Invo System Sp. z o.o.

2.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Invo System Sp. z o.o.

Veni Vidi
Były pracownik

Proszę Państwa, trzeba uważnie czytać opinie i ze zrozumieniem. Te negatywne są prawdziwe, ale firma jest uczciwa jeżeli chodzi o wypłatę. Trzeba się mierzyć z tymi informacjami i je uważnie przeczytać, jeżeli właśnie teraz potrzebujesz zastrzyku gotówki i chcesz być przygotowany na to z czym masz się zmierzyć. Bariery wejścia do tej pracy i wyjścia są bardzo łatwe. Jest to duży plus. Ja oceniam na tak, o ile zna się zasady gry :)

Milko
Były pracownik

Bardzo złej opinii nie mogę napisać - TL bardzo sympatyczne, bardzo pomocne. Szkolenie samo w sobie tak naprawdę bez sensu bo nic nie wnosi do samej pracy (i tak po pierwszym dniu zostałam przeniesiona na inny projekt, nie miałam nawet czasu przeanalizować nowego skryptu, odrazu telefony). OGROMNY plus za terminowe wypłaty i bardzo miła pani z księgowości, która oddzwoniła nawet żeby wyjaśnić kiedy przyjdą pieniądze nawet po tym jak już tam nie pracowałam. Zostałam zwolniona chyba po 5 dniach bo 2 dni nie było żadnego leada (swoją drogą ciężko było zrobić jakiegokolwiek). Przynajmniej dostałam telefon od tl że musimy się pożegnać, bo firma na mnie nie zarobi.

Radek
Były pracownik

Mam sześcioletnie doświadczenie pracy z klientem w cc. Podszedłem z nadzieją dobrej pracy bo to nie sprzedaż. Pomimo tego że wcześniej zawsze świetnie radziłem sobie że sprzedażą. Po trzech dniach szkolenia przystąpiłem do rozmów. Szło mi ok. Nagle pani trener stwierdza że się nie nadaje i żebym się wylogował. Hit, firma nie zapłaci mi za 5 dni pracy. Na szkoleniu. Prąd czas który poświęciłem. Ludzie praca za najniższą krajową a w firmie zachowują się jakby płacili 5 tyś na rękę. Trzymajcie się z dala od tej firmy.

@parotygodniowapracownica
Pracownik
 Pytanie

Ja tam nie narzekam, nie obijam sie i dostaje za to kasę. Narzekacie na kadry a moim TL jest Bartek i serio jest super. Gość wie jak sprzedawać, ładnie potrafi sprzedać te wiedze nam. Więc jeśli ktoś sie nie obija to polecam się spróbować.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Invo System Sp. z o.o. kandydat na stanowisko Telefoniczny konsultant / konsultantka obsługi klienta ma szansę poznać swoje przyszłe zarobki? Czy można negocjować proponowaną kwotę wynagrodzenia?
Chętny
Pracownik
 Pytanie

Witam , czy wynagrodzenie jest wypłacane prawidłowo ,czy są jakieś problemy z wynagrodzeniem ? Czemu nie ma płatności co tydzień ,a nie po mcu dopiero 10tego ? Czy jest możliwość na bieżąco śledzić ewidencję godzin pracy czy są zgodnie naliczane ? Czy ta aplikacja na swój komputer jest bezpieczna ? Czy firma jest legalna ? Dlaczego przy rekrutacji takie niesympatyczne Panie są przez telefon ?

Prawda
Były pracownik
 Pytanie

Nie da się tutaj pracować o czymś świadczy to ze odeszłam, team leadarzy szkoleniowcy to ludzie wzięci z przypadku, tak szkolą tak szkolą że potem obrywa się konsultantom za brak wiedzy bo szkoleniowcy nie mają pojęcia o projektach. Jak ktoś napisze cos co nie spodoba się górze to wylatuje. Nie mozna dopytywać, nie można liczyć na pomoc. Masz być robotem za małą kase, robić za 2 osoby najlepiej i siedzieć cicho. Jest to praca niestabilna o ile można nazwać to pracą. Nigdy nie wiesz kiedy przyjdzie na ciebie czas, znajomi wrzucani z dnia na dzien bez konkretnych powodów bo przecież brak leada przez jeden dzien to chyba nie powód???? Pani W sama mowi ze zdarzają sie dni bez leadow, jak widac inni za brak leada wylatują a ona awansuje(?) Paradoks. Pozdrawiam was wszystkich i powodzenia w znalezieniu fajnej pracy:)

Łysy
Pracownik
@Prawda

Powinni się liczyć z tym że to jest praca dla każdego tylko dorywcza lub tymczasowo więc wymagać z kosmosu to bez sensu i to za grosze ,nikt tu z ambicji tego nie robi tylko jako dodatkowy zarobek :d karierę się robi gdzie indziej

bylypracownik
Były pracownik

Zatrudniłam się w firmie, ponieważ przegrałam zakład z przyjaciółką, którą wyrzucili po dwóch tyg pracy ( mówiła, że pracuje rzetelnie, a i tak ją zwolnili. ) Użyłam argumentów, że za rzetelną pracę i profesjonalizm nie zwalniają, i jej to się pewnie pracować nie chce, i żeby jej udowodnić zatrudniłam się ) Pomyliłam się, praktycznie nie chodziłam na przerwy, ucinali godziny. Pracujesz na swoim sprzęcie, płacisz za prąd. Wykonywałam telefon za telefonem. Byłam świadkiem, że na czacie koledzy sobie rozmawiali o ,,głupotkach" dostali ochrzan. Jeśli chodzi o lidy, że codziennie jeden, (nie osiągalne ) Czasami naprawdę to nie możliwe, mając taką bazę telefonów. Jeśli ktoś szuka pracy na stałe, fajnej atmosfery, i nie chce się przejmować się każdego dnia, że telefon zadzwoni i poinformują o zwolnieniu. Nie POLECAM. Szkoda czasu na tygodniowe szkolenie, za które nie dostaniesz kasy. Zwolnili mnie po około dwóch tyg. Praca za najniższą średnią krajową. Jestem osobą która, sama wyrabia opinie. Niestety wszystkie negatywne opinie to prawda.

.
Pracownik
@bylypracownik

Jeżeli jeden lead na dzień jest dla ciebie nie osiągalny i masz czas się zatrudniać ze względu na zakład z koleżanką, to wiele o tobie mówi:)

Blablabla
Były pracownik
@.

Tak wiele to o mnie mówi, ze opinie sama sobie wyrabiam. Jest coś takiego jak badanie rynku. Ta firma nauczyła mnie jednego jak się nie zachowywać. Pozdrawiam

Student prawa UW na szkoleniu
Kandydat

Szkolenie tragedia…. I nie chodzi mi tutaj o Anię, która niby ma prowadzić to „szkolenie”, a niejaką Panią Wiolę W., która ciagle jej przerywała, wtrącała się. Miało się wrażenie, że Ania jest przez nią stłamszona, ale w momentach, w których Pani W była potrzebna z pomocą to albo jej nie było, albo nic nie wiedziała, żart totalny. Szkolenie niby trwa 5 dni, ale tak naprawdę to 3 dni, bo 2 pozostałe dni to już dzwonienie i normalna praca, za która nikt ci nie zapłaci (chyba że przepracujesz min. 100h). Dzwoniłem tylko jeden dzień i tego żałuje. Skrypt porażka, niby zaakceptowany prawnie, ale jako student Prawa powiem, że nic nie miał z tym prawem wspólnego. Klienci rozłączają się po pierwszym pytaniu, z reszta nic dziwnego. Zaczyna się od razu pytać klientów, bez żadnego wstępnego przywitania, wytłumaczenia i ludzie są tak zdezorientowani, że krzyczą, przeklinają, nic przyjemnego. Na szczęście dostałem pracę ukierunkowaną z moją przyszłością i to mnie uchroniło przed tą firmą.

Julia
Pracownik
@Student prawa UW na szkoleniu

Emil ja byłam tez na tym szkoleniu, pracuje nadal leady robię ii serio to co piszesz jest śmiechu warte, dziewczyny naprawde fajnie poprowadziły szkolenie, i mój wynik jest odzwierciedleniem tego ;) A jak ktoś się nie nadaje do takiej pracy zostanie zwolniony to wylewacie swoje gorzkie żale tutaj a w twarz byście się bali powiedzieć co kolwiek. Wielki prawnik a idzie do pracy za najniższą krajową gdybys się nadawał do innej pracy i był bys dobry poszedł byś na staż do jakiejś kancelarii a nie do CC. Pozdrawiam i miłego dnia :)

Ja
Były pracownik

Pracowałem tu jakis czas na początku wydawalo się spoko. Nagle z dnia na dzien ubywalo ludzi. Pani W. W jest tam chyba z przypadku, szkoli nie mając pojęcia na dany temat bo czyta z kartki, nie potrafi odpowiedzieć na pytania dotyczące projektu. Ma znikomą wiedzę. Dużo zaprzyjaźnionych osob narzeka i jest tam tylko ze względu na sytuację finansową. Płacą niewiele, dorzucają roboty, podcinają ludziom skrzydła. To był ogromny błąd

Były pracownik
Były pracownik
@Ja

Zgadzam się Pani W, przy „szkoleniu” które miało być wdrożeniem do nowego projektu które trwało chyba z 20 min... Było tylko i wyłącznie przeczytaniem tego co już było napisane przy opisie projektu. Żadnej rzetelnej pomocy ani logicznych argumentów. Sama się zastanawiałam co Pani W robi na tym stanowisku już pomijając o totalnym braku profesjonalizmu jako osoba która ma „zarządzać” w jakikolwiek sposób grupa ludzi „.

Michsl
Były pracownik
@Ja

Dokładnie podcinanie skrzydeł to mało powiedziane, najlepiej siedź cicho nie pytaj bo pytania wyprowadzają liderów z równowagi 8 przeszkadzasz w pracy, także pracuj i nie miej pytań, tyle w temacie,

Dominika
Były pracownik
@Były pracownik

Dokładnie, Wiola nie potrafi szkolić, do tego uważa się za najmądrzejsza, poniża pracowników, czepia się każdego słowa zdania, jak masz problem lepiej zamilknij bo zwalniają za to że pytasz

Ja
Były pracownik

Polecam OMIJAĆ tą firmę! Na szkoleniu zapewniają, że nie ma zwolnień za brak leadów bo starają się w takich sytuacjach pomagać pracownikom ???????? Nie miałem leada jeden dzień i to było tłumaczenie przy zwolnieniu. Pomijając fakt, że zdobycie leada na zimnej bazie klientów i z najgorszym skryptem jaki kiedykolwiek widziałem jest praktycznie niemożliwe (chyba, że akurat trafi Ci się bardzo naiwna osoba po drugiej stronie słuchawki(szczęście dla Ciebie na nieszczęście dla niej). Przed rozpoczęciem pracy czytałem opinie jednak stwierdziłem, że przecież wszedzie się zdarzają te negatywne. Niestety w tym przypadku każda jedna negatywna opinia z tej strony pokrywa się z prawdą. A pozytywne chyba są pisane przez zarząd firmy ????

Poziomka
Pracownik

Firma zacheca ,,korzystnym" systemem prowizyjnym, ale fakty są takie że prowizje od leadów są NIEOSIĄGALNE. Wychodzi ze na miesiąc pracując ok 120 h wzwyż trzeba zrobić 95 leadów. Czasami dziennie ciężko o jednego leada. Więc jedynie dostaje się podstawę. Zamiast awansu, mozna spodziewać się degradacji z kolei. Firma najwidoczniej słabo sobie radzi, zakontraktowali wiele firm a nie ma ludzi do roboty. Firmy z którymi współpracują to totalny scam. Nagadaywanie ludzi, wciskanie produktu... nie wiem jak dlugo tu jeszcze pociągnę. Dokładają obowiązków, szkoda ze stawka nie rośnie... totolany wyzysk

Someone
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora) Wyobraźcie sobie, że dzwonicie z produktem/usługą. Macie skrypt, trochę do kitu, bo potencjalny klient go nie rozumie I myśli, że go nękacie, ale dobra. Baza średnia, leady jakoś się robią, czasem ponad normę. Po czym baza się zmienia na taką nie do przejścia- leadów jest coraz mniej. Masa ludzi została zwolniona przez brak wyników, co często zależy od farta czy złapiesz tego leada, czy nie. Wracając: pracujesz na kiepskiej bazie, turbo nieaktualnej, po czym dostajesz nowy projekt "dosprzedaży" - masz szkolenie, które trwa godzinę, a projekt bardziej skomplikowany niż pierwotny. To nic, macie dzwonić, już teraz. Klienci mają pytania na które nie znasz odpowiedzi? Improwizuj, wracaj do skryptu, ciśnij. Szkolenie - 5 dni. 3 dni wprowadzające. Dowiesz się czym zajmują się koledzy, z których połowa i tak zostanie wywalona pierwszego dnia PRÓBNYCH telefonów. 2 dni pitu pitu o prywatnym życiu Pani Wioli. Super. Jeden manager został zwolniony i przeniesiony na konsultanta. Stawka kiepska, o premii zapomnij. Możesz za to liczyć na niesamowitą dawkę motywacyjnych haseł, ale w sumie jak wyszukasz sobie jakiś filmik na YouTubie to wyjdzie na to samo, a nie stracisz czasu. ;) Praca zdalna to w zasadzie jej jedyny plus, bo nie wyobrażam sobie jeszcze marnowania czasu i pieniędzy na dojazdy. Jak jesteś lizusem to sobie poradzisz, w innym wypadku poszukaj normalnej roboty.

Oli
Były pracownik

Trochę śmieszne są te negatywy. Warunki jakby jasno są przedstawione na początku współpracy, jeżeli komuś nie pasują to się współpracy nie podejmuje, proste. Normalni ludzie są w stanie podejmować świadome decyzje. Ogólnie praca dla lubiących gadac w porządku. Nie zarobi się kokosów, ale tez praca nie wymaga niczego oprócz przykładania się do gadania. Trochę denerwujące moga być awarie które wpływają na wypłatę-nie pracujesz nie zarabiasz. Jezeli masz problemy z wynikiem, team lider zawsze chce pomoc tak, żeby je poprawić. Jezeli się przykladasz, bierzesz rady do siebie nie jest to trudne lub nie do osiągnięcia. Przerwy planujesz sobie jak chcesz, kiedy chcesz nie musisz mieć przyzwolenia co tez jest dobre. Jezeli chodzi o ucinanie czasów, w ciągu jakiegoś pół roku jak tam pracowałam zdarzyło się to dwa razy, ze nie została mi zaliczona cała godzina o czym zostałam poinformowana i spodziewałam się tego, bo a to kurier, a to ważny telefon wiec nie pracowałam skrupulatnie. Ale nie ma się co dziwić…. Ogólnie praca w porządku, ale nie można się nastawiać na duży zarobek. Ale tez dużych umiejętności mieć nie trzeba.

Botakjestnajlepiej
Były pracownik
 Pytanie
@Oli

A mnie śmieszą pozytywne komentarze. Owszem, warunki pracy są przedstawione przed podjęciem pracy, bo każdy pracodawca musi to przedstawić, ale rzeczywistość może inaczej wyglądać. Mnie rozwala każdy pozytywny komentarz, bo zawsze w nim jest przytoczony ten sam argument… „nikt za siedzenie nie płaci”. Może nie wrzucajmy wszystkich do jednego worka, hm ? Jestem osobą która przez pewien czas pracowała w tej firmie i zostałam wyrzucona bez poinformowania jaki jest powód rezygnacji współpracy. Pracować pracowało się i nie robiło się sporych przerw, tylko tyle ile miało być. Nie robiło się może sporych wyników, ale się starało i można powiedzieć nie było , aż tak źle. Ktoś napisze, że widocznie nie nadaję się do takiej pracy, bo trzeba być komunikatywną osobą to dlaczego po odejściu z invo dalej pracuję z ludźmi i jakoś problemu z komunikacją oraz sprzedażą nie mam problemów ? Podejrzewam, że większość ludzi, która pracowała tutaj w tej firmie też ma tak samo jak ja i wie, że to jest ich tylko durny argument, bo nie mają nic innego na obronę, bo sami wiedzą jaka jest prawda. Rozumiem, że nie wszyscy muszą mieć złe doświadczenie z tą firmą, bo inaczej ta działalność już dawno, by upadła, ale nic dziwnego, że większość ludzi jednak pozytywnych odczuć nie ma. Szczególnie gdy właśnie wchodzi się na te forum i czytasz te ich wypociny mówiące o były pracownikach.

Były Pracownik
Pracownik
@Oli

Śmieszniejszego komentarza jeszcze nie widziałem. Na szkoleniu nie było mówione że za umówienie na złą godzinę jest zwolnienie z marszu.

były pracownik
Były pracownik

Z całego serca nie polecam tej firmy! Niestety zupełnie inaczej przedstawiane warunki a inna rzeczywistość. Czysty wyzysk począwszy od samego szkolenia ktore trwa 5 dni 2 ostatnie dni które nazywają "szkoleniem" to już zwykła praca za którą nie dostaniecie ani grosza jeśli nie przepracujecie 100h. Strata czasu i nerwów!

Były Pracownik
Były pracownik

Beznadziejna firma, szkolenie trwa 3 dni i od razu zaczynasz dzwonić, bazy zimne, produkty beznadziejne. Zostałem zwolniony pierwszego dnia dzwonienia. Zatrułem się wtedy o czym poinformowałem szkoleniowca - mam dzwonić a jak nie to na następne szkolenie. Oczywiście zmuszony byłem dzwonić. Podczas rozmowy zwalniającej wytknięto mi "a dlaczego umawiasz na 16 jak wtedy już nie pracujesz" I ZA TO MNIE ZWOLNIONO. Wioletta Wi******** to najgorszy przełożony, bardziej by pasowała do (usunięte przez administratora) niż do pracy z ludźmi. Zachęcanie do zadawania pytań a następne gaszenie i pretensje jak ktoś pytania zadaje, ciągłe wyszukiwanie potknięć i błędów jakby zbierali punkty za zwalnianie ludzi. Firma nie rozumie że to jest praca a nie (usunięte przez administratora). NIE POLECAM

Lolekusek
Pracownik

Dobra praca i przyjemni Leaderzy, trzeba się odnaleźć i wiedzieć co można robić z klientem aby osiągać wyniki

Pawe4
Kandydat
 Pytanie

Cześć, którego dnia miesiąca są przesyłane wypłaty na konto? Czy premie/prowizje w ten sam dzień razem czy są 2 wypłaty? No i właśnie czy jest prowizja? Z góry dzięki za info

Anetteee
Kandydat
 Pytanie
@Pawe4

Podłączam się pod pytanie oraz czy da się tam zarobić więcej niż 5000 netto? Jakie są projekty? Dzieki

KabaretINVO
Były pracownik
@Anetteee

Tam 5000 tys netto nie zarobisz, a ty jeszcze liczysz na więcej…

XD
Pracownik
@KabaretINVO

5000 tys netto to rzeczywiście trzeba być prezesem Tesli żeby zarabiać XD pomijając że taka liczba nie istnieje XD

KabaretINVO
Były pracownik
@XD

Aj, aj, aj mój błąd haha dzięki za zwrócenie uwagi. Miało tam być 5000 zł netto : ) Miało być dobrze wyszło źle, ale jedno jest pewne… czy to 5000 tys : p czy 5000 zł to i tak tam tyle nie zarobisz.

Kasia
Były pracownik

Ale to chyba pracowałeś po 10-12h inaczej po 8h to nie wyjdzie tyle nawet z prowizja

klington
Kandydat
 Pytanie
@Kasia

To średnio ile zarabiacie ?

klington
Kandydat
 Pytanie
@Kasia

Średnie zarobki to jakie ?

Zuza
Były pracownik

Zaczynając od początku! Od rozmowy kwalifikacyjnej to była najszybsza rozmowa jaką miałam było jedno pytanie o doświadczenie. Po rozmowie zostałam od razu zapisana na szkolenie. Niestety za to szkolenie pieniędzy nie zobaczę bo na ostatnim dniu szkolenia zrezygnowałam więc to że zmarnowałam prawie tydzień nic nie znaczy. Jeśli mam być szczera znalazłam jeden jedyny plus pracę wykonuję się w domu i podobno samemu układa się grafik. Ale co do minusów 1. pierwsze 3 dni szkolenia firma robi z siebie aniołów wszystko jest pokazane od najlepszej strony np. jesteśmy empatyczni wobec klienta i taka też byłam 4 dnia szkolenia rozumiałam że jak klient jest w pracy nie może rozmawiać tak działa empatia też w pracy nie rozmawiam prywatnie. Ale okazało się że robię zle gdyż trzeba na siłę utrzymać klienta mówiąc wie Pan/Pani bardzo mi zależy aby nie stracić pracy. I ja się pytam gdzie tu empatia gdzie stawiam swoją posadę wyżej niż pracę klienta. Dajmy przykład obsługuję nas kelnerka i odbiera telefon mówi że jest w pracy ale słyszy taki chwyt i gada dalej co z jej KLIENTAMI. 2. Sprzedaż a nie wciskanie. Jeśli coś sprzedaję podaję argumenty za i zbijam wszelkie ale i klient nadal nie jest zainteresowany nie wciskam mu czegoś czego nie chce bo na następny raz nie odbierze. Ale tu trzeba cisnąć żeby mieć wynik myślę że nie ważne jak byle kasa się zgadzała. 3 słaby kontakt gdy coś się nie podobało w moich rozmowach od razu dostałam litanie o co chodzi ale jeśli chodziło o moje pytania i zawahania cisza a na szkoleniu również było aby szanować czas współpracowników. Na koniec dodam że dnia w którym miałam już rozmowy po pracy sprawdziłam opinie i moja pokrywa się z większością. Dodam że to nie była moja pierwsza praca. Lubię pracę z klientem ale nie w ten sposób nie dałabym rady lecieć na litość. Ale moim zdaniem jeśli ktoś chce może spróbować bo nie ma takich obiekcji jak ja.

Janusz
Pracownik
@Zuza

Sam tutaj pracuje, miałem też szkolenie i nikt nigdy nie kazał mi zarzucać takich argumentów wyżej wspomnianych, a wręcz gdybym tak powiedział do klienta, na pewno zostałbym poprawiony przez TL. Zrozumiałbym żal gdyby Panią ktoś wyrzucił, ale Pani sama zrezygnowała więc jak ktoś sam uważa, że swój czas marnuje to opinia nie wydaje się być szczera. To są łatwe projekty na gotowcach, przecież gdyby Pani zadzwoniła do takiej kelnerki to mogłaby Pani umówić z nią inny termin i dzień zaznaczyć w systemie i połączenie wpada o wyznaczonym terminie. Owszem klient standard nie mam czasu, ale to mówimy, że zajmiemy tylko chwilkę itp. A nie że ktoś starci pracę. Jestem pod wrażeniem wyobraźni, sam bym w życiu na to nie wpadł. Ja pracuje, zarabiam i nie narzekam, choć różni ludzie się zdarzają w tej pracy i w sumie wszędzie, już nawet w sklepie są różni klienci potrafią krzyczeć bluzgać. Kwestia chęci i nastawienia. Trzeba wiedzieć gdzie i po co do pracy się idzie, na słuchawkach trzeba umieć zachęcić do czegoś zainteresować samą rozmową, to właśnie taka praca. Jakby CC jakiekolwiek miało zatrudniać tylko po to, żeby usłyszeć w słuchawkach od klienta ,,nie mam czasu" chyba żadne by się nie utrzymało:-D nie raz słyszę nie mam czasu, jestem zajęta itd ale jakoś po chwili się okazuje, że Pan/Pani ma czas na rozmowę, tylko z góry zakłada, że dzwoni się z lekami, albo pokazami garnków:D ja polecam prace dla ludzi, którzy wiedzą i rozumieją prace w CC.

Daga
Inne
 Pytanie

Hej,jakie firma daje benefity?

Oli
Inne
 Pytanie

Czy zdarzyło się komuś ostatnio, że został zwolniony przed wypracowaniem tych 100 godzin na umowie poszkoleniowej? Według zapisu w umowie w takiej sytuacji nie dostaje się wynagrodzenia ani za szkolenie ani za pracę. Czyli można w sumie stracić sporo czasu i nic nie zarobić pomimo przepracowania np 50 godzin.

Xdd
Pracownik
 Pytanie
@Oli

Gdzie masz zapis ze za prace nie dostaniesz? Za każda godzinę dostaniesz .. jedynie za szkolenie nie jeżeli nie masz godzin

Malina
Były pracownik
@Oli

Tak zdarzyło się zostać zwolnionym ze względu na brak wyników przed szkoleniem. Byłam na szkoleniu, przepracowałam 70h po szkoleniu i normalnie przyszła wypłata za te godziny, nie otrzymałam wynagrodzenia tylko za szkolenie, bo nie wypracowałam 100h. Wszystko moim zdaniem uczciwie. Przecież na rekrutacji dostaję się umowy do zapoznania, to wszystko jest tam napisane- tylko trzeba czytać ze zrozumieniem :-D Osobiście polecam jak wiesz, że jesteś w stanie robić wyniki i masz zapał do pracy. Na słuchawkach nie każdy się sprawdza- mi się nie udało. Jednak zadowolona jestem z tej krótkiej współpracy, miła atmosfera, szkolenie świetne. Najlepiej samemu sprawdzić, bo jak widać mówione są rzeczy, które nawet miejsca nie mają w tej firmie.

Oli
Inne
@Xdd

Zapisz w umowie jest średnio jasny. Chodzi mi o punkt mówiący, że zleceniobiorca otrzyma wynagrodzenie za pracę wraz z wynagrodzeniem za szkolenie po wypracowaniu pewnego minimum godzin. Można rozumieć to tak, że jeśli ktoś zostanie zwolniony po np 50 godzinach przepracowanych to nie dostanie nic.

Xdd
Pracownik
 Pytanie
@Oli

tu już się kłania czytanie ze zrozumieniem :D a co jak ktoś przyjdzie końcem msc, przepracuje 20h, to za nie nie dostanie kasy? no dostanie, bo pracował. a jak w kolejnym miesiącu będzie miał powyżej 80h to oprócz kasy za godziny itd. dostanie kasę za szkolenie.

Kasia
Były pracownik
@Xdd

Kiedyś było trzeba przepracować 20h żeby dostać za szkolenie widać zmienili...

Hej xd
Były pracownik
@Kasia

Kiedyś były krótsze szkolenia. Zresztą nie sądzę żeby było opłacalne 5dni szkolenia i po 20h za szkolenie kasa. To każdy by sobie przyszedł tylko na szkoleniu posiedzieć 2 i pół dnia podzwonić i kasa praktycznie za nic. W innych firmach płacą po 160h wypracowanych godz. albo całkiem za free siedzisz na szkoleniu :-D nie ma co narzekać, pewnie większość i tak przynosi straty, bo zapału ludzie do pracy nie mają.

Kasia
Były pracownik
@Hej xd

Szkolenie trwało 2h potem dzwonienie i 5 dni pod okiem TL gdzie sprawdzali jakość leadów i tak każdy odpadał po kolei jak źle robił...

Zostaw merytoryczną opinię o Invo System Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Invo System Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Invo System Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 186.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Invo System Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 153, z czego 49 to opinie pozytywne, 79 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Invo System Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii