Teleperformance Polska Sp. z o.o.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Teleperformance Polska Sp. z o.o.

Porażka
Były pracownik
 Pytanie

Aha jeszcze co najlepszy jest system rozliczania z godzin pracy. Praca na infolinię więc musisz się zalogować do systemu. Czas pracy liczy się jak się jest zalogowanym. Proste i logiczne. Gorzej jak wyłącza prąd albo Internet i nagle system cie wyrzuca np na pół godziny to wtedy musisz odpracować chociaż luka nie jest z twojej winy nawet jak pracujesz stacjonarnie. Wyobraźcie to sobie w innej pracy, że w środku dnia wyłączyli prąd więc musisz zostać dłużej żeby to odpracować?

Mariola
Pracownik
 Pytanie

Po studiach niedawno skończonych poszłam sobie do pracy. Robota całkiem dobra, ale szef wielki (usunięte przez administratora) Wiadomo jak to nowy członek zespołu nie wiem za bardzo jeszcze co i jak robić, to czasem robię błędy. Dziś ten (usunięte przez administratora) przylazł ze spisanymi na kartce moimi błędami, które jak się okazało od początku spisywał, zawołał resztę załogi i tę kartkę czytał przy wszystkich. Powiedział, że mogę o premii zapomnieć. Zrobiło mi się strasznie głupio i przykro przez to, że tak się do mnie (usunięte przez administratora) przy ludziach. Tak się cieszyłam, że mam robotę i staram się jak mogę. Dlaczego on jest takim (usunięte przez administratora) ? Teraz nie wiem co robić, czy mu wygarnąć i zostawić robotę czy się powiesić.

5
Ten TP tak ma
Były pracownik
 Problem
@Mariola

Uciekaj z tej firmy. To zwykłe psychiczne znęcanie się. Nie ważne ile zarabiasz, za chwilę wydasz wszystko w czasie przerwy od pracy dla podratowania zdrowia (psychicznego) i zostaniesz z niczym. Ta firma niczego się nie nauczy i nic się nie zmieni. Wygląda na to, że kodeks pracy jest za dobry dla takich firm (podobnie jak sądy).

aaaa
Kandydat
 Pytanie
@Mariola

A jakie błędy ci wytknięto? I po co była reszta załogi?

Ej, Wero
Pracownik
@Mariola

Takie zachowanie to MOBBING. Podchodzi pod paragraf, Twoj szef ma niezly tupet, że zastosował taka praktyke

Pracodawca

 Pytanie
@Ej, Wero

@EJ, WERO Czy mogłabyś nam zdradzić nieco więcej szczegółów dotyczących tej sytuacji? W którym z naszych biur taka sytuacja miała miejsce? Sytuacja wydaje nam się mało prawdopodobna i sądzimy, że jako autorka tego postu nie jesteś pracownikiem firmy Teleperformance. Zapewne jako pracownik TP, wiedziałabyś, że od dawna 95% pracowników pracuje zdalnie (z domu), więc zebranie załogi i przeczytanie kartki na projekcie nie jest zwyczajnie możliwe :) Dodatkowo przypominamy, że mamy Politykę "no paper:, która zabrania wnoszenia kartek/notesów/papierów na floor operacyjny, więc nie bardzo rozumiemy jak Supervisor mógł odczytać tą kartkę :) Jeśli natomiast, jak sama piszesz, taka sytuacja miała miejsce 9 grudnia 2020 to prosimy o więcej szczegółów. Pozdrawiamy Dział HR

Były pracownik v1
Były pracownik
@Teleperformance Polska Sp. z o.o.

Nie wiem jak to teraz wygląda, ale za mojej pracy w TP przełożonych nie obowiązywało clean deski policy i mogli wnosić zarówno papier, jak i telefony komórkowe.

Marcel
Pracownik
 Rekomendacja

Pracuję w Tp od kwietnia 2020 roku i muszę przyznać, że jest to moj najdłuższy pracodawca a mam 24 lata :) Projekty są zapewne różne ale można przechodzić, itd. Pracuję zdalnie. Dużym atutem jest profesjonalizm menagerow, podejście indywidualne, można poczuć się zadbanym. Materiały szkoleniowe sa wysokiej jakości na moim projekcie a szkoleniowcy bardzo ludzcy i panuje atmosfera wzajemnego szacunku i zrozumienia. Trudno albo niemożliwe by mieć z kimś konflikt :) Bardzo dużo inicjatyw, naprawdę sporo. Niestety pandemia trochę ogranicza możliwości ale nadal czuć wkład kierownictwa, mimo że jest to duża korporacja. Można mieć zastrzeżenia co do płacy czy niedopracowanych rozwiązań ale nie dot to już bezpośrednio Tp i nie sądzę by inne firmy przy takiej specyfice działania radziły sobie na tyle dobrze :)

20
Princess
Pracownik

The company deserves five stars for the remuneration :-)

18
Pracownik
Pracownik

Pracuję w TP już kilka lat. Uważam, że firma zmieniła się bardzo na plus w ostatnich 2 latach. Jest wiele możliwości rozwoju i awansu. Są możliwości brania udziału w assessmentach. Na plus wspaniałe zachowanie związane z COVID. Czuć wielkie wsparcie pracodawcy i dbałość o zdrowie pracowników. Cieszę się, że jestem częścią TP. Najbardziej cenię wspaniałych ludzi, którzy tworzą tą firmę.

20
Duñczyk
Kandydat

Totalnie NIE profesjonalne traktowanie ludzi. Wydzwaniają i umawiają się na szkolenia, a potem cisza, ani odpowiedzi ani żadnej komunikacji, sam musiałem dzwonić i pisać maile by się dowiedzieć jak i co. Po czym się dowiedziałem że nie zostałem zweryfikowany na stanowisko, pomimo temu że nikt nawet nie zweryfikował...parodia..

1
Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Cześć, jestem zainteresowana ofertą na projekcie polsko-angielskim dot. sprzedaży wyrobów tytoniowych. Aktualnie widzę, że oferowana jest umowa cywilnoprawna - kiedyś chyba było UP? Czy po okresie próbnym jest szansa na UP? Czy zagląda tu ktoś kto prauje na własnie tym projekcie i mógłby podzielić się opinią - tylko tak sensownie a nie na zasadzie 'jest beznadziejnie, nie polecam'. Szukam konkretów; jakie jest natężenie telefonów, jaki jest procent tzw. trudnych klientów - czy na zleceniu zawsze jest praca czy np. przy małym obłożeniu wysyła się ludzi do domu? Jak w praktyce wygląda działanie ww projektu. Będę wdzieczna za info :)

1
Zainteresowana
Kandydat
@Zainteresowana

Dzięki za klikanie w emotkę 'opinia nie pomogła' ale mój wpis nie jest opinią; ja takowej szukam - rozumiem, że wchodzi tu dużo wkurzonych ludzi, ale serio - jeżeli zostawiacie tylko taki ślad swojej obecności, to najlepiej już nie klikajcie w nic. Prosiłam o konkretne o informacje; niektórzy ludzie szukają pracy a świat się nie kończy na frustracjach, które jak widzę targają tutaj niektórych i przerasta ich zwykła pomóc innym :(

1
Nick
Były pracownik
 Pytanie
@Zainteresowana

To nie jest miejsce pracy, to udręka. Skoro szukasz pracy, a nie nerwicy, to aplikuj gdzie indziej. Jesteś masochistką, że te opinie Ciebie nie odstraszają?

Zainteresowana
Kandydat
@Nick

Dzięki za odzew :) Nie jestem masochistką - niedawno odeszłam z innego kontakt center, gdzie telefony się urywały a klienci byli bardzo roszczeniowi. Szukam czegoś na szybko - obiło mi się o uszy, że na ww. projekcie jest spokojnie, stąd moje pytanie tutaj. Teleperformance ma wiele projektów, a każdy projekt to oddzielna historia - ja potrzebowałam info dot. tego dot. tytoniu, więc dlatego dopytuje bo nie wiem o którym dokladnie projekcie piszą osoby w innych komentarzach. Pozdrawiam :)

5
Katarzyna
Kandydat
 Pytanie
@Nick

Witam, czy mogę prosić o kontakt w celu uzyskanie bardziej szczegółowych informacji? katarzyna.duda1990@gmail.com

Nick
Były pracownik
@Zainteresowana

Nie wiem jak jest na tym projekcie ale mam uzasadnione obawy by twierdzić, że "standardy" na wszystkich projektach były podobne. Znając życie, to znowu poprzez fatalne zarządzanie i kolesiostwo, klient podziękuję TP za współpracę. Jeśli jesteś zainteresowana pracą w TP, to radzę już szukać sobie psychiatry na NFZ, bo będzie potrzebny

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie
@Nick

Przykro mi z powodu fatalnych kontaktów z pracodawcą, niemniej zauważ że twoje odpowiedzi są nadal nie na temat i nie są pomocne dla osoby, która szuka konkretów. Pracowałam w dwóch firmach o podobnym profilu i zapewniam, że na każdym profilu gowork ludzie wypisują dokładnie to samo. Dlatego interesują mnie konkrety dot. konkretnego projektu, a nie domysły rozgoryczonej osoby i nic nie wnoszące fragmenty o udręce i pomocy psychiatry - wybacz, ale twój największy problem to to, że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem i odpowiadać na pytania, które ktoś zadał - dodatkowo nic nie wiesz a się udzielasz - tak samo jak osoby, które bezmyślnie tutaj łapkują. Klientowi przez telefon też odpowiadacie nie na temat? Może dlatego menadżerowie mają z tym JAKIŚ problem. Mimo wszystko życzę wszystkiego dobrego; zdrowia i fajniejszej pracy w której psychiatra nie będzie musiał pomagać :)

22
Nick
Były pracownik
 Pytanie
@Zainteresowana

Po jaką cholerę w takim razie ciągle tu siedzisz i trujesz mi cztery litery zamiast sprawdzić jak to wygląda, jak się tam pracuje? Masz wolna

2
Nick
Były pracownik
 Pytanie
@Zainteresowana

Po cholerę w takim razie marnujesz czas na zadawanie tutaj pytań, skoro możesz dostąpić zaszczytu pracy w TP? Skoro ja i inne osoby nic nie wiedzą, to daj się zaprosić na rozmowę rekrutacyjną i Pani z HR z pewnością objaśni Ci jak wygląda ta praca. :-) Powodzonka!

3
Była pracowniczka
Były pracownik
 Pytanie

Po kilku już ładnych miesiącach od zakończenia współpracy z Teleperformance, chciałabym z "chłodną głową" napisać, co w tej firmie się wyprawia i przestrzec przede wszystkim przyszłych pracowników- o ile w tej firmie ktoś jeszcze chce pracować? Pracowałam prawie pół roku na jednym z dość świeżych projektów, i z każdym kolejnym tygodniem pracy było coraz gorzej. Co takiego dzieje się w tej firmie? Ano: *wychodzenie na przerwy na smyczy (tak, jeśli masz czelność w trakcie pracy mieć potrzebę fizjologiczną do załatwienia, to najpierw musisz sobie wywalczyć wolną smycz, by móc w ogóle wyjść na przerwę). Pracowników na sali multum, a na przerwę mogą wyjść tak ze 3, więc obiad to zjecie owszem ale najprędzej w domu, bo w pracy nie zdążycie wyjść na przerwę; *do tego pełna inwigilacja czasu pracy- ile czasu sikacie, ile jecie, czy przypadkiem za długo nie zajmuje wam powrót z łazienki- całe 7 minut marszu, bo toalety w jednym z budynków są niejako poza siedzibą firmy; *jak ktoś lubi czuć się zaszczuty, traktowany jak dziecko, gdzie nie możesz wnieść na salę nic, bo dostaniesz opierdaty nawet za chusteczki, zakaz telefonów, zablokowany Internet, który defacto nie raz przydałby się w tej pracy żeby pomóc chociażby klientom, ale gdzie tam- jeszcze będziesz się opierdzielać i wynosić dane klientów poza firmę; *wszechobecne kolesiostwo, jeśli trzymasz dobrze i podlizujesz się SV, kierownikom, to żyjesz jak w bajce, możesz godzinami siedzieć obok SV i gadać o pierdołach, możesz sobie co pół godziny wyjść na papierosa, możesz mieć więcej niż przewidziane 50 minut przerwy, a co tam- wystarczy tylko dobrze wchodzić bez mydła w pewną część ciała odpowiednim osobom.; *praca jak to praca w Call Center- nie należy może do najprzyjemniejszych, ale jest generalnie okej, (biorąc pod uwagę durne zmieniające się procedury, niedziałające systemy, problemy z dostępnym sprzętem) to poza tym nie jest źle. *ludzie różni, ale nie przyzwyczajajcie się za bardzo do tego siedzącego obok Was, bo zaraz go nie będzie- nikt o zdrowych zmysłach dbający o swoje zdrowie psychiczne długo tu nie posiedzi; *atmosfera też średnia- biorąc pod uwagę warunki pracy które opisałam powyżej plus ciągłe parcie na podlizywanie się sprawia, że siedzi się tam też dość średnio. *z płacą bywa różnie, oscyluje wokoło płacy minimalnej, ale dla studenta wychodzi całkiem okej, jeśli znacie języki obce inne niż angielski to płaca odpowiednio trochę lepsza. Trzeba jednak wziąć pod uwagę to, że jednego miesiąca możesz dostać 200h, a innego 80, to jest to niezły rollercoaster, jeśli utrzymujesz się sam. Nigdy tak naprawdę nie będziecie wiedzieć, z jakim wynagrodzeniem zakończycie kolejny miesiąc, do tego wieczne problemy z ułożeniem grafiku. To naprawdę duży minus- niestabilność finansowa w zależności od tego, co zażyczy sobie klient na danym projekcie. Takie uroki outsourcingu; (usunięte przez administratora) rekrutacyjnych, czy to z agencji, czy w siedzibie firmy- ukrywają często fakt pracy w weekendy lub pracy do późnych godzin nocnych- praca w jedną sobotę w miesiącu, a potem przyjdź na cały weekend, a potem na 3 weekendy w miesiącu, bo taka praca w call center. Serio? Naprawdę trzeba aż kłamać, dawać inne zapisy w umowie, żeby później szczuć pracowników i się złościć, bo powiedziano im na początku coś innego? Nie można przeprowadzić rekrutacji na kilka osób, którym np. będzie odpowiadać praca w weekendy? Pracuje tu wielu studentów, nie wierzę, że firma nie znajdzie kilku studentów dziennych chętnych popracować sobie w weekend, ale widocznie lepiej szczuć starych pracowników; *jak na typowe korpo przystało, liczą się tylko cyferki- nie liczy się REALNA jakość Waszej pracy, nie wszystko wchodzi pod tak chętnie liczoną przez SV "produktywność", dodajmy do tego faworyzowanie ulubieńców, zaniżanie wyników tak, żeby przypadkiem ktoś nie dostał premii/ pracownika miesiąca (ja wiedziałam o tym tylko z maili- nikt nigdy realnie o tym nie słyszał)- w tej firmie będziecie tylko trybikami w wielkiej korpo maszynie; Podsumowując, czy polecam? No nie za bardzo, o ile ja swoją pracę i zajęcie nawet lubiłam, to wszystkie pozostałe warunki spowodowały, że nie wytrzymałam tam psychicznie dłużej niż te prawie pół roku. Jeśli jesteście bardzo zdesperowani, nie macie za co przeżyć, a innej pracy w zanadrzu brak, to tak, polecam, ale długo tu raczej nie wytrzymacie i nie polecam Wam wiązać się z firmą na dłużej, jeśli chcecie pozostać zdrowi psychicznie. Jednak to wszystko też pewnie zależy od projektu- może są lepsze, były napewno gorsze od mojego, to już zależy dokąd potencjalnie traficie. Napewno są jakieś aspekty, o których zapomniałam, ale te są takie najważniejsze i mam nadzieję, że komuś pomogą.

1
Marek
Kandydat
@Była pracowniczka

Jak się ludzie dają tak traktować. Ja takiego pracodawcę kopnąłbym w tyłek pierwszego dnia. Szanuję się, nie tylko w wymiarze finansowym.

Pracodawca

 Pytanie
@Była pracowniczka

@Była Pracowniczka, aby poprawić jakość pracy w naszej firmie chcielibyśmy poznać trochę więcej szczegółów dotyczących sytuacji, które opisujesz. Czy pomożesz nam w tym? - Wspominasz o grafikowanym oraz zbyt krótkim czasie przerw, wyjściach do toalety etc. Ale jak to się ma do pracy zdalnej (pracy z domu) z której korzysta ponad 90% pracowników od kwietnia 2020r do chwili obecnej? :) Jesteśmy wręcz przekonani, że nasi pracownicy pracujący obecnie z domu nie mają najmniejszego problemu z skorzystania z toalety. - Jeśli chodzi o czas pracy - faktycznie zdarzają się projekty w ramach których pracownicy pracują w weekendy i wieczorami. Natomiast nie warto generalizować ponieważ każdy nasz projekt ma inną specyfikę czasu pracy i jest wiele projektów, które nie pracują w weekendy lub po godzinie 18:00. :) Szkoda, że nie zgłosiłaś swojemu przełożonemu, że taki system pracy jest dla Ciebie problematyczny, być może udałoby się rozwiązać tą sytuację poprzez udział w rekrutacji wewnętrznej i zmianę projektu na taki, gdzie pracujemy od 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Oczywiście jak to w każdym, dobrze działającym biznesie, i u nas liczą się cyferki, tabelki i raporty. Ale warto pamiętać, że na atmosferę pracy wpływają nie tylko tabelki ale także przyjacielscy współpracownicy którzy nas otaczają, ciekawe szkolenia i inicjatywy wewnętrzne oraz możliwość szybkiej ścieżki kariery przy odrobinie zaangażowania i sumienności. Powodzenia w nowym miejscu pracy! :)

Katarzyna
Inne
@Była pracowniczka

Witam, Proszę o kontakt byłych pracowników firmy, którzy chcą się podzielić doświadczeniami z pracy. Pracuję nad książką poświęconą warunkom pracy w takich korporacjach, jak Teleperformance. katarzyna.duda1990@gmail.com Pozdrawiam Katarzyna Duda

Moni

Nie mogę polecić tego pracodawcy. Już pisze o powodach. Po studiach zaczęłam prace w TP i byłam zadowolona. Lubię kontakt z klientem, mogę ćwiczyć język Problem pojawił się, gdy osoba, która chciała zostać sales couchem/ trenerem ( teraz to osławiony superveisor,ranger) , zaczęła naciskać na sprzedaż . Ja jako osoba z miłym głosikiem, dobrym niemieckim robiłam, pod tą presja miesiąc w miesiąc najlepszy wynik sprzedażowy na projekcie. Sales couch, zaliczył okres próbny i dostał awans (w dużym stopniu dzięki moim wynikom). Zostałam zwolniona za zbytnie koncentrowanie się na sprzedaży, a osoba która do tej sprzedaży namawiała i każdą z nich pisemnie (w mailu) zatwierdzała , nie poniosła konsekwencji i została awansowana. Czy sales couch, nie odpowiada za wsparcie sprzedaży? Było mi bardzo w tej sytuacji przykro. Druga sytuacją, którą chce przytoczyć, jest sytuacja jednego z pracowników/pracowniczek, który został zwolniony tuż po powrocie z pogrzebu własnego ojca, na Święta Bożego Narodzenia. Czy ktoś z HR, nie boi się, ze taki człowiek jeżeli nie jest bardzo silny psychicznie, przeżywając 2 największe traumy w swoim życiu (utrata rodzica i pracy), może nawet popełnić samobójstwo. Nie można np. poczekać, aż pierwszy szok po śmierci ojca minie i np. zwolnic takiego pracownika w kolejnym miesiącu? Jak widać, nie. Dlatego, jeżeli nie jesteś w sytuacji bez wyjścia odradzam ta firmę.

Angel
Pracownik
@Moni

Tak, ten wspomniany „popularny i lubiany” supervisor jest oskarżany o mobbing, sprawa ma być kierowana do sądu, a firma go nadal kryje i broni, mimo wielu skarg i dowodów na obrażanie pracowników. Tyle w temacie dbania o pracowników i dobra atmosferę. Brawo TP!

1
Katarzyna
Inne
@Moni

Witam, Proszę o kontakt byłych pracowników firmy, którzy chcą się podzielić doświadczeniami z pracy. Pracuję nad książką poświęconą warunkom pracy w takich korporacjach, jak Teleperformance. katarzyna.duda1990@gmail.com Pozdrawiam Katarzyna Duda

R.

Widzę że dużo dzieci tu wystawia opinie... Praca ma swoje zalety i wady, w końcu to praca. Ja jestem na razie zadowolona i siedzę w firmie. Wypłata jest zawsze na czas, a czasem nawet zadziwiająco wcześnie (jak dziś), choć kwota zależy w dużym stopniu od stanowiska i projektu oraz języka. Słyszałam że w innych firmach płacą lepiej na podobnych stanowiskach, ale nie sprawdzałam na własnej skórze. Jeśli chodzi o clean desk - tak, jest to irytujące, ale da się przyzwyczaić. Na rozmowie rekrutacyjnej o tym informują więc jeśli już przychodzisz w pierwszy dzień pracy do biura, to nie powinieneś być zaskoczony. Informują też na wstępie o przerwach. Jest to praca przy komputerze, więc czas przerwy jest określony prawnie, ale spotkałam się już z wieloma firmami które próbowały oszukać system, więc i tak jest lepiej niz bywa. A jeśli jest ktoś zaskoczony, że trzeba pytać czy można iść na siku, to chyba nigdy nie pracował w obsłudze klienta. Nawet pracując w sklepie nie możesz sobie ot tak znikać na niewiadomo ile. Na przykładzie mojego projektu wiem, że przez jakiś czas management miał do tego dość wyluzowane podejście i nikt nie robił problemów. Niestety niektórym dasz palec, a złapią do przedramienia. Zdarzało się naprawdę dużo nadużyć, niektorzy byli po naście godzin ekstra na przerwie w miesiącu. No sorry, ale to nie jest podstawówka, gdzie wszystko wolno. Jeśli chcesz wiedzieć cały dzień na tronie i by jeszcze ci za to placili, to spróbuj kariery jako tester sedesów. Dla mnie jedną z większych mocnych stron są ludzie. Są różni, wiadomo, ale ogólna atmosfera na projektach i ogólnie w firmie jest bardzo zespołowa i o ile nie jesteś totalnym (usunięte przez administratora) duża szansa że będziesz się tu czuć dobrze. Pracują tu osoby w różnym wieku, z różnych miejsc i o różnych osobowościach, ale większość czuje się dobrze i częścią drużyny. Spotkania integracyjne zawsze są ciekawym eventem, czy te oficjalne czy nie. Wiadomo, na imprezach firmowych różne rzeczy się mogą dziać, w końcu open bar, ale zwykle wychodzę z miłymi wspomnieniami. (Choć ta ostatnia impreza w the view była trochę słaba.... za dużo kasy na lokal poszło, a nawet nie był jakiś super) Ogólnie to: praca jak praca, ale nie należy do tych najgorszych. Jeśli przychodzisz i pracujesz jak dorosły człowiek to będzie spoko, ale jeśli się obijasz i zachowujesz jak gówniarz, to wszystkie konsekwencje już sam na siebie sprowadzasz.

Stefczyk
@R.

Ideałem w praniu mózgu jest sytuacja internalizacji - osoba przyjmuje poglądy swojego mistrza (np program korporacji) za swoje, czyli to nie jest chore i uwłaczające, że dorosła osoba nie może iść do toalety w pracy - to wina tej osoby! (tutaj jeszcze dochodzi przerzucenie odpowiedzialności na ofiarę)

Leo
@R.

Ja też pracuje w korpo i nie trzeba się tłumaczyć z wyjścia do kuchni po wodę lub krótkiej przerwy toaletowej i o dziwo jakoś ludzie wykonują swoją pracę i osiągają targety. Można, więc kontrolować, ale nie tak by człowiek czuł się jak w więzieniu, bo jak widać da się. Pracownicy są tu jak napisała Moni, źle, nie sprawiedliwie traktowani, 0 empatii, zwalniani bez podania powodu w bardzo nie miłych okolicznościach. Dlatego każdemu odradzam tą firmę.

Milka
Były pracownik
 Pytanie
@R.

Ludzie, czy wy poważnie wpisujecie "wypłatę na czas" jako jakiś plus pracy w firmie i coś za co należy chwalić pracodawcę? Poczytaj kodeks pracy, to ci się należy jak psu buda, to jest oczywista oczywistość. Czy wy macie jakiś minimalny szacunek do siebie?

Katarzyna
Inne
@Milka

Witam, Proszę o kontakt byłych pracowników firmy, którzy chcą się podzielić doświadczeniami z pracy. Pracuję nad książką poświęconą warunkom pracy w takich korporacjach, jak Teleperformance. katarzyna.duda1990@gmail.com Pozdrawiam Katarzyna Duda

Damien
Były pracownik

TP to najgorsza firma, w której miałem okazję pracować i jedyne komu mógłbym tę firmę polecić to swojemu najgroszemu wrogowi. Ta firma to jeden wielki "żart" i tak można ją traktować. Minusów jest tyle, że możnaby wymieniać i wymieniać. W firmie łamane były prawa pracownika już nie raz. TP nie szanuje ludzi i wykorzystuje ich naiwność. Kiedy tracili już niejeden zresztą projekt wręcz normalne było wręczanie ludziom wypowiedzeń za porozumieniem zatrudnionym na czas określony ze słownym komentarzem: "Albo podpiszesz albo będziemy na Ciebie szukać czegokolwiek, żeby tylko dać Ci dyscyplinarkę".

Ten TP tak ma
Były pracownik
@Damien

Stawianie w takiej sytuacji jest ostatnio ulubioną metodą korpo ( i firm pretendujących do korpo) na pozbywanie się ludzi przy jednoczesnym korzystaniu z "tarczy".

:)
Były pracownik

Praca jest w porządku, ale tylko na krótki okres czasu. Na dłuższą metę praca w tej firmie jest ogromnym stresem, traktowanie pracowników jest wręcz absurdalne - liczą się głównie znajomości, nie kompetencje. Nierówne traktowanie pracowników jest na porządku dziennym, dodatkowo planowane są przerwy obiadowe, wyliczanie czasu na siku,bardzo duży nacisk na kontrolę pracy ze strony przełożonych ( w normalnej sytuacji byłoby to profesjonalne, niestety tutaj jednak wygląda to nieco inaczej - kiedy potrzeba parę minut więcej na rozwiązanie sprawy, przełożeni atakują oskarżeniami iż takie coś nie powinno mieć miejsca i na pewno zamiast pracować rozwieszamy sobie pranie w domu :)), monitoringi jakościowe również byłyby w porządku gdyby nie były na siłę obniżane. To tylko kropla z morza żenady, która ma miejsce na codzień w tej firmie. Generalnie jeśli ktoś lubi chodzić do cyrku, to świetna opcja - jeszcze za to zapłacą ????

Monika
Pracownik

Pracuję od kilku lat w tej firmie. Na nic nie mogę narzekać, chociaż praca jest ciężka i dużo obowiązków. Przełożeni są kulturalni i odnoszą się z szacunkiem do innych pracowników. Wypłata na czas , jasne zasady zatrudnienia , otwarta komunikacja , nie ma dyskryminacji . Dużo ludzi się przewija , jest rotacja jak wszędzie ale nie słyszałam żeby ktoś się na coś skarżył w firmie.

49
Haha
Były pracownik
@Monika

To jest rzecz jasna komentarz osoby z HR. :-) Nawet nie potraficie merytorycznie odnieść się do innych komentarzy, tylko piszecie fejki. Nice tr but try harder next time!

Basti
Pracownik
 Pytanie
@Monika

Nikt się nie skarży?? Poczytaj komentarze tutaj i zobacz jaka reakcja jest pod Twoją wypowiedzią (same kciuki w dół),a jaki jest odzew pod negatywnymi wypowiedziami (ponad 100 do 300 kciuków w górę). Nie trzeba nic więcej dodawać, widać jaki nastrój panuje w firmie/ jaka opinia przeważa.

Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Teleperformance Polska Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

1

Pracodawca

@Pytanie

Organizujemy wiele szkoleń i sesji treningowych dla naszych pracowników. Wiele szkoleń zakończone jest uzyskaniem certyfikatów i dyplomów. Jako firma stawiamy na rozwój naszych pracowników poprzez podnoszenie kwalifikacji i udział w rekrutacjach wewnętrznych. Pozdrawiamy!

Lolol
Były pracownik
 Pytanie
@Teleperformance Polska Sp. z o.o.

Szkolenia? Sesje treningowe? Certyfikaty, dyplomy? :-0 Nie słyszałem o czymś takim w tej firmie, no może jeśli chodzi o szkolenia z tego jakim zwierzęciem jest klient i jak do tego zwierzęcia podejść... Innych szkoleń sobie nie przypominam, no może szkolenia produktowe, ale te nie były przeprowadzane przez ludzi z TP, tylko przez klienta TP. Szanowny HR, was w ogóle nigdy nie widziałem żebyście coś robili dla pracowników prócz utrudniania życia niektórym. Pamiętam tylko jak się w bunkrze na piętrze chowaliście i tyle po Was pamiętam przez 2 lata pracy. :-D Ja i wielu innych musiało robić arbeit, bo nie należałem do kasty tych, co nie musieli nic robić

Władzia
Kandydat

Niedawno rekrutowałem do Tele, przeszedłem dwie rozmowy telefoniczne z czego jedna, jak się później dowiedziałem, była z moją przyszłą niedoszłą team leaderką, która nieźle mnie przemaglowała, rozmowa z nią była bardzo stresująca. Następnego dnia dowiedziałem się, że mnie przyjęli i dostałem na skrzynkę mailową dokumenty.. Płaca to chyba jakiś żart. Od kilku dni jestem zniesmaczony ile pieniędzy miałbym dostać za pracę na słuchawie od rana do wieczora.

Wizjoner
Były pracownik
 Pytanie
@Władzia

A jakie oczekujesz zarobki w Call Centrum? Czy muszą płacić jakieś niesamowite wynagrodzenie za pracę, którą może wykonywać każdy? ????

9

Pracodawca

 Pytanie
@Władzia

@WŁADZIA - chcielibyśmy poznać Twoją opinię na temat rozmowy rekrutacyjnej oraz elementów, które były dla Ciebie tak stresujące. Jakie czynniki wpłynęły na taki odbiór sytuacji? Przekażemy feedback naszej Rekrutacji aby wspólnie zastanowić się jak możemy zmodyfikować ten proces aby był bardziej przyjazny dla kandydatów :)

Pracodawca

@Wizjoner

@WIZJONER - zarobki w TP są różne w zależności od zakresu obowiązków, kompetencji, projektu oraz linii na której pracujesz.

ja
Kandydat
@Teleperformance Polska Sp. z o.o.

również w zależności od kraju! przy takiej samej pracy! (nawet w strefie euro w każdym kraju zarabia się inaczej za tą samą wykonywaną prace). Aczkolwiek TP jest firmą która proponuje dużo pracy oraz daje łatwiejszą możliwość w przemieszczaniu się do innego kraju

16
Kiedyś, dawno, ale dotkliwe
Były pracownik

Ja jestem tylko ciekaw czy firma wciąż praktykuje pewną ciekawą metodę inwigilacji świeżo zatrudnionych polegającą na podstawianiu swoich pracowników, jako niby dopiero zatrudnionych. Przechodzisz szkolenie wstępne i idziesz sobie na przerwę z innymi do bufetu i na luźno gadasz z pozostałymi o swoich zainteresowaniach i tym co chciałbyś robić w przyszłości. Chwila nieuwagi i dosiada się do was milcząca dziewczyna. Po kilku dniach jesteś proszony na rozmowę z rekruterką i dowiadujesz się od niej, że podobno "szukasz pracy". Gdy zaprzeczasz i pytasz skąd ta informacja odpowiada Tobie zdawkowym " to pewnie błąd w komunikacji". Potem zostajesz zwolniony i zastanawiasz się co właściwie Cię spotkało. Ponieważ widać gołym okiem, że znają metody manipulacji ocena nie będzie pozytywna, bo takie metody wzbudzają wstręt i są głęboko nieetyczne. Od Ciebie będą wymagać wszystkiego, a szkolenia pozostawiają wiele do życzenia. Nie warto, choćby po to, aby nie być robionym w konia.

Pracodawca

@Kiedyś, dawno, ale dotkliwe

@KIEDYŚ, DAWNO, ALE DOTKLIWE Obawiamy się, że nie posiadamy aż tak rozbudowanych kompetencji w metodyce inwigilacji w dziale Rekrutacji o której wspominasz poniżej :) Dodatkowo, jako pracownicy jesteśmy zobowiązani do poruszania się po biurze TP z widocznymi badgami/ kartami pracowniczymi, na których znajduje się zdjęcie, imię i nazwisko oraz stanowisko pracownika.

Marek
Kandydat

Usiłują wcisnąć śmieciówkę tam, gdzie powinna być umowa o pracę, co może świadczyć o jednym: firma stacza się po równi pochyłej (kiedyś przy dokładnie takiej samej pracy oferowali jeszcze etat). Na dniach zostanie o tym powiadomiona odpowiednia instytucja. Wysokość proponowanego wynagrodzenia też nie powala, tak więc podziękowałem za współpracę.

Pracodawca

@Marek

@MAREK - nadal oferujemy etaty w zależności od typu rekrutacji; stanowiska; zakresu obowiązków etc :) Warto pamiętać, że nasi współpracownicy-studenci często preferują inne formy współpracy niż umowy o pracę, ze względu na tryb studiów.

.
Kandydat
 Pytanie

pracował ktoś przy projekcie z językiem portugalskim?

1
Michał
Kandydat
 Pytanie

Czy teleperformace obsługuje jeszcze sklep internetowy adidasa??

poinformowana
Były pracownik
@Michał

Nie, poprzez swoje fatalne zarządzanie ( w szczególności zasobami ludzkimi) i brak kompetentyxh managerów, stracili już dawno ten projekt w Polsce

ex pracownica
Pracownik
 Pytanie
@Michał

@Michał, adi podziekował im za wspolprace w 2019 rok. Wiekszosc projektu zostalo przeniesione do Grecji, Team Uk do RPA a pozostale zespoly do bodajze do Estonii, ja ucieklam na jakis czas przed zamknieciem ale z tego co wiem to nawet nie zaproponowali ludziom konkretnej odprawy na zakonczenie. To byl ich najwiekszy projekt, teraz tylko Miccrosoft trzyma Telepele przy zyciu w Warszawie. mnie zastanawia co sie stalo z verifonem. to w ogole istnieje?

Znana
Były pracownik
@poinformowana

Projekt trafił do tanich krajów bo Polska była już za droga. Klient teraz żałuje. Ale nic nie da się zrobić. Kasa i zysk rządzi. A management TP PL był przez klienta bardzo lubiany, bo sam często uczestniczył w rekrutacjach i promocjach. Taka jest prawda.

13
Byłypracownik
Pracownik

Generalnie polecam pracę dla osób będących mieszkańcami większych miast z powodu braku wysokich wynagrodzeń. Firma w moim przypadku okazała się bardzo nieprofesjonalna z powodu nie dotrzymywania umowy mówiącej o przelaniu wynagrodzenia do 15 dnia każdego miesiąca oraz z powodu pomyłek typu (prośba o odesłanie wybranej sumy ponieważ firma przesłała za duże wynagrodzenie). Za dużo się w tej firmie człowiek nie nauczy jednak można traktować to jakoś kilkumiesięczny staż. Polecam na krótką metę ale nie radzę wiązać się z nią na dłużej.

1

Zostaw merytoryczną opinię o Teleperformance Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Teleperformance Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Teleperformance Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 221.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Teleperformance Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 171, z czego 36 to opinie pozytywne, 104 to opinie negatywne, a 31 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Teleperformance Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Teleperformance Polska Sp. z o.o. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Teleperformance Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii