Wyjazd z Polski do Holandia lub Belgi z paletami a potem to już przeżuty wtorek i sroda i kilka miejsc załadunku i rozładunku. I potem w czwartel cos w stronę pl czyli znowu DHL 2-3-4miejsca no i w piątek trzeba to rozładować lub poniedzalek. I od nowa.
Jesteś jednym z tych, którzy myśleli ze za nic nierobienie będą otrzymywali wynagrodzenie?
Firma Bartosz Marzyński Transport Ciężarowy i Spedycja Martrans zablokowała nasze numery i nie odbierają naszych telefonów. Nie zapłacili nam faktury, nie odpowiadają i współpracują z firmą MBI GROUP SP. OGRÓD ZOOLOGICZNY. SP. K.
(usunięte przez administratora)
Jesteś pracownikiem, czy przewoźnikiem, który współpracował z firmą? Te problemy są przejściowe, czy to coś poważniejszego? Pytam, bo zastanawiam się jak z wypłatami dla pracowników. Myślisz, że firma normalnie funkcjonuje i nie zwalnia nikogo z tego powodu?
Dzień Dobry. Proszę o kontakt osoby, które mają niezapłacone faktury przez Pana Bartosza. Płaci w ratach co prawda, ale jest kontakt-JESZCZE. Więcej informacji pod numerem 579-694-006
Właściciel firmy wystawia ładunki na TimoCom, zleca transport, a potem nie odbiera telefonu, nie odpisuje na maile i oczywiście nie płaci faktury za wykonany transport. Odradzam współpracę, bo jest absolutnie niewiarygodny.
(usunięte przez administratora)się ohajtał?
O czym piszesz? Wszedłem do tego wątku z nadzieją, że dowiem się czegokolwiek o pracy w firmie Bartosz Marzyński Transport Ciėżarowy i Spedycja Martrans, jednak niestety brakuje aktualnych wpisów poza Twoim, który jest dla mnie co najmniej zastanawiający. Zdradzisz mi, co dokładnie miałeś na myśli pisząc swój post? Daj znać bo może dowiem się od Ciebie czegoś co mi się przyda.
@tomek jesteś pewien ze jest tam aż tak zle?
@Tomek to potwierdzona informacja? Faktycznie firma słabo stoi?
Firma pada odaje auta bo niema na leasing nie płaci kierowca a jak płaci to na raty. Za ta kuriera to szkoda czasu nie za ta kasę. Właściciel jeździ sobie po hotelach a na wypłatę niema.
Wielki pan spedytor w firmie Ponetex potem Axel. Do póki mógł to kradł i sprzedawał wszystko co mógł ale się skończyło wreszcie. Pewnie kierowcy odczuli też to samo teraz. Współczuję.
Porażka zamiast martrans powinno być DHL kilka zaladunkow i jeszcze więcej rozladunkow. I to za 6 tyś na wypłatę śmiech. Miała być robota poniedz-piatek a większość zjazdy w sobotę. A teraz chłopaki mają jeszcze gorzej tam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Bartosz Marzyński Transport Ciėżarowy i Spedycja Martrans?
Zobacz opinie na temat firmy Bartosz Marzyński Transport Ciėżarowy i Spedycja Martrans tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.