MTTC Poland Sp. z o.o.

1.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o MTTC Poland Sp. z o.o.

SPEJSON
Pracownik

Księga ulicy mówi jasno! Kto w mttc pracuje, ten się chyba nie szanuje...

9
W sumie ok
Pracownik
 Pytanie

Całkiem spoko praca. Wesoły, młody zespół. Firma szybko się rozwija pod każdym względem (liczba pracowników, ilość napraw, powierzchnia serwisu). Dobra opcja dla tych, którzy właśnie skończyli szkołę/studia i potrzebują zdobyć pierwsze doświadczenie. Można wiele się nauczyć, wystarczy tylko chcieć. Protip dla wszystkich niezadowolonych: 1. Nie podoba Ci się atmosfera? To zrób coś (opowiedz kawał/przynieś cukierki), żeby była lepsza, bo właśnie Ty ją tworzysz. 2. Nie odpowiadają Ci zarobki? Sprawdź, czy wypłata 10go pokrywa się z wynagrodzeniem, na które świadomie (mam nadzieję) się zgodziłeś. Jeśli uważasz, że zasługujesz na więcej, to przedstaw przełożonemu konkretne argumenty. 3. Nie przepadasz za swoim liderem? Porozmawiaj z kierownictwem, że chciałbyś zmienić team (Rozmowa - lol jaki szalony pomysł). Moja jedyna prośba - zmieńmy kawę na smaczniejszą - od razu wszyscy (albo chociaż więcej osób) będą w lepszych humorach ;)

15
Bartek
Pracownik
@W sumie ok

W sumie całkiem spoko że kierownictwo zaczyna umieszczać tutaj wpisy :) normalnie kraina mlekiem i miodem płynąca. Młody zespół jest dlatego że każdy kto ma choćby trochę doświadczenia i pracował w innych firmach nie ma zamiaru tutaj zabawić długo. I owszem... to jest dobra praca dla początkujących pracowników. Ale dłużej niż pół roku nie opłaca się tu siedzieć bo są miejsca gdzie zdecydowanie zarobisz więcej z mniejszą ilością stresu.

6

Pracodawca

@W sumie ok

Dzięki za komentarz! Pozdrawiamy :)

W sumie ok.
Pracownik
@MTTC Poland Sp. z o.o.

A pracownicy nie pozdrawiają.

9
Borys
Pracownik

Nie polecam tej firmy. Sztucznie pompują atmosferę profesjonalizmu.. przykładem są codzienne spotkania z panem dyrektorem które nie wnoszą absolutnie nic do poprawy działania firmy a wręcz przeszkadzają bo odrywają od pracy... Ale to nie jest istotne że masz normę do wyrobienia.... te paręnaście minut nikogo nie zbawi... szczerze ludzie się śmieją z tej firmy i odchodzą do innych.

12

Pracodawca

@Borys

Dzień dobry, codzienne spotkania przygotowują i prowadzą dla swoich zespołów liderzy, nie zarząd firmy. Służą one temu, żeby omówić bieżące sprawy, zadania i wyniki. Pozdrawiamy!

Hanna
Kandydat

Firma usuwa wpisy które nie naruszają regulaminu gowork.

5

Pracodawca

@Hanna

Dzień dobry, administrator portalu weryfikuje wszystkie nasze działania. Zgodnie z regulaminem serwisu, w przypadku zarchiwizowania wpisu zgodnego z regulaminem – jest on przywracany. Na naszym profilu ukrywamy wpisy, które m.in. mogą naruszać dobra osobiste, są wulgarne, albo zawierają dane osobowe lub prywatny numer telefonu. Pozdrawiamy!

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czym zaskoczyła Cię rozmowa kwalifikacyjna w MTTC Poland Sp. z o.o. na stanowisko Doradca Klienta? Daj znać innym kandydatom, co sądzisz o procesie rekrutacyjnym.
Daniel
Pracownik

Jak firma ma zamiar sobie poradzić z dużą rotacją pracowników. Proszę o merytoryczną odpowiedź.

9

Pracodawca

@Daniel

Dzień dobry! Jako organizacja nadal się rozwijamy i zmieniamy się tak, aby jak najlepiej odpowiadać potrzebom i oczekiwaniom naszego zespołu. W tym celu realizujemy regularne audyty we wszystkich obszarach. Dzięki konstruktywnym spostrzeżeniom naszych pracowników wdrażamy w organizacji konkretne zmiany i usprawnienia. W ostatnim czasie: • przeorganizowaliśmy pracę w taki sposób, by technicy naprawiali mniejszą liczbę modeli - dzięki temu pracownicy mogą specjalizować się w wykonywanych naprawach, podnosimy też jakość usług, • zmieniliśmy system premiowy, umożliwiając pracownikom samodzielne monitorowanie swoich wyników, • zwiększyliśmy liczbę stanowisk pracy wyposażonych w narzędzia do wykonywania napraw, • wprowadziliśmy bardziej usystematyzowany plan wdrożenia i szkolenia nowych pracowników. Umożliwiliśmy także naszym pracownikom zadanie pytań w pełni anonimowo. Liczmy, że dzięki temu każda osoba, która chce podzielić się swoją opinią czy wątpliwościami, będzie miała taką możliwość. Pozdrawiamy serdecznie!

Zawiedziony
Pracownik

Dla tego pracodawcy liczą sie TYLKO pracownicy którzy wyrabiają normę a mają największą liczbę zwrotek z kontroli jakości jak i także reklamacji TO ONI dostają lepsze stanowiska niż pracownicy którzy mają wyrobioną 70%-80% normy a nie mają zwrotek. Morał jest taki: nie doceniają dobrego pracownika który przykłada się do pracy bo dla nich ważniejsza jest ilość a nie jakosc

5
Konfucjusz
Pracownik
@Zawiedziony

Przecież to już od dawna wiadomo że(usunięte przez administratora)traktuje pracowników nierówno. Sama premia też przecież jest "uznaniowa"...

3

Pracodawca

@Zawiedziony

Premia każdego pracownika zależy od dwóch głównych wskaźników. Pierwszym czynnikiem jest jakość, która oznacza liczbę urządzeń zwróconych do ponownej naprawy przez zespół kontroli jakości oraz liczbę reklamacji od klientów po wykonanej naprawie. Drugim wskaźnikiem jest liczba zakończonych napraw – takich, które pozytywnie przeszły kontrolę jakości w danym okresie. Jako organizacja nadal się rozwijamy i zmieniamy się tak, aby jak najlepiej odpowiadać potrzebom i oczekiwaniom naszego zespołu. W tym celu realizujemy regularne audyty we wszystkich obszarach. Nasi pracownicy tworzą bardzo zaangażowaną społeczność i chętnie dzielą się swoimi pomysłami i uwagami. Rozwiązanie dotyczące premii przyjęliśmy właśnie dzięki sugestiom naszych techników. W przypadku pytań dotyczących pracy w MTTC serdecznie zapraszamy do kontaktu na adres: praca@mttcpoland.pl.

Adam
Pracownik
 Pytanie
@MTTC Poland Sp. z o.o.

Bajki, bajki, bajki.... Goebbels byłby dumny z propagandy którą serwujecie pracownikom. To może odpowiecie dlaczego w firmie macie taką rotację skoro według was warunki premiowe, płaca I cały system pracy jest według was taki wspaniały?

4

Pracodawca

@Adam

Dzień dobry! Mamy świadomość, że jako organizacja musimy wprowadzać zmiany i usprawnienia, żeby lepiej odpowiadać potrzebom pracowników. Nasze zespoły mają możliwość, aby opowiedzieć o swoich sugestiach podczas codziennych spotkań zespołów i indywidualnych rozmów z liderami. W ostatnim czasie umożliwiliśmy zadanie pytań i podzielenie się pomysłami w pełni anonimowo. Jednocześnie rozumiemy, że większość naszych pracowników stanowią młode osoby, które nadal poszukują swojej ścieżki zawodowej, często są też w trakcie studiów. Dlatego rozumiemy, że zmieniają oni swoje priorytety i stawiają na edukację, chcą rozwijać swoje kompetencje w innej branży lub decydują się na wyjazd do innego miasta albo za granicę. Jednocześnie staramy się odpowiadać na potrzebę rozwoju naszych pracowników poprzez rekrutacje wewnętrzne, możliwości awansu, czy dostęp do szkoleń. Zależy nam, aby osoby, które wiążą swoją przyszłość z technologiami i elektroniką zostały z nami na dłużej. Pozdrawiamy!

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Cześć. Właśnie dostałem propozycję pracy w firmie ale po przeczytaniu wpisów zaczynam być sceptycznie nastawiony do tej oferty. Mam duże doświadczenie w pracy z elektroniką i zależy mi na stabilnym zatrudnieniu i oczywiście na pieniążkach ponieważ mam dziecko które mało nie kosztuję... Do meritum. Ile można zarobić w firmie bez tej premii o której pisaliście?

1
Mati
Pracownik
@Kandydat

Jeśli jesteś w stanie utrzymać rodzinę za 2600 to śmiało, bo tyle obecnie wypłacają pracownikowi który tam pracuje dłużej niż pół roku.

1

Pracodawca

@Kandydat

Dzień dobry! Wysokość podstawowego wynagrodzenia zależy przede wszystkim od zajmowanego stanowiska – a więc zakresu obowiązków, odpowiedzialności oraz posiadanego doświadczenia. Premia każdego pracownika zależy od dwóch głównych wskaźników. Pierwszym czynnikiem jest jakość, która oznacza liczbę urządzeń zwróconych do ponownej naprawy przez zespół kontroli jakości oraz liczbę reklamacji od klientów po wykonanej naprawie. Drugim wskaźnikiem jest liczba zakończonych napraw – takich, które pozytywnie przeszły kontrolę jakości w danym okresie. To rozwiązanie przyjęliśmy również dzięki sugestiom naszych techników. Dbamy o to, żeby zasady premiowania pracowników były dla wszystkich dostępne i zrozumiałe, dlatego wyjaśniamy je już na etapie rekrutacji. Każdy pracownik może na bieżąco śledzić swoje postępy w systemie. W przypadku pytań dotyczących pracy w MTTC serdecznie zapraszamy do kontaktu na adres: praca@mttcpoland.pl. Pozdrawiamy!

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Czy może ktoś się wypowiedzieć, jak wygląda dział kontroli jakości?

1

Pracodawca

@Kandydat

Dzień dobry, dziękujemy za pytanie :) Zespół kontroli jakości jest odpowiedzialny w naszej firmie za sprawdzanie telefonów po wykonanych działaniach serwisowych. Pracownicy korzystają z odpowiednich dla danego producenta narzędzi testujących. Posiadają też jasno sprecyzowane kryteria weryfikacji urządzeń. W przypadku pytań dotyczących pracy w MTTC serdecznie zapraszamy do kontaktu na adres: praca@mttcpoland.pl. Pozdrawiamy!

Magda
Pracownik

Firma to jedna wielka porażka. Mało płacą, wymagają nierealnych wyników a przerwy na chwile oddechu masz 15 min. Docenia się mątwy biurowe które na rozkaz nadają do szefa na innych pracowników a ci którzy sumiennie pracują mają obcinane premie o ile ktoś jeszcze ja dostaje. Ci co znają swoją wartość odchodzą... coż jaki szef taka firma.

2

Pracodawca

@Magda

Dzień dobry, dziękujemy za komentarz – postaramy się odpowiedzieć na wszystkie poruszone kwestie. Wysokość podstawowego wynagrodzenia zależy przede wszystkim od zajmowanego stanowiska – a więc zakresu obowiązków, odpowiedzialności oraz posiadanego doświadczenia. Premia każdego pracownika zależy od dwóch głównych wskaźników. Pierwszym czynnikiem jest jakość, która oznacza liczbę urządzeń zwróconych do ponownej naprawy przez zespół kontroli jakości oraz liczbę reklamacji od klientów po wykonanej naprawie. Drugim wskaźnikiem jest liczba zakończonych napraw – takich, które pozytywnie przeszły kontrolę jakości w danym okresie. To rozwiązanie przyjęliśmy również dzięki sugestiom naszych techników. Dbamy o to, żeby zasady premiowania pracowników były dla wszystkich dostępne i zrozumiałe, dlatego wyjaśniamy je już na etapie rekrutacji. Każdy pracownik może na bieżąco śledzić swoje postępy w systemie. Jeśli chodzi o uszkodzenie urządzenia lub części przy naprawie – gdy było przypadkowe, koszty dodatkowych napraw ponosi serwis, a nie pracownik. W ciągu dnia pracownicy mają do dyspozycji dłuższą, 20-minutową przerwę obiadową. Krótsze przerwy na skorzystanie toalety, czy picie nie są limitowane. W przypadku pytań dotyczących pracy w MTTC serdecznie zapraszamy do kontaktu na adres: praca@mttcpoland.pl.

N
Kandydat
 Pytanie

Witam, Dostalem oferte pracy z tej firmy, jednak czytajac te wszystkie komentarze zrazilem sie do niej. Czy obecni/byli pracownicy mogliby opisac jak wyglada tam praca? Rzeczywiscie jest to zwykły (usunięte przez administratora) Mam rodzinę więc chciałbym wiedziec czy to jest poważna firma czy jest tylko nastawiona na maksymalne wykorzystanie pracownika. Z góry dzięki za odpowiedzi .

2
Pan Ropuch
Pracownik
@N

Firma jest ok jesli chcesz się nauczyć naprawiać telefony ale pozostawanie w niej wiecej niż pół roku jest bez sensu. Po przejsciu okresu próbnego bedziesz traktowany przedmiotowo a jeśli nie masz doswiadczenia w robieniu telefonów na czas to zapomnij o jakiekolwiek premii. Zarobki na poziomie max 2800zl z dodatkiem dużego stresu. Jesli coś zepsujesz mozesz spodziewać sie papieru do podpisania ze oddasz im pieniadze za to. Jesli nie bedziesz wyrabial nierealnej normy też czeka cie papier do podpisania. Kiedyś też były przymusowe pracujace soboty wprowadzone przez pana dyrektora ale na szczescie przez interwencje jednego pracownika zostalo to zniesione. Dobrze ci radzę poszukaj czegoś innego jak to juz robia sami pracownicy firmy.

2
N
Kandydat
@Pan Ropuch

Dziękuję bardzo za odpowiedź. Jest bardzo pomocna. Pozdrawiam.

1
Konrad
Pracownik
 Pytanie

Ludzie przestali wierzyć w tą firmę. Kto może ten ucieka. Zaraz zostaną sami szoszoni... każdy wie co jest nie tak ale nic się nie zmieni bez zdecydowanych działań prezesa. Ale czy prezes o tym wie? Raczej ma tak samo mydlone oczy jak to robi dyrektor nowym pracownikom.

2
Kacper
Były pracownik

U większego (usunięte przez administratora)jak ten to nie pracowałem, nareszcie koniec tej nierównej walki

2
007
Pracownik
@Kacper

Poprostu niektóre osoby nie powinny być na stanowiskach zarządzających. Wiele razy dawał pokaz swojego (usunięte przez administratora) i braku ogłady w stosunku do innych pracowników. Część rzeczy spokojnie można by zgłosić jako (usunięte przez administratora) ale przez zakaz wnoszenia telefonów ( bezprawny, kodeks pracy) nikt nie może zdobyć dowodów. Zwykły dzban.

2
007
Pracownik

Obecnie w firmie jest wielki exodus wartościowych pracowników. Ludzie zaczynają odchodzić do innych firm nie dlatego że praca im się nie podoba ale dlatego że nie chcą dalej pracować pod dyrektorem który musi mieć za wszelką cenę zieloną tabelkę. Słaba firma.

2
Olo
Pracownik

Firma a raczej dyrektor potrafi motywować jedynie strachem, wstydem i groźbą

2
Karolina
Inne

Widzę, że na forum są opinie klientów MTTC Poland i to one przeważają, a mnie bardziej interesuje to, jak firmę oceniają pracownicy. Szczególnie, jeśli chodzi o to, czy pracodawca troszczy się o rozwój pracowników. Na przykład poprzez oferowanie im różnych szkoleń poszerzających kompetencje i zwiększających ich szanse na karierę. Jak uważacie?

8
LOLek
Pracownik
 Pytanie
@Karolina

Jakich klientów? Nie ma tu opinii żadnego klienta tylko zwykłych pracowników, opinie klientów byłby jeszcze gorsze. Jakie szkolenia? Jaki rozwój? Jedyny rozwój jaki możesz osiągnąć w tej firmie wg pracodawcy to krecenie jeszcze większej ilości telefonów za jeszcze mniejsze wynagrodzenie/premie - to jest najlepszy rozwój wg pracodawcy

Definitywnie nie klient
Były pracownik
@Karolina

Widzę tonący brzytwy się chwyta. :)

2
Klient
Były pracownik
 Pytanie
@Karolina

Klienci? Raczej nie... oni piszą na forum (usunięte przez administratora) przez Digitalcare... tutaj piszą sami pracownicy. I jest bardzo źle... a nawet beznadziejnie. Widac ze firma powstala bez planu i doswiadczenia. Remedium? Każdy wie co by polepszylo kondycje firmy tylko nikt nie ma jaj a przede wszystkim kompetencji zeby powiedziec osobie ktora dowodzi że sie do tego nie nadaje.

1
Łysy z Brazzers
Były pracownik

Firma Mttc.. Cóż - komuś kto ma już doświadczenie przy naprawie nie polecam tego miejsca. Tam nie liczy sie doświadczenie, dla Szefostwa ważniejsze są nowe osoby które będą wierzyły we wszystkie opowieści o rozwoju potencjale i mozliwosciach..wystarczy chwila pracy tam by zrozumiec, ze to wszystko bajki..wyznaczone cele ktore sa nie do zrealizowania zeby tylko nie wyplacac premii, brak narzedzi dla technikow, a i samego sprzetu wspoldzielonego jest zdecydowanie za malo..team liderzy ogolnie w porzadku poza „kacperkiem” który jest najglosniejszy w calej firmie, a poza trzymaniem glowy w tylku Szefa nic innego tam nie robi, sztuczna zyczliwosc az kapie od tego typa..Dzial QC - coz, osoby ktore zamiast wspolpracowac z technikami wspolpracuja z kacperkiem i szefem robiac wszystko zeby ilosc puszczonych telefonow nie poszla za wysoko bo bedzie trzeba zaplacic „premie” .Jesli masz do wyboru prace w tej firmie, a gdzies indziej gwarantuje, ze to „gdzies indziej” bedzie lepszym wyborem.Pozdrawiam Garstke tych normalnych ktorzy ku mojemu zdziwieniu wciaz tam pracuja..

1
Maciek
Były pracownik
@Łysy z Brazzers

Szczera prawda.

2
Blondi
Inne
 Pytanie

Jak atmosfera na kontroli i jak zarobki po okresie próbnym?z góry dziękuję ????

1
Pracownik
Były pracownik

Firma to porażka. Zatrudnilem się w firmie ponieważ na rozmowie rekrutacyjnej zapewniano mnie o mozliwosci rozwoju i szkoleniach które firma prowadzi. Po tygodniu pracy jednak zrozumialem w jakie (usunięte przez administratora) wpadłem. Brak jakichkolwiek szkoleń na stanowisku technika ( siadaj i rób), atmosfera (każdy zle sie wypowiadal o szefie i jego wymuszeniach pracy w soboty), rotacja pracowników, brak profesjonalizmu w podejściu do pracownika i wiele innych... firma typowo Polska... taka cebulandia...

3
Marian
Pracownik
@Pracownik

Tez popełniłem kiedyś ten błąd, udają profesjonalny serwis na wysokim poziomie, który zapewni szkolenia, materiały, wszystko co niezbędne. A jedyne co jest zapewnione to ciągły stres, niepewność i przemęczenie.

1
Brawura
Pracownik
@Pracownik

Profesjonalnych szkoleń nie było, nie ma i nie będzie nigdy w tej firmie, za to dla team leaderów wynajęli profesjonalnego tresera :)

1
Firma krzak
Były pracownik

Premie w tej firmie to przeszłość, system premiowy był od stycznia 3 krotnie zmieniany ponieważ po 1 i 2 zmianie pracownicy nadal byli w stanie ją wyrabiać, teraz zarobienie 200zl brutto premii graniczy z cudem, dział serwisu i kontroli jakości cały czas jest nastawiany przeciwko sobie, ludzie zmęczeni, nie ma możliwości wzięcia urlopu(umowa o pracę) bo cały czas słyszy się "jest dużo pracy i nie możesz wziąć wolnego". Nie polecam podejmowania pracy w tym pseudo serwisie - lepiej iść do biedry na kasę

1
Jako tako
Pracownik

Wyobraźcie sobie sytuacje: Jesteście w trakcie ogarniania 6 urządzeń jednocześnie, niektóre się resetują, inne podgrzewają żeby móc je rozkleić i nagle pisze do was lider, że „NIE WYGLĄDASZ JAKBYŚ MIAŁ CO ROBIĆ” , bo okazuje się, ze jesteśmy obserwowani na monitoringu przez „górę” i nie powinnismy znaleźć nawet minuty oddechu tylko dobierać wtedy więcej pracy… dziękuje, ale chyba pójdę na magazyn gdzieś robić…

1

Zostaw merytoryczną opinię o MTTC Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w MTTC Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy MTTC Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 58.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w MTTC Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 48, z czego 4 to opinie pozytywne, 32 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

MTTC Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii