MTTC Poland Sp. z o.o.

1.2 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy MTTC Poland Sp. z o.o.

Jurek Nowy wpis
Inne
 Pytanie

CLM231121-8234R.Telefon wrócił z naprawy 09.12.2023 a 22.12.2023 złożyłem reklamację bo jest niesprawny. Nie widzi karty sim. Reklamację po interwencji tmobile przyjęto urządzenie 29 grudnia 2023 ok południa dotarło do serwisu a potem była sobota,niedziela, nowy rok i już 02.01.2024 Zakończono naprawę I odesłano telef a w kwicie mttc napisali naprawa odrzucona,usterka gdy wcześniej był w naprawie zażądali 149 zł i nie wyjaśnili na co a teraz w dni wolne swiateczne pracowali w pocie czoła o napisali usterka zero wyjaśnień czy tentelefon był w serwisie Czy u szewca CLM231121-8234R na stronie piszą że zależy im by klienci byli zadowoleni nic z tego by mogli się komunikować nic z tego. Nie wiem czy ktokolwiek tam dba o klienta nikt nie sprawdza telef przed oddaniem itd itd przykro

Nowy wpis

Pracodawca

@Jurek

Jeśli po naprawie zauważył Pan problemy w działaniu telefonu, możemy ponownie przesłać urządzenie do serwisu, aby zweryfikować sprawę i zaproponować możliwe rozwiązania. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Proszę o opinię
Inne
 Pytanie

Korzystam z ubezpieczenia a serwis dokonywał dwukrotnie naprawy moich telefonów (tz pęknięta szybka) I dwukrotnie dopłacałem do tych napraw to stówę to stopiędziesiąt . Ostatnio po wymianie wyświetlacz działał przez miesiąc i padł ( ekran mrugał) to złożyłem reklamację na wykonaną pracę. Która została odrzucona z powodu uszkodzenia płyty głównej zdaniem serwisu a telefon samoistnie się wyłączył. Szukam ludzi którzy mieli taki sam problem lub byłych pracowników co opowiedzą jakie tam są praktyki . Dziękuję

Pracodawca

@Proszę o opinię

Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Natalia
Inne
@Proszę o opinię

Mam aktualnie dosyć podobna sytuacje był naprawiany telefon to znaczy wyświetlacz po miesiącu ekran się rozlał niebyło żadnych uszkodzeń oddany do reklamacji z negatywnym rozpatrzeniem bo jest pęknięcie którego wcześniej oczywiście nie było a dodam że telefon nie upadł ani nic mu się nie wydarzyło... Jestem bardzo nie zadowolona

Podobnie Nowy wpis
Inne
@Proszę o opinię

Zapraszam. Może pozwę zbiorowy. Telefon na usłudze wyświetlacza. W kosztorysie ponad 29 części z (usunięte przez administratora) ogólnie wszystko z taśmami, aparatami, wibracjami itp. Koszt wiadomo się nie opłaca, do tego Stwierdzono, że każda cześć jest zalana. Odesłałem telefon do autoryzowanego serwisu Samsung i stwierdziliście, że nie jest zalany I wymaga wymiany tylko wyświetlacza.

Gosienka
Inne
 Pytanie

Wysłałam mój telefon bo odkleił się wyświetlacz na rogu, po dwóch tygodniach odpisali ze : mechaniczne uszkodzenie obudowy-bzdura, kolejne: mechaniczne uszkodzenie innych komponentów -kolejna bzdura, i mechaniczne uszkodzenie wyświetlacza. Pytam co za barany tam pracują???? Oddałam telefon do serwisu i żadnych powyżej usterek nie stwierdzili a kosz podklejenia wyświetlacza wycenili na kwotę 50 zł. A pseudo serwis wycenił naprawę na 490,98 ZENADA

Nowy wpis

Pracodawca

@Gosienka

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Stanisław
Inne
 Pytanie

Zgłosiłem uszkodenie telefonu Oppo na gwarancji przez telefon, odebrała miła Pani, po telefon przyjechał Pan na skuterze po godzinie może dwóch wrócił z naprawiony. CZEGO CHCIEĆ WIĘCEJ? Nic nie dopłacałem nic mi nie chcieli dosprzedać.

Pracodawca

@Stanisław

Bardzo nam miło, dziękujemy za ocenę. :)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czym zaskoczyła Cię rozmowa kwalifikacyjna w MTTC Poland Sp. z o.o. na stanowisko Doradca Klienta? Daj znać innym kandydatom, co sądzisz o procesie rekrutacyjnym.
Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w MTTC Poland Sp. z o.o. podczas okresu próbnego?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, standardowo podczas trzymiesięcznego okresu próbnego proponujemy umowę o pracę. Jesteśmy jednak elastyczni w zakresie formy zatrudnienia i w indywidualnych przypadkach, na prośbę pracownika możemy podpisać umowę zlecenie. Pozdrawiamy!

anonim
Kandydat
@MTTC Poland Sp. z o.o.

Ja zdecydowanie wolałbym umowę o prace. Na jakie stanowisko teraz szukacie? Są jakieś otwarte rekrutacje?

1
Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Czy pojawią się w najbliższym czasie podwyżki dla pracowników? Kolejny miesiąc cisza, wszyscy czekamy na decyzję

Pracodawca

@Pracownik

Dzień dobry! Zmiany wynagrodzeń pracowników są procesowane równolegle we wszystkich spółkach naszej grupy. Staramy się, żeby ta weryfikacja zakończyła się jak najszybciej – liczymy, że w przyszłym miesiącu skontaktujemy się w tej sprawie ze wszystkimi pracownikami. W przypadku pytań dotyczących zasad i kryteriów dotyczących zmian wynagrodzeń – zachęcamy też do kontaktu ze swoim przełożonym, chętnie wyjaśnimy wszystkie wątpliwości. Pozdrawiamy!

Michał
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałem kiedyś w mttc i zastanawiam się czy wrócić. Jak firma patrzy na taką osobę? Jest taka możliwość?

Pracodawca

@Michał

Zapraszamy do udziału w rekrutacjach – bardzo cenimy doświadczonych pracowników. Obecnie poszukujemy Specjalistów ds. Logistyki, Specjalistów ds. Serwisu Urządzeń Mobilnych i Specjalistów ds. Zaopatrzenia/Magazynu. Wszystkie informacje o aktualnych rekrutacjach są dostępne na stronie: https://mttcpoland.pl/kariera/. Pozdrawiamy!

Michał
Były pracownik
 Pytanie
@Michał

A jaka teraz jest atmosfera w firmie? Czy polepszyły się waarunki finansowe? Pytania do obecnie zatrudnionych.

Pracodawca

@Michał

Dzień dobry Michale! Możemy zapewnić Cię, że z ogromną starannością dbamy o nienaganną i sympatyczną atmosferę w pracy. :)

Drodzy pracownicy
Inne
 Pytanie

Cześć, mam pytanie do bylych i obecnych pracowników, jakich uszkodzeń w smartwonach nieda się naprawić lub niema to sensu ponieważ smartfon naprawiony nie jest wpelni sprawny a laikowi ciężko to dostrzec. Pytam bo odeslalem tam telefon i obawiam się że zostal źle naprawiony. Jak sprawdzać taki smartfon pod kątem wykrycia nieprawidłowości w naprawie, czy jest jakąś aplikacja która może w tym pomóc? Jeśli moja obawa sie potwierdzi napewbo bede się staral dochodzic swoich praw w odpowiednich instytucjach, pozdrawiam i życzę samych sukcesów na nowych rynkach pracy.

Pracodawca

@Drodzy pracownicy

Jeśli po naprawie zauważył Pan problemy w działaniu telefonu, możemy ponownie przesłać urządzenie do serwisu, aby zweryfikować sprawę i zaproponować możliwe rozwiązania. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. Pomożemy też ze zwrotem urządzenia zastępczego.

Pytanie
 Pytanie

Czy w MTTC Poland Sp. z o.o. możliwa jest praca na podstawie B2B?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry! Zawsze w trakcie rekrutacji informujemy jaki rodzaj współpracy preferujemy. Zachęcamy do śledzenia naszych ofert na bieżąco. :)

Szeregowy pracownik :)
Pracownik
 Pytanie

Czy szefostwo planuje jakieś podwyżki w najbliższym czasie z uwagi na to co się wszędzie dzieje? To, że ich nie ma nadal pokazuje jak jesteście odklejeni od rzeczywistości.

Pracodawca

@Szeregowy pracownik :)

Dzień dobry! Pod koniec pierwszego kwartału 2022 podnieśliśmy widełki wynagrodzeń i wszyscy pracownicy od początku roku sukcesywnie są obejmowani zmianami. Systematycznie sprawdzamy też poziom wynagrodzeń na analogicznych stanowiskach w naszej branży. Wszystkich obecnych pracowników, którzy chcieliby porozmawiać na temat wysokości swojego wynagrodzenia zachęcamy do kontaktu ze swoim przełożonym lub zespołem HR.

Piotruś
Pracownik
@Szeregowy pracownik :)

To fajne mi podwyższenie pensji o 4% przy inflacji prawie 16% XD

1
Oj Pjoter, Pjoter
Były pracownik
@Piotruś

Tak zwane "podwyżki" to ściema, która chyba tylko miała zdemotywować ludzi. Kto jest zorientowany, ten wie że o kasie decydował Pjoter i jak zwykle faworyzowany był dział związany najbardziej ze spółka matką oraz że część ludzi nic nie dostała bo przecież Pjoter stwierdził że się nie należy. Smutne to ale niedługo po tym jak nie dostałem nic więcej uznałem że czas zmienić pracę bo w tym miejscu rządzi jedynie kolesiostwo i umywanie rączek. Ryba psuje się od głowy i mttc to świetny przykład

Pracodawca

@Oj Pjoter, Pjoter

Pod koniec pierwszego kwartału 2022 podnieśliśmy widełki wynagrodzeń i wszyscy pracownicy od początku roku sukcesywnie byli obejmowani zmianami. 90% pracowników zostało do dziś objętych zmianami wynagrodzeń. Systematycznie sprawdzamy też poziom wynagrodzeń na analogicznych stanowiskach w naszej branży. Wszystkich obecnych pracowników, którzy chcieliby porozmawiać na temat wysokości swojego wynagrodzenia zachęcamy do kontaktu ze swoim przełożonym lub zespołem HR.

Leszek
Inne
 Pytanie

Witam wczoraj odebrałem od kuriera telefon z naprawy w waszym serwisie i dziś chcąc przełożyć kartę zauważyłem że brakuje szufladki na kartę , ktoś z waszych pracowników nie włożył do całości bardzo istotnego elementu nr zgłoszenia CLM220816-8512 raport naprawy DCR0137598

Pracodawca

@Leszek

Dzień dobry, prosimy o kontakt z infolinią. Wykonujemy dokumentację fotograficzną urządzenia po przyjęciu przesyłki do serwisu – na nich widać m.in., czy urządzenie dotarło z szufladką na kartę SIM. Pozdrawiamy!

Lalo
Były pracownik
@Leszek

Zdarza się najlepszym

Mariusz Kaszycki
Inne
@Leszek

Nr. naprawy CLM 22 10 27 51 87 1. Firma Orange rezygnuje z naprawy mojego Samsung Galaxy Not 9 .. zbyt kosztowne w ramach ubezpieczenia wykupionego .. splawiaja mnie z roszczeniami. 2. Wasza firma po diagnostyce czesci odsyla mi telefon i podobno lamiecie mi przy montarzu tylnia obudowe 3. Przez 2 tygodnie nikt sie do polamanej obudowy nie przyznal .. zadnych informacji 4. Przez caly .. Miesiac .. nie dostalem konkretnej daty zwrotu Mojego urzadzenia .. zadnych informacji 5. Telefon Biznesmena ..no .. wiesz .. Klasa Biznes .. Europejczyka .. a wy .. macie gdzies czy Ja bede mial urzadzene kture pomaga przetrwac czlowiekowi na Europie .. na przyklad .. 6. Jesli uwazacie ze ludzie moga czekac .. Miesiacmi .. na swoje urzadzenia .. kture w dzisiejszych czasach sa podstawa funkcjonowania codziennego .. to nie liczcie na to ze Siat bedzie zainteresowany .. waszymi wewnetrznymi problemami .. 7. Jak chcecie sobie trzymac na puleczkach nasze urzadzenia miesiacami .. to jestesmy zmuszeni sobie kupic NOWE .. co za tym idzie ze WOGULE POTRZEBNI NIE JESTESCIE !! 8. Dzis dostalem Maila ze Moje urzadzene z Waszej firmy wraca do mnie .. z nowa tylnia obudowa po weryfikacji czesci.. no i mam nadzieje ze nie wymieniliscie mi czesci na gorsze i ze urzadzenie nie bedzie w gorszym stanie niz bylo .. hmmm POZDRAWIAM MARIUSZ KASZYCKI

1
Ojej
Były pracownik
@Lalo

A że najlepsi nie jesteśmy to zdarza się nonstop

Mariusz Kaszycki
Pracownik
@Mariusz Kaszycki

OK .. telefon dziala jak dzialal .. zadnych wiekszych szkud .. niz byly nie zauwazylem .. Dziekuje za Zwrot Mojego Super Telefonu :) POZDRAWIAM Mariusz Kaszycki

Mariusz Kaszycki
Inne
@Mariusz Kaszycki

HMMM .. no cuz .. jednak sie pomylilem .. po 2 dniach tylnia obudowa rozkleila sie po 2 stronach telefonu i klej trzyma obudowe na 2 krawedziach .. dolnej i gurnej .. Samsung Galaxy Not 9 .. wodoodporny telefon .. .. po takiej weryfikacji czesci i takim sklejeniu tylnej obudowy .. mozna podejrzewac ze nie potraficie nic zrobic WASI TECHNICY SA NA POZIOMIE .. PONIZEJ ZERA !!!! POZDRAWIAM MARIUSZ KASZYCKI

2
Pytanie
 Pytanie

Jak długo trwa proces awansu w MTTC Poland Sp. z o.o.?

Xanax
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Że co? ;) Tu nie ma awansów?

Pytanie
 Pytanie

Czy pensja w MTTC Poland Sp. z o.o. składała się z samej podstawy, czy może również z ewentualnych dodatków? Konkretnie jako Technik, ich ogłoszenie jest 6 lipca na GoWork.pl.

Ulubieniec Piotrka
Pracownik
@Pytanie

W zależności oczywiście od stopnia technika. Jest podstawa oraz premia, która jest przyznawana w zależności od absurdalnych do spełnienia wyników. Ewentualnie musisz znać kogoś wyżej i wtedy możecie się dogadać, że dostaniesz większa premie niż inni ;)

....
Były pracownik
 Pytanie

Miałem krótki epizod z tą firmą z własnej inicjatywy. Rozmowa kwalifikacyjna z jednym z kierowników bardzo obiecująca, zakres obowiązków jak i pracy szczegółowo przedstawiony. Co do samej już pracy: kompletnie inaczej sobie to wyobrażałem dlatego też nie zdecydowałem się kontynuować dalej tam pracy. Plusy: stałe godziny pracy, możliwość nadgodzin, osoba odpowiedzialna za wprowadzenie bardzo konkretna. Minusy: kontrola na każdym korku (ze względu na komponenty elektroniczne), twarde godziny co do przerw śniadaniowych, Dyrektor chodzi i patrzy Ci na ręce (odniosłem wrażenie, że szuka problemu na siłę) choć akurat nigdy do spięcia nie doszło ale z oczu dziwnie mu patrzy. Widać, że jest to typowy "korpowiec" nastawiony na wyniki i tabelki... Co do ludzi pracujących: głównie młodzież, studenci, choć są też osoby starsze ale generalnie młodziaki. Atmosfera spoko, było pare osób toksycznych, których kazano unikać ale to jak wszędzie. Generalnie pracownicy sami odradzali dalszą współpracę z MTTC. Umowa o prace lub zlecenie jak kto lubi. Wynagrodzenie raczej bez szału, mocno poniżej średniej krajowej. Dla kogo ta praca ? Może dla studenta, który chce sobie dorobić ? lub dla osoby, która dopiero wchodzi na drogę dorosłości ? zasadniczo nie chciałbym aby moją pierwszą pracą była praca w MTTC można się zrazić. Ogólna ocena 2,5 na 5.

1
Borys
Pracownik
@....

Najlepsze jest to że dyrektor patrzy tak bo giną mu części z firmy... a jak ktoś dobrze poszuka to znajdzie dobre ekrany wystawione na aukcjach przez kilku pracowników ????

4

Pracodawca

@....

Dzień dobry, dziękujemy za Pana opinię. Jako serwis autoryzowany posiadamy certyfikację producentów, a naprawy realizujemy zgodnie z ich wytycznymi. Dzięki temu możemy zapewnić najwyższą jakość usług serwisowych. Wymaga to oczywiście działania zgodnie z ustalonymi procesami oraz stałego monitorowania i weryfikacji realizowanych zadań. Dbałość o bezpieczeństwo naszych pracowników zobowiązuje nas też do wprowadzania i przestrzegania zasad i standardów w tym zakresie. Jeśli chodzi o wysokość podstawowego wynagrodzenia, to zależy ono przede wszystkim od zajmowanego stanowiska – a więc zakresu obowiązków, odpowiedzialności oraz posiadanego doświadczenia. Ważną składową wynagrodzenia są również premie, przyznawane regularnie na podstawie wyników jakościowych oraz dodatkowe bonusy (na przykład przed świętami). Pozdrawiamy!

Pracodawca

@Borys

Dzień dobry, przestrzeń naszego serwisu jest profesjonalnie zabezpieczone przez zewnętrzną firmę ochroniarską. W MTTC rejestrujemy przebieg realizowanych napraw w pełnym zakresie.

....
Pracownik
 Pytanie
@Borys

w jaki sposób pracownicy wynoszą części ? Jeżeli naprawa jest rejestrowana od A do Z na każdym etapie ? Jest ochrona + bramka elektro.... Czyżby ochrona dogadała się z poszczególnymi osobami ? innego wyjścia nie widzę żeby coś, ktoś mógł wynieść.... A jak wiadomo ochrona kokosów nie zarabia a ekran swoje kosztuje na aukcji.... % dla ciecia x10 taka akcja i biznes się kręci....

2

Pracodawca

@....

Dzień dobry przestrzeń naszego serwisu jest profesjonalnie zabezpieczone przez zewnętrzną firmę ochroniarską. W MTTC rejestrujemy przebieg realizowanych napraw w pełnym zakresie. Opisane przez Pana sytuację nie mają miejsca w naszej firmie.

....
Były pracownik
 Pytanie
@MTTC Poland Sp. z o.o.

to dlaczego Wasz pracownik twierdzi, że jednak taki proceder ma miejsce ?

1

Pracodawca

@....

Tak jak wspominaliśmy, mamy w organizacji wdrożone odpowiednie środki i procedury, aby zapobiec takim sytuacjom i on się nie zdarzają. Natomiast, gdyby ktoś z naszych pracowników chciałby podzielić się swoimi uwagami co do działania serwisu, to zachęcamy do kontaktu i przekazania szczegółów na praca@mttcpoland.com.

Borys
Pracownik
@MTTC Poland Sp. z o.o.

Fajne te wyświetlacze wasze. Dobrze za nie płacą ludzie... :)

1
PjoterZmyttyyyccc
Inne
@Borys

Serwisanci marnują się w tym dziale. Z takim obrotem częściami po allegro powinni być handlowcami a nie technikami.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna w MTTC Poland Sp. z o.o.? Co poradzicie osobie poszukującej tam pracy? Na GoWork.pl pojawiło się 4 kwietnia kilka ogłoszeń.

Rio
Kandydat
@Pytanie

Jak bylem na rozmowie to jeszcze przed samym spotkaniem z rekruterami widzialem jak ludzie ktorzy szli na przerwe mieli jakies dziwne wyrazy twarzy. Jakby byli tam za kare. Juz wtedy zdalem sobie sprawe ze jest cos nie tak i chyba pracownicy chca mnie ostrzec zebym tam nie szedl xd. Rozmowa rekrutacyjna troche od czapy. Pan zadal kilka pytan, kazal zrobic zadanie rekrutacyjne ktore oczywiscie wykonalem i po tym nagle zaczal schodzic na inny temat. Dostalem pytania w ogole nie zwiazane z praca. Poczulem sie jakby chcieli juz zakonczyc ta rozmowe i mnie olac ale glupio im chyba bylo i chcieli jeszcze jakos to pociagnac. Na koncu Pan powiedzial ze dostane odpowiedz do konca tygodnia jaki jest wynik. Oczywiscie nie dostalem do dzis odpowiedzi a minal juz ponad miesiac od rozmowy. Bardzo nieprofesjonalnie przeprowadzony proces rekrutacji. Nie marnujcie czasu na ta firme ;)

5
mosad
Były pracownik
 Pytanie
@Rio

na jakie stanowisko aplikowałeś ?? i co za zadanie dostałeś ??

sandra
Były pracownik
@Pytanie

radzę abyś nie brał tej firmy na poważnie, szukaj cos innego serioo

Jakub
Kandydat
 Pytanie

Jakie trzeba mieć doświadczenie żeby uzyskać etat specjalisty ds. Napraw urządzeń mobilnychu Państwa? I jakie zarobki są na tym stanowisku?

Pracodawca

@Jakub

Dzień dobry, Panie Jakubie zachęcamy do zapoznania się z naszym ogłoszeniem rekrutacyjnym: https://mttcpoland.pl/oferta-pracy/specjalisty-specjalistki-ds-serwisu-urzadzen-mobilnych/ , pragniemy zwrócić uwagę, a to że, doświadczenie techniczne nie jest warunkiem koniecznym, ponieważ każdy pracownik przechodzi szkolenie i może nauczyć się całego procesu od podstaw. Ważne jest natomiast zaangażowanie, dokładność i chęć do nauki i do pracy. Wysokość wynagrodzenia jest uzależniona od doświadczenia i osiąganych wyników. Pozdrawiamy!

pablo
Były pracownik
@Jakub

doświadczenia nie musisz mieć, wystarczą chęci i zgoda na prace za przysłowiową "(usunięte przez administratora)"

Kamil
Pracownik
 Pytanie

Czy firma planuje w najbliższym czasie podwyżki płac, czy jeszcze więcej dobrych pracowników ma złożyć wypowiedzenie?

Rozmaryn
Pracownik
 Pytanie
@Kamil

Podłączam się do pytania. Czy firma ma w planach podwyżki dla pracowników? A jeżeli tak to w jakim przedziale czasowym i dla kogo (działy w firmie)? Prosimy o odpowiedź dział zarządzający nawet jeżeli byłaby to odmowa.

Pracodawca

@Rozmaryn

W MTTC standardową praktyką jest waloryzacja wynagrodzeń – przede wszystkim ze względu na aktualną sytuację gospodarczą. Ważną składową wynagrodzenia są również premie, przyznawane regularnie na podstawie wyników jakościowych oraz dodatkowe bonusy (na przykład przed świętami).

Rozmaryn
Pracownik
@MTTC Poland Sp. z o.o.

Waloryzacja jest poniekąd narzucona przez przepisy prawa zawarte w ustawie o wynagrodzeniach. Na bonusy sami dajemy odprowadzając składki w firmie.. premie rozumiem. Dostając taką odpowiedź mniemam że firma nie przewiduje żadnych podwyżek pensji dla pracowników

1
Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie MTTC Poland Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, praca w godzinach nadliczbowych jest dodatkowo płatna lub pracownik może odebrać za nią dni wolne. Doliczamy 100% lub 50% wynagrodzenia w zależności od tego, w jaki dzień pracownik był w pracy (czy był to na przykład weekend czy zwykły dzień roboczy). Opieramy się w pełni na przepisach kodeksu pracy. Pozdrawiamy!

Anna
Inne
@MTTC Poland Sp. z o.o.

Jedna rzecz jest dla mnie niejasna, które dni nadgodzinowe są płatne 100 proc. Weekendy, czy dni robocze? Dziękuję!

Pracodawca

@Anna

Dzień dobry Pani Anno, zgodnie z przepisami kodeksu pracy, dodatkowo płatna o 100% jest praca m.in. w niedziele i święta (jeśli nie są to dla danej osoby dni pracujące). Pozdrawiamy serdecznie :)

anonim
Kandydat
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Aneta
Kandydat
 Pytanie

Chodzi mi głównie o kontrolę jakości. Tutaj też jest źle?

Marcin
Były pracownik
 Pytanie

Hej, naprawdę w Mttc jest tak źle ? Piszą chyba te wszystkie opinie osoby które nie pracowały nigdy w rege, CCS, czy np SBE. Presją czasu nie jest zazwyczaj narzucana przez dany serwis ale producenta. Czy to jest Samsung, Huawei czy LG oni stawiają przed serwisami wymóg jak największej ilości napraw w możliwie najszybszym czasie . Pracowem w MTTc zaraz po otwarciu i serio nie wierzę w zle intencje Adama. Były osoby niszczące atmosferę czy np tworzące konflikty jak żołnierzyk z magazynu, ale praca na serwisie jest praca na akord więc nie rozumiem pewnych argumentów które tu są poruszane.

6
Robert
Pracownik
@Marcin

Najlepszą oceną firmy są jej pracownicy i to czy chcą pracować dla niej. Nie wiem kiedy pracowałeś ale obecnie jest bardzo duża rotacja pracowników...

4
MikeMike
Pracownik
@Robert

Nie wiem skąd informacje o dużej rotacji pracowników stricte na serwisie. Ludzie odchodzą ale z innych działów. Praca ma swoje minusy ale jak już ktoś tu napisał praca na serwisie jest praca na akord i przychodząc tu trzeba sobie zdawać z tego sprawę, ze trzeba będzie realizować target

Zostaw merytoryczną opinię o MTTC Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
MTTC Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii