Opinie o MediaExpert
Dzisiaj kupowałam telefon Samsung i jestem bardzo zadowolona z obsługi i kompetencji doradcy pana Szymona. Dziękuję za objaśnienia i pokazanie za i przeciw.
Bardzo profesjona i wyrozumiala obsluga na dziale telewizorow. Nie bylo zadnych problemow ze zwrotem wadliwego towaru. Panowie pomogli rowniez z wyborem nowego telewizora i dodatkowego ubezpieczenia. Dziekuje
Zakupiłem odkurzacz bezprzewodowy marki Bosch Unlimited 7 z którego jestem zadowolony, dobrze zbiera sierść od kotów dużo przydatnych końcówek, podświetlenie,łamana rura sąca,wymienny akumulator, przydał by się jeszcze jeden, Miła profesjonalna obsługa
Miałem problem jaki kupić dobry odkurzacz bezprzewodowy.Pan Paweł profesjonalne zaprezentował mi kilka modeli w cenie jaką chciałem wdać na odkurzacz doradził mi wybrać Unlimited 7 z którego jestem zadowolony dobry wybór,polecam ten sprzęt ,dobra cena do jakości
Miła i profesjonalna obsługa Pana Pawła, który cierpliwie doradza oraz dokładnie tłumaczy zasady zakupu produktu na raty. To już kolejne udane zakupy w MediaExpert.
Dziękuję za miłą i fachową obsługę dzisiejszego dnia Panu Maxymilianowi w kwestii wyboru zmywarki...pełny profesjonalizm.. dziękujemy
Dziękuję Panu Łukaszowi za miłą i profesjonalną obsługę
Fajne te szkolenie on-line. Zrobiłem je w wolnej chwili, a lubię mieć możliwość decydowania co, gdzie , kiedy. E-learning rządzi:)
ME to najlepszy sklep z elektro w Inworockui!
Wielkie podziękowania za miłą i fachową obslugę,bardzo precyzyjne podejście do klienta,poświęcony czas dla Pana Bartka z obsługi lodówek i całemu zespołowi z obsługi lodówek którzy już wcześniej podczas rozeznania tematu bardzo nam pomogli i doradzili oraz Pani Agnieszce z obsługi ratalnej i i Pani Beatce również z obsługi ratalnej która bardzo nam dziś doradziła ,pomagła i bardzo zaangażowała się w temat naszych zakupów takich pracowników powinno być więcej profesjonaliści pod każdym względem
Panowie z AGD dużego niby mili ale nie kompetentni w informacjach o dostawie. Nie poinformowano mnie o podstawowych zasadach dostaw przez co stracilam dwa dni urlopu w oczekiwaniu na sprzet, który otrzymałam o godz.21ej. Nie polecam.
skoro piszecie że centrala narzuca trudne limity do wyrobienia w sklepie w małej miejscowości, to czy też oferuje szkolenia aby podnieść umiejętności sprzedażowe pracowników? te limity dla małych miast sa takie same jak dla tych wiekszych?
Polecam Pana Łukasza od telefonów bardzo sympatyczna i miła osoba mimo trudnego wybory bardzo dobrze doradził
Dzisiaj robiłam zakupy z moją Mamą, jesteśmy bardzo zadowolone z obsługi. Pani Kasia bardzo pomocna i pozytywna osoba. Profesjonalna z dużą wiedzą. Pracodawco szanuj takich pracowników, bo w dziejszych czasach ciężko o tak pozytywnych i dobrze obsługujących jak Pani Kasia. Pozdrawiamy i będziemy polecać ????
To super, dobrze wiedzieć ze tacy ludzie tam pracują. A udało się ostatecznie znaleźć to co chciałaś ? Chciałbym wiedzieć czy pracownicy nie wciskają na siłę tych droższych a niekoniecznie lepszych sprzętów byleby kasę zostawić im. Powiedz jak było u Ciebie?
Trudno obrażać się, że sprzedawca chce ci coś sprzedać. Normalka. Tu nie czułem się osaczony, wszystko w granicach normy.
Tzn., no tak jak wspomniał jeszcze zależy od tego co ten sprzedawca konkretnie proponuje. Nie zdarza się tak przypadkiem, że dla jakiś premii (usunięte przez administratora) ludzi?
Zawsze przed zakupami w media expert odmawiam regułkę: Spraw Boże, żebym kupiła tylko to, po co przyszłam. Nigdy nie wychodzi :D
Mam przez to rozumieć, że firma ta oferuje tak dobre produkty, że trudno jest nie skusić się na zakupy innych rzeczy? Przedstaw, proszę, co sprawia, że trudno jest Ci wyjść tylko z planowanym zakupem.
Ja też kiedyś wybrałam się na zakupy. W zamyśle miałam kupić suszarkę, bo mi się spaliła. Wyszłam z suszarko- lokówką i prostownicą :D Nie żałuję !
Dodam coś od siebie - nie chodzi się na zakupy spożywcze na głodnego, bo kupuje się więcej niż potrzeba:) Ale czy to działa w przypadku elektroniki? U mnie nie. Kupuję to, po co przyszłam. No chyba, że jest promocja xd
Praca w firmie jest jak najbardziej ok, jeszcze jeśli ludzie się zgrają jak u nas to może być super praca
Najgorsza firma ze wszystkich elektromarketów! Naprawdę to jak prowadzona jest polityka firmy, by każdy z pracowników z sobą rywalizował jest straszne, określanie kolorem cenówek co jest opłacalne dla pracownika do sprzedaży, a co nie?! I w ten sposób oszukiwanie klienta?! Pracownicy chodzą, jak mrówki za pensję śmieszną co do wynagrodzenia. Wymyślanie co chwile kontrofert od konkurencji... Odradzam każdemu kto chce mieć dobrze dobrany sprzęt do swoich potrzeb. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Mniej Wyzysku na Pracownikach!
Jak oceniłbyś rotację wśród pracowników w tym miejscu pracy? Czy firma stara się zatrudniać osoby z doświadczeniem zawodowym w obsłudze klienta i sprzedaży, czy może nie ma to większego znaczenia w trakcie procesu rekrutacji do pracy w firmie MediaExpert? Zastanawia mnie, jak to wygląda, dlatego w miarę możliwości, proszę o odpowiedź.
Rotacja z tego co wiem w sklepach jest mała, bardziej z winy samych pracowników ponieważ po prostu jak większość ludzi boi się stracić prace! A firma jawnie narzuca im nadgodziny które są nie do wyrobienia w normalny sposób(chodzi mi o mniejsze sklepy, w mniejszych miejscowościach). Z mojej rozmowy kwalifikacyjnej wynikało, że nie jest ważne to czy mam jakieś pojęcie o danym sprzęcie tylko, czy jestem rzetelnym pracownikiem i tyle. Sądzę, że osoby które szukają pierwszej pracy i nie poznały jeszcze tego rynku nie będą widzieć przeciwwskazań, ale jeśli ktoś pracował już w podobnych firmach już tak. Ogólnie nie polecam.
Dziękuję za odpowiedź. Patrząc realnie i na podstawie tego, co zaobserwowałeś, pracując w tej firmie to, czy są w ogóle szanse, aby odnieść tam sukces zawodowy? Przez sukces zawodowy rozumiem wyższe stanowisko, lepsze wynagrodzenie oraz większy pakiet socjalny. Firma docenia w ten sposób najlepszych pracowników i daje im szanse rozwoju? Zachęcam Cię, byś przedstawił, jak to wygląda w praktyce.
Nikt nie jest zatrudniany z łapanki. Rozmowy trwają nawet kilka dni. Mi było ciężko się dostać, ale czułem, że mam smykałkę do sprzedaży i nie odpuszczałem. W między czasie poszedłem na szkolenie z zakresu obsługi klienta i w końcu się udało. Co ważne, mimo, że pierwsza rekrutacja zakończyła się niepowodzeniem rekruter nie zniechęcił mnie do aplikowania kolejny raz ! :)
Zero wiedzy sprzedawcow o danym sprzecie ,wciskaja w slepo!
Ciągle się szkolimy. Szkoda, że ktoś wystawia nam taką opinię patrząc przez pryzmat jednej osoby. Nie każdy rodzi się fachowcem.
Witam. Chciałam kupić telewizor w tym sklepie, lecz pracownik, który mnie obsługiwał chyba miał zły dzień (zero zaangażowania) . Zakupu dokonałam u konkurwncji. Kiedyś bardzo chętnie robiłam właśnie w tym sklepie zakupy.
Pozdrawiamy konkurencję. To forum dla pracowników ;) Dobrze powiedziane, każdy ma prawo mieć zły dzień. Zawsze można wrócić następnego dnia lub obsłużyć się samodzielnie...
@anonymous, czy na produkt, który zakupiłeś, obowiązywał jakiś rabat? Jeżeli tak to, czy zwróciłeś na to uwagę przy kasie? Przedstaw szczegółowo jaki to był rabat i jeżeli rzeczywiście powinien Ci przysługiwać to, dlaczego finalnie nie został przyznany przez MediaExpert?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MediaExpert?
Zobacz opinie na temat firmy MediaExpert tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MediaExpert?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 3 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!