APS Poland S.A.

2.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o APS Poland S.A.

Hej

Możecie powiedzieć coś na temat pracy opiekun klienta play ? Widziałem ogłoszenie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dan

Nie miałem osobiście okazji tam pracować ale jedno jest zastanawiające. Od ponad roku non stop prowadzona jest rekrutacja z zachęcającymi opisami typu zatrudnimy osoby w każdym wieku ich ogłoszenia są wszędzie i ciągle wiec coś jest nie tak na pewno... mówię o oddziale w Koninie. Zresztą tak samo jak Amazon po prostu nikt nie chce tam pracować i nie dziwie się bo osobiście wolałbym robić cokolwiek innego(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Dan

Szanowny @Dan prowadzimy wiele rekrutacji ponieważ cały czas nasze projekty się rozwijają :)

ted

serio dziwi was ze trzeba przepracowac iles godzin zeby za to zaplacili?? ludzie nie badzmy smieszni. w zyciu nie ma nic za darmo. szkola cie, przekazuja wiedze wiec trzeba troche przepracowac. jeszcze nie spotkalem sie z tym zeby za szkolenie zaplacili bez przepracowania ilus godzis. 160 godzin to przeciez tylko miesiac roboty, a gadacie jakby rok bylo trzeba robic zeby zaplacili za to szkolenie

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Judyta

zgadzam sie z Appa ,to prawda,trenerzy sa bardzo niekometentni,i nieprzygotowani*

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Zadzwoniła do mnie pani, zaprosiła na rozmowę, umówiliśmy się na konkretny termin, dostałem na maila zaproszenie do pokoju na teams. O równej godzinie się zdzwoniliśmy na kamerkach, opowiedziałem o sobie, dostałem kilka pytań czy widzę się jako konsultant oraz zapoznałem się z pytaniem, miałem 10/15 minut na przygotowanie się - miałem zaproponować kredyt i przekierować do doradcy. Ocena rozmowy i wynik od razu - na końcu informacja o szkoleniach, trybie pracy itp. Miło, lekki stres, ale nie ma czego się bać.

Pytania

Czy widzę siebie jako konsultanta? Czy widzę siebie w pracy z klientem? Jakie mam hobby, zainteresowania?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
ania

masakra ,nie polecam ,mobbing ,stres,zeby miec zaplacone za szkolenie trzeba miec przepracowane 160 godzin,niee polecam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kaska

Olkis też byłam na szkoleniu i jakoś z góry widziałam że kasa będzie później. Ważne że w ogóle płacą. Bo już się spotkałam z takimi co mi kazali płacić. ..kasa też nie jest najgorsza. Kokosow może nie ma Ale to też nie praca na całe życie. Wolę to niż stać po 12H w gastro za te same pieniądze. U mnie szkolenie było całkiem spoko I ludzie też ok więc nie ma na co narzekać.ekspertem nie jestem ale też nie zauważyłam żeby jakoś nie mieli wiedzy... to co miałam wiedzieć to się nauczyłam...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Olkis

Żenada. Kiepska kasa, praca polegająca tak na prawdę na jak największej ilości zamykanych zleceń, a nie pomocy klientowi. Trenerzy praktycznie bez podstawowej wiedzy i umiejętności potrzebnych na to stanowisko, atmosfera masakryczna. Szczególnie jedna trenerka, która każdego dnia ma minę, jakby rano nie mogła się załatwić. Nie jestem przekonana, czy takie osoby powinny pracować z ludźmi ? Ba, żeby mieć zapłacone za 2 tygodniowe szkolenie, trzeba przepracować X godzin- taka informacja oczywiście nie jest podawana na rekrutacji. Ogólnie nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
APS

Szanowny @Appa, jesteśmy mocno zaskoczeni Twoją wypowiedzią. Dokładamy wszelkich starań, aby szkolenie odbywało się na jasnych dla uczestników zasadach i w komfortowych warunkach. Dlatego między innymi nie zapraszamy do współpracy tak wielu osób jednocześnie. Proces rekrutacji wygląda następująco: 1. Rozmowa telefoniczna z Kandydatem 2. Spotkanie bezpośrednie 3. Test online 4. Telefoniczne przekazanie informacji zwrotnej i zaproszenie do współpracy. Już na etapie bezpośredniego spotkania informujemy o zasadach zarówno współpracy jak i szkolenia. Umowy podpisywane są pierwszego dnia szkolenia- dbamy o to, aby każda nowa osoba w naszej firmie dokładnie zapoznała się z warunkami, które możemy zaoferować. Na szkoleniu weryfikujemy wiedzę, jednak testy dotyczą wyłącznie treści szkoleniowych. Przeprowadzanie jakiejkolwiek weryfikacji pierwszego dnia- zwłaszcza na podstawie niemerytorycznych kryteriów- byłoby niezasadne, stąd też nigdy nie były przez nas praktykowane. W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu pod adresem mailowym konsultantaps@apservices.pl. Pozdrawiamy, Zespół Rekrutacji

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Appa

Witam serdecznie. Zgłosiłem się do pracy w APS, ponieważ jako student poszukuję pracy, którą można pogodzić z uczelnią. Poszedłem na rozmowę, która została bardzo profesjonalnie przeprowadzona. Dostałem wszystkie szczegóły w związku, z rozpoczęciem pracy w firmie APS - stanowisko konsultanta telefonicznego Play. Zostałem poinformowany, że muszę wypełnić jakieś dokumenty przez internet, oraz ukończyć internetowy kurs. Po zakończeniu wszystkich formalności, które miałem dopiąć, zadzwoniła do mnie Pani z informacją, że poradziłem sobie naprawdę wyśmienicie, na rozmowie, oraz na teście internetowym, w związku z czym chciałaby mnie zaprosić do współpracy; podpisania umowy, rozpoczęcia szkolenia. Bardzo zadowolony, że dostałem pracę odmówiłem współpracy z innymi pracodawcami. Niestety, Pani rekrutująca pominęła ważną informację, czyli selekcja podczas szkolenia. Poszedłem do APSu na szkolenie, zastałem grupę około 50 osób. Głównie osoby młodsze, oraz kilka starszych. Przyszedł do Nas Pan, przedstawił się, oraz zaprosił do pokoju, czy sali, nieważne. Podczas szkolenia, w ciągu 5 (pięciu) minut usunął z sali 30 osób, ponieważ mu się nie spodobały. Każdy zaskoczony, z pytaniem dlaczego, przecież mieli podpisać umowę, rozpocząć szkolenie i pracę. Pan na to tekstem "bo się nie nadajesz" i przechodził do kolejnej osoby. Na koniec dowiedzieliśmy się, że stanowiska są tylko 3 (trzy), a kandydatów zaprosili, ponieważ chcą wybrać najlepszych, za małe pieniądze - typowe zagrywki "kołczów". Serdecznie nie polecam firmy APS, jeżeli ktokolwiek zastanawia się na rozpoczęciem tam pracy, miejcie w rękawie jeszcze kilka innych ofert, bo nie wiecie co Was tam czeka.

namrowicki

Szczerze nie polecam.Szkolenie przygotowujące do pracy dostatecznie pokazuje jaka to praca: liczy się szybkość pracy i wyniki. Jak nie zrobisz jednego z parametrów to od razu zabierają ci całą premię. Trenerka (usunięte przez administratora)nie przygotowana do pracy, zawsze niezadowolona, nerwowa - nie nadaje się na to stanowisko i sfrustrowana nie przepuszcza ludzi do pracy. Najpierw oczekiwanie tydzień na szkolenie, potem tydzień szkolenia i pracy nie mam bo nie dokształcona w tej branży osoba uznała ze się nie nadaję.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xenia

Zgadzam się z poprzedniczką- wyższe stanowisko bardzo rzadko odzwierciedla kompetencje i umiejętności ludzi, którzy je obejmują. Zdecydowanie nie polecam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
realista

Ja też chciałem przyjść tylko na chwile...ale wziąłem udział w rekrutacji wewnętrznej i przeszedłem na wyższe stanowisko, więc teraz mam (usunięte przez administratora)W każdej firmie musisz sam o siebie zadbać. My mamy zgrany team, więc nikt z nas na atmosferę nie narzeka.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mary

Zgadzam się z poprzednikiem, jeśli samemu się nie dopytasz to nikt Cię nie poinformuje, że należy podpisać rachunek. Sam musisz o siebie zadbać, bo reszta ma Ciebie w poważaniu. Atmosfera w firmie fajna, jednak jeśli chodzi o samą pracę to raczej mało przyszłościowe i ambitne zajęcie.. tym bardziej na umowę zlecenie. Jeśli ktoś jest studentem i traktuje tą pracę jako moment przejściowy to ok, jednak nie wyobrażam sobie pracować tam dłużej. Myślę, że studenci mogą znaleźć coś ciekawszego na rynku pracy niż wysłuchiwanie niezadowolonych klientów :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
do anonima

Anonim- to chyba logiczne, że skro nie podpisałeś rachunku nie dostałeś wypłaty. Takie są zasady na zleceniach i są one jasne. To chyba nie problem podjechać i podpisać rachunek skoro budynek jest w ścisłym centrum i rachunek czekał codziennie 9-21. Tak więc masz to na własne życzenie, nikt nie będzie za Tobą biegał, żebyś odebrał swoje pieniądze. Ja pracuję w APS ponad rok i nie narzekam, atmosfera super. Jeśli ktoś podchodzi do pracy poważnie to może całkiem nieźle zarobić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonim

Pracowałem w firmie APS na infolinii wychodzącej Play i jeśli chodzi o atmosferę panującą w pracy, to oceniam na bardzo dobry, ale jeśli chodzi o regulowanie wynagrodzeń pracowników, to oceniam na niedostateczny.. Chodzi o to iż zrezygnowałem z pracy w firmie APS, ponieważ otrzymałem dużo lepszą, lepiej płatną i co najważniejsze pracę na umowę o pracę, nie zlecenie, aczkolwiek pieniądze za przepracowane wcześniej miesiące nadal do mnie nie dotarły, mimo wielu telefonów, meilów i wezwań do zapłaty, pieniędzy nadal nie mam ... Firma tłumaczy się, tym że nie jest w stanie wypłacić mi pieniędzy, ponieważ nie podpisałem rachunku, który co miesiąc trzeba było podpisywać aby otrzymać wynagrodzenie, aczkolwiek podpisywałem go za pomogą drogi elektronicznej, czyli firma przysłała mi mój rachunek na meila, ja go podpisałem i odesłałem, mimo tego pieniędzy nadal nie ma... Stwierdziłem że nie warto się chyba nawet z nimi kłócić, choć chodzi o kwotę prawie 1 tysiąca złotych.. Jednym słowem, firma umywa ręce i nie chce spłacać ludzi, którzy z nich zrezygnowali :/

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o APS Poland S.A. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w APS Poland S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy APS Poland S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 140.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w APS Poland S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 111, z czego 12 to opinie pozytywne, 73 to opinie negatywne, a 26 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy APS Poland S.A.?

    Kandydaci do pracy w APS Poland S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

APS Poland S.A.
Przejdź do nowych opinii