Pytania do firmy PHU SINBUS
PHU SINBUS wystawiła w ostatnim czasie ogłoszenia na GoWork.pl. Na chwilę obecną szukają do pracy jako Kierowca Ce.
copia maila, ktory do nich wyslalam 9 sierpnia : Witam ponownie. Dnia 17 lipca 2021 roku używając Państwa usług wysłałam 4 paczki z Londynu do Polski. Cztery paczki zostały dostarczone 21go lipca pod adres w Grzedzicach. Trzy paczki z czterech należały do mnie, a jedna paczka pomyłkowo została dostarczona pod mój adres jednak należała do kogoś innego. Odrazu Państwa poinformowałam o zaistniałej pomyłce. W czasie rozmowy telefonicznej poproszona zostałam przez Państwa o wysłanie mailem zdjęć owej paczki aby Państwu pomoc ją rozpoznać. Zdjęcia odrazu wysłałam mailem a po paru dniach firma kurierska odebrała paczkę należąca do kogoś innego aby bezpiecznie ja dostarczyć właściwemu odbiorcy. Po tym zdarzeniu wielokrotnie do Państwa dzwoniłam w sprawie uzyskania informacji na temat mojej brakującej 4 paczki, którą Państwo cały czas próbowali odnaleźć. Za każdym razem byłam informowana ze Państwa firma kurierska SINBUS nie jest w stanie namierzyć przesyłki, którą za Państwa pośrednictwem wysłałam. Wysłałam również maila na którego odpowiedzi nie uzyskałam. Jestem bardzo zawiedziona lekceważącą postawą z jaka traktujecie własne niedopuszczalne pomyłki. Jestem zdziwiona bardzo niskim poziomem komunikacji i informacji w zaistniałym przypadku. Jako klientka, która w zaufaniu powierzyła przewóz cennych osobistych rzeczy jestem zszokowana i dogłębnie zawiedziona tym ze taka sytuacja wogole zaistniała. Jestem oszołomiona tym ze firma przewozu paczek jest w stanie zgubić powierzona przesyłkę. Jeszcze bardziej jednak jestem zawiedziona lekceważącym podejściem z jakim SINBUS traktuje tak poważne zaniedbanie. Wysyłam tego maila aby Państwu przypomnieć ze jesteście odpowiedzialni za moja przesyłkę od momentu jej nadania do momentu jej dostarczenia. Były w niej wartościowe rzeczy osobiste i ja nadal czekam na informacje dotyczące odnalezienia mojej przesyłki. Przypominam ze minęły już trzy tygodnie od dnia nadania moich paczek. Wysyłam w załączniku dowód nadania paczek wydany mi przez kierowcę przy odbiorze w Londynie. Czekam na dalsze informacje. Z poważaniem Maja wyslane 19 Sierpien: Witam Państwa Pisze do Państwa odnośnie naszej wczorajszej rozmowy w sprawie paczki którą Państwa firma zgubiła pięć tygodni temu. Poniżej jest kopia mojego wcześniejszego maila, gdzie podałam szczegóły przesyłki. Maila, na którego nigdy nie uzyskałam od Państwa odpowiedzi. Po wysłaniu tego maila, kontaktowałam się z Państwem ponownie jeszcze kilka razy. W czasie tych pięciu tygodni Państwo ani razu nie poczuliście się do odpowiedzialności aby z własnej inicjatywy się ze mną skontaktować, przeprosić i wyjaśnić sytuację. W naszej rozmowie z Panią Beatą? ( odmawialiście wielokrotnie podania swojej godności co świadczy o waszej nieprzejrzystości i niekompetencji) nie uzyskałam żadnych konkretnych informacji, wyjaśnień na temat poczynań, które wy sami podjęliście aby odnaleźć moją własność. Odmówiono mi również wyjaśnienia przejrzystych instrukcji dotyczących reklamacji i starania się o odszkodowanie. Jako firma jest to waszym obowiązkiem aby znać te zasady i podać je na życzenie klienta. W związku z powyższym proszę aby firma SINBUS podała mi następujące informacje: 1. Dokładna nazwę firmy, adres email, adres strony internetowej i numer kontaktowy firmy, której Państwo zlecili dostarczenie mojej przesyłki ( Pani Beata wspominała nazwę GLS). Proszę o podanie dokładnych kontaktów jako ze jest wiele firm z podobna nazwa na rynku polskim. 2. Proszę o kopie wymienianych wiadomości mailowych pomiędzy państwem a daną firma potwierdzających próby odnalezienia mojej paczki. 3. Proszę o dokładne instrukcje, krok-po-kroku, co mam zrobić aby starać się o odszkodowanie. Czekam na niezwłoczną odpowiedz. Z poważaniem Maja
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.