Teleperformance Polska Sp. z o.o.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Teleperformance Polska Sp. z o.o.

Toni

Jestem ciekawy czy „osławiony” ranger, team leader który wcześniej zajmował się Xbox-em jeszcze pracuje. Jeśli tak to współczuje teamowi.

1
Toni

Dzięki za odpowiedz. Smutne, ale prawdziwe co napisałaś.

Basia

wiele razy widywałam poprzedniego szefa na różnych spotkaniach. Nigdy nie słyszałam, żeby coś takiego mówił.

5
Pytanie
 Pytanie

Opowiecie jak wygląda każdy etap rekrutacji w Teleperformance Polska Sp. z o.o.?

2
hehehe
@Pytanie

1. dzwoni ktoś z HR i jest krótka rozmowa, czasami w języku obcym (parę zdań dla weryfikacji wstępnej 2. test weryfikacyjny (prawdopodobnie zależy od klienta, ale to krótki test sprawdzający czy ktoś ma jakiekolwiek pojęcie na dany temat). W moim przypadku test wysyłano na e-mail i trzeba było go odesłać. Teraz chyba robi się go w biurze? 3. rozmowa z działem HR/przedstawicielem/ami (1-2) danego projektu. Jeżeli chodzi o projekty niemieckojęzyczne, raczej mocno nie wybrzydzają, bo zazwyczaj brakuje ludzi.

Andrew

Jeśli masz cierpliwość do niekompetentnych przełożonych, absurdalnych procedur oraz świecenia oczami przed klientem za błędy marki to popracujesz tam 2-3 lata. Awanse to loteria, kto posłuszny ten ma większe szanse. Za znajomość rzadszych języków płacą nawet nawet... Angielski to dramat. Najniższa pensja, najwięcej (usunięte przez administratora)

Mirek

Ostrzegam przed współpraca z Teleperformance Poland. Ponad 2 miesiące czekam na uregulowanie faktury za imprezę integracyjną w Katowicach. Jak długo jeszcze?

2
tłumacz angielskiego
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Zostały zrobione 2 testy z języków obcych z wynikem pozytywnym. Pierwszy dzwonek zadzwonił, gdy egzaminator nie pojawił się na drugim teście, a moje pytania przez dwa tygodnie były ignorowane. Straciłem energię i czas, ale zdałem drugi test. Na rozmowie końcowej zapytano mnie o dotychczasowe doświadczenie zawodowe, tak jakby nie czytano mojego CV, po czym zapoznano mnie z warunkami pracy i kazano mi poczekać na podpisanie umowy. Po 3 dniach powiedzieli mi, że bez wyjaśnień mnie nie zatrudnią. W moim odczuciu moje kilkuletnie doświadczenie tłumaczeniu tekstów nie zostało docenione. Nikt nie pytał o moją motywację do pracy w tej firmie. Ogłoszenie odświeżane po kilku dniach od rozmowy.

Pytania

Moje doświadczenie zawodowe, języki obce

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Max

Super praca mega miła atmosfera ogólnie mogę tylko polecić każdemu prace w tej firmie

15
TOBEHONEST

Firma niestety ma problemy z asesmentami na wyzsze stanowiska nie sa te asesmenty obiektywne niektore wrecz zachaczaja o dyskryminacje np niejaka pani (usunięte przez administratora) promuje jedynie mezczyzn na wyzsze stanowiska to jest jawna dyskryminacja i kloci sie to w ogole z prawami czlowieka nie tylko mezczyzni moga byc QA ; druga sprawa to taka ze jezyk obcy nie jest mocna strona wszystkich assesmentow jezyk obcy powinien byc wazna czescia asesmentu i powinien byc oceniany przez firme zewnetrzna tutaj jezyk obcy to kilkuzdaniowa odpowiedz kandydata, tak jakby jezyk obcy nie liczyl sie w ogole na stanowisko qa, wazniejsze jest rozwiazywanie zadan matematycznych dochodzi do paradoksu ze agenci z flora maja lepszy jezyk obcy niz QA

3

Pracodawca

@TOBEHONEST

@TOBEHONEST, zespół QA składa się obecnie z 30% kobiet w Warszawie i Katowicach. Dodatkowo dwa stanowiska zarządzające w zespole Quality&Training w przeciągu ostatniego kwartału objęły kobiety. Na stanowiskach zarządzających w zespole QA, nie licząc Q&T Managera, 40% to kobiety. Assessmenty wewnętrzne są zawsze prowadzone przez HR i Dział Rekrutacji w porozumieniu z zespołem Quality&Training. Po każdym Assessmencie jest możliwe uzyskanie pełnej informacji zwrotnej dotyczącej zdobytej ilości punktów z każdego zadania. Rekrutacja na stanowisko QA obdywa się za każdym razem na poziomie 4 etapów: 1. Weryfikacja terminowości zgłoszenia oraz rekomendacji bezpośredniego przełożonego lub Kierownika Projektu przez Dział Rekrutacji 2. Weryfikacja języka angielskiego przez Dział Rekrutacji. Język angielski jest podstawą do komunikacji z Klientem, z zespołem Q&T, z audytorami procesów, oraz podstawą do odbywania szkoleń. 3. Weryfikacja umiejętności analitycznych (w zależności od potrzeby używamy standardowych zadań grupowych TP) oceniana metodą zerojedynkową zgodnie z kluczem odpowiedzi. 4. Ostatnim etapem zawsze jest rozmowa z Q&T Managerem, w obecności Szefa projektu lub Koordynatora działu, a decyzja jest podejmowania wspólnie. W tym roku w otwartych 4 Assessmentach na stanowisko Specjalisty ds. Jakości w Warszawie zgłosiło się 22 mężczyzn oraz 5 kobiet. Z tych Assessmentów wyłonionych zostało 2 mężczyzn oraz jedna kobieta, a jeden z Assessmentów jest nadal otwarty. Pozdrawiam, Quality & Training Manager

tobehonest
@Teleperformance Polska Sp. z o.o.

30% kobiet jest Q A podczas gdy 70% męzczyzn to jest dyskryminacja raząca czyli miałem racje. wiele osób tez po asesmencie mówiło ze weryfikacja językowa była niewystarczająca wiele osób przechodzi tą weryfikację nawet jeśli ich język obcy pozostawia wiele do zyczenia 3-6 minutowa z Polką to nie jest wystarczająca weryfikacja języka obcego

2
Anonim

(usunięte przez administratora)Supervisorzy oglądają filmiki na youtubie, a jeden z nich regularnie łapał pokemony. Supervisorzy mają w gdzieś zasady firmy, niby powinni pilnować przestrzegania zasad, a sami jawnie je łamią. Totalny brak organizacji, zatrudniali ludzi na skandynawskie języki, a każą im odbierać infolinię angielską. Brak szkoleń, jakości i organizacji. Nigdy nie spotkałem się z taką patologią organizacyjną. A kierowniczka to śmieszna sytuacja, bo wymaga jakości, straszy mailowo konsekwencjami, a nie zapewniono nawet żadnych przygotowań, materiałów. Mało kto zna kierownictwo projektu, bo od wielu miesięcy nawet nie przedstawiono zespołowi. (usunięte przez administratora) Zero bezpieczeństwa zatrudnienia, mimo umów o pracę część dobrych pracowników zwolniono z powodu "decyzji biznesowej klienta".

SomethingAboutKrakow

(usunięte przez administratora) Jeśli chodzi o plusy, to przede wszystkim atmosfera w teamie, chociaż zależy ona oczywiście od teamu, ja trafiłam/łem na super zespół i TL. Teraz minusy, bo jest ich zdecydowana więcej: 1. Co miesiąc inna wypłata. Nawet jeśli bonus jest potwierdzony mailowo, ze będzie wypłacany, to wcale nie znaczy, że pracownik go otrzyma. Nic sie nigdy nie zgadzało, każdy miał coś nie wypłacone... 2. Nieistniejący HR. Chcesz załatwić coś w HR? Zapomnij. Od paru miesięcy żadej osoby od spraw organizacyjnych. Udzielanie sprzecznych informacji jak już kogoś się zastanie też jest na porządku dziennym. 3. Totalnie zero komunikacji między pracownikami i wyższymi levelem SV. NIGDY nikt nic nie powie, co sie dzieje, wszyscy chodzą na meetingi itp więc wiadomo, że coś się święci, ale zwykły szary pracownik nie ma dostępu do żadnych informacji. Przez to tworzą się plotki i domysły, które później trzeba dementować. 3. AUTENTYCZNA SYTUACJA Z WCZORAJ Wizyta potencjalnego nowego klienta, kilka osób z poszczególnych teamów wybrane w roli reprezentantów. Nie muszę chyba wspominać, ze trzeba było zachwalać jak super jest i "malować trawę na zielono"? Meeting z klientem dobiegł końca, po czym 20 minut później te same osoby, które przed chwilą mówiły jak to super tutaj nie jest otrzymały wypowiedzenie... Tak się traktuje pracownika? Nie sądzę. Czy warto dać sobą poniewierać jak nic nieznączacy pionek? Nie sądzę, pieniądze wcale nie są duże, więc można znaleźć dużo lepsza firmę. ODRADZAM KAŻDEMU TP.

nick

Praca jak praca. Rotacja jest spora, ale to jak w każdym call cetre. Są targety, które trzeba osiągać: jeśli Ci się uda masz bonus, jeśli nie to po prostu go nie dostajesz. podstawa jest stała i zawsze wypłacana na czas, Przełożeni ok, każdy stara się żeby i klient był zadowolony, bo to w końcu biznes, i pracownik nie ucierpiał. Śmieszy mnie zaskoczenie wypowiedzeniem od pracodawcy w przypadku obiboków (pojawiają się w pracy kiedy chcą) lub przeciętniaków, którzy po miesiącach pracy nadal nie potrafią podstaw.

14
Były pracownik v1
@nick

Czy zwolnienie po dwóch latach współpracy bez podania powodu ma oznaczać, że ktoś jest obibokiem czy przeciętniakiem?

Xbox Support

Pracuję na projekcie Xbox prawie od roku czyli praktycznie od samego jego otwarcia. To, co przede wszystkim trzeba powiedzieć o tej pracy: to jest obsługa klienta, jedynymi wymogami wstępnymi - oprócz znajomości języka obcego - jest minimum zdolności interpersonalnych i technicznych, więc nie ma co oczekiwać cudów. + możliwość pracy w języku obcym, ze stałym kontaktem z osobami z danego kraju + wypłata zawsze na czas (bonusy niekoniecznie, o tym dalej) + konsola Xbox na co drugim biurku więc jeśli jest mały ruch można pograć albo obejrzeć film... jeśli jest duży ruch to się robi to, za co płacą, czyli pracuje + ludzie i atmosfera ogólnie w porządku (w porywach bardzo dobra), szczególnie od kiedy nie ma już osławionego rangera o którym kilka osób tu wspominało + imprezy firmowe z rozmachem - jak do tej pory dwie, jedna "karnawałowa" i jedna latem + praca, po wstępnym wdrożeniu, jest raczej przyjemna, choć czasami doskwiera brak materiałów i źródeł do udzielenia pomocy klientowi + pensja jak na typ wykonywanej pracy jest w porządku, choć oczywiście zależy od języka - clean desk policy - nie można wnosić nic oprócz napojów w zamkniętych pojemnikach (ewentualnie można przemycić chusteczki czy coś takiego), broń Boże telefonów komórkowych, za wniesienie na salę komórki mogą zwolnić. Można się przyzwyczaić, ale to dość upierdliwe. - system bonusowy zmienił się w sumie już 3 razy w ciągu roku (razem z wprowadzeniem stanowiska senior agent), warunki dostania bonusu nie są do końca jasne więc nigdy się całkiem nie wie czy, kiedy i ile się go dostanie (ale nie są to duże pieniądze) - Zablokowane wszystkie strony oprócz stron Microsoftu (+Wikipedia i jeden słownik), co mocno utrudnia szukanie rozwiązań dla klientów, właściwie klienci mają więcej możliwości zdobycia wiedzy niż my - Braki materiałów, urządzeń, jasnych wytycznych w niektórych sprawach - np. mamy udzielać wsparcia w sprawie xboxowych aplikacji ale nie mamy ich na komputerach, a tym bardziej żadnej żadnego telefonu z aplikacją, możemy sobie co najwyżej pooglądać obrazki na prezentacjach które od czasu do czasu dostajemy. Microsoft wymaga, my czasami nie mamy skąd zdobyć informacji (patrz: zablokowany internet) i oczywiście odbija się to na naszych wynikach (czyli także na bonusach) - Ściśle kontrolowany czas pracy, jest się rozliczanym z każdej minuty, nawet tej poświęconej na łazienkę +/- grafik dość nieprzewidywalny, teoretycznie oparty na preferencjach które trzeba zgłaszać w połowie wcześniejszego miesiąca, ale czasami nie są one uwzględniane. Zagwarantowany tylko 1 weekend wolny w miesiącu, praca także we wszystkie dni ustawowo wolne (premia tylko za Boże Narodzenie i Wielkanoc). Plus jest taki, że w preferencjach można zgłosić wolne dni zgodnie ze swoimi zapotrzebowaniami, więc jeśli ktoś podróżuje może wziąć parę dni wolnych pod rząd a potem to odpracować, albo dopasować sobie dni wolne do studiów czy innych obowiązków. Ogólnie: jak na ten typ pracy to robota całkiem niezła, niezbyt wymagająca i, uwzględniając możliwość gry na konsoli, nawet przyjemna, w fajnym towarzystwie, za przyzwoite pieniądze jak na wymagane kompetencje. Najlepsza dla ludzi młodych, elastycznych czasowo (ze względu na pracę w weekendy i święta) i bez wygórowanych oczekiwań. Dobra na początek po studiach, szczególnie dla absolwentów kierunków językowych albo ludzi, którzy chcieliby rozwijać swoje zdolności językowe. Generalnie polecam, choć trzeba zdawać sobie sprawę również z minusów.

2
Łukasz
Inne
@Xbox Support

To bardzo obszerny wpis, na pewno bardzo pomoże ludziom poszukującym informacji o firmie. Nie wspomniałeś o jednej rzeczy która mnie ciekawi- czy firma zapewnie jakieś szkolenia na start dla nowych pracowników? Daj znać jeśli wiesz czy tak jest.

4
Aqua
@Xbox Support

Oh nasz "kochany" ranger odszedł. Tego się nie spodziewałam. Myślałam, że zostanie tu na dlugie lata.Co się stało?Ktoś z HR przeczytal w końcu nasze opinie :-)

1
Xbox Support
@Łukasz

Oczywiście, przed rozpoczęciem pracy na tym projekcie są 3 tygodnie szkolenia (płatnego) a potem jeszcze już w trakcie pracy miesiąc na wdrożenie pod okiem trenera.

5
Xbox Support
@Xbox Support

Update: Wczoraj wyłączyli nam dostęp do internetu na konsolach i zablokowali Wikipedię na komputerach, nie wiem czy na zawsze czy tylko chwilowo, ale faktem jest że jesteśmy teraz kompletnie odcięci od zewnętrznych źródeł informacji i nikt nie umie wyjaśnić dlaczego. Ot, takie niespodzianki w tej firmie.

1
Były Pracownik
@Xbox Support

Raczej łaski nie robią, że przeszkolą ludzi na wejście. U nas długość szkolenia zależała od zapotrzebowania projektu, niektórzy po szkoleniu teoretycznym od razu szli do pracy i w sumie całkiem zieloni siadali na słuchawkę

inny korpoludek
@Xbox Support

O matko! toż to więzienie! to jeszce tak się pracuje? jestem w szoku! więzień ma więcej luzu... Patrzyłam na oferty, ale po przeczytaniu tych opinii nic z tego!

Jan Rodo
@Xbox Support

Jako plus wypłata na czas xDDDD

1
_

Kierownictwo czytało moje wiadomości na Slacku, w zamkniętej grupie, nie spodobały się im, więc zostałem wyrzucony. Odbiło się to na moim zdrowiu, kierowniczka do ostatniego momentu przyglądała się, jak odchodzę z pracy, pomimo dobrych wyników (75% i 100%). Dzień wcześniej jedna z supervisorek celowo zamykała okno, kiedy je otwieraliśmy, pomimo że gotowaliśmy się w sali. Nie polecam tej firmy osobom o słabych nerwach.

Pozdrawiam

Krótko - omijaj, unikaj, a jak się przypadkowo umówisz z ich HR na spotkanie to nie przychodź. Pokaż środkowy palec korporacji, która za cel postawiła sobie dehumanizację ludzi.

Karolina
Inne

@doodkiewitch czyli nie ma dużej rotacji pracowników ?

Były pracownik v1
@Karolina

Za moich czasów była bardzo duża rotacja pracowników na projekcie Microsoft zarówno ze względu na rezygnacje, jak i zwolnienia bez podania przyczyny czy też nie przedłużenie umowy na czas określony.

princeofthebes
@Były pracownik v1

Nikogo nie zwalnia się tu bez podania przyczyny, widocznie musiałeś coś nabroić, złamać jakiś clean desk policy albo coś. Pracuję tu od dłuższego czasu i z Teleperformance naprawdę nie jest łatwo wylecieć.

6
Były pracownik v1
@princeofthebes

Nie wiem jak jest na innych projektach, ale na projekcie Microsoft jak najbardziej zwalnia się pracowników bez podania przyczyny. Niestety pracodawca ma do tego prawo, bo jest to umowa na czas określony i może się pozbyć pracownika w każdej chwili bez podania powodu. Nie jestem jedyną osobą, którą zwolniono w ten sposób - proszę poczytać inne zamieszczone tu komentarze. Proszę też darować sobie te bezpodstawne oskarżenia o łamanie zasad, bo naprawdę są nie w porządku ze strony najprawdopodobniej obcej osoby, która mnie nie zna.

princeofthebes
@Były pracownik v1

Nikogo nie oskarżam, sugeruję co może być przyczyną, bo piszesz rzeczy niezgodne z prawdą. Firma nie może sobie pozwolić na żonglowanie pracownikami bo z każdym rokiem coraz bardziej ich brakuje... a w dzisiejszych czasach 2500 na rękę z kartą multisport oferuje prawie każda firma, w Biedronkach i magazynach dają tyle samo za stosunkowo łatwą pracę. Pracuję tu i na własne oczy widzę jak jest. Praktycznie w ogóle się tu nie zwalnia, nawet jak produktywność jest bliska zeru. Ludzie najczęściej zwalniają się sami.

6
princeofthebes
@Były pracownik v1

Prześledziłem również komentarze tutaj i jakoś nie znalazłem wielu komentarzy, że ludzie są zwalniani. A nawet jeśli są to pisane są przez frustratów, którym nie idzie w pracy więc znajdują ukojenie w oczernianiu firmy. Normalni, zadowoleni pracownicy są zajęci pracą i nie udzielają się tutaj.

5
Były pracownik v1
@princeofthebes

Oto fragment mojej wypowiedzi z 30 czerwca: "8 miesięcy przed końcem mojej umowy zatrudnienia kazano mi podpisać umowę wypowiedzenia. Kiedy zapytałem się o powód, powiedziano mi, że nie mają obowiązku podawać mi tej informacji. Nie pozwolono mi nawet wysłać maila pożegnalnego do współpracowników, a jedynie kazali opróżnić szafkę i oddać kluczyk wraz kartą. Zdaję sobie sprawę, że było to zgodne z prawem, ale było mi bardzo przykro z powodu takiego potraktowania". Nikt mnie wcześniej nie uprzedził, że coś jest poważnie nie tak; że nad czymś muszę popracować czy, że złamałem jakieś zasady. Co więcej, tuż przedtem dostałem informację, że będę miał podwyżkę płacy ze względu na dosyć długi staż pracy. Jednakże zamiast tego zostałem zwolniony. Proszę popytać się starszych stażem pracowników projektu Microsoft, a powinni potwierdzić, że tego typu zwolnienia autentycznie miały miejsce.

doodkiewitch

Przyjmują wszystkich jak leci i nikogo nie zwalniają, ale wbrew temu czego niektórzy się dopatrują nie ma w tym żadnych wątków humanitarnych. Po prostu firma jest do tego zmuszona, bo nie może pozwolić sobie na selekcję kandydatów - oferty najprostszych prac fizycznych w magazynach czy sklepach biją call center na głowę zarobkami i atmosferą.

2
Były pracownik v1
@doodkiewitch

Nie zgodzę się z tym, że nie zwalniają. Zarówno mnie, jak i część innych pracowników zwolniono bez podania przyczyny.

dassler a nie hustler
@doodkiewitch

znam co najmniej 3 osoby ktore wylecialy z projektu adidas, ktory nota bene nie istnieje, wiec nie moge sie z godzic z towja opinia. Byc moze inacze jest na microsofcie lub w innych miastach np. Katowicach Moja opinie na temat telepele jest niejednozmaczna. w projekcie adidas atmosfera byla ok, pieniadee na czas, supervizorzy w wiekszosci spoko ale ludzie z np. brytyjskiego teamu mieli poczucie ze pracuja na akord za miske ryzu. Dysproporcje w wynagrodzenaich miedzy zespolami byly kolosalne, w dodatku jedne zespoly dostawaly podwyzki inne fige z makiem. Uk team mial tez najmniej dogodne godziny pracy, dawali jakeis szmieszne dodatki za prace po 22 , ale te dodatki byly naprawde niskie Mam znajomych ktorzy nadal pracuja w teleperformance i bardzo sobie chwala ten job, Jesli znasz niderlandzki lub jezyki nordyckie( szwedzki, dunki, norweski) aplikuj- placa calkiem przwoite piniedzee , zaryzukuje, ze lekko powyzej sredniej warszawskiej. Projekty niemieckojeczne chyba tez spoko. Natmiast projekty anglojezyczne i polskojezyczne omijajcie szerokim łukiem - nie warto, szczegolnie projekty UK i USA. Kiepskie stawki, kiepksie godziny pracy. Sadze ze niedlugo ani Polacy ani nawet Ukraicy nie beda chcieli pracowac za takie wynagodzenie, firma bedzie posilkowa sie pracownikami z Bangladeszu( chciaz zaryzykuje, ze rozwozac jedzenie mozna zarobic wiecej w Warszawie)

Były pracownik

Pracowałam w TP kilka lat. Trzymała mnie tam głównie atmosfera. Bo współpracownicy są spoko, jak trafisz na mądrego SV, to codzienność jest znośna. Ale nie pokazuj, że możesz dużo, bo zamiast podziękowania, będą Cię cisnąć, żebyś zrobił jeszcze więcej. A później zaczną zwalać na Ciebie robotę tych, których nie potrafią zmotywować do pracy (zwalniania z powodu produktywności bliskiej 0 się w tej firmie nie praktykuje). Czasami może się zdarzyć, ze w ramach uznania kierownik projektu obieca Ci premię lub podwyżkę, ale nawet jak dostaniesz potwierdzenie na piśmie, to później może się okazać, ze się wykręci. Trochę też boli, że firma traktuje Cię jako potencjalnego złodzieja danych (zakaz wnoszenia telefonów i wszelkiego rodzaju nośników pamięci, wszystko jedno czy elektroniczne czy papierowe), lenia i obiboka (zablokowany internet, bo na pewno będziesz oglądał filmy zamiast pracować) i flejtucha (wnosić możesz tylko butelkę z wodą pod warunkiem, że odkleisz wszystkie nalepki - nie mam pojęcia o co z tym chodziło, na szczęście nieoficjalnie wszyscy to zlewali, przynajmniej dopóki nie było wizyty klienta). Wiecie, wszystko niby po to, żeby chronić dane wrażliwe, ale nie oszukujmy się, w innych firmach jakoś ludzie funkcjonują z odblokowanym Internetem i komórką przy sobie i wszyscy żyją. Nawet mogą pić kawę w zwykłym kubku przy biurku. Upierdliwy był też przymus zgłaszania każdego nawet najmniejszego spóźnienia. Impreza dwa razy do roku jest spoko. Reasumując da się tam żyć, ale biorąc pod uwagę, że stawki za języki są porównywalne z innymi firmami, to po co się męczyć?

Robert
Inne
@Były pracownik

Rzeczywiście, wydaje się, że ze względu na zbyt dużą kontrolę i brak zaufania do pracowników nie najlepiej się tutaj pracuje. Czy właśnie dlatego zdecydowałeś się zwolnić? Czy mimo tego warunki finansowe były dobre? Napisz proszę jaka podstawa.

Były Pracownik
@Robert

Stawki zależą od tego, z którą falą naboru przyjdziesz. Nie wiem jakie są teraz, ale nie sadze, żeby były wyższe niż w innych firmach. Bardzo trudno o podwyżkę, nawet jak masz wyniki. Ewentualnie jak rzucisz papierami, a ktoś akurat pomyśli, że bardzo Cię potrzebują, to coś Ci skapnie, ale niekoniecznie tyle, na ile się umówicie. Może być tak, że dostaniesz część kwoty, a może nic, bo „ktoś wyżej właśnie zdecydował o zamrożeniu wydatków, nic nie mogę zrobić”, nieważne, czy miałeś podpisany już dokument (swoją drogą te potrafią zaginąć). Odeszłam, bo zamykali projekt. Z perspektywy czasu - najlepsze co mogło mnie spotkać w życiu zawodowym

HR
@Były Pracownik

Cześć TELE, Czy możesz napisać nieco więcej o sytuacji "przygody z wypłatami"? Wszyscy pracownicy dostają wypłaty między 1 a 10 dniem każdego miesiąca. Jeśli u Ciebie sytuacja wygląda inaczej to skontaktuj się z nami. Chcielibyśmy jak najszybciej rozwiązać problem. Pozdrawiamy, HR

4
Do Karyn z HR
@HR

Drogie Karynki, powiedzcie mi proszę jak były pracownik ma się ustosunkować do "przygód" z wypłatami, skoro już nie pracuje w korpoklatce zwanej Tele-srele i jak chcecie mu rozwiązać ten problem? Czytać ze zrozumieniem to jednak sztuka dla Was, haerków. Czyżby Enrique czy inny książę bantustański na orgazmusie nie nauczył umiejętności miękkich?

1
Tele

Dosłownie co miesiąc są jakieś przygody z wypłatami.

essassito
 Pytanie

Pracował ktoś na stanowisku specjalisty ds. czatu i podzieli się opinią, wrażeniami?

I am this one

Fakt, popieram. Jeśli chodzi o wymienionego pana MM, pamiętam go z abibasa. Była to jedna z najgorszych osób (jeśli nie najgorsza) na kierowniczych stanowiskach w TP. Wiecznie zły, niewychowany, wręcz chamski i pozbawiony kierowniczych umiejętności, jedynie doskonale umie strzelić focha. Najlepiej do niego nie podchodzić, bo jest zbyt zajęty ważnymi sprawami, żeby się zniżać do poziomu problemów ''podludzi'' (czyt.agentów).

Ala
 Pytanie

Czyli nie ma pracy przy jednym projekcie tylko są różne??? Czy jest kwota bazowa wyplaty plus prowizja?? Czy 4tys jest podstawy netto czy plus prowizja?

1
Oko
@Ala

Tak sa różne projekty ale generalnie pracujesz na jednym a nie na kilku jednocześnie. Nie licz na prowizje bo dostaje się grosze. 100 , czasem może 300 pln Ci się trafi. I życzę żebyś się nie rozczarowała ;)

anonim
 Rekomendacja

(usunięte przez administratora)

M

Szkoda tylko ze atmosfera jest tak fajna ze ludzie przesukujq i kradną rzeczy z szatni... bez komentarza

1
Damian
Inne
@M

Byłeś świadkiem takiego zdarzenia? Może warto było to zgłosić odpowiednim osobom? Czy ludzie którzy zostali na tym przyłapani byli pociągnięci do odpowiedzialności? Nie zgodziłeś się z Miki_mouse w kwestii atmosfery, jednak rozumiem że jeśli mowa o ciekawej ścieżce kariery i możliwościach awansu to tu już się z nim zgadzasz? Napisz też proszę jak kształtują się zarobki w firmie i czy byłeś z nich zadowolony.

Były pracownik

Uważam, że chwalenie atmosfery w pracy jest bardzo ironiczne, kiedy wprowadzane są nagrody pieniężne za donoszenie na współpracowników, a ludzie są zwalniani bez podania przyczyny.

1
Damian
Inne
@Były pracownik

Często mają miejsce takie sytuacje, że pracownicy zwalniani są przez pracodawcę bez podania przyczyny? To bardzo niepokojąca informacja, dlatego chciałbym, abyś ją rozwinął. Jestem ciekaw, dlaczego tak się dzieje oraz jakie są rzeczywiste powody takich decyzji.

Pracodawca

@Były pracownik

@Były Pracownik, obawiam się, że błędnie zinterpretowałeś założenia naszego programu "Poleć znajomego" (eng. "Refer your Friend"), który dotyczy systemu poleceń i rekomendacji znajomych do udziału w naszych zewnętrznych procesach rekrutacji. Za donoszenie na współpracowników nie płacimy więc mam nadzieję, że nie próbowałeś zgarnąć bonusu pieniężnego według własnych kryterów programu :) Dzał HR

Były pracownik
@Teleperformance Polska Sp. z o.o.

Zarówno drogą mailową jak i poprzez tabliczki informacyjne na salach projektu została przekazana wiadomość o nagrodzie pieniężnej w wysokości 2500 zł za zgłoszenie podejrzanych zachowań współpracowników. Nigdy nie miałem zamiaru z tego korzystać, bo uważam to za nieetyczne. Niestety nie mam dostępu do skrzynki pracowniczej, żeby przesłać cytat z wiadomości mailowej. Proszę jednak przejść się chociażby na projekt Microsoft i popytać się pracowników, a potwierdzą moje słowa. Może już zrezygnowano z realizacji tego pomysłu, ale obowiązywał on przynajmniej do końca czerwca bieżącego roku

Były pracownik
@Damian

Jak to wyglądało w moim przypadku opisałem w mojej opinii z 30 czerwca 2019 r. Wiem, że oprócz mnie zwolniono również parę innych osób. Nie wiem czy w lipcu również czegoś takiego nie zrobiono.

t1 advisor
@Damian

Hej, niestety po pierwszych kilu miesiącach dobrego wrażenia można dostrzec typowe korpo w najgorszych cechach. Tak, zwalnianie bez powodu jest normą, Dzisiaj jesteś chwalony, jutro zwolniony. Tylko dlatego, że "mogą" nie uzasadnić przyczyny zwolnienia gdyż nie masz umowy na czas nieokreślony. Wystarczy, że nie będziesz się podlizywać odpowiednim osobom.

niewolnik TP
@Były pracownik

Wiecznie aktualne. W TELEPERFORMANCE praca polega na podpierdalaniu, i nikt sie z tym nawet nie kryje. A o zgrozu, (usunięte przez administratora) sa z tego dumni.

Były z proj Microsoft

Negatywne opinie na tym forum dotyczące projektu Microsoft są chyba pisane przez frustratów, którzy w ogóle nie znają się na obsłudze komputera. Niestety Teleper praktycznie nie robi selekcji kandydatów i przyjmuje każdego, kto zna język obcy na średnim poziomie. Niektórzy nigdy samodzielnie nie zainstalowali żadnego programu, nie potrafią naprawić najprostszych usterek Windows lub Office. Nie dziwi więc, że na początku trudno im rozwiązywać problemy klientów. Wystarczy jednak trochę się interesować komputerami i można szybko opanować niezbędne rozwiązania. Suport obsługuje osoby fizyczne, więc klienci dzwonią z prostymi problemami: • nie potrafią aktywować Office albo Windows, • nie potrafią zainstalować Office z konta MS, • nie wiedzą, że Windows można naprawić poprzez nową instalację albo nowy profil, • nie umieją dodać adresu mailowego do Outlooka. Wymienione sprawy powtarzają się w 90% rozmów, ich rozwiązywanie jest proste i powtarzalne. Każdy może się tego nauczyć, potem praca staje się łatwa. Można instalować Office albo Windows przez godzinę i nikt się tego nie czepia. Trudniejsze problemy zdarzają się rzadko i też się powtarzają, więc po kilku miesiącach można się wszystkiego nauczyć. Prostszej pracy w branży IT chyba nie ma, więc jest to dobra praca dla osób chcących się rozwijać w tej branży, a nie są jeszcze ekspertami. Ja przypomniałem sobie trochę, jak rozwiązuje się problemy z programami Microsoft, gdyż w ostatnich latach zajmowałem się czymś innym. Dzięki temu dostałem pracę w IT w innej firmie, za lepszą kasę. Ale nie zajmuję się teraz takimi pierdołami jak w Teleper. Generalnie nie polecam pracy w Teleper na projekcie Microsoft osobom lepiej znającym się na komputerach. Będą się nudzić, a w innych firmach mogą zarobić więcej. Chyba że ktoś zna języki skandynawskie, np. norweski – wynagrodzenie na tych językach jest wyższe.

12
ewa
@Były z proj Microsoft

czy szkolenie wystarczy by rozwiazac wszystkie problemy klientow?czy n aszkoleniu sa case'y gdzie analizujemy problem i rozwiazujemy go? pozdrawiam Ewa

5

Zostaw merytoryczną opinię o Teleperformance Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Teleperformance Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Teleperformance Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 224.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Teleperformance Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 173, z czego 36 to opinie pozytywne, 106 to opinie negatywne, a 31 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Teleperformance Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Teleperformance Polska Sp. z o.o. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Teleperformance Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii