Opinie o MTTC Poland Sp. z o.o.
Dla mnie dobrze, ze nie wymagają doświadczenia na stanowisku specjalisty ds logistyki, bo nie mam go za dużo. Tylko z drugiej strony zastanawiam się jak wyglądają zarobki?:)
Dzień dobry! Dokładna informacja o oferowanym wynagrodzeniu jest przekazywana w momencie złożenia oferty zatrudnienia ????
Jak to jest syn wysłał dobrym stanie telefonu Samsung za 3tys xl płacil ubezpueczenie co miesiąc chcial tylko wymienić szklo . A wy wysłaliście zepsuty i nue te szklo pęknięte i w środku rusza sie. I vo teraz . Ktorys z was uszkodził telefon albo zamienił części
Jeśli po naprawie zauważyła Pani problemy w działaniu telefonu, możemy ponownie przesłać urządzenie do serwisu, aby zweryfikować sprawę i zaproponować możliwe rozwiązania. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. Pomożemy też ze zwrotem urządzenia zastępczego.
na stronie firmy znalazłem ofertę pracy na stanowisko specjalisty ds. napraw. oferowana jest tutaj karta MultiSport na atrakcyjnych warunkach. to znaczy jakich? ktoś wyjaśni? :) umowę o pracę na jak długo się otrzymuje? można prosić o podanie widełek, ile można tutaj zarobić? orientujecie się? :)
Cześć wszystkim:) Czy oferty pracy na stronie firmy są aktualne? Często zdarza się tak, że firma przez dłuższy czas nie aktualizuje strony. Zainteresowało mnie stanowisko Specjalisty ds. logistyki, dlatego wolę dopytać, czy aby na pewno nie jest obsadzone ;) Trochę zdziwiło mnie, że firma nie wymaga doświadczenia. faktycznie można wszystkiego nauczyć się od podstaw? Jak praca na stanowisku bez doświadczenia wygląda finansowo? Wymaganiem jest radzenie sobie pod presją czasu. Jakie to nerwowe sytuacje czekają w logistyce? ;)
Miło, że się Państwo ustosunkowują do pytań, ale dlaczego do jednego? Ja też jestem ciekawa, czy nie mając doświadczenia w logistyce mam szansę rozpocząć pracę na stanowisku specjalisty i pod Waszą pieczą uczyć się tego fachu. Proszę o doprecyzowanie
Dzień dobry, to zależy od aktualnego zapotrzebowania. W swoich ofertach mieliśmy zarówno stanowiska obejmujące możliwość nauki i nabycia doświadczenia oraz stanowiska, na które potrzebowaliśmy pracowników już z wyrobionym doświadczeniem. :)
CLM231121-8234R.Telefon wrócił z naprawy 09.12.2023 a 22.12.2023 złożyłem reklamację bo jest niesprawny. Nie widzi karty sim. Reklamację po interwencji tmobile przyjęto urządzenie 29 grudnia 2023 ok południa dotarło do serwisu a potem była sobota,niedziela, nowy rok i już 02.01.2024 Zakończono naprawę I odesłano telef a w kwicie mttc napisali naprawa odrzucona,usterka gdy wcześniej był w naprawie zażądali 149 zł i nie wyjaśnili na co a teraz w dni wolne swiateczne pracowali w pocie czoła o napisali usterka zero wyjaśnień czy tentelefon był w serwisie Czy u szewca CLM231121-8234R na stronie piszą że zależy im by klienci byli zadowoleni nic z tego by mogli się komunikować nic z tego. Nie wiem czy ktokolwiek tam dba o klienta nikt nie sprawdza telef przed oddaniem itd itd przykro
Jeśli po naprawie zauważył Pan problemy w działaniu telefonu, możemy ponownie przesłać urządzenie do serwisu, aby zweryfikować sprawę i zaproponować możliwe rozwiązania. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Niestety, po kliknięciu w ofertę Specjalista ds. Jakości Obsługi Klienta otwiera się oferta pracy Księgowa/y. Czy tutaj się można dowiedzieć, jakie są zadania specjalisty, oraz wymagania? Ponadto brak tam w ofertach danych, co firma proponuje od siebie. Jak kandydat nie wiem, czy i jakie są benefity itd.
Dzień dobry, przepraszamy za pomyłkę w opisie ogłoszenia – aktualnie nie prowadzimy rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. Jakości Obsługi Klienta. Może zainteresuje Pana ten proces rekrutacyjny: https://digitalcaregroup.pl/oferta-pracy-mlodszy-specjalista-ds-obslugi-klienta? Zachęcamy też do odwiedzenia naszego profilu na stronie: https://pracodawcy.pracuj.pl/profile/digital-care-sp-z-o-o,vzbklk4,pl ,gdzie znajdują się wszystkie informacje na temat benefitów oferowanych w Digital Care. Interesuje Pana praca w Digital Care czy MTTC? :)
Braliście udział w procesie rekrutacji na stanowisko Koordynator w MTTC Poland Sp. z o.o.? Napiszcie, co sądzicie o rozmowie kwalifikacyjnej/ jak przebiegała rozmowa kwalifikacyjna. Wasza opinia może okazać się pomocna dla innych użytkowników.
Hejo widzę że praca 8-16 a to by mi odpowiadało bo można odpocząć w domu, mam doświadczenie przy naprawie telefonów i chętnie bym się podjął pracy, czy można tutaj liczyć na zatrudnienie ? Aktualnie niczego nie ma ale może firma akurat się nie ogłasza a ktoś coś słyszał w plotkach i napisze ?
Drodzy pracownicy, gdzie wy znaleźliście oferty pracy do firmy? :P Chciałbym się przyjąć, przeszukałem cały internet i nic nie widzę niestety. Bezpośrednio trzeba się kontaktować z firmą, czy jak to wygląda? Wolałbym najpierw coś poczytać o warunkach, czego wymagają, czy jakieś benefity mają. Wiecie, jak jest, małe rozeznanie zrobić. Może wy mi pomożecie i napiszecie, co myślicie o firmie, jak wam się pracuje? Czy płacą rynkowo? Czy czasem jakaś premia, czy podwyżka wleci?
Jest praca dla doradcy klienta z minimum rocznym doświadczeniem na podobnym stanowisku w branży elektronicznej. Trzeba znać język angielski na poziomie B1. To jest weryfikowane na rekrutacji w rozmowie czy trzeba przedstawić certyfikat ukończenia kursu?
Dzień dobry, podczas trwania rozmowy rekrutacyjnej istnieje możliwość weryfikacji zdolności mowy w języku angielskim. :)
A czy znajomość języka angielskiego jest bardzo brana pod uwagę? Coś tam potrafię, tak żeby się porozumieć, ale nie jestem z niego jakaś wybitna :) Czy mam szansę? Może oferujecie pracownikom jakieś kursy języka angielskiego w ramach benefitów? :)
Wszelkie informacje i oferty pracy znajdziesz na stronie: https://digitalcaregroup.pl/kariera , zapraszamy do zapoznania się z tymi szczegółami. :)
Dziękuję za informacje na pewno tam zajrzę. Chciałby jeszcze tylko zapytać w jakich godzinach pracuje serwis? Pracownicy robią nadgodziny jak jest taka potrzeba albo pracują w soboty?
Cześć! Aktualne godziny pracy serwisantów to 8:30 – 16:30 i nie pracujemy w wydłużonym wymiarze pracy tak samo jak unikamy pracy w soboty. :)
Napisali Państwo, że unikają pracy w soboty, czyli jednak zdarza się, że sobota jest dniem pracującym w firmie? Mogę zapytać od czego to zależy i czy jest to dodatkowo płatne?
a czy są jakieś stanowiska u Was, w których pracuje się zdalnie, czy wszyscy pracują stacjonarnie? :) tylko dział serwisu pracuje w tych godzinach?
Cześć, aktualnie prowadzimy wymiar pracy wyłącznie stacjonarny, w razie zainteresowania, zapraszamy do złożenia swojego dokumentu CV, za pośrednictwem naszej strony. Pozdrawiamy!
Telefon relmy master GT naprawiony gwarancyjnie padł wyświetlacz dobry kontakt e-mail i telefoniczny na każde zapytanie w sprawie naprawy szybka odpowiedź wydłużona naprawa nie z winy serwisu lecz producenta na dosłanie części Dzięki
Korzystam z ubezpieczenia a serwis dokonywał dwukrotnie naprawy moich telefonów (tz pęknięta szybka) I dwukrotnie dopłacałem do tych napraw to stówę to stopiędziesiąt . Ostatnio po wymianie wyświetlacz działał przez miesiąc i padł ( ekran mrugał) to złożyłem reklamację na wykonaną pracę. Która została odrzucona z powodu uszkodzenia płyty głównej zdaniem serwisu a telefon samoistnie się wyłączył. Szukam ludzi którzy mieli taki sam problem lub byłych pracowników co opowiedzą jakie tam są praktyki . Dziękuję
Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Mam aktualnie dosyć podobna sytuacje był naprawiany telefon to znaczy wyświetlacz po miesiącu ekran się rozlał niebyło żadnych uszkodzeń oddany do reklamacji z negatywnym rozpatrzeniem bo jest pęknięcie którego wcześniej oczywiście nie było a dodam że telefon nie upadł ani nic mu się nie wydarzyło... Jestem bardzo nie zadowolona
Zapraszam. Może pozwę zbiorowy. Telefon na usłudze wyświetlacza. W kosztorysie ponad 29 części z (usunięte przez administratora) ogólnie wszystko z taśmami, aparatami, wibracjami itp. Koszt wiadomo się nie opłaca, do tego Stwierdzono, że każda cześć jest zalana. Odesłałem telefon do autoryzowanego serwisu Samsung i stwierdziliście, że nie jest zalany I wymaga wymiany tylko wyświetlacza.
Firma która już 2 tydzień odsyła mi telefon po diagnozie ze koszt naprawy jest nieopłacalny otrzymałem od ubezpieczyciela rekompensatę a telefonu jak nie otrzymałem tak niema a są tam ważne dla mnie dane i informacje
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
To MTTC się nie powinno nazywać serwis tylko kabaret, bo podajecie takie śmieszne teksty w rozmowie z klientem, że tylko was nagrać. Telefon trafił do naprawy kompletnie zniszczony, ale kompletnie nie było co tam ratować. Informacja zwrotna była taka, że telefonie zostanie naprawiony nie wiem, co tam można było naprawić, ale spoko. Podczas Rozmowy z waszym doradcą dostałem info, że telefon nie jest naprawiany na częściach oryginalnych, ale kompatybilnych, czyli nie oryginalnych oraz na częściach z odzysku sorry regenerowanych hahaha aha. Telefon po powrocie się zawiesza nie działa poprawnie mikrofon się wiesza WiFi znika ekran buguje itp. itd. Odesłany telefon na weryfikacje i po waszych specjalistycznych testach hahaahahahahahahaahah z telefonem nagle wszystko w porządku zgodnie ze specjalistyczna weryfikacja specjalisty. Ogarnijcie się tam i zacznijście się stosować do własnego regulaminu, który mówię o tym, że w takich przypadkach należy się nowy telefon, a nie klepanie go z części ze śmietnika.Ale po co skoro mozna sklepac z części ''kompatybilnych'' Oczywiście telefon został podesłany do serwisu rzetelnego i już na wstępie po kilku testach stwierdzono, że naprawa nie została przeprowadzona zgodnie ze sztuką.
Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Wysłałam mój telefon bo odkleił się wyświetlacz na rogu, po dwóch tygodniach odpisali ze : mechaniczne uszkodzenie obudowy-bzdura, kolejne: mechaniczne uszkodzenie innych komponentów -kolejna bzdura, i mechaniczne uszkodzenie wyświetlacza. Pytam co za barany tam pracują???? Oddałam telefon do serwisu i żadnych powyżej usterek nie stwierdzili a kosz podklejenia wyświetlacza wycenili na kwotę 50 zł. A pseudo serwis wycenił naprawę na 490,98 ZENADA
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Szkoda czasu i nerwów, nawet jak wam brakuje pieniędzy, to zachowajcie godność i tam nie idźcie, to samo studenci, którzy chcą zacząć prace w zawodzie, głównie logistyka, która opiera się na pakowaniu paczek :) dramat to mało powiedziane, a stosunek przełożonych do Ciebie to (usunięte przez administratora), ktoś powinien się tym zająć :)
Clm 230630-5019 Telefon od trzech tygodni znajduje się w siedzibie firmy i nic nie jest zrobione abym ten telefon otrzymał z powrotem gdybym wiedział ubezpieczyłbym w całkiem innej firmie nie polecam
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Drodzy pracownicy, jak wam się pracuje na stanowisku Doradcy Klienta? Dzisiaj wpadło ogłoszenie od firmy do pracy:) Coś ciekawego jest, o czym warto wiedzieć przed aplikowaniem? Jak wypadają zarobki w firmie? W ofercie pisza o rozwoju i szkoleniach, jest jakaś ścieżka awansu może ustalona z góry?
Pracował ktoś w dziale diagnostyki telefonów i opowie jak wygląda praca
Nie polecam. Oddany telefon przez Digital Care ponad miesiąc temu, telefon aktualnie wrócił na reklamację, ponieważ został wymieniony wyświetlacza w Iphone, który wskazuje na nieoryginalną cześć, co sugeruję że używają zastępczych nie oryginalnych części lub zamienników z niewiadomego pochodzenia lub nie kalibrują sprzętu. Oba przypadku jednak dają do myślenia, że to nierzetelna usługa. Dodatkowo czas naprawy, ponad miesiąc... Jak masz uszkodzony sprzęt, to omijaj Digital Care (kontakt jest tragiczny) i omijaj MTTC Poland, bo nie masz gwarancji, że będzie to zrobione zgodnie z ich polityką firmy.
Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
informacje do Państwa rzecznika zostały wysłane, a konsultanci na infolinii nie mają żadnych kompetencji do udzielenia pomocy. Czytają zbędne informację, których nawet nie są w stanie sprawdzić w jakikolwiek sposób. Informują o wysłaniu przesyłki w ciągu 2 dni roboczych, ale nie dają gwarancji, że zostanie wysłany, po czym i tak przesyłki Państwo nie wysyłacie. Digital i Mttc ssie po całości, sugeruję każdemu omijać ich usługi oraz pracę, jeśli nie chcecie być kojarzeni z firmą, która korzysta z nieuczciwych praktyk!
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MTTC Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy MTTC Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 58.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MTTC Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 48, z czego 4 to opinie pozytywne, 32 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!