Opinie o APS Poland S.A.
Możecie powiedzieć coś na temat pracy opiekun klienta play ? Widziałem ogłoszenie
Nie miałem osobiście okazji tam pracować ale jedno jest zastanawiające. Od ponad roku non stop prowadzona jest rekrutacja z zachęcającymi opisami typu zatrudnimy osoby w każdym wieku ich ogłoszenia są wszędzie i ciągle wiec coś jest nie tak na pewno... mówię o oddziale w Koninie. Zresztą tak samo jak Amazon po prostu nikt nie chce tam pracować i nie dziwie się bo osobiście wolałbym robić cokolwiek innego(usunięte przez administratora)
serio dziwi was ze trzeba przepracowac iles godzin zeby za to zaplacili?? ludzie nie badzmy smieszni. w zyciu nie ma nic za darmo. szkola cie, przekazuja wiedze wiec trzeba troche przepracowac. jeszcze nie spotkalem sie z tym zeby za szkolenie zaplacili bez przepracowania ilus godzis. 160 godzin to przeciez tylko miesiac roboty, a gadacie jakby rok bylo trzeba robic zeby zaplacili za to szkolenie
zgadzam sie z Appa ,to prawda,trenerzy sa bardzo niekometentni,i nieprzygotowani*
Zadzwoniła do mnie pani, zaprosiła na rozmowę, umówiliśmy się na konkretny termin, dostałem na maila zaproszenie do pokoju na teams. O równej godzinie się zdzwoniliśmy na kamerkach, opowiedziałem o sobie, dostałem kilka pytań czy widzę się jako konsultant oraz zapoznałem się z pytaniem, miałem 10/15 minut na przygotowanie się - miałem zaproponować kredyt i przekierować do doradcy. Ocena rozmowy i wynik od razu - na końcu informacja o szkoleniach, trybie pracy itp. Miło, lekki stres, ale nie ma czego się bać.
Czy widzę siebie jako konsultanta? Czy widzę siebie w pracy z klientem? Jakie mam hobby, zainteresowania?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
masakra ,nie polecam ,mobbing ,stres,zeby miec zaplacone za szkolenie trzeba miec przepracowane 160 godzin,niee polecam
Olkis też byłam na szkoleniu i jakoś z góry widziałam że kasa będzie później. Ważne że w ogóle płacą. Bo już się spotkałam z takimi co mi kazali płacić. ..kasa też nie jest najgorsza. Kokosow może nie ma Ale to też nie praca na całe życie. Wolę to niż stać po 12H w gastro za te same pieniądze. U mnie szkolenie było całkiem spoko I ludzie też ok więc nie ma na co narzekać.ekspertem nie jestem ale też nie zauważyłam żeby jakoś nie mieli wiedzy... to co miałam wiedzieć to się nauczyłam...
Żenada. Kiepska kasa, praca polegająca tak na prawdę na jak największej ilości zamykanych zleceń, a nie pomocy klientowi. Trenerzy praktycznie bez podstawowej wiedzy i umiejętności potrzebnych na to stanowisko, atmosfera masakryczna. Szczególnie jedna trenerka, która każdego dnia ma minę, jakby rano nie mogła się załatwić. Nie jestem przekonana, czy takie osoby powinny pracować z ludźmi ? Ba, żeby mieć zapłacone za 2 tygodniowe szkolenie, trzeba przepracować X godzin- taka informacja oczywiście nie jest podawana na rekrutacji. Ogólnie nie polecam.
Szanowny @Appa, jesteśmy mocno zaskoczeni Twoją wypowiedzią. Dokładamy wszelkich starań, aby szkolenie odbywało się na jasnych dla uczestników zasadach i w komfortowych warunkach. Dlatego między innymi nie zapraszamy do współpracy tak wielu osób jednocześnie. Proces rekrutacji wygląda następująco: 1. Rozmowa telefoniczna z Kandydatem 2. Spotkanie bezpośrednie 3. Test online 4. Telefoniczne przekazanie informacji zwrotnej i zaproszenie do współpracy. Już na etapie bezpośredniego spotkania informujemy o zasadach zarówno współpracy jak i szkolenia. Umowy podpisywane są pierwszego dnia szkolenia- dbamy o to, aby każda nowa osoba w naszej firmie dokładnie zapoznała się z warunkami, które możemy zaoferować. Na szkoleniu weryfikujemy wiedzę, jednak testy dotyczą wyłącznie treści szkoleniowych. Przeprowadzanie jakiejkolwiek weryfikacji pierwszego dnia- zwłaszcza na podstawie niemerytorycznych kryteriów- byłoby niezasadne, stąd też nigdy nie były przez nas praktykowane. W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu pod adresem mailowym konsultantaps@apservices.pl. Pozdrawiamy, Zespół Rekrutacji
Witam serdecznie. Zgłosiłem się do pracy w APS, ponieważ jako student poszukuję pracy, którą można pogodzić z uczelnią. Poszedłem na rozmowę, która została bardzo profesjonalnie przeprowadzona. Dostałem wszystkie szczegóły w związku, z rozpoczęciem pracy w firmie APS - stanowisko konsultanta telefonicznego Play. Zostałem poinformowany, że muszę wypełnić jakieś dokumenty przez internet, oraz ukończyć internetowy kurs. Po zakończeniu wszystkich formalności, które miałem dopiąć, zadzwoniła do mnie Pani z informacją, że poradziłem sobie naprawdę wyśmienicie, na rozmowie, oraz na teście internetowym, w związku z czym chciałaby mnie zaprosić do współpracy; podpisania umowy, rozpoczęcia szkolenia. Bardzo zadowolony, że dostałem pracę odmówiłem współpracy z innymi pracodawcami. Niestety, Pani rekrutująca pominęła ważną informację, czyli selekcja podczas szkolenia. Poszedłem do APSu na szkolenie, zastałem grupę około 50 osób. Głównie osoby młodsze, oraz kilka starszych. Przyszedł do Nas Pan, przedstawił się, oraz zaprosił do pokoju, czy sali, nieważne. Podczas szkolenia, w ciągu 5 (pięciu) minut usunął z sali 30 osób, ponieważ mu się nie spodobały. Każdy zaskoczony, z pytaniem dlaczego, przecież mieli podpisać umowę, rozpocząć szkolenie i pracę. Pan na to tekstem "bo się nie nadajesz" i przechodził do kolejnej osoby. Na koniec dowiedzieliśmy się, że stanowiska są tylko 3 (trzy), a kandydatów zaprosili, ponieważ chcą wybrać najlepszych, za małe pieniądze - typowe zagrywki "kołczów". Serdecznie nie polecam firmy APS, jeżeli ktokolwiek zastanawia się na rozpoczęciem tam pracy, miejcie w rękawie jeszcze kilka innych ofert, bo nie wiecie co Was tam czeka.
Szczerze nie polecam.Szkolenie przygotowujące do pracy dostatecznie pokazuje jaka to praca: liczy się szybkość pracy i wyniki. Jak nie zrobisz jednego z parametrów to od razu zabierają ci całą premię. Trenerka (usunięte przez administratora)nie przygotowana do pracy, zawsze niezadowolona, nerwowa - nie nadaje się na to stanowisko i sfrustrowana nie przepuszcza ludzi do pracy. Najpierw oczekiwanie tydzień na szkolenie, potem tydzień szkolenia i pracy nie mam bo nie dokształcona w tej branży osoba uznała ze się nie nadaję.
Zgadzam się z poprzedniczką- wyższe stanowisko bardzo rzadko odzwierciedla kompetencje i umiejętności ludzi, którzy je obejmują. Zdecydowanie nie polecam
Ja też chciałem przyjść tylko na chwile...ale wziąłem udział w rekrutacji wewnętrznej i przeszedłem na wyższe stanowisko, więc teraz mam (usunięte przez administratora)W każdej firmie musisz sam o siebie zadbać. My mamy zgrany team, więc nikt z nas na atmosferę nie narzeka.
Zgadzam się z poprzednikiem, jeśli samemu się nie dopytasz to nikt Cię nie poinformuje, że należy podpisać rachunek. Sam musisz o siebie zadbać, bo reszta ma Ciebie w poważaniu. Atmosfera w firmie fajna, jednak jeśli chodzi o samą pracę to raczej mało przyszłościowe i ambitne zajęcie.. tym bardziej na umowę zlecenie. Jeśli ktoś jest studentem i traktuje tą pracę jako moment przejściowy to ok, jednak nie wyobrażam sobie pracować tam dłużej. Myślę, że studenci mogą znaleźć coś ciekawszego na rynku pracy niż wysłuchiwanie niezadowolonych klientów :)
Anonim- to chyba logiczne, że skro nie podpisałeś rachunku nie dostałeś wypłaty. Takie są zasady na zleceniach i są one jasne. To chyba nie problem podjechać i podpisać rachunek skoro budynek jest w ścisłym centrum i rachunek czekał codziennie 9-21. Tak więc masz to na własne życzenie, nikt nie będzie za Tobą biegał, żebyś odebrał swoje pieniądze. Ja pracuję w APS ponad rok i nie narzekam, atmosfera super. Jeśli ktoś podchodzi do pracy poważnie to może całkiem nieźle zarobić.
Pracowałem w firmie APS na infolinii wychodzącej Play i jeśli chodzi o atmosferę panującą w pracy, to oceniam na bardzo dobry, ale jeśli chodzi o regulowanie wynagrodzeń pracowników, to oceniam na niedostateczny.. Chodzi o to iż zrezygnowałem z pracy w firmie APS, ponieważ otrzymałem dużo lepszą, lepiej płatną i co najważniejsze pracę na umowę o pracę, nie zlecenie, aczkolwiek pieniądze za przepracowane wcześniej miesiące nadal do mnie nie dotarły, mimo wielu telefonów, meilów i wezwań do zapłaty, pieniędzy nadal nie mam ... Firma tłumaczy się, tym że nie jest w stanie wypłacić mi pieniędzy, ponieważ nie podpisałem rachunku, który co miesiąc trzeba było podpisywać aby otrzymać wynagrodzenie, aczkolwiek podpisywałem go za pomogą drogi elektronicznej, czyli firma przysłała mi mój rachunek na meila, ja go podpisałem i odesłałem, mimo tego pieniędzy nadal nie ma... Stwierdziłem że nie warto się chyba nawet z nimi kłócić, choć chodzi o kwotę prawie 1 tysiąca złotych.. Jednym słowem, firma umywa ręce i nie chce spłacać ludzi, którzy z nich zrezygnowali :/
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w APS Poland S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy APS Poland S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 140.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w APS Poland S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 111, z czego 12 to opinie pozytywne, 73 to opinie negatywne, a 26 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy APS Poland S.A.?
Kandydaci do pracy w APS Poland S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.