Opinie o PHU SINBUS
Naprawdę nie wiem skąd te negatywne komentarze. Przesyłka dotarła na czas nawet podczas epidemii koronawirusa gdyż inni przewoźnicy nie jeździli w obawieprzed wirusem. Jestem bardzo zadowolona z tej firmy miła obsługa właściciel oddzwania zawsze, jest barszo sympatyczny. Pozdrawiam i dziękuję za dowóz paczuszka do Londynu!
Nie polecam Dwóch kierowców Jeden był ponad 10 lat w Anglii ale niczego się nie nauczył, nauczal drugiego kierowcę który tu nie byl i powstała mieszanka dwóch kierowców (usunięte przez administratora) , nawet nie wiem kto ich przyjmuje Pewnie kolejny (usunięte przez administratora) Zero profesjonalizmu, bardziej próba zaimponowania ludziom których się wiezie ((poziom 16-17 latka) na (usunięte przez administratora) może działa a już na podróżnych Nie Dziala barany!!!!!
Wysylam czesto moja walizke do polski lub do Londynu I za kazdym razem Sinbus , poniewaz zawsze walizka docierala bezpiecznie .Ale raz moja walizka dotarla otwarta i zapakowana nie przezemnie . Zadzwoniłam się zapytać o co chodzi - masakra . Jesli chodzi o obsluge- tzn kakretnie pan ktory odbiera telefony - TRAGEDIA ! Nigdy w życiu nie słyszałam żeby ktoś tak był opryskliwy dla klijenta . Wysyłałam moja walizkę już 6-7 razy i za każdym razem jeśli mam tam dzwonić dla mnie to jest koszmar . To dzieki nam zarabia pieniądze a jest takim (usunięte przez administratora) ze wsi nie wychowanym ze aż mi wstyd ze pochodzimy z jednego kraju ! Jak tak można się odzywać do klinentow ! Wstyd i hańba !
(usunięte przez administratora)
Witam chciałbym się dowiedzieć czy otrzymał pan finalnie te paczkę . Bo moja została nadana 18 w Polsce niestety nie dotarła . I takie same doświadczenia mam jak pan z obsługą tejże firmy
Serdeczni, punktualni, przesylka zawsze na czas . Polecam jak najbardziej
(usunięte przez administratora)
Do Ciebie zwracam sie z tym samym ,jak masz pisac glupoty to nie pisz wcale.
(usunięte przez administratora)
Jak cos piszesz,to pisz ze zrozumieniem anie jakies glupoty.
No,no nawet nie wiedzialem ze to takie gagatki.Mieszkam w Solugh od kilku lat i slyszalem o nich ale nigdy nie korzystalem z ich uslug.Skoro tak duzo jest zlych opini o nich to znaczy ze cos w tym musi byc.Popytam wsrod znajomych czy korzystali z ich uslug I jakie maja zdanie w tym temacie.Jezeli sie potwierdzi to napewno tutaj straca wielu klientow.Bo Slough to nieduze miasteczko,mozna powiedziec ze prawie wszyscy sie tu znaja,Nara,za kilka dni sie odezwe,po blizszym zapoznaniu sie z tematem.
Czy udało Ci się wypytać znajomych na temat Phu Sinbus, tak jak pisałeś w komentarzu? Udało się wyciągnąć jakieś wartościowe wnioski na temat firmy?
(usunięte przez administratora)
Co dokładnie nie podobało Ci się w realizacji przejazdu przez firmę Phu Sinbus? Nie napisałaś nic o sytuacji, która Cię spotkała, dlatego chciałbym Cię o to prosić.
Podzielam slowa szczerego,mnie spotkala podobna sytuacja i wszystkich ktorzy opisali swoje sytuacje.Uwazam ze szczery ma racje aby oddac sprawe do Sadu,nie ma co odpuszczac.Musimy koniecznie sie skontaktowac.Po porade do adwokata udam sie jutro,i was poinformuje jakie mamy szanse ale mysle ze bardo duze,a jezeli wspolnie podejmiemy takie kroki to bedzie i latwiej i taniej.Gosciu napewno przegra i bedzie musial pokryc nam szkody wyrzdzone przez jego firme a oprocz tego przegrywajacy pokrywa koszty sadowe.A co najwazniejsze nie bedzie juz nikomu robil szkod swoja dzialalnoscia i nieuprzejmym zachowaniem.Wie ze zrobil zle ale nawet nie potrafi sie przyzna i zwyczajnie powiedziec PRZEPRASZAM.
NIE POLlECAM Zgadzam się z przedmówcami !!! Nie będę się rozpisywać powiem że nawet proste pytanie w jakim dniu paczka będzie doręczona sprawia problem, bez opowiedz dodam że dzwoniąc do polskiego biura można by było spodziewać się więcej nic błędnego
odradzam /brak kompetencji bardzo duże opóźnienia (usunięte przez administratora)
Nie polecam! Omijac jak sie da! (usunięte przez administratora)Podroz z dzieckiem w dzien wyjazdu poinformowano mnie ze dziecko niepelnoletnie bedzie jechalo w innym busie a ja w innym! Nie do wiary! Nie polecam. Uwazaj na ta firme.
Nie Polecam wysyłania paczek tą firmą... cena uległa zmianie podczas transportu o 10f , Kierowca bardzo niekulturalny... Telefon do biura nie pomógł, gdyż Pan stwierdził że za 30f to tylko z Anglii do Pl a nie na odwrót... szukałem i nie ma nigdzie takiej informacji ani na ulotce ani na fb. ( za 2paczki 20kg miałem zapłacić 30f a zostałem zmuszony do zapłaty 40f pod GROŹBĄ nie wydania moich paczek ... Firma NIERZETELNA... Więcej nie skorzystam i postaram się aby mój komentarz poszedł jak najdalej by zmniejszyć ilość osób... oszukanych.
Nie polecam. Transport dojechal zniszczony. Kierowca bardzo niekulturalny, opryskliwy, chamski, zarzadal pieniedzy zanim przekazal wszystkie paczki i jak sie okazalo, zniszczone. Grozil, ze jesli nie otrzyma pieniedzy przed rozpakunkiem, zabierze rzeczy do Polski. Starannie opakowane paczki, w tym pralka, zostaly rozpakowane na granicy I nikt ponownie ich nie zabezpieczyl. Pralka dojechala zniszczona, wgnieciona I porysowana. Paczki, pomimo opisow “gora”, “dol” wrzucone do busa do gory nogami, wcisniete gdzie sie da, kompletnie bez zadnego szacunku. Cena uslugi zmienila sie w trakcie transportu z umowionych £120 na £150 bez poinformowania klienta, w dodatku “szef”, z ktorym udalo sie w koncu skontaktowac wyparl sie jakichkolwiek ustalen cenowych przed wyjazdem z Polski i uparcie twierdzil, ze przesylka nie zostala w ogole zabezpieczona. 1,5 godziny klotni z chamskim kierowca, ktory nie liczyl sie ze slowami w stosunku do kobiety w ciazy, klotnia z domniemanym wlascicielem firmy, ktory rowniez krzyczal na klienta, w dodatku cena, ktorra zmienia sie w trakcie transportu plus zniszczone rzeczy. Uwazajcie! Firma niegodna polecenia.
Chcialbym wszystkich ostrzec przed firma Sinbus. Latem wyslalem paczke za granice i niestety nie dotarla w calosci. Od tamtej pory wyslalem dwie reklamacje i list, na ktore nie dostalem zadnej odpowiedzi. Dzwoniac do tej firmy, pan po drugiej stronie telefony nie chcial podac swoich danych, byl niemily i grubianski, a na dodatek wyslal mnie do swojego podwykonawcy, zeby dochodzic zwrotu pieniedzy, mimo, ze to wlasnie Sinbusowi zlecalem przeslyke. Chwala sie najwyzsza jakoscia uslug, a nie odpowiadaja na reklamacje. Sprawa zajmie sie urzad ochrony konsumenta. Wszystkim zainteresowanym odradzam wspolpracy z ta niby firma!!! Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Odpisywac na maile z reklamacja i na list, a pracownik przy telefonie powinien byc milszy!
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.