Opinie o Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży
Rekrutacja z innego miasta niż Warszawa. Aplikowałam na stanowisko specjalista ds. sprzedaży. 2 rozmowy w ciągu około 2 tygodni, podpisana część formalności, wszystko miało już być dopięte. Niestety nagle okazało się, że „test talentów” jednak jest bardzo istotny i nie pasuje do profilu idealnego kandydata. To może jest zrozumiałe ale uważam, że skoro jest kryterium do współpracy powinno być wykonywane na początku. Finalnie straciłam pieniądze na zaświadczenie o niekaralności, czas aby załatwić to jak najszybciej i byłam bliska założenia działalności. Nie polecam, niepoważne podejście do drugiego człowieka.
Właśnie skończyłem spotkanie rekrutacyjne z bardzo miłym panem. Aplikowałem na stanowisko Kierownik Zespołu. Spotkanie przebiegało w radosnej atmosferze do momentu, gdy doszliśmy do tematu gdy miły pan zapytał: "A ile chciałby Pan zawabiać i jak wyobraża Pan sobie pracę u nas?" Powiedziałem, że jeśli chodzi o finanse to Państwa firma określiła jakie są widełki, które oferuje. Przytoczyłem wartości proponowanej pensji podane w ogłoszeniu o pracę czyli 12-15K netto na umowie B2B. Pan się skrzywił i powiedział że on nawet nie widzi tych ogłoszeń które są umieszczane na pracuj.pl bo to "ktoś" z Warszawy puszcza ogłoszenia. Powiedział, że widełki to 6k do 30k. Jak to usłyszałem, to powiedziałem mu, że gdybym to wiedział to nie aplikował bym na to stanowisko bo jest to dla mnie niewiarygodne. Co do drugiego pytania o moje wyobrażenie dot. pracy opisałem je tak jak może to opisać osoba, która w ogłoszeniu z ofertą pracy czyta w pierwszym akapicie i pracuje w sprzedaży od wielu lat: (usunięte przez administratora) W skrócie moja odpowiedź brzmiała tak że najpierw zbuduje zespół, następnie będę szkolić członków zespołu , będę jeździć na spotkania handlowe razem z członkami zespołu i samodzielnie również zdobywać klientów. A miły pan na to. No nie do końca tak, bo najpierw przez kilka miesięcy będzie Pan tak naprawdę sam podpisywał umowy i zdobywał klientów. Na moje pytanie dlaczego tego nie ma w ogłoszeniu odparł: że słowa: Rozbudowa struktury sprzedażowej podległych Agentów które mu przytoczyłem można rozumieć różnie. To tyle w temacie. Straciłem czas - facet (usunięte przez administratora)mi jedną cenną godzinę z mojego życia. Nie mają chętnych do pracy handlowca to (usunięte przez administratora) ludzi i zawracają głowę. Żenada!
Czy po skończeniu pracy dostaje się list również z oddaniem stałki?
A czemu ma się dostawać jakikolwiek list ? Ludzie to jest normalna firma, natomiast są kombinatorzy, którzy na siłę albo sprytem ubezpieczają kolegów a potem to pada i jest zdziwienie. Bo kto normalny kupuje ubezpieczenie na 6 miesięcy?
No i jakie z tego są dalsze konsekwencje? W ogóle od kiedy trwa to o czym teraz piszesz? Po prostu zaczynam się zastanawiać czy firma coś myśli nad tym, żeby się przed tym zabezpieczyć? I czy polecasz w takim razie pracodawcę?
Hej. Jak wygląda zakończenie współpracy? Chodzi mi w sumie o zakaz konkurencji czy jest to sprawdzane jeśli tak to jak? I czy komuś udalo się odwołać zakaz konkurencji ?
Rozmowa super. Dyrektor bardzo miły. Trwała ok godziny. Druga rozmowa ok 30 minut. Rozmowa bardziej praktyczna niż teoretyczna.
Podczas rozmowy miałam namówić dyrektora do wizyty u dentysty.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Na czym dokładnie polega ta praca doradcy klienta? Szczególnie, że można pracować z domu ? Niby ogłoszenie z marca jest ale jak mi odpowiadać ta praca będzie to chyba po prostu tam pojadę się zapytać o wolny wakat teraz. Pozdrawiam :)
Szkoda nerw i czasu na angażowanie się w cokolwiek tutaj. Zysk mizerny, koszt utrzymania się rośnie odwrotnie proporcjonalnie do zarobków. Ścieżka stażowa, mizerna, do tego claw back i nieustanne napieranie na sprzedaż. Przypominam, że pracujemy na samozatrudnieniu i żaden (usunięte przez administratora)nie będzie mówić co mam robić. NIE POLECAM.
"przejrzystość" i wyrzucenie dyrektorów za plecami HR. Przejrzystość i wprowadzanie zmian na kolanie bez uzasadnienia. Jeden Dyrektor nafutrowany pod korek, drugiemu zabrane. Przejrzystość, troska i zaangażowanie. Akurat.
Nepotyzm, czystki, zostawianie tylko swoich, nawet jak mają gorsze wyniki od tych wyrzuconych, brak transparentności
Czy zanim tu kogokolwiek zwolnią, to dają wcześniej znać, żeby przykładowo zmienić coś i poprawić w swojej pracy? Słowem, czy komunikacja jest klarowna i bezpośrednia? No i co za rodzaj umowy tu funkcjonuje, ludzie są na UoP na czas nieokreślony? Tylko taka mnie interesuje, i to możliwie od pierwszego dnia pracy.
W dniu 22 grudnia wysłalem maila o rezygnacji kontynuacji ubezpieczenia samochodu.Spłacilem wcześniej umowę kredytową.W dniu 3 stycznia b.r. dowiedzialem się na infolinii,ze mail wpłynal dopiero 28 grudnia,chociaż dostalem 22 grudnia potwierdzenie ze moj mail wpłynal i w ciagu 2 dni roboczych otrzymam odpowiedz.Nie otrzymalem.Dowiedzialem sie ze N.N. ma 30 dni liczac od 28 grudnia na rozpatrzenie rezygnacji.Nie komentuje sprawy.Sami wyciagnijcie wnioski czy warto w takiej firmie sie ubezpieczac.Ja juz nigdy.Zero daje za wiarygodnosc.
Doradca klienta to bardziej pracuje z klientem na żywo czy online? I ogółem dużo pracy na słuchawce? Jak wchodzę w te z marca starsze oferty to poznikało wszystko i nawet orientacyjnie nie mam jak o pracy poczytać. Może tu napisze ktoś?
hej, w marcu szukali sporo Doradców Klientów na różne rejony, możecie mi powiedzieć dlaczego tak sporo osób poszukiwali? To kwestia rozwijania się ich firmy i tworzenia nowych wakatów, czy tak spory jest przemiał pracowników i zwalniają? Ktoś wie kiedy może ruszyć ponowna rekrutacja na stanowisko Doradcy Klienta lub Handlowca?
Poszukiwali bo managerowie dostają sporo kasy za nowych agentów, może tyłek się palił i trzeba było zrobić plan. Uciekaj! Chyba ze chcesz przez kolejne lata po zakończeniu z nimi wspolpracy być nękany przez firmy windykacyjne i dostawać pogróżki, zwracać swoje zarobione pieniądze które są i tak opodatkowane i stresować się..
Czy po zdaniu egzaminu na agenta ,podpisaniu umowy i z braku możliwości normalnej pracy w tej firmie, można odejść bez konsekwencji?
Jakieś oferty pracy zdalnej mają aktualnie? Bardzo by mi zależało, bo wychowuje dziecko, i po prostu nie mogę sobie pozwolić na to, żeby iść do pracy normalnej, a warto mieć swoje pieniążki. Coś widzę, że w marcu było na doradcę klienta i tam była taka możliwość, a coś bieżącego? Jakie wymogi są, jeśli przyjmują? Odnośnie szkoły, czy jakieś kursy są potrzebne itp
Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony kariera www.nn.pl/kariera. W zakładce oferty pracy w kategorii sieć sprzedaży, znajdują się aktualne oferty pracy. Więcej szczegółów na temat pracy Doradcy na stronie https://zawoddoradca.pl
Jako menadżer pracując w tej firmie ponad 10 lat, serdecznie wam polecam - nie angażujcie się tak bardzo. Zobaczcie jak ostatnio potraktowano ludzi. W tej firmie nie ma stabilizacji, nie ma jasnych zasad. Jest straszne kolesiostwo. Ta korporacja jest wyjątkowo okrutna i jeszcze jak bezczelna wpuszcza w obieg hasła, że firma jest "przejrzysta". Jasne, nawet HR pokazaliście palec nie zapraszając ich na ostatnią konferencję. W tle te hasła: "Przejrzystość" itp. Pani szefowa HR w sponsorowanym wywiadzie dla Forbsa opowiada jak to przechodzi firma przez zmianę jaką jest łączenie z Metlife.: "Dlatego prowadziliśmy transparentną komunikację z pracownikami, informując ich na bieżąco o postępach prac." W styczniu mówiliście sekretarką, że są ważne i że nie będziecie ich zwalniać tylko po to by zwolnień dokonać miesiące później - nie były wam już potrzebne. Teraz wywaliliście dzień przed spotkaniem kadry dyrektorów z Metlife. Jesteście jak pewna partia - wam się nie wierzy Siliście lojalnego pracownika. Już NN nie płaci tak dużo, reszta rynku się dostosowała. Ja spadam stąd sam, nie będę czekać aż mnie ktoś zwolni.
Dziękujemy za tę opinię. Z dużą uważnością ją przeczytaliśmy. Zachęcamy serdecznie do bezpośredniego kontaktu i rozmowy, tak aby wyjaśnić poruszane kwestie. Prosimy o wiadomość na skrzynkę gowork@nn.pl
Hej, pracuje w tej firmę chce rozważać umowę, ale mi nie pozwalają (manager, dyrektor oddziału) do kogo mam w siedzibie się zgłosić? Do kogo meila napisać ?
Cześć, po takim czasie masz już może ten temat rozwiązany? Zaciekawiły mnie ewentualne okoliczności, no bo z jakich przyczyn może być tak, że ktoś Ci nie pozwala? To jak to jest na tej początkowej umowie opisane i co dalej? jakiś okres wypowiedzenia czy cos? i jak warunki pracy wyglądają zaraz po tym jak deklarujesz chęć rezygnacji ze stanowiska?
Jak się Wam pracuje tam? Widziałem, że szukają doradców ubezpieczeniowych i nie trzeba mieć studiów wyższych. Tylko nie wiem, czy umowa B2B by mi odpowiadała, a ogłoszenie mowi, że tylko taką dają. A jak się tak pracuje to są jakieś urlopy w ogóle? Co z ubezpieczeniem? Ja to zawsze na UoP robiłem.
Bardzo odradzam rozpoczęcie współpracy! W firmie jest (usunięte przez administratora) zmuszają do pracy i do dojazdów do siedziby mimo współpracy b2b i braku zapisu w umowie, a dodatkowo ściga windykacja po upadłych polisach, mimo że upadły nie z winy przedstawiciela. Porażka.
Zgadzam się z Tobą, w umowie jest mnóstwo zapisów abuzywnych, na które się powołują, jak jesteś na smyczy to nic nie chcą, ale jak chcesz odejść to mają same żądania. Tylko słabi tak postępują
Cześć, w maju, po ukończeniu szkolenia otrzymałam bonus wdrożeniowy (po spełnieniu wszystkich warunków) w wysokości 2500zł, a w czerwcu wynagrodzenie 1200zł mimo, iż nie podpisałam żadnej umowy. Moja przygoda z pracą w agencji ubezpieczeniowej się nie udała, obdzwoniłam ponad 200 numerów, pytałam znajomych i rodzinę, niestety chętnych nie znalazłam. Pomijając fakt konieczności zapłacenia składki ZUS na blisko 700zł, dowiedziałam się, że będę musiała zwrócić firmie 3700zł, ponieważ minęły już 3 miesiące od rozpoczęcia pracy. Czy mogę coś w tym wypadku zrobić i czy są jakieś szanse na dogadanie się z firmą?
Dzień dobry, Bardzo prosimy o kontakt z nami pod adresem wspieranie.sprzedazy@nn.pl z prośbą o rozłożenie kwoty 3700 zł na raty. Powołując się na naszą odpowiedź, przychylimy się do Pani wniosku. Pozdrawiamy, Nationale-Nederlanden
Hej, jak zakończyła się sprawa z firmą? Dogadaliście się czy musiałaś zwrócić pieniądze?
Ktoś mi powie o co chodzi z tym bonusem? Po co go wypłacają skoro później trzeba go zwrócić? No i czemu wypłacili wynagrodzenie bez podpisania umowy? Jaka umowa miała zostać w ogóle podpisana?
Dzień dobry, aby uzyskać bonus wdrożeniowy należy spełnić wszystkie warunki jej uzyskania, o których nasi kandydaci są informowani podczas rozmowy rekrutacyjnej. Nie informujemy o ich warunkach na forum opiniowym ani w ogłoszeniach rekrutacyjnych – o warunkach, tak samo jak i o umowie współpracy chcemy rozmawiać osobiście, aby móc odpowiadać na pytania kandydatów i być dla nich wsparciem przed decyzją o rozpoczęciu współpracy. Gdyby pojawiły się dodatkowe pytania, prosimy o kontakt na gowork@nn.pl Pozdrawiamy, Nationale-Nederlanden
Masakra ich stała procedura to namawianie znajomych i rodziny „później się odrobi” a później to Ty zostajesz z długami. Firma (usunięte przez administratora), ja już namawiam wszystkich znajomych oraz firmy które maja grupowki w NN żeby przechodzili do innych firm
Jak tam nowi? Już niedługo będziecie oddawali kasę, którą zarobiliście. Czy już kazali wam wciskać ubezpieczenia rodzinie? Tak właśnie wszystkie ubezpieczalnie zarabiają :)
Totalnie tak, plus rok od zakończenia z nimi tej nieszczęsnej współpracy list z wezwaniem do zapłaty na prawie 10tys zł. Ktoś wytłumaczy jak utrzymać klienta jeśli chroni nas RODO po zakończeniu współpracy? Plus premia za rok z góry, a odpowiedzialność za polisę 2 lata, jakim sposobem?
Dokładnie święta prawda. Ta firma to jakaś farsa. Zaczęłam tam pracować w pandemie, bo było bardzo ciężko o prace. Na rozmowie oczywiście, że będą pomagać itd ze jest baza klientów, a co do czego w praktyce zadzwon do cioci, a może do wujka itd. Nie zrobisz planu to nie zarabiasz, ale nie martwcie się nawet jak zrobisz plan, a ktoś zrezygnuje to wy oddajecie kasę. Koszmar !!!!! Nie polecam Mój klient miał uszczerbek i tez mu odmówili wypłaty No to zrezygnował????????
A co to są za umowy na których pracujecie, i co za zapisy w nich, że firma pieniędzy sobie życzy od pracownika? Poza tym, co to mogą być za kwoty do zwrotu, porównując zwłaszcza z zarobkami? Chcę ustalić, czy gra warta świeczki.
kurcze serio? rozwazalam to jako dochod dodatkowy, ale widze ze sensu nie ma
Nie polecam, dopóki robisz co chcą jest ok, kiedy chcesz odejść traktują Cię jak własność, straszą karami, zwrotem pieniędzy, a przecież jest to umowa o współpracy jako ofwca. Produkty słabo konkurujące na rynku. Są inne towarzystwa gdzie jesteś agentem na innych prawach
A jest jakiś okres po którym klient może zrezygnować, a tobie mimo to kasa nie przepada? Bo ciekawi mnie jak skonstruowane są te umowy... Są może jakieś kary umowne, o których warto wiedzieć? Tutaj w sumie wszyscy piszą o działalności, czyli poza tym nie ma opcji na inną formę współpracy?
Dzień dobry, Możemy pomóc z odpowiedzią na wnikliwe pytania. Jeśli polisa upadnie przed upływem dwóch lat część prowizji musi zostać zwrócona. Stawiamy na jakościową sprzedaż, dostosowaną pod potrzebę Klientów, dlatego zakładamy, że polisa będzie trwała tak długo na jaki okres zawarta jest umowa. Jeśli polisa się rozwiązuje, faktycznie zwracana jest część prowizji. Do obszaru Sieci Sprzedaży poszukujemy osób, które są gotowe na współpracę w oparciu o własną działalność gospodarczą. Ze względu na specyfikę branży ubezpieczeniowej i charakter umów długoterminowych jakie nasi Doradcy zawierają z Klientami, prowizja jest dla nich wypłacana w formie zaliczkowej (z góry). Nasi Przedstawiciele są o tym informowani zarówno podczas podpisywania umów o współpracę, jak również w trakcie wdrożenia i szkolenia. Zgodnie z Umową o współpracy, definiującej zaliczkowy charakter prowizji, Doradca zobowiązany jest do zwrotu odpowiedniej części zaliczki już wypłaconych mu wcześniej prowizji i nad-prowizji za umowy ubezpieczenia, które zostały rozwiązane przed upływem określonego terminu. Zasady zwrotu bonusu z prowizji jest omawiana na spotkaniu rekrutacyjnym. Jeśli pojawią się dodatkowe pytania zapraszamy do kontaktu pod adresem: gowork@nn.pl. Pozdrawiamy, Nationale-Nederlanden
(usunięte przez administratora) Tydzień przed terminem ukończenia szkolenia odebrali mi dostęp do platformy szkoleniowej. Dzięki czemu przepadło mi 2 tyś złotych za ponad miesiąc nauki. Dyrektor w między czasie wysyłał mi zdjęcia swoich stóp. A na sam koniec mój opiekun stwierdził, że to moja wina bo nie powinienem użerać się z działem IT tylko pozyskiwać dla nich klientów. Po za tym musiałem zapłacić za ZUS.
Dzień dobry, Bardzo zaniepokoiła nas Pana wiadomość i chcielibyśmy poznać więcej szczegółów zaistniałej sytuacji. Bardzo prosimy o kontakt pod adresem Komunika.Korporacyjna@nn.pl w celu umówienia spotkania i wyjaśnienia sprawy bezpośrednio. Pozdrawiamy, Nationale-Nederlanden
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży?
Zobacz opinie na temat firmy Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 103.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 82, z czego 17 to opinie pozytywne, 49 to opinie negatywne, a 16 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży?
Kandydaci do pracy w Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.