Opinie o Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży
Praca w ubezpieczeniach polega na jak największej rotacji i nowych zatrudnieniach. Mam znajomego - lider grupy czy jak zwał tak zwał. On mówił prosto - ciągła rekrutacja młodych. Każdy z nich popracuje te 1-3 miesiące, Wciśnie coś rodzinie lub znajomym i wypad. Wiadomo, że rodzina nie zerwie polisy a znajomi, przyjemniej nie od razu. Owszem, są osoby zarabiające sporo ale to nie tak, że osoba z ulicy, oj nie nie :) Rodzina, plecy, znajomości - bez tego nie ma na co liczyć. Takie osoby ostają gotową listę klientów na wyłączność, którzy mają już ubezpieczenia i tylko przedłużają. I to nie tylko nn ale każde, wystarczy zerknąć na ogłoszenia, najwięcej jest dotyczących ubezpieczeń.
Cześć, Ja pracuję dopiero 2 miesiąc i jestem zadowolona. U nas w biurze (Płock) jest bardzo fajna atmosfera i nasz kierownik jest bardzo pomocny i jak na razie jeździ ze mną na wszystkie spotkania. Niestety wszystko zależy gdzie się trafi, koleżanka z innego miasta na swojego kierownika narzeka. Wiadomo jest to praca na własnej działalności, ale dzięki temu nie muszę nigdzie przychodzić na 8 godzin i rozliczać się z przerw.
Przepraszam namieszałem. Sprzedajemy głównie z biura, robimy też grupowki i wtedy jedziemy np. do szefa po wniosek. Jak sprzedaję z biura to zawsze mam kierownika obok
Ja jestem bardzo zadowolony. Pracuję 2 lata. Wiadomo, że czasem zdarzy się łapa, ale nie jest to więcej jak 4% sprzedaży ( u mnie).
(usunięte przez administratora)
tak
zdecydowanie blad. Firma, w ktorej obiecane wsparcie jest slabe a obecnie jest straszona firma windywacyjna bez wytlumaczenia za co mam zwracac prowizje .. Zawalam tylko jedna polise otrzymujac 500zl prowizji a obecnie mam oddac prawie 1300zl
Rozmowa super. Dyrektor bardzo miły. Trwała ok godziny. Druga rozmowa ok 30 minut. Rozmowa bardziej praktyczna niż teoretyczna.
Podczas rozmowy miałam namówić dyrektora do wizyty u dentysty.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Niestety byłam młodziutka i trafiłam do tej firmy przypadkiem ponieważ od razu się do mnie odezwali obiecując fajne pieniądze. Na początek mojej przygody były szkolenia które zajmowały mnóstwo mojego czasu i obiecano mi za to 1000zł. Potem okazało się, że dostanę 1000zł pod warunkiem, że założę własną działalność gospodarczą i zrobię jedną polisę. Tą firmę zapamiętam do końca życia i była to dla mnie nauczka. Przestrzegam młode osoby które nie mają swoich oszczędności aby w to wchodzić. Zarobienie 3200zł podstawy pod warunkiem, że zrobię normę na 250zł a to nie jest mało i śmieszne premie. Nie dajcie sobie zamydlić oczu.. KAŻDĄ premię którą zarobiłam to zwróciłam. Nie przetrwała ŻADNA polisa przez dwa lata. Tą premię spłacam do teraz ponieważ dostaje listy od JDS Collection i jeśli nie spłacę wpiszą mnie do krajowego rejestru długów. Ostatni list dostałam po prawie 2 latach na kwotę 1500zł. Sama praca była ciężka.. Buttingi czyli chodzenie ludziom do drzwi i pukanie z moim menagerem, chodzenie do różnych firm, wydzwanianie do 100 osób dziennie bo dostawałam różne listy firm. Z 100 osób nie chciała się spotkać żadna i wmawiano mi, że to niemożliwe i bardziej muszę na nich naciskać. Wciąganie mojej rodziny w ubezpieczenia to była norma kiedy brakowało mi do normy to proponowali osoby z mojej rodziny. Na początku pracy dzwonisz do wszystkich osób a musiałam wypisać ich 100. Menager siedział obok i słuchał jak rozmawiam z tymi osobami i wciskam im spotkanie byle zyskać klientów dla firmy. Były miesiące kiedy nie dostałam żadnych pieniędzy ponieważ brakowało mi 50 zł do normy
Czy podczas podpisywania umowy o współpracę dostaliście informacje że gdy polisa upada, trzeba oddać również pieniądze za stałkę, a nie tylko za prowizje?
Nie prawda zwracasz 100% w pierwszym roku (kasę dostajesz z góry za cały rok )i 50% w drugim tak ma większość towarzystw wszystko zapisane w umowie Firma jest super polecam współpracę można fajnie zarobić
Człowieku odpuść sobie. Po pytaniach, które zadaleś widać, że nie wiesz w co się pakujesz. Wszystko co mówią dziel przez dziesięć. Stracisz przyjaciół, nerwy, czas, pieniądze i szacunek do samego siebie. Czasy dobrej sprzedaży i fajnych zarobków dawno minęły.
Potwierdzam, rekrutują stadami bez względu na doświadczenie, po to byś powciągał rodzinę, znajomych itd
Czy ktoś może mi wytłumaczyć, dlaczego po ponad dwóch latach firma nagle żąda zwrotu pieniędzy za przeprowadzone szkolenie? Zwolniłem się po dwóch miesiącach bo nie podobało mi się tam. Poświęciłem ponad miesiąc czasu uczęszczając na szkolenia, rozwiązując zadania na platformie w domu co wiązało się z praktycznie ośmiogodzinnym trybem pracy. Zapewniano mnie, że po ukończeniu szkolenia kwota którą otrzymam jest w pełni bezzwrotna. Mój manager narzekał nawet, że wiele osób kończy szkolenia i się zwalnia przez co firma na tym traci? W momencie zwolenia nikt nie powiedział ani słowa o zwrocie otrzymanej kwoty a nawet zostałem uspokojony, że ta kwota jest dla mnie za poświęcony czas. Teraz po dwóch latach otrzymuje groźby z wezwaniem do zapłaty albo w innym przypadku zostanę wpisany do krajowego rejestru dłużników.
Bonus szkoleniowy jest wyplacany warunkowo, akonto przyszlej sprzedazy jednej polisy. Jesli nie sprzedales zadnej polisy po podpisaniu umowy o wspolprace z firma - wyplacony bonus podlega zwrotowi. Jest taki zapis w umowie, wystarczylo przeczytac.
To za szkolenia się płaci
Postaram się krótko i na temat. Jestem w NN od września 2016r - najniższy szczebel zaszeregowania - przedstawiciel finansowo - ubezpieczeniowy - umowa zlecenie. Na "nowej ścieżce wdrożeniowej" od 01.10.2016r. Mam 38 lat trochę - ok 14 lat - doświadczeń sprzedażowych z innych firm. Stwierdzam, że praca w NN jest jak na nasze standardy naprawdę bardzo przyzwoita, a zarobki dużo lepsze niż przyzwoite - przy jednym prostym założeniu - wiemy co mamy robić i jedna najważniejsza rzecz UMIEMY i CHCEMY to robić. Bawią mnie powyżej żale - jak nie ma sprzedaży nie ma kasy - to przecież oczywiste. Za siedzenie w biurze nikt w NN ale też i ŻADNEJ innej firmie sprzedażowej nie PŁACI Mamy kwartał na to żeby ogarnąć się na start - 2500 podstawy i plan 6000 produktywności - na kwartał czyli 2000 na miesiąc - śmieszna sprawa przy przeliczeniu, ze polisa za 100 zł to 1200 produktywności!!! - Czyli dwie polisy po 85-90 zł "załatwiają" nam sprawę na miesiąc (rozliczenie jest kwartalne) - mamy w tym czasie odbyć 20 spotkań - sporządzić 20 APO - warunek konieczny do wypłaty podstawy - o spotkania dba (ma taki OBOWIĄZEK) menager i w początkowym okresie chodzi z przedstawicielem na te spotkania. Więc trzeba naprawdę nieudacznika - mając naprawdę dobrą ofertę polis indywidualnych - szczególnie zdrowotnych - konkurencyjnych do innych firm - , żeby tych planów nie wyrobić. Od sprzedaży jest oczywiście prowizja i to całkiem przyzwoita (na nowej ścieżce to nawet 60% przy progu 8tyś produktywności w miesiącu), do tego konkursy z centrali i często oddziałowe. Tak naprawdę na start - pierwszy kwartał nie zarobiłem mniej niż 4 tys na czysto, Teraz jest to już więcej ale też i produktywność musi być na poziomie 12 tyś kwartał - stąd wyższe zarobki - proste. Po pierwszym miesiącu pracy przeszedłem na własną działalność. Pracuję ile chcę, kiedy chcę. Mam do dyspozycji menagera, a często dyrektora - profesjonalnie wyposażone biuro i bardzo dużo SWOBODY. Wkurzają mnie "jojczenia" młodzieży po liceum, że jet ciężko, nie wyrabiają, nie ma samochodu, komputera, paliwa. Może się ogarnijcie trochę. A nie piszcie pierdół na takim forum. Idźcie po maturze do Biedronki i wtedy dostaniecie benefity, samochody, komputery itp. Uważam że karta multisport, prywatna opieka lekarska medicover, 50 zł na tel, przyzwoite ubezpieczenie na życie i ogromna swoboda w pracy, przyjazna atmosfera - to całkiem nie źle na start. Może problem jest w tym, ze mając dobry produkt nie POTRAFICIE go sprzedać i tyle - biedra i macdonald - czekają.
Zgadzam się całkowicie z Krzyśkiem, ja zacząłem pracę w grudniu (szkolenie) za które firma płaci 1000zł, przez pierwsze 2 miesiące nie sprzedałem nic więc dostawałem tylko podstawę 2500zł, ale w trzecim miesiącu zamknąłem kilka sprzedaży które w tym czasie wypracowałem i wypłata była już na poziomie 7500zł. Mamy 10 kwietnia i już mam praktycznie plan zrobiony na drugi kwartał więc będę robić wszystko by moje wynagrodzenie było coraz wyższe. Pracowałem w kilku firmach ubezpieczeniowych: Aviva, Compensa,Aegon i znam systemy wynagrodzeń większości firm ubezpieczeniowych i NN ma wg. mnie najkorzystniejszy system. Podstawowy plus jest taki że firma pomaga w pozyskaniu klientów, możemy kupić leady (umówione spotkanie z terminem i miejscem), udostępnia dużo innych baz dzięki czemu start jest dużo łatwiejszy. Jedyny mankament to dla mnie dział underwritingu bo są wyjątkowymi formalistami ale tak to wszystko jest ok.
Nie słyszałem żeby ktoś go nie zdał;) z mojego szkolenia i nast. po mnie wszyscy zdali;) Firmie równie zależy na tym byś zdał jak i Tobie.
nie zła reklama , jesteś managerem czy rekruterem , znasz bardzo dobrze warunki , tylko mała podpowiedz w NN za 80 zł masz start dla młodych plus ochronę plus , nie za dobry produkt
Tak to wszystko może być prawdą , tyle tylko ,że nic nie zarobiłeś tylko pożyczyłeś na 24 miesiace. Zapłać podatki i zus - tego nigdy nie odzyskasz. Twoje koszty związane ze sprzedażą to podarunek dla nich i tak już zostanie. a prowizje bedziesz zwracał....( pamiętaj ,że podatek od niej już zapłaciłeś - więc dokładasz do interesu) Powodzenia ! oni Cię potrzebują !
Super produkty, mega profesjonalizm - polecam!
Jakie sa realne zarobki w NN?
Ile realnie można zarabić po 3-6 miesiacach? Na rękę, po odliczeniu ZUS, paliwa, itp?
chciałabym również podzielić sie swoją opinią o firmie po podpisaniu ubezpieczenia grupowego półtora roku temu nie widziałyśmy ani nie słyszałyśmy swojego opiekuna. Kiedy miałam problem zachorowałam i potrzebowałam pomocy z jego strony niestety nie otrzymałam go musiałam sobie radzić sama. Dla mnie jest to ewidentne łapanie klienta tylko na kasę i nić więcej, na dzień dzisiejszy rozważamy zmianę ubezpieczyciela. Na pewno nikomu firmy nie polecę.
Dzień dobry Pani Magdo. Dziękujemy za podzielenie się z nami swoją opinią. Bardzo zależy nam na pilnym wyjaśnieniu tej sytuacji. Na ten moment brakuje nam informacji na temat firmy oraz Pani doświadczenia związanego z naszą firmą. Poprosimy o kontakt bezpośredni do nas. Prośba o kontakt z naszym Menedżerem, Jackiem Chojnackim pod adresem: jacek.chojnacki@nn.pl. Dziękujemy i mamy nadzieję nasz szybkie wyjaśnienie tej sytuacji.
(usunięte przez administratora)
Witamy, dziękujemy za podzielenie się opinią. Opisana sytuacja nie wpisuje się w nasze praktyki działania, dlatego zależy nam na jej wyjaśnieniu. Skontaktujemy się z naszym wewnętrznym działem jakości sprzedaży. Prosimy również o bezpośredni kontakt z opisem szczegółów sytuacji na adres mailowy: dzialjakoscisprzedazy@nn.pl Pozdrawiamy :)
Witam, Przestrzegam przed tą firmą.Moja firma podpisała z nimi umowę o prowadzenie programu PPK . Zarządali e-maile i telefony do pracowników którzy się wypisali z PPK jak również tych co przystąpili.Tylko my jako firma nie dysponujemy numerami telefonów.Posiadamy e-maile grupowe firmowe prywatnych brak. I tu szok pracownicy są nękani ofertami tego ubezpieczyciela i nacisk na naszą firmę by zrezygnować z naszego ubezpieczyciela. Ta firma utrudnia wypisanie z PPK proszą o kontakt z osobą co się wypisuje. Mamy skargii od pracowników. Tu też są prowizje od konta PPK i to nie małe. Planujemy zmianę bo firma NN nie spełnia oczekiwań.
Dziękujemy za opinię. Bardzo nam zależy na priorytetowym i niezwłocznym wyjaśnieniu tej sytuacji. Jest to dla nas bardzo ważne, ponieważ opisana sytuacja nie wpisuje się w nasze praktyki działania. Niestety na podstawie tych informacji trudno jest nam wejść w szczegół. Uprzejma prośba o kontakt z nami pod adresem mailowym: ppk@nn.pl lub numerem telefonu 22 522 71 66. To pomoże nam w odniesieniu się do Pana opinii. Dziękujemy.
Na początku miałam problem z wypłatą bonusu za szkolenie. Manager, który był wcześniej dyrektorem obszaru nie raczył poinformować mnie o tym, że są nazwy działalności nieakceptowalne przez NN. Tlumaczyl się tym, że nie wiedział o tym. Nie otrzymałam również jednego dokumentu od sekretarki, który był istotny do wypełnienia aby otrzymać pieniądze. Bonus szkoleniowy otrzymałam w końcu po około 2 miesiącach walki! Gdzie musiałam nasłuchac się jeszcze od sekretarki, że ona ma to w (usunięte przez administratora) (dosłownie użyła takich slow) a od managera, że jestem rozczeniowa osoba! Potem było tylko gorzej... Manager kazał mi wcisnąć ubezpieczenie komuś z mojej rodziny, abym otrzymała bonus w wysokości 3 tysięcy do wypłaty. Spisałam taka polisę dla mojej siostry, oplacilam ja za rok z góry ze swoich środków, bo taki był warunek i co się okazało.. Manager zapomniał, że zmienily się warunki jak mnie przyjmowal i tych 3 tysięcy nie dostanę! Uslyszalam od niego tylko słowo sory i tekst, ze każdy ma swoje problemy. Odradzam pracę w tej firmie, to co się tam dzieje przechodzi ludzkie pojęcie!!!!
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Witamy, dziękujemy za pytanie. Każda rekrutacja jest traktowana w sposób indywidualny, stąd czas na ostateczną decyzję również jest zależny od charakteru i specyfiki danej rekrutacji, w danym oddziale Sieci Sprzedaży. Jednak proces jest transparentny i zawsze informujemy o kolejnych krokach i potrzebnym czasie :) Dokładne informację na temat procesu rekrutacji, etapach i o specyfice pracy w naszej Sieci Sprzedaży znajdziecie na naszej dedykowanej stronie: https://www.nn.pl/kariera/siec-sprzedazy.html Pozdrawiamy!
Nie polecam tej firmy, mnóstwo nadgodzin (oczywiście niepłatne), kadra wyższego obiecuje wiele, rzeczy, których nie dotrzymują, brak możliwości rozwoju i szkoleń, duża spychologia, nikt nie chce za nic wziąć odpowiedzialności
Witamy, prosimy o informację, czy zaistniała sytuacja, która jest opisana, tyczy się pracy w biurze głównym, czy współpracy w Sieci Sprzedaży? Wątek dotyczy Sieci Sprzedaży, gdzie np. nawiązując do "nadgodzin" - sam charakter współpracy wskazuję, iż zakres godzin "pracy" jest bezpośrednio ustalany przez Przedstawicieli, czy Managerów Sieci - nie ma górnego ani dolnego limitu. Prosimy także o bezpośredni kontakt za pośrednictwem info@nn.pl w celu wyjaśnienia powyższej sytuacji,
Czy teraz, w okresie epidemii, ludzie chętnie podpisują nowe polisy na życie?
Obawy związane z koronawirusem sprawiają, że częściej otrzymujemy pytania dotyczące zakresu ochrony oraz sposobu działania naszych produktów. Dlatego staramy się na bieżąco informować o naszej ofercie poprzez nasze kanały internetowe, bezpośrednie newslettery, a także bezpośredni kontakt z klientami. Szybko przeszliśmy w zdalny tryb pracy, co umożliwiło zachowanie procesu obsługi. Do dyspozycji zainteresowanych naszymi usługami oprócz naszego call centrer jest również specjalna zakładka na stronie internetowej, poświęcona ochronie ubezpieczeniowej w czasie pandemii. Bardzo szybko udostępniliśmy również szereg narzędzi do zdalnego zarządzania polisą. Dzięki temu bez wychodzenia z domu można zgłosić zaistniałe zdarzenie, a także dokonać zmian w swojej umowie ubezpieczenia. Poprzez n-Serwis możliwe jest m.in. częściowe zlecenie wypłaty, modyfikacja funduszy oraz wysokości składki inwestycyjnej. Cały czas obserwujemy rozwój sytuacji i dopasowujemy naszą ofertę, aby jak najlepiej odpowiadała na bieżące potrzeby klientów. Wielu z nich pytało o możliwość zawarcia umowy ubezpieczeniowej bez wychodzenia z domu. Dlatego podjęliśmy prace nad możliwością w pełni zdalnej sprzedaży naszego produktu. Zakres umów jest taki sam, jak w przypadku zawarcia polisy bezpośrednio u przedstawiciela. Co ważne, ochroną objęte są również zdarzenia będące skutkiem choroby Covid-19.
Chodziło mi o to, czy faktycznie ludzie w obecnej sytuacji podpisują chętniej nowe umowy, a nie o to, jakie nowe/zmodyfikowane produkty czy nowe narzędzia/kanały dotarcia wykorzystuje towarzystwo.
Pytający@ coś taki nerwowy, daj się NN trochę pochwalić jacy są wspaniali. Polecam przeczytać OWU o pandemii i wiesz wszystko o ubezpieczeniu. Czyli nie ma ;)
Witamy, w nawiązaniu do OWU, to tak jak napisaliśmy powyżej: Zakres umów jest taki sam, jak w przypadku zawarcia polisy bezpośrednio u przedstawiciela. Co ważne, ochroną objęte są również zdarzenia będące skutkiem choroby Covid-19 ;)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży?
Zobacz opinie na temat firmy Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 103.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 82, z czego 17 to opinie pozytywne, 49 to opinie negatywne, a 16 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży?
Kandydaci do pracy w Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.