Moje doświadczenie z firmą Oponeo jest bardzo złe, pracowałem przez ponad rok czasu. Rekrutacja przebiegła rzetelnie oraz profesjonalnie, dzięki doskonale wyszkolonej Pani od zasobów ludzkich, jak później się okazało każde jej słowo jest nic nie warte i opierane na samych obietnicach. Oczekiwałem od takiej firmy możliwość awansu na wyższe stanowisko, zaczynałem od zwykłego konsultanta (moje wyniki sprzedażowe były w top 3 wszystkich pracowników). Niestety obietnice wobec mojej osoby nie zostały spełnione. Otrzymałem zapewnienie od koordynatora, że nastąpi przedłużenie umowy i oczywiście zmiana stanowiska pracy na wyższe. Nastąpiła pandemia (COVID-19) otrzymaliśmy nakaz pracy z domu(1,5msc), po powrocie do biura, gdzie moja umowa kończyła się równo za 4 dni, zostałem zaproszony na rozmowę w której poinformowano mnie o nie przedłużeniu umowy (gdzie wcześniej byłem zapewniany, że tak nie będzie). Słowa zapewnienia dla pracownika w tej firmie są rzucane by dać każdej z osób "wyżej" spokój. Odnośnie całej atmosfery pracy, jest ok, można z pewnymi osobami nawiązać nić porozumienia, oczywiście jeśli nie wypowiadasz na głos swoich pomysł, poglądów odnośnie stanowiska i całej firmy. Byłem zasypywany obowiązkami nie tylko swojego działu, ale również realizacji i reklamacji (stąd chęć awansu z mojej strony). Praca koordynatorów poszczególnych działów jest makabryczna, lekceważąca, polegająca na wyznaczaniu osób tzw.(liderów) którzy mają odwalać całą robotę za nich. Czasami zdarzało się, że szedłem spontanicznie do pokoju koordynatora by porozmawiać na temat pewnego zamówienia klienta, a on na laptopie miał odpalony serial z HBO GO, więc to pokazuje sam stosunek do pracy. Oponeo to nie tylko branża związana z oponami samochodowymi, pod firmę podlega również firma Dadelo, Centrumrowerowe. Ja osobiście miałem do czynienia zarówno z osobami z jednej jak i drugiej strony, w żadnej nie jest lepiej! Branża rowerowa jest obsadzona przez najgorszego koordynatora w tej firmie (W.G), idealnie dobrane osoby na stanowisku lidera które donoszą swojemu kierownikowi kto, co zrobił źle, kto się nie sprawdza, albo po prostu nie pasuje do koncepcji firmy. Byłem jedną z osób zatrudnionych na początku 2019r. z tej grupy ludzi nikt już nie pracuje! Wszyscy zostali systematycznie eliminowani przez liderów i samego koordynatora. Rotacja w firmie Oponeo jest bardzo duża, więc jeśli ktoś planuje świetlaną przyszłość w firmie niech od razu sobie ten plan wybije z głowy. Zarobki są takie jak odpowiedziała mi Pani od zasobów ludzkich "to kto sobie wywalczył na rozmowie jest jego." Jednak przekrój na początek odnośnie sprzedaży opon i rowerów to 1800-2000zł. Więc mamy dowód na to jak traktuje się tutaj pracowników jeśli chodzi o fachowe doradztwo. Firma wygłasza na wszelkich spotach reklamowych, że nasi fachowcy pomogą Tobie... itd. niestety takich osób już w tej firmie nie ma. Polityką firmy jest zatrudnienie nowego człowieka z ulicy nauczenie go od podstaw wszystkiego, a pracownika który chce powalczyć o więcej wyrzucenie z firmy.
Zgadzam się z tobą. Mnie też tak potraktowali. Nie dbają o swoich pracowników ani pod względem awansów ani o ich zdrowie (usunięte przez administratora), Głupie komentarze o pandemii (wydawałoby się osób inteligentnych) też nie były na miejscu w szczególności wobec osób mających małe dzieci i martwiących się o ich zdrowie. W tej firmie człowiek się w ogóle nie liczy - tylko zyski ze sprzedaży i tzw pupilki przełożonych.. No cóż... to typowe korpo... też mnie tak potraktowali jak ciebie i nie żałuję bo zbyt długo się dumało czy warto tam pracować.
Witam. Pracowałem w magazynie felg oraz przy załadunku. Jestem zadowolony, ponieważ w tej pracy poznałem wielu dobrych i życzliwych młodych ludzi. Panuje tam bardzo przyjazna atmosfera. Gdyby nie moja choroba to nadal bym pracował w Oponeo. Bardzo dziękuję zastępcy kierownika oraz współpracownikom za pomoc i wsparcie w trudnych dla mnie chwilach walki z chorobą. Polecam pracę w magazynie 2 szczególnie osobom które pragną rozwijać swoje umiejętności korzystając z nowych technologii w logistyce i magazynowaniu. Pozdrawiam serdecznie.
A jeszcze pół roku temu chciałeś pozywać Oponeo o odszkodowanie... Ciekawe co się zmieniło...
Po prostu wybaczyłem. Gdybym chciał pozwać firmę o odszkodowanie to bym to zrobił. Pieniądze nie przywróca mi zdrowia. Dobrze czułem się w tej pracy i żałuję że tak źle się dla minie skończyła. Przykro mi było jak Marek G. Stwierdził że jestem beznadziejnym kaleka. Tak się nie traktuje ludzi.
Jak wyglądają zarobki na rynku Polskim?
Jeżeli chodzi o dział sprzedaży opon albo realizacja na start najniższa krajowa. Ale jaka praca taka płaca, na oponach można być zasadniczo głupkiem byle by odbierać telefonu i proponować konkretne opony i tyle.
Myślę że obecnie nie ma znaczenia jak wyglądają zarobki na tym dziale ponieważ likwidują stanowiska, więc zgodnie z Polskim prawem nie mogą póki co tworzyć nowych.
Słyszeliście coś że mają być zwolnienia ???
Już są zwolnienia. Zwalniają doświadczonych, cenionych ludzi, a zatrudniają z ulicy. Niby wychodzi taniej. A że jakość i poziom obsługi spadnie... co tam, liczy się kasa, oszczędności. Słabo, słabo, słabo...
Cieszyłam się na zaproszenie do Oponeo, firma bardzo znana na rynku, niestety rekrutacje prowadził kierownik, który kompletnie się do tego nie nadawał. Zadawał durne pytania, kompletnie niestandardowe które dezorientowały. Sprawiał wrażenie wyższości... strasznie się rozczarowałam firmą.
Zadawał durne pytania, kompletnie niestandardowe które dezorientowały.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
(usunięte przez administratora)
Facet chyba pomyliłeś strony,tu ocenia się pracodawcę.Zresztą podajesz dane osobowe co jest poważnym naruszeniem.
Wine ponosi firma kurierska i jej pracownicy. Prosze tam zglosic reklamacje.
@Skarga!!!! tu się ocenia pracę w Oponeo a nie zakupy ! od momentu kiedy przyjąłeś opony jesteś ich właścicielem i to TY składasz skargę w FK jako strona ...wystarczy trochę pomysleć i poczytac a nie tylko wymagać !
oj mariusz, mariusz, jesteś skończonym debilem, który nie umie pisać po Polsku. Dlaczego (usunięte przez administratora) się do firmy oponeo, skoro ona nie ma z tym nic wspólnego? Ebnij się w łeb albo od razu hop siup do wisły bo szkoda żeby takie goowniane geny szły dalej.
Po pierwsze. Jest to portal pracowników gdzie wystawiają opinie pracodawcy. Po drugie. Zastanawiam się kto normalny pozwala opony na swe włości drewniane kłaść. Pretensje do całego świata. A słyszał człowiek Jakubowski o RODO? PUBLIKUJESZ Pan czyjeś dane bez pozwolenia!!!! Osobiście wytoczyła bym sprawę i do końca życia gościu nie wypłacisz się. Trzecia sprawa. Czy oczekiwał Pan iż Pan konsultant tak bardzo niedobry miał Panu za free szorować dechy? Godne pożałowania. Miej pan pretensje do siebie i własnej (usunięte przez administratora) Bo trzeba było najzwyczajniej opony wsadzić do garażu. Tam jest ich miejsce. A oględziny zamówionego towaru robi się przed odbiorem. Nawet durna blondynka to wie. Zenujace to coś pan zrobił tutaj. Brawo za glupote
Choc i mi to powiedz osobiscie kmiocie??? Obawe masz przed dostaniem w ryj...wiem wiem szczurze
Ile trzeba mieć IQ aby na portalu opisującym warunki pracy pisać o reklamacji. Gratulacje!
Masz rację, obowiązuje ochrona danych osobowych i nie można na publicznym forum podawać nazwisk innych osób. Oczywiście opinie klientów są tak samo istotne jak pracowników, bo wpływają na wizerunek firmy. Jeżeli jesteś zatrudniony w Oponeo liczę na Twoją opinię dotyczącą wynagrodzenia i atmosfery w firmie.
Co jest w tej księgowości, ze ciagle ogłoszenia na to stanowisko chyba od 2 lat
Cześć, dział Księgowości ma to do siebie, że w większości pracują w nim kobiety, i tak też jest w Oponeo. Młode dziewczyny co jakiś czas zachodzą w ciążę i potrzebne jest zastępstwo. Swoją drogą ksiegowość może się poszczycić najdłuższym średnim stażem. Bo prawie połowę ich składu stanowią osoby pracujące od początku założenia firmy. Myślę więc, że nie ma co szukać dziury w całym :-)
jak to ktoś ładnie wytłumaczył, oczywiście osoby od początku firmy ( raptem 4 starsze Panie które chcą tylko do emerytury dociągnąć) , może proszę powiedzieć dlaczego zatrudniane sa młode dziewczyny bez doświadczenia - dobra księgowa z doświadczeniem i wiedzą nie przyszła by za 1800 zł netto do pracy a obowiązków za co najmniej dwa etaty.
to prawda, o czym pisze Lidia. Dział Księgowości zaczynał od garstki osób na starcie, w trakcie rozwoju firmy zatrudnialiśmy coraz wiecej osób, tak sie złożyło, że same Panie. Na szczęście wciąż potrzeba nowych osób, ze wzgledu na rozwój. W tym czasie pani Kierownik działu nie grozi nikomu palcem, na wieść o tym, że co jakiś czas jedna z koleżanek zachodzi w ciażę - taka kolej rzeczy :)
A jak współpracuje się w IT ?.szczególnie jeśli chodzi o relacje z wiceprezesem ?
Hej, czy wiecie może jak wygląda rekrutacja na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. SEO? Rekrutacja trwa do 11.03, w aplikacji mam status "rozpatrywane przez pracodawcę". Zastanawiam się czy czekać na ewentualny telefon w sprawie rozmowy do końca zbierania aplikacji, czy pogodzić się już z odrzuceniem. Z góry dziękuję za odpowiedź :)
Czy dyżury międzyświąteczne w Oponeo obstawiają najmłodszymi stażem?
oczywiscie - pprzeciez pracownicy "z długim starzem " oraz "ulubiency" nie bada w przerwy swiateczne pracowac tylko najmłodsi stazem pod pretekstem WYKAZANIA SIE I ZAANGAZOWANIA DLA FIRMY
Karp ?
firma pozal sie boze z pseudo przelozonymi ojaa...wyyebka w tom firme pozdro dla prawilnych chlopkow z wysylki i seby JLB muzyka gra...
Firma oszukujaca klientow.Sprzedaja buble a jak przyjdzie do reklamacji to szukaja wszedzie tylko nie tam gdzie trzeba.Nie polecam robienia tam zakupow. Kupuja sobie pozytywne opinie i ludzie sie na to nabieraja ,wystarczy poczytac o nich w innych miejscach porazka
Tą opinią trafiłeś kulą w płot,jakby inne sklepy były tak proklienckie jak Oponeo to byłby raj dla konsumenta.Przecież logiczne,że są procedury reklamacji i się nie przyjmuje wszystkiego jak leci.Inna sprawa,że tutaj nie wystawia się opinii konsumenckich więc Twoja wypowiedź jest tu zbędna.
Czy list motywacyjny przyda się oprócz cv ? Jakie maja wymagania ? Ciężko się dostać ?
Czytając wasze wypowiedzi grubo zacząłem się zastanawiać nad złożeniem CV i pofatygowanie się do OPONEO w ramach zatrudnienia... jeszcze pewnie minute czy dwie i bym w ogóle zrezygnował z podjęcia pracy w tej firmie... lecz zaintrygował mnie mały fakt, szczegół... Ostatnia wypowiedź jest z końca lipca 2009 roku... A mamy już 2020 rok... Czy sytuacja w OPONEO się zmieniła przez tą dekadę czy nadal jest tak jak piszecie... głównie to więcej jest negatywnych opinii niż pozytywnych, a mnie już szkoda życia i czasu by pracować w firmie, która nie potrafi docenić mojego doświadczenia bądź poświecenia... A więc? Dekada robi różnice? Ktoś rzuci trochę światła na moje małe wątpliwości? Bo jeśli nic sie nie zmieniło to wolałbym wiedzieć to na dniach zanim zacznę się z nimi użerać... a nie chce by kolejna firma zdeka miała, hmm... przekichane z moja upartość w dążeniu do celu... no co... każdy ma swoje wady... Pozdrawiam. Misza.
W każdej firmie są zbliżone problemy. Ktoś czymś irytuje, stanowiska są rozmyte a role niekonkretne. Sztuka to wykazać zaangażowanie i mieć trochę szczęścia. To nie jest jedna z tych firm, w których jest definitywnie źle. Mogę uspokoić
Siedzę przed biurkiem całe dnie i hajsik leci Gnomy na magazynie robią, kitosi nie musi Jestem trzeci na stanowisko kierownika :) Głosuj na mnie !
Jak siedzisz za biurkiem całe dnie / dni to nie zasypiasz z nudów ?. Taka 'aktywność' też jest męcząca.
Porażka dosłownie porażka. Ostatni raz zamawiam cokolwiek z oponeo. Kupiłem 4 felgi i 4 reklamowalem. Felgi krzywe na wywazarce w zakladzie nie mogli uwiezyc, ze sa nowe . Za wszystkie dodatkowe operacje zwiazane z reklamacja felg (zdjęcie opon wyważanie) oczywiscie placilem sam. Dziekowalem Bogu ze mam tylko 4 Koła.
Szanowny Kliencie Nie odnotowaliśmy zgłoszenia reklamacyjnego zarówno o nieprawidłowości w dostawie towaru jak i reklamacji dotyczącego samego produktu. Wszystkie uwagi prosimy zgłaszać drogą mailową reklamacje@oponeo.pl w celu weryfikacji prosimy o podesłanie zdjęć felg. Z poważaniem Zespół interwencji i Reklamacji Oponeo.pl
(usunięte przez administratora). Nie polecam tej firmy, a w szczególności działu IT. D(usunięte przez administratora)Kierownicy poszczególnych zespołów nie lepsi... Musiałem złożyć wypowiedzenie(usunięte przez administratora) nie wytrzymywalem nerwowo tej atmosfery... Zaaranżowano sytuację, by mnie pogrążyć i wciąż szukano haków. Tak się odwdzieczają za moje zaangażowanie na rzecz pracy w zespole projektowym (DP) i wdrożone projekty znacznie zwiększające sprzedaż (np. strona felg aluminiowych czy nowa wersja mobilna). (usunięte przez administratora)
Ja pragnę nadmienić iż na magazynie Oponeo Petersena (praca fizyczna od 8:00 - 16: 00) to ściema. Nie ma pełnego etatu, a kondycję przy układaniu opon trzeba mieć maratończyka. Pot leci ciurkiem. Rekrutuje tam firma "R" oraz "G".
Czy można w Oponeo liczyć na jakieś dodatki?
Wyczuwam ironię w Twojej wypowiedzi. Tak na serio - jak to jest z tymi dodatkami/premiami w Oponeo? Są czy nie ma?
Nie ma a widzę ze firmie nic się nie zmienia z biegiem czasu. Jak zobaczą ze coś umiesz wyciana z ciebie ike się da dołożą obowiązków na maxa a kasa no marnegrosze. Wielu bardzo dobrych pracowników odeszła sami znajdując lepsza prace za godziwe pieniądze. Kto mądrzejszy to niestety ale odchodzi i tak jest było i będzie a nic się nie zmienia.jak widać
Za "moich czasów" (tzn ok 1,5 roku temu) dodatki były następujące: 1. Dodatek na Boże Narodzenie- jeśli przepracowałeś 12 mc, to dostałeś sporą paczkę słodyczy + 200 lub 300zł (nie pamiętam już teraz). W każdym kolejnym roku premia wzrastała o 100zł. Minus był taki, że do tych 12 pierwszych mc nie wliczał się okres zatrudnienia przez agencję pracy oraz nie było żadnego zlituj- brakuje Ci 1 tygodnia? Trudno. (z drugiej strony zawsze pojawiłby się ktoś, komu brakuje tydzień do tygodniowych widełek itd., więc nie czepiam się tego za bardzo). 2. Lekcje języka obcego dla wybranych pracowników w 100% opłacane przez Oponeo, prowadzone na terenie firmy w godzinach pracy (nie trzeba było tego czasu odrabiać- po prostu jednym z "obowiązków" było chodzenie na lekcje). 3. Szkolenia mega rzadko i tylko dla wybranych pracowników. 4. Jak dobrze się zagadało, to w niektórych działach (chyba sporo zależało od przełożonego) można było uzyskać dofinansowanie do studiów. 5. Na terenie firmy jest kantyna z w miarę tanimi posiłkami (ale w mojej obecnej pracy są posiłki o połowę tańsze, niż wówczas były w Oponeo, a firma jest nieporównywalnie mniejsza, więc tu mogliby popracować). 6. Zniżki na opony to była kpina, bo jeśli byłeś zwykłym pracownikiem, a nie z kadry kierowniczej, to mogłeś liczyć na zniżki na poziomie 5-15zł na sztuce. 7. Dwa razy do roku Oponeo zamawia mobilną wulkanizację, która na firmowym parkingu zmienia opony pracownikom, ale płacą za to pracownicy. Ceny normalne, nie jakieś zniżkowe, tyle tylko, że w godzinach pracy, więc nie traciłeś czasu po pracy. 8. Były codzienne dostawy owoców i warzyw w ramach darmowej przekąski. Jestem ciekaw czy to nadal funkcjonuje, bo kiedy tam pracowałem trochę to kulało- w krótkim czasie po dostawie już były same ochłapy. Ciągle te same osoby rzucały się na to, jakby nie mieli kasy na jedzenie i wynosiły do siebie całymi naręczami, tłumacząc się, że to dla całego pokoju. W efekcie osoby pracujące na drugiej zmianie mogły już tylko pooglądać sobie skrzynki po owocach. Ba! nawet na pierwszej zmianie, jeśli ktoś z rana miał dużo pracy, to już w okolicach godziny 12. nie miał czego szukać. Żeby być uczciwym, trzeba powiedzieć, że od całej wypłaty były opłacane składki- nic nie szło na lewo i z tego, co wiem, nadgodziny rozliczane były zgodnie z przepisami, ale nie każdy miał przyzwolenie na robienie nadgodzin (nie pracowałem na słuchawce). Ogólnie te plusy i tak nie równoważą się z minusami- inaczej nadal bym tam pracował. Minusy to dla mnie przede wszystkim: 1. kiepska pensja (w mniejszej firmie, na podobnym stanowisku ale z mniejszym zakresem obowiązków dostałem na start o 10% więcej niż w Oponeo po 2 latach, a po 3-miesięcznym okresie próbnym różnica była już na poziomie 20% + firma co roku podnosi wszystkim pensje o 5-10% w ramach waloryzacji, a w Oponeo tego nie było), 2. niedotrzymywanie obietnic- na rozmowie o pracę powiedziałem ile chcę zarabiać po okresie próbnym oraz po roku itd. Nikt tego nie podważył ani nie dyskutował i dostałem umowę, co dla mnie było jednoznaczne z akceptacją. Po okresie próbnym usłyszałem, że nie dostanę tyle, ile mówiłem, że chcę. Kierownik był ze mnie zadowolony, ale po prostu "nikt w Oponeo nie dostaje takich podwyżek"- jeśli taka jest zasada, to powinni to powiedzieć na rozmowie o pracę. Chciałem zarabiać więcej o 300zł na rękę. Dostałem 100zł podwyżki i usłyszałem, że na koniec roku będzie szansa na podniesienie do tej oczekiwanej kwoty. Na koniec roku usłyszałem, że jestem świetnym pracownikiem, ale to nie jest dobry czas na podwyżki. Jak kiero miał podejrzenia, że rozglądam się za inną pracą, to podnosił mi pensję o 100zł. W międzyczasie dochodziło mi obowiązków, bo jak ktoś się zwolnił, to jego obowiązki były rozdzielane na tych, co zostali. Po dwóch latach takiego zwodzenia odszedłem, bo czułem, że ktoś robi ze mnie idiotę. 3. powiększanie zespołu, kiedy już pracownicy się nie wyrabiają- jak już nikt nie dawał rady, to dopiero zaczynało się szukanie kogoś do pomocy. Zanim udało się kogoś znaleźć, cały zespół miał już plecy i nikt nie miał czasu na porządne przeszkolenie nowego. Taka firma powinna umieć planować takie rzeczy z wyprzedzeniem (w sensie jeśli to wynika z rozwoju firmy a nie tego, że ktoś się zwolnił). 4. stosunek przełożonych do podwładnych- słyszałem jak dwóch kierowników rozmawiając na korytarzu obgadywało pracowników, nabijali się z nich i używali nawet obraźliwych określeń. Trochę słabe, bo przy piwie po pracy niech sobie mówią, co chcą, ale obrażanie podwładnych w miejscu pracy, gdzie każdy może ich przypadkiem usłyszeć jest mega nie na miejscu i nie sprzyja dobrej atmosferze.
ja pracowałam 4 lata temu ale tez widzę ze sie nic nie zmieniło i nadal w OPONEO beznadzieja dlatego samo swiadomie traca dobrych pracowników a zostają cwaniacy ktory dorwa sie do kieroniczego stanowiska, cały czas to kuleja a jak mowi przysłowie "Ryba psuje sie od głowy" moze ktos powinien zwrócic na to uwagę ale jak widac nic sie nie zmienia od lat, a sadzac po Twoim wpisie minusów jest wiecej niz +, a z tym agnielskim to tez tylko dla wybranych nie dla wszystkich kto jest lepszym (usunięte przez administratora) kierownictwa to miał dostep do tej nauki Angielskiego. Pozdrawiam tych co zostali a madrzejsi uciekaja.
Praca spoko ludzie tez spoko tyle te(usunięte przez administratora) z dołu to mnie najbardziej wpieniaja śmiecie mysla ze są kimś a są nikim np taki pan rybak zasrany się madraluje ciagle co to on nie złowił i czego on nie zrobił. No i układanie oponek w jakaś jodełkę to trochę ciężka sprawa pozdro
Jesli będziesz lizać wszystkim (usunięte przez administratora) i strzelac z ucha do kierownictwa to na stanowisku magazyniera bedziesz mieć jak w raju. Najlepiej spróbuj wkupić sie w łaski starej gwardii, frajerów ktorzy nie mają honoru i potrafią nawet na swoich pobratymców zaganiać. Najgorszy sort człowieka. Pluje na was totalnie frajerzy, a na ciebie fryzjer szczególnie.
Przypominam Ci, że na forum nie można nikogo obrażać. Nie uważasz, że jest to w złym tonie? Wspominasz o pracy w magazynie. Interesuje mnie czy uprawnienia na wózki widłowe można zrobić już podczas zatrudnienia w ramach szkoleń.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Oponeo?
Zobacz opinie na temat firmy Oponeo tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 69.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Oponeo?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 46, z czego 2 to opinie pozytywne, 32 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Oponeo?
Kandydaci do pracy w Oponeo napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.