Opinie o Cargo Expert Group Sp. z o.o.
(usunięte przez administratora)
A nie jest? Brzmi dobrze, jaka stawka jest dla Ciebie okej? I gdzie niby tyle dają?
@seba bzdury opowiadasz. Ja mam liczone wynagrodzenie po nowemu i wszystko jakoś mi się zgadza. Od pół roku niby nie wiesz ile zarabiasz ale nadal pracujesz....??? jesteś niewiarygodny i obłudny :-) skończ to ględzenie, bo tylko się ośmieszasz.
Te kartki z wyliczeniami to jakaś czarna magia ......kwoty na nich wypisane to jest jakaś abstrakcja......jakieś potrącenia... wyliczenia placy za granicą i jakieś kwoty odejmowane ...... jak się ma prawników to wszystkie przepisy idzie obejść.....w innych firmach przy systemie 2/1 kierowcy zarabiają conajmiej 8500 tys netto a nawet i podchodzi pod 9tys a u nas 7300 jakieś ,dniówki 270zl.....za dzień pracy +podstawa ..... oszczędności wszędzie.... na dniach rzucam wypowidzenie i z tego co mi wiadomo cztery inne osoby również, więc niedługo nie bedzie miał kto jeździć na Anglie .... W ostatnim roku sami od siebie dali podwyżkę a tak to mają gdzieś aby zatrzymać kierowcę, większość pracowników to emeryci którym grosze pasują.... nie dziwie się ze zadni mlodzi nie przychodzą tutaj ....Ps. pracuje tutaj i tak zbyt długo co nie zmienia faktu że mamy płacone ochłapy....
@Kierowco Venlo, ta "czarna magia" jest prosta do wyjaśnienia, skontaktuj się z działem personalnym, a wszystko zostanie wyjaśnione. Wysokość wynagrodzenia jest związana z ilością dni pracy. Jeżeli jesteś naszym kierowcą to doskonale wiesz, że pracują kierowcy w różnym wieku, zarówno z wieloletnim doświadczeniem (w tym emeryci) jak i młodsi, którzy w naszej firmie rozpoczynali pracę kierowcy (również w tym roku). Jeżeli jesteś z czegoś niezadowolony, to rozmawiaj z nami, zgłoś swoje zastrzeżenia bezpośrednio do działu personalnego.
(usunięte przez administratora)
@Krzysztof, ponownie zaprzeczę, podana stawka nie jest prawdziwa. Wynagrodzenie kierowcy nie jest uzależnione od narodowości, tylko rodzaju zestawu i rodzaju przewozów. Wszelkie usterki na naszych autach/busach są naprawiane, jeżeli tylko otrzymujemy takie zgłoszenie. Jeżeli chciałby Pan wyjaśnić wszelkie niejasności, zgłosić zastrzeżenia, to zapraszamy do kontaktu z biurem.
@SEBA, jeżeli coś jest dla Ciebie niejasne, skontaktuj się z działem personalnym. Wielu kierowców to zrobiło. Wszystko Ci chętnie wyjaśnimy.
Dzień dobry, Jak obecnie wygląda rekrutacja? Czy przyjmowani są nowi kierowcy? Ile wynosi obecnie dniówka na cysternie? Czy system 2/2 to 14/14 dni czy jak to wychodzi?
Dzień dobry, dziękujemy za wysłane zapytanie, zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z działem personalnym w celu uzyskania wszystkich informacji pod numerem +48 693 616 660.
(usunięte przez administratora)
@Krzysztof, zacznę od tego, że zatrudniamy kierowców C+E - niezależnie od narodowości. Podana przez Ciebie stawka jest błędna. Każdy z naszych busów ma klimatyzację i jest w pełni przystosowany do wożenia kierowców (nasi kierowcy doskonale wiedzą, jak i do kogo zgłaszać ewentualne usterki). I niezmiennie, jak za każdym razem, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z działem personalnym, zarówno naszych pracowników, jak i kandydatów do pracy - pozwoli to uniknąć szerzenia nieprawdziwych informacji.
Trucking to usługa, dzięki której firmy mogą realizować transport drogowy bez zatrudniania kierowców, bez kupowania floty i zarządzania nią. Usługę realizuje przewoźnik kontraktowy, który oddaje do dyspozycji klienta ciągniki siodłowe wraz z kierowcami. W jakich branżach trucking to dobre rozwiązanie?
Czytaj dalej...
2. Transport bez własnej floty, czyli czym jest trucking?
Czy można szybko, efektywnie i wygodnie realizować transport drogowy nie mając własnych ciężarówek, kierowców, kadrowych i menedżerów floty? Oczywiście. Rozwiązaniem jest usługa truckingu oferowana także przez polskie firmy, w tym np. Cargo Expert Group z Nowego Tomyśla. A czym w ogóle jest ten trucking? Wyjaśniamy.
Czytaj dalej
3. Logistyka bez stresu – 8 problemów, które rozwiązuje trucking, część 1
Czego przedsiębiorcy oczekują od firm, z którymi współpracują? Wysokiej jakości, terminowości, konkurencyjnych cen, ale przede wszystkim – rozwiązywania problemów. Nie inaczej jest na bardzo konkurencyjnym rynku logistycznym. Mnóstwo problemów z głów operatorów logistycznych „ściąga” usługa truckingu, czyli alternatywa dla samodzielnego prowadzenia przewozów.
Czytaj dalej
4. Logistyka bez stresu – 8 problemów, które rozwiązuje trucking, część 2
Czego przedsiębiorcy oczekują od firm, z którymi współpracują? Wysokiej jakości, terminowości, konkurencyjnych cen, ale przede wszystkim – rozwiązywania problemów. Nie inaczej jest na bardzo konkurencyjnym rynku logistycznym. Mnóstwo problemów z głów operatorów logistycznych „ściąga” usługa truckingu, czyli alternatywa dla samodzielnego prowadzenia przewozów.
Czytaj dalej
5. Trucking – fakty i mity na temat usług przewoźników kontraktowych.
Trucking, czyli kontraktowanie ciągnika siodłowego wraz z kierowcami i pełną obsługą do realizacji swoich potrzeb transportowych to nadal pewna nowość, szczególnie w polskich realiach. Jak w przypadku każdej nowości, rynek potrzebuje czasu, by się jej „nauczyć”. Aby ten proces przyspieszyć, warto rozwiać kilka mitów, powtarzanych czasem na temat truckingu.
Na początek przypomnijmy krótko czym jest trucking i przewoźnik kontraktowy, czyli podmiot realizujący tę usługę. W jej ramach klient ma zapewniony ciągnik siodłowy na wyłączność, a także kierowców do jego prowadzenia – w pojedynczej lub podwójnej obsadzie. To rozwiązanie dedykowane przede wszystkim dużym operatorom logistycznym i firmom, które regularnie muszą realizować przewozy drogowe. Przewoźnik kontraktowy gwarantuje zasoby, czyli pojazd wraz z pełną obsługą, a klient wykorzystuje je, by sprawnie wykonywać swoje zadania transportowe.
Czytaj dalej
Brak pakietu mobilności w firmie. Na umowie 3000 zł. Brak słów.
Szanowny @Pyton, jesteś w błędzie i przedstawiona przez Ciebie informacja jest nieprawdziwa. Wdrożyliśmy wszystkie wytyczne dotyczące Pakietu Mobilności. Wszyscy kierowcy zostali zgłoszeni do europejskiego systemu pracowników delegowanych, a wynagrodzenia są naliczane zgodnie z nowymi przepisami, co oznacza, że całe wynagrodzenie podlega ozusowaniu i opodatkowaniu. Jak zawsze w przypadku jakichkolwiek pytań i wątpliwości zapraszamy do kontaktu z działem personalnym firmy.
te 3000 zł to netto, brutto? i czy ta pensja zależna jest od Twojego indywidualnego stażu pracy lub doświadczenia?
Pani @Joanna, osoby zainteresowane naszą oferty pracy zapraszamy do bezpośredniego kontaktu. Udzielimy wszystkich informacji.
Plus to tylko tyle że kasa na czas . Z minusów to jeśli chodzi o pakiet mobilności to firma nic nie wprowadziła z tego co trzeba było , na tak zwanym spotkaniu powiedzieli przedstawiciele biura że dokładają do interesu ...śmiech na sali każdy co ma zamiar przyjść Odradzam z szczerego serca sam już też rezygnuje bo szkoda nerwów
no ale skoro piszesz ze kasa na czas to zatrudniles sie w tej firmie mimo braku pieniedzy za mobilność ? więc może nie jest tak źle jak piszesz ?
Szanowny Driverze, przedstawione przez Ciebie informacje są nieprawdziwe. Nasza firma wdrożyła wszystkie wytyczne dotyczące Pakietu Mobilności. Wszyscy kierowcy zostali zgłoszeni do europejskiego systemu pracowników delegowanych, każdy pracownik otrzymał komplet zgłoszeń na wszystkie kraje. Wynagrodzenia są naliczane zgodnie z nowymi przepisami, co oznacza, że całe wynagrodzenie podlega ozusowaniu i opodatkowaniu. W związku z tym jak w każdej firmie, która wdrożyła wytyczne Pakietu Mobilności wzrosły koszty zatrudnienia. Jeżeli ma Pan jakiekolwiek pytania czy cokolwiek jest niejasne to jak zawsze zapraszamy do indywidualnego kontaktu z działem personalnym naszej firmy.
Ludzie, od tej firmy to z daleka.. Od niedawna nastąpiła wymiana aut na nowe Many ale od początku są w nich słabe akumulatory i kierowcy się męczą, muszą po nocach w czasie robienia pauzy odpalać auta bo się budzą przez nie, lodówka się wyłącza przez to. Firma ma problem z wymianą akumulatorów bo nie potrafi się dogadać z serwisem czy tam leasingodawca. Zaproponowali 50 euro na korzystanie za noc z hotelu ale ciężko jest hotel znaleźć aby pasowało godzinowo, meldunek, wymeldowanie itp. wiec w większości przypadków kierowca jest zmuszony zostać w kabinie i tak i radzić musi sobie sam ...
Pani Paulino, ubolewamy nad tym, że produkt, który odebraliśmy od producenta, odbiega od stanu technicznego, na jaki liczyliśmy. Cały czas jesteśmy w kontakcie z MAN-em – obecnie rozmowy prowadzone są dosłownie każdego dni i to już z zaangażowaniem najwyższego szczebla. To problem techniczny, za który odpowiedzialny jest producent, dotyczący pojazdów nowych, na gwarancji, więc zadaniem producenta jest ten problem jak najszybciej rozwiązań – z wykorzystaniem wszelkich możliwych środków. Problem ten został już poprawnie zdiagnozowany i naprawiony w jednym z pojazdów, więc jesteśmy dobrej myśli, wierząc, że równie szybko uda się usunąć usterkę w pozostałych. Przyczyn awarii w najmniejszym stopniu nie dostrzegamy zarówno po naszej stronie, jak i kierowców. Jednak mając na uwadze komfort, zdrowie i bezpieczeństwo naszych kierowców, każdy kierowca wadliwego pojazdu otrzymał od nas propozycję noclegów w hotelu. Faktem jest natomiast, że część kierowców z tej propozycji skorzystać nie chce. Z naszej strony robimy i zrobimy wszystko, aby ten problem jak najszybciej skutecznie wyeliminować.
Łolaboga, jak mi źle w tej firmie... Łomatko, jak mnie wkurza to nowe auto... Łoooooo, ale by było fajnie lepiej zarabiać.. No i łoojej… wszystko tu jest do (usunięte przez administratora)…ale czy na pewno?? No ponarzekać trza bo taka już norma i natura. Zmienić nic nie zamierzam bo tak naprawdę jest mi tutaj dobrze :))) No chyba, że ktoś to zrobi za mnie bo ja tam do takich decyzji się nie nadaję. Zadbać o relację? A co to?? I tak będzie do (usunięte przez administratora) No właśnie jak jest tak źle to co ja tutaj robię??? I wciąż pozostaje pytanie - kto to za mnie ma zrobić? Efekty bez działania nie istnieją więc chyba zacznę działać :) i nic nie zmienię :) ale narzekać będę dalej bo tak trza!
Szanowny Panie Seba, Zdajemy sobie sprawę jak dużym utrudnieniem dla naszych kierowców jest praca na autach, gdzie ogrzewanie postojowe w okresie jesienno-zimowym nie działa prawidłowo. Prowadzimy ciągłe rozmowy z dostawcą naszych nowych aut, bo to na producencie spoczywa obowiązek dostarczenia takich aut, które spełniają wszystkie niezbędne kryteria. Rozwiązanie tego problemu okazuje się nie być takie proste i oczywiste i nasi kierowcy doskonale wiedzą, bo informujemy ich o tym na bieżąco, że podejmowane są cały czas próby rozwiązania tego problemu. Jesteśmy zawsze otwarci na kontakt i rozmowy z naszymi pracownikami, więc zamieszczanie komentarzy zawierających nieprawdziwe i obraźliwe informacje pod pseudonimem nie są konieczne. Posądzanie nas o (usunięte przez administratora) jest jawnym oszczerstwem. Jesteśmy zobligowani do wprowadzenia przepisów wynikających z Pakietu Mobilności i Nowego Ładu, co też robimy. W celu uniknięcia niejasności w obliczu tych skomplikowanych zasad działamy uczciwie i z wyprzedzeniem zagwarantowaliśmy naszym kierowcom niezmienny poziom uposażenia za luty.
Stały system pracy i zawsze wiesz kiedy zjeżdżasz i to jest na plus. Kasa dobra i na czas to też na plus. Auta nowe.Z Biurem idzie się dogadać. Jedyne co może przeszkadzać to zjazdy busami do Polski. Generalnie ok.
Dlaczego niektórzy kierowcy odeszli? Na rządowej stronie mozna zobaczyć ile firma wzięła dotacji na pokrycie strat wywołanych pandemia przy czym zobowiązała sie do obniżenia wymiaru czasu pracy pracowników. Firma wystosowała porozumienie z pracownikami względem "tamtej sytuacji ekonomicznej" które podpisała delegacja pracowników. Ostatecznie doszło do obniżenia pensji a nie przepracowanych godzin w miesiącu! Z jednej strony bombardowano mnie informacjami o kryzysie a z drugiej widziałem, ze krece wiecej kilometrów niż wcześniej. Odszedlem z poczucia (usunięte przez administratora)okrytego metnym tłumaczeniem i fałszywymi grzecznosciami. Przez te sytuacje straciłem całkowite zaufanie w każde słowo które mozna tam usłyszeć. Wszystko co napisałem jest wyłącznie moim odczuciem pewnego okresu i sytuacji z pozycji pracownika na stanowisku kierowcy wiec moja ocena nie moze stanowić kryterium czy wiarygodnego źródła informacji opiniujacego chociażby dlatego, ze nie przedstawiam żadnych dowodów.
O ile obniżono pensje w Cargo Expert Groupie? Czy była to spora różnica? Czy skoro pandemia się obecnie kończy, można liczyć na to, że wynagrodzenia wrócą do tego jak wcześniej wyglądały? Jaki jest plan?
Obniżenie pensji miało wymiar czasowy zgodny z wymogami formalnymi dotyczącymi otrzymanych dofinansowań. Wraz z poprawą sytuacji ekonomicznej na rynku transportowym możemy dostosowywać poziom wynagrodzeń naszych pracowników.
Jak wiele firm borykaliśmy się z problemami na początku pandemii, w celu utrzymania wszystkich miejsc pracy skorzystaliśmy z dostępnych form pomocy rządowych. Doceniamy lojalność naszych pracowników i fakt że byli z nami w tym trudnym czasie oraz że możemy na nich liczyć. To dzięki tej współpracy możemy się dalej rozwijać.
(usunięte przez administratora) Bardziej się szanuje kierowców z za wschodniej granicy niż Polaków
No to przyznam, że trochę słabo :/ Ale z czego to może wynikać... I jak to się objawia? Może opiszesz?
Z czego to wynika tak naprawdę to trzeba by biuro zapytać czemu (usunięte przez administratora)lepiej szanija niż Polaka. Domyślałem się że dlatego że jka by im Ukraińcy zaczęli uciekać to firma się zwija bo w cargo oprócz linki na Anglię to sama Ukraina jeździ. A jak to się objawia choćby tak że szoszon dowozi sobie naczepke z venlo na pociąg i pauzunia minimum 11 a Polski kierowca musi dwa razy pociąg obskoczyć a później na czas jeszcze zdążyć i pauzunia ale tylko 9 A biuro to o Bożym świecie nie wie nie potrafią ci przekazac podstawowych informacji takie zwykłe przekaźniki kopiuj wklej. Do tego terminu dostaw jkai sobie ustala ten wiecznie ukarany holender to jakiś śmiech jest
Nasza firma zatrudnia pracowników z wielu krajów, tworzymy międzynarodowe środowisko pracy i pracujemy w wielokulturowej organizacji. Agresywna retoryka w stosunku do innych narodowości jest daleka od naszej postawy, a wszyscy pracownicy traktowani są na jednakowych zasadach. Osoby zatrudnione w Dziale Transportu dokładają wszelkich starań do profesjonalnej obsługi zleceń otrzymanych od klienta i rzetelnego kontaktu z kierowcą. Opinia każdego kierowcy jest dla nas kluczowa w budowaniu pozytywnych relacji. Zachęcamy do kontaktu bezpośredniego w przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących naszej współpracy.
Nasza firma zatrudnia pracowników z wielu krajów, tworzymy międzynarodowe środowisko pracy i pracujemy w wielokulturowej organizacji. Agresywna retoryka w stosunku do innych narodowości jest daleka od naszej postawy, a wszyscy pracownicy traktowani są na jednakowych zasadach.
Zmieniło się coś w firmie od momentu kiedy ogłoszono pandemię?
(usunięte przez administratora) . Płacą mało A jak się postawisz to wyślą na inny kierunek . Połowa ekipy z mojego kierunku ok reszta emeryci(usunięte przez administratora)
Płacą podobnie jak inni a jeśli uważasz że za mało to pytanie co cię tak trzyma że dalej pracujesz...? zawsze przecież można pójść tam gdzie płacą lepiej.
Jedyne co trzyma to sytuacja z tą całą pandenia. Obecnie kierowcy odchodzą . Po nowym roku też mam taki zamiar . I tyle pozdrawiam
Powiadasz, że obecnie jedyne co cię trzyma przy Cargo to pandemia a po nowym roku odchodzisz czyli wg ciebie pandemia skończy się z nadejściem nowego roku ;-) Ciekawa teoria :-)
To naprawdę bardzo dobrze, że tak tu dyskutujecie, no ale przydałoby się tu jednak nieco więcej informacji odnośnie samych warunków pracy w Cargo Expert Group. Jak na ten moment przedstawiają się Wasze zarobki? Można powiedzieć, iż są w miarę ok?
Płaca mniej odkąd jest pandemia ?l
Pracowałem jako kierowca. Wspominam dobrze ludzi ale odszedłem bo znalazłem robote każdy piątek zjazd do domu. Pozdrowienia dla Beaty i Marty :-)
Dobry pracodawca i dobra firma mogą być jedynie dla dobrych i solidnych pracowników, a aktualna sytuacja zweryfikuje z pewnością załogę.
Może źle wybrana praca to jest główny powód niezadowolenia z pracy? Firma ok , nikt nie mówi, że idealna ,ale dla chcących pracować jest spoko.
Brak słów...
Masakra. Pieniądze małe a do pracy czasem w weekend trzeba przyjść. Totalny bałagan, zmiany decyzji co 5 min. Omijać z daleka...
Były opinie o firmie i już ich nie ma ...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Cargo Expert Group Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Cargo Expert Group Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Cargo Expert Group Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 1 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!