Opinie o XL LOGISTICS M.MAŁEK B.MAŁEK SPÓŁKA JAWNA
Witam, jakie marki samochodów są w firmie? Ile można średnio zarobić w podwójnej obsadzie w jeździe poniedziałek-piatek?
Ktoś wcześniej pisał ze koło 14 tys ale średnia była 11500. Ciebie interesuje tylko podwójna obsada bo widziałem że przyjmują też na pojedyncze trasy w systemie 5 dni pracy i 2 dni wolnego. Będziesz aplikował?
Jeszcze nie wiem, chce się czegoś konkretnego dowiedzieć, bo to co ktoś pisze to jedno, a później różnie jest
Widziałam w internecie, że firma miała niedawno oferte pracy na posadzie Specjalista ds. sprzedaży na rynku francuskim. Mnie interesuje, jak firma sprawdza poziom języka francuskiego? Czy wystarczy mieć odpowiedni certyfikat, czy jest jakiś dodatkowy test?
Witam, czy przyjmujecie Państwo aktualnie podwójne obsady ?
Cześć czy może ktoś opisać jak wyglada praca w firmie w podwojnej obsadie? Na jakie zarobki realnie można liczyć, bo podobno jest placone z kilometra, co uważam jest nieuczciwe wobec kierowcy? Jaka panuje atmosfera i czy jest przestrzegany czas pracy i przepisy? Czy wynagrodzenie jest rozliczane z pakietem mobilnosci? Czy pojazdy są zadbane?
Sama jestem ciekawa. Mój znajomy szuka pracy. Będziesz może wysyłać cv? Jak zaproszą Cię na rozmowę, dasz znać jakie pytania zadają?
Witam serdecznie .jak wyglądają zarobki w tej firmie ?
Dzień dobry. Dziś jest 14-22-22. Jak na obecną chwilę wygląda praca pojedynczych obsad. Chciałbym pracować w firmie ,.ale jestem z innego miasta i interesuje mnie system poniedziałek -piatek Czy jest taka szansa ? I jakie jest wynagrodzenie? Dziękuję za odpowiedź Pozdrawiam
Dzień dobry, Tak, oferujemy pracę w systemie 5 dni pracy+2 dni wolnego. Wynagrodzenie może wynieść nawet 11500zł netto. Zaczęliśmy niedawno zatrudniać kierowców z innych rejonów Polski niż nasza siedziba. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu rozmowy o szczegółach warunków zatrudnienia i współpracy..
Widziałem ostatnio kilka aut XL w Czechach? Jeździcie też na krótkich trasach? W pojedynczej obsadzie?
Dzwoniłem do nich z ogłoszenia. mają podobno teraz podwójne i pojedyncze obsady. Mówili że podwoili flote w 2022 w porównaniu do 2021r. Otwierają kierunek hiszpański i krótkie trasy na Czechy. Zastanawiam sie czy nie spróbować. Jak zaczne, to dam znac tutaj.
Co chwile widzę gościa co widzi XL w Czechach czy to ty jesteś Marcin właściciel XL dziattrans o (usunięte przez administratora) roztrzasnac ta firmę !!! Porywcza się pod kandydatów,, słabe trochę …. Dwie ekipy jeżdżą przez Czechy żaden nowy…..
Jeżdżą na czechy i bliskie niemcy. jezdzilem tak przez sierpien, gdy na zachodzie nie bylo roboty przez urlopy. Kasa spoko. Jezdze dalej, zbaczymy co bedzie we wrzesniu i dalej
(usunięte przez administratora)
Czemu kłamca? Co takiego się stało?
Firma kpiny szukają tylko kierowców beż doświadczenia jak jesteś za bardzo ogarnięty to źle w końcu medaliki wodę z ogóków nawet Ci sprzedają.
Dlaczego szukają kierowców tylko bez doświadczenia? Nie lepiej byłoby mieć im już doświadczonych kierowców? Co oni mają na myśli zatrudniając amatorów? ;)
Najchętniej zatrudniamy kierowców z doświadczeniem, ale dajemy też szansę świeżym kierowcom, którzy mogą uczyć się i doskonalić u boku naszych doświadczonych pracowników. Szkolimy i umożliwiamy rozwój tym, których uznajemy za perspektywicznych. Ci kierowcy, którzy nie potrafią jeszcze cofać pod rampę mogą mieć inne atuty : jak choćby - znają dobrze j. angielski lub niemiecki, co bardzo pomaga w pracy, na załadunkach, rozładunkach, w rozwiązywaniu problemów itp.
Najchętniej zatrudniamy kierowców z doświadczeniem i tacy kierowcy stanowią większość naszej kadry. Ale zatrudniamy też mniej doświadczonych kierowców. Szkolimy ich i umożliwiamy im rozwój. Dajemy szansę tym, których uznajemy za perspektywicznych. Są u nas "młodzi" kierowcy, którzy znają lepiej języki obce od doświadczonych, starszych kierowców. Są też osoby, które mają umiejętności mechaniczne , które przydają się w pracy za kółkiem. Za dodatkowe zaangażowanie i wykorzystanie umiejętności kierowcy płacimy extra premie.
Doświadczony nie będzie jeździł za darmo bo to co proponują to jest jałmużna za taka prace kierowca, mechanik, serwisant, skoczek, dyspozytor, organizator do tego komplety brak kontaktu z właścicielem firmy !!!
Drogi Anonimowy Komentatorze, wypowiadasz się krytycznie, bo w sposób bezimienny najłatwiej... Ale cóż, taki jest ten portal, że wpisują tu głównie swoje negatywne komentarze osoby zwolnione przez danego pracodawcę, byli pracownicy, hejterzy z natury lub nawet konkurencyjne firmy transportowe....Mimo wszystko, jesteśmy otwarci na rozmowę: Nasza firma - XL LOGISTICS - od ponad roku przechodzi szereg zmian rozwojowych, związanych z rozbudową działu spedycji, kadr, działu technicznego, rozbudowy floty oraz wprowadzeniem nowych systemów wynagrodzeń, dzięki którym praca w naszej firmie z perspektywy kierowcy jest lepiej zorganizowana, a wynagrodzenie zależy od preferencji kierowcy. Każdy znajdzie u nas coś dla siebie - 1)osoby nastawione na duży zarobek (nawet 12000zł netto +premie- ale dłuższy pobyt w trasie), 2) osoby które bardziej cenią częstszy pobyt w domu (7000-9000netto+premie), albo osoby wolące balans między wielkością zarobków i czasu wolnego (8500-10000zł netto+premie). Ostatnio, w związku z pozyskaniem nowego, dużego klienta, wprowadziliśmy także system jazdy na krótszych trasach dla kierowców w pojedynczych obsadach. W tym systemie można zarobić od 8400zł do 10200zł netto +premie( od 300 do 1500zł). Premie dotyczą np. 1) ekonomicznej jazdy, 2) bezszkodowości, 3) wykorzystania umiejętności mechanicznych kierowcy, który naprawi usterkę w drodze (jeśli potrafi), 4) pomocy koledze w przeładunku naczepy, któremu skończył się czas pracy (dzięki czemu wszyscy zjadą na weekend do domu) , extra prac dodatkowych (jeśli ktoś chce i potrafi) itp.. Oczywiście od kierowców wymagamy dbałości o sprzęt, utrzymywania go w czystości i odpowiedniego reprezentowania firmy na zewnątrz. Jeżeli chodzi o zarzut braku kontaktu z właścicielem firmy - to od ponad roku zatrudniamy dodatkowe osoby do działu spedycji, działu handlowego, działu kadr, administracji, działu technicznego, aby osoby te były do pierwszego kontaktu zarówno dla klientów, partnerów, jak i kierowców i innych pracowników. Obecnie zatrudniamy ponad 30 kierowców i ogółem ponad 40 osób w firmie, więc właściciel nie jest w stanie być dostępnym dla każdego o każdej porze.... ale oddzwania i kontaktuje się, gdy otrzyma wiadomość lub prośbę o kontakt i rozmowę. Każdego kierowcę zachęcamy do weryfikacji opinii z internetowych serwisów. Proponujemy kontakt z biurem, spedytorami, z obecnymi kierowcami. Zapraszamy do spróbowania pracy u nas na okres próbny (np. 1msc), aby osobiście przekonać się jak wygląda praca u nas. Zapraszamy.
Firma nie warta zachodu szkoda czasu na XL LOGISTICS sam się będę zwalnia za długo u (usunięte przez administratora)pracuje ..
Drogi internauto/pracowniku , Pana opinia jest dla nas bardzo ważna. Jesteśmy firmą rodzinną i wszystkich pracowników staramy się znać bliżej, traktować z szacunkiem i być dostępnymi do rozmowy o wszystkich sprawach. Martwi nas to, że nie jest Pan zadowolony z pracy u nas. Zarówno właściciele, jak i spedytorzy, są otwarci na rozmowę i wysłuchanie uwag każdego pracownika. Przez ostatnie 12 miesięcy wprowadziliśmy szereg zmian związanych z warunkami pracy: -usprawniliśmy i zoptymalizowaliśmy trasy do/z Francji, dzięki którym kierowcy w optymalnych warunkach wracają do domu po 4 dniach (a zdarzało się, że wcześniej) -ostatnio zaproponowaliśmy kierowcom nowy system wynagrodzeń, który jest prostszy, czytelniejszy i dopasowany do różnych potrzeb kierowców. -w ramach nowego systemu można u nas zarobić od 8300+premie do 12300+premie. Ale to zależy ile dni kierowca jeździ i ile czasu chce mieć wolnego. -wprowadzamy również system jazdy w pojedynczej obsadzie, (na krótszych dystansach), dla kierowców nie decydujących się na jazdę w podwójnej obsadzie -dokupiliśmy 10 nowych ciągników siodłowych i 10 naczep, a pozostałe auta na bieżąco serwisujemy i planujemy . -zmieniamy się jako szefostwo zarządzające personelem -mamy aspiracje i plany szybkiego rozwoju, aby być jednym z liderów na rynku transportowym. Zapraszamy do kontaktu i rozmowy o sprawach współpracy.
Trochę nie rozumiem, piszesz, że długo u nich pracujesz, a jednak "szkoda zachodu"- to po co w takim razie pracowałeś tam ten długi czas? Co było tak niedopracowane w firmie, że zdecydowałeś się zwolnić?
Śmiać mi się chcę z tej firmy.Podwójna obsada zero prywatności.Nie wspomnę o umówie trzeba wszystko czytać (usunięte przez administratora)Obiecuję gruszki na wierzbie.A kasa marna.Wolałbym jeździć po Polsce i zarabiać większe pieniądze.Po zjeździe kasa się niezgadzała.Ale na rozmowie oczywiście będzie Pan zarabiał dużo kasy.Na umowie było coś innego niż przy wypłacie.Wiec jak będziecie czytać umowę to bardzo dokładnie.A i jeszcze jedno jak najmniej płatnych autostrad.Bo później masz dzwonione dlaczego jechałeś płatną i nadrzucasz km.
A co konkretnie obiecywał? Oprócz wspomnianych pieniędzy? Ile miałeś dostać, a ile finalnie dostawałeś?
Praca w podwójnej obsadzie jest trudna, trzeba odpowiednio dobrać 2 osoby, które spędzą razem kilka dni w tygodniu w jednej kabinie. Nie każdy się do tego nadaje, a my też nie przyjmujemy każdego. Dopasowujemy osoby lub przyjmujemy kierowców znających się już wcześniej, aby się uzupełniali i stanowili zgrany zespół. Są wady i zalety tego typu pracy. Zaletą jest m.in. to, że więcej się jeździ niż stoi w oczekiwaniu na załadunek/rozładunek (jeździmy na długich dystansach), ponadto kierowcy mają pewność zrobienia planu tygodniowego i pewność zjazdu na bazę/do domu na 2-2,5 dnia. po max. 5 dniach pracy. Często kierowcy zjeżdżają do domu po 4,5 a nawet 4 dniach. Ten wolny czas z rodziną stanowi wartość dla tych, którzy mają dzieci, żony, narzeczone, rodziny.
Umowy, warunki zatrudnienia, system wynagrodzeń omawiamy z kierowcą dokładnie, punkt po punkcie, aby kierowca zrozumiał i wiedział, co należy do jego obowiązków oraz za co otrzyma extra premie, jeśli zrobi coś od siebie (ekonomiczna jazda, dbałość o sprzęt, bezszkodowa jazda, przyuczenie kierowcy itp.). Otrzymanie premii i dodatków do wypłaty zależą od chęci i zaangażowania kierowcy. Żaden pracodawca nie toleruje braku szanowania sprzętu, ponoszenia nadmiernych kosztów opłat drogowych lub nadmiernego spalania pojazdu.
Pracowałem tam.Nie polecam nikomu tej firmy dziadtrans.Dlaczego cały czas szuka osób.Ponieważ jest niesłowny.Bardzo uważnie trzeba czytać umowę.Obiecuję kokosy a nie widać tych kokosów ogólnie nie polecam nikomu.
Szefo wprowadził trochę zmian, różne premie za dodatkowe zaangażowanie kierowców. Można zarobić, jak się samemu chce. Ale były u nas ostatnio takie asy kierownicy, co nie umiały koła zmienić i schylić się pod naczepę, więc wiesz - co sam dajesz, to dostajesz. Ja tam nie narzekam, wracam po 4 dniach do domu.
O, a co oznacza te dodatkowe zaangażowanie kierowców? Jak kierowca może się jeszcze bardziej zaangażować poza jazdą?
Czy to prawda, że mają stałe trasy 4-5 dniowe? Zastanawiam się, bo może bym przyszedł pojeździć w podwójnej ze szwagrem. Pasowałoby mi być z dzieckiem i żoną w domu co weekend.
Jak aktualnie z pracą w XL? Słyszałem, że nowe auta i naczepy dobierają. Ktoś, coś wie? Dalej praca 5 dni i 2 dni wolnego?
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w XL LOGISTICS M.MAŁEK B.MAŁEK SPÓŁKA JAWNA?
Z reguły umawiamy się na 1 miesięczny okres próbny, który służy wzajemnemu poznaniu się, poznaniu specyfiki pracy, tras, klientów, planowania wyjazdów oraz poznawania kierowcy przez nas, a kierowca poznaje nas - jakimi jesteśmy pracodawcami. Po 1 miesiącu przedłużamy z reguły umowę na czas nieokreślony, ale z każdym kierowcą omawiamy umowę indywidualnie.
płacą 6300 brutto max i podwójne obsady śmiać mi się chce jestem ciekaw czy tam jest jakiś kierowca z polski
świeży 5,4-5,6 na rękę, objeżdżony 6-6,2, starszy stażem 6,3-6,6. w miesiącach gdzie robi się 5 kółek, można wyciągnąć 7,5. Ogólnie spoko, wiadomo kiedy się zjedzie i kiedy wyjedzie, a to ważne gdy ma sie dzieci i rodzine
Nie ma żadnych Ukraińców, sami miejscowi driverzy. W XL zaczyna się tydzień z bazy w Częstochowie i kończy się wracając do Cz-wy. Zarobki 5500-6500 netto, ale to zależy od doświadczenia. Trasy generalnie trwają 5 dni. W sierpniu jest słabo jak są przestoje wakacyjne na zachodzie, ale wtedy spedytorki rzeźbią aby tylko pojeździć.
Koleżka, który tam jeździ mówi że od marca ponoć stawki i pensje wzrosły do 7000 na rękę. Starzy szoferzy ponoć wyciągną więcej.
Super, czy każdy mógł liczyć na taką podwyżkę? Czy prócz wysokości wynagrodzenia coś jeszcze zmieniło się w XL pod względem warunków pracy dla kierowców? Jak generalnie wygląda kwestia jakichś dodatków, benefitów czy premii w firmie? Są? Jeśli tak, to na co można liczyć?
Taka kasa za tyranie w podwójnej obsadzie śmiech na sali szanujcie się ludziska pozdrawiam i zdrówka życzę
Witam. Chciałbym zadać kilka pytań odnośnie firmy XL LOGISTICS. Czy jest możliwość zatrudnienia osób bez doświadczenia ? Jakie są wykonywane trasy ? Jakich można spodziewać się zarobków ? Czy za szkody poniesione w pracy, serwis itp. płaci firma czy kierowca ?
Dobre pytania i też bym chciała znać na nie odpowiedź. Drogi kierowco, czy już się dowiedziałeś czegoś...?
Czy pracownicy w XL Logistics M.małek B.małek sp.j. dogadują się między sobą?
Wszyscy kierowcy jeżdżą w podwójnych obsadach więc nie ma możliwości aby się nie dogadywali ze sobą. Jak się zgra ze zmiennikiem, to robota idzie szybko i szybko się zjeżdża do domu.
Ja wyjeżdżam w niedziele wieczorem i wracam w czwartki. Z koleżką się umówiłem i co drugi tydz. mam prawie 4 dni wolnego, bo na zmiane co tydzien jeden tylko zrzuca i ładuje eksport w czw lub pt. Jest ok. Wiecej czasu w domu
Bugi jak jedziesz w Niedzielę i wracasz w czwartek i następnie wyjazd w Niedzielę to skąd wziąłeś 4 dni wolnego ? Coś chyba nie tak.
W XL LOGISTICS kierowcy wyjeżdżający w niedzielę, generalnie wracają na bazę w czwartek. Godzina powrotu na bazę zależy od miejsca załadunku powrotnego i godziny załadunku we Francji oraz planowania czasu pracy/jazdy przez kierowców i spedytorów. Wyjeżdżając z bazy w niedzielę wieczorem auto przeładowuje się we Francji we wtorek - albo tuż przed 12:00 lub po przerwie lunchowej : o 14-15:00. Jeżeli auto przeładuje się przed 12:00, to na powrocie kierowcy mogą (zależy to od nich) zjechać na bazę po 27h+9h pauzy, czyli około 24:00 w środę. Jeśli umówią się między sobą, że co drugi tydzień jeden z kierowców ma wolne, a drugi jedzie na rozładunek i załadunek (np. w piątek), to kierowca, który w danym tygodniu ma wolne, robi pauzę od 00:00 w czwartek do np. 22:00 w niedzielę. Czyli prawie 4 doby bez 2 godzin. Potwierdzamy, że to, co napisał powyżej BUGI jest możliwe i wykonalne. Składa się na to kilka czynników i wymaga od kierowców dobrego planowania jazdy/pracy, doświadczenia i dużo, dużo wysiłku (jazdy nocą). W przypadku załadunku powrotnego we wtorek np. o 14:30, kierowcy wracają na bazę około 11:30-12:00 w czwartek (wynika to z krótszego czasu pracy do wykorzystania we we wtorek i konieczności zrobienia drugiej 9 godzinnej pauzy na trasie do PL). W związku z czym wolne od czwartku np. 12:00 do niedzieli 22:00, to 3 doby i 10h. Oczywiście w transporcie drogowym nie można wszystkiego zagwarantować w każdym tygodniu, bo wiele zależy od sytuacji na drogach, czasu spędzonego na załadunku lub rozładunku, kolejek, utrudnień, dyspozycji kierowców itp. ale odpowiadając na wątpliwość zgłoszoną przez MIKO, potwierdzamy, że dla kilku naszych załóg dwuosobowych wyjeżdżających w niedziele, możliwy jest odpoczynek (zamiennie co 2 tyg. ) przez prawie 4 doby w tygodniu.
(usunięte przez administratora)
@Marunio Ale jednak z tego co mówisz w XL Logistics można zarobić niezłe pieniądze. A jak firma podchodzi do socjalu? Daje ubezpieczenie, paczki na święta?
Kierowcy są traktowani w porządku. Nie są cyfrą w excelu prezesa. Ubezpieczenie grupowe jest. paczki na święta też są. Dają też urlopy bez problemu, jak się wcześniej zgłosi i uzgodni. Ogólnie ok. Stabilnie.
Czy XL Logistics M.małek B.małek sp.j. organizuje staże dla studentów?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w XL LOGISTICS M.MAŁEK B.MAŁEK SPÓŁKA JAWNA?
Zobacz opinie na temat firmy XL LOGISTICS M.MAŁEK B.MAŁEK SPÓŁKA JAWNA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w XL LOGISTICS M.MAŁEK B.MAŁEK SPÓŁKA JAWNA?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 1 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!