CBB Contact Center
2 74 6 1

Opinie o CBB Contact Center

Filtruj opinie po kryteriach:

Julita
 Opinia

Upokarzająca podstawa, byle jaka premia. Ogólnie praca na chwilę, jeśli nie masz nic innego to wiadomo, lepsze cbb niż nic. Atmosfera ok, nie ma mobbingu, kierowniczka i liderzy mili i pomocni, idą na rękę. (Tzn w moim dziale, zależy jak się trafi).

Pomocna?
Paulina
Nazwa działu: Finanse
 Opinia

Koledzy i koleżanki jak nazywa się pani która ustala grafik w dziale bankowości bezpośredniej. Chciałbym się zapytać czy mogłabym go zmienić Pozdrawiam Paulina

Pomocna?
Wojtek
 Opinia

O co chodzi z tym sprzątaniem i krzesłami? Ze pomiędzy praca trzeba sprzątać w ogóle nie rozumiem tego wątku? @Dominika Ty chyba z tego co czytam reprezentujesz CBB możesz coś więcej o tym napisać?

Pomocna?
TakNie
pracownik
 Opinia
@Wojtek 08.07.2018 22:34

Jeśli nie chcesz przykleić się do biurka to musisz sam posprzątać swoje stanowisko pracy ;) Niestety ekipa sprzątająca ogranicza się głównie do opróżniania koszy.

Pomocna?
przyszły pracownik - być może
 Opinia
@pracownik 08.07.2018 23:36

ja nie rozumiem jak można zostawić po sobie (usunięte przez administratora) na biurku i oczekiwać, że ktoś to posprząta... To w końcu Konsultanci tam pracują przy tych biurkach czy serwis sprzątający? Dzieciom XXI wieku naprawdę poprzewracało się w głowach. Proces szkolenia wdrożeniowego wygląda rozsądnie - duża dawka wiedzy, której przyswojenie potwierdza się testami. Ludzie wydają się być przyjaźnie nastawieni. Zasady są dość przejrzyste. Podstawa bardzo niska i lokalizacja taka sobie, ale dajemy sobie szansę ;)

Pomocna?
Stary nowy świat
 Opinia

Z dnia na dzień coraz gorzej po wprowadzeniu "usprawnień" do pracy konsultantów przez nowego prezesa. Zwyczajnie traktuje się pracowników jak maszyny, zresztą wystarczy spojrzeć na to jaka jest rotacja.

Pomocna?
Dorota
 Opinia
@Stary nowy świat 11.02.2019 01:21

Jakie usprawnienia masz na myśli?

Pomocna?
Damian
 Opinia
@Stary nowy świat 11.02.2019 01:21

Pracuje tutaj kilka miesięcy. Zmiany są, można to zauważyć gołym okiem. Ale czy jest coraz gorzej? Każda zmiana wymaga czasu i wdrożenia, moim zdaniem wszystko idzie w dobrą stronę. Traktowanie jak maszyny? Nie sądzę, ja każdy dzień w tej firmie rozpoczynam od dużego uśmiechu na twarzy :)

Pomocna?
camsik
 Opinia

Dużo jest tu negatywnych opinii o CBB i z większością mogę się zgodzić, zwłaszcza do tych o brudzie w salach i w toaletach. Około południa w toaletach nie ma już papieru toaletowego i o zgrozo mydła. Rzadko są braki uzupełniane, przez co osoby przychodzące do pracy na popołudniowe zmiany mają już problemy z korzystaniem z toalety. Na temat pracy powiem tylko tyle, że jeżeli ktoś lubi powtarzalność i monotonię to może spokojnie aplikować do pracy w CBB. Atmosfera między pracownikami zazwyczaj jest w porządku, choć potrafiły być też sytuacje na pograniczu (usunięte przez administratora) wewnątrz zespołów i to nie ze strony przełożonych. Płaca jest żałosna, czyli najniższa krajowa. Nie wierzcie w to co mówią na rekrutacji, że są wysokie premie i możliwość nadgodzin. Po obiecanych podwyżkach płac w lipcu otrzymało je parę osób. (usunięte przez administratora) Pogorszenie warunków płacowych spowodowało, że w ostatnim czasie z niektórych działów(usunięte przez administratora) odeszła znaczna liczba osób, która nie miała tego w planach w tym ja. Z przekłamań ogłoszeń o pracę wymienię jeszcze to, że grafik pracy nie jest elastyczny, a o należny urlop czasem ciężko się doprosić. Konto bankowe dla pracowników CBB tak naprawdę wychodzi drożej niż zwykłym klientom. Kartę multisport ktoś podobno kiedyś miał. Pakiet Luxmed natomiast każdy otrzymuje na innych warunkach, bo każdy inne usługi ma bezpłatne. Dopóki mi się nie zachorowało, to człowiek był przekonany, że podstawowe usługi Luxmedu ma bezpłatne. Teraz na szczęście mój nowy pracodawca zapewnia przejrzysty pakiet, w którym za podstawowe badanie krwi, usg, wizytę u okulisty, ginekologa czy kardiologa nie muszę płacić. Z pakietem CBB w Luxmedzie te usługi kosztowały mnie we wrześniu 900 zł tak, że nawet na czynsz "z wysokich stawek" nie starczyło. Piszę to ku przestrodze dla kandydatów, jak i już pracujących, by sprawdzali wszystko parokrotnie, by nie mieli takiej niespodzianki jak ja. Sprawdzać też trzeba chorobowe i ilość przepracowanych godzin w miesiącu, bo można także mieć je źle naliczone i zobaczyć zbyt małą pensję (po fakcie nikt już jej nie podwyższy), a jest to częste zjawisko w CBB. Ogólnie praca w CBB opłaca się tylko studentom i osobom dorabiającym do emerytury. Kto może ucieka z CBB co jest widoczne po tym jak długo pracują nowo zatrudnione osoby (góra po pół roku zmieniają pracę).

Pomocna?
Bezodbioru
 Opinia
@camsik 03.11.2018 19:37

Dużo z tego co tu napisane to bzdura jakich mało. Poważnie. Karty Multi sport kto chce to ma (umowa o prace) zasady proste, żadnych warunków, podpisujesz oświadczenie I masz. Opieka luxmed to samo. Na wejściu pakiet bazowy bez dodatkowych oplat(zakres opieki oczywiście jasno opisany). Chcesz szerszy pakiet? Odpisujesz oświadczenie, potracaja jakaś tam kasę z pensji I masz. Kasa na początek nieduża Ale dobry pracownik moze bardzo szybko zdobyc nowe umiejetnosci->za tym idzie kolejna kasa i tak az do zespolow zaawansowanych gdzie placa duzo lepiej niz na wejsciu. (I podstawa i te zmienne czynniki). W rok mozna spokojije zmienic zespol i zarabiać lepiej. A już hitem jest to że pracowników konto w banku wychodzi drożej niż klienta... mają wszystko za Free, żadnych podstawowych opłat nie pobierają od pracowników.. czasem nawet przez parę lat po odejściu z pracy. ;) Weźcie nie wypisujcie takich bzdur bo aż wstyd. Mają sw9je za uszami Ale takiej atmosfery jak tam już pewnie nigdzie nie znajdę. Ludzie ekstra.

Pomocna?
Dominika
 Opinia
@Bezodbioru 15.11.2018 18:12

Rozumiem, że nie zgadzasz się z negatywnymi opiniami o pracy w firmie. Dodatkowe benefity pozapłacowe z pewnością zachęcą do aplikowania niektóre osoby. Atmosfera jest także bardzo ważna w miejscu pracy. Wspominasz, że pracownicy mogą się przenosić do innych działów, jak to działa, czy są prowadzone jakieś wewnętrzne rekrutacje?

Pomocna?
TakNie
ARENIK
Nazwa działu: Dział Sprzedaży
 Opinia
@Bezodbioru 15.11.2018 18:12

Laska,co Ty piszesz ?! Pracowałaś tam,czy może jesteś liderem w tej firmie ?! Dokładnie ,atmosfera super,niestety pensja zależy od lidera do jakiego trafisz.

Pomocna?
TakNie
MONIKA
Nazwa działu: Kadry
 Opinia

Witam chciałam zapytać jak wyglada praca na stanowisku specjalisty ds kadr i płac . Warto apliKOWAĆ?

Pomocna?
TakNie
Dorota
 Opinia
@MONIKA 28.01.2019 08:04

Monika, CBB to firma w której najważniejsi są ludzie :-), pomimo dużej ilości pracy, atmosfera sprzyja jej realizacji. Praca wymaga dużej odporności na stres, dużej dokładności i dyspozycyjności. Kierowniczka to super "KOBIETA" o wielkim sercu i olbrzymiej wiedzy. Zawsze jest kiedy, jej potrzebujemy i wspiera nas w tym co robimy, ja uważam, że jest super :-)

Pomocna?
Monika
 Opinia
@Dorota 28.01.2019 11:01

a zarobki oki?

Pomocna?
TakNie
Dorota
 Opinia
@Monika 28.01.2019 11:54

ok

Pomocna?
TakNie
lukratywnie
 Opinia

Zanim pójdziesz na rozmowę o pracę w dziale PEKAO24 przeczytaj uważnie!!! Będą mówić, że sprzedaż jest nieobowiązkowa i tylko dla tych, co chcą dodatkowo zarobić (a praca polega na pomaganiu klientom-ha ha ha) Tymczasem jest ona NAJWAŻNIEJSZA i jak najbardziej OBOWIĄZKOWA na tym dziale i przez 3/4 dnia spędzonego w pracy będziesz wciskać pożyczki klientom (w tzw. kampaniach), do których dział sprzedaży i oddziały zdążyły zadzwonić 5 razy w ciągu tego samego dnia :) Jeśli sprzedaż Ci niestraszna-idź. W przeciwnym wypadku-omijaj szerokim łukiem-wypalisz się po miesiącu, a zarobisz co najwyżej najniższą krajową :D

Pomocna?
StanowczoMowieNie
 Opinia
@lukratywnie 07.06.2017 10:31

Około rok później to samo usłyszałem, sprzedaż tylko dla tych co chcą dorobić a najważniejsza jest sprzedaż!!!! Nie podobała mi się atmosfera, to, że masz 'ogarniać' kampanie do których nikt Cię nie przygotował. Nikt Cię nie uczy jak sprzedawać. Osobom z doświadczeniem w obsłudze Klienta NIE POLECAM - z obsługą Klientów NIE MA TA PRACA NIC WSPÓLNEGO - TYLKO SPRZEDAŻ!!!

Pomocna?
Kika
 Opinia

Hej Zastanawiam się czy iść tam do pracy Ile można zarobić na 7/8 etatu w dziale sprzedaży? Realnie. Powie ktoś???

Pomocna?
TakNie
Freak!!!
 Opinia

Nie jest źle. Jest to korpo, jest to call center. Ale szefostwo jest przyjazne, atmosfera super. Jest rzeczywiscie najlepszym call center w jakim pracowalem. Jedyny minus to dosyć monotonna praca. Moje sugestie dla CBB Contact Center: Nie poprawiać tego co działa. Awarii jest tak mało że można już nie pamiętać poprzedniej jak sie kolejna zdazy... Kazdy kto pracowal na sluchawce wie jakie to nietypowe. Wiec nie ulepszajcie tego co dziala. Ale fotele moglibyscie wymienic. :/ Lubię atmosferę w CBB Contact Center za: Szefostwo nie stara sie organizowac (usunięte przez administratora). Zadania mają być wykonane ale relacje z przelozonymi są szczerze koleżeńskie (w przeciwieństwie do wymuszenie koleżeńskich)

Pomocna?
Dominika
 Opinia
@Freak!!! 15.10.2018 11:14

Możesz napisać, co szczególnie wpływa na atmosferę? Czy organizowane są jakieś integracje dla pracowników, bądź podczas przerwy można na przykład skorzystać ze stołów do piłkarzyków? Wspomniałeś, że należy wykonywać swoje zadania, czy zakres obowiązków jest jasno określony w umowie?

Pomocna?
TakNie
Dominika
 Opinia

@monia, rozumiem, że zmieniłabyś przede wszystkim "kwestie techniczne". Chodziło mi bardziej o to, co mogłoby się poprawić w aspekcie samej pracy, na przykład czy pracownicy chcieliby mieć więcej szkoleń, czy też wyjść integracyjnych. Rozumiem, że pod tym względem jesteś zadowolona?

Pomocna?
TakNie
monia
 Opinia

To, co warto zmienić, to zainwestować w skuteczną firmę sprzątającą. Żeby nie sprzątane toalety nie straszyły już brudem i smrodem i żeby stanowczo zmniejszyć ilość kurzu - wszędzie. Poza tym, żeby każdy miał swoje osobiste nakładki na słuchawki, żeby wymienić krzesła, poprawić klimę itd. itp. Jakby komuś z V p. chciało się zająć tematem sanitarno-bytowym ??? i np. zrobić ankietę, to ludzie sami by wymienili co jest do poprawy. Można by też pomyśleć o większej liczbie stanowisk, których brakuje. Może o dodatkowym open space do pracy, zmniejszeniu tłoku, duchoty i hałasu. Reszta jak dla mnie jest ok. lub bardzo ok. i sądzę, że pod pozostałymi względami CBB, to dobre miejsce godne polecenia, fajni ludzie i w porządku pracodawca.

Pomocna?
Dominika
 Opinia

@Ksin, zapoznaj się z regulaminem forum- w swoim komentarzu obrażasz inne osoby, co jest niedozwolone. Nie wnosi on też zbyt wiele do dyskusji. Z Twojego wpisu wynika, że osobiście nie byłeś zatrudniony w CBB, czy tak? @Pi, jesteś lub byłeś pracownikiem firmy? Opowiesz o swoich doświadczeniach związanych z tym miejscem pracy?

Pomocna?
TakNie
Aga
 Opinia

Zgadzam się z opinią, że CBB nadaje się tylko na pierwszą pracę. Prawdą jest to, że to kiepsko płatna praca, w której można rozchorować się od brudu i klimatyzacji ciągle nastawianej "na mrożenie". Plusem pracy w CBB są ludzie, z którymi się pracuje. Niestety nie zauważyłam, by ktoś poruszył temat warunków pracy na 3 piętrze (sprzedaż, hipoteki, windykacja). Zmorą 3 piętra jest dział windykacji, który utrudnia "zagłusza" pracę innym działom. W zespole windykacji pracuje bardzo dużo osób głośnych (np. jedna z liderek, która potrafi dosłownie "rżeć" ze śmiechu tak, że na całym piętrze ją słychać), bezczelnych, przeklinających i biegających non-stop po piętrze. Zespół windykacji potrafi w ciągu dnia włączyć odkurzacz nie zwracając uwagi na to, że wtedy prawie nic nie słychać w słuchawkach. Zdarza się, że niektórzy przychodzą do pracy z dziećmi, które płaczą, biegają (wg mnie praca to nie przedszkole czy żłobek). Po długich prośbach działu kredytów hipotecznych, część pracowników windykacji została przeniesiona do innej części piętra i to dopiero pokazało prawdziwe oblicza niektórych pracowników tego działu. Zaczęły się chamskie odzywki, rozmowy przez telefon dosłownie nad głowami. Do tego negatywnego wpisu o windykacji zmusił mnie fakt, że nikt tych osób nie dyscyplinuje i pozwala na takie zachowania. Doszło do tego, że jedna koleżanka z hipotek została dosłownie napadnięta w toalecie przez 2 pracownice windykacji, które miały pretensje, "że to przez nią nie mogą siedzieć na "swoim" stanowisku". Oczywiście pretensje te, to były głównie wyzwiska i wywyższanie się nad młodą dziewczyną. Argumentem, który wg tych pań miał potwierdzić ich racje było to, że pracują w CBB już 11 lat i im się ich stanowisko pracy należy oraz to, że nie będą siedziały na widoku kierowniczek. Z tego co wiem w innych działach CBB nie dzieją się takie ekscesy. Minusem pracy w CBB jest także nazwa pracodawcy (chodzi o to, że nigdzie w nazwie pracodawcy nie pojawia się Pekao SA). Nieraz już musiałam udowadniać rodzinie czy lekarzowi podczas wystawiania L4, że CBB to nie biuro rachunkowe, czy o zgrozo parabank, lecz call center Banku Pekao SA. Wpis CBB w CV nie ułatwia też znalezienia pracy w finansach czy bankowości, więc jeśli ktoś myśli, że łatwiej po CBB o lepiej płatną pracę to się mocno zdziwi. Tyle opinii od byłej pracownicy sprzedaży.

Pomocna?
TakNie
z czwartego piętra
 Opinia
@Aga 18.08.2018 23:23

koleżanka Aga chyba zazdrości windykacji ????????

Pomocna?
Ksin
 Opinia
@Aga 18.08.2018 23:23

znam dosyć dobrze jedną osobę pracującą w CCB,od dłuższego czasu, wiem co się dzieje i mogę spokojnie stwierdzić - jak kobieto masz problem - to wróć na swój hrubieszowsko/buski (bez identyfikacji - ot taki ogólnik który nabyłem po kilku latach doświadczeń - nie w banku) qrwi dołek - bo praca w "kołchozie" niestety zmusza do kompromisów, nie jesteś "samodzielną królową" - nawet gdy w niedzielę jedziesz do "przodków" po kolejne słoiki, a "windykacja" - nawet dla laika - jest chyba najbardziej niewdzięcznym i wymagającym odporności psychicznej działem - a co do hałasów - zwróć się do konserwatora budynku - bo "akcję z toalety" wyssałaś z palca, co do klimy - jak zaczniecie się myć - to będzie można ją wyłączyć - większość nie przepada za zapachem "kwasu pachowego" czy "dwupocianu skarpecianego".... a nazwę CBB nie rozróżniają chyba tylko w Pacanowie...

Pomocna?
TakNie
Pi
 Opinia
@Aga 18.08.2018 23:23

Nie zapominaj tym nigdy - śmiech to zdrowie :)

Pomocna?
TakNie
Dominika
 Opinia

@slave, a czy samemu można wybrać jaką chce się umowę, czy jej rodzaj jest narzucony przez pracodawcę? @MIsKA, dlaczego uważasz, że firma jest dobra tylko na początek kariery zawodowej? Może istnieje jakaś ścieżka rozwoju? Wspomniałaś, że pracodawca oferuje podwyżki, jak często się to zdarza? @Aga, czy sytuacja, o której piszesz została w jakiś sposób wyjaśniona? Może warto porozmawiać z kierownictwem na temat zachowania poszczególnych osób. Wspominasz, że generalnie atmosfera jest przyjazna, więc z pewnością da się to jakoś rozwiązać.

Pomocna?
TakNie
Stach
 Opinia

Jesteście pewni, że nic pozytywnego nie można napisać? Może jednak przesadzacie?

Pomocna?
TakNie
Heh
 Opinia

Praca dobra na poczatek aby sobie dorobić i nabyć doświadczenia. Atmosfera świeta. Brudne śmierdzące toalety, brudne biurka, poplamione wykładziny, generalny (usunięte przez administratora) Toalety czyste tylko na V piętrze u Zarządu. Na I prace polecam.

Pomocna?
MIsKA
 Opinia

Ogólnie wszyscy udają, że jest dobrze, a nie jest. Firma córka banku Pekao. Zarobki dla osoby wchodzącej na rynek pracy są ok. W koncu ile można oczekiwać za niezbyt skomplikowane odbieranie telefonów i w kółko gadanie, że coś nie działa. Jednak pompuj ą kasę w bzdury np. za polecenie, a podwyżki są śmieszne. Mają zespoły w których nikt nie chce pracować przez humorzastą kierowniczke i jej żeńską swite, a są zespoły w których atmosferę miałam na prawdę super. Masz 18 lat i idziesz na studia - praca spoko. Masz lat 25 - nie marnuj czasu.

Pomocna?
Rudy
 Opinia
@MIsKA 26.07.2018 20:52

Dokładnie! Im dłużej pracujesz tym mniej Ci się to opłaca.

Pomocna?
Dominika
 Opinia

@slave, a czy można samemu wybrać, w jakich godzinach chce się pracować? Czy pracodawca wymaga konkretnej liczby przepracowanych weekendów? Wspominasz, że to dobra praca dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę, a czy firma jest przyjazna także niepełnosprawnym?

Pomocna?
TakNie
slave
 Opinia
@Dominika 18.07.2018 22:22

Oczywiście, ale to nie znaczy czy na pewno się te godziny zawsze dostanie. Wszystko zależy od zapotrzebowania, czy się jest na etacie czy zleceniu. Z weekendami zależy od działu, od kierownika itp. ;) Jest winda więc chyba można powiedzieć, że firma jest przyjazna i dla niepełnosprawnych.

Pomocna?
TakNie
Dominika
 Opinia

@Alinka, piszesz, że w firmie często pracuje się w weekendy czy też do późnych godzin, czy wtedy stawka jest wyższa bądź też są jakieś dodatki, na przykład kupony na taksówkę? Wspominasz także o zaniedbaniach w biurze, kiepskim sprzęcie, czy pracownicy rozmawiali o tym z przełożonymi?

Pomocna?
slave
 Opinia
@Dominika 11.07.2018 12:42

Za pracę w weekendy czy święta nie ma nic ekstra, stawki są takie same. Jeśli się pracuję dłużej niż do 22 to jest dodatek 20zł do dniówki. Zaniedbania w biurze, toalecie czy wiecznie psującym się sprzęcie itp. wszystko to było wielokrotnie zgłaszane przełożonym, trenerom itp. a mimo to nie zmieniło się nic. Jak Alinka powiedziała to dobra praca dla początkujących, studentów czy kogoś komu wystarczy praca z doskoku. Chcąc jednak to traktować jako główne źródło utrzymania mieszkając w Krakowie słabo to wygląda ;)

Pomocna?
TakNie
Alinka
 Opinia

Praca w CBB w dziale Pekao24 jest dobra dla studentów, jako pierwsza praca. Można nauczyć się rozmawiać z klientem i nabyć nieco wiedzy z dziedziny bankowości. Niestety zarobki są na tyle niskie, że osoby po studiach nie są w stanie się utrzymać. Zupełnie nieadekwatne do odpowiedzialności oraz warunków pracy - weekendy, święta, bardzo późne lub bardzo wczesne godziny. W dodatku rozwalające się krzesła i słuchawki, brak wolnych stanowisk. Doplanowania bez wiedzy konsultantów. Zespół Pekao24 mało ma wspólnego z infolinią, większość czasu spędza się na obdzwanianiu tzw. poleceń i wciskaniu ludziom pożyczek. Trudno powiedzieć coś o innych działach, ale z tego co wiem rotacja jest o wiele mniejsza. Podsumowując - polecam jako pierwszą pracę, studentom i osobom lubiącym sprzedawać. :)

Pomocna?
Były pracownik
 Opinia

Praca w CBB to kpina, gdzyż wykonuje się pracę gdzie wymaga się od pracowników wielkiej odpowiedzialności (tajemnica bankowa - złamanie jej, jak głosi kartka na każdym biurku to 500 tys. zł kary lub 3 lata więzienia) za śmieszną pensję. Płaca w CBB to wbrew pozorom nie stawka podawana w ogłoszeniu o pracę, czy na rozmowie kwalifikacyjnej, tylko 14 zł za godzinę. Praca w proponowanym przez CBB wymiarze godzin daje pensję w wysokości ok. 1500 zł. Za tak śmieszną pensję wypłacaną przez bank Pekao S.A. ciężko się utrzymać w Krakowie, chyba że jest się osobą samotną, wynajmującą pokój u kogoś na mieszkaniu. Premie są tylko dla garstki najlepszych i to też są śmieszne kwoty. Podwyżek pensji nie ma. Niektórzy pracują od 10 lat za najniższą stawkę. Jedynym plusem tej pracy są ludzie, z którymi się pracuje. W tej pracy trzeba się wszystkiego domyślać, gdyż nie ma jasnych procedur. CBB w dodatku nie stać na obsługę sprzątającą. (usunięte przez administratora) i brud jaki jest w toaletach i na stanowiskach pracy jest nie do opisania. Pracownicy sami muszą sprzątać między rozmowami z klientami, bądź po pracy , a przecież nie należy to do obowiązków pracowniczych. Ze względu na warunki pracy i niskie pensje jest bardzo duża rotacja w tej firmie. Praca w CBB nadaje się tylko do zdobycia pierwszego doświadczenia w pracy. Mam nadzieję, że moja opinia pomoże komuś w podjęciu decyzji , czy chce pracować w CBB.

Pomocna?
pekaosa
 Opinia
@Były pracownik 11.06.2018 13:20

W pełni zgadzam się z przedmówcą. Lepiej nosić ze sobą wilgotne chusteczki do sprzątania stanowiska bo inaczej kiła i mogiła.

Pomocna?
Iza
 Opinia

CBB Contact Center ma opinię dobrego pracodawcy. Mam nadzieję na dobrą pracę.

Pomocna?
DD
 Opinia
@Iza 02.07.2018 13:34

Praca w CBB jest naprawdę spoko. Można świetnie się bawić, rozwijać i zarobić Cash ????ludzie są przyjaźnie nastawieni i pomocni ( choć jak to w życiu są wyjątki) polecam

Pomocna?
Krysia
 Opinia

Cześć Jak wygląda proces rekrutacji do Cbb Kraków?

Pomocna?
TakNie
Bogna
 Opinia

Bardzo słusznie, że firma ma takie wymagania!!!

Pomocna?
Dominika
 Opinia

@jatambylempracowalem dziękuję za tak szczegółowy opis jednego z działów firmy. Widzę, że dobrze wspominasz pracę w CBB Contact Center. Czy nie myślałeś o tym, żeby wrócić do nich? @Stach a możesz Ty rozwinąć swój wpis o to, czym firma zasłużyła na opinię dobrego pracodawcy? To będą cenne informacje.

Pomocna?
Stach
 Opinia

Idealnych firm nie ma! To jest dobry pracodawca

Pomocna?
jatambylempracowalem
 Opinia

Witam. Postanowiłem dodać tu swoją opinię o pracy w CBB, może ktoś przed rozmową rekrutacyjną to przeczyta i będzie mu łatwiej podjąć decyzję. Pracowałem w CBB ponad 2 lata w Dziale Sprzedaży. Zwolniłem się kilka miesięcy temu i teraz patrząc z tej perspektywy stwierdzam, że praca tam to było bardzo cenne doświadczenie. Pewnie, że można tu narzekać na wiele rzeczy: zarobki (podstawa na um. o pracę+dodatkowe godziny wychodzi spoko, ale prowizje dość marne jak na sprzedaż w bankowości), ciśnienie na wyniki (jest wszędzie, ale mając doświadczenie w innych firmach stwierdzam, że tu naprawdę nie jest źle w tej materii), hałas na sali (duży open space), czy drobne problemy typu zepsute słuchawki, zawieszające się komputery, niedziałające aplikacje. Problemem po jakimś czasie stają się też przedzwonione/odświeżane kampanie gdzie albo ciężko się dodzwonić albo jesteśmy którąś już z kolei osobą kontaktującą się z klientem. Ale miło wspominam to miejsce przede wszystkim dzięki świetnej atmosferze - szczególnie wśród pracowników (nie ma żadnej rywalizacji czy podkopywania - wręcz przeciwnie, każdy chętnie ci pomoże), ale też bardzo fajnym przełożonym - liderzy są naprawdę w porządku, zawsze staną po stronie zespołu i wszystko da się załatwić, z Panią kierownik trzeba wprawdzie czasem mocno "negocjować" np o zmiany w grafiku, ale umówmy się - jeśli nie opieprzasz się, starasz się, zależy ci na pracy to wszystko da się załatwić. Ponadto trenerzy/szkoleniowcy są tu naprawdę profesjonalni (szczególnie jeden z nich - nie będę przytaczał imienia bo gowork i tak wytnie - poznacie go po pasji do sprzedaży i kosmicznym entuzjaźmie) i uwierzcie - w CBB można zdobyć dużo cennej wiedzy i otworzyć sobie drogę w bankowości (dużo osób przechodzi później np do oddziałów). Sporo wiedzy nt produktów bankowych, sprzedaży czy obsługi klienta. Podsumowując jeśli ktoś się zastanawia czy tam składać CV/zacząć pracę: +wspaniała atmosfera/fajne znajomości +dość luźno jak na korpo/bank +świetny zespół/ludzie nie są pozamykani w boxach więc można pogadać, pomagać sobie etc +bardzo cenne szkolenia/doświadczenie/wiedza, która na pewno się przyda -zarobki to w sumie głównie podstawa i dodatkowe godziny oraz dość skromne prowizje -wymóg przynajmniej 2 sobót/mies -trzeba pilnować pewnych wskaźników/statusów etc i w ich obrębie pracować tj dana czynność musi być wykonywana na danym statusie (to w zasadzie norma w contact center ale niektórych to szokuje) Moja opinia dotyczy tylko Działu Sprzedaży, ale myślę że warto spróbować bo można sporo zyskać i nauczyć się.

Pomocna?
Dominika
 Opinia

@ByłyPekao widzę, że opisujesz firmę CBB Contact Center, ale inny oddział. A jednak powinniśmy skupiać się na publikowaniu opinii odnośnie konkretnego miejsca, żeby użytkownikom za dużo nie mieszać. Miałeś jakieś doświadczenia z Krakowem?

Pomocna?
TakNie
Dominika
 Opinia

@anastazja nie rozumiem, że będąc na rekrutacji i potem zatrudnieni nie wiedzieliście ile będziecie zarabiać i tak samo jest z tym, że nie rozumiem czy nie ustaliliście godzin pracy? Czy przy podpisaniu umowy nie ustalisliscie tych dni pracy? Wolałabyś przychodzić, co któryś dzień, bo np. jesteś studentką? Chcę zrozumieć Twój problem, dlatego proszę wyjaśnij.

Pomocna?
Dominika
 Opinia

@dżordż rozumiem, że słowa jednego z użytkowników bardzo Cie zdenerwowały, ale nie powinieneś używać tutaj takich sformułowań i obrażać innych uzytkowników. A Ty @CBB SUCKS ! nie powinieneś obrażać firmy CBB Contact Center. Jest tu regulamin, dlatego wszyscy powinni go przestrzegać.

Pomocna?

Zostaw opinię o CBB Contact Center - Kraków

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie CBB Contact Center

Nie bądź obojętny na problemy w firmie!

Jeśli potrzebujesz wsparcia i chcesz ostrzec innych użytkowników o sytuacji dotyczącej mobbingu w firmie, skontaktuj się z nami pod adresem zgloszenie@gowork.pl

*Zgłoszenie wiążę się z dostarczeniem dowodów oraz kontaktem z mediami.