Opinie o Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.
Ja osobiście polecam mebli wypoczynki. Mam już dwa lata meble kuchenne i wszystko działa jak należy , mąż sam składał, przy pierwszej szafce był mały kłopot zanim poznał co i jak .ale następne szafki w porządku . Zawiasy z cichym domykaniem super, wypoczynek czy fotele jestem zadowolona .
Bardzo pozytywnie oceniam Panie ze sklepu w Końskich są bardzo miłe i znają się na swojej pracy.
(usunięte przez administratora)
Pewnie kogoś znowu zwalniają. Każde zwolnienie pracownika wiąże się z przyjęciem nowego a nowego należy nauczyć pracy w tej dziedzinie a to zajmuje około 6 miesięcy plus minus jeśli pracownik nowy jest dobry. Teraz gdy sprzedaż jest słaba nowi nie mają jak się uczyć a nie wspomnę o projektowaniu kuchni bo na "sucho" nie da rady, człowiek uczy się pracując. I dlatego jak klient przychodzi to nowi odsyłają do konkurencji żeby czasem nie zrobić błędu bo będzie telefon ze "zrypką". Wyszkolony pracownik w tych ciężkich czasach to czysty kapitał, niestety nie wszyscy to widzą.
Kojarzysz za co tu pracę można by stracić? Jest to jedna z wielu moich umiejętności. Daj znać, czy szefostwo spokojne i wyrozumiałe i czy dają czas oraz miejsce do popełniania błędów?
Ta firma to jakaś kpina, zrobili dziś nabór na sprzedawców w Toruniu, okazało się, ze wszystkich chętnych spędzili na jedną godzinę, 15.00, po przybyciu na miejsce okazało się, że jest jakieś 20, może i więcej osób, pomyślałem, że poczekam, pewnie będzie jakaś ogólna rozmowa, prezentacja i potem rozmowy indywidualne na kilka stanowisk... otóż nie, kawałek dalej przy biurku siedziała sobie parka, dziewczyna i chłopak, wiek coś może po 25 lat i wołali każdego pojedynczo, po 10-15 min i następny, niektórzy jak się zorientowali o co kaman to sobie poszli zemną włącznie, poczekałem jeszcze 20 min ale tylko dlatego bo spotkałem tam znajomych i sobie pogadaliśmy. Mam pytanie do organizatorów tego spędu, czy u was ze zdrowiem psychicznym wszystko w porządku? co was skłoniło to takiego pokazu buty i arogancji? jakieś traumy z dzieciństwa? czy wam się wydaje, że "my" to jakieś (usunięte przez administratora) które można traktować z pogardą? Przemyślcie sobie to bo skończycie jak agata meble z nieskończoną rekrutacją, jak tak macie podchodzić do potencjalnych pracowników to z góry zróbcie sobie na olx ogłoszenie stałe bo nikt kto ma trochę godności nie zgodzi się na pracę u was.
20 osób? Na naszym salonie jak była rekrutacja to było z 80 osób i też wszyscy na jedną godzinę. Ludzie głowami kręcili bo niektórzy stali w kolejce do rekrutacji ponad 2 godziny.
Thorn zgadzam się w 100 procentach. Osoby prowadzące rekrutację jakby pierwszy raz to robiły. Pan pyta gdzie obecnie pracuje mając moje CV w ręku z dokładnymi informacjami. Nie mieli zbytnio przygotowanych pytań do mnie. Czym samym zraziło mnie też to czekanie chociaż miałam odpowiedź przez Olx, ze mam być o 15:00, ponieważ zostałam zakwalifikowana na spotkanie rekrutacyjne. Także dział kadry również profesjonalny. Wiem tylko, że jesteś od wszystkiego na sklepie łącznie z dbaniem o czystość sklepu tzn. sprzątanie toalety po klientach bo serwisu tam nie ma. Mają chyba wysokie wymagania bo widzę nowe ogłoszenie na Olx chyba nie znaleźli nikogo z doświadczeniem za najniższą krajową.
W ogłoszeniu tylko godzina i data na którą mają przybyć kandydaci do pracy na stanowisko sprzedawcy. Efekt tego taki, że na miejsce przybyło około 50 osób stojąc obok siebie w małym salonie. Na wstępie poinformowano że to praca w zastępstwo czego nie było w ogłoszeniu więc część osób zaczęła wychodzić (słabo stracili czas i pieniądze na dojazd przez brak podstawowych informacji w ogłoszeniu). Rozmowa to bardziej zostawienie cv i 2-3zdania więc kolejka rozbita momentalnie. Ogólnie bardzo nietypowa rekrutacja na dzisiejsze czasy na pewno brak tam profesjonalizmu. Z drugiej strony mam taką refleksję że to tylko praca na chwilę tylko na pozycji sprzedawcy może to inne firmy przesadzają robiąc rozmowy jak na prezesów wielkich korpo kiedy rekrutują na zwykłe powszechne stanowiska bez większych wymagań.
Powiedz coś o sobie. Dlaczego do nas rekrutujesz. Czy odpowiadają Ci warunki.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Proszę o opinie o pracy w sklepie Bodzio w Żarach, są przyjęcia do pracy , a nie mam nikogo tam znajomego aby coś się dowiedzieć, a jak dzwoniłem to gadają w danych superlatywach
Witam czy na delegacjach jest płacone rozłąkowe? I ile można zarobić na godzinę na montażu ? Pozdrawiam
Wyciągnę 30 zł na godzine chociaż na montażu? Przybliż jak to wygląda
Referent ds.sprzedaży (sprzedawca)zarabia najniższa krajowa a pracuje za kilka osób przynajmniej ,a montażysta 45 na rękę, naprawdę jest się czym chwalić.... żenada
Tak dużo obowiązków na tym stanowisku? Do tej najniższej krajowej jakieś premie dochodzą? Jeżeli tak to jak często można liczyć na premie ?
Sklepy Bodzio to nie Biedronki. Jest czas na wszystko. Co prawda zarabiamy z godzin najniższą krajową ale również premię od utargu. Utarg oczywiście uzależniony jest od naszego zaangażowania i od lokalizacji danego salonu.
Żenadą jest to, że tu wylewacie lamenty zamiast poszukać lepiej płatnej pracy. Każdy pracownik dobrze wie, że mamy czas na wszystko. Można w tej firmie zarobić dobre pieniądze pod warunkiem, że zaangażujesz się w swoją pracę. Tak jest w każdej firmie. Trzeba się wyszkolić. Ale lepiej tracić czas na biadolenie jaka to zła praca za gówniane pieniądze. Jak czytam te Wasze maile z durnymi pytaniami to płakać się chce. Zero wiedzy, zero własnego pomyślunku. Firma wysyła pisma z instrukcjami co i jak robić a do Was dalej nie dociera.
Nie każdy pracuje tu po 10 lat żeby mieć wiedzę na każdy temat a zwłaszcza jak klienci zadają idiotyczne pytania. Po to chyba są maile, aby sobie wspólnie pomagać, a jak Ty nie chcesz to zignoruj. Wyszkolić się? Jak skoro firma nie szkoli nowych pracowników, bo na pewno szkolenia organizowane w goszczu nie maja tego na celu, tam przyjeżdża się aby zostać poniżonym przez szefostwo. Zaangażowanie to czasem za mało, salon salonowi nie równy, dużo zależy od lokalizacji , ilości mieszkańców i ilości konkurencji w danym mieście, a oferta mebli porównując konkurencje wypada bardzo słabo.
Nie wyobrażam sobie sytuacji w której pracownik z takim stażem jak np 10 nie znał podstaw działania programu do zamówień mebli lub braku umiejętności obsługi Bodzio (usunięte przez administratora) Ja pracuje dekadę i większość rzeczy nauczyłam się sama, wystarczyło zaangażować się w pracę tym bardziej że jest na to czas w godzinach pracy. To prawda, że od lokalizacji wiele zależy ale to nie wina szafostwa. Jest jak jest i albo to akceptujesz dając z się je 100% albo zmień pracę. Zazwyczaj narzekać każdy potrafi ale w tym czasie poszukać przydatnych informacji w necie albo u kolegów koleżanek z firmy to już za trudno.
Referent do spraw sprzedaży zarabia ile wyrobi obrotu,jak Ci się ce pracować zarabiasz powyżej 4000 zł.
Twój wpis to raczej chwilipost albo próbujesz kogoś poniżyć, znam starych pracowników gdzie do dsisiaj nie znają wssystkich programów. Najprościej mówiąc tutaj musisz sie znać na wszystkim od reklamacji po wnoszenie mebli a o liza..niu ty..ka już nie wspomnę ..... Lepiej juz się pracuję za najniższą krajową , niż w tej marnej firmie gdzie każdy ma pretensje o wszystko!!
A jakie udawało Ci się osiągać zarobki? Domyślam się, że różnie było z premią, jaką więc dawali podstawę i czy to z powodu pieniędzy, już tam nie pracujesz?
Witam ile zarabia początkujący sprzedawca w salonie a jak z godzinami jeśli są nadgodziny jest płacone czy dzień wolny ?jaka umowa pierwsza na jaki okres?
- Ceny producenta na wszystkie produkty,
- 3-dniowy termin realizacji dla zamówień w salonach stacjonarnych,
- 5-dniowy termin realizacji dla zamówień interentowych,
- bezpłatny dowóz mebli do klienta (przy zamówieniu o wartości powyżej 1000 zł),
- dogodny system sprzedaży ratalnej do 40 rat - 0% kosztów: RRSO 0%, bez odsetek, bez prowizji i opłat, bez pierwszej wpłaty, bez ukrytych kosztów,
- bezpłatne doradztwo oraz aranżacja wnętrz (wizualizacja w programie Planer 3D),
- firma w pełni z polskim kapitałem.
Bardzo Polecam meble z Bodzio!!! Mam narożnik ,szafę i komody . Przez wiele lat nic się nie dzieje. Jestem bardzo zadowolona. Szybki czas realizacji. Miła obsługa.
Chce pozdrowić Panie z salonu w Brzegu. Pełen profesjonalizm. Tam to można zamawiać kuchnie. Widać, że jedna z Pań ma dużą wiedzę i doświadczenie.
Salon meblowy Bodzio w Wieluniu to miła i kompetentna obsługa. Czułam się tam wyjątkowo doceniona. Serdecznie polecam:-)
Podobno fabryka szuka hydraulika, a przynajmniej tak piszą na swojej stronie. Szkoda tylko że nie ma tam żadnych szczegółów. orientuje się ktoś w zarobkach na tym stanowisku? I jak duże doświadczenie trzeba mieć żeby wzięli kandydaturę pod uwagę? Dajcie znać bo nie wiem czy mówić mężowi o tej ofercie.
Cześć jakie są zarobki w salonie w Częstochowie?
W salonach Bodzio dobre zarobki to byly 2018-2019 , pozniej pandemia sciemia wojna a teraz to juz premie zabierają , zastanów sie dwa razy czy do tego czegos chcesz wejść:-)
@Paula masz rację, musisz jeszcze dodać o Panach montażystach mianowanych przez szanowną (usunięte przez administratora) na wielkich kontrolerów. Słoma z butów wystaje, nie potrafią sklecić porządnie zdania, nie wspominając o kompetencjach w obsłudze programów na których pracują. Nauczyli się jednego i szablonowo to klepią, myśląc jacy są wspaniali. Albo Pan Michał przyjedzie pod salon i będzie obserwował przez szybę co robisz. W końcu dojdą do wniosku, że jest Ci potrzebna pomoc i przyjedzie dziwny Pan z fabryki, który będzie z Tobą pracował i donosił na Ciebie. Po jakimś czasie tej wspaniałej współpracy i tak Cię zwolnią. Ale trzeba to zrozumieć bo dbają o swoje miejsce pracy i premię.
Co ty opowiadasz za bzdury. Praca w Bodzio jest świetna. Możesz się realizować, spełniać swoje marzenia i ambicje zawodowe????
Alonzo ma całkowitą rację. Realizacja marzeń i planów zawodowych??? Co to znaczy? Odśnieżanie, koszenie trawy czy mycie toalet po klientach?? Jeżeli to dla Ciebie szczyt marzeń to gratuluje
Prawda w 100% Ci wielcy „ kontrolerzy „ nie maja pojecia , ani wyobrazni . Na takie zachowania sa paragrafy, (usunięte przez administratora) na każdym kroku . uważają sie za bezkarnych ale do czasu . swiat idzie do przodu a ta firma zatrzymała sie wiele lat temu . Zero szacunku do ludzi , ktorzy chca po prostu pracowac . „ kontrolerzy „ zamiast pomagać , szkolic i dzielić sie swoja „ wiedza „ aby polepszyć cokolwiek , najwieksza satysfakcję maja z kopania dołków pod pracownikami , bo przeciez jak ktos bedzie ten „ zły „ to ja (usunięte przez administratora) wyjde na tego super . przeciez to jest kpina . Najpierw niech postawią na prawdziwe szkolenia pravownikow a dopiero pozniej oczekują czegokolwiek . wysyłają na salon dziwnego typa z wada wymowy , ktory sam wiele nie potrafi a zachowuje sie Pan i władca . smieszne . przyjechałeś na polecenie firmy ? super - wykorzystaj ten czas na szkolenie nowych pravownikow a nie zaspokajanie swoich ambicji . ale czego masz nauczyc skoro sam wymagasz szkolenia .
No cóż, jaśnie "pana" nie ma co ruszać bo admistracja strony kasuje wszystkie wpisy na temat tej "szlachty". Co to za portal na którym nie można się swobodnie wypowiedzieć? Widocznie ktoś ma interes w tym żeby za wszelką cenę zrobić z niego bohatera.
Praca sama w sobie ok ,najgorzej jak jesteś nowo przyjęty ,a osoba z toba pracujaca niechetnie cie szkoli bo ma wiecznie focha .Kierownictwo nawet sie tym nie interesowalo niestety,nikt nie dzwonil nie pytal na jakim etapie jest przyswajanie materialy ,a stary pracownik wiecznie dołki kopie pod toba ,czysty mobing ale pracowniczy .Z chcecia dalej bym pracowala ,ale trzeba miec od kogo wiedze czerpac a z tym tu gorzej ,bo dzwonienie po innych sklepach i pytanie o tok postepowania bo ktos cie nie przyucza bylo meczace i śmieszne .Sama musialam szkolic sie i czytac stare meile ,notowac ,,gromadzic info ,bo po 2 tyg.mialam zakres co jest czym ,ale jak używac gorzej ,bo do kompa malo kiedy mozna bylo dojsc.
Jestem wieloletnim pracownikiem Salonu Bodzio. Wraz z koleżanką zaczynałyśmy w trudnych czasach, o których wiele z Was, wylewających tutaj żale na Firmę, nie ma nawet pojęcia. Czego tak naprawdę oczekujecie od Firmy więcej? Daje stabilną i dobrą pracę. Nie ingeruje w poczynania pracowników-jeśli nie musi. Zasada jest prosta: jak dbasz-tak masz.Jeśli uczciwie i rzetelnie pracujesz, to czego się tutaj obawiać, kontroli? W innych firmach ich niby nie ma?? Sprzedajesz więcej-zarabiasz więcej. Też logiczne. Proszę znaleźć sobie firmę, która dużo płaci za nic i nic nie wymaga. Czytam te narzekania na Szefostwo i jest mi przykro, że to moi współpracownicy tak piszą. Odważnie- bo bez nazwisk. A kto nigdy bezpośrednio nie rozmawiał z P.Dyrektor, nie powinien się wypowiadać wcale. Całą swoją siłę i oszczędności rzucili na ratowanie dorobku swojego życia. I nasze miejsca pracy. Czy musieli to robić i starać się utrzymać wszystkie Salony ??? Doceńcie to albo zmieńcie pracę. Firma jest solidna i rzetelna. Wywiązuje się ze swoich wszystkich zobowiązań. Lubię i polecam tą pracę i Pracodawcę. Pozdrawiam. Życzę Wszystkim zdrowia.
Umowy pracowników nie są przedłużane -o jakim ratowaniu miejsc pracy piszesz? Nie zwalniaja stalych pracownikow ale Szukają oszczędności -nie dziwię się bo kryzys jest jednak czy jest to ok względem pracowników dobrych którzy starają się bardzo i nic nie zapowiadało katastrofy?Mam rodzinę -zostałam bez srodaków do życia -czy ktoś zapytał jaką mam sytuacje? Nie-była tylko informacja,ze zwz na obecną sytuację umowy nie są przedłużane. ...i wiecie co, jest mi po prostu przykro bo lubiłam tę pracę i dawałam z siebie max.Jesteśmy tylko liczba która trzeba zredukować aby wyjść na swoje. ...
Jeżeli nie czytasz koleżanko że zrozumieniem,to nie pisz wcale.Firma istnieje od ponad trzydziestu paru lat, ja pracuję ponad 15 i mam własne zdanie i żadne negatywy nie będę popierać.Kolezanka która pisała przed tobą ma słuszna rację. Jaka praca taka płaca. Nikt na siłę w pracy nie trzyma. Na szczęście pracownicy salonu znają realia pensji i atmosfery panującej pomiędzy nami a firmą w Goszczu. Pozdrawiam koleżanki i kolegów z Goszcza ????
Pani Agnieszko dziękuje bardzo za szczere słowa .Nie można pozwalać na obrażanie naszej Pani Dyrektor i udawanie że nic się nie dzieje. To jest bardzo dobra empatyczna i pełna zrozumienia dla innych kobieta . Ludzie trochę szacunki .
Dziewczyny się żalią ze nie przedłużyli im umowy bo firma ma gdzieś za co pracownik chleb kupi i ze jest to przykre a wy tu wyliczacie jak jest pięknie -praca jest ok ale podejście do pracownika zwłaszcza na początku pandemii nie było dobre.Teraz też najłatwiej pozbyć się pracownika nowego a nie raz spotkałem wieloletnich leserow na salonach którzy jakoś się uchowali. ...
O jakich leserach mówisz? To jest firma prywatna i jeśli ktoś nie ma wyników nie utrzyma się w pracy długo.Jak popracujesz tyle ile ja to pogadamy. Fakt jest taki że bez pracy nie na kołaczy. Wszyscy teraz mają ten sam problem,bo firmy zwalniają albo nie przedłużają umów. Sądząc po godzinie.wpisu właśnie jesteś w pracy i zamiast zająć się właśnie pracą dodajesz swoje mądrości.Ci którym zależy na pracy napewno podzielają moje zdanie.
Pracownicy salonów sprzedają i oni bezpośrednio przyczyniają się do zbytu mebli. Dzięki nim a też wszystkim w firmie i oczywiście sobie dyrekcja ma to co ma. Pracownicy mają wypłatę. Jest ogromna korelacja między dyrekcją a pracownikami i sprzedażą. To wszystko się przenika. Każdy powinien być wdzięczny każdemu. Pracownik dyrekcji a dyrekcja pracownikowi. Wszędzie są plusy i minusy. Jedni są traktowani ok inni nie. Różnie bywa. Takie są relacje bo nasączone emocjami. Nie można mówić że wszystko jest pięknie skoro nie jest. Tyczy się to wszystkich. Jeśli pracodawca nie szanuje pracownika do końca to pracownik nie będzie szanował jego. I na odwrót.
Tak owszem rozmawiałam i zapewniali mi że będę pracować szefostwo kadry prowadząca , wykorzystac do cna i wywalić w okropny sposób ,o czym kobieto piszesz . Nie lizuj się bo i ciebie wywala nie unikniesz .
O matko z jakiego ty salonu jesteś ? ???????????? Pracuj pracuj póki cię (usunięte przez administratora) nie odwiedzi
Super napisane.też jestem zdania:jak dbasz to tak masz.klienta trzeba sobie wypracować,to wróci i zamówi.wypłata super i zawsze na czas.polecam
1/ Jestem z Salonu, który wie, co to uczciwa praca i dobra płaca. 2/ Pani Edyta wykonując swoją pracę była również na naszym Salonie. 3/ Nadużywanie znaków interpunkcyjnych i brak znajomości poprawnej polszczyzny dużo mówi o piszącej osobie.
Lizak tyłeczek dalej i tak ci to nic nie da jak będą chcieli Ciebie zwolnić ???? Bądź zdrów:-)
Chyba Ci dziewczyno zapłacili za tą opinie ,bo ja po wizycie w salonie Bodzo i zakupie meblei mam najgorsze zdanie o was .Totalna ignorancja klienta ,wręcz klient to wróg!! Jakość meble woła o pomstę do nieba..
Ha ha rzucili oszczędności zejdź na ziemię jeszcze ci pokażą jak im nie będziesz potrzebna albo zachorujesz np. Na kręgosłup od dźwigania paczek 80 kg.
ja zostałam zwolniona rok przed końcem umowy.firma załosna brak słow ale widzimy sie niedługo w odpowiednim miejscu droga dyrekcjo.
I tak trzymać, ja żałuję że (usunięte przez administratora) nie poszedłem w zaparte ,no cóż jak ktoś jest wredny takim zostanie. CH im w oko. Niech sobie mają wieśniaki którym słoma z butów wystaje:-), albo spadające tupeciki:-)
Co ty wiesz o pracy w Bodzio,wpis z biura lub nakazany przez (usunięte przez administratora),też to przerabiał ????,praca ciężka ,sprzedawca,magazynier,sprzątaczka, konserwator,osoba do sprzątania parkingu, grabienia liści, odśnieżanie,obsługi rat, kasjer, obsługa rat, osoba do (usunięte przez administratora) bałaganu w mam przesunięciach przy remamentach, reklamacyjny, a i czasem jako tragasz np.4 piętro reklamacja z winy firmy ,...a zapomniałam i podpieprzanie współpracowników ,aby mieć wyższą premię
Ten cały Bodzio to (usunięte przez administratora) i nic więcej żeby jego żona wchodziła na kamery i krytykowała pracę pracowników. Zero poszanowania dla nich zero wsparcia brak benefitow socjalu a co gorsza żadnych pochwał i brak dodatkowych premi. To pracownicy budują markę i robią sprzedaż a szefostwo nie potrafi tego docenić. Mają miliony na koncie i mogli by mieć ich więcej gdyby doceniali pracowników.
Agnieszko, Zgadzam się z Tobą w 100%. Szanuje ponad wszystko Panią Dyrektor Iwonę oraz Pana Dyrektora Bogdana. Szanuje prace, wykonuje swoje obowiązki i nigdy nie spotkało mnie nic złego ze strony Firmy. Chciałbym w tym miejscu podziękować również z Całego Serca za wsparcie jakiego mi udzielone oraz za pomoc Pani Edytce. Zawsze mogłem na nią liczyć i byłbym człowiekiem nieszczerym, gdybym tego nie napisał. Oczywiście, nie każdy jest idealny, nie każdy ma codziennie najlepszy dzień. Bywa sporo kwasu i z kierowcami, i z prowadzącymi i działem planowania a nawet z reklamacjami. Ale zawsze trzeba umieć dojść do porozumienia z drugim człowiekiem. Ja zawsze, podkreślam zawsze będę wdzięczny Państwu Szewczyk za prace i godziwe warunki zatrudnienia. Również Paniom z Kontroli. Jeśli były uwagi, to były one po prostu słuszne. A miały za zadanie tylko naprowadzić Nas na właściwy tor, żeby Firma nie straciła a i Nam wszystkim było dobrze. Taka jest moja osobista opinia. Po kilku latach pracy.
pełna empati i zrozumienia kobieta ??? hmmm NIGDY W ŻYCIU NIE POTRAFI WGL ZROZUMIEĆ CZŁOWIEKA TYLKO LUDZI OBWINIA O WSZYSTKO A TAK NAPRAWDE WCALE ZYCIA NIE ROZUMIE I NIE JEST WCALE MIŁA TYLKO (usunięte przez administratora) PRACOWNIKÓW
Dokładnie. Za robotę niech się ludzie wezmą a nie tylko narzekają. Doceniać trochę pracę cieszyć się ze wypłata na czas itp. Idziesz do banku po kredyt to nie ma problemu z hipoteka jak mówisz że pracodawcą fabryka mebli Bodzio.
Hahaha ale masz argumenty szacunek straszny, wypłata na czas jest teraz wszędzie, argument z kredytem żaden, a po drugie kto ci da teraz kredyt przy wypłacanej najniższej krajowej .......
Pracuję w salonie od niedawna. Jestem bardzo zadowolona z pracy, Miła atmosfera, zespół chętny do pomocy, bardzo dobre warunki pracy. Bardzo zaskoczyło mnie indywidualne podejście Szefowej do pracowników. Ogromny szacunek mam dla firmy Bodzio od wielu lat, jestem dumna że, mogę pracować w firmie Bodzio.
To czekaj czegoś nie kumam, pracujesz od niedawna a szacunek do firmy Bodzio masz od wielu lat,. Ciągle pracownicy z tego (usunięte przez administratora) Goszcza próbują wybielić fabrykę, lecz juz chyba troszkę za późno ....
A ja nie kumam dlaczego was tak boli że ktoś może być zadowolony z pracy. Przecież każdy pracownik pracuje na własny rachunek, Ile dasz od siebie tyle dostajesz w zamian. Nikt nie wybiela tu fabryki tylko dzieli się swoją opinią na temat pracy. Patrzcie na siebie i nie wyzywajcie ludzi od wieśniaków bo to świadczy o waszym poziomie kultury osobistej.
(usunięte przez administratora) w firmie. Proforma opłacona 16.02.23 -część zamówienia dowieziona łaskawie po tygodniu... druga część po przypomnieniu ewentualnie może bedzie 4.03.2023??? masakra
Ciesz cię że ci proforme w ogólę łaskawie wystawili. Kto w bodzio pracował ten się w cyrku nie śmieje
To prawdziwy zaszczyt dla mnie pracować w firmie którą odwiedził i bardzo chwalił pan prezydent Andrzej Duda. Można zobaczyć na TVP info w telewizji. Wreszcie ktoś docenił naszego pracodawcę. Możemy być dumni że pracujemy w Bodzio. Pozdrawiam całą załogę.
Pracodawcy to zagorzali PIS-owcy, dlatego przyjechał. Jakby mieli inne poglądy nawet by się nie pofatygował.
Ba nie zwolnił, tylko nawet zatrudnił 10 osób. A skoro pracodawca jest tak prorodzinny to dlaczego zabrał nam fundusz, nie daje bonów na święta, czy podwyżek, a może jakiś rabat dla pracownika by rodzinie było lepiej? Niech nie gadają głupot, że jest dobrze Bo nie jest. Zaraz będzie pełno postów w stylu mamy deputat. Co to jest kawa i herbata w granulkach. Inne firmy mają możliwość wykupienia przydatnego ubezpieczenia, karty Multi sport itp. A my nawet wody nie dostajemy w upalne dni. Już nie mówię np o mikrofalówkach i lodówkach w pomieszczeniu socjalnym. O kurczę zapomniałam bo my takiego nie mamy i może przez to nam nie dali.
Pokaż mi zakład w okolicy, gdzie tak dbają o pracowników jak tu. Gdy było ciężko na początku pandemii, zaczęła powstawać między ludźmi panika,nikt nie wiedział co z nami będzie, ale ufaliśmy szefowej i szefowi, że podejmą mądre decyzje. Napewno przez tę ponad 35 lat istnienia zakładu,nie mieli trudniej jak wtedy.Ale nie zamknęli zakładu,nie zwalniano ludzi i nie popadli w całkowity haos. Reakcje innych firm były drastyczne,tutaj szukano realnych i strategicznych rozwiązań.Ludzie ufali i pracowali zachowując środki zapobiegawcze przed ewentualnym zakażeniem. Jesteśmy zdrowi i pracujemy,. Nie pozwólmy obrażać naszej firmy,bo to jest nasz drugi dom. Obecność pana prezydenta świadczy, że jest w pełni uznania dla polskiej firmy w Goszczu!!! Brawo i gratulujemy Dyrekcji!!!
Lidl, biedronka, media Markt expert neonet też nie zwalnialy ludzi i szukali pracowników i mają social, a to są firmy które są na rynku krócej niż Bodzio więc nie gadaj głupot jak nie wiesz. Produkcja może ma dobrze, ale salony niestety nie szczególnie te małe. Przyjedź do małego salonu to zobaczysz jak to wygląda
I co z tego, że był? Duda był w wielu miejscach..Aha i jeszcze jedno. Podczas pandemii nie zwolniono żadnego pracownika. No faktycznie nie.Pff
Każdy pracownik chce być szanowany dostawać to co powinien czyli pełny social... Nie mówię że praca jest zła, ale płacą jest zdecydowanie za mała jak na to co należy do naszych obowiązków a brak socjalu jeszcze bardziej wkurza bo to akurat nam się należy!!!!!!!!!!!!!
To nie była kampania wyborcza,tylko wizyta Prezydenta w polskiej firmie. Zaszczyt, że chciał zobaczyć naszą fabrykę. Jak oglądasz wywiady to nie prosi o głosy,tylko gratuluje właścicielom za utrzymanie tej firmy w najtrudniejszym czasie. Tarcza antykryzysowa to było koło ratunkowe dla wszystkich firm w Polsce,ale nasza firma nie zamknęła się,tylko działała mimo niepewności. To zauważył Prezydent, myślę że powinniśmy być z tego dumni
Dumni? Jak państwo przekazało takie pieniądze to musiał się pochwalić i to w TVP Info. (usunięte przez administratora)
Tak, właśnie jest,bo jesteśmy dumni,ty powinieneś też. Dzięki wsparciu możemy mówić o stabilizacji jeśli chodzi o wypłaty,bo obecnie ludzie są w większości zadowoleni.( Pomijając ciebie) .Kwota cię zaskoczyła? To dotyczy wszystkich firm a nie tylko naszej. Masz pracę to szanuj ją ,nie wymyślaj i nie zazdrość.
(usunięte przez administratora)ze ta cala wizyta i bajki na temat Tarczy mogly przejść tylko w tajim przypadku? No to gratuluję, ja juz w nic nie wierzę.
Popieram ten wpis i napewno inni też. Zawsze będzie ktoś kto mąci i nic na to się nie poradzi.My cieszymy się ,że znowu sprzedaż idzie pełną parą,bo od tego zależy nasza przyszłość. Pozdrawiam Goszcz
Czytasz i myślisz sobie ty tak serio.... Nie chcę się wierzyć że są tacy ludzie..... Współczuję życia
Nie musisz mi współczuć, bo nie ma ku temu powodów. Mam udane życie osobiste, dobrą pracę, dzięki której nie muszę się martwić o jutro. Przychodzę do pracy z przyjemnością bo ją lubię i daje mi satysfakcję. Współczuć trzeba tym którzy przychodzą do niej jak za karę i męczą się odliczając godziny. A wizyta Prezydenta jest najlepszą dla nas reklamą. Robi to duże wrażenie na klientach. Wielu moich znajomych nie związanych z Bodzio oglądało relację z tej wizyty ibyli pod wrażeniem słów pochwały które padły pod adresem naszej Firmy. Według wielu osób nasz pan Dyrektor pokazał klasę i mądrze się wypowiedział w ważnych dla nas i kraju sprawach. I to dla mnie jest powód do dumy, że mogę tu pracować, a nie u jakiegoś wyzyskiwacza związanego z PO, Czego jeszcze nie rozumiesz?
Super firma , która zwalnia pracownika z dziesięcioletnim stażem,tylko dlatego że zatrudniła nowe osoby na które wzięła pieniądze z powodu korona wirusa.Wiec gdzie logika i szacunek dla pracowników,liczą się tylko pieniądze!
Syn miał idee dla klijtoõw ojciec zniszczył powiedział i tak badziew i u mnie kupiæ
Tak dobrze prawisz minoł rok i zaczęły się zwolnienia. Ponieważ pracownik przed świętami do pracy nie przyszedł. Jak to szefowa mi powiedziała pan wie za co...... A nazywają sie firmą rodzinną śmiech na sali
Zatrudnił, ale zwolnił, wlasnie jestem w sytuacji gdzie zatrudnili nowa osobe i nawet nie raczyli poinformować mnie o tym ze mi nie przedluza umowy, bo mialam miec na czas nieokreślony, to zatrudnil bo hajs z tego ma ale ze zwalnia ludzi to już jest bezkarny... taka polityka...
Przy ostatnich wyborach prezydenckich przy jakimś spotkaniu(usunięte przez administratora) było za PO teraz za pisem, jak zawieje tak mają albo kto da więcej pieniędzy temu głębiej wejdą:-)
A z czego jest Pan taki dumny??? Że pakujecie uszkodzone meble dla klienta??? Czy z tego że pokazano Pana w Telewizji???? Miejcie dobro klienta na pierwszym miejscu, uwzględniając to co się należy szacunek a przede wszystkim dobro i rozpatrzenie negatywnych wpisów na temat firmy, masakra..
Ty "Zadowolony pracownik", dwa lata minęły jak się tu pociłeś że masz taką wspaniałą pracę i świetna firma, taka wspaniała i ach i och. I z przyjemnością do pracy chodzisz i daje ci satysfakcje i nie musisz sie martwić o jutro. Jak tam, po dwóch latach? Poukładały ci się już klepki w głowie czy jeszcze nie? :D
Mineły dwa lata i nadal twierdzę ze praca jest spoko. Jak to mówią wszędzie dobrze gdzie nas nie ma :)
Wszyscy się kłócą nawzajem sobie dogryzają a nikt nie widzi że idzie ciężki czas.
Czy to (usunięte przez administratora) czy PO zawsze pracownik jest na szarym końcu i nic tego nie zmieni.
Firma Bodzio prowadzi folwark na swoim podwórku, odrzuca reklamację...bez niezależnego rzeczoznawcy...sama wydaje opinie.. Wstyd..
Dzień dobry. Mam pytanie co należy do obowiązków sprzedawcy w salonie mebli bodzio ? Proszę o szczere opinie
Koszenie trawy, odśnieżanie dużego parkingu,plewienie,sprzątanie parkingu,sprzątanie całego sklepu,sprzątanie wc klientów, mycie okien,wymiana żarówek powyżej 3metrów,dekorowanie, robienie wizualizacji, robienie zamówień,robienie rat,robienie reklamacji,wystawianie faktur stary system wszystko robi się ręcznie, przyjmowanie dostaw- ciężkie paczki ,dbanie o porządek na magazynie skręcanie mebli i pewnie coś jeszcze się znajdzie
NIESTETY PRACOWNICY SALONÓW SA ZAWSZE NA KOŃCU, CHOCIAŻ TO MY SPRZEDAJEMY, CZYLI WYKONUJEMY NAJWAŻNIEJSZE TO I TAK NIKT NAS NIEDOCENIA PRACUJEMY ZA NAJNIŻSZĄ KRAJOWĄ BEZ SOCJALU , A WSZYSTKIE BŁĘDY KTÓRE W 99 % NIE SA NASZE TYLKO FIRMY I TAK SA ZAWSZE ZRZUCANE NA SALONY ,GDY COS NIE IDZIE TO PROBLEM NAPEWNO LEŻY PO NASZEJ STRONIE , WYKONUJEMY OBOWIAZKI PRZYNAJMNIEJ KILKU OSÓB DOSŁOWNIE ZA DARMO ALE I TAK ZAWSZE WSZYTSKO CO ZŁE TO MY SMUTNE TO
Wszystko , czyli obsługa sprzedazy, faktury, zamowienia, zwroty reklamacje, wykładanie towaru, zwroty towaru....itp sprzątanie, odkurzanie, mycie okien, a nawet skręcanie mebli. Projektowanie szczegolnie tych badziewnych kuchni na przestarzałych programach. I bycie posłusznym robolem bo w firmie coraz więcej dyrektorów i ich (usunięte przez administratora). No i ciagłe wstydzenie się za uszkodzone paczki, strzelające zawiasy i odpadające fronty. A poza tym luzik????
Wszystko. Przyjmowane dostaw. Wydawanie mebli. Zamówienia, projekty., sprzątanie. Odradzam. W tej firmie nie szanuje się ludzi. !
Dzień dobry, Zwracam się z prośbą do jaśnie pani o zaprzestanie dzwonienia do pracowników salonów i rozmów jak to sprzedawcy niby źle pracują i jakie to obroty mniejsze są z tego powodu. Zalecam po pierwsze więcej empatii. Następnie proszę przejrzeć w Internecie oferty pracy w innych firmach, po takiej lekturze proszę o wyciągnięcie wniosków dlaczego wszyscy oferują sprzedawcą oprócz pracy i wynagrodzenia bonusy w postaci wczasów pod gruszą, karty multisport, prywatnej opieki medycznej czy choćby paczek na święta. Podpowiem, bo pracowników trzeba szanować, my też mamy rodziny, dzieci, chcemy mieć czas po pracy na swoje pasje. Jak już to zostanie ogarnięte to proszę wyjść z za biurka i sprawdzić jakość mebli jaką wysyłamy do klientów, sposób pakowania i zabezpieczania ich w transporcie, to powinno pozwolić zrozumieć że w dzisiejszych czasach ludzie chcą płacić za jakość a nie "jakoś". Tu kilka zmian może pomóc w tej kwestii, choćby odpowiednie zabezpieczenie paczek w transporcie, a nie jak kartofle wozić wszystko na kupie. Potem trzeba ogarnąć dział reklamacji, bo jeżdżenie z jednym elementem po 5 razy na wymianę reklamy nam raczej nie zrobi i może wszystko zacznie znów działać.
Nawet w Żabce mają większy socjal. Posty w stylu "zatrudnij się w Żabce jak Ci się nie podoba" start.
Bodzio to jedyna firma w regionie ktora zapewnia: - wysokie zarobki - dobrą organizację pracy - przyjemną atmosferę - bogaty pakiet socjalny - elastyczny czas pracy - mozliwość rozwoju zawodowego i szybkiego awansu Jeżeli nie możesz znaleźć satysfakcjonującej pracy która zapewni Ci radość i wielu korzyści, jeżeli marzysz o pracy do końca życia to polecam bo lepszej nie znajdziesz.
Pakiet składa się z: - odzież robocza oraz narzędzia pomocne w pracy - darmowa herbata, kawa i czekolada - tanie gorące posiłki serwowane w stołówce - świadczenie urlopowe czyli dofinansowanie wypoczynku pracownika lub jego dzieci, - zapomogę dla pracownika dotkniętego poważnym zdarzeniem losowym, chorującego na przewlekłe choroby, opiekującego się niepełnosprawnymi dziećmi, posiadającego wielodzietne rodziny lub samotnie wychowującego dzieci, - dofinansowanie świadczeń o charakterze sportowo-rekreacyjnym lub kulturalno-oświatowym, - organizowanie paczek żywnościowych dla dzieci lub z okazji świąt
Halo halo ale to chyba pakiet dla pracującym na fabryce bo salony niestety oprócz beznadziejnej herbaty i lipnej kawy nic innego nie dostają.
Paczki dla dzieci!!!!!!!!!!!!!! Stołówka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dofinansowania!!!!!!!!!!!!!!! Skąd ty się urwałaś Danusiu???? Nigdy czegoś takiego nie było i nie ma.
Chyba żartujesz sobie.. Pracowałam tam 15 lat.. Nie pisz tych bzdur. Bo się poniżasz. (usunięte przez administratora), (usunięte przez administratora).. Kontrolę.. Edytki.. Czas elastyczny ????????????dobre. Zapomniałaś /es napisac jak fajnie kradną meble ostatnio..
Tanie posiłki. Jak zwykle ci przy korycie się nachapią a ci na salonach(usunięte przez administratora) kanapki. Bo za mikrofalę na ciepły posiłek zabierana jest premia. Nawet czajnik na herbatę trzeba było sobie przynieśc samemu. Żenada. (usunięte przez administratora)!
Hahaha pośmiać się nie można hahahah
Pani Danusi przecież wszyscy wiedza że szef to pani wuj. Niech się pani nie ośmiesza z tym chwaleniem.
Pakiet socjalny musi być w całej firmie i dla każdego pracownika więc już coś tu nie gra skoro jest tylko na fabryce .... podobno
Danusia haha nie rozśmieszaj tu. Miła atmosfera też tam jest zwłaszcza od tygodnia jak meble kradną u koryta.. Napisz kto kradnie wszyscy w szoku.. Taka renoma firmy.. Rodzinnie wszyscy polecą zapewnie..
Jaka stołówka ,i ciepłe jedzenie , pracując na zimnym salonie nawet nie możemy podgrzać sobie ciepłego posiłku zostało nam zabronione utrzymanie mikrofalówek
To wszystko macie za naszą dprzedaż? To dlatego zabrali premię żeby dać w fabryce obiady, czekolade i wczasy? Bo salon nie zaburzy a fabryka może zastrajkować. Ha. Ha
Nie mogę zgodzić się z Pani opinia. Pracuje dekadę w tej firmie i tylko jeden raz otrzymałem bony świąteczne 8 lat temu. Jako pracownik salonu nie otrzymuje żadnej innej formy socjalu poza kawą, herbatą i cukrem. Nie ma czekolad, wczasów pod gruszą itp....może dla pracowników biura i owszem ale dla pracowników salonu nie ma nic. A odzież robocza to żadna zaleta, to jest czysta oczywistość jak rękawiczki czy okulary. Pracownicy salonów otrzymują procent do wypłaty od sprzedaży i to byłoby na tyle...NIESTETY. Ubolewam, że tak potężna firma nie oferuje NIC poza umową o pracę i regularnymi wynagrodzeniami.
No to tym bardziej jestem rozczarowany. Dlaczego szefostwo inaczej traktuje pracowników salonów i biur? Jesteśmy gorsi czy co? Tak na marginesie to my sprzedajemy meble i dzięki naszej pracy firma generuje zyski. Karceniem nie zatrzymacie pracownika.
Szefostwo nie traktuje rowno bo traktuje wszystkich sprawiedliwie i to jest najwazniejsze.
No dobra, a jak konkretnie wyglądają te elastyczne godziny? Pracownicy jakoś sobie wybierają i ustalają grafik? Firma dostosowuje się do potrzeb pracownika w tym zakresie? Jak ta elastyczność wygląda właściwie?
Elastyczne godziny polegaja na tym, ze pracownicy moga sobie wybrac liczbe godzin oraz dni spedzonych w pracy. Dodatkowym atutem jest to, ze mozna sobie usiasc zeby odpoczac w czasie pracy i nikt nie bedzie za to ganial, atmosfera jest bardzo przyjazna.
Taaa a klienci wyniosą wtedy wszystko. Jak nie sprzedajesz to pilnujesz. Chyba że wy na fabryce siedzicie i wtedy niedoróbki my reklamujemy!:(
To prawda. Pełna elastyczność. Możesz przychodzić na przykład tylko w nieparzyste środy albo w co czternasty wtorek, albo tylko w te dni, kiedy następnej nocy księżyc będzie w nowiu. Możesz pracować godzinę, pół, dwie albo trzy. Pełna elastyczność. Nie pasuje ci przychodzić w poniedziałki, bo w każdy poniedziałek jesteś na kacu gigancie bo lubisz przez weekend zachlać (usunięte przez administratora)? Żaden problem. Możesz tankować do środy i przychodzić tylko w pierwsze piątki miesiąca. Pełen luz. Nie chce ci się chodzić za klientem? No problemo. Możesz się położyć na kilka godzinek na wersalce i przeglądać internet (pod warunkiem że jesteś montażystą-(usunięte przez administratora)albo sssepleplepleniącym kontrolerem z firmy, czy innym donośi...synalkiem kierownika od mebli twardych) nikt nie goni do pracy. Puszczasz sobie klientów samopas bo zamówienia robią sobie sami. Na sypialnie, na kuchnie, na wszystko. Podłogę zamiatają krasnoludki, obszczane przez klientów kible szorują krasnoludki a trawę przed sklepem koszą krasnoludki. Piękna praca. Z firmy telefony ćwierkają do ucha i chwalą cię za dobrą sprzedaż, za porządek na sklepie albo za wysiłek i ciężką pracę. Nikt nigdy nie drze na ciebie gardła. Zapomnij. Nigdy, przenigdy. Każdy zazdrości pracy na salonie bo jest luzik i arbuzik.
Kiedy można spodziewać się otrzymania umowy na czas nieokreślony w Bodzio (Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.)?
lepiej spytaj kiedy wypowiedzenie ja otrzymałem prezent na urodziny swoje przed umowa na czas nieokreslony
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.?
Zobacz opinie na temat firmy Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 236.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 198, z czego 31 to opinie pozytywne, 76 to opinie negatywne, a 91 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.?
Kandydaci do pracy w Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.