Opinie o MTTC Poland Sp. z o.o.
Zgłosiłem uszkodenie telefonu Oppo na gwarancji przez telefon, odebrała miła Pani, po telefon przyjechał Pan na skuterze po godzinie może dwóch wrócił z naprawiony. CZEGO CHCIEĆ WIĘCEJ? Nic nie dopłacałem nic mi nie chcieli dosprzedać.
Jaka umowa obowiązuje w MTTC Poland Sp. z o.o. podczas okresu próbnego?
Dzień dobry, standardowo podczas trzymiesięcznego okresu próbnego proponujemy umowę o pracę. Jesteśmy jednak elastyczni w zakresie formy zatrudnienia i w indywidualnych przypadkach, na prośbę pracownika możemy podpisać umowę zlecenie. Pozdrawiamy!
Ja zdecydowanie wolałbym umowę o prace. Na jakie stanowisko teraz szukacie? Są jakieś otwarte rekrutacje?
Czy pojawią się w najbliższym czasie podwyżki dla pracowników? Kolejny miesiąc cisza, wszyscy czekamy na decyzję
Dzień dobry! Zmiany wynagrodzeń pracowników są procesowane równolegle we wszystkich spółkach naszej grupy. Staramy się, żeby ta weryfikacja zakończyła się jak najszybciej – liczymy, że w przyszłym miesiącu skontaktujemy się w tej sprawie ze wszystkimi pracownikami. W przypadku pytań dotyczących zasad i kryteriów dotyczących zmian wynagrodzeń – zachęcamy też do kontaktu ze swoim przełożonym, chętnie wyjaśnimy wszystkie wątpliwości. Pozdrawiamy!
Pracowałem kiedyś w mttc i zastanawiam się czy wrócić. Jak firma patrzy na taką osobę? Jest taka możliwość?
Zapraszamy do udziału w rekrutacjach – bardzo cenimy doświadczonych pracowników. Obecnie poszukujemy Specjalistów ds. Logistyki, Specjalistów ds. Serwisu Urządzeń Mobilnych i Specjalistów ds. Zaopatrzenia/Magazynu. Wszystkie informacje o aktualnych rekrutacjach są dostępne na stronie: https://mttcpoland.pl/kariera/. Pozdrawiamy!
A jaka teraz jest atmosfera w firmie? Czy polepszyły się waarunki finansowe? Pytania do obecnie zatrudnionych.
Dzień dobry Michale! Możemy zapewnić Cię, że z ogromną starannością dbamy o nienaganną i sympatyczną atmosferę w pracy. :)
Cześć, mam pytanie do bylych i obecnych pracowników, jakich uszkodzeń w smartwonach nieda się naprawić lub niema to sensu ponieważ smartfon naprawiony nie jest wpelni sprawny a laikowi ciężko to dostrzec. Pytam bo odeslalem tam telefon i obawiam się że zostal źle naprawiony. Jak sprawdzać taki smartfon pod kątem wykrycia nieprawidłowości w naprawie, czy jest jakąś aplikacja która może w tym pomóc? Jeśli moja obawa sie potwierdzi napewbo bede się staral dochodzic swoich praw w odpowiednich instytucjach, pozdrawiam i życzę samych sukcesów na nowych rynkach pracy.
Jeśli po naprawie zauważył Pan problemy w działaniu telefonu, możemy ponownie przesłać urządzenie do serwisu, aby zweryfikować sprawę i zaproponować możliwe rozwiązania. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. Pomożemy też ze zwrotem urządzenia zastępczego.
Czy w MTTC Poland Sp. z o.o. możliwa jest praca na podstawie B2B?
Dzień dobry! Zawsze w trakcie rekrutacji informujemy jaki rodzaj współpracy preferujemy. Zachęcamy do śledzenia naszych ofert na bieżąco. :)
Pracowałem tam chwilę. Zatrudniłem się bo myślałem że nauczę się czegoś co da mi doświadczenie dalej. Pomyliłem się bardzo. Regulaminy i wypisane zasady to jedno a życie to drugie = jak ktoś przyjechał na inspekcję to od razu rękawiczki, zapięte fartuchy i kij w du*ie, żeby nie chodzić nawet do toalety bo nie wolno a po wyjeździe robota po staremu. No żenujące to. Szefostwo=kolesiostwo i z nikim nawet nie możesz dyskutować bo od razu teksty w stylu "jak ci się nie podoba to nie musisz tu pracować". I na szczęście nie musiałem bo takiego donosicielstwa nie widziałem wczesniej. Jeden od refurbu co to niby taki potulny przy dyrku, jedzie po nim gdzie się da - nawet w WC kiedy nie wie kto jest w kabinie. Pozostali podobnie albo się boją albo są przydupasami dyra i chodzą rzucając te swoje mobbingowe żarciki. Te jego żarciki też doprowadziły kilka osób do zwolnienia się bo nikt normalny z prostakiem nie chce pracować. Popracowałem trochę i z każdym dniem widziałem jaka tam jest toksycznie. Te opowieści tutaj że procedury, że profesjonalny serwis, że ochrona itd a ta ochrona niemal śpiąca wiec nic dziwnego że części i telefony im giną a potem biegają po serwisie i logistyce i szukają po kilka godzin albo dni. Firma farsa z malowaniem trawy na zielono więc nie polecam.
Pracowałem w MTTC kilkanaście miesięcy i uważam to za czas stracony - dużo stresu, który nie był wart pracy tutaj. O ile trochę nauczyłem się nowych rzeczy, to wynagrodzenie, jak również atmosfera w firmie, z czasem skutecznie odbiera chęć do przychodzenia do pracy. Szczególnie demotywuje aura "jaśniepanującego" Pana P. i jego świty (np. Pana K.). Ludzie w zespole raczej ok i można było czuć się swobodnie, to czasem trudno się dogadać jeśli idzie już o pracę. System premiowy jest tajemnicą poliszynela i nawet jak został komuś pokazany i wyjaśniony to i tak liczony jest uznaniowo np. z odjęciem dni na L4 niezależnie od wyniku. Słusznym jest powiedzenie, że kto w MTTC pracuje, ten w cyrku się nie śmieje. Na początku myślisz, że wszystko jest tam spoko i ludzie otwarci, a z każdym miesiącem dostrzegasz, że jesteś w niezłym (usunięte przez administratora) - każdy myśli o sobie, a kierownictwo sprawdza czy pracownicy nie siedzą za długo na przerwie i patrzą tylko żeby Pan P. był w dobrym humorze, bo przecież ich "kariera" od tego zależy. Myślę, że w MyTyTyCy trzeba otworzyć szeroko okna, żeby wpuścić świeże powietrze i wywietrzyć stęchliznę.... a przepraszam, nie da się, bo okna zostały dawno zablokowane. ;)
Mam podobne odczucia. Pracowałam tam jakiś czas i widziałam jak firma się rozwija. Niestety kultura korporacyjna w firmie doprowadziła do tego że ze spraw które można załatwić od ręki zrobiły się bardzo duże problemy. Biurokracja i sprawdzanie tabelek to jest coś najważniejszego dla przełożonych. Nie polecam. Szkoda nerwów za te pieniądze.
Dzień dobry! Prosimy o kontakt za pośrednictwem operatora, u którego korzysta Pan z naszych usług. Pozdrawiamy!
@nikt, wszystko niestety prawda... Pan Dyrektor jest osobą niezwykle niekompetentną i nieposiadającą żadnych umiejętności komunikacyjnych, podobnie zresztą jak pozostali kierownicy. Jedyną metodą zarządzania jest wywieranie presji na pracownikach że za mało i za wolno pracują, a system premiowy jest ciągle zmieniany żeby jak najmniej osób dostało premię. Jak masz dobre układy to i premia jest, ale jak pracujesz "normalnie" to nic nie jest pewne. Nawet ludzie od HR uciekli - pewnie wiedzieli więcej i za wczasy się ewakuowali. Pomimo mydlenia oczu od momentu rekrutacji i początkowego entuzjazmu z pracy w MTTC, nie polecam tego miejsca każdemu szanującemu się człowiekowi.
Dzień dobry, zasady systemu premiowego przyjęliśmy w czerwcu ubiegłego roku i są one stałe od tego czasu. Premia każdego pracownika zależy od dwóch głównych wskaźników. Pierwszym czynnikiem jest jakość, która oznacza liczbę urządzeń zwróconych do ponownej naprawy przez zespół kontroli jakości oraz liczbę reklamacji od klientów po wykonanej naprawie. Drugim wskaźnikiem jest liczba zakończonych napraw – takich, które pozytywnie przeszły kontrolę jakości w danym okresie. Każdy pracownik może na bieżąco śledzić swoje postępy w systemie (aktualizowane wyniki są automatycznie przeliczane na wysokość premii w danym miesiącu).
Dzień dobry, przykro nam, że praca u nas nie była dla Pani dobrym doświadczeniem. Jeśli chciałaby Pani podzielić się swoją opinią – serdecznie zapraszamy do kontaktu na adres: praca@mttcpoland.pl.
Dzień dobry, zasady premiowania pracowników zostały przyjęte w czerwcu ubiegłego roku i są one stałe od tego czasu. Wszystkie szczegóły wyjaśniamy kandydatom już na etapie rekrutacji. Następnie każdy pracownik może też śledzić swoje postępy w systemie - wysokość premii w danym miesiącu wyliczana jest na bieżąco. W okresie, kiedy pracownik przebywa na zwolnieniu lekarskim premia nie jest naliczana, ponieważ nie mamy podstaw do jej uwzględnienia. Czas przerw od pracy określa regulamin pracy – każdy pracownik ma do dyspozycji 30 minut na 8 godzin pracy.
Ta firma to totalna pomyłka. Jedyne co tu jest dobre to wazeliniarstwo kilku osób nieco wyżej ustawionych (w szczególności kierownika logistyki), które ze strachu przed Panem Dyrektorem udają, że wszystko jest super, a sami ledwo przełykają ślinę na spotkaniach z Nim. Ludzie są dociskani i ciągle słyszą że telefony rejestrują za wolno albo za dużo siedzą na przerwach. Kierownictwo bardzo czepialskie, każdy ruch monitorują kamery, a warunki pracy jak w fabryce.
możesz napisać coś więcej o codziennej pracy na logistyce? Widziałem że szukają kogoś i chciałem aplikować.
Praca monotonna, kierownik tylko patrzy na ręce, ale niektórzy ludzie ok. Co do pracy to rozpakowujesz paczki, rejestrujesz telefony, pakujesz telefony do wysyłki. Praca dobra na chwilę albo jak musisz ale nie oszukujmy się- czy chcesz otwierać i pakować telefony całe życie? ;)
Dzień dobry, z uwagi na specyfikę procesów obsługi urządzeń oraz bezpieczeństwo danych naszych klientów przestrzeń naszego serwisu jest zabezpieczona przez zewnętrzną firmę ochroniarską, w pełnym zakresie rejestrujemy też przebieg napraw. Jest to standard we wszystkich autoryzowanych serwisach. Regulamin pracy określa czas przerw od pracy – każdy pracownik ma do dyspozycji 30 minut na 8 godzin pracy.
Czy szefostwo planuje jakieś podwyżki w najbliższym czasie z uwagi na to co się wszędzie dzieje? To, że ich nie ma nadal pokazuje jak jesteście odklejeni od rzeczywistości.
Dzień dobry! Pod koniec pierwszego kwartału 2022 podnieśliśmy widełki wynagrodzeń i wszyscy pracownicy od początku roku sukcesywnie są obejmowani zmianami. Systematycznie sprawdzamy też poziom wynagrodzeń na analogicznych stanowiskach w naszej branży. Wszystkich obecnych pracowników, którzy chcieliby porozmawiać na temat wysokości swojego wynagrodzenia zachęcamy do kontaktu ze swoim przełożonym lub zespołem HR.
Tak zwane "podwyżki" to ściema, która chyba tylko miała zdemotywować ludzi. Kto jest zorientowany, ten wie że o kasie decydował Pjoter i jak zwykle faworyzowany był dział związany najbardziej ze spółka matką oraz że część ludzi nic nie dostała bo przecież Pjoter stwierdził że się nie należy. Smutne to ale niedługo po tym jak nie dostałem nic więcej uznałem że czas zmienić pracę bo w tym miejscu rządzi jedynie kolesiostwo i umywanie rączek. Ryba psuje się od głowy i mttc to świetny przykład
Pod koniec pierwszego kwartału 2022 podnieśliśmy widełki wynagrodzeń i wszyscy pracownicy od początku roku sukcesywnie byli obejmowani zmianami. 90% pracowników zostało do dziś objętych zmianami wynagrodzeń. Systematycznie sprawdzamy też poziom wynagrodzeń na analogicznych stanowiskach w naszej branży. Wszystkich obecnych pracowników, którzy chcieliby porozmawiać na temat wysokości swojego wynagrodzenia zachęcamy do kontaktu ze swoim przełożonym lub zespołem HR.
Pracuję w MTTC ponad rok i bardzo dobrze orientuję się co dzieje się wewnątrz. Po pierwsze pracuję, więc jestem w stanie wytrzymać presję, która jest naprawdę duża(usunięte przez administratora) Po drugie wieczne zakazy i nakazy, o kreatywności zapomnij nawet jak coś proponujesz. Dyrektor i ludzie, których zatrudnił z konkurencji po swoim przyjściu wszystko wiedzą najlepiej, a nawet jak nie wiedzą, to i tak wiedzą bo tacy wspaniali - tutaj ceni się owce, a najchętniej zatrudniliby bezmyślnych, aby nie zadawali niewygodnych pytań. Jak siedzisz sobie cicho, nie wychylasz się, a robisz normę, to raczej nikt się tobą nie interesuje. Po trzecie ludzie, bo jest kilka osób, z którymi można jeszcze normalnie porozmawiać(usunięte przez administratora) Wiem, że to tylko ludzie trzymają mnie w tej firmie, bo sam nie widzę innego powodu. Jeśli ktoś zastanawia się nad pracą tutaj, to odradzam.
Pracodawca kiepski, ale w sumie aż takiej tragedii nie ma, choć to zależy w którym dziale się pracuje. No i zależy kto czego oczekuje. Praca raczej na start albo jak nie masz dużych potrzeb bo niewiele powyżej minimum krajowego nie oczekujcie. Jak ktoś chce odbijać kartę jak w fabryce, robić na akord i patrzeć na zegarek czekając do 16.30, to miejsce jest idealne. Wyliczone 20min. na przerwę, telefon poza dostępem, za to czujne oko kamer i ciągła presja na target. Najgorsze jest to malowanie trawy na zielono - nawet na tym portalu usuwane są komentarze. Smutne jest to że zamiast skupić się na ludziach, żeby poprawić sposób zarządzania i komunikacji to firma usuwa komentarze w internecie. :(
Widocznie nie byli tak wysoko, jakoś nie brakuje mi ich. W tym pokoju zawsze panowała nerwowa atmosfera. Zuzzza była znerwicowana a ta co przyszła po niej jeszcze słabsza... Kokietka taka próbowałem coś załatwić kilka razy ale... wyleciała jak pozostali Pan P okazał się odporny na jej czary. Tak naprawdę mam to w (usunięte przez administratora) nie będę zapiepr... na tych (usunięte przez administratora) im mniej ich tym lepiej.
Nie rozumiem tego hejtu, a moja opinia pomimo że pozytywna też została usunięta. Praca jaka jest każdy widzi i jak ktoś nie robi tego co trzeba to lepiej żeby w ogóle nie zaczynał pracy. Mnie nieróbstwo denerwuje i nie widzę w tym nic złego. Nie ma użalania się nad sobą, a przerwy i inne zasady po prostu niech każdy szanuje i będzie dobrze. Ja jestem zadowolony i wiem że niektórzy razem ze mną. Na temat Dyrektora pisze się tutaj złe rzeczy a nie jest to prawda. Wszystko można z nim załatwić i umówić się elastycznie.
Krzysiek to normalne na tym portalu piszą ci których już nie ma bo byli zwykłymi laserami albo (usunięte przez administratora) wylewają swoje żale by się poczuć lepiej. W sumie to co mają napisać, słaba firma a i tak mnie zwolnili. ????
Naprawili mi w tym serwisie zbity LCD po upadku w Samsungu S21 Ultra. Działa normalnie jak przed naprawą a nawet lepiej przed naprawą słyszałem słabo coś rzęziło głośnik prawdopodobnie. Sceptycznie podszedłem do pozostawienia telefonu w paczkomacie ale wrócił po kilku dniach i do dziś nie rozkleił się.
Witam wczoraj odebrałem od kuriera telefon z naprawy w waszym serwisie i dziś chcąc przełożyć kartę zauważyłem że brakuje szufladki na kartę , ktoś z waszych pracowników nie włożył do całości bardzo istotnego elementu nr zgłoszenia CLM220816-8512 raport naprawy DCR0137598
Dzień dobry, prosimy o kontakt z infolinią. Wykonujemy dokumentację fotograficzną urządzenia po przyjęciu przesyłki do serwisu – na nich widać m.in., czy urządzenie dotarło z szufladką na kartę SIM. Pozdrawiamy!
Nr. naprawy CLM 22 10 27 51 87 1. Firma Orange rezygnuje z naprawy mojego Samsung Galaxy Not 9 .. zbyt kosztowne w ramach ubezpieczenia wykupionego .. splawiaja mnie z roszczeniami. 2. Wasza firma po diagnostyce czesci odsyla mi telefon i podobno lamiecie mi przy montarzu tylnia obudowe 3. Przez 2 tygodnie nikt sie do polamanej obudowy nie przyznal .. zadnych informacji 4. Przez caly .. Miesiac .. nie dostalem konkretnej daty zwrotu Mojego urzadzenia .. zadnych informacji 5. Telefon Biznesmena ..no .. wiesz .. Klasa Biznes .. Europejczyka .. a wy .. macie gdzies czy Ja bede mial urzadzene kture pomaga przetrwac czlowiekowi na Europie .. na przyklad .. 6. Jesli uwazacie ze ludzie moga czekac .. Miesiacmi .. na swoje urzadzenia .. kture w dzisiejszych czasach sa podstawa funkcjonowania codziennego .. to nie liczcie na to ze Siat bedzie zainteresowany .. waszymi wewnetrznymi problemami .. 7. Jak chcecie sobie trzymac na puleczkach nasze urzadzenia miesiacami .. to jestesmy zmuszeni sobie kupic NOWE .. co za tym idzie ze WOGULE POTRZEBNI NIE JESTESCIE !! 8. Dzis dostalem Maila ze Moje urzadzene z Waszej firmy wraca do mnie .. z nowa tylnia obudowa po weryfikacji czesci.. no i mam nadzieje ze nie wymieniliscie mi czesci na gorsze i ze urzadzenie nie bedzie w gorszym stanie niz bylo .. hmmm POZDRAWIAM MARIUSZ KASZYCKI
OK .. telefon dziala jak dzialal .. zadnych wiekszych szkud .. niz byly nie zauwazylem .. Dziekuje za Zwrot Mojego Super Telefonu :) POZDRAWIAM Mariusz Kaszycki
HMMM .. no cuz .. jednak sie pomylilem .. po 2 dniach tylnia obudowa rozkleila sie po 2 stronach telefonu i klej trzyma obudowe na 2 krawedziach .. dolnej i gurnej .. Samsung Galaxy Not 9 .. wodoodporny telefon .. .. po takiej weryfikacji czesci i takim sklejeniu tylnej obudowy .. mozna podejrzewac ze nie potraficie nic zrobic WASI TECHNICY SA NA POZIOMIE .. PONIZEJ ZERA !!!! POZDRAWIAM MARIUSZ KASZYCKI
Między bogiem a prawdą najniższa krajowa to uczciwa płaca. Ważne, że pracownicy jeszcze nie dokładają do interesu
Jak długo trwa proces awansu w MTTC Poland Sp. z o.o.?
Może praca jest kiepska ale za to slabo płacą
Czy pensja w MTTC Poland Sp. z o.o. składała się z samej podstawy, czy może również z ewentualnych dodatków? Konkretnie jako Technik, ich ogłoszenie jest 6 lipca na GoWork.pl.
W zależności oczywiście od stopnia technika. Jest podstawa oraz premia, która jest przyznawana w zależności od absurdalnych do spełnienia wyników. Ewentualnie musisz znać kogoś wyżej i wtedy możecie się dogadać, że dostaniesz większa premie niż inni ;)
Miałem krótki epizod z tą firmą z własnej inicjatywy. Rozmowa kwalifikacyjna z jednym z kierowników bardzo obiecująca, zakres obowiązków jak i pracy szczegółowo przedstawiony. Co do samej już pracy: kompletnie inaczej sobie to wyobrażałem dlatego też nie zdecydowałem się kontynuować dalej tam pracy. Plusy: stałe godziny pracy, możliwość nadgodzin, osoba odpowiedzialna za wprowadzenie bardzo konkretna. Minusy: kontrola na każdym korku (ze względu na komponenty elektroniczne), twarde godziny co do przerw śniadaniowych, Dyrektor chodzi i patrzy Ci na ręce (odniosłem wrażenie, że szuka problemu na siłę) choć akurat nigdy do spięcia nie doszło ale z oczu dziwnie mu patrzy. Widać, że jest to typowy "korpowiec" nastawiony na wyniki i tabelki... Co do ludzi pracujących: głównie młodzież, studenci, choć są też osoby starsze ale generalnie młodziaki. Atmosfera spoko, było pare osób toksycznych, których kazano unikać ale to jak wszędzie. Generalnie pracownicy sami odradzali dalszą współpracę z MTTC. Umowa o prace lub zlecenie jak kto lubi. Wynagrodzenie raczej bez szału, mocno poniżej średniej krajowej. Dla kogo ta praca ? Może dla studenta, który chce sobie dorobić ? lub dla osoby, która dopiero wchodzi na drogę dorosłości ? zasadniczo nie chciałbym aby moją pierwszą pracą była praca w MTTC można się zrazić. Ogólna ocena 2,5 na 5.
Najlepsze jest to że dyrektor patrzy tak bo giną mu części z firmy... a jak ktoś dobrze poszuka to znajdzie dobre ekrany wystawione na aukcjach przez kilku pracowników ????
Dzień dobry, dziękujemy za Pana opinię. Jako serwis autoryzowany posiadamy certyfikację producentów, a naprawy realizujemy zgodnie z ich wytycznymi. Dzięki temu możemy zapewnić najwyższą jakość usług serwisowych. Wymaga to oczywiście działania zgodnie z ustalonymi procesami oraz stałego monitorowania i weryfikacji realizowanych zadań. Dbałość o bezpieczeństwo naszych pracowników zobowiązuje nas też do wprowadzania i przestrzegania zasad i standardów w tym zakresie. Jeśli chodzi o wysokość podstawowego wynagrodzenia, to zależy ono przede wszystkim od zajmowanego stanowiska – a więc zakresu obowiązków, odpowiedzialności oraz posiadanego doświadczenia. Ważną składową wynagrodzenia są również premie, przyznawane regularnie na podstawie wyników jakościowych oraz dodatkowe bonusy (na przykład przed świętami). Pozdrawiamy!
Dzień dobry, przestrzeń naszego serwisu jest profesjonalnie zabezpieczone przez zewnętrzną firmę ochroniarską. W MTTC rejestrujemy przebieg realizowanych napraw w pełnym zakresie.
w jaki sposób pracownicy wynoszą części ? Jeżeli naprawa jest rejestrowana od A do Z na każdym etapie ? Jest ochrona + bramka elektro.... Czyżby ochrona dogadała się z poszczególnymi osobami ? innego wyjścia nie widzę żeby coś, ktoś mógł wynieść.... A jak wiadomo ochrona kokosów nie zarabia a ekran swoje kosztuje na aukcji.... % dla ciecia x10 taka akcja i biznes się kręci....
Dzień dobry przestrzeń naszego serwisu jest profesjonalnie zabezpieczone przez zewnętrzną firmę ochroniarską. W MTTC rejestrujemy przebieg realizowanych napraw w pełnym zakresie. Opisane przez Pana sytuację nie mają miejsca w naszej firmie.
to dlaczego Wasz pracownik twierdzi, że jednak taki proceder ma miejsce ?
Tak jak wspominaliśmy, mamy w organizacji wdrożone odpowiednie środki i procedury, aby zapobiec takim sytuacjom i on się nie zdarzają. Natomiast, gdyby ktoś z naszych pracowników chciałby podzielić się swoimi uwagami co do działania serwisu, to zachęcamy do kontaktu i przekazania szczegółów na praca@mttcpoland.com.
Serwisanci marnują się w tym dziale. Z takim obrotem częściami po allegro powinni być handlowcami a nie technikami.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MTTC Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy MTTC Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 58.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MTTC Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 48, z czego 4 to opinie pozytywne, 32 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!