Opinie o Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży
A ja pracuje już rok na stanowisku biurowym,w sumie kasa ok ale nie wystarczająca na ilość pracy, stres ogromny, atmosfera bardzo średnia, ja wiem ze w każdej pracy trzeba dużo pracować i się starać bo za darmo się pieniędzy nie dostaje, póki co pracuje bo nie mam innej opcji ale atmosfera i ludzie mi nie pasują, wielkie nadęcie, ludzie mało sympatyczni, wielki problem z urlopem, niby czas pracy elastyczny ale i tak wielki problem ze chcesz zacząć pracę wcześniej czy później najlepiej jak kierownikowi pasuje, a do tego mają lepiej Ci co liża tyłek górze..dużo obiecują ze to firma oferuje to, ze tamto a potem Ci tego zakazuja.ale to jest moja opinia nie odradzam ani nie polecam... Trochę zakłamania dużo...
Zgadzam się z Miśku, że wielkie nadęcie.Według mnie to przerost formy nad treścią.... Czy rozwojowo? Zdecydowanie nie.To dobra praca dla emerytów.Nie polecam.
Zakłamanie człowiek spotyka tam na każdym kroku. A jak powie się wprost, że było obiecane to czy tamto, to się wypierają i oburzają się, że im się zarzuca kłamstwo. Prosta sprawa - nie kłam, a nie będzie Ci to zarzucanie, czyż Nie?
Byłem na rozmowie na stanowisko IT, nie dostałem informacji zwrotnej o wyniku rekrutacji, mimo zapewnień że taka będzie nawet przy negatywnym wyniku
@Nowa, zadowolona jesteś ze stanowiska, jakie objęłaś w Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe? Może zdradziłabyś na tym forum kilka wskazówek, które pomogą przygotować się innym użytkownikom do rozmowy kwalifikacyjnej w tej firmie? Zachęcam Cię do zamieszczenia na ten temat kilku słów.
Wskazówki potrzebne nie są, nie zrobiłam podczas rozmowy nic nadzwyczajnego. Najważniejszy tak naprawdę jest test predyspozycji, a jego oszukać się nie da - albo się nadajesz albo nie. I tylko dlatego pytają o wstępną decyzję na koniec rozmowy, żeby wiedzieć, czy ten test wysłać. Z pracy ogólnie jestem zadowolona szczególnie, że mam małe dziecko i nienormowany czas pracy pozwala mi to wszystko ogarnąć. Dużo obowiązków, dużo nauki i wysokie wymagania, ale też nie robi się tego za darmo. Coś za coś - albo pensja na poziomie najniższej krajowej i zero obowiązków, albo wysokie zarobki i trzeba zapieprzać
Firma nieprzyjazna matkom z dziećmi oraz oraz kobietom w ciąży.
Rozmowa super. Dyrektor bardzo miły. Trwała ok godziny. Druga rozmowa ok 30 minut. Rozmowa bardziej praktyczna niż teoretyczna.
Podczas rozmowy miałam namówić dyrektora do wizyty u dentysty.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
@List do M, mogłabyś rozwinąć swój wpis? Jakie jest Twoje doświadczenie z Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe SA? Twoja wypowiedź będzie cenna dla użytkowników, którzy przed aplikowaniem do firmy chcą zapoznać się ze wszystkimi uwagami i spostrzeżeniami osób zatrudnionych lub byłych jej pracowników.
Do warszawskiego oddziału Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe SA poszukiwany jest specjalista ds. kadr i płac. Osoba zainteresowana rekrutacją musi posiadać min. dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku. W zamian może oczekiwać zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, podnoszenia kompetencji. Dodatkowo firma umożliwia wykonywanie obowiązków częściowo w trybie zdalnym. Czy ktoś z Was zamierza aplikować na to stanowisko?
Witam, Piszę tutaj jako klient, osoba do której dzwonicie. Nie wiem kogo zatrudniają w tej firmie, ale telefony z ofertami przedstawiają mi niestety osoby niekulturalne. Próbuję zatrzymać słowotok i podziękować, bo jestem w pracy i nie mam czasu, poza tym nie mam potrzeby, to słyszę po drugiej stronie poirytowane teksty i trzaśnięcie słuchawką. To jest po prostu chamskie, raczej nigdy na nic już nie będę reflektowała, a miałam tu wiele lat fundusze inwestycyjne. Skutecznie mnie zraziliście.
Czy jedyna możliwa forma zatrudnienia to własna działalność lub śmieciówka (umowa zlecenie)? Czy jest szansa na umowę o pracę? Zastanawiam się czy aplikować na stanowisko menadżera zespołu sprzedaży. Ale bez umowy o pracę to ryzyko, zwłaszcza w tej branży. Chyba że gwarantują jakąś podstawę niezależnie od wyników?
Pracuję od trzech miesięcy w NN. To co mówią na szkoleniach to stek bzdur. Rzeczywistość brutalnie weryfikuje to co wmawiają. Polacy ubezpieczeń nie chcą, bo to dla nich strata pieniędzy, a produktów mało, bo tylko życiówka i to w sumie droga. W moim oddziale bieda i brud. Biura wyglądają jakby nikt ich nie sprzątał, sprzęty zdezelowane i wstyd tam zaprosić klienta. Nikt sobie nie pomaga ponieważ trwa ciągła rywalizacja między przedstawicielami. Obrzydliwa walka o klienta, którego po podpisaniu polisy traktuje się jakby nie istniał. A to jak firma traktuje przedstawicieli! Najpierw chcą "wydoić" nowych z kontaktów do znajomych i rodziny. Potem ... nie dają absolutnie nic. Wszystkich klientów trzeba "zdobyć" samemu. Wydzwanianie do ludzi, nagabywanie, chodzenie po firmach. Jednym słowem: żebranie. Mój manager wręczył mi tylko jakieś stare bazy danych do dzwonienia, chociaż nie zatrudniałem się w call center. Poza tym nie zrobił nic. Dyrekcja wiadomo. Jest od rzeczy wyższych. Nie mam klientów od firmy, która przecież powinna dbać o swoich wykształconych przedstawicieli. Zamiast tego wolą co miesiąc rekrutować nowych i "doić" z kontaktów, niż pomagać już zatrudnionym. Umowa zlecenia zobowiązuje do co najmniej 20 nowych wniosków co miesiąc i wysokich kwartalnych obrotów. Mam wrażenie, że robią wszystko aby nie zapłacić podstawy przyznanej tylko na rok i to rozliczanej co miesiąc, a potem trzeba przejść na własną działalność. Komputer, internet i podstawowe biurowe rzeczy każdy musi mieć swoje! Nie ma ani jednego pozytywu do napisania. Zawsze dużo pracowałem i nie boję się trudnych sytuacji ale trzeba mieć czym i z kim pracować i dostać też podstawowe narzędzia do pracy.
Niestety Pan Alex w wielu przypadkach minął się z prawdą. Po pierwsze w celu uzyskania premii (tak zwanej podstawy) nie trzeba mieć 20 wniosków a 20 spotkań w miesiącu z nowymi potencjalnymi klientami (od drugiego kwartału pracy 15 spotkań). Podstawa nie jest na rok tylko może być przez cały okres Twojej działalności w firmie o ile wyrabiasz plany kwartalne. Firma faktycznie nie daje samochodu, laptopa itp. natomiast jest to norma w tej branży, daje natomiast benefity pozapłacowe jak karta multisportu, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe, czy pracowniczy program emerytalny (nie spotkałem się z tym w innych firmach). Ogólnie pracując w ubezpieczeniach od 8 lat jest to jedna z lepszych firm pod względem warunków dla doradców, natomiast z minusów jest to że firma dosyć często zmienia regulaminy co dla mnie jest demotywujące.
Chłopie zaczynałem w ubezpieczeniach w NN w 1997 roku: Średnia składka miesięczna w Oddziale w Szczecinie wynosiła min. 150 zł/mc . Byli agenci z wyższą średnią. dziś mam agencje a składka polis wynosi grubo ponad milion $. Nie rycz tylko zabieraj się do roboty. "Polacy nie chcą ubezpieczeń..." Chłopie, szukają na rynku do łopaty.
Praca przedstawiciela opiera sie na wylacznie na podpisanych wnioskach, produkt jest trudny do sprzedazy bo kto kupi polise za min150pln a dalej trzeba ja utrzymac przez 2 larta zeby wyjsc na plus z prowizja. Jesli ktos startuje musi miec kontakty, masz wyniki pamietaj ze plany sperzedazowe rosna z kazdym miesiacem.
Jakie plany rosną przyjacielu? Plan dla doradcy w pierwszym kwartale jest 6000zł w kolejnych 12000zł urocznionej składki. To jest wymóg firmy by dostać podstawę (premię).
Pracowałam jakiś czas w NN i gdyby nie wyjazd za granice pracowałabym nadal. Miło wspominam ten czas czułam się "zadbana" jako pracownik, Pozdrawiam.
No tak, ucieczka za granicę jest wspaniałą rekomendacją dla pracy w NN!! hahaha! Ale... było dobrze, było dobrze!!
Witam wszystkich piszących i czytających.Ludzie UCIEKAJCIE i TRZYMAJCIE się jak najdalej od tej firmy,bo to tylko STRATA waszej ciężko zarobionej kasy,to JAWNE naciąganie i robienie ludzi w HU..,bo jak można np:zamykać komuś jego POLISĘ nie informując go o tym fakcie i dopiero jak wychodzi to na JAW,że płacisz im dalej SKŁADKI,a tak na prawdę nie masz już dawno żadnej POLISY!!!Wiem że takie praktyki mają miejsce w tej FIRMIE,bo sam jestem tego PRZYKŁADEM i mam to wszelkie DOKUMENTY potwierdzające ten fakt!!!Od jakiegoś czasu SĄDZĘ się z nimi,ale to jak WALKA z WIATRAKAMI!!!Współczuje wszystkim co mają z nimi COŚ WSPÓLNEGO i NIE POLECAM NIKOMU PODPISYWANIA Z NIMI ŻADNEJ UMOWY,BO STRACĄ WSZYSTKO TO CO BĘDĄ IM WPŁACAĆ!!!Oni NACIĄGAJĄ LUDZI I UWAGA NA NICH!!!!!
Nie polecam oddziału Sopot, który jest w budynkach Oliva Centre. 2 menadżerki wylądowały na zwolnieniu lekarskim przez dyrektorkę (mobbing). Pracujesz na prowizji i sprzedajesz produkty, gdzie u konkurencji klient zaplaci mniej. Nie polecam. Dodatkowo przez 2 lata jesteś uwiązany, jeżeli klient zrezygnuje z produktu oddajesz prowizję!
widzę że nie tylko Pani Dyrektor w Poznaniu uprawia mobbing . Masakra a kobieta nie do ruszenia bo robi plany nie do końca uczciwie ale tego nie sprawdzają . Ma swoich przydupasów na których ma haka i żyje wykańczając wszystkich dookoła . Ci najlepsi odchodzą , co też im nie ułatwia
W to jestem w stanie uwierzyć. Mobbing stosowany przez Panią Dyrektor jest na porządku dziennym. Tylko coś pójdzie nie po jej myśli to potrafi dobrze człowieka "skopać".
To niestety wszystko prawda co napisał Alex. U mnie w oddziale ten sam syf. I tyle w temacie. Każdy kto pracuje wie jak jest. Gadają i obiecują na szkoleniach! Bzdety! A prawda taka że sam "w zębach" klientów musisz im przywlec. Robisz za call center, sprzedawcę, sekretarkę, kierowcę, no i jeszcze pilnujesz żeby o składce klient nie zapomniał. Wszystko za własną kasę i na własnym sprzęcie!
Byłam na rozmowie kwalifikacyjnej byłam bardzo zadowolona z atmosfery, jak i menadżerka była ze mnie zadowolona. Od razu mowie ze mam bardzo małe doświadczenia jako przedstawiciel handlowy. Na razie moim problemem jest to ze ciężko mi znaleźć klientów wśród swoich bliskich i znajomych jak to było u Was?
Byłam na rozmowie i jestem bardzo zadowolona tak jak i menadżerka była ze mnie ???? Na razie czekam na szkolenia, tylko jedyna rzeczą jaka mnie martwi to ciężko mi znaleźć na start klientów w swoim gronie :-( jak to u Was było?
Byłam w tej firmie ma rozmowie rekrutacyjnej na stanowisko specjalisty ds. marketingu. Nie spodobało mi się jak Pani z HR powiedziała, mamy jeszcze wielu potencjalnych kandydatów ... wtedy już wiedziałam, że nie chce tam pracować. Zastanawiam się jak to jest, kandydat nie może powiedzieć że ma jeszcze wielu rozmów bo wtedy będzie źle wyglądał w oczach pracownika HR ale firma może powiedzieć. Wybaczacie ale z takim podejściem to wy specjalisty nie znajdziecie ...
Ja również mam pytanie. Co myślicie o połączeniu tej pracy z inną pracą na etacie? Jest to realne i do zrealizowania, umawiając się na spotkania np. w godzinach wieczornych?
Akurat stwierdzenie, że jest wielu innych potencjanych kandydatów pojawia się wtedy, kiedy osoba aspirująca na dane stanowisko nie spełnia oczekiwań. Bardziej pozytywny przekaz niż stwierdzenie, że jesteś na tyle słaby, że Cię nie chcą. Sama wiele razy rekrutowałam pracowników i pewne mechanizmy są stałe ;) także życzę powodzenia w podnoszeniu kwalifikacji :)
Wolisz, żeby pracodawca Cię okłamywał, że jesteś jedyna, żeby sprawić Ci przyjemność? To oczywiste, że są inne osoby w rekrutacji i chciała pewnie być z Tobą szczera- ja sobie cenię takie informacje, wręcz pytam na spotkaniach jak dużą mam konkurencję :)
Czy da się nie zdać egzaminu w NN? I czy jest trudny? Pytam dlatego ponieważ za niedługo mam egzamin i trochę się go boję.
tragedia ludzie to firma która lata świetności ma za sobą .Dlatego to tak wygląda jak piszecie.Tam nie ma co sprzedawać.Jedziesz do ludzi na spotkanie i wciskasz to co masz a nie to co klient by chciał dlatego trudno sprzedać.Jest niewiele firm dobrych na rynku ale NN na pewno do dobrych przestała się zaliczać.
Widzę że agenci ostro narzekają. Ja napiszę z perspektywy pracownika IT. Miła i koleżeńska atmosfera. Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej. Na początek umowa o pracę na rok, ale jak się sprawdzisz to dają na czas nieokreślony nawet wcześniej. Kasa nie najgorsza, wypłata zawsze w terminie. Ogólnie nie ma na co narzekać.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży?
Zobacz opinie na temat firmy Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 101.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 80, z czego 17 to opinie pozytywne, 48 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży?
Kandydaci do pracy w Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.