUserIcon
    Solidarność

    31.10.2018 12:25

    Inne

    W związku z niepokojącymi sygnałami od pracowników sklepów zapraszam na spotkanie z przedstawicielem NSZZ"Solidarność" IKEA Industry i IKEA Retail w dniach: 13 , 14 listopada 2018 Warszawa 21 listopada 2018 Katowice 23 listopada 2018 Lublin, 28 listopada 2018 Gdańsk. Związki zawodowe to jedyne prawne narzędzie w rękach pracowników, aby wpływać na warunki pracy w firmie. Spróbuj i ty, zapraszam na spotkanie! Michał Kukuła tel 666-600-891
    ReviewUserIcon
    szczęśliwy pracownik

    26.10.2018 15:35

    Inne

    Jeśli chodzi o pracę w IKEA to na przestrzeni lat bardzo się pogorszyło. Nie wiem jakim cudem IKEA zajmuje wysokie miejsca w konkursach na najlepsze miejsce pracy skoro obecnie to (usunięte przez administratora). Pracując w IKEA człowiek musi wyzbyć się życia prywatnego i rodzinnego bo żyje się tylko pracą. Praca zmianowa OK – taka specyfika pracy na sprzedaży ale dlaczego te zmiany nie mogą być regularne ? W IKEA wygląda to tak, że pracownik przykładowo jednego dnia ma na 8:30, drugiego na 11:00, trzeciego na 13:00, czwartego na 9:00, piątego na 14:00 – to bardzo desynchronizuje życie i jest niezdrowe dla organizmu przez co pracownicy często są przemęczeni. Nierzadko zdarzają się sytuacje, że człowiek pracuje 6 dni pod rząd po ponad 8,5 h dziennie i ma tylko jeden dzień wolnego – to jest absurd. Jeden dzień nie pozwala w pełni się zregenerować po takim maratonie. Nietrudno wtedy o pomyłki, zasłabnięcia na dziale itp. Może nieregularne zmiany są dobre dla studentów którzy chcą sobie dorobić, ale dla stałych pracowników to bardzo uciążliwe. Mam wrażenie, że IKEA swój rdzeń pracowników opiera na studentach – którzy po skończonych studiach uciekają z tej firmy, przez co rotacja pracowników jest tak duża. Kiedyś można było wnioskować o wolny weekend w miesiącu, teraz takiej możliwości nie ma co potwierdza tylko to, że IKEA to (usunięte przez administratora) Ktoś ma w dany weekend ważną uroczystość rodzinną, chce iść w konkretny weekend na konkretny koncert, do teatru (ogólnie zażyć kultury) to musi się płaszczyć przed swoim kierownikiem i prosić o wolne w dany weekend ( i niekoniecznie go dostanie bo usłyszy od kierownika, że wnioskowanie o wolny weekend jest niezgodne z polityką firmy). Kończy się to tak, że pracownicy w dany weekend biorą urlopy na żądanie, idą na L4. TO JEST TO PROSTU CHORE tym bardziej ze IKEA promuje się jako najlepsze miejsce pracy. Jak widać tylko na papierze, bo realia są całkiem odmienne. Chore jest również to, że swoją niedostępność w miesiącu trzeba zgłaszać 2 miesiące wcześniej, że pracodawca naciska by w konkretnym okresie wybrać urlop. Gdy zobaczyłem co zaczyna się dziać w IKEA to w porę się z niej zwolniłem i jestem teraz bardzo szczęśliwym człowiekiem mającym oprócz pracy czas dla swojej rodziny i znajomych. Narzekającym na takie a nie inne realia proponuję uczynić to samo co ja, bo nie sądzę by coś się zmieniło – taka jest właśnie IKEA, zamiata wszelkie problemy pod dywan. Oczywiście mogę się mylić bo temat wypłynął na zewnątrz na takie portale jak: money.pl czy wp.pl, Znajomi w mojej obecnej pracy pytają się mnie o pracę w IKEA czy faktycznie jest tak źle jak piszą bo przecież tam pracowałem – więc jak widać świadomość społeczna na temat warunków pracy w IKEA się zmienia, niestety na minus. Pracownikom sprzedaży, logistyki, cs oraz kas w IKEA życzę powodzenia i trzymam kciuki by coś się zmieniło, bo nie samą pracą żyje człowiek !
    ReviewUserIcon
    Merytoryczny

    26.10.2018 22:47

    Inne

    Jaki związek z wpisem @szczęśliwy pracownik ma Twój komentarz. ?
    ReviewUserIcon
    Pracownik1

    27.10.2018 21:36

    Inne

    Ta firma to już porażka, mam tylko nadzieje,ze już nigdy nie zdobędzie tytułu najlepszego pracodawcy!!! Pamietam, jak kiedyś,ludzie bardzo chcieli pracować w Ikea,teraz taka rotacja,ze szkoda gadać ! Ludzie uciekają i uciekać będą, tylko kierownictwo z działu na dział! Nie dajesz rady tu, to może tam; śmieszne !!! Wymagania na rozmowach wygórowane w dalszym ciągu, a w zamian??? Zastanawia mnie co będzie za rok, jak będziecie zdobywać pracowników ?? Ktoś wyżej powinien się zainteresować obecna sytuacja,bo zle się dzieje. Moim zdaniem większa połowa kierownictwa do wymiany w Ikea Katowice!! Nie będę wymieniać,szkoda czasu! Dyrektor sam powinien wiedzieć. Kierownicy,którzy nie potrafią poprowadzić swojego działu to porażka !! A zasugerowanie,ze to nagonka na kierowników, przy tylu negatywnych opiniach, to już przesada!!!! Polityka firmy leci na łeb i szyje!! Cieszy mnie fakt,ze taki odzew, niech inni zobaczą jaka ta Ikea wspaniała!! Może komuś się oczy otworzą, bo chyba od tych pochlebstw Ikea siadła na laurach, a nie pracownicy, bo Ci nawet jakby chcieli to nie mogą, niestety muszą nadrabiać za niekompetentne kierownictwo!!!
    ReviewUserIcon
    anonim

    21.10.2018 10:06

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Adeline

    23.10.2018 16:07

    Inne

    "Feedback na bazie wartości" przypomniał mi moją rozmowę o rozwoju. Dwugodzinna gadanina, podobna do zwierzeń na kozetce u psychologa. Męczące i frustrujące. RoR pozbawił mnie wszelkich złudzeń odnośnie mojego miejsca w hierarchii. 1. Wnikano głęboko do mojej głowy i analizowano zachowanie, tłumacząc to postrzeganiem wartości. 2. Nawiązywano do życia prywatnego, mimo moich protestów, bo "wartości z pracy przenikają w sfery osobiste". 3. Realne rozwiązania i możliwości rozwoju, zapisane w mojej tabeli, uznano za nieprawidłowe, bo "nie nawiązują do wartości". 4. Nie pozwolono mi poprowadzić rozmowy, choć takie były wcześniej założenia. Bo pracownik taki jak ja wartości nie rozumie i od nich odbiega. Rozmowa została przeze mnie przerwana i niedokończona, a uzupełniona tabelka, już poprawnie, bo według rozpiski wartości, dosłana po tygodniu, do "klepnięcia". "Bo tu nie chodzi o rozwiązania dla sklepu czy działu; chodzi o rozwój Twoich umiejętności miękkich, które MOGĄ przyczynić się do rozwoju sklepu". To był moment, w którym miarka się przebrała. Pracowałam wczesniej w innym sklepie i tam rozmowa wyglądała nieco inaczej. Po jakimś czasie dostali moje wypowiedzenie, bo na pranie mózgu się nie zgadzam.
    ReviewUserIcon
    brawo SO

    26.10.2018 12:51

    Inne

    Ten komentarz zasługuje, zby być na szczycie strony, a nie jakieś przepychanki słowne z kierownikiem, który (znającym ten biznes" i nie zasługującym na swoje miano :D Pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    klient z Zabrza

    23.10.2018 09:11

    Inne

    Witam, Nie jestem pracownikiem lecz klientem Ikea K-ce , trafiłem to po lekturze artykułu na WP . Fakt lawiny takich wylewnych opinii pracowników oraz ilość rezygnacji z pracy w bardzo krótkim czasie powinien skłonić kierownictwo sklepu jak i centrali ! do poważnego i profesjonalnego podejścia do tego smutnego problemu jakim jest mobbing i wyzysk pracownika - powodzenia w walce o swoje !
    ReviewUserIcon
    Koń

    25.10.2018 16:40

    Inne

    Twój komentarz tylko potencjalnie potwierdza Twoje skłonności do nadużywania swoich praw.
    ReviewUserIcon
    pracownik ikea

    26.10.2018 12:00

    Inne

    "Zakładasz, że cała załoga sklepu Katowice i innych wie o tej dyskusji?" tak, WSZYSCY wiedzą o Waszej dyskusji. Bydgoszcz pozdrawia ;-)
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w IKEA Retail?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - IKEA Retail

    Al. W. Roździeńskiego 95 40-203 Katowice

    IKEA Retail
    ReviewUserIcon
    zadowolona

    24.10.2018 09:54

    Inne

    Pracuję w IKEA i nie wybieram się nigdzie indziej - cenię sobie ok zarobki (wyższe od innych podobnych sieci - w internecie sa porównania i można to sprawdzić), dobrą atmosferę, fajnych ludzi, wymagającego ale w porządku szefa. Wiwm że zawsze dobrze tam gdzie nas nie ma ale jak przychodzą nowi ludzie do pracy z innych firm to zawsze są zadziwieni tym co zastaja u nas - na plus :) Moje sugestie dla Ikea praca: frustraci niech nie wylewają hejtu tylko niech zastanowią się nad sobą :)
    ReviewUserIcon
    cosiek

    24.10.2018 12:47

    Inne

    Jak długo pracujesz? Masz rodzinę, cały etat, półetatu, studiujesz, wujka managera, a może jakieś inne bliskie kontakty.....tego tutaj jeszcze nie poruszano.
    ReviewUserIcon
    Ona

    26.10.2018 00:59

    Inne

    Znam taka jedna kierowniczkę. Była kierowniczka CS, ówczesna menegerka na Paxie ????
    ReviewUserIcon
    Odwaga bycia sobą

    25.10.2018 21:55

    Inne

    Moje sugestie dla Ikea praca: Rozmowa i wyjście na przeciw pracownikowi - powrót do wartości stworzonych przez Ingvara, ku jego czci.
    ReviewUserIcon
    tutaj tak

    25.10.2018 07:56

    Inne

    A ja jak bym chciał coś napisać o Ikeii to tutaj tak?
    ReviewUserIcon
    Ona

    25.10.2018 09:25

    Inne

    Nie wiem jak o Ikeii ale o Ikea tak :)
    ReviewUserIcon
    Zaq

    23.10.2018 22:33

    Inne

    Matko i córko. I popłynęła fala prawdy na Ikea. Skoro w zeszłym roku było najlepsze miejsce pracy, czas na rzeczywisty obrót o 360. Ikea w Katowicach najgorszym miejscem pracy. Może pan dyrektor się ogarnie i wyciągnie numery telefonów do pracowników którzy w Ikea już nie pracują - może zaprosi ich na kawę i zechce porozmawiać dlaczego się zwolnili? Ci może przy dobrych wiatrach przyjdą i opowiedzą - bo przed zwolnieniem im się nie wierzyło!! Może jest jeszcze czas żeby uratować coś co tworzone było przez tyle lat?
    ReviewUserIcon
    Koniec

    23.10.2018 22:01

    Inne

    Bardzo długo już czytam wszystkie wypowiedzi i niestety ale muszę się z nimi zgodzić...... przychodząc do firmy wszystko wydawało się piekne i kolorowe ale do czasu. Sama rekrutacja to jakaś kpina począwszy od rzucania surowym jajkiem.. potem zauroczenie gdzie HR próbował mieszać nam w głowie niczym sekta . Zarobki na wejście spoko 20 zł nie jest źle podwyżki totalna paranoja .... 15,40 groszy o czym my mówimy?? Wartości zaszły na dalszy plan ba kiedyś były kluczowe dziś musisz być innym.... teraz trochę o działach na sklepie: Logistyka kierownicy do bani urwali się jak Filip z konopii .. po takich komentarzach jakie tu padły było by mi wstyd za dział jaki stworzyli team lider (usunięte przez administratora) chodzi i cieszy się bóg wie z czego, uważa się za najlepszego A traktuje ludzi jak śmieci i to nie tylko swoich pracowników trochę poprzestawialo mu się w głowie zresztą jakiś powód wyzwalania to ze sprzedaży musiał być. HR kierownik dwulicowy , uśmiechnięta spoko , pełno zgłaszanych skarg (również na pracownicę HR) chodza i udają że jest wszystko ok Food raczej ok kierowniczka konkretna jednak jeszcze trochę zagubiona ale stara się i daje radę. Sprzedaż szacunek dla kierownika widać że chce budować fajne relacje jednak ciężko robić zmiany po starym kierownik jest młody i poklasku raczej nie ma bo wiadomo młodemu trzeba skrzydła uciąć - jesteś super gościu fajne pomysły ale czas na zmiany managerów na działach np. Na garnkach gdzie kierownicza ma coś z głową korpo korpa ludzie uciekają od niej nic dziwnego , na regalach też nie lepiej sztuczna lala udaje że działem kieruje gdzie 100 pomysłów na minutę i każdy gorszy od poprzedniego no ale cóż się dziwić kobieta lubi zmiany nawet te osobiste ... za dużo by pisać ale nie jest ciekawie na działach. Ludzie mamy związki zawodowe zapisuje się! wszystkie info o związkach są na tablicy sami nic nie zrobimy. Aaa i powiem wam że Ingwar to w trumnie obrócił się już o 180 stopni ..
    ReviewUserIcon
    Szczur

    23.10.2018 14:58

    Inne

    Każda praca ma swoje plusy i minusy. W przypadku IKEA plusami na pewno są benefity i stawka na początek. Na tym koniec. Dobra praca na start, żeby dorobić na studiach lub trochę odłożyć. A potem uciekać, jak najdalej. Niestety, minusów jest o wiele więcej. Z zewnątrz IKEA wygląda bardzo dobrze i dużo osób nabrało się na ten idealny wizerunek. IKEA od środka dławi i zniechęca. Praca w handlu jest trudna i nie dla każdego. Obecne kierownictwo nie zachęca pracowników do starań. Pracownicy są przeciążeni obowiązkami! Doświadczone osoby dostają po kilka najcięższych odpowiedzialności, wymagających sporo czasu i nerwów. A gdzie praca na dziale? Gdzie obsługa klienta? KIEDY mają zajmować się tym, czym sprzedawca naprawdę powinien, będąc do tyłu z rzeczami dla klienta niewidocznymi? Za zaangażowaniem nie idą pieniądze, pochwały czy premie. O podwyżkach była mowa, są zatrważające. Jesteś pod ciągłą presją, czy zdążysz nadrobić. Nikt nie pilnuje porządku, nikt nie organizuje pracy. Nie ma chęci i czasu do porządnego wdrożenia nowego pracownika. Nowi są postawieni na dziale jak ozdoba i nie radzą sobie z rzeczywistością, sami widzą swoje braki. Zamiast kompleksowego szkolenia z asortymentu, wysyłani są na coaching do HR, by wyprać ich z resztek godności i pewności siebie. Kuriozalne praktyki do stworzenia pracownika poddanego. Jakkolwiek HR powinien być pomocny, nie jest. Mało jest osób zajmujących się sprawami pracownika. Obecnie HR tworzą coache, których zadaniem jest pokazanie, jak bardzo się mylisz, a Twój sposób myślenia nie wpasował się do przyjętej linii. Nie miej odwagi bycia innym. "W czym jeszcze mogę Ci pomóc?" pytają, choć nie rozwiązano problemu. Kierownik w IKEA to osoba z zerową wiedzą o funkcjonowaniu działu, nie mówiąc o asortymencie czy nawet usługach, bo takie przypadki też się zdarzają. Nie będę przytaczać przykładów, bo nie jest to odpowiednie miejsce. Wstyd przed klientami i współpracownikami wystarczy. Skandalem jest to, że na dziale kierownik staje się bezuzyteczny, bo nie potrafi obsłużyć klienta, nie potrafi doradzić, pokierować, bo nie zna działu. Warto zaznaczyć, że uwagi kierowane do kierownika sprzedaży (poprzedniego i obecnego) zostają bez odzewu, a to dobitnie świadczy o klice, jaka w sklepie się rozpościera. Tematu funkcyjnych nawet nie poruszam. Dzielą ich mile od pracowników "podrzędnych", którzy pracowali na dobry wizerunek sklepu; od pracowników "szeregowych", bo powinni znać swoje miejsce. Szkoda, bo to my tworzyliśmy klimat, który chyba się już rozsypał, sądząc po wpisach. Góra patrzy na słoik ze stonkami i spycha tych, którym udało się dojść do krawędzi. W IKEA Katowice lepiej nie będzie. Nie ma chęci zmian. Cokolwiek poruszysz, zostaniesz stłamszony. Zgadzam się ze wszystkim, co zostało napisane, w złości czy w żalu. To smutne, że jeden z najlepszych pracodawców w Polsce sam się zniszczył decyzjami osób, którym z kompetencją nie po drodze. Mnie w IKEA już nie ma i nie żałuję. Istnieje życie poza sklepem i warto go zasmakować. Współczuję wszystkim, którzy są tam z takich czy innych powodów. Trzymajcie się ciepło, bo buja. Z tonącego statku uciekajcie.
    ReviewUserIcon
    Abyła

    23.10.2018 10:53

    Inne

    Jestem w głębokim szoku???? co to się podziało ?? Ja pracowałam prawie 3 lata, było jak było;to się zwolniłam. Smutne to o czym tutaj czytam. Trzymam za Was kciuki,żeby zmieniło się na lepsze !
    ReviewUserIcon
    Norbi89

    23.10.2018 10:47

    Inne

    Wedug mnie jest to dobra firma. Pewna umowa o pracę i warunki jasno opisane więc jest całkiem OK.
    ReviewUserIcon
    były

    23.10.2018 08:21

    Inne

    Pracowałem w IKEA - przeszedłem 4 etapy rekrutacji dowiedziałem się ,że IKEA wyznaje takie wartości jak : poczucie wspólnoty , świadomość kosztów, przywództwo przez przykład itd. Przez pierwszy miesiąc wydawało się ,że jest to OK potem okazało się ,że tych wartości nie wyznaje żaden z kierowników. - (usunięte przez administratora)Wymienić wszystkich co nie wyznają wartości i pracować będzie się lepiej!
    ReviewUserIcon
    anonim

    22.10.2018 21:56

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Ja

    22.10.2018 23:50

    Inne

    Piszesz o braku kultury ..... popatrz na swoją wypowiedz! Trochę mi Ciebie szkoda, ze tyle swojego cennego czasu poświęcasz na wylewanie złości ...
    ReviewUserIcon
    Cosiek

    22.10.2018 21:24

    Inne

    Wiem dlaczego sytuacja w sklepach IKEA Polska jest taka sama.. przez Centrale i kierownictwo....wszyscy jadą na te same odmóżdżające kursy pt.ja jestem najlepszy, ja jestem ikea, ja mam wszystkich w Dxxxx bo ja mogę, bo jestem managerem- pewnie była promocja.....biedni ludzie....prawie jak sekta...Szkoda, że wizja IKEA jest tym ludziom obca...za łamanie prawa pracy kierownicy są delegowani za karę do Warszawy na inne kierownicze stanowiska...
    ReviewUserIcon
    Obiektywna

    22.10.2018 21:17

    Inne

    Podpisuje się pod wszystkim co zostało tutaj napisane!! Ja szczęśliwie już nie pracująca w Ikea,powiem ze nie było minuty,abym żałowała swojej decyzji. Wspolczuje tym, co pozostali!! Żeby się nie powtarzać, to dodam tylko, ze Pani kierownik garów i team lider kas Pani N to chyba minęły się z powołaniem (proponuje prace w obozach, bynajmniej nie tych dla dzieci ), o chamstwie i prostactwie kierownictwa nie wspomnę , Panie D wszechmocny z logistyki, proszę spojrzeć w lustro i w głąb siebie, do Boga to Panu dużo brakuje !!! Dziwi mnie fakt,ze Pan dyrektor K, albo nie chce,albo niczego nie widzi !! Kierownictwo to porażka i żenada !! Jak można kraść pomysły pracowników na spotkaniach działowych i przypisywać je sobie ??? Mogłabym książkę napisać, zreszta jak wielu z Was o sytuacjach jakich byłam świadkiem pracując tam przez ponad trzy lata!! Prawda jest taka,ze wartościowych pracowników się zniechęca!! Atmosfera,żenada ???????? pracownik roku?? No nie, tylko pusty frazes !! Nie będę powtarzać po przedmówcach,wszystko prawda!! Firma niegodna polecenia, kolesiostwo,fałsz (hr),kierownicy w większości to zubożali intelektualnie i kulturalnie prostacy,którzy pod płaszczykiem „jestem Bogiem”piastują swoje wyimaginowane stanowiska !!! Nie polecam tej firemki, istnieje życie poza ikeła!!!!
    ReviewUserIcon
    Taki sobie ziutek ze sprzedazy

    19.10.2018 08:06

    Inne

    Problemy w tym sklepie zaczely sie w momencie kiedy IKEA zrozumiala ze obecni "starzy pracownicy" nie sa tak glupim stadem bydła na jakie ich szkolila od lat.. Zrozumiano ze im sie juz z mozgu siana nie zrobi i czas na ludzi z zewnatrz ze "swiezym podejsciem", zwlaszcza ze madrzy ludzie sie zwalniaja. No a gdzie znalezc takich ze swiezym podejsciem ludzi? w conforamach, dechatlonach, i innych tego typu biedronkach. Wiedza jaka posiadaja ogranicza sie do dobrego trzymania bacika nad glowami ludzi bo do tego byli szkoleni. Ci ktorzy zostali dziela sie na trzy grupy: pupilkow i wlazidupnikow(ktorzy wspinaja sie po szczeblach kariery np biegajac za swoim kierownikiem kiedy zadzwoni jego prywatny telefon co by szef nie musial oddzwaniac tylko widzial zaangazowanie w oczach wiernego czlowieka), starych pracownikow ktorzy maja rodziny i wiedze oraz doswiadczenie i pracuja tu od lat liczac ze cos sie zmieni na lepsze oraz dla ludzi z ktorymi naprawde tworzyli od samego poczatku prawdziwa "rodzine w pracy", ORAZ nierobów, leserów, nowych pracownikow. Nie mowie tu o kierownikach bo w wiekszosci to juz niestety efekt staczania sie tego sklepu od lat. Kiedys kierownik sklepu byl wsrod pracownikow i rozmawial z nimi chetnie o zyciu prywatnym, pytajac np zdziwiona kasjerke czy zdala ten egzamin na studiach o ktorym mowila pol roku temu. Dzis? Kiedy przechodzi obok martwisz sie czy Twoja koszula jest wystarczajaco jak na jego standardy wyprasowana. Kierownicy dzialow pracowali ramie w ramie i byli se swoimi pracownikami jak robilo sie goraco, a dzis? zdecydowana wiekszosc swoje dzialy wizytuje niczym osoby z zewnatrz. Kazdy kierownik powinien posiadac wiedze przewyzszajaca swoich pracownikow i POTRAFIC wszystko zrobic sam - WSZYSTKO CZYM ZAJMUJE SIE JEGO DZIAL - pokazcie Mi kierowika ktory spelnia oczekiwania? Jest ich bardzo malo ale sa(na palcach jednej reki ich policze i jeszcze cos zostanie). Jesli pracownik nie ma szacunku do swojego kierownika bo ten nic nie umie to nic z tego nie bedzie. Jesli pracownik z doswiadczeniem i wiedza zarabia tyle samo co nowy to tez nic z tego nie bedzie, WRESZCIE jesli pracownicy nie sa zadowoleni ze swojego miejsca pracy to firmę czeka tylko jedno.. To co sie dzieje od dawna i nabiera rozpedu.. niech konkurencja sie cieszy bo firma ktora byla zawsze liderem i wkurzala inne firmy sama sie wykancza.. nie trzeba jej pomagac. POZDRO
    ReviewUserIcon
    Pracowniczka

    19.10.2018 09:54

    Inne

    Ogólnie się zgadzam z tym co mówisz poza jedną kwestią - kierownik w żadnym wypadku nie musi umieć czy też wiedzieć więcej niż jego pracownicy. Dobry kierownik musi wiedzieć wystarczająco, żeby rozumieć jak funkcjonuje jego dział i który z jego pracowników wykonuje dobrą robotę, a który tylko sobie robi PR i włazi w (usunięte przez administratora) czy używa ładnych słówek, których się nauczył na szkoleniach.
    ReviewUserIcon
    Smuteczek

    22.10.2018 20:15

    Inne

    ..."nie musi umieć czy też wiedzieć więcej niż jego pracownicy" a gdzie przywództwo poprzez przykład? Założę się, że pisze to kolejny młody team leader. Niestety już nikt z nowych osób nie będzie miał okazji pracować w dawnych klimatach :(
    ReviewUserIcon
    paleciak_master

    22.10.2018 19:37

    Inne

    Jestem pod wielkim wrazeniem w jak szybki sposób potrafiliście Panowie wszystko zniszczyć w logistyce w Katowicach. Chapeau bas !
    ReviewUserIcon
    SprzedażHfb

    22.10.2018 10:31

    Inne

    Pozwolę sobie wkleić cytat ze strony związków zawodowych działających w IKEA, na temat właśnie ostatnich wydarzeń, między innymi wpisów na go work. ,, szkoda że na narzekaniu się kończy, pracownicy sklepów macie narzędzie w postaci związków zawodowych aby zmienić coś w Waszym miejscu pracy. Jednak jak na razie Wasze poparcie (sklep w Katowicach) to 3% załogi. Niestety tak to działa że nic dla Was bez Was,, Myślę że tym akcentem można zakończyć tą dyskusje. Chcecie coś zmienić, macie do tego bardzo dobre narzędzia... Ruszcie (usunięte przez administratora) i cos zróbcie, jeżeli nie to Skończcie narzekać i marudzić w tym internecie bo to Wam w niczym nie pomoże ????
    ReviewUserIcon
    Palce_lizac

    22.10.2018 18:55

    Inne

    Skończy się jak w LOT-cie, zwalniają za uczestnictwo w strajku :/
    ReviewUserIcon
    Pracownik Ł.

    21.10.2018 02:02

    Inne

    hej. Piszecie wszyscy o Katowicach ok ale jak byście byli świadomi tego co dzieje się w Łodzi to byście nie uwierzyli. To nie jest praca to jest (usunięte przez administratora). Koleżeństwo i współpraca żadna. Robole tyrają a szlachta się (usunięte przez administratora). Dosłownie aż wstyd patrzeć. I to są wartości IKEA? Brawo. Pozdro
    ReviewUserIcon
    Janki

    22.10.2018 18:32

    Inne

    Prawdę mówiąc taka sytuacja ma miejsce w wielu sklepach IKEA. Najciekawszym i najorszym miejscem jakie znam jest sklep w Jankach (a pracowałam w innych miejscach wiec mogę to sobie porownac). Przez to ze jest tak blisko SO i nie chce konfliktu z gora, zgadza się na wszystko. Jesteśmy kozlem ofiarnym który ponosi koszty, bo oni sobie robią imprezy firmowe, bo mamy im dać towar bez względu na dostępność. Chcecie zobaczyć (usunięte przez administratora) zapraszam do Janek (poszukujemy ludzi na praktycznie każde stanowisko). Brak kompetencji jest najmniejszym problem (ludzie zatrudniani z zewnatrz na stanowiska kierownicze, liderzy bez podstawowej wiedzy i doświadczenia, osoby na najwyższych stanowiskach do których boisz się podejść bo wiesz ze się nie dogadasz oraz HR z ludźmi którym nie ufasz - jest jeden wyjątek na którym to wszystko się opiera ). Błędnie podjęte decyzję spowodowały negatywne oceny pracowników (źle zabudzetowany rok finansowy) a co za tym idzie brak podwyżek i plany naprawcze i sugestie poszukania wyzwan po za granicami sklepu spowodowały masowe zwalnianie się ludzi ze sprzedaży oraz z logistyki (którzy usłyszeli ze nie sa juz potrzebni bo tak wyszło z wyliczeń i oszczędności). Jestem pracownikiem z wieloletnim stażem któremu od początku mowiono jak ważne w naszej organizacji są wartosci i tak kiedyś było. Szanowalismy się mówiąc sobie chociażby "czesc" na korytarzu. Takie nic. Najbardziej boli mnie i chyba złamał(usunięte przez administratora) który był w sklepie. Tu siła podejmowane są decyzje. Cytując kierownika sklepu: nie wiemy co zrobilismy zle ale musimy to naprawić. Czy można coś więcej powiedzieć? Jedynie to ze szkoda. Pozdrawiam.
    ReviewUserIcon
    Kowboj

    17.10.2018 12:33

    Inne

    Jako były pracownik z długoletnim stażem w tej firmie dopiszę tylko jedno ... W tym sklepie nigdy nie było przestrzeganych żadnych wartości IKEA :-( - a to niestety zależy tylko od ludzi. Czyli jaki wniosek ..?
    ReviewUserIcon
    Jul Cziko

    19.10.2018 20:29

    Inne

    Mylisz się...lata temu były.... niestety to se nie wrati... ;(
    ReviewUserIcon
    Nie rozumiem

    18.10.2018 16:06

    Inne

    Ktoś dobrze napisał, ciężko będzie coś zmienić a tym bardziej jeśli ma to zrobić ktoś z wewnątrz firmy . Już chyba cały sklep W Katowicach wie o tych wpisach na go work, widac że kierownik sklepu czy to dział HR chcą ustalić przyczyny tych problemów i ewentualnie je rozwiązać ale może to być ciężkie, tymbardziej, że jedyną przyczyną tych problemów są sami kierownicy, przynajmniej jeżeli chodzi o logistykę. Prosty przykład :dopiero co wczoraj miało miejsce zebranie logistyki na którym pracownicy narzekają na zbyt długie godziny pracy czy za małą obsadę w dziale. (usunięte przez administratora)Zamiast od 14 do 22:30 będziecie pracować od 12 do 22:30. No przepraszam czy to są jakieś jaja? Tak ma wyglądać wzmocnienie obsady w logistyce, gdzie po 4-5 godzinach ciężkiej fizycznej pracy i przerzucania towaru, ludzie już nie mają sił bo są tak zmęczeni,mdleja w pracy i zabiera ich stamtąd karetka i oni jeszcze chcą wydłużyć ludziom zmiany? Przecież to jest nie ludzkie!! A z tym że kogoś z logistyki prosto z firmy zabrała karetka to nie żart, to na prawdę miało miejsce. Górnicy na kopalni maja skrócony czas pracy ze względu na ciężkie warunki pracy, natomiast w logistyce praca jest coraz cięższa a czas pracy się wydłuża. Warto dodać, że w ostatnich latach miało miejsce w logistyce kilka wypadków, już nie mówiąc o tym, że jeden z pupili wcześniejszego kierownika wózkiem widłowym przejechał ze swojej winy ucznia, który przyszedł tam na praktyki. Miał on ciężki uraz nogi z tego powodu. Nie dostał nawet upomnienia, a pracownicy którzy byli mocno przepracowani i mieli wypadki, gdzie uderzyli na przykład w regał dostawali nagany. Logistyka to układy, układziki i kolesiostwo, picie piwa z przełożonymi po pracy i granie w piłkę, co ma potem wpływ na faworyzowanie tych pupili, którzy się z kierownictwem kolegują.
    ReviewUserIcon
    Stary ale jary

    19.10.2018 15:05

    Inne

    Katowice,Łódź w Gdańsku też niedługo przeleje się czara goryczy..
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    19.10.2018 17:49

    Inne

    W Gdańsku juz nie wiele brakuje, szczegulnie w foodzie
    ReviewUserIcon
    Siedze w tym

    19.10.2018 10:46

    Inne

    Widze ze ktos wczesniej wspomnial o refillingu wykonywanym przez caly sklep. W Katowni dzialo sie to samo od sierpnia, do otwarcia sklepu wszyscy zaiwaniaja w refillingu, sprzedaz commin, reco, czesc biura, bez hr bo przeciez ma swoja robote i nie moze sie spocic, tlumaczac to ze pozniej zaczyna prace. Efekt? Bang, nastepuje otwarcie sklepu, logistyka wraca do swoich procesow w sklepie, a sprzedawca zostaje z calym syfem na dziale, bez zrobionych rutyn, bajzlem w grupowaniu. Czyli (usunięte przez administratora) i kamieni kupa. Nastepnie dostaje zje... O przepraszam feedback ze ma rozje... O przepraszam ze potencjalem jest porzadek na dziale, oraz robienie porannych rutyn. ( Ktorys z klientow na google opisal sprzedawcow jako zmeczonych, spoconych ale usmiechnietych ) I te, wspomniane ponizej trudnosci transportowe rozregulowaly prace sklepu. W efekcie refillingu, gdzie naturalnym jest pomoc innym gdy o to poprosza ale nie staje sie to norma, w sklepie jest jeden wielki (usunięte przez administratora) Co chwile konieczne sa inwentaryzacje, nie wiadomo gdzie jest towar, towar widnieje jako ze jest na dziale ale go tam nie ma i odwrotnie. Towar zamiast w miejsce przebudowywanego obszaru trafial do wysokiego skladowania, potem ginie. Kto tego pozniej szuka? Logistyka. W ten sposob goni swoj ogon, a sprzedawcy biora na klate wiadra pomyj, dlaczego nie ma towaru, a na stronie internetowej jest. Jesli klient ma byc najwazniejszy dla tej firmy, niech zadba o odpowiednia ilosc kompetentnych pracownikow, a nie poswieca czas, pieniadze i energie wymyslajac bzdury pokroju porannych cwiczen w rytm muzyki, czy tydzien talentow z umiejetnosci szydelkowania albo lepienia garnkow z gliny, ktore sa fajne w czasie prywatnym, ale nijak maja sie do pracy. Wciskajac to na sile w tryb pracy obrazacie inteligencje wielu osob.. to tak jak przyciaganie na sile do zdjecia rodzinnego mlodego chlopca, bo ciotki chca z nim zdjecie a on woli swoje zajecie. Nie stworzycie tym rodzinnej atmosfery, bo juz ja zdazyliscie wyplewic z tej firmy swoim podejsciem.Ludzie wchodza, robia swoje i wychodza. Dajcie im robic swoje. Chcecie sie wykazac przed szefem? Ruszcie du... I zrobcie cos sami a nie mowcie ze pozwalacie sie pracownikom rozwijac delegujac na nich swoje obowiazki i pomysly. Gó...o prawda, pracownik rozwinie sie tylko wtedy gdy pozostawi mu sie przestrzen do swobodnego decydowania o sobie ( oczywiscie nie mam tu na mysli anarchii pracowniczej) i o pracy w jaki sposob ja wykonuje. Tyle i az tyle. A swoje "my tak z tym nie pracujemy" skorelujcie sobie z tym co mowicie i szczycicie sie na zewnatrz, ze szukacie "nieszablonowych rozwiazan".
    ReviewUserIcon
    Blin

    19.10.2018 16:36

    Inne

    W Katowni... My Łódź nazywamy pieszczotliwie Kołchozem :)
    ReviewUserIcon
    Świadomy niemocy

    19.10.2018 12:22

    Inne

    Zacznę od tego, że IKEA została stworzona przez człowieka biznesu, ale na jego własnych zasadach (czyt. wartościach). To właśnie odróżniało tę firmę spośród wielu i to powodowało, że atmosfera pracy była wyjątkowa. Pracownicy czuli się na równi z kierownikami, gdyż każdy był ważny w tej układance. To naprawdę czuło się na każdym kroku. Niestety nadszedł czas ery biznesu bezwartościowego i z każdym kolejnym dniem powoli wkradał się do IKEA, aż rozgościł się na dobre. Strażnikami wartości są szeregowi pracownicy i garstka z wyższych szczebli, stąd te wołanie o pomoc. Mówimy jak jest! Jak my to widzimy i czujemy! Nie brońcie nam tego! Nie chcemy nikogo zniszczyć, nikomu naubliżać, tylko chcemy aby WRÓCIŁY WARTOŚCI IKEA!!! Chcemy, aby osoby doświadczone kierowały działem, a nie uczyły się na oraganizmach żywych, bo wtedy właśnie cierpi biznes - błędy, niewiedza, w konsekwencji reklamacje. To wynika z nieumiejętności niektórych kierowników, ale oczywiście bronią się rękami i nogami obwiniając podwładnych, bo przecież kierownik nie może każdego pilnować. Nie może, ale może być wsparciem dla pracowników w trudnych sytuacjach; może ich wesprzeć podczas braków kadrowych, obsługując klientów i pracując jak równy z równym. Nie musi wszystkiego wiedzieć, ale powinien pomóc pracownikowi, który ma problem. Kierownik powinien być drogowskazem dla pracownika, a nie zmieniać zdanie w zależności od wiatru. Ma być podporą dla działu, a nie tylko jego reprezentantem na zewnątrz i zbierać pochwały, a za cięgi obwiniać koordynatora działu, który de facto też się jeszcze uczy do roli kierownika. Wymaga się od nas wielu rzeczy, których niewielu kierowników spełnia. Stąd nasze oburzenie. Nie zawsze wykształcenie idzie w parze z umiejętnościami, więc może czas postawić najpierw na wiedzę, doświadczenie i umiejętności, a aspekty prywatne zostawić w domu.

    Zostaw merytoryczną opinię o IKEA Retail

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.