Teleperformance Germany Katowice Sp. z o.o.

Katowice

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 14 ocen.

Opinie o Teleperformance Germany Katowice Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Teleperformance Germany Katowice Sp. z o.o.

anonymous

Nie polecam, praca męcząca strasznie. (usunięte przez administratora) Grafik do kitu, preferencje wezma pod uwagę, albo i nie. Nie polecam!!!!

Ryszard

Albo praca i dobra kasa albo leżenie z pustym portfelem!!

TelePele

Praca w lany poniedziałek to wg mnie słaba elastyczność grafiku. Do tego obowiązkowa sobota lub niedziela w miesiącu. Płaca dobra ale grafik słaby.

Katowice

Telepele fajne jest! Widać zmiany na lepsze, coraz więcej się dzieje. Szkolenie w sumie trwa miesiąc, dobrze uczą. Potem spoko robota, jak dla mnie niestresująca. no i codzienny kontakt z niemieckim!

OTPGW
@Katowice 07.03.2018 18:26

Nadal mają chore zasady, tzw. "clean desk policy", że ani notatek nie można sobie normalnie robić? Już przemilczę fakt, że był nakaz zostawiania telefonu w szafce i absolutny zakaz posiadania go przy sobie..

Dawid

Bardzo dobra firma, widać to na forum. Nie ma złośliwych wpisów!!

martin

Polecam, pracuję od września i bardzo sobie chwalę. Fajny zespól, biuro spoko, wypłata na czas. Dla osób z niemieckim świetne doświadczenie i bardzo dobra stawka jak za taką pracę. Szkolenie jest dość wymagające ale trwa 2 tygodnie i prowadza po niemiecku, da się przezyc. 4/5, obcinam za benefity, mogloby być wiecej

Karolina

weszłam z ciekawości zobaczy co mówią o tej firmie, obecnie pracuje w konkurencji i zastanawiam się nad zmianą. Jestem pozytywnie zaskoczona. Poznałam ostatnio osobę z teleperformance, która bardzo chwailiła i aż nie chciało mi się wierzyć. Chyba dam sobie sznase!

Liam

Polceam, pracuję kilka miesięcy i bardzo sobie chwalę. Projekt z niemieckim, codziennie używam języka, stawka najlepsza na rynku (od czasu pzyłączenai do zespołu dostałem 2 podwyżki i co miesiąc kilka stówek premii), bardzo pozytywna atmosfera.

gapcio

bardzo rozsadna firma, polecam, ale dla tych, którzy to lubia, jeśli nie potrfisz sluchac i odpowiadać na 50 telefonow dziennie to nie dla Ciebie

Karo

Ja mam doświadczenie z procesem z niemieckim, sama niedawno go przeszłam :) rozmowa po polsku i niemiecku, najpierw telefonicznie potem w biurze. jest tez test pismeny z niemieckiego, ale nic strasznego - bardzo podstawowa sprawa. Ogólnie dużo informacji o firmie i stanowisku, nic zaskakującego, bardzo profesjonalnie i w milej atmosferze. jak na razie wszystko co mówili się sprawdza, pracuje od ponad miesiąca i polecam!

Grzegorz

Witam, Jak wyglada rekrutacja na stanowisko konsultanta do obslugi klienta niemieckojezycznego?? Macie jakies doswiadczenie w tej kategorii??

Trollo

słyszeliście o nowych warunkach tam? dla ludzi z niemieckim płacą bardzo wysokie stawki, mam tam koleżanke która już pracuje od jakiegoś czasu, zglosilem się do procesu, w przyszłym tygodniu rozmowa. podobno fajna atmosfera i praca też spoko a grafik elastyczny - można robic caly tydzień. możecie powiedzieć coś wiecje?

KBrom

Ja też się podpisuję - bardzo porządny pracodawca i nie rozumiem tego hejtu wcześniejszego. Wręcz rodzinna atmosfera, umowa o pracę, kasa na czas. Nie ma na co narzekać, wręcz chwialić

please support the seller :)

To ja tez sie wypowiem: Czego nie ma: mobbingu, kolesiostwa, nierownego traktowania, chamstwa, konfliktow. Co jest: BARDZO dobra KASA na starcie (za taka kase w innych corpo ludzie musza awansowac, ponosic wieksza odpowiedzialnosc), Dodatki za prace w weekend, Owoce, Pizza, Mily i przyjazny team. Atmosfera jak na duzej przerwie. Wyrozumiali supervizorzy. Dlaczego to pisze? Bo widze mase wylanego zalu ludzi, ktorzy odeszli z roznych powodow. Milcza ci, ktorzy zostali. Dlatego sie odzywam. W kazdym corpo jest podobnie, tutaj sa fajni ludzie :) Pozdro!

hejjestokej
@please support the seller :) 25.09.2017 18:54

podpisuje sie rekami i nogami :)

Pracownik

A ja jestem zadowolona. Trzeba spróbować i samodzielnie się przekonać. Nigdzie nie ma idealnie. A zarobki i warunki są obecnie bardzo fajne. Zobaczymy co dalej, ale polecam!

Pracownik

A ja jestem zadowolona. Trzeba spróbować i samodzielnie się przekonać. Nigdzie nie ma idealnie. A zarobki i warunki są obecnie bardzo fajne. Zobaczymy co dalej, ale polecam!

szmulc

aaaa i dzisiaj była PIZZA na koszt TP (coraz czesciej sie zdarza :P )

jklm

Zgadzam się, Teleperformance to dobry pracodawca, mieli trochę zawirowań ale ogólnie - nie ma na co narzekać. Biuro Ok, ludzie super, kasa na czas i umowa o prace.

Katro

Ja też się przeniosłem do Groupona i powiem szczerze - w teleperformance wcale nie było tak źle :) Tu mają ładne biuro i kuszą benefitami ale praca wcale nie wygląda tak różowo. Na początku fajnie wiadomo ale w tp przynjamniej była spoko atmosfera i fajni ludzie. A finansowo - jak sie dostało bonus (co miesiąc) wychodziło lepiej niż tu. warto sprawdzić bo chyba faktycznie wszedzie dobrze gdzie nas nie ma, a jednak tam był luz.

agggi

ja tam strasznie narzekalam... a teraz przenioslam sie do groupona i doceniam Telepele :) ehhhh

KRRRRk

Moi zdaniem w tej firmie ostatnio trochę się zmienia, na lepsze. Zespół, który tu pracuje to ludzie, którzy siedzą już długo i nie narzekają :) Jak ktoś chce mieć stabilną pracę w kontakcie z językiem to Teleperformance daje te wszystkie możliwości. Elastyczny grafik nie jest fikcją - po prostu trzeba umieć zagadać z przełożonymi ;) A jak się zostanie agentem z najelepszymi wynikami kolejny miesiąc pracuje się w takim grafiku jak się chce. Polecam spróbować, mają teraz otwarte rekrutacje dla prestiżowych klientów - to fajnie wygląda w CV i można się czegoś nauczyć.

Zostaw opinię o Teleperformance Germany Katowice Sp. z o.o. - Katowice

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Teleperformance Germany Katowice Sp. z o.o.