Opinie o Capital Service S.A.
@Rambo- tego typu,, fora'' służą wyrażaniu opini powszechnie zrozumiałych, a nie zawartych w literackim języku polskim. Ale proszę bardzo: ,,w przypadku pojawienia się frustracji spowodowanej niezaspokojonymi Twoimi oczekiwaniami ze strony pracodawcy-powstałej w wyniku Twoich empirycznych doświadczeń z firmą- nie trać prekluzji na ich deskrypcję. Czas poświęcony na wyrażanie tutaj swoich subiektywnych opinii-uznaj za strwoniony'' Teraz ogarniasz...?
Podniecacie się tym co czytacie? A to jest super firma! Nic nie moderuje na tym forum! Pracuje się świetnie i wszyscy w dyrekcji są fajni.(usunięte przez administratora) A robić trzeba!
Jak mnie bawią takie komentarze "ta firma jest super" xD Ludzie którzy piszą prawdę jak jest, czyt. komentarze poniżej dotyczące traktowania, narzucania obowiązków, itd. mają konkretne argumenty, piszą bo przekształcają fizyczny odpowiednik w słowa tu przelane. Gdyby ta firma... "ta firma jest taka super" była rzeczywiście tą super firmą, to uważam, moim skromnym zdaniem, że co najmniej połowy tej fali negatywnych opinii nie byłoby tutaj. Sam pracowałem w tej firmie 6 lat i powiem z ręką na sercu o 4 lata za długo. Te wszystkie opinie byłych, obecnych pracowników, i powiedzmy sobie konstruktywne opinie, nie brałyby się z tego "bo tak mi się podoba to napiszę". (usunięte przez administratora) Bo można pracować w finansach, w innych firmach/bankach, i to pracować z czystym sumieniem. (usunięte przez administratora)Także życzę Wam wszystkim takiego pracodawcy co mi udało się znaleźć. Nie pozdrawiam zarządu, doradców i owszem (wszystkiego dobrego dla Was) .
byłem u was w oddziale,chciałem pożyczkę i pan mówi żebym poczekał na ofertę ???
Ciekawy jestem jak tam(usunięte przez administratora)... Z 11 oddziałów na 2... Jak się czuję teraz? Dawno jej nie widziałem..
Nie wiem o jaki chodzi region ale jeśli o nasz to pewnie szpileczki wchodzące w wycieraczkę hihihihihi
Oj Kaziu, Kaziu... Dałeś im pracę, a oni chcą jeszcze wynagrodzenia
....
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
(usunięte przez administratora)
Jakość trzeba uzasadnić swoją „przydatność”.
Ludzie z centrali jesteście (usunięte przez administratora) Skończcie pisać te propagandowe pozytywne opinie ????????????????
Zawsze mnie fascynowało, skąd u doradców przeświadczenie, że w centrali to są takie luzy i kokosy? Przyjrzyjcie się jakie w centrali są rotacje. Większość pracuje, bo musi, ale miłości do firmy nie uświadczycie ;-)
Ta firma to książkowy przykład autokratycznego zarządzania.(usunięte przez administratora)
Dyrekcja jest super. Doradcy są mało rozgarnięci. Firma jest ok. Mało teraz takich. Tyle w temacie.
Dyrektorzy są wspaniali, praca ,,cudowna'', wszystko ok, bez ściemy- polecam tę firmę...jasne...
Super firma, nic nie moderuje na tym forum, umieszcza wszystkie posty, jest wspaniale- zapraszam do rekrutacji....
Ta super firma zadba o to, abyście czytali tylko to, co ona chce, aby było czytane...czyli dobrze-... .powodzenia i zapraszam do rekrutacji...
Dyrektor wymaga wykonywania wizyt w terenie. Ktos to potwierdzi?
U nas na restrukturyzację ale tak aby ne było kontaktu bezpośredniego z klientami. Z resztą my i ta jeździmy bo zależy nam na premii
Można pracować w terenie zachowując zasady. Ty jak chcesz to siedź i czekaj twoja sprawa. Ja wiem po co tu jestem i że za podstawę rodziny nie wyżywię
Restrukturyzacja bez kontaktu z klientem ? telepatycznie to robisz? dyr sami unikają pracy w oddziale
Super firma. Walcie tam śmiało - polecam !
Na szczęście moja gehenna w tej instytucji dobiegła końca. Absolutnie nie polecam. Bardzo proszę moderację o nie usuwanie, ani nie edytowanie mej wypowiedzi, gdyż nie ma w niej nic niezgodnego z prawdą. Kilka rzeczy, o których warto wiedzieć, zatrudniając się w tej firmie. 1)(usunięte przez administratora) pracowników biurowych uczynić hybrydę doradcy klienta i pracownika call center. Będziecie musieli siedzieć w telemarketerskich słuchawkach i przez cały dzień obdzwaniać różne bazy. 2) Aż do marca, kiedy to zakończyłem współpracę, przez 6 wcześniejszych miesięcy nie zobaczyłem premii, pomimo wielokrotnego olbrzymiego wysiłku wkładanego w walkę o realizację oderwanych od rzeczywistości celów. Podstawa w okolicach minimalnej krajowej, więc pracując w "instytucji z branży finansowej", zarabiałem minimalną krajową. 3) Firma bardzo chętnie dorzuca doradcom kolejne obowiązki, nie oferując z tego tytułu żadnej rekompensaty finansowej. Po prostu z miesiąca na miesiąc dorzucają ci szereg nowych zadań, obowiązków, odpowiedzialności, ale nie wiąże się to w żaden sposób z poprawą warunków finansowych. 4) Fatalna komunikacja. Doradcy nie są informowani o kierunku w jakim ma zmierzać firma, zostają postawieni przed faktem dokonanym. Każda bardziej rozgarnięta osoba pracująca w firmie jest w stanie dostrzec zamiary zarządu, jednakże ten traktuje pracowników oddziałowych w sposób pozbawiony szacunku, nie informując z wyprzedzeniem o swoich prawdziwych zamiarach. 5) Jesteś zmuszany do wykonywania całych szeregów bezcelowych czynności, które muszą być zrobione, by wywindowane do kuriozalnych rozmiarów wskaźniki się zgadzały. 6)(usunięte przez administratora) 7) Fatalna atmosfera "tonącego okrętu", bardzo duża rotacja, często zatrudniane są osoby bez doświadczenia w branży, bez umiejętności wymaganych do pracy na stanowisku doradcy klienta. Naprawdę nie polecam. Strata czasu, zdrowia, nerwów. Raptem kilka dni w nowym miejscu pracy pokazało mi jak gigantyczna różnica pod względem kultury organizacyjnej, ale i pod każdym innym, ma tutaj miejsce. Jedyne, co "zawdzięczam" CS, to złapanie doświadczenia w branży. Nigdy nie zdecydowałbym się na powrót do tej firmy.
Każdy z nas chciałby czuć się w tym okresie bezpieczny, i nie chodzi o to że się pracownikom nie chce pracować, ale gdyby firma chciała wziąć chociaż przykład z urzędów poczty, sklepów spożywczych a nawet sklepów żabka. Wystarczy między klientem a doradca wstawić przezroczysta szybke i tyle. Banki wysyłają informacje o tym by klienci załatwiali sprawy online, by jak najmniej wychodzili z domu.. Mamy dyrektora który w banku długo pracował ale widocznie my jesteśmy pułap niżej
Szkoda, że firma w dobie pandemii nie potrafi zabezpieczyć swoich pracowników przed zagrożeniem jakie niesie za sobą kontakt z klientami.... Rękawiczki i płyn antyseptyczny nie pomoże.
A ja tam uważam że firma robi co może aby zabezpieczyć swoich pracowinikwo. Drażnia mnie takie osoby jak Ty które wiecznie narzekają. To samo na webinariach z strefowym. A to uczulenie mi wychodzi a to śmierdzi. Ludzie ogarnijcie się. Mój mąz pracuje w firmie gdzie jest jeszcze bardziej narażony i nie dostał nic. Jak nie pasuje to się zwolnij. Ciekawe kto Cię przyjmie z takim podejściem....
A mnie drażnią takie osoby jak Ty, w jaki sposób firma zabezpiecza pracowników bo dali płyn? Jestem pełna podziwu, spożywka potrafi bardziej zadbać o swoich pracowników, przychodzę do pracy i z dnia na dzien mam większe obawy, a dzieki takim osobom jak Ty nigdy sie nic nie zmieni i zawsze będzie panowała ignorancja bo tacy jak Ty to osoby nieasertywne, potrafią sie tylko uśmiechać i mówić ze jest dobrze jak jest nie potrzeba żadnych zmian no chyba ze po prostu jestes nieodpowiedzialny/na.
Miałem dzisiaj mieć rozmowę. Po komentarzach które tutaj poczytałem zrezygnowałem. W sumie to nie wiem czy dobrze zrobilem
Uzależniasz podejmowanie decyzji życiowych i zawodowych od opinii ludzi w internecie ?! SERIO ?!
Dobrze zrobiłeś, zmiany wprowadzone w firmie nie wróżą nic dobrego dla pracowników I coraz mniej osób chce tu pracować za te pieniądze, które proponują. (usunięte przez administratora)
Hmm zmiana jest równoznaczne z postępem, tak się mówi powszechnie.. Osobiście cieszę się że zmienil się mój RKS Ale czy windykatorzy w roli liderów hmm? Fakt jest jeden ktoś teraz zatrudniając się na doradcę powinien być informowany że będzie jeździł po domach, coś w stylu bociana.czas pokaże ale nie po to zatrudnia łam się na doradcę by być windykatorem.
Jeszcze do niedawna pracowałam jako windykator w strefie północnej. Na całe szczęście zakończyłam ta współpracę. W moim rejonie wyrobienie normy, aby zarobić coś więcej niż minimalna krajowa było praktycznie niemożliwa. Do tego współpraca z kierownikiem bardzo ciężka, ciagle pretensje, a prośba o pomoc prawie niemożliwa do uzyskania. Czy kierownik utrzymywal ta pozycje tylko dzięki znajomosci z panią dyrektor. Dobrze ze zmieniłam prace.
Mam to samo. Jutro spotkanie w centrali. Może wkoncu pani dyrektor się nami zainteresuje, chociaż po dotychczasowej współpracy to szczerze wątpię.... Zobaczymy....
proszę napiszcie czy w tej firmie- jest duża rotacja? słyszę że w wielu regionach pozwalniali pracowników, niektórzy sami odeszli- ciagle widzę że szukaja do pracy nowych pracowników. (usunięte przez administratora)
Jeżeli chcesz tu przyjść do pracy, to chyba dlatego aby dowiedzieć się jak nie pracować w branży finansowej.
Rotacja w firmie jest bardzo duża(usunięte przez administratora) krotko mowiac...powiedza ci to co chcesz i potrzebujesz uslyszec...(usunięte przez administratora) zreszta skoro ciagle szukaja pracownikow i jest rotacja to o czyms swiadczy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Capital Service S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Capital Service S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 44.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Capital Service S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 27, z czego 5 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Capital Service S.A.?
Kandydaci do pracy w Capital Service S.A. napisali 25 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.