Nie polecam. Pracowałem w tej firmie przez kilka lat. Ciągle zmieniają się Kierownicy i Dyrektorzy. Po rozłamie spółki, atmosfera nie ciekawa, nikt nie wie ile jeszcze to potrwa. Nikt nie może mówić na zewnątrz, że źle się dzieje w firmie. Wynagrodzenie rozsądne, ale tylko przy realizacji planów, przy braku realizacji podstawa i mały dodatek. Ciągła rotacja pracowników, najchętniej szukają pracowników już z doświadczeniem, albo od konkurencji, aby skorzystać na ich przeszkoleniu, a później zmienić Jeden plus nowy Kier robi dużo za handlowców ;)
Niestety rzeczywiście tak jest, że pozyskują pracowników od konkurencji tylko po to aby skorzystać wyłącznie z ich wiedzy, bez zamiaru dłuższej współpracy, albo na zupełnie innych niż wcześniej oferowane warunkach.
Potwierdzam. Obiecywali, pięknie gadali, wrzucali na konkurencje a później niestety. Szkoda gadać
Też potwierdzam. Pięknie opowiadali przed zatrudnieniem, jaka to świetnie działająca firma, jakie ma aspiracje i tak dalej, a potem zderzenie z rzeczywistością gorsze niż zderzenie osobówki z tirem.
Dramat jak nas traktowali. Lizusostwo i permanentne obijanie, malowanie trawy na zielono przed kierownictwem. A w Porsche! Brak słów. Przykład z samej góry!! Nowi póki co zdezorientowani. Do czasu, musza odczuć klimat na własnej skórze
Szanowny Panie/ Szanowna Pani Pana/Pani opinia wskazuje na działania, którym jako dział HR chcemy przeciwdziałać. Naszym celem jest wsparcie pracowników. Przykro mi, że nie skorzystał/a Pan/Pani z możliwości rozmowy z Managerem ds. HR. Pozdrawiam Zespół HR
Dealer sprzedał pojazd z podstępnie ukrytą wadą materiałową zagrażającą życiu użytkowników. Personel dobrze kojarzy sprawę. Sytuacja kompromitująca firmę i producenta, pomijając cenę pojazdu, której klient jest świadomy. Sprzedaż pojazdu z nieprzykręconym pasem bezpieczeństwa na etapie produkcji,pojazdu,który uzyskał homologację wyklucza sprzedającego jako partnera. Wstyd i hańba.
Szanowny Panie, jako dealer samochodowy z wieloletnim doświadczeniem w branży, Spółka Krotoski traktuje każdego klienta indywidualnie i z należytą mu uwagą, dokładając wszelkich starań w celu wyjaśnienia spornych kwestii. Co do opisanej przez Pana sprawy, Spółka zaprzecza jakoby miała sprzedać pojazd w opisany przez Pana sposób. Ponadto chcielibyśmy nadmienić, iż Spółka informuje Klienta na bieżąco o rozstrzygnięciach w sprawie i podejmuje wszelkie działania mające na celu jak najszybsze jej rozwiązanie.
Niestety popieram opinię. Ja nawet w Porsche nie mogę doprosić się rzetelnej diagnozy i rozmowy z doradcą. Uniki, wymówki itp nie radzą sobie z trudniejszymi naprawami Na szczęście można jechać gdzie indziej
Nie chce nawet myśleć jak mnie potraktowali w serwisie. Wstyd i hańba , zero kompetencji o marce Porsche
Szanowny Kliencie W Porsche Centrum Łódź dokładamy wszelkich starań, by zapewnić naszym Klientom pełną satysfakcję z naszych usług i jakości Porsche. Jest nam niezmiernie przykro, że spotkał(a) się Pan/Pani z obsługą nie będącą odzwierciedleniem najwyższych standardów Porsche. Jesteśmy przekonani, że uda nam się wyjaśnić zaistniałą sytuację i przedstawić satysfakcjonujące Pana/Panią rozwiązanie. Prosimy o przekazanie nam swoich danych kontaktowych lub kontakt na adres salon@porschecentrumlodz.com z opisem zdarzenia. Zespół Porsche Centrum Łódź.
Pracy w ksiegowości nie polecam, no chyba ze nie masz aktualnie zadnego swojego zycia. Chcesz wyjsc o czasie do domu? Zapomnij. Na etacie ze 20 kobiet i tylko pojedyncze z nich wiedzą co robia bo reszta klepie bez zastanowienia to co ma zrobic. (usunięte przez administratora) wsrod nich na porządku dziennym ale wszystko z usmiechem na ustach. Nie polecam.
Poniewaz adninistrator usunal... Napisze inaczej. Chcesz zabłysnąć idz i powiedz cos na kolezankę. Wtedy zostaniesz doceniony i zauwazony
Sądząc po dacie dodania wpisu, jest to wpis od byłej pracownicy, która nie znała podstaw księgowości, myliła strony Wn i Ma, a o sobie miała olbrzymie mniemanie. Są pojedyncze osoby, które mają podejście 'iśc i donieść na koleżankę', ale to nie jest ani cenione ani premiowane. Pracy jest bardzo dużo, więc jak ktoś chce przyjść i się dopiero uczyć, to stanowczo odradzam, bo nikt nie ma czasu na tłumaczenie od podstaw zasad księgowości. Atmosfera jest różna, jak wszędzie, są spokojne dni, ale są też gorące okresy, kiedy jest bardzo dużo tematów do wyjaśnienia i wszystkie na wczoraj. Natomiast jeszcze raz podkreślę, pracy jest mnóstwo i raczej nie ma czasu na prywatne pogaduszki przy kawie i ciasteczkach. Podsumuję to tak, wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma.
Czy przestrzega się w tej firmie przepisów z kodeksu pracy? Na każdą godzinę przysługuje przecież 5 minut przerwy. Jeżeli pracodawca ma tak dużo pracy dla pracowników, że na kawę z ciastkiem nie ma czasu, to należałoby utworzyć dodatkowe stanowisko pracy, tak by prawa pracowników do przerwy były przestrzegane i na ciastko z kawą znajdzie się chwila. Są nawet na to dotacje więc można jeszcze za to dostać pieniążki.
Chętnie dowiem się który przepis KP mówi o przerwie 5 min po każdej godzinie oraz kto daje dotacje dla firmy na kawę i ciastko. Karolina proszę o informację. Zainteresowana
Pracodawca ma obowiązek organizować procesy pracy w sposób zapewniający pracownikom bezpieczne i higieniczne warunki pracy (art. 207 K.p.).
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Krotoski Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Proces rekrutacji składa się z max z III etapów. I etap, weryfikacji nadesłanych CV II Etap - I rozmowa weryfikacyjna najczęściej przeprowadzona ONline III Etap - II rozmowa weryfikacyjna Online lub stacjonarnie Jeśli Pan/Pani ma jeszcze jakieś pytania związane z procesem zapraszam do kontaktu bezpośredniego z działem HR
Nie ma rekrutacji. Większość z nas jest od innych łódzkich dilerów. Sami po ciebie przyjdą nie marw się , tylko popracuj trochę na swój fach.
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/1/3/7/1375e6e49f94c84dff0c665c94f19ef9.png)
Dealer sprzedał pojazd z podstępnie ukrytą wadą materiałową zagrażającą życiu użytkowników. Personel dobrze kojarzy sprawę. Sytuacja kompromitująca firmę i producenta, pomijając cenę pojazdu, której klient jest świadomy. Sprzedaż pojazdu z nieprzykręconym pasem bezpieczeństwa na etapie produkcji,pojazdu,który uzyskał homologację wyklucza sprzedającego jako partnera. Wstyd i hańba.
Proszę o inf jakie są zarobki dla pracownika marketingu.
TO jest najgorszy salon w POLSCE !!!!!! Obsługa bardzo nie przyjemna , pracownicy są nie mili . Proponuję sprubować zadzwonić ...... TRAGEDIA NIKOMU NIE POLECAM!!!!!!! PROPONUJĘ KAŻDY INNY SALON
Rozgoryczenie! Szkoda czasu. Obiecywali dużo a wyszło tragicznie
A jak wygląda sprzątanie salonu w tej firmie?
I jak, wiesz już coś na ten temat? Też ciekawi mnie ta kwestia. Zachęcam wszystkich byłych i obecnych pracowników do pozostawiania opinii na temat Krotoski, każdy wpis jest cenny i wiele wnosi.
Atmosfera pracy w Łodzi na blacharni bardzo się zepsuła w momencie kiedy przyszedł nowy kierownik. Pracowaliśmy normalnie nikt nie patrzył na ręce a teraz jestsmy traktowani jak....Nowy kierownik oraz jego współpracownicy zajmuje się handlem używanymi częściami a nie tym czym powinien. Nie polecam pracy w tym serwisie.!
Zdecydowanie nie podlecem serwisu blacharskiego w Markach. Despotyzm i tyle w temacie.
Czy ktoś może coś powiedzieć o pracy na stanowisku prawnika w tej firmie?
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Krotoski Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.?
Ciężko udzielić jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ to zależy od działu oraz stanowiska na którym pracuje
Jest tragedia,nowy kierownik na przybyszewskiego w łodzi jest wojskowym,wprowadza rzady takie,ze mamy robic w soboty nie podpisujac sie pod tym,mamy robic po 6 i pol godziny w zwiazku z epidemia,a robimy ponad 8,do tego ciagle dyskryminacje,obcinanie pensji,wyrabianie niemozliwego planu,stres,wszystko zbierane i przekazywane do sadu pracy bedzie jako dowod,ludzie z poznania niech sie zwijaja z rynku(usunięte przez administratora)
Nikt z personelu na Niciarnianej nie podszedł mimo iż dobre 0.5 godziny oglądalłam auta na placu jak i wewnątrz. Nawet zwykłe dzieñ dobry nikt nie powiedział. Obsługa na 1. W salonie obok vw super obsługa 3 osoby pytały w czym pomóc. Super widać że szanują klienta.
@Miki Wszystkim jest trudno i żeby uratować miejsca pracy trzeba wspólnego wysiłku. Skończmy z biadoleniem.
Tragedia ,maja gdzies ludzi,tylko przemial w robocie,a na koniec mowia ,ze ratowac firme i upierdzielaja polowe wyplaty. Nieludzkie traktowanie
Czy ktoś może powiedzieć jak wygląda praca w księgowości? Jaka jest atmosfera?
Dowiedziałam się tyle, że oferują w Krotoski-Cichy umowę o pracę, szkolenia, ubezpieczenie grupowe i dofinansowanie do opieki medycznej i karty sportowej. Być może to już wiesz, ale niestety nie pracuję tam więc więcej Ci nie podpowiem. Sama chętnie się dowiem, jak tam jest z atmosferą od kogoś, kto tam robi. Wie ktoś?
Osobiście pracowałem w przyjaznej atmosferze. Pozdrawiam
Dobre miejsce do pracy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Krotoski Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.?
Zobacz opinie na temat firmy Krotoski Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 92.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Krotoski Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 70, z czego 3 to opinie pozytywne, 61 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Krotoski Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.?
Kandydaci do pracy w Krotoski Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.