Opinie o Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży
Praca jak wiadomo trudna, na zleceniu, potem na własnej działalności. Mało kto sobie radzi, ale jak już sobie radzi, to dobrze zarabia. Nie wiem o co to bicie piany, agenci ubezpieczeniowi istnieli i będą istnieć. Jest to specyficzna praca, wymagająca odpowiedzialności i ogromnego samozaparcia, ale dobrze wynagradzana (jeżeli tylko robi się swoje a siedzi na (usunięte przez administratora) i narzeka).
@Zocha Może powinniście jednak porozmawiać z zarządem Nationale-Nederlanden o tym problemie? W trakcie długich rozmów i negocjacji możliwie jest przecież jakieś porozumienie. Jak sądzisz? @ja Już jakiś czas temu pisałeś na forum - może od tego czasu złożyłeś już swoją aplikację. Jestem pewna, że użytkownik @Zocha udzieli Ci niezbędnych informacji.
Nieporozumienie, dlaczego? Byłem na rozmowie we Wrocławiu, Manager Zespołu Sprzedażowego. Na wstępie napiszę, że mam bardzo duże doświadczeniem na stanowisku kierowniczym i ciężko mnie zaskoczyć, zacznijmy od początku: - os. rekrutując po przedstawieniu się prosi o podanie wstępnej decyzji po zakończonej rozmowie, ponieważ ,,potem ludzie nie odbierają telefonów". Natychmiast zapala się lampka, że coś jest nie tak - jak się okazuje, zdecydowanie jest. - kolejną rzeczą jest wymiana 2-3 zdań o motywacji itp. a następnie monolog o pracy Przedstawicieli. Kopiuj - wklej informacje ze strony internetowej, a moim zdaniem każdy kto poważnie podchodzi do pracy to informacje posiada. Kolejna lampka: na jakiej ja rozmowie jestem, manager, czy przedstawiciel? - Finał: na początku każdy musi być przedstawicielem min. kwartał, a potem może ubiegać się o stanowisko managera. Niepoważne podejście do tematu. Jeśli zaprasza się kogoś z kilkuletnim doświadczeniem na stanowiskach kierowniczych, ktoś aplikuje na takie stanowisko managerskie to nie robi się tego w ten sposób, że proponuje mu się stanowisko najniższego szczebla. Jak ktoś idzie do kina na konkretny film to nie puszcza mu się czegoś innego, a potem jest się zaskoczonym, że ktoś chce to za co zapłacił. Szanujmy swój czas i nie róbmy cyrku.
Potwierdzam, że tak też było w moim przypadku, a na pytanie dlaczego treść ogłoszenia wskazuję inne stanowisko aniżeli jest proponowane usłyszałem iż to po to aby dostali jak najwięcej cv
Miałem podobną sytuację, jednak zdecydowałem się rozpocząć pracę jako przedstawiciel. Aktualnie jestem zadowolony z wynagrodzenia, natomiast mam wiele uwag do tego jak firma podchodzi do swoich pracowników. Wyznaczane są nie realne cele aktywnościowe, jest masa biurokracji tz. wypełniania bezsensownych tabelek, a realnie ludzi się nie szanuje (nie mówię tu o strukturze sprzedaży a o podejściu zarządu i centrali). Ogólnie mam mieszane uczucia co do samej firmy
Nie mam pojęcia o czym piszecie. Byłam na rozmowie w lutym, od początku marca zaczęła. Moje obowiązki na stanowisku Menagera to rekrutacja ludzi do swojego zespołu (buduje go od podstaw), szkolenie pracowników, wspieranie ich i pilnowanie by zespół wywiazywal się z założonych celów. MOGĘ dodatkowo wykonywać obowiązki przedstawiciela ale pod warunkiem, że nie zaniedbam tym swoich obowiązków menagerskich. Na pewno byliście na rekrutacji o stanowisko MZ w NN?
Byłam w podobnej sytuacji. Tylko że ja aplikowałam na stanowisko ,,Specjalisty ds.rekrutacji i obsługi klienta''. Z ogłoszenia jasno wynikało, że praca miała mieć charakter stacjonarny i biurowy. Mam kilkuletnie doświadczenie zarówno w obszarze HR jak i obsłudze klienta. Przejechałam dosyć długi dystans. Przebieg rozmowy rekrutacyjnej zgadza sie z opinią ,,Tomasz Kowalski''. Po 15 minut rozmowy i monologu okazało sie, że ogłoszenie dotyczy stanowiska managerskiego(na które nie aplikowałam!) ale z góry uprzedzono mnie że przez najbliższe miesiące po podjeciu zatrudnienia musiałabym pełnić funkcje przedstawiciela D2D. Poczułam sie oszukana, byłam bardzo zła. Nie wdawałam sie w żadne dyskusje, grzecznie podziekowałam i wyszłam.
@Ossus, czy rozmawiałeś z pracodawcą o swoich oczekiwaniach wobec wynagrodzenia za swoje obowiązki? O tym, że chciałbyś się rozwijać? Pracując dłużej pracownicy zwykle mają możliwość negocjowania wynagrodzenia, ale często trudno dostać podwyżkę bez własnej inicjatywy.
Rozmowa super. Dyrektor bardzo miły. Trwała ok godziny. Druga rozmowa ok 30 minut. Rozmowa bardziej praktyczna niż teoretyczna.
Podczas rozmowy miałam namówić dyrektora do wizyty u dentysty.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
@zorro, wynika z tego, że warunki i atmosfera są przyjazne dla pracowników. Fanie, że firma prowadzi szkolenia ponieważ pracownicy mogą się rozwijać i nabywać nowych kompetencji. Najważniejsze dla pracowników jest też to, że firma otwarta jest na pomysły i propozycje pracowników, skoro istnieje możliwość podwyżek oraz negocjowania umowy.
Hej. Pracuje w NN 3 lata. Firma nie prowadzi żadnych szkoleń. Jestes sam!. Menager często bez wiedzy, w razie problemów kaze dzwonić na centrale 0 pomocy. Czeste zmiany w płatnościach o ktorych agent nie wie, dopiero jak otrzyma przelew na konto- prosi o pomoc menagera a On potwierdza, ze cos tam slyszal. Dalej jestes sam.W kontakcje z centrala dwie sprzeczne odpowiedzi. Naciski , plany sie powiększają. Dokupienia na rocznej polisie?? Za bledy centrali placi agent swoimi pieniędzmi. Zalaczniki do umowy sa podwieszane, jak cos nie pasuje to żegnają. Bardzo częsta rotacja. Najlepiej nie miec rodziny. Żadnych podwyżek tylko ciecia!!!
Pracuję w NN dwa lata i w tym czasie byłam na trzech szkoleniach więc nie wiem dlaczego nie byłeś/aś na żadnym. Co do menagera czy dyrektora to każdy może wypowiedzieć się za swój oddział. W moim oddziale i oddziałach przedstawicieli, z którymi rozmawiałam nie ma problemów. Zawsze jak mam jakieś pytania to w miarę możliwości odpowiadają. Oczywiście nie znają odpowiedzi na wszystkie pytania ale na większość.
Proszę nie mylić pojęć !! Stanowisko Przedstawiciela polega na nienormowanym czasie pracy . To nie jest umowa o prace ale działalność gospodarcza .Firma narzuca obowiązki raportowania,młodzi przedstawiciele musza się stawiać na sesje telefoniczne. Obowiązkowe zebrania .Darmowe dyżury w oddziale. Można zarobić dużo,można nic nie zarobić albo mieć minusowe wynagrodzenie jeżeli upadnie kontrakt do 2 lat. Musisz zaopatrzyć się w samochód ,laptop ,internet ,abonament telefoniczny,zakupić umówione spotkania z których dwie trzecie od razu ląduje w koszu,rozliczyć si z fiskusem,zatrudnić księgową. Te koszta są po Twojej stronie. Znam osoby które opuściły Ta firmy z potężnymi długami. Praca polega na spisywaniu polis ubezpieczeniowych ,trzeba dojechać do klienta.
Idealnych firm nie ma, tylko ludzie wybierają sobie niewłaściwą pracę i stąd to niezadowolenie!
Pracowałem tutaj od maja do lipca w jednym z Krakowskich oddziałów. Na początku fajna atmosfera, spoko ludzie, czego to oni z nas nie zrobią itp. Szkolenie faktycznie fajne i rzeczowe. Natomiast już z początkiem pracy pojawiają się niejasności. Menager który obiecywał konkretne rzeczy, nagle dodaje do nich ukryte "gwiazdki". Nie zachowują się do końca fair w stosunku do osób szukających pracę. Może nie wszyscy, ale przynajmniej osoby na które trafiłem. Praca ciężka i wymagająca. Szukają pracowników na zabój, obiecują dużo, a w rzeczywistości jest inaczej.
Jakiś czas temu aplikowałam na stanowisko ,,Doradca Klienta'' w tej firmie w Katowicach. Rozmowa kwalifikacyjna była na naprawde niskim poziomie i odniosłam wrażenie, że desperacko poszukują pracownika. W ogłoszeniu zawarte były określenia takie jak ,,praca w nowoczesnym biurze'' przez co przez myśl mi nie przeszło, że to bedzie praca tylko i wyłącznie w terenie. Nie było wymagań dotyczących prawa jazdy, a na rozmowie dostałam informacje że doradcy pracują na terenie całej Polski i trzeba liczyć sie z dalszymi wyjazdami. Dodatkowo stawka w ogłoszeniu była znacząco zawyżona.
Taki case z ostatniego tygodnia: miła pani zaprosiła mnie sms-em na spotkanie do biura firmy w Katowicach na stanowisko handlowe. Na miejscu inny miły pan, niejaki Robert K. na wstępie poinformował mnie, że jego asystentka się pomyliła i ma on jeszcze 2 osoby przede mną. Cóż, przejechałem 70 km, postanowiłem poczekać. W trakcie spotkania w/w nie wiedział kim jestem, nie miał pojęcia w jakiej sprawie sie zjawiłem, wił się jak piskorz usiłując wybrnąć z sytuacji w końcu zbył mnie jakimiś farmazonami i spotkanie się skończyło. Nic nie mam do tej firmy, choć wiem, ze ich model działania polega na wyciągnięciu od kandydatów na handlowców namiarów na najbliższe osoby i zutylizowanie kontaktu. Natomiast kadry mają totalnie kompetentne inaczej. Jesli ktoś bęzie chiciałł umówić Was na spotkanie z Robertem K. odpuście sobie. Szkoda czasu.
Firma z dobrą opinią pracodawcy z całą pewnością poradzi sobie również z hejtem
@Zaskoczony, Twoja wypowiedź jest bardzo ogólna. Czemu masz takie zdanie? Co wpłynęło na Twoją opinie? Czy mógłbyś podać jakieś argumenty? Rozwiń swoja opinię, przyda się osobom poszukującym pracy, by mogli zdecydować, czy chcą aplikować do tej firmy.
Po pierwsze podejmując się pracy agenta (manager i dyrektor również są agentami, pamietajcie), trzeba założyć własną działalność. W związku z tym nie jest się pracownikiem, a zleceniobiorca. Firma NN myli sobie to pojęcie i traktuje agentów i managerów jak zwykłych pracowników na umowie, co za tym idzie narzuca im stosunek pracy, a tu już wchodzi kodeks cywilny. Dodatkowo już na rozmowie padają pierwsze kłamstwa dotyczące warunków zatrudnienia, prawda wychodzi dopiero po podpisaniu umowy w czasie omawiania prowizji. Ważne jest też to, że jako działalność trzeba wystawić pełnomocnictwo do wystawiania faktur czy rachunków w swoim imieniu osobie z ramienia NN, więc jaką pewność, że kwota wynagrodzenia zgadza się w 100% z wykonaną praca? Moim zdaniem żadna, ponieważ system rozliczania prowizji jest zwyczajnie zawily, niejasny i nie ma podanego konkretnego wzoru do jej wyliczenia. To tylko kropla w morzu zarzutów wobec firmy
Zgadzam się z Tobą w 100% Firma oparta na jednym, WIELKIM przekręcie. Kłamstwa przedstawiane kandydatom od samego początku. Nawet do rozmów z przyszłymi ''ofiarami'' przygotowywali nam scenkę, jak kłamać pod czas rozmowy telefonicznej, aby nakłonić do spotkania z potencjalnym klientem. Teraz wiem jak ING (NN) zbudowało swoją "markę".
Nikt nie zmusza do pracy w firmie. Po co to narzekanie, konkurencja inspiruje?
Hmmm.. tak czytam te komentarze i bardzo dziwi mnie to ze dużo osób uważa ze NN ma słaby system płac... pracuje w NN i widzę ze ludzie z innych firm przychodzą pracować bo lepsza kasa i produkt. Faktem jest ze NN zajmuje się tylko zyciowka i oszczędzaniem z założenia ze firmy od wszystkiego są od niczego, tylko ze względu na to ze to przedstawiciel musi mieć większa wiedzę która niestety w większości przypadków się rozmywa. Praca tez nie jest dla każdego, nie jest to system 8h i do domu, czasem trzeba się niezle napracować nad klientem i kilka razy spotkać bo ludzie sprawdzają różne oferty. Jak każda praca ta tez ma swoje plusy i minusy, tutaj trzeba mieć bardzo silny charakter bo nie ma wyznaczonych godzin pracy i trzeba samemu go planować i wyznaczać, oczywiście jest manager który ma na celu pomoc. W większości opinia o pracy zależy od tego jakiego mamy managera, ja mam super panią manager która zawsze mi pomaga jak tylko tego potrzebuje, ale tez wiem ze zdarzają się tacy którzy nie są chętni do pomagania innym. A jeśli chodzi o płace to fakt firma płaci nawet 60% wartości polisy i jeśli taka polisa padnie w ciągu 2 lat trzeba to oddać nawet po zakończeniu współpracy, jest to takie zabezpieczenie firmy przed robieniem lewych polis tzn. Podpisanie polisy ze znajomym zapłacenie 2-3 składek zgarnięcie kasy za polisę i jej zamknięcie. Jeśli się zadba o klienta to polisa będzie żyć. To zauważyłam z doświadczenia. Napewno jest to firma dla osób które chcą się rozwijać i lubią konkurować między sobą bo często są dodatkowe konkursy z nagroda finansowa, taka motywacja dla tych co chcą. Faktem jest ze na spotkaniach rekrutacyjnych i szkoleniach często upiększają ta prace. Jest to zawód bardzo trudny i wymagający samodyscypliny ale za to można samemu być panem swojego czasu (mnie to przekonało żeby tu być, zawsze mogę wyjść i załatwić swoje prywatne sprawy) i pensje na poziome 7-8 i więcej tysięcy. Warto zrobić test rekrutacyjny i zobaczyć wyniki, lwia dużo o charakterze i potem zadecydować o tym czy to odpowiedni zawód :)
Opowiedz lepiej co zrobili z prowizjami odnowieniowymi pracowników mających portfele. Jak można komuś kazać zwracać kasę z powodu błędu innej osoby?! Mam nadzieję, że zainteresuje się tym US po tym, jak tyle osób na raz zrobi korekty rozliczeń za dwa kwartały i rok 2017
@Bardzo rozczarowany, dziękuję Ci za Twoją opinię. Rozumiem, że na rozmowie o pracę zadawali standardowe pytania, ale dla użytkowników naszego forum każda informacja dotycząca firmy jest bardzo ważna. Dlatego jeśli mógłbyś bardziej szczegółowo opisać jakie warunki Ci zaproponowali i jakich kwalifikacji od Ciebie wymagali to zrób to! @JOB, Ty nie jesteś zadowolony ze współpracy z firmą. Co wpłynęło na Twoją opinię? Czy tylko rodzaj zawieranej umowy o pracę?
@Miśku, możesz w kilku słowach opisać obowiązki za które jesteś odpowiedzialny w Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe? Napisałeś trochę o warunkach pracy i atmosferze, która nie jest w Twojej opinii sprzyjająca. Zachęcam Cię do podzielenia się z innymi użytkownikami tym jakie stanowisko zajmujesz w tej firmie. Warto zapełniać to forum tylko dokładnymi i rzetelnymi informacjami o tym pracodawcy.
Edyta ty nie próbuj naprawiać tego "czegoś". tam sprawy poszły tak daleko , że tylko miernota i degenerat moze to akceptować. A dobrze wiesz , ze na dłużej zostają tylko ci ,którzy nie maja wyjścia i kołko sie zamyka. Na rynku pracy - sugeruję omijać z daleka tych po NN. możesz sie takim zawirusować.
Przestrzegam przed podejmowaniem współpracy z tą firmą.Brak przejrzystości, umowy o dzieło, mamią rzekomymi umowami zlecenia, kultura organizacyjna na najniższym poziomie. Jeżeli jesteś dobrym materiałem na sprzedawcę ubezpieczeń nie wybieraj tej firmy.
słowo "firma" nie pasuje do tego czegoś. Jeśli jesteś leniem, brak ci pomysłu na cokolwiek , nie posiadasz żadnych kwalifikacji zawodowych ,jest ci obojetne czy pracujesz uczciwie czy oszukujesz klientów , kolegów... lubisz pozory i lubisz gdy prawie wszystko co zrobisz jest problemem dla otoczenia to aplikuj na dyr oddziału . Przyjmą cie na niższe stanowisko , ale gdy będziesz rozwijał te cechy jak wyżej to awansujesz. jest jeden warunek : musisz się stawać coraz bardziej tępym i bezwzględnym. nie martw się robią szkolenia z tępoty a poza tym bedziesz z nimi przebywał więc ci się udzieli. będą ci matołków dawali za przykład a za eksperta będą uważać tego kto najlepiej oszukuje klientów. Nie wierzysz ? to idż się zatrudnij . Wezmą ,wystarczy , że oddychasz
Rozmowa kwalifikacyjna - jakiś czas temu byłem na rozmowie na Topiela 12. Powitała mnie przesympatyczna p. Marta z działu HR. Rozmowa trwała kilkadziesiąt minut w miłej atmosferze. Pytania raczej standardowe nic nadzwyczajnego w nich nie było. Po tygodni mieli dać znać jaki wynik rozmowy i niestety czekam na odpowiedź do dzisiaj. Bardzo się zawiodłem, bo firma wyglądał na profesjonalną i p. Marta również. Niestety jak widać mają w du**ie dawanie informacji zwrotnej z wynikiem rekrutacji, nawet jak jest negatywny wynik. Niestety to pokazuje kompletny brak profesjonalizmu u p. Marty z HR oraz samej firmy. Będę miał nie miłe wspomnienia, o tej firmie mimo pełnej sympatii przed i w trakcie rozmowy ze strony w/w Pani z HR. Nie pozdrawiam ;(
Witam, pojawiły się nowe oferty pracy w firmie Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe SA w Warszawie. Poszukiwani są pracownicy na stanowiska: specjalista ds pozyskiwania kandydatów, specjalista ds pozyskiwania klientów korporacyjnych, samodzielny księgowy w dziale rachunkowości. Zamierzacie aplikować? Jest na forum ktoś kto pracuje w tej firmie na którymś z tych stanowisk i mógłby powiedzieć coś więcej o pracy tam?
Dobry pracodawca, nie rozumiem dlaczego nikt tego nie docenia?
może dlatego że ten dobry pracodawca nie docenia pracowników? Moze dlatego jest tam taka rotacja? Byłem tam przez 7 m - cy na infolinii przychodzącej, obowiązki stale się powiększały, pensje raczej nie, informacje sprzeczne, kierownictwo mające w d.pie zespół albo traktujący ludzi po uznaniu, sami łamali ustalenia firmowe ( jak nie korzytsanie z sieci w celach prywatnych gdy niejaki Alan L, sobie z kolegami kierownikami oglądał na komuterze służnowym losowanie drużny na mundial) brak pomocy ze strony starszych pracowników a co wiecej wierchuszka nie potrafi do ostaniego dnia umowy na okres próbny powiedziec czy łąskawie przedłuży umowę czy tez nie, więc jeśli tak postępuje dobry pracodawca to wolę nie myśleć jak postępuje ten zły , mam nadzieję ze odpowiedź na pytanie była szczegółowa
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży?
Zobacz opinie na temat firmy Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 101.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 80, z czego 17 to opinie pozytywne, 48 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży?
Kandydaci do pracy w Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.