Capital Service S.A.

2.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Capital Service S.A.

anonim

(usunięte przez administratora)

Jolanta

Na forum moderowane są jedynie opinie, które nie są zgodne z regulaminem serwisu GoWork.pl. Opinie zarówno pozytywne, jak i negatywne są wartościowe dla użytkowników. Czy jesteś pracownikiem firmy? Jeżeli tak to chętnie dowiem się co sądzisz na temat pracy w firmie Capital Service S.A. Czy wysokość wynagrodzenia jest adekwatna do wykonywanej pracy?

Ktoś
@Jolanta

Nie jest adekwatna co do wymiaru obowiązków .

Jolanta
@Ktoś

A na jakim stanowisku konkretnie pracujesz i co należy do Twoich obowiązków?

Anonim

(usunięte przez administratora) podstawa kompletnie nie adekwatna do odpowiedzialności finansowo materialnej premie oczywiście(usunięte przez administratora) do wyrobienia. Na rozmowie kwalifikacyjnej wiadomo wszystko pięknie i wiarygodnie powiedziane.(usunięte przez administratora)

10
Łukasz

@Agata Plany w większości są realizowane przez oddziały z większych miast, z tego co mi wiadomo mniejsze miasta miały problem z realizacją planów sprzedażowych. Jednak te informację mówię jedynie z tego, co słyszałem od innych pracowników, nie jest to w żaden sposób przeze mnie potwierdzone. Jeśli chodzi o centralę, konkretnie DCC, to każdy pracownik miał tam osobisty plan. Z miesiąca na miesiąc plany rosły, jednak moim zdaniem były do wyrobienia, zwłaszcza że kierownik działu jednak w tej realizacji pracownikom pomagał. Jeśli chodzi o finanse - nienajgorsze, wybitne też nie. Ot, na przyzwoitym poziomie, moim zdaniem. Atmosfera w centrali firmy naprawdę świetna, ludzie tam pracujący bardzo uprzejmi i pomocni. Przełożeni w większości również byli życzliwi dla pracowników, niezależnie od ich stanowiska. Przykładem tego może być prezes razem z założycielem firmy, z którymi jako zwykły pracownik działu contact center zawsze można było porozmawiać o przeróżnych głupotach i nie odczuwało się w rozmowach z nimi żadnego dystansu związanego z różnicą stanowisk. To samo można powiedzieć o kierownictwie DCC, którzy również byli bardzo w porządku, a sam kierownik tego działu na początku mojej pracy w firmie, bardzo mi pomógł, że tak powiem, wyciągnął mnie z poważnego bagna, za co ciągle jestem mu strasznie wdzięczny, mimo tego że między nami przy dalszej współpracy zdarzały się zgrzyty. Na pewno na plus jest fakt, że firma oferuje każdemu pracownikowi umowę o pracę od samego początku współpracy. Dochodzi do tego prywatna opieka medyczna, która na pewno jest przydatna. Możliwość awansu w firmie również jest możliwa i realna z tego co mi wiadomo. Reasumując - uważam, że firma jest w porządku w stosunku do pracownika, przynajmniej ludzie z działu w którym pracowałem nie narzekali na to, warunki pracy również sądzę, że są ok. Atmosfera super. Jeśli miałbym wypowiedzieć się na temat pracy w centrali - polecam każdemu. Jeśli chodzi o pracę w oddziale - niestety, nie umiem się wypowiedzieć, gdyż nie mam realnego punktu widzenia na to, jak ona wygląda. Tak czy siak, współpracę z firmą wspominam bardzo miło, a rekruter z którym miałem okazję rozmawiać podczas rozmowy kwalifikacyjnej jest jedną z najbardziej sympatycznych osób z jakimi miałem do czynienia w życiu. Żałuję nawet, że musiałem wyprowadzić się z miasta i pożegnać się z firmą gdyż w moich oczach jest ona solidna. Jedynym minusem moim zdaniem jest fakt, że firma po udanej rozmowie kwalifikacyjnej organizuje dla swoich pracowników tygodniowe szkolenie, które nie jest płatne (chyba że coś się zmieniło) i po nim jest test wiedzy, którą na szkoleniu się zdobyło. Jeśli test wypadnie kiepsko, istnieje możliwość, że firma odmówi współpracy. To chyba by było na tyle. Jeśli ktoś ma jakieś pytania co do pracy w DCC - śmiało, na każde z nich chętnie odpowiem.

1
Pati
@Łukasz

Jaka podstawę brutto firma proponuję na początku. Ja powiedziałam ze chce 2500netto bez premii z premia wiadomo więcej. Pani nie skomentowała tych kwot jutro ma dzwonic z informacja czy mnie chcą czy nie. A i jeszcze jedna kwestią. Pracownik przez okres próbny nie otrzymuje premii choćby nie wiadomo jak sie starał to jej nie dostanie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Łukasz
@Pati

@Pati Pracowałem na słuchawce. Dwa lata temu (jakoś tak), jak zaczynałem pracę, to na umowie bez premii miałem minimalną krajową. Jeśli chodzi o podstawę to nie była idealna. Ale po doliczeniu premii, które robiliśmy w DCC, to można było wyciągnąć te 4000. Jak jest teraz - nie mam pojęcia. Moje informacje mogą być nieco przestarzałe.

Nowy
@Łukasz

Ciekawe to co piszesz ale nie wszyscy pracują na centrali i korzystają z strefy relaksu jak im się ręką zmęczy od trzymania długopisu. Na oddziałach nie jest tak pięknie po zmianach czyli plany z kapelusza,marketing do bani,sposób premiowania zmieniany co chwila,zgloszenia z dcc w większości na 500 zł i pokazywanie 4 lub 5 oddziałów za wzór bo przecież jak oni mogą to ty też

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Misza
@Łukasz

Cześć możesz coś więcej powiedzieć na temat tej pracy jak to wygląda bo tu to same negatywy i już mam mieszane uczucia co robić. Szkolenie mam mieć za 3 tyg.

Było minęło
@Misza

Popatrz na to w ten sposób(usunięte przez administratora)Wykorzystaj te trzy tygodnie.(usunięte przez administratora) jedź na to szkolenie - zawsze to nowe doświadczenie. Nowa pozycja w CV ;-)(usunięte przez administratora) Po krótkim czasie przekonasz się na własnej skórze o co tu chodzi :)

Anonim

Powiem tak(usunięte przez administratora), w tej firmie jest się jako Doradca, Windykator, Marketing teraz dodatkowo przyjmowanie wpłat za rachunki i opłaty. Co jakiś czas zmieniają funkcjonowanie firmy obowiązków przychodzi coraz więcej(usunięte przez administratora) Szkoda że nikt nie słucha zwykłego doradcy i raczej nie można wyrazić swojego zdania bo dyrekcja wie lepiej.

kolejny doradca
@Anonim

"Doradca, Windykator, Marketing... tylko? No to zazdroszczę! (usunięte przez administratora) A tak swoją drogą czy firma zastanowiła się co myślą o nas klienci widząc nas (usunięte przez administratora) z ulotkami? (usunięte przez administratora)

Recepcjonistka
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Oj Kaziu, Kaziu... Dałeś im pracę, a oni chcą jeszcze wynagrodzenia

Pytania

....

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Anonim

Praca jako doradca klienta to już tylko sama nazwa. Tak naprawdę z każdym miesiącem obowiązków przybywa a pensja stoi w miejscu. Oczywiście firma daje możliwość wyższego zarobku poprzez zrealizowanie planu sprzedaży(usunięte przez administratora) w oddziałach będą pracować sami studenci bo za taką pensję ciężko (usunięte przez administratora) utrzymać (usunięte przez administratora) rodzinę. (usunięte przez administratora)

Anonim
@Anonim

Widzę, że wszystkie opinie są tak moderowane, żeby i tak wpływało na korzyść firmy..

Violka

Ważne (usunięte przez administratora)

Violka

Co dalej (usunięte przez administratora)

Mądra po szkodzie
@Violka

Na Goworku niby jest zero tolerancji dla mobbingu, ale moderacja nie pozwala na zamieszczanie postów. Szkoda. (usunięte przez administratora)

Mądra po szkodzie

(usunięte przez administratora) Poczytajcie, poszukajcie innych artykułów i wyciągnijcie wnioski czy warto ;-) "Dodatkowe koszty" to również ubezpieczenia, na których sprzedaż jest ogromny nacisk, bo to czysty zysk bez ryzyka dla firmy. Każdy z doradców ma nakaz sprzedaży tych ubezpieczeń.(usunięte przez administratora)

anonim

(usunięte przez administratora)

Mądra po szkodzie

A niby czego można było się spodziewać? (usunięte przez administratora) Nigdy w tej firmie nie było dobrego marketingu - doradcy w oddziałach firmowych są zdani na swoje środki, więc dlaczego franczyza miałaby być traktowana lepiej? Firma i tak wychodzi na swoje(usunięte przez administratora) Niczego dobrego nie można się po czymś takim spodziewać! Ale... Karma wraca! (usunięte przez administratora)

Violka

No to koniec... (usunięte przez administratora)

Violka

No to koniec... (usunięte przez administratora)

X-trade.

Zdecydowanie odradzam windykacje. Teren kosmiczny(usunięte przez administratora)Masakra..

pracownik

Czy ktoś może mi wyjaśnić fenomen otwierania kolejnych placówek franczyzowych przez pracowników CS? Czy jest to na tyle opłacalne aby podjąć takie ryzyko?

myślący
@pracownik

Poczytaj sobie na temat nowej ustawy i sam odpowiedz sobie na pytanie.

prawda
@pracownik

Pracowałem w tej firmie i powiem jedno . (usunięte przez administratora)Niby pięknie ładnie a jak przyjdzie co do czego(usunięte przez administratora). (usunięte przez administratora)doradca klienta nie zależnie od stażu pracy jest traktowany (usunięte przez administratora)lepiej (usunięte przez administratora) .

Ja
@pracownik

Gdyby to było opłacalne, (usunięte przez administratora) zwijaliby interesy?

Nick

A ja powiem tylko tyle że irytuje mnie nieszanowanie doradców przez pracowników centrali. Jesteśmy traktowani jak lenie, tunany, (usunięte przez administratora) i generalnie wrzody na (usunięte przez administratora) Gdyby nie doradcy to ta firma by nie istniała i nie byłoby ciepłych posadek w centrali. Gdy prosimy o pomoc to prawie zawsze jest jakiś problem. My obsługujemy klientów (nie zawsze czystych i pachnących), sami musimy zadbać o stanowisko pracy, posprzątać i niekiedy zmienić żarówkę. A robi się łaskę gdy prosimy no o płyn do podłóg lub niedaj boze źle ułożymy dokumenty. Generalnie to nic nie robimy tylko dodajemy komuś pracy, a do tego kradniemy. Takie jest moje odczucie w kontaktach z centrala.

Jeszcze pracownik
@Nick

Potwierdzam. (usunięte przez administratora) robią wrażenie jakbyśmy byli dla nich ciężarem. Niestety. (usunięte przez administratora)Klimat słaby.

Tr

Masakra jeżeli chodzi o windykacje. Zarobki -podstawa trochę wyższa od najniższej krajowej a realna premia koło 1000 zł. Teren - po kilkaset kilometrów dziennie. Kierownik zamiast jakoś konkretnie pomóc to wysyła jakieś bzdurne sentencje z Internetu. Podobno zatrudnili jakiegoś nowego co ma dużą wiedzę ale nie mogę tego potwierdzić. Ogólnie większość ostatnio szuka nowej pracy i się zwalniają.

Gal Anonim

Opinie o firmie, zarządzie, dyrekcji, pozostałych pracownikach i oczywiście o praktykach stosowanych na szczeblu sprzedaży są największą bolączką obecnego Pana Dyrektora.(usunięte przez administratora)A co z obowiązkami doradców? W jaką rolę mamy jeszcze wcielić się, aby RKSi i cały zarząd byli zadowoleni?(usunięte przez administratora) Oczywiście pamiętając o sprzedaży i monitorowaniu spłacalności klientów, bo jakżeby inaczej ... (usunięte przez administratora) Szanujmy się na telekonferencji drodzy dyrektorzy, nie na tym polega rozmowa. Z ekonomii to raczej każdy produkt ma swój próg opłacalności i klienci mają coraz większą wiedzę na temat finansów, potrafią sobie obliczyć dlaczego z kwoty kapitału, pewna jego część, w niektórych przypadkach znaczna jego część idzie na poczet pewnego drugiego produktu. (usunięte przez administratora) Okresy kredytowania też pozostają wiele do życzenia... Bo przecież trzeba jak najszybciej odzyskać pożyczone klientom pieniądze, aby móc nimi dalej obracać, zamiast dostosować niektóre oferty pod wygodę spłacalności dla klienta. (usunięte przez administratora)

Też nie mam premii
@Gal Anonim

Nawet zwierzęta nie załatwiają się do własnego gniazda! Piszcie dalej podobne opinie, a nikt z nas premii nie weźmie, bo nie będzie z czego jej zrobić. Tego typu teksty nie tylko pracownicy czytają, ale i klienci. Jak komuś piaskownica nie pasuje, to niech ją zmieni!

11
pracownik roku
@Gal Anonim

Ci najlepsi sprzedawcy to już dawno się pozwalniali lub zostali zwolnieni.

Były pracownik
@Też nie mam premii

Firma Capital to nie gniazdo rodzinne a ta strona z założenia jest stworzona po to, by móc napisać swoją opinię na temat firmy i nie ważne czy dobrą czy złą, byle prawdziwą. Pracownicy byli i obecni najlepiej wiedzą jaka to firma, jak działa i jak się w niej pracuje. Gal Anonim napisał prawdę, która jak widać nie pasuje. Wcześniej tez pisał prawdę, która jednak zniknęła... a szkoda.... Premii i tak nie zarobicie jak nie staniecie na głowie, jeśli oczywiście dadzą Wam ją zarobić. Praca to nie dom i nie piaskownica a prawdę ma prawo przeczytać każdy!

Też nie mam premii
@Gal Anonim

@Były pracownik Chyba jednak bardzo tęsknisz za pracą w CS, skoro ciągle śledzisz co się dzieje w firmie ;-) Czyli nie było tak źle! Prawda jest taka, że firma stanie na głowie, by dobrego pracownika zatrzymać, a jeśli kogoś puściła, to najwidoczniej byli lepsi na jego miejsce. Narzekać potrafi każdy! Umowa o pracę nie jest cyrografem i zawsze można ją rozwiązać, więc jeśli jest komuś aż tak źle, że się dusi i szuka ujścia emocji w internecie i równocześnie uważa, że stać go na więcej, to niech szuka szczęścia gdzie indziej np. korzystając z programu 500+

10
Były czy Gal - bez znacznia
@Też nie mam premii

Chyba jednak nie..... :) Nie stanie i nigdy nie stanęła, bo sama ich zwalniała z minuty na minutę bez słowa wyjaśnienia... Tacy byli lepsi, że rekrutacja goni rekrutację heheh , dobre... Firma nigdy nie nauczy się szanować ludzi, bo tak samo ich szanuje jak swoich klientów- czyli wcale. To jest miejsce do wyrażania opinii i opisu oferowanego tu miejsca pracy a nie pisania ściemy. Tekst o 500+ jest tak samo głupi jak to co jest napisane w odzewie za słowa prawdy.

Były czy Gal - bez znacznia
@Też nie mam premii

Chyba jednak nie..... :) Nie stanie i nigdy nie stanęła, bo sama ich zwalniała z minuty na minutę bez słowa wyjaśnienia... Tacy byli lepsi, że rekrutacja goni rekrutację heheh , dobre... Firma nigdy nie nauczy się szanować ludzi, bo tak samo ich szanuje jak swoich klientów- czyli wcale. To jest miejsce do wyrażania opinii i opisu oferowanego tu miejsca pracy a nie pisania ściemy. Tekst o 500+ jest tak samo głupi jak to co jest napisane w odzewie za słowa prawdy.

Pako

Czekam tylko aż najlepsi sprzedawcy zaczną odchodzić lub rzucać l4. Firma chyba do tego zmierza ustalając taki system premiowania, że można harować i wypruwać sobie żyły, a i tak premii nie będzie. Na wszelkie próby rozmowy dyrekcja nie reaguje. Dziwi się o co chodzi doradcom, przecież jest tak pięknie. Droga firmo - nie jest. Dążycie do tego, żeby pozbyć się najlepszych. Kto wam będzie zatem kasę nabijać? Pamiętajcie, najlepsi nie siedzą tutaj dla podstawy. A jak będą ją dostawać przez te zmiany premiowania, to długo u was nie zabawią

2

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik CS
@Pako

Zgadzam się w 100%

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Doradca
@Pako

Nowi pracownicy dostają wyższe podstawy niż Doradcy którzy pracują po. Kilka lat i realizują cele

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anita
@Pako

Najlepsze jest to że zarówno dyrektor strefy jak i rks powtarzają w kółko że wystarczy 80% planu i będzie premia...nikt niestety nie mówi głośno w jakiej wysokości...to są grosze! Mimo ciężkiej pracy przelew 20 nawet na przysłowiowe "waciki" nie wystarczy. Więc wykonujesz prace doradcy klienta, windykatora, pracownika call center, hostessy i Bóg wie kogo jeszcze za podstawę...żart. Plany zwiększane z miesiąca na miesiąc bez konkretnego wyjaśnienia i podania przyczyny "dlaczego"...więc nawet jeśli uda się zrealizować plan w bieżącym miesiącu to jego realizacja w kolejnym graniczy już z cudem. Firma zmierza więc do tego że wszyscy którzy chcą zarabiać pieniądze (a wszyscy tu w końcu po to jesteśmy)będą zmuszeni do poszukania ich gdzie indziej...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Luka
@Pako

Ale przecież większość najlepszych już poodchodzila...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja

Hej. Jakie są teraz zarobki w tej firmie ???? Chodzi mi o podstawę netto np. w Warszawie. Stanowisko: Doradca Klientem. Będę wdzięczna za info.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gal Anonim

80 % plany na każdym wskaźniku aby otrzymać jakąkolwiek premię. Zrobisz 81 % to firma wynagradza cię zasłużoną, godną premią w wysokości około(usunięte przez administratora) zł. Zamiast wynagradzać doradców od każdej podpisanej, to trzeba wykonać jakieś dwa, chore, z kosmosu wzięte wskaźniki. Dyrektor Sprzedaży wysyła jakieś propagandowe maile o firmie jako instytucji zaufania publicznego i etyce pracy. Zakres obowiązków doradcy wykracza poza wszelkie granice, mamy sprzedawać produkty finansowe a nie wcielać się w rolę windykatora, hostessy, zajmować się kolportażem ulotek. Firma blisko od 20 lat na rynku na nie potrafi zadbać o porządny marketing i wszystko spada na barki doradców. Nowy Dyrektor Sprzedaży pisze w mailach o otwartej komunikacji, odpowiedziach na zadane pytania, ale nie ma konkretnej informacji na niektóre zadane pytania"dlaczego?" co to znaczy że Dyrektor Sprzedaży pisze do wszystkich że może sobie tylko pomarzyć o lepszym marketingu?

Pracuś
@Gal Anonim

Najgorsze jest to, że jeśli nawet na jednym wskaźniku zrobisz 150%, na drugim 79% to nie dostaniesz ani złotówki premii, przez co mało oddziałów może liczyć na jakąkolwiek premię.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ktosiowa
@Gal Anonim

Nic dodać nic ująć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Niewiadoma
@Gal Anonim

A ja bym tak na nowym dyrektorze psów nie wieszała. Kto wprowadził taki system premiowania? Poprzedni dyrektor. Obecny musi ten bałagan posprzątać. A sam jeden nie będzie w stanie wprowadzić zmian. On sobie doskonale zdaje sprawę z naszego niezadowolenia. Sama pracuję w oddziale, gdzie po tych zmianach ciężko wywalczyć premię. To zarząd odpowiada za wszelkie zmiany i moim zdaniem to głównie do zarządu możemy mieć pretensje. Nowy dyrektor przynajmniej się stara i jest otwarty na rozmowę - czy było tak w przypadku jakiegokolwiek innego dyrektora? System premiowania nie podoba się nikomu i nic dziwnego. Firma na tym oszczędza, ale czy o to chodzi? o to, żeby wypłacać jedynie podstawę? Tak jak wiele osób tu napisało, nikt nie będzie dla samej podstawy siedział. Obowiązków jest mnóstwo, czasem nawet za dużo jak na 2 osoby. Zarząd, nie wiem czy sobie zdaje sprawę z tego, że jak biuro widzi, że nie wyrobi jakiegoś wskaźnika, to do końca miesiąca robi sobie wolne. Po co harować, jak i tak dostanie się podstawę? Na razie widzę cień nadziei w przypadku nowego dyrektora, ale jak będzie dalej? już kilka razy myślałam o zmianie pracy, ale zobaczymy. Może zarząd się w końcu obudzi

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Monia

Zmiana systemu premiowania spowodowała, że premię dostaje aż 30% placówek. Dla centrali jest to właśnie aż. Szkoda że tak entuzjastycznie nie podchodzą do realizacji planu na 30%. Dlatego kandydacie, zastanów się czy 30% pracowników którzy dostają premię to opcja skłaniająca do pracy w tej firmie

Pracownik
@Monia

A ja tam mam inne zdanie. Źle było do końca roku. Teraz, szczególnie w lutym widać dużo pozytywnych zmian. Nawet dyr str dzwoni z życzeniami na urodziny. Fakt jest taki że w firmie jest dużo zmian i czasami ciężko się polapac ale jest wrażenie że będzie lepiej. Pod warunkiem że znowu nie pozmieniaja szefostwa....

Też pracownik
@Pracownik

Nie uważam, że to jest lepiej jak w tym miesiącu póki co na premię idzie 10 oddziałów ze 105.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Capital Service S.A. - Ostrołęka

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Capital Service S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Capital Service S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 44.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Capital Service S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 27, z czego 5 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Capital Service S.A.?

    Kandydaci do pracy w Capital Service S.A. napisali 25 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Capital Service S.A.
Przejdź do nowych opinii