Opinie o MTTC Poland Sp. z o.o.
Księga ulicy mówi jasno! Kto w mttc pracuje, ten się chyba nie szanuje...
Całkiem spoko praca. Wesoły, młody zespół. Firma szybko się rozwija pod każdym względem (liczba pracowników, ilość napraw, powierzchnia serwisu). Dobra opcja dla tych, którzy właśnie skończyli szkołę/studia i potrzebują zdobyć pierwsze doświadczenie. Można wiele się nauczyć, wystarczy tylko chcieć. Protip dla wszystkich niezadowolonych: 1. Nie podoba Ci się atmosfera? To zrób coś (opowiedz kawał/przynieś cukierki), żeby była lepsza, bo właśnie Ty ją tworzysz. 2. Nie odpowiadają Ci zarobki? Sprawdź, czy wypłata 10go pokrywa się z wynagrodzeniem, na które świadomie (mam nadzieję) się zgodziłeś. Jeśli uważasz, że zasługujesz na więcej, to przedstaw przełożonemu konkretne argumenty. 3. Nie przepadasz za swoim liderem? Porozmawiaj z kierownictwem, że chciałbyś zmienić team (Rozmowa - lol jaki szalony pomysł). Moja jedyna prośba - zmieńmy kawę na smaczniejszą - od razu wszyscy (albo chociaż więcej osób) będą w lepszych humorach ;)
W sumie całkiem spoko że kierownictwo zaczyna umieszczać tutaj wpisy :) normalnie kraina mlekiem i miodem płynąca. Młody zespół jest dlatego że każdy kto ma choćby trochę doświadczenia i pracował w innych firmach nie ma zamiaru tutaj zabawić długo. I owszem... to jest dobra praca dla początkujących pracowników. Ale dłużej niż pół roku nie opłaca się tu siedzieć bo są miejsca gdzie zdecydowanie zarobisz więcej z mniejszą ilością stresu.
Nie polecam tej firmy. Sztucznie pompują atmosferę profesjonalizmu.. przykładem są codzienne spotkania z panem dyrektorem które nie wnoszą absolutnie nic do poprawy działania firmy a wręcz przeszkadzają bo odrywają od pracy... Ale to nie jest istotne że masz normę do wyrobienia.... te paręnaście minut nikogo nie zbawi... szczerze ludzie się śmieją z tej firmy i odchodzą do innych.
Dzień dobry, codzienne spotkania przygotowują i prowadzą dla swoich zespołów liderzy, nie zarząd firmy. Służą one temu, żeby omówić bieżące sprawy, zadania i wyniki. Pozdrawiamy!
Firma usuwa wpisy które nie naruszają regulaminu gowork.
Dzień dobry, administrator portalu weryfikuje wszystkie nasze działania. Zgodnie z regulaminem serwisu, w przypadku zarchiwizowania wpisu zgodnego z regulaminem – jest on przywracany. Na naszym profilu ukrywamy wpisy, które m.in. mogą naruszać dobra osobiste, są wulgarne, albo zawierają dane osobowe lub prywatny numer telefonu. Pozdrawiamy!
Jak firma ma zamiar sobie poradzić z dużą rotacją pracowników. Proszę o merytoryczną odpowiedź.
Dzień dobry! Jako organizacja nadal się rozwijamy i zmieniamy się tak, aby jak najlepiej odpowiadać potrzebom i oczekiwaniom naszego zespołu. W tym celu realizujemy regularne audyty we wszystkich obszarach. Dzięki konstruktywnym spostrzeżeniom naszych pracowników wdrażamy w organizacji konkretne zmiany i usprawnienia. W ostatnim czasie: • przeorganizowaliśmy pracę w taki sposób, by technicy naprawiali mniejszą liczbę modeli - dzięki temu pracownicy mogą specjalizować się w wykonywanych naprawach, podnosimy też jakość usług, • zmieniliśmy system premiowy, umożliwiając pracownikom samodzielne monitorowanie swoich wyników, • zwiększyliśmy liczbę stanowisk pracy wyposażonych w narzędzia do wykonywania napraw, • wprowadziliśmy bardziej usystematyzowany plan wdrożenia i szkolenia nowych pracowników. Umożliwiliśmy także naszym pracownikom zadanie pytań w pełni anonimowo. Liczmy, że dzięki temu każda osoba, która chce podzielić się swoją opinią czy wątpliwościami, będzie miała taką możliwość. Pozdrawiamy serdecznie!
Dla tego pracodawcy liczą sie TYLKO pracownicy którzy wyrabiają normę a mają największą liczbę zwrotek z kontroli jakości jak i także reklamacji TO ONI dostają lepsze stanowiska niż pracownicy którzy mają wyrobioną 70%-80% normy a nie mają zwrotek. Morał jest taki: nie doceniają dobrego pracownika który przykłada się do pracy bo dla nich ważniejsza jest ilość a nie jakosc
Przecież to już od dawna wiadomo że(usunięte przez administratora)traktuje pracowników nierówno. Sama premia też przecież jest "uznaniowa"...
Premia każdego pracownika zależy od dwóch głównych wskaźników. Pierwszym czynnikiem jest jakość, która oznacza liczbę urządzeń zwróconych do ponownej naprawy przez zespół kontroli jakości oraz liczbę reklamacji od klientów po wykonanej naprawie. Drugim wskaźnikiem jest liczba zakończonych napraw – takich, które pozytywnie przeszły kontrolę jakości w danym okresie. Jako organizacja nadal się rozwijamy i zmieniamy się tak, aby jak najlepiej odpowiadać potrzebom i oczekiwaniom naszego zespołu. W tym celu realizujemy regularne audyty we wszystkich obszarach. Nasi pracownicy tworzą bardzo zaangażowaną społeczność i chętnie dzielą się swoimi pomysłami i uwagami. Rozwiązanie dotyczące premii przyjęliśmy właśnie dzięki sugestiom naszych techników. W przypadku pytań dotyczących pracy w MTTC serdecznie zapraszamy do kontaktu na adres: praca@mttcpoland.pl.
Bajki, bajki, bajki.... Goebbels byłby dumny z propagandy którą serwujecie pracownikom. To może odpowiecie dlaczego w firmie macie taką rotację skoro według was warunki premiowe, płaca I cały system pracy jest według was taki wspaniały?
Dzień dobry! Mamy świadomość, że jako organizacja musimy wprowadzać zmiany i usprawnienia, żeby lepiej odpowiadać potrzebom pracowników. Nasze zespoły mają możliwość, aby opowiedzieć o swoich sugestiach podczas codziennych spotkań zespołów i indywidualnych rozmów z liderami. W ostatnim czasie umożliwiliśmy zadanie pytań i podzielenie się pomysłami w pełni anonimowo. Jednocześnie rozumiemy, że większość naszych pracowników stanowią młode osoby, które nadal poszukują swojej ścieżki zawodowej, często są też w trakcie studiów. Dlatego rozumiemy, że zmieniają oni swoje priorytety i stawiają na edukację, chcą rozwijać swoje kompetencje w innej branży lub decydują się na wyjazd do innego miasta albo za granicę. Jednocześnie staramy się odpowiadać na potrzebę rozwoju naszych pracowników poprzez rekrutacje wewnętrzne, możliwości awansu, czy dostęp do szkoleń. Zależy nam, aby osoby, które wiążą swoją przyszłość z technologiami i elektroniką zostały z nami na dłużej. Pozdrawiamy!
Cześć. Właśnie dostałem propozycję pracy w firmie ale po przeczytaniu wpisów zaczynam być sceptycznie nastawiony do tej oferty. Mam duże doświadczenie w pracy z elektroniką i zależy mi na stabilnym zatrudnieniu i oczywiście na pieniążkach ponieważ mam dziecko które mało nie kosztuję... Do meritum. Ile można zarobić w firmie bez tej premii o której pisaliście?
Jeśli jesteś w stanie utrzymać rodzinę za 2600 to śmiało, bo tyle obecnie wypłacają pracownikowi który tam pracuje dłużej niż pół roku.
Dzień dobry! Wysokość podstawowego wynagrodzenia zależy przede wszystkim od zajmowanego stanowiska – a więc zakresu obowiązków, odpowiedzialności oraz posiadanego doświadczenia. Premia każdego pracownika zależy od dwóch głównych wskaźników. Pierwszym czynnikiem jest jakość, która oznacza liczbę urządzeń zwróconych do ponownej naprawy przez zespół kontroli jakości oraz liczbę reklamacji od klientów po wykonanej naprawie. Drugim wskaźnikiem jest liczba zakończonych napraw – takich, które pozytywnie przeszły kontrolę jakości w danym okresie. To rozwiązanie przyjęliśmy również dzięki sugestiom naszych techników. Dbamy o to, żeby zasady premiowania pracowników były dla wszystkich dostępne i zrozumiałe, dlatego wyjaśniamy je już na etapie rekrutacji. Każdy pracownik może na bieżąco śledzić swoje postępy w systemie. W przypadku pytań dotyczących pracy w MTTC serdecznie zapraszamy do kontaktu na adres: praca@mttcpoland.pl. Pozdrawiamy!
Czy może ktoś się wypowiedzieć, jak wygląda dział kontroli jakości?
Dzień dobry, dziękujemy za pytanie :) Zespół kontroli jakości jest odpowiedzialny w naszej firmie za sprawdzanie telefonów po wykonanych działaniach serwisowych. Pracownicy korzystają z odpowiednich dla danego producenta narzędzi testujących. Posiadają też jasno sprecyzowane kryteria weryfikacji urządzeń. W przypadku pytań dotyczących pracy w MTTC serdecznie zapraszamy do kontaktu na adres: praca@mttcpoland.pl. Pozdrawiamy!
Firma to jedna wielka porażka. Mało płacą, wymagają nierealnych wyników a przerwy na chwile oddechu masz 15 min. Docenia się mątwy biurowe które na rozkaz nadają do szefa na innych pracowników a ci którzy sumiennie pracują mają obcinane premie o ile ktoś jeszcze ja dostaje. Ci co znają swoją wartość odchodzą... coż jaki szef taka firma.
Dzień dobry, dziękujemy za komentarz – postaramy się odpowiedzieć na wszystkie poruszone kwestie. Wysokość podstawowego wynagrodzenia zależy przede wszystkim od zajmowanego stanowiska – a więc zakresu obowiązków, odpowiedzialności oraz posiadanego doświadczenia. Premia każdego pracownika zależy od dwóch głównych wskaźników. Pierwszym czynnikiem jest jakość, która oznacza liczbę urządzeń zwróconych do ponownej naprawy przez zespół kontroli jakości oraz liczbę reklamacji od klientów po wykonanej naprawie. Drugim wskaźnikiem jest liczba zakończonych napraw – takich, które pozytywnie przeszły kontrolę jakości w danym okresie. To rozwiązanie przyjęliśmy również dzięki sugestiom naszych techników. Dbamy o to, żeby zasady premiowania pracowników były dla wszystkich dostępne i zrozumiałe, dlatego wyjaśniamy je już na etapie rekrutacji. Każdy pracownik może na bieżąco śledzić swoje postępy w systemie. Jeśli chodzi o uszkodzenie urządzenia lub części przy naprawie – gdy było przypadkowe, koszty dodatkowych napraw ponosi serwis, a nie pracownik. W ciągu dnia pracownicy mają do dyspozycji dłuższą, 20-minutową przerwę obiadową. Krótsze przerwy na skorzystanie toalety, czy picie nie są limitowane. W przypadku pytań dotyczących pracy w MTTC serdecznie zapraszamy do kontaktu na adres: praca@mttcpoland.pl.
Witam, Dostalem oferte pracy z tej firmy, jednak czytajac te wszystkie komentarze zrazilem sie do niej. Czy obecni/byli pracownicy mogliby opisac jak wyglada tam praca? Rzeczywiscie jest to zwykły (usunięte przez administratora) Mam rodzinę więc chciałbym wiedziec czy to jest poważna firma czy jest tylko nastawiona na maksymalne wykorzystanie pracownika. Z góry dzięki za odpowiedzi .
Firma jest ok jesli chcesz się nauczyć naprawiać telefony ale pozostawanie w niej wiecej niż pół roku jest bez sensu. Po przejsciu okresu próbnego bedziesz traktowany przedmiotowo a jeśli nie masz doswiadczenia w robieniu telefonów na czas to zapomnij o jakiekolwiek premii. Zarobki na poziomie max 2800zl z dodatkiem dużego stresu. Jesli coś zepsujesz mozesz spodziewać sie papieru do podpisania ze oddasz im pieniadze za to. Jesli nie bedziesz wyrabial nierealnej normy też czeka cie papier do podpisania. Kiedyś też były przymusowe pracujace soboty wprowadzone przez pana dyrektora ale na szczescie przez interwencje jednego pracownika zostalo to zniesione. Dobrze ci radzę poszukaj czegoś innego jak to juz robia sami pracownicy firmy.
Ludzie przestali wierzyć w tą firmę. Kto może ten ucieka. Zaraz zostaną sami szoszoni... każdy wie co jest nie tak ale nic się nie zmieni bez zdecydowanych działań prezesa. Ale czy prezes o tym wie? Raczej ma tak samo mydlone oczy jak to robi dyrektor nowym pracownikom.
U większego (usunięte przez administratora)jak ten to nie pracowałem, nareszcie koniec tej nierównej walki
Poprostu niektóre osoby nie powinny być na stanowiskach zarządzających. Wiele razy dawał pokaz swojego (usunięte przez administratora) i braku ogłady w stosunku do innych pracowników. Część rzeczy spokojnie można by zgłosić jako (usunięte przez administratora) ale przez zakaz wnoszenia telefonów ( bezprawny, kodeks pracy) nikt nie może zdobyć dowodów. Zwykły dzban.
Obecnie w firmie jest wielki exodus wartościowych pracowników. Ludzie zaczynają odchodzić do innych firm nie dlatego że praca im się nie podoba ale dlatego że nie chcą dalej pracować pod dyrektorem który musi mieć za wszelką cenę zieloną tabelkę. Słaba firma.
Firma a raczej dyrektor potrafi motywować jedynie strachem, wstydem i groźbą
Widzę, że na forum są opinie klientów MTTC Poland i to one przeważają, a mnie bardziej interesuje to, jak firmę oceniają pracownicy. Szczególnie, jeśli chodzi o to, czy pracodawca troszczy się o rozwój pracowników. Na przykład poprzez oferowanie im różnych szkoleń poszerzających kompetencje i zwiększających ich szanse na karierę. Jak uważacie?
Jakich klientów? Nie ma tu opinii żadnego klienta tylko zwykłych pracowników, opinie klientów byłby jeszcze gorsze. Jakie szkolenia? Jaki rozwój? Jedyny rozwój jaki możesz osiągnąć w tej firmie wg pracodawcy to krecenie jeszcze większej ilości telefonów za jeszcze mniejsze wynagrodzenie/premie - to jest najlepszy rozwój wg pracodawcy
Klienci? Raczej nie... oni piszą na forum (usunięte przez administratora) przez Digitalcare... tutaj piszą sami pracownicy. I jest bardzo źle... a nawet beznadziejnie. Widac ze firma powstala bez planu i doswiadczenia. Remedium? Każdy wie co by polepszylo kondycje firmy tylko nikt nie ma jaj a przede wszystkim kompetencji zeby powiedziec osobie ktora dowodzi że sie do tego nie nadaje.
Firma Mttc.. Cóż - komuś kto ma już doświadczenie przy naprawie nie polecam tego miejsca. Tam nie liczy sie doświadczenie, dla Szefostwa ważniejsze są nowe osoby które będą wierzyły we wszystkie opowieści o rozwoju potencjale i mozliwosciach..wystarczy chwila pracy tam by zrozumiec, ze to wszystko bajki..wyznaczone cele ktore sa nie do zrealizowania zeby tylko nie wyplacac premii, brak narzedzi dla technikow, a i samego sprzetu wspoldzielonego jest zdecydowanie za malo..team liderzy ogolnie w porzadku poza „kacperkiem” który jest najglosniejszy w calej firmie, a poza trzymaniem glowy w tylku Szefa nic innego tam nie robi, sztuczna zyczliwosc az kapie od tego typa..Dzial QC - coz, osoby ktore zamiast wspolpracowac z technikami wspolpracuja z kacperkiem i szefem robiac wszystko zeby ilosc puszczonych telefonow nie poszla za wysoko bo bedzie trzeba zaplacic „premie” .Jesli masz do wyboru prace w tej firmie, a gdzies indziej gwarantuje, ze to „gdzies indziej” bedzie lepszym wyborem.Pozdrawiam Garstke tych normalnych ktorzy ku mojemu zdziwieniu wciaz tam pracuja..
Jak atmosfera na kontroli i jak zarobki po okresie próbnym?z góry dziękuję ????
Firma to porażka. Zatrudnilem się w firmie ponieważ na rozmowie rekrutacyjnej zapewniano mnie o mozliwosci rozwoju i szkoleniach które firma prowadzi. Po tygodniu pracy jednak zrozumialem w jakie (usunięte przez administratora) wpadłem. Brak jakichkolwiek szkoleń na stanowisku technika ( siadaj i rób), atmosfera (każdy zle sie wypowiadal o szefie i jego wymuszeniach pracy w soboty), rotacja pracowników, brak profesjonalizmu w podejściu do pracownika i wiele innych... firma typowo Polska... taka cebulandia...
Tez popełniłem kiedyś ten błąd, udają profesjonalny serwis na wysokim poziomie, który zapewni szkolenia, materiały, wszystko co niezbędne. A jedyne co jest zapewnione to ciągły stres, niepewność i przemęczenie.
Profesjonalnych szkoleń nie było, nie ma i nie będzie nigdy w tej firmie, za to dla team leaderów wynajęli profesjonalnego tresera :)
Premie w tej firmie to przeszłość, system premiowy był od stycznia 3 krotnie zmieniany ponieważ po 1 i 2 zmianie pracownicy nadal byli w stanie ją wyrabiać, teraz zarobienie 200zl brutto premii graniczy z cudem, dział serwisu i kontroli jakości cały czas jest nastawiany przeciwko sobie, ludzie zmęczeni, nie ma możliwości wzięcia urlopu(umowa o pracę) bo cały czas słyszy się "jest dużo pracy i nie możesz wziąć wolnego". Nie polecam podejmowania pracy w tym pseudo serwisie - lepiej iść do biedry na kasę
Wyobraźcie sobie sytuacje: Jesteście w trakcie ogarniania 6 urządzeń jednocześnie, niektóre się resetują, inne podgrzewają żeby móc je rozkleić i nagle pisze do was lider, że „NIE WYGLĄDASZ JAKBYŚ MIAŁ CO ROBIĆ” , bo okazuje się, ze jesteśmy obserwowani na monitoringu przez „górę” i nie powinnismy znaleźć nawet minuty oddechu tylko dobierać wtedy więcej pracy… dziękuje, ale chyba pójdę na magazyn gdzieś robić…
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MTTC Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy MTTC Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 58.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MTTC Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 48, z czego 4 to opinie pozytywne, 32 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!