Opinie o BETATRANS Stanisław Dudek
JOHN 56 zwolnił się. STANLEY zatruł się jego pierogami ..??
Słyszałem, że firma ma opinię dobrego pracodawcy!
Witam. Pracowalem w Betatrans . Na umowie jak w 99% pracodawcow najnizsza krajowa. Stale trasy, Pl-It-Pl. Troche krajowki ale Marcin choc mlody to ogarnia tematy. Dla mnie najwazniesze byly jasne place. Kurs na płn. wloch poludnie.wekendy postoje pow. 24h.Za wszystko Pan Staszek płaci. Wyplata 10 kazdego miesiaca. Wszystkie pieniadze do reki. Zadne placenie na raty jak w wielu firmach. Podstawa dzis a diety , y no jak w Tobi Bielsko przedostatni albo ostatni wtorek miesiaca( moze ktos lubi na raty ,ale watpie) Slyszalem rozne opowiesci jaki to Pan Staszek tyran ale nie odczulem nigdy tego, choc jak sie uczylem 2 zestawy mu pokiereszowalem. Podwojnych obsad juz nie ma, ale jak nowy kierowca przychodzi to podwojna zaliczy. Nie sluchac parkingowych kolegow, pozadnych ludzi poznasz .pozdro dla Mario, Adama i TadkaB
@Pracuje to wiem, rozumiem, że jesteś pracownikiem BETATRANS. Czy w takim razie mógłbyś rozwinąć swoją opinię i przedstawić sytuację w jakiej aktualnie znajduje się ta firma? W jaki sposób pracodawca dba o swoich pracowników? Twój komentarz będzie istotny dla osób interesujących się zatrudnieniem w BETATRANS.
Zmienia się, co raz więcej ładunków w kraj, przykładowo ładujesz Bielsko do Melfi i jeśli nie należysz do tzw. Pierwszej ligi to nie dostaniesz pustych do Bielska tylko jedziesz do jakiejś dziury często oddalonej o 150,200 km od Melfi i ładujesz np. Do Poznania, Warszawy, Piotrkowa Trybunalskiego itp. Zjeżdżasz z ładunkiem na bazę i jeśli nie jest pilny to nikt ci go nie rozładuje tylko sam po 45 lub 24 jedziesz na rozładunek i już z tamtej miejscowości lub okolic ładujesz i jedziesz prosto do Włoch i przez to, że musiałeś jechać w kraj automatycznie powoduje, że brakuje ci godzin żeby wrócić i zamiast sobie zjechać do domu na weekend to siedzisz za granicą czasami i po 45 godzin, czekasz aż godziny 'wrócą'. Opisana sytuacja oczywiście ma wpływ na pensje, bo jak wiadomo płacone jest od kursów, 1050 północ, 1300 południe, 200 za niedzielę, także jak jesteś częstowany takimi kursami to maksymalnie zrobisz 3 kursy na miesiąc. To wszystko poza stawkami nie dotyczy kierowców pierwszej ligi, nie będę się na ich temat wypowiadał, bo szkoda na to czasu i nerwów. Acha zapomniałem dodać, nie ma już jazdy w podwójnej. Podsumowując firma jest coraz mniej konkurencyjna i jeśli szef nie zacznie traktować wszystkich kierowców równo to bardzo szybko zauważy tego konsekwencje.
Zapomniałem dodać, że oprócz pensji jest 'sztywna' podstawa wcześniej było to 1500, w tej chwili chyba 1640.
Tak, na umowie jako wynagrodzenie podstawowe, od którego odprowadzane są składki jest 1640zł.
Mistrzu ortografii, wyjaśnij zatem jeśli jest inaczej niż mówię. Może masz odprowadzane do ZUS więcej niż podstawę, bo jeśli tak to Ty jesteś wyjątkiem nie ja. Jeśli chodzi Ci o to, że napisałem wcześniej 'oprócz pensji' to wiedz, że chodziło mi o diety, po prostu źle to określiłem.
Witam. Jak wygląda kwestia umowy? Czy całość wynagrodzenia kierowcy jest udokumentowana, czy może wykazana jest najniższa a reszta pod stołem? Zależy mi na pracy gdzie będę miał wykazywaną całość, żeby potem z kredytem hipo problemów nie mieć.
@Kolo, napiszcie jak to wgląda od strony umowy, wynagrodzenia. Czy opłaca się na dłużej pracować? Dobra firma jak na start, na zdobycie doświadczenia?
(usunięte przez administratora)
Beta i jej spartanie
Pan Stanley jest niczym Leonidas dla swoich spartan.
ERROR! Nieautoryzowane użycie pseudonimu "CAVIOR"
Mlody jak byl byś przynajmniej troche inteligentny to sam wyciągnol byś wnioski z wyrzej wypisanych postów.
Inteligencja raczej Twoją nie jest mocną stroną. Wystarczyło odpisać krótko tak lub nie. Poza tym pisze się wyciągnął a nie wyciągnął. Pozdrawiam
Czyli warto tam iść czy nie? Ile zarobicie na miesiąc i ile w domu jesteście
Ja też jestem zadowolony z pracy w Becie przynajmniej jakiś przerzutów nie robię tylko zazwyczaj te same trasy zawsze jeden kierunek Makarony i tyle. Szef ma różne halo, czasami ta ilość chłopa go chyba przerasta z drugiej strony wozi nam (usunięte przez administratora) non stop sprzęt spoko, zadbany, głownie to kasa mnie tu trzyma. Ale między szoferami zawiść obłuda i parkingowanie. Szoferzy różni jak przychodzą nowi to - mongolizm totalny. Szef już nie ma swoich pupili to już nie te czasy. KAWIOR 2016-09-14 21:47:08 - słyszałem że już tu nie robisz weź się w garść nie siedź w tej ciemnej dolinie
Ty Kawior jesteś bardzo specyficzny, reprezentujesz swoją osobą bardzo wysoki iloraz debilizmu pomieszany z idiotyzmem. Właściciel bety odetchnął że odszedłeś kierowcy zresztą również. Gościu kreujesz sobą wizerunek inteligentnego debila. A w zasadzie żaden pracodawca nie chce z Tobą współpracować jesteś jak taka gnida, nieudacznik. Ciekawe jak długo porobisz w nowej firmie, raczej nikt nie będzie tak długo trzymał jak w becie.
Przeredaguj swój tekst, bo nie napisałeś prawdy! Pan Staszek dwukrotnie mi powiedział,że niepotrzebnie się zwolniłem.On mnie wręcz uwielbiał! Często dzwonił do mnie. Rozmowy nasze przeciągały się godzinami. On wie,że rozmowa z nim, to dla mnie wielka przyjemność, a po niektórych konwersacjach dostawałem orgazmu i nawiedzał mnie dysonans poznawczy. Powiedziałem mu, że jak zmienię orientację seksualną, to się w nim zakocham. Jeśli chodzi o moją karierę zawodową, to nie interesuj się tym, bo dostaniesz kociej mordy! Natomiast jeśli chodzi o Twój nick, to nadała CI go chyba żona-ze względu na małe przyrodzenie.
pomyłka nie mam żony i jeśli by miała mi na dać go kobieta to powiem tak nie wiem co masz w spodniach ale to anty świadczy o twoim kalectwie. dla potwierdzenia spytaj się córki o wrażenia
Przychyliłem się do Twojej prośby i zapytałem córki. Powiedziała,że takiego małego ptaszka jak u Ciebie, to jeszcze nie widziała. Stwierdziła także ,że nie powinieneś umawiać się z dziewczynami, tylko z ornitologiem...Chyba teraz już rozumiesz dlaczego nie masz żony !
Skoro nie wiesz co mam w spodnich, to lepiej,żebyś nie wiedział,a to dlatego,że okazuję Ci w ten sposób troskę o Twoje zdrowie psychiczne, bo jak byś zobaczył, to popadł byś w kompleksy. Pozdr, przyjacielu mojej kozy !!
Dobre czasy w Becie się skończyły ! Przychody maleją, a koszty transportu i inwestycje w firmie gwałtownie wzrosły. Zobaczycie, że pod koniec przyszłego roku będą "przeżuty" - na początek do Niemiec, a później też do Francji! Dudek i Marcin będą musieli uczyć się ukraińskiego, bo w tych okolicznościach zainteresowanie firmą przez polskich kierowców zmaleje na tyle,że nie będzie kim obsadzać aut. Jeszcze w to nie wierzycie, ale Staszek już dzisiaj wie,że taki scenariusz jest coraz bardziej możliwy. Monika jest na tyle niepoprawną optymistką,że chce w tych okolicznościach obcinać kierowcom wynagrodzenia, ale Ona nie jest dobrym strategiem i na szczęście Staszek wie,że jej podszepty mogą doprowadzić do ruiny firmy. Tak czy owak. BETATRANS już nie płaci najlepiej-od gór do pomorza-jak to powiedział kiedyś pan Stanisław !! Jest coraz więcej wyjazdów w Polskę, a to wszystko za podstawę. Kierowca "wystrzela" się z godzin, straci czas, a kasy za to nie ma-dlatego-jak wspomniałem wcześniej-będą "przerzuty' ,a w tych okolicznościach firma straci na atrakcyjności ! Do tego wszystkiego dochodzi mobbing i bardzo zła atmosfera w firmie. Ogólnie, można powiedzieć,że zbliżają się do Bety chude lata....
Leszek ale powiedz co cię boli ?? Już tutaj nie pracujesz a nadajesz jak radio Wolna Europa, Ty to wszędzie widzisz problem podsłuchy,paliwo, itd.. Może tak jest jak ty piszesz ale zauważ że tobie do ideału daleko brakowało i brakuje. W becie nic ci nie pasowało w pestanpolu ile przepracowałeś i się zwolniłeś ?? U Mirka daję ci max 2 miesiące , jak wszędzie tak źle (dobrze też nie ma dla ścisłości ) to kupuj auto i ruszaj Europa czeka na ciebie. Jest w naszym kraju jeszcze jeden taki gość który wszędzie widzi zamach podstęp i działanie obcego wywiadu to musi być twój kolega, POLECAM CI TAKIE TABLETKI http://memytutaj.pl/uploads/2015/12/16/5671d5b29548b.jpg
Te ostatnie komentarze chyba pisał ktoś z biura. Żaden z kierowców nie powie nic pozytywnego choćby dlatego, że nie potrzebują zbyt dużej "konkurencji" w firmie-tzn. im mniej kierowców tym lepsze warunki dla nadal tam pracujących. Rada dla tych, którzy dopiero zrobili prawo jazdy: pchać się drzwiami i oknami bo w becie biorą wszystkich. A i nowe auto dają od ręki wszystkim tym, którzy dopiero przychodzą. Starzy pracownicy są kopani w d.... i dalej jeżdżą wysłużonymi ciężarówkami. Pozdrowienia dla Szefa, który pewnie zagląda na tę stronę.
No to powiem tak.Jak się pytasz kierowców czy chcieli by nowe to nie daj spokój i wogóle ja ma dobre po co mi ...takie tam.Pełne zakłamanie!!Pozdrawiam kolegów z BETY
A wiesz dlaczego tak jest ?? To bardzo proste po pierwsze co drugi boi się że nie wyrobi się z normą i będzie burza na firmie , inny powód to taki ; przykładowo ty dostajesz nowe auto jeździsz nim wszystko jest pięknie ładnie i przyjemnie do pierwszej rysy , odprysku od kamienia itp... wtedy twój kolega który nie dostał nowego auta leci do szefa i mówi tak " Patrz pan panie szefie on dostał nowe auto a już odrapane , brudne itp.. jak ja bym dostał to ono by tak nie wyglądało , on nie dba o auto nie to co ja bla bla bla .... Dlatego lepiej mieć auto starsze i mieć wyje..ne na swoich "kolegów" z firmy.
Dudek dobrze wie, kto robi szkody, a kto nie. Jeśli chodzi o nową normę, to chyba każdy się domyśla,że chodzi o nie płacenie oszczędności, a to że was opiernicza za przepał jest zrozumiałe z punktu psychologicznego !! Zrozumcie,że ktoś musi być winny !! Przecież On wie,że już nie dostaniecie kasy, bo wyśrubował normę tak,że nie ma mowy o oszczędnościach- chyba,ze sami mu zatankujecie.""- nie dostaniesz oszczędności, bo jesteś kiepskim kierowcą" - o to chodzi panu Staszkowi,żebyście myśleli,iż to Wasza wina, a nie skutek jego ustalonej - chorej normy !! KPW ??? !! Pozdr. Stanleya !
A ja wam powiem ze ta firma jest oki i Stasiu tez spoko czlowiek placi w terminie i nie ma ze ee tyle,, ile masz tyle dostaniesz. Sam tam pracowalem i zaczynalem poczatek z ciezarowkami dzieki panu Staszkowi mialem okazje zaczac przygode zaraz po zrobieniu prawa jazd. Co do kierowcow faktycznie trzeba uwzac bo sa ludzie ale sa tez swinie. sam sie przekonalem o tym. ale mimo waszystko wrocil bym do bety bo nie bylo zle ;) Pozdrawiam Pana Stanislawa
hej hej no ja wlasnie widze ze teraz firma szuka na stanowisko mlodszego specjalsity IT w Poznaniu na pewno tutaj to wazna jest m.in. ogólna znajomość zagadnień związanych z bazami danych i językiem SQL czy znajomość środowiska Microsoft Exchange 2010
oprócz byłego spedytora-porażki, to wszystko jest ok, zarobki w porządku i zawsze kasa na czas, a zazdrość między kierowcami jest, była i będzie zawsze, u kierowców obgadywanie gorzej niż u bab na jarmarku, podjudzanie i tak dalej, to niektórzy z nich te brednie tu piszą zaraz po zwolnieniu, ale ja tu pracuję kilka ładnych lat i nie chciałbym być nigdzie indziej kierowcą, chociaż z "nie jednego pieca chleb jadłem". Nie rozumiem tylko "Marczo" o jakiej ścieżce awansu wśród kierowców mówi, bo ja chyba z innej bajki jestem. Chyba mu się stanowiska pomyliły, mógł się na kierownika szkolić, albo prezesa. Ale jak znam życie pewnie jest w Becie na wylotce.
Mam zamiar złożyć aplikacje do kadr. Zastanawiam się czy dalej szukają kogoś.
betatrans nigdy tak sie nie ogłasza z ofertami pracy tam sami kierowcy przychodza no spedytor w tej pracy byłjedna wielka porazka i kłamca
he dupnego juz ni ma teraz to szkoli kolejna firme trans trucka co tydzien słychac ze ktos sie z tamtad zwalnia teraz w becie jest wszystko ok i lepiej zeby ten spedytor sobie tam został
Wydaje mi się, że jak ktoś zna się na robocie to nie będzie miał problemów ani powodów do narzekań w tej firmie. Ogólnie atmosfera w pracy jest spoko, pieniądze są na czas, nie są to małe pieniądze, więc właściwie nie ma siędo czego doczepić, jak ktoś się skupi na pracy to raczej nie będzie żałował, że się zatrudnił.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w BETATRANS Stanisław Dudek?
Zobacz opinie na temat firmy BETATRANS Stanisław Dudek tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w BETATRANS Stanisław Dudek?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 2 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!